Tékozló Homár

Újabb túlszámlázás a Telekomtól

2011.07.13. 10:01 | juszka | 69 komment

Újabb gyöngyszem a Telekomról - ezúttal Réka klaviatúrájából. Miután a szolgáltató felmondta a szerződést, naiv ügyfél azt hitte, vége a sokat megért kapcsolatnak. Ám, mint már megszokhattuk, nincs vége, amíg a nagyT azt nem mondja. Ő pedig csak sok sok méltánytalanul behajtott forint után mondja azt. Ha egyáltalán. 

Egészen 2010 augusztusáig "lelkes" T-com előfizetők voltunk, bár hogy lelkesedtünk a szolgáltatásukért az túlzás, nem volt más sokáig. Az adott évben már gondolkoztunk rajta, hogy előfizetőt váltunk, úgyis rég letelt a hűségszerződés. 2010 augusztusában már-már szokásukhoz híven korlátozták az internetet, legalábbis mi akkor még azt hittük. Telefonos ügyintézővel történt laza beszélgetés alkalmával derült ki, hogy felmondták a szerződésünket, csak úgy. Mivel már így is a hócipőnk tele volt a T-com úgynevezett szolgáltatásával nem is zavart minket, megyünk máshoz, aki legalább megbecsül minket.

Kaptunk egy szívhez szóló levelet is, amelyben kifejtik, hogy túlfizetésünk van (~pár ezer forint) visszakaptuk (!) történet lezárva / mindent leszereltek (!) - ez a történet szempontjából fontos. Meg is örültünk, hogy végre, SOHA többet nem kell a T-commal kapcsolatba lépnünk. Tévedtünk.

Kaptuk onnantól kezdve folyamatosan a leveleket, hogy a szolgáltatás még él a szerződés is... fizessünk 20.000 forintot. Mikor érdeklődtünk, hogy mégis mire fel, mindig azt kaptuk, hogy van szolgáltatásunk, csak korlátozott. Evvel alapvetően, csak két hiba volt, amire fel is hívtuk számtalanszor az ügyintézők figyelmét:
- nem a T-commal van szerződésünk
- még engedélyezték is, hogy átmenjünk! mert ugye ezt kéri a másik szolgáltató, hogy "anyuci" hagyja neki jóvá

2011 júniusában tűnt fel valakinek (eltelt közbe közel egy év), hogy hoppá nem is a szerződés az (gratulálunk, ezt mondtuk 1 évig de látjuk nem ragadt meg senkiben) hanem a modem a ludas. Wow. Nagyszerű. Akkor bevisszük.
Rendeltünk másik modemet a mostani szolgáltatótól, lecseréltük, bevittük a T-comnak amit kértek. Na de itt is volt bibi. Ugyanis aki anno csinálta a szerződéskötést enyhén szólva is hanyag volt adminisztráció terén (ilyenért az én munkahelyemen virtuális nyakazás járt volna, náluk semmi.) Elfelejtette kitölteni a modem adatait, sem a papíron nem volt, sem a rendszerükben... Mivel semelyik ügyintéző nem tudta megmondani a modem számát ezért randomra leszereltük az egyiket. Az nem az. Nagyszerű. Akkor a másikat szereltük le, és vittük be... hát... az sem teljesen az a szám ami nekik megvan. De nincs másik... ennyi volt. 2 darab... (és természetesen mi vagyunk a hülyék megint, hogy egy ilyen fatálisan egyszerű dolgot nem tudunk megcsinálni. Ha legalább megmondanák, hogy nekik melyik kell.) Mindegy. Július 1.-én bevették a második modemet, egye fene címszóval. Minden lerendezve, töröltük a tartozást.

Végre. De jön a sokadik pofon. Kiszámláztak modem használati díjat és behajtásra adták. Hm. Fura. Ahogy én nézem, 1 évig nem tudták eldönteni, hogy mi kell nekik, vagy legalábbis senki meg se jegyezte, hogy a modem kell. Nem tudták megmondani a számát sem a modemnek. 3.-szor mondták legalább, hogy törölték az egészet a rendszerükből. És most behajtás, és úgy néz ki, mintha utolsó kis tolvajok lennénk. Nagyszerű. Még egy ok, hogy külföldre költözzek.

Természetesen még mielőtt még azzal jönnének, hogy ők értesítettek bennünket időben a modemről (hivatalos leveleink vannak, amik említést sem tesznek a modemről, csak a szolgáltatás korlátozásáról - illetve tucatnyi rögzített beszélgetés a T-comnál, amit 100 %, hogy nem adnának ki és letagadnának, tudom, dolgoztam náluk kőkemény 2 hónapot, elég is volt) folyamatosan azzal jöttek, hogy él az ADSL szerződésünk.

Itt tartunk most, várom, hogy mi lesz a következő.

És csak még egy: az Enternet - akikhez átmentünk a T-comtól - eddig egyszer sem problémázott, és velük teljesen meg vagyunk elégedve.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.07.13. 10:04:52

Első (?) kérdésem az, hogy ugye ő nem a "nagyon-nyugati" Réka?

Énbagoly 2011.07.13. 10:08:41

Ilyenkor nem lehet zaklatás miatt jelentgetni valahol?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.07.13. 10:10:53

T-Homles szerződés bontását csak úgy szabad intézni, hogy a telefonkábelre ráakasztotok egy lánctalpas kotrót, kihúzzátok a központtól az egészet, és felkínáljátok a színes fémgyűjtőknek.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.07.13. 10:12:22

@Énbagoly: Mint az impotens jogász az öregecskedő feleségét, izgatás és zaklatás miatt?
@lófő: Aha!

aha, persze 2011.07.13. 10:22:21

Hu de unalmas, végig sem olvastam :)
Én negyed ennyi irodalmiságot vittem volna bele, és a fennmaradó időt a helyesírás csiszolására fordítottam volna. Mármint, ha PR-es lennék a Enternetnél :)

Énbagoly 2011.07.13. 10:22:47

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: persze

Különben meg miért veszik természetesnek az emberek, hogy ilyen helyzetekbe kerülhetnek? Nem kellene.

Tron65 2011.07.13. 10:41:50

Ismerettségi körömből Te vagy az első, akiktől Tébojék visszakérték a modemet. Vagyis ha kell, keress privátban, 2 db ott figyel valahol a szekrény mélyén.
De ha mindent leszereltek, akkor mit szereltek le, ha a modem ottmaradt (és gondolom nem is játak nálatok)?

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 10:47:40

Nem olvastam el, mer uncsinak tűnt, de megszámoltam: összesen 58 sorból áll a poszt. Izé, ha esetleg valakit érdekel.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.07.13. 10:50:07

@Tron65: A kábelt bajosan, mert az Enternet is azon szolgáltat. Hacsak nem tányéros kábelinternetet telepítettek, mint Sünnek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 10:50:25

@Tron65:
Leszerelték a mikrót, hűtőt, csillárokat, meg a csapokat.

Egyéves Önkéntes 2011.07.13. 10:55:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: miket beszélsz? őt soha senki nem tudja átbaszni, még egy Chuck Norrisnak öltözött Bear Grylls sem.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.07.13. 11:00:24

Trénél nem úgy van,hogy ki kell perkálni a modemet előre,és ha visszamondod,akkor utána azt kezdesz vele,amkit akarsz? Én legalábbis eladtam a modemet,miután ott hagytam A SZOLGÁLTATÓt. Akkor lehet nemsokára kopogtatnak az ajtómon,leterhelik a bankszámlámat,berángatnak egy furgonba az utcán?
Kedves Réka! Evvel helyesen: ezzel!

metal · http://electric.blog.hu 2011.07.13. 11:04:58

Van róla papírod, hogy szerződésed megszűnt, és mindent leszereltek? Kellett volna kérni, ha meg van, akkor az elég, beviszed a végrehajtóhoz, megmutatod(fontos nem hagyod ott, max. lefénymásolhatják), majd közlöd velük, hogy ha legközelebb megpróbálnak veled bármiféle kapcsolatot keresni, feljelented őket zaklatásért.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 11:12:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Az ki van csukva, a poszt toló külföldre akar költözni, mihelyst leadta a modemet.
Nagyon nyugatról hova kötözne?

pruntyike 2011.07.13. 11:29:06

Tanulság: semmit szíre-szóra NEM elhinni, mindenről pöcsétes papírt kérni!

2011.07.13. 11:31:33

Fatálisan egyszerű a megoldás! Rékus elköltözik Albániába vagy Koszovóba, ott nem fog feltűnni, hogy agyilag zonkni. Az ilyen hülyék miatt paraszt eleve az összes ügyfélszolgálat hozáállása az ügyfelekhez. Mindig van egy okostojás barom, aki még magát sem tudja kifejezni, még írásban sem, pedig ott van idő gondolkodni, és veri az asztalt, hogy így meg úgy barom mindenki és szar a szolgáltatás.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 11:36:08

@Sün‼: az jó. azt árujják az ikeába is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 11:36:27

@Aki a zsiráfotszereti:
Max banánfa jöhet szóba.
Ahhoz még passzol is a fűszoknya.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 11:45:26

megbuggyant a blogmotor a hőségben. a válaszom Sünnek a Sün válasza előtt van.

Róka-Rudi 2011.07.13. 12:11:30

@Sün‼: Nimá, működik az óra?

Róka-Rudi 2011.07.13. 12:11:39

@Sün‼: Nimá, működik az óra?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 12:12:06

@Aki a zsiráfotszereti:
Naugye!
Én má' tegnap szóltam, mikor nem délben volt dél.
De ilyent még én se láttam.
Azért tudnak ezek a blogmotorszerelők.
Még a végén ellőbb lesznek a kommentek, utána a poszt!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 12:13:54

@Aki a zsiráfotszereti:
Naugye!
Én má' tegnap szóltam, mikor a blogmotor szerint nem is délben volt dél.
De ilyent még én se láttam.
Azért tudnak ezek a blogmotorszerelők.
Még a végén ellőbb lesznek a kommentek, utána a poszt!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.07.13. 12:16:40

@Sün‼:
Van min dolgozni még a blogmotorszerelőknek, mert most mindent kétszer ír. Most pl ezt is! Vagy nem?

lomposfarkas 2011.07.13. 12:23:38

@Horváth Lajos: Ha már ez olyan fontosch: az "evvel" is helyes.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 12:29:41

@Sün‼: Valami időkvantumhajlítás abszolvációja realizálódhatott a blogmotorba, éh' la...

@lomposfarkas: Nini, még egy nyári szünetes magyartanár. :):)

Balint Gyuri bacsi 2011.07.13. 12:35:42

siettem ahogy tudtam es igy is alig ertem ide. hol tartatok? del vo`t ma` ma`ma?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 12:36:20

@Horváth Lajos:
Én is úgy látom, hogy bedupláz!
Én is úgy látom, hogy bedupláz!
Én is úgy látom, hogy bedupláz!
Én is úgy látom, hogy bedupláz!

@Aki a zsiráfotszereti:
Vagy valaki visszaadta a modemet, és meggörbült a téridő.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 12:37:46

@Balint Gyuri bacsi:
Hógyne lett vóna!
Sőőőőőt!
A zsiráf mindjárt megy haza.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 12:48:58

@Sün‼: jaja. még egészen pontosan 72 perc és husss....

kunfirmenbuchnummer 2011.07.13. 12:52:56

@Horváth Lajos:
dehogyis!
dehogyis!

viszont fejjel lefele írja a hatost! 9

(aki megmondja, hogy honnan loptam ezt a dumát, az kap egy virtuális kockacukrot)

Balint Gyuri bacsi 2011.07.13. 12:55:20

Sajnos lemaradtam rola. No nem baj! Tan holnap is lesz egy.

Hanem en azon csodalkozom, h egy ceg csak ugy atad egy dolgot behajtasra.
Mert eloszor ugy szoktak, h kikuldenek egy papirt amin az all, h lox es van 15 napod hogy fizess vagy ellent mondj.
Amikor ellent mondasz bemasolod a levelezesedet meg mindent ami az ugyhoz kapcsolodik es kifejted, h mi a szitu.

Itt meg egy ceg azt mondja, h tartozol es nincs apellata.

vagyezakkorigymosthogy?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.13. 13:05:24

@Aki a zsiráfotszereti:
Faszányos egy mókahely, ahonnan ilyen korán leléphet az ember.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 13:19:49

@Sün‼: ühüm. cserébe egész nap halálra dolgozom magam.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 13:22:47

@kunfirmenbuchnummer: én csak a lottósorsolásra tudok tippelni, a híres UL szerint: "Hatos!" -golyó megfordít- "F&#*t, kilences!"

De kockacukrot nem kérek :)

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 13:27:38

@Sün‼: dehogyis. munkaidőben természetesen.

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 13:28:33

@Sün‼: dehogyis. munkaidőben természetesen.

kunfirmenbuchnummer 2011.07.13. 13:32:37

@Aki a zsiráfotszereti: akkor valszeg innen lopta az, akitől én loptam! dupla kockacukor!

zsiráffff (törölt) 2011.07.13. 13:49:22

@kunfirmenbuchnummer: persze. a pihenő fontos, mert egyébként nem tudok koncentrálni .

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.07.13. 14:01:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: tudom, hogy nehéz elhinni, de van még rajtam kívül más Réka is, szóval a posztoló nem én vagyok :)

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2011.07.13. 14:53:44

A posztoló nem jogszabályt alkot főállásban? mert legalább annyira nem érthető, pedig komcsi végig olvastam.

B verzió, hogy alkalmazta a jóöreg kétlépcsős posztírást:
1) ird le mi volt
2) töröld ki belőle, amit számodra nem előnyös megemlíteni...

:)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.07.13. 15:01:09

@Réka (a poszt toló) : "...És csak még egy: az Enternet - akikhez átmentünk a T-comtól..."
szopóálarcot bekészítetted e? Nem az a kérdés, hogy lesz e szopás, hanem az, hogy mikor. Elhiheted, úgy meg fognak pipukáltatni, hogy ahoz képest ez a trékomos balhé semminek fog tűnni ;)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.07.13. 15:04:11

@kunfirmenbuchnummer: Valamelyik utánjátszó mozicsatorna filmajánlójából? Valami állítólagos szabadkőműves szimbólum? Mondjuk még egy LMP-sen sem láttam...
@Réka ‎: Nem is kaptál olyanokat a szádra, mint ő szokott...

SALE Kálmán 2011.07.13. 15:43:05

Nohát, eltűnt a kommentem.

Pöttyösbögre 2011.07.13. 18:10:00

Két szolgáltatótól van /volt két db modem. Az egyiket bekötötték 2 éve, a másik új. És a posztoló nem tudja melyik hova tartozik? Mellesleg ha szépen leadta volna akkor amikor megszünt/átment a másik szolgáltatóhoz akkor nem lett volna belőle galiba. Mit gondolt grátiszba kapta? Ja és ha valaki a behajtótól levelet kap az azt jelenti, hogy előtte kapott már figyelmeztetést magán a számlán, majd telefonon illetve felszólító levélben. Lehetett volna reagálni rájuk és simán sztornózták volna. És még Ő dolgozott a T-nél két hónapot....szerencse, hogy már nem.

Anti Anyag (törölt) 2011.07.13. 20:11:38

Ha van papír, hogy megszünt a szerződés, tökmindegy, hogy hol van a modem. Nem a te dolgod. Ha kell neki elviszi, ha nem, otthagyja.

A bíróság előtt a szerződés vége időpont számít.

Nálam is volt hasonló, egy ügyvéd erőlködött vagy egy évig, még azt a fáradtságot sem vettem, hogy magyarázkodjak, fénymásoljak, beküldjek, bevigyem. Mondtam neki, hogy bármim van, azt a bíróságon bemutatom.

Jellemző, hogy küldött egy fizetési meghagyást kitöltve, amire rá volt írva halványan, hogy minta, hátha beszopom. (Úgy látszik, máshol bejött).

Pöttyösbögre 2011.07.13. 20:18:41

@Anti Anyag: ez nem így van. Ha nem fizeted ki a modemet amikor megkötötted a szerződést akkor bizony a modem nem a tied. A szerződés aláírásával kötelezettséget válalsz arra, hogy az átadott eszközöket rendeltetésszerűen használod,azokra vigyázol stb. Ez benne van az ÁSZF-ben.Ha nem vagy már előfizető akkor el kell vele számolnod.

Pöttyösbögre 2011.07.13. 20:27:09

11.10. Kötelezettséget vállal továbbá arra, hogy e
végberendezéseket, illetve technikai eszközöket a szerződés megszűnésekor üzemképes,
sértetlen állapotban bocsátja a Szolgáltató rendelkezésére. Amennyiben erre az egyeztetés
kezdeményezését követő 30 napon belül saját hibájából nem kerül sor, úgy kötelezettséget
vállal a végberendezések értékének teljes körű megtérítésére.

Tomasz_a_gozmozdony 2011.07.13. 21:41:35

Egyszer en is gondolkodtam rajta, hogy elofizetot valtsak. :)

Megdobbent 2011.07.14. 02:56:18

A telekom barmire kepes, kulonosen arra, hogy azt a mareknyi elofizetojet vegzalja es abuzalja, hogy kurvagyorsan szerzodjon pixeles - sokatfogyaszto - fostalicska digitalis tv-re. Ahaha, ha van meg egy ceg, akinek a legnagyobb ellensege onmaga (a tv2-n kivul), akkor mar most uzenem: ne eroltesse a PR-t.

GaborB0 2011.07.14. 12:49:49

modem visszaadás, báh. szerződés felmondás után maradt mindhárom amit adtak, plusz ismerősöktől még négy. erről ennyit. szóval "poszt toló" rendesen szopóágon van, valamit rá kell verni alapon le akarják húzni.

alekiborg 2011.07.14. 16:02:06

kedves postolo,

ugye tokeletesen tisztaban vagy vele, hogy most, az enternetnel is telekom vonalat hasznalod, es a telekomnak megy a befizetett szamlaid 70%-a?

mohopasi 2011.07.15. 10:35:11

@aha, persze: Akkor az lenne a feltűnő. Így hétköznapibbnak látszik a történet is, írója is. :) Amúgy tényleg nehéz ezektől megszabadulni, nekem egyszer úgy sikerült első körre, hogy személyesen bevittem a modemet, és a kis hölggyel aláírattam, bélyegeztettem, hogy átvette. Próbálkoztak még, de válaszul mindig csak ezt a papírt küldtem másolatban.

Musss 2011.07.18. 17:22:42

Ilyen szemét mocskok ezek a "szolgáltatók",tisztelet a kevés kivételnek! Kínában ezeknek a fejét is levágnák!

svinjahond 2011.08.02. 17:40:20

Nekem is van egy jó kis T-HomÓ sztorim: egy vidéki megyeszékhelyen laktak Szüleim pár évvel ezelőttig. Volt a nagy T-nek egy "szereld magad(TM)" akciója, amiben egy évre kellett hűséget fogadni és tulajdonképp nem is volt velük gond a hűségidő alatt. Aztán úgy adódott, hogy költöztek az ősök és a T közölte velük, hogy NEM KÉPES ÁTHELYEZNI (!) A SZOLGÁLTATÁST, mert az új helyen NINCS ADSL, viszont kössenek új szerződést kábeltévés internetre velük, mert az van ott a T által. Apám zokszó nékül szerződést bontott az ADSL-re, ahonnan meg is kaptuk a végelszámoló számlát. Ez idáig tiszta, ügy lezárva.
Átmentünk az ajánlott kábeltévés szolgáltatlásra, egy év hűséggel. Az az év is letelt nagyobb problémák nélkül.
Aztán közvetlenül, mielőtt letelt volna az első évünk kapott Apám egy szívhez szóló levelet, hogy "amennyiben szeretné megtartani ezt a kedvező havidíjat, úgy kérjük fáradjon be ügyfélszolgálati irodánkba, újabb hűségnyilatkozatot tenni. Ellenkező esetben a havidíj esetleg emelkedhet." Ja, közben meg olcsóbbért kínáltak már magasabb sávszélességű csomagot az új belépőknek... csak, hogy tartsák jó szokásukat!
Apámnak se kellett több. Pont látogatóban voltam, mikor épp egyezkedett a DigiTV-s "románokkal", hogy fél év (!) hűség mellett annyiért adnak kábeltévét+Internetet, mint amennyiért a nagy lila a csak a TV-t adta volna.
Azonnal felmondtuk a T-t, úgy ahogy van!
A hűségnyilatkozat lejártának másnapján ott voltunk, visszavittük a SetTOP boxot, a kábelmodemet, meg minden cuccot, ami a T-hez tartozott. Még egy Scart és egy UTP-kábelt követeltek rajtunk ezt is bevittük utólag és igazolást is kaptunk az összes tőlünk átvett cuccért. Ez se ment egyszerűen: először az ügyintéző riby azt mondta, hogy nem tud ilyen igazolást nyomtatni a gépből, de aztán meggyőztük, hogy akár kézzel is megírhatja, csak céges fejléces papírra írja és pecsételje is le T-s sorszámos bélyegzővel, írja alá a főnöke is, két tanut meg könnyen hozunk az ügyintézésre várók közül... :) Mindjárt lett hivatalos igazolásunk az összes "szolgáltatói dobozra", hogy hiánytalanul visszaadtuk azokat.
Szinte felszabadultan jöttünk ki az irodából! Apám mondta, hogy Ő el se hitte volna, hogy ez ilyen körülményes.
Ha valaki azt gondolná, hogy ezzel vége, az TÉVED!
Következő hónapban jött a csekk az utolsó havidíjról, mert a drága szolgáltató 8 napos határidővel hajlandó csak felmondani egy élő előfizetői szerződést, ami felmondást ugye egyetlen nappal se lehet előbb kezdeményezni, mint a hűségidő lejártát követő nap. Ügyes! mondaná Kohn-bácsi...
Aztán hab a tortára, hogy két héttel az utolsó havidíjas csekk után jön egy dörgedelmes levél kiséretében egy újabb csekk 70 000 forintról, azzal, hogy 8 napon belül a mellékelt csekken, vagy az ügyfélszolgálati iroda pénztárában személyesen fizessük be az összeget, mert a szerződést ugyan felmondtuk, de a modem és a box visszaszolgáltatásának "nem látják nyomát a rendszerükben". Apám köpni-nyelni nem tudott, megvárta míg hazaérek hozzájuk és bementünk tisztázni a dolgokat. Másoltam két példányt az eredeti átvételi bizonylatból és "csatába indultunk". :) Vittük a felszólítást a hetvenrugós csekkel, hogy ez most miez?
Az üzletvezető megpróbált cigánykodni, hogy adjuk át neki az igazolást, meg szeretné nézni. Mondtam neki, hogy ha kérhetem ne nézzen már hülyének, hogy egy eredeti papírt önként kiadok a kezemből egy elválasztó pult mögött álló ellenérdekelt félnek! Ugye nem baj?! ;) De szívesen adok belőle egy jó minőségű fénymásolatot, itt tessék aláírni, hogy az a bemutatott eredetivel egyezik és a mai napon ezt tőlem átvette. Egy pecsétet is kérek rá! Köszönöm! Így is volt. Látszott a fickón a csalódottság - konkrétan majd szétb***ta az ideg - de cápamosolyt vágott és közölte, hogy "a levélben megjelölt összeget természetesen nem kell befizetni." Ezek után ezt kértem írásban is tőle, mire azt mondta, hogy majd megy a hivatalos levél. Megköszöntem a fáradozását és egyben biztosítottam, hogy nem szívesen látogatnám meg irodájukat újfent, ugyanezen ügy le(nem)rendezettségéből kifolyólag... Majd elköszöntünk egymástól. Aztán kb. két hét múlva kapott Apám egy levelet, amiben a T elnézést kért az okozott kellemetlenségért és küldött egy igazolást, hogy nem tartozunk egymásnak, továbbá reméli, hogy rövidesen ismét előfizetői között tudhatja kedves volt ügyfelét... Tán még most is megvan az a levél. Happy End!

atosmaximus 2012.08.24. 11:42:35

Hello Hunok,
Gyanítom hogy a T-home nagyüzemileg szegi a szerződéskét mégpedig a szolgáltatások felmondásakor; az én esetemben az ADSL internet felmondásakor a (beérkezéstől számított) 8 napos felmondási határidő nem betartásával.
Én augusztus 08-án faxon küldtem be az felmondást a 06 80 44 33 23-as számra azért, hogy a beérkezés napjával tisztába legyek. Erre jön a levél, hogy "A szolgáltatás lemondását Ön a következő dátummal kérte: 2012. augusztus 14."
A számla majd augusztus 21-ig lesz kiállítva a telefonos ügyintéző szerint, amit majd csak akkor lehet megreklamálni ha ideér.
jelentkezem majd a következő felvonással.
Addigi is tartsd észben, hogy még egy dologgal többre kell vigyázni a T-home-mal.

I suspect that T-home Hungary is continuously breaching contracts and overcharging customers by not keeping the 8 days notice time when customers cancelling ADSL internet service. I sent my notice by fax to #06 80 44 33 23 on 08 Aug 2012. The last day of Internet service on the invoice is 21 Aug.
I'll be back with the outcome of my complaint.

Attila the Hun
atosmaximus @ gmail.com
süti beállítások módosítása