Tékozló Homár

Agresszív sofőr a Pannon Volánnál

2011.07.25. 11:06 | juszka | 64 komment

Richárd és barátnője a Pannon Volánt választották utazásukhoz, a sofőr azonban nem örült a fizető utasoknak. Nyilván nehezebb kormányozni, ha plusz két fő utazik a járművön.

Történt a héten, hogy egy fárasztó délelőtt után, úgy döntöttünk párommal, hogy haza indulunk. Ki is álltunk a buszmegállóba ahol mind a helyi közlekedésben részt vevő 43-as számú járat, mind pedig a Pécs és Nagykozár között közlekedő helyközi járat is megáll. A megállóba elsőként egy más településre, de azonos irányba közlekedő , helyközi járat állt be, de sokan voltak rajta, mikor felszálltunk volna láttuk, hogy a Nagykozár felé közlekedő busz is beáll a megállóba, alig néhány emberrel a fedélzetén. Mivel nem akartunk várni a 43-as helyi járatra, az utóbbi jármű felé vettük az irányt, felszálláskor a következő párbeszéd zajlott le a buszvezető és a párom között:

Párom: Jó napot! Két diákot kérek szépen a Homokvölgyig.
Járművezető: Nem lehetett volna a másikkal menni?
Párom: Az tele volt.
Járművezető: Egy FASZT volt tele! - majd, hogy nyomatékosítsa a mondandóját, úgy rakta párom kezébe a visszajárót és a buszjegyet, hogy párom későbbi elmondása szerint fájt neki.

Én ezen annyira meglepődtem, hogy még orrba verni is elfelejtettem sofőrünket, mint kiderült jól tettem, tekintve, hogy közfeladatot ellátó személyről beszélünk. Leszálláskor, búcsúzóul még kis híján rám csukta a jármű ajtaját. Az említett sofőr egyébként rendszeresen ilyen stílusban, gyakorlatilag ordít az adott megállónál le és felszállókkal, ha egyáltalán megáll a buszmegálló táblánál.
Ők élnek abból a pénzből amit én fizetek ki buszjegyre, vagy valami megváltozott közben és nekem nem szóltak? A busz forgalmi rendszáma: LKC-195, és a 15:30-kor a pécsi állomásról, Nagykozárba tartó járat volt az. Így utazzatok a Pannon Volán Rt. járatain. Nem mentem be panaszt tenni, mert ha kirúgják ezt az agresszív bunkót attól nekem nem lesz jobb, de komolyan gondolkodom rajta, hogy ha már a héten úgyis ráérek felszállok néhányszor az említett két megálló közé, hátha jobb kedve lesz. Esetleg valaki csatlakozna? A buszjegy kb. 100Ft. Szerezhetnénk emberünknek egy kellemes délutánt!
Köszönöm!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.07.25. 11:10:52

"Nem mentem be panaszt tenni, mert ha kirúgják ezt az agresszív bunkót attól nekem nem lesz jobb,"

majd most a homár elintézi neked-tuti repül,de egy darabig ne menj arra,mert tuti elkalapál téged :)))

zsiráffff (törölt) 2011.07.25. 11:11:26

"Nem mentem be panaszt tenni, mert ha kirúgják ezt az agresszív bunkót attól nekem nem lesz jobb,..."

Lehet, de legalább neki rosszabb. :D :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.25. 11:11:52

"A buszjegy kb. 100Ft. Szerezhetnénk emberünknek egy kellemes délutánt!"

A legjobb poén az, hogy helyijáratos még drágább is :D

Amúgy honnan tudta a pofa, hogy nincs tele a másik busz?
Sünt neki.
Szerencsére én már nem kényszerülök igénybe venni a Pannon Volán nagyszerű szolgáltatását, de amíg ezt tettem, bunkó sofőrökkel nem nagyon találkoztam.
Kifogtatok egy idiótát, ez van.

Koholmány 2011.07.25. 11:18:55

"úgy rakta párom kezébe a visszajárót és a buszjegyet, hogy párom későbbi elmondása szerint fájt neki".

Tán edzeni kellene azt a kis aprócska kezecskét, és akkor nem fájna ilyentől ;)

bekbórd! 2011.07.25. 11:25:58

szegénynek bibis lett a csúnya, kemény fémpénzektől. nem kismama véletlenül az illető? ja, biztos nem, mert akkor az külön ki lenne emelve.

cicmen (törölt) 2011.07.25. 11:26:21

úgy rakta párom kezébe a visszajárót és a buszjegyet, hogy párom későbbi elmondása szerint fájt neki.

Még jó, hogy csak a kezébe rakta!:)
Tetszik ez a gyermeteg stílus! Függetlenül a történtektől, te is jó nagy barom vagy!

É2I 2011.07.25. 11:26:41

Egy FASZT a bunkó sofőr szájába, oszt' majd nem kiabál.

cicmen (törölt) 2011.07.25. 11:28:00

A buszjegy kb. 100Ft.

És a csajoddal fizetteted. Életművész vagy!

staropramen 2011.07.25. 11:37:39

Sztrovacsekek!
Nagy sutyerák ez a Ricsi gyerek! A buszon eny kukkot sem mer szólni, lapul mint sz@r a fűben. A barátnője beszél, őt cseszegeti a bunkó sofőr és az ő kezébe teszi fájósan a pénzt.Ricsike meg kussol.
Amikor vége mindennek akkor sem mer névvel címmel panaszt tenni a Pannpn Volánnál, hanem ide írogat.
Ezért tart itt az ország!

cicmen (törölt) 2011.07.25. 11:40:03

Ők élnek abból a pénzből amit én fizetek ki buszjegyre, vagy valami megváltozott közben és nekem nem szóltak?

Dehogy is! Ha te nem lennél, meztelenül járna!

Kupon Károly 2011.07.25. 11:46:56

Én lábbusszal járok. Vagy a Sün hátán.

Kupon Károly 2011.07.25. 12:00:03

Dél van. Stop. Sün szabin. Stop. Domolykózni ment. Stop.

Manyecska 2011.07.25. 12:09:16

Bele kell erőteljesen böfögni a sofőr arcába minden /!/felszálláskor...úgy, hogy fájjon neki!!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.07.25. 12:15:01

Bírom ezt a hozzáállást.(nehéz szó ez kéremszépen)Amikor ott vagy,összemegy a faszod, köpni-nyelni nem mersz. A csajodnak több vér van a pucájában (erős képzavar!). Csoportba akarsz rámenni a sofőrre, mert akkor erősebbnek érzed magad. Erről ennyit...

Tron65 2011.07.25. 12:16:38

Volán szerződéses csinálta meg velem, hogy az egyik jó sokat késett.
Konkrétan annyit, hogy a következő már látó (1 megállón belüli) távolságban volt, amikor beállt.
Természetesen dugig. Úgydöntöttem, hogy a másikkal megyek.
A másik pilótája az utolsó pillanatban, szinte vészfékkel bírt csak megállni, amikor detektálta, hogy van utas a megállóban.
Felszállásom után az is hátrakiabált:
- Mért nem a másikkal ment?
- Mert az dugigvolt!

Leadfoot 2011.07.25. 12:27:21

"Én ezen annyira meglepődtem, hogy még orrba verni is elfelejtettem sofőrünket"

Háromszor akkora volt, mint te, és lapítottál, mint szar a fűben, még akkor is, mikor a csajodat alázta. Neten meg bátor vagy. Nem szégyen bevallani.

megamenn 2011.07.25. 12:35:21

Állati szerencsés ez a sofőr, hogy ez a Ricsinátor ilyen feledékeny.

BPE 2011.07.25. 12:35:55

Azt a megállót egész véletlenül nem Homoktetőnek hívják? Azon a szakaszon nincs völgy....

Manci néni, a szomszéd 2011.07.25. 12:37:28

Én a 27 éves (kék színű) trabantommal járok. Nekem nincsenek ilyen problémáim.

FDToth 2011.07.25. 12:44:47

A posztoló a FASZ. mi az h nem tesz panaszt? hogy jutunk így előrébb, he? rúgják csak ki abból tanulna. talán. Papucsposztoló

megamenn 2011.07.25. 12:47:23

Teli volt?
EGY FASZT!
És a sofőr?
Egy paraszt!
Visszajáró?
Odabasz(t).
Ricsi feje?
Lehorgaszt.
Csajszi keze?
Beragaszt.

zooDoo 2011.07.25. 13:00:50

A saját stílus megválasztás hozzá tartozik a szólásszabadsághoz.

Nanemá 2011.07.25. 13:11:48

"mert ha kirúgják ezt az agresszív bunkót attól nekem nem lesz jobb" - Dehogynem. Rögtön a következő utazáskor. Vagy ha nem, hát jobb lesz a többi utasnak. Vagy az már nem számít? Ha neked rosz volt, legyen az másnak is? Te kis gonosz nethuszár.

megamenn 2011.07.25. 13:15:57

- Csókolom sofőrbácsi !
- Szia picur, mit szeretnél?
- A Ricsivel buszozni akarunk!
- Jól van, de az pénzbe kerül ám! Meddig mennétek?
- Addig a fáig aminek a csúcsa éppen még kilátszik a töltés mögül.
- Az bizony nincsen túl messze, kettőtöknek kétszáz forint a jegy!
- Ülőhely van?
- Persze, nincsen teli a busz.
- De tele van!
- Egy FASZT van tele!
Ricsi: na, ha el nem felejtem, pofánvágom ezt a parasztot!

2011.07.25. 13:27:34

de szar poszt volt.

zooDoo 2011.07.25. 13:38:26

A kicsi lány ne legyen ilyen érzékeny. A szólásszabadság jegyében egy a brokeszt a te szádba visszajelzéssel helyet is foglaltam volna a buszon.

Amúgy mennyi zseb Stalone írkál. Ezt csinálna azt csinálna. Jah, aztán pucolod a budim erkölcsi hiányába sügér. HAHA!

T-5 2011.07.25. 13:39:59

Ezért szoktam azt mondani, hogy valójában NINCS IGAZI VÁLSÁG.
Ha az lenne, akkor az emberek jóval inkább vigyáznának a munkahelyeikre, nem pedig ezt csinálnák. De hát ezt csinálják, napi szinten...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.25. 13:47:14

@zooDoo: Minek üljön le? Szvsz mire ez a párbeszéd lezajlott, már oda is értek.

metal · http://electric.blog.hu 2011.07.25. 14:00:39

@ColT: Ez Bp-n is így van! Próbálj meg elmenni Budakeszire, a 22-s buszon ugye egy BKV jegy a díj (kb. 330Ft), a Volán járatain kb. feléből megúszod, ha nem mész végig, még kevesebből. Ezt ki találta ki?

zooDoo 2011.07.25. 14:07:32

@estrella negra: sose jártam arra még. Buszt is csak kifestőből ismerem.

D.S.K. 2011.07.25. 15:15:37

Kislánynak nem az apró kéne a kezébe, hanem Ricsi fasza!

Anti Anyag (törölt) 2011.07.25. 15:37:11

Azt hinné az ember, az ilyen tahó már 10 éve vár a közmunkára, de nem. Továbbra is buszsofőr.

És azt mondják, hogy vidéken nagy a munkanélküliség.

Easyke (törölt) 2011.07.25. 16:29:52

Ácsi. A diákjegy kerül 100 forintba, ha jól értem. Nekem felnőttnek (!! :DD) sokkal többe. Ricsi, így nekem nem éri meg a te gyávaságod miatt demonstratíve utazni...

Oli Garha 2011.07.25. 17:43:18

én is kérnék 1 diákot a homokvölgyig...
lányt
ez FONTOS!

earny 2011.07.25. 17:49:32

@Poszt-Ol(l)ó: "Csoportba akarsz rámenni a sofőrre, mert akkor erősebbnek érzed magad. Erről ennyit..."

Erről egy népcsoport jut eszembe...

Jokerpofa 2011.07.25. 18:44:42

Honnan tudjuk, hogy Ricsinek fajt a tenyere? A nev nem volt leirva a posztba.

reunalla 2011.07.25. 19:07:23

legközelebb legyél felkészült és 5 forintosokkal fizess...és erre biztass mindenki mást is ;)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.25. 19:26:04

@Theodoro: A poszt így kezdődik: ''Richárd és barátnője...''
A ricsizést már önkényesen kezdtük. Reméljük a posztoló nem sértődött meg.

Mylady 2011.07.25. 21:39:50

"Esetleg valaki csatlakozna? A buszjegy kb. 100Ft. Szerezhetnénk emberünknek egy kellemes délutánt!"

Á, az ilyen embert nem érdemes megverni, az nem segít. Vén már, nem lehet nevelni.

Hogy W. Steven Brownt idézzem:
"Bárkit, aki átlagos intelligenciával rendelkezik, meg lehet tanítani a szakszerű munkavégzésre, de az ember sokkal korábban tesz szert jellemre, mint ahogy dolgozni kezd. Ha valaki azt hiszi, képes egy huszonöt éves embert jellemre nevelni, komolyan meg kell gondolnia, mielőtt belevág. Tíz esetből kilencszer garantáltan sikertelen lesz."

salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.25. 22:40:11

az utolsó 4-5 mondat nagyon rendben van! :)

sajnálom, nem járok busszal. pláne nem arra. de komolyan sok sikert a feladathoz! :D

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.07.26. 02:24:44

@metal: Azért nem. 22-essel 320 Ft, volánnal 245. Az azért nem a fele. Ráadásul a 22-es is csak 155, ha nem mész ki Budakesziről.

Megdobbent 2011.07.26. 04:53:41

@bekbórd!: fuuu, akkor szoba kerulne a diszkret nagykendos szoptatas meg a kulon szek a bank ele, a budai kavehaz meg a kemenysajt, es az egesz mar a vilag osszes MIKROBLOGJAN ott figyelne egy sikeres blogger tollabol :>>>>

Megdobbent 2011.07.26. 04:56:31

@Tron65: Ez egy kurva jo sztori!!!!

Megdobbent 2011.07.26. 04:59:27

Azert igy plasztikusan elottem van, ahogy a par aszongya egy hettel kesobb a hosunknek, hogy

- Emlekszel egy hete arra a buszra?
- Aha.
- Na tudod hogy fajt, amikor odaadta a penzt meg a jegyet?
- Na hogy?
- Kicsit.

Harlequin 2011.07.26. 10:59:40

"Nem mentem be panaszt tenni, mert ha kirúgják ezt az agresszív bunkót attól nekem nem lesz jobb..."
De többieknek akik nem olyan tűrős tehenek mint te, azoknak jobb lesz.

ricciohu · http://riccio.hu 2011.07.26. 18:49:43

Hello mindenki!

Ki mondta, hogy nem fizettem ki a páromnak a buszjegyet?Egyébként nem tettem de ez a történet szempontjából szerintem kurv@mindegy. Aki meg azon okoskodik a selejtezett céges TFT monitor mögül, hogy miért nem szedtem ki emberünket a székéből és tolattam rá háromszor a busszal, annak ajánlom figyelmébe azt a részt, hogy "közfeladatot ellátó személy". Szövegértés srácok! Egyébként meg jobb dolgom is van mint a pályaudvari panasziroda munkatársával az esetről beszélgetni, utánajárni stb... E-mailre pedig nem válaszol a cég ezt már párszor tapasztaltuk.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2011.07.26. 19:03:50

Nem szegyen az ha egy no maganak fizet vaamit. Sot. Ez lenne a kovetendo, kedves urak, mert utana meg sir a szatok, hogya csaj lehuz benneteteket. Nekem eszem agaban sem lenne a parommal fizettetetni valamit, ha van sajat bevetelem is. Vagy ha o fizetne, akkor maskor meg en.

Az a szegyen, hogy leszoljatok azt, aki a nojenek nem fizeti ki a buszjegyet.... Amihez egyebkent nulal kozotok van.

ricsibarátnője 2011.07.26. 19:05:54

Kár ezt ennyira túldimenzionálni, sajnos jártam már úgy, hogy ebben a megállóban fel sem vettek és nem értem be vizsgára az egyetemre. A kedves ügyintéző azt mondta, igazolják, csakhát az egyetemi tanáraim magasról leszarják, hogy mi miatt nem értem oda: fizethetek UVcsekket.
BPE: van Homoktető állomás is, a szóban forgó a "Bátaszéki Homokvölgy" név alatt fut a menetrendben, mégha messze is van onnan még Bátaszék :D
A kedvencem, hogy a buszmegálló tábla nem tetszett a megálló mellett lakó családnak, ezért a táblát átrakták egy kereszteződéssel odébb: legalábbis a buszsofőrök állítják, hogy az ott lakók ásták ki és önkényesen átrakták. A busz a régi megállótábla helyén áll meg, a menetrend az új helyre kerül ki. :D Nincs messze a 2 egymástól, de időbe került, mire rájöttem, hogy miért nem állnak meg a buszok, ha nagyban integetek nekik a megállótábla mellett... mert nem abban a megállóban álltam, ami szerintük hivatalosan megálló :D...
Vicces a helyzet, egészen addig, amig nem kell 4 km-t visszasétálnom egy utazótáskával, mert nem állnak meg, vagy nem kell felhívnom egy taxitársaságot, mert az még mindig olcsóbb, mint az utóvizsgacsekk... XD...
Faszkalap a sofőr, de ez van. Vannak még egy páran máshol is és nem csak ebben az országban. XD

Kicsilány1989 2011.07.26. 19:17:30

"Aki meg azon okoskodik a selejtezett céges TFT monitor mögül"

Elég szánalmas dolog azzal foglalkozni, hogy kinek milyen számítógépe van.
Örülj, hogy Neked a legjobb jut mindenből.
Régen is ilyen voltál...

ricciohu · http://riccio.hu 2011.07.26. 19:21:11

@Kicsilány1989:
Örülök, hogy megláttad a lényeget, amim van azért javarészt elég keményen megdolgoztam. :)

ricsibarátnője 2011.07.26. 19:35:47

@Kicsilány1989: "Régen is ilyen voltál..."
Ricsi melyik volt barátnője vagy, hogy ilyen kedves kép van benned róla? :D XD

Kicsilány1989 2011.07.26. 19:39:12

@ricsibarátnője: Nem vagyok egyik volt barátnője sem:):):)

ricciohu · http://riccio.hu 2011.07.26. 19:40:42

@Kicsilány1989:
Akkor meg nyilván tudod milyen voltam...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.07.26. 19:58:55

@ricciohu: Attól még nem érdemes ilyesmin kattogni, hogy ki miről írogat.

ricciohu · http://riccio.hu 2011.07.26. 20:13:45

@ColT:
Csak bosszantó mikor a nevét nem vállalva, csak azért regisztrál egy nicket, hogy utána félrebeszéljen.:)

svinjahond 2011.08.02. 23:16:42

Bunkó "karrierista" buszsofőrt diszkréten lefényképezni, hiszen közcélú tömegközlekedési járművön (akár közfeladatot ellátó személy is) fényképezhető, ki tudja mikor jön még jókor egy fénykép hátha később fel kell ismerni, jó az ha van. Aztán meg lehet várni a jóembert a vásácsarnok mellett/mögött is hogy a posztoló (vagy a nála tökösebb nője :) ) jól pofánverhesse!
Csak arra kell vigyázni, hogy közben mindvégig hangosan egy fiktiv nevet kiabálva üsse, aztán ha esetleg elfognák a posztolót mondhassa, hogy összekeverte valakivel, aki legutóbb megütötte őt kedvenc kocsmájában, pl. a Gáborozóban... Dehogy bántana ő egy buszsofőrt! Hisz nem is ismeri. ;)
süti beállítások módosítása