T-Home-os ügyfél a vihar óta csak a szolgáltató logóját tudja nézni a tévében, a T pedig nem igyekszik elhárítani a hibát, se telefonos, se személyes ügyintézéssel. Az mondjuk nem tiszta, hogy elégedetlen ügyfél miért írt alá ezek után egy éves hűségnyilatkozatot - biztosan naiv.
Kedden este hatalmas vihar volt a fővárosban és ennek hatására szerde reggel tapasztaltuk, hogy nincs adás a TVben, gondoltuk estére majd magához tér a rendszer, mentünk szépen dolgozni. Este újra próbáljuk, de a TVn csak a T-home felírat díszeleg, adás semmi. Internet rendesen működik. Hívom az ügyfélszolgálatot, ahol eljutok a hibabejelentés menühöz, ahol közlik, hogy a vihar miatt az IPTV rendszerben kimaradások lehetnek ezért várjak türelemmel. Ok, gondolom adok még egy napot nekik.
Csütörtök, még mindíg semmi, este újra ügyfélszolgálat hívása, 11 perc várakozás után morcos hang kérdi miben segíthetek, elmondom, hogy vihar óta nincs adás és kéne segítség, erre kéri az ügyfélszámom, mondom az nincs kéznél, azt mondja a droid, akkor keressem meg és hívjam vissza, mondom név és cím alapján nem tud beazonosítani, azt mondja nem, hívjam vissza. Mondom legalább azt nézze meg, hogy az utcában van-e hiba vagy csak nálam, megnézi, azt mondja utcában nincs hiba, mondom legalább hallgasson meg, hátha tud valamit segíteni, de ügyfélszám nélkül nem lehet, hívjam később ügyfélszámmal majd köszön és lerak.
Pénteken besétálok személyesen ügyfélszolgálatra, ott egy kedves hölgy felveszi a hibát, elmesélem az eddigi kálváriám, mire közli, hogy név alapján simán be lehet azonosítnai ha akart vola a droid a telefon végén korábban. Kedves ügyintézés, 1 év hűségidőt aláírok, kapok díjkedvezményt és gyorsabb netet és egy ígéretet, hogy szombaton hív a szerelő, mivel 72 órán belül el kell a hibát hárítani cégszabály szerint. Mondom az már letellt mert szerda óta nincs adásom. Ma hétfő délután van, a szerelő nem hívott, adás nincs egy hete lassan. Eset ismét megyek az ügyfélszolgálatra, gondolom az 1 hét adásnélküliséget majd kompenzálják és levonják a számlámból...
Kiss Anikó 2011.08.03. 09:07:48
telko.hu · http://www.telko.hu 2011.08.03. 09:16:07
www.telko.hu
SzTomcat 2011.08.03. 09:16:48
Nézd az előnyös oldalát, legalább felfedezheted az olvasás örömeit :)
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.08.03. 09:21:23
szelidorzo 2011.08.03. 09:22:47
(tré-home)
Kiss Anikó 2011.08.03. 09:24:16
.lll. 2011.08.03. 09:29:03
É2I 2011.08.03. 09:34:18
serfecs (törölt) 2011.08.03. 09:38:37
szabeee 2011.08.03. 09:43:30
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.03. 09:43:34
daat 2011.08.03. 09:45:24
Dr. Kix 2011.08.03. 09:45:37
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.03. 09:49:40
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.03. 09:51:19
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.03. 09:55:07
Telefonos ügyfélszolgálati munkatársat bepanaszoltad?
NENYI-t felmutattad?
Próbáltad már azt,hogy WD-40-el?
Megannyi kérdés...
A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.08.03. 10:03:33
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.03. 10:25:25
te sem a homár csecsén nevelkedtél, ébresztő ne álmodj nappal :))))))
rainman35 2011.08.03. 10:26:53
szmoker (Homo Trollicus) 2011.08.03. 10:29:38
1. T-nél kötött szerződést (első huba)
2. IPTV, azmegmiafasz? Zinternet mellett? Minek? (második huba)
3. T, höhö, nemmúkod. (első huba folyománya)
4. miután basznak elhárítani a hubát, poszt toló még egy adag hűséget aláír.
Höhö. Höhöhö. Höhöhöhö, ez nagyon szar :D
Poszt toló, ha idejössz Újpalotára, én ingyen és bérmentve arczonverlek baccpapuccsal, még hűségidőt sem kell aláírnod :)
hawkeye 2011.08.03. 10:30:56
A 6 T-xxx előfizetésünkből már csak 2 élő van. Év végéig, mert akkor lejár a hűségidő, és attól kezdve soha többet semmiféle T-szolgáltatás...
budahazyj 2011.08.03. 10:41:33
mohopasi 2011.08.03. 11:08:19
Kiss Anikó 2011.08.03. 11:09:43
budahazyj 2011.08.03. 11:27:43
Kiss Anikó 2011.08.03. 11:33:20
igazságos 2011.08.03. 11:36:14
Na, ezért tart itt az ország, és még van pofája mást hibáztatni.
IPTV teljesen felesleges, pedig agyonreklámozzák, gondolja az emberek többsége, hogy jó dolog, pedig elég a SAT TV is bőven.
igazságos 2011.08.03. 11:37:15
budahazyj 2011.08.03. 11:51:04
B! 2011.08.03. 12:20:28
B! 2011.08.03. 12:22:19
Főúr1127 (törölt) 2011.08.03. 12:33:38
Nálam UPC van, de szüleim szoktak volt szívni a T-Home-mal, főleg azért, mert minden nap 19:30 és 20:30 között egyszer pár percre (de általában órákra) biztosan meghalt a rendszer (tévé és internet egyben - IPTV ugyebár).
Bejelentettük, kijöttek, megnézték. Rendben. Elmentek. Ugyanaz. Kihív megint, megnéz, rendben van, de cserél, elmegy. Ugyanaz. Kijönnek megint, ellenőrzik. Helyes, de hoznak egy frissített boxot és modemet. Mindent újraregelnek, újraindítanak, beállítom a hálózatot. Este megint behal.
Felhív. "Hát úgy néz ki ez ilyen." Mondom ez mind szép s jó, de nem lehet, hogy valami külső hiba van, például az áramszolgáltató fázisváltásából (mármint az áramszolgáltató szekrény központi átkapcsolásától) erednek a bajok?
Utánanéztek. Az volt. Valamit átállítgattak az Elműsökkel, azóta faszán megy, semmi baj nincs vele.
A poszttolónak is megérne egy kört a beázást kinn kerestetni a szakemberekkel...
kiskár 2011.08.03. 13:55:43
Az előbb olvastam valamelyik fórumban, hogy a hoppá díjcsomagot sunyiban módosították!
5000 perc helyett lett 200.... :-)
Lesz majd meglepi!
JoeHUN 2011.08.03. 14:08:19
"mivel 72 órán belül el kell a hibát hárítani cégszabály szerint. Mondom az már letellt mert szerda óta nincs adásom."
72 óra a bejelentéstől.. nem gondolatolvasó senki, ha nem szólsz nem tudunk a hibáról. név címről kikereshetett volna de te is kikereshetted volna az azonosítód ;) kell egy MT azonosító, stb és hgw restart aztán telefon h még mindig nem megy. nem nehéz..
neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.08.03. 17:32:13
Legjobb műsor különben is a retekklub sötétítés idején. Relaxálásra kiváló.
szombi 2011.08.03. 18:10:16
Ha név alapján nem tud beazonosítani a "droid" és el is küld a p*csába hogy emiatt megszívtad és keresd elő akkor az a droid HAZUDOTT NEKED!
Minden adatod bent van náluk, egy nagyon-icipici fáradsággal le is tudja kérni ha akarja.
Valószínű hogy egy bunkó tuskó lehet aki meg se próbál beazonosítani. Nyugodtan jelendtsd fel az illetőt. Lehet hogy le(-vagy)kib*sszák, de hidd el, sok száz ügyfelet boldogabbá fogsz tenni mert ha nem teszed meg ezt a lépést akkor a droid folytatni fogja...
Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.08.03. 20:35:35
buksikutya 2011.08.03. 21:51:38
Mylady 2011.08.03. 22:49:27
Megdobbent 2011.08.04. 00:30:13
Jegkoko 2011.08.04. 11:22:00
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.04. 12:13:56
Zsírfeka 2011.08.06. 18:56:54
kábelnet nem volt jó, sehogy sem akarták elhinni, hogy a set top box a probléma forrása
kb 3-4 hete minden nap váltakozó stílusban jelentettem be a hibát, mígnem sikerült egy diszpécser lelkére hatni és kiküldött egy szerelőt, hóna alatt egy set top box-al
na mi volt a hiba oka? :D
set top box
majd egy hónap múlva átálltunk iptv-re, mert az valóban jó
aztán lehet hogy majd lehal nálunk is, de kis problémáktól eltekintve működik, de így is néha elkel egy reset a set top box-on, vagy az elosztón
vagy mindkettőn
ja, kötbért nem kaptam vissza, meg ilyenek
viszont amikor az iptv-t rendeltük, akkor ígért a diszpécser egy telefonkészüléket
amit szintén nem kaptunk meg
írtam egy levelet, pontos időpont megjelöléssel, panasszal, és egyszercsak hoztak egy telefont
szóval van ott ám normális ember is
kitfisto 2011.08.10. 03:15:21
svinjahond 2011.08.14. 00:20:31
Alig vártam, hogy lejárjon az önként vállalt rabságom és másnap mentem is szerződést bontani. Azóta MindigTV EXTRA van, ami nem egy svédasztal, de legalább évi tizenpárezerért teszi a dolgát és nincsenek adáskimaradások, mint a T-nél pl. vihar, vagy kábellopás okán.
Tavaly a focidöntő idején döntöttem el, hogy menniük kell, amint "lehullanak a láncaim" (azaz, lejár az idejük). Előtte héten volt egy ütős kis vihar, ami szétcseszett valami "fejállomást" - ezt a telefonos ügyfélelhárítótól hallottam, miután 17 perc zenehallgatás után végre kapcsoltak egy olyan "agysebészt"- szóval a vihar után 9 napig se TV, se Internet szolgáltatás. Akkor vettem egy MindigTV dekódert, meg egy Conax kártyát, amely szettet tudom nyaralni vinni. Nagyon praktikus, nincs helyhez kötve, mint a kábeltévé. Jövő tavasz elején lejár a netes rabságom is, aztán a'Dieux T-Homók! (Akkora majd, veszek egy mobilnetet is...)