Bepánikolt ügyfél leveléből ki kellett szedni a rengeteg felkiáltójelet és nagybetűt, mert különben úgymaradunk, de így sem sokkal derűsebb a helyzet. A szokásos mobilinternetes trükk, azzal a csavarral, hogy ugyan nyár óta a T-Mobile új ügyfeleknél már nem aktiválja automatikusan a szipolynetet, a régi csomagok esetében megmaradhattak a Net Start-aknák. Julianna párja új telefont vett, ami 2 nap alatt bedarált ötvenezer forintot:
Férjemnek tönkrement a régi telója, spóroltunk és vett egy újat. Eco-csomag volt a régi, és az is maradt, és a száma is maradt. Csak telefont vett. Rá 2 napra jött egy sms, hogy túllépte a keretet és nincs kimenő hívás. Áfával együtt 50 ezer forint!
Lehültem és kisirtam magam. Veszekedtünk, hogy lehet ez, hisz semilyen papír nincs hogy kért netet. Van UPC, ami nem olcsó, de van. Majd bent közölték, hogy sajnálják, xy kbájtot vagy mit használt, ennyit fizessen! Miből? Megint problémák. Hisz ő csak egy jó telót akart, ami nem alap. 4 gyerek melett mobilnet luxus.
Bementünk reklamálni: sajnáljuk, oda kell figyelni. Ez 2 hónapja volt, most már se bejövő, se kimenő hivás. De kaptunk levelet részletfizetésre.
Az utolsó 100 komment: