Balázs külföldön kötött nemzetközi biztosítást a laptopjára, az itthoni Toshiba azonban ezzel nem nagyon tud mit kezdeni. Az meg már kérdéses, hogy érdemes-e repjegyet venni, csak, hogy reklamálhasson az ember.
Pár évvel ezelőtt vásároltunk egy Toshiba laptopot Birminghamben (UK), a Comet nevű áruházban. Illetve a vételár kicsit több mint feléért kötöttünk rá egy nemzetközi biztosítást, ami (akár a felhasználó hibájából történt) sérülés, hiba esetén 5 évig ingyenes javítást, vagy cserét (ha a javítás nem kivitelezhető) biztosít. Természetesen a gép tönkre is ment, de már itthon. A magyar Toshiba "kirendeltség" ügyfélszolgálatán biztosítottak, hogy amennyiben a garanciát adó kereskedő vállalja a költséget, ők minden további nélkül segítenek, de ezt nekünk kell lejátszani az áruházzal, lévén ez nem Toshiba, hanem Comet garancia. Na innentől necces.....:(
A Comet áruház ügyfélszolgálatát egy udvarias e-mail formájában kerestem meg, hogy milyen módón tudnék segíteni abban, hogy eleget tehessenek vállalt kötelezettségüknek. Ők szintén udvarias e-mail formájában jelezték felém, hogy bár ez nekik a legkellemetlenebb és fájó pont az életükben, de nem igazán tudnak segíteni, illetve egy angliai telefonszámot adnak a megfelelő részleghez, vagy menjek be személyesen:).
A megfelelő részleg e-mailcímét tudakoltam, amit három, továbbra is roppant udvarias, levélváltás után sem adtak meg, mert NINCS. Csak egy postai levélcímet kaptam, ahova a szerződés másolatot, elérhetőségemet, hibaleírást, és a garancia érvényesítésének igényét küldtem el, tértivevénnyel...Ki hitte volna, de nem vették át. A telefonhívásnak meg nincs nyoma, azt mondanak, amit akarnak.
Szóval most van egy érvényes garanciaszerződésem, egy rakás udvarias e-mailem, megtudtam, hogy a magyar Toshiba kirendeltségnél mindenki beszél japánul, de nincs laptop. És nem tudom, hogy lehet hatást gyakorolni egy külföldi áruházláncra anélkül, hogy kirepülnék pár napra.
Az utolsó 100 komment: