Megérkezett a Speedshop hivatalos válasza tegnapi panaszunkra, állítólag kész lett a telefon. Nem igazán értem amúgy, miért adta volna el a boltnak naiv ügyfél a készüléket, ami két hónap alatt 50 ezer forinttal lett olcsóbb. Hibás készüléket adtak el neki, ami ha nem tudtak volna megjavítani, vagy ugyanolyanra cserélni a kifizetett 160 ezer forintot kellett volna visszaadniuk.
Sajnos a legjobb telefonok is el tudnak romlani, ezalól a HTC sem kivétel. Minden garanciális ügyintézés során törekszünk arra, hogy a felhasználót a lehető legkevesebb kellemetlenség érje, ezért van door to door garanciánk, ezért adunk cserekészüléket, sajnos a gyártók nem biztosítanak a javítás idejére készülékeket ezért azt saját költségünkre kell megoldani, de tudomásom szerint mindkét alkalommal 40e Ft-os cserekészüléket biztosítottunk, egyelőre Magyarország és az itt élő kereskedők nincsenek olyan szinten, hogy egyenértékű készüléket tudjanak biztosítani, főleg úgy, hogy ez egy gesztus amit a kereskedő azért tesz, hogy megpróbálja redukálni azt a kényelmetlenséget amit a drága készülék meghibásodása okozott.
A Vaterás-Eladós félreértést pedig a következő:
Lehetőséget biztosítunk beszámításra is, úgy mint akármelyik telefonos bolt, ez egy ajánlat amivel természetesen nem kötelező élni.
Megnézzük a termék jelenlegi új árát - Ez akkor 104.000Ft + áfa (igen, ennyit esett az ára sajnos)
Adásvételi szerződést töltünk ki ami általában az új ár (nettóról beszélünk, hiszen az Áfa itt nem releváns, mivel a készülék használt és magánszemély adja el) 10-20%-al csökkent értéke ami egy olcsóbb használtpiaci árat eredményez. Ez az értékcsökkenés tartalmazza az egyéb készülékkel kapcsolatos járulékos költségeket pl újra raktározás, bevételezés és egyéb újra-értékesítéshez kapcsolodó humán erőforrások értékét. Így kapjuk meg ebben az esetben a 80-90e Ft-ot. Sokan vannak azon a véleményen, köztük én is, hogy igen ez hatalmas bukás a megjelenéskori új bruttó árhoz képest, és én sem adnám el ennyiért a készüléket, inkább meghirdetném saját magam és úgy akár már a nettó új árért eladható további értékcsökkenések nélkül.
Elnézést kérünk a gyártó nevében is az újabb meghibásodás miatt és reméljük, hogy a márkába vetett bizalmad visszatér és hibák nélkül tudod használni a készüléket.
Tegnap az esti órákban a készüléked visszaérkezett a szervizből, ma délelőtt már letesztelték kollégáim és sikerült orvosolni a problémát. A javítás az lcd kijelző átvezető fóliájának cseréjére terjedt ki, így a készülék átvehető a leadás helyszínén.
C. Balázs
Üzletvezető, Vevőszolgálat és Szerviz Igazgató
Az utolsó 100 komment: