Tékozló Homár

A 45000 forintos parkolás

2011.08.29. 14:15 | jackyll | 114 komment

Szerencsére nincs egységesítve a Közterület-felügyelet és a rendőrség semmilyen rendszere, így egy tilosban parkolást két helyről is díjazhatnak:

Tisztelt Homár, olyasmi esett meg velem ami mindenképp az Önök oldalára kívánkozik, a hatósági lehúzás esete, avagy hogyan büntetett meg fél óra alatt ugyanazon szabálysértésért a Közterület-felügyelet és a rendőrség is. Mivel papíron egy jogállamban élek, ahol 1 cselekményért egyszer vagyok büntethető nem igazán értem a dolgot.

A történet:

2011.05.04-én a VIII. kerületi Bérkocsis utcában szerettem volna leparkolni amíg a körúti fénymásolóba beszaladok. Nos a parkoló óra nem működött kiírás, hogy kit hívjak nincs, közterület felügyelő sehol, kb. 10 percig vártam, hogy hátha felbukkan. Attól félve, hogy megbüntetnek a közeli kereszteződésben a Víg utcában álltam meg az autóval ami nem parkoló övezet. Sajnálatos módon elkerülte a figyelmem egy megállni és várakozni tilos 10 m tábla, illetve hát a tábla helye, ami furmányosan nem az útszélére hanem a járdára kb. 6 méterrel beljebb van elhelyezve onnan hatályos.

Dolgom végeztével egy mikulás csomagot találtam a szélvédőn a tábla figyelmen kívül hagyása miatt 15000 Ft-os büntetéssel. Bár írtam a Közterület Felügyeletnek email-t egyrészt a büntetésről, másrészt a nem működő parkoló óráról amit talán nekik kellene karbantartani arra a mai napig sem érkezett válasz (ma: 2011.08.26 van) - de ettől függetlenül megelőzve a későbbi kellemetlenségeket gondoltam befizetem a csekket, szóval még 2011.05.09-én be is fizettem a büntetést, elismerve, hogy lúzer voltam, mert ott kellett volna maradni ahol eredetileg megálltam, de lenyeltem oké tilosban álltam befizettem.

Nem is sejtettem, hogy ez még csak az előjáték volt: 2011.05.23-án kapok a rendőrségtől egy határozatot, hogy ugyanazért a tilosban parkolásért megbüntetnek 30000 Ft-ra (!) a határozat dátuma 2011.05.12 tehát 3 nappal azután, hogy a másik bírságot már befizettem. Írtam is a rendőrség illetékesének aki a határozatomat aláírta egy ún bizonyítási indítványt amihez csatoltam a bizonyítékokat is, merthogy azt írták a papíron, ha van olyan körülmény ami mentesít a bírság alól küldjek bizonyítási indítványt. Ezt konkrétan 2011.05.25. adtam fel ajánlottan és tértivevényesen a határozatomat aláíró Dr. ****** *** r. dandártábornok rendőrségi főtanácsos, főkapitány részére, és 2011.05.27-én vették át a tértivevény szerint. Nos válasz erre nem érkezett pedig be is csatoltam a másik csekk fénymásolatát és a fecnit is amit kaptam. Úgy tudom 30 nap áll a rendelkezésre a válasz adáshoz és talán ez a rendőrségre is vonatkozik, mármint ha ez egy jogállam.

Eltelt 3 hónap semmi válasz ugyebár, majd 2011.08.25-én kapok egy nem ajánlott hanem sima levelet, egy fizetési felszólítást (!) hogy amennyiben 8 napon belül nem fizetem be a 30000 Ft-ot gépkocsimat kivonják a forgalomból.

Nosza fel is hívtam a megadott számon a rendőrséget rögzített vonalon: fizessem be a büntetést mert a rendőrség a magasabb rendű hatóság és a közterület felügyelet köteles visszaadni. Na persze ezt leírni nem hajlandóak. Erre felkerestem a közterület felügyeletet akik álláspontja a következő: nem úgy van ahogy a rendőrség tájékoztatott, ők jogszerűen jártak el, ugyanis a jogszabály nem rendelkezik arról, hogy melyik a magasabb rendű hatóság, és az ügyben mindkét hatóság eljárhat, mitöbb ép az Ügyészség állásfoglalását várják ebben a kérdésben ami még akár több évig is eltarthat, addig vagy tekintsen el a rendőrség a büntetésemtől vagy fizessem be. Azon kérdésemre, hogy ha eltart 5 évig amíg az Ügyészség állást foglal és nem a javukra dönt akkor vajon mennyi kamatot fizetnek a pénzemre amit jogtalanul szedtek be a válasz nem fizetünk kamatot. Ja? tényleg? Írásba adni ezt a jogszabályi illetőségi állásfoglalást persze ők sem hajlandóak, mennyire meglepő, ugye?

Ezek után a rendőrséget hívtam ismét, elmondva, hogy nem érdekel, hogy milyen hézagok vannak a jogszabályokon, mert én meg egyszer vagyok büntethető egy cselekményért, még ha meg is ölnék valakit akkor is csak egyszer ítélnének el nem kétszer ugyanazért. A különbözetet szívesen befizetem és a két hatóság rendezze egymás között a dolgot, miért én fizessek duplán. Erre a rendőrség illetékese adott egy email címet, hogy írjam le mi törtnént megpróbálnak hatni a közterület felügyeletre de nem ígérnek semmit, vagy visszaadják a pénzem vagy nem ja és persze a 30000 Ft-ot fizessem be.

Itt tartok most, megírtam az email-t, visszaigazolást kértem az olvasásáról persze nem kaptam. Kétlem, hogy bárki elfogja olvasni, azt meg hogy válaszol rá méginkább.

Érdekességként jegyzem meg, hogy a Víg utca felől fényképeztek le a rendőrök megnéztem a honlapjukon, konkrétan a kapitányság irányából haladva. Cirka félúton a kapitányság és a büntetés helyszíne között található a Rákoczi téri vásárcsarnok, (ott kellett elhaladniuk) melynek a Víg utcán lévő Spar bejáratánál egy hajléktalan pár éli életét, magam is többször láttam a csatornába nagyvécézni őket az utcán, (konkértan az élelmiszert árusító csarnok bejáratáról van szó) büdösek, koszosak, kéregetnek, zaklatják az arra járókat, ott is alszanak egy koszos matracon és nemi életüket is ott élik. Annyira érdekes, hogy ezeket az embereket nem bünteti meg sem a közeterület felügyelet sem pedig a rendőrség, pedig már a kerületi újságban is cikkeznek a felháborodott lakók, de engem mert tilosban parkolok 200 méterrel odébb mindkét hatóság megtalál, hogy lehúzzon fél órán belül.

De levontam a következtetést:

Kár szívóznom, jobban járok ha befizetem, mert különben még drágább lesz ha kivonják a fogalomból az autómat, így összesen 45000 Ft-ot szed be tőlem ez a két "hatóság" mert ez egy jogállam, de sebaj ha én is a Víg utcába járok vécézni egy évig akkor a duplán beszedett 15000 Ft-ot megspórolhatom a víz és csatorna díjon, hiszen szemlátomást azt szabad, legalábbis büntetéstől nem kell tartanom, sőt még ha szerencsém van akár koldulhatok is.

A másik, hogy rossz irányban gondolkodtam, rájöttem nem ebben az országban szeretném leélni az életem, családot alapítani és megöregedni ezért talán még köszönetet is kellene mondanom a kedves hatóságoknak, hogy erre így ráébresztettek.

Mindenesetre tanácsolom minden arra autózónak, hogy alaposan fontolják meg hová parkolnak, ha nem akarnak 45000 Ft-ot kifizetni.

Tisztelettel:

egy pórul járt autós aki azt hitte, hogy jogállamban él

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.29. 14:21:45

"Sajnálatos módon elkerülte a figyelmem egy megállni és várakozni tilos 10 m tábla, illetve hát a tábla helye, ami furmányosan nem az útszélére hanem a járdára kb. 6 méterrel beljebb van elhelyezve onnan hatályos."

Miért nem lehet simán beismerni, hogy tilosban parkoltál? Miért van az,hogy nem lehet elismerni, hogy hibáztál?
Megannyi kérdés...

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2011.08.29. 14:27:01

Na már... Pedig ma már másodszor majdnem... Csak hogy jót cselekedjek nézzétek meg a honlapom. Jó kis repjegyek vannak rajta vagy pl 3300ft-os Wizzair vagy 12€-s Ryanair kedvezmény.

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.08.29. 14:27:17

"írtam a Közterület Felügyeletnek email-t egyrészt a büntetésről, másrészt a nem működő parkoló óráról amit talán nekik kellene karbantartani"

nem a KF üzemelteti a prkolóórákat.
sőt:
- a parkolótársaság nem büntetheti a tilosban parkoló autókat
- a KF meg nem pótdíjazhatja a fizetés nélkül (ámde ezt leszámítva szabályosan) parkoló autókat.

jogállamban illik tudni, hogy melyik szerv miért felelős.
jogállamban nem szokás sírni a tilosban parkolásért történt büntetés miatt.
jogállamban nem szokás azzal jönni, hogy dögöljön meg a szomszéd tehene is.
jogállamban kereshettél volna arébb egy működő automatát...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.29. 14:28:32

Idióta. Ímélezik velük, mikor tudja, hogy csak az ajánlott levél játszik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.29. 14:30:37

@xaba99: Jogállamban nem büntetnek ugyanazér kétszer.

Különben jogállamban nem hoznak visszamenőleges hatályú törvényeket sem, csak hogy tudatosuljon benned, hol élsz.

Civitas Fidelissima 2011.08.29. 14:31:40

Micsoda: a Bérkocsisban 10 percet állt fizetés nélkül és azért meg se vágták? Micsoda trehányság!

Papundekli 2011.08.29. 14:36:07

faxé kell tilosban parkolni, egyébként meg amiért ennyit utánajártál rájöttél, hogy ez Magyarisztán.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 14:44:48

kedves posztolo
nekem az adta meg a vegso lokest, mikor a marx teren 3 zoldre nem tudtam kikanyarodni a feluljaro alatt balra, mert mindig beragadt valaki a keresztezodes kozepen es meg vigyorgott is
na , akkor mondtam, faxom bele, megyek amerikaba
es lon....

Sokorai_Atala 2011.08.29. 14:46:34

Csak a rendőrség büntethet meg, mivel tiltó táblval jelzett helyeken nem lehet parkolási díjat sem fizetni, hiszen ott meg sem lehetne állni, tehát a 15ezer volt a jogtalan.
A 30ezer, sajnos jogos.

juhaszvik 2011.08.29. 14:51:08

van egy jogi hézag, amiről az ügyészség állásfoglalását várják. ez itt a probléma.
a közterületisek és a rendőrség is azt csinálta, ami (szerinte) a dolga.

a posztoló meg ha lehet, akkor ne azzal fenyegetőzzön, hogy köztereületen végzi el a kisebb nagyobb dolgait. nem lesz tőle szimpatikusabb.
a dupla büntetést pedig vegye égi jelnek.

۝merta-X 2011.08.29. 14:51:12

Az előttem kommentelő, posztolószapuló faszoknak felhívnám a figyelmét, hogy a posztoló bevollotta, hogy luzer volt, csak kétszer nem akar fizetni. Miattatok mondja a Keleti Györgyi, hogy gecik a magyarok, amugy meg vicc nélkül, manapság az ember szinte már MEGDÖBBEN, bazmeg, amikor jóindulatot tapasztal idegen emberektől, hát de nem tőletek fogja, az tisztán látszik.

A poszt írójának meg üzenem, hogy a kurva vessző használatát meg kellene tanulni, mert így egyből lejön, hogy kábé 1 könyvet sem olvasott a büdös életben, tehát műveletlen is, nemhogy luzer.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 14:51:27

@Sokorai_Atala: hat ahogy olvasgatok ezt nem tudjak eldonteni mar evek ota
mondjuk felallsz a fure az szabalysertes a rendornel is a kozteruletesenel is
ezen rugoznak, mert mind a kettonek kell a zseton
arra jutottak, biztos ami zicher beszedik duplan

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 14:59:03

@AzUtazó: engem most egy Asheville-Louisville ut erdekelne oda-vissza, ma este fele mennek es csutortokon vissza
mennyi?

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.08.29. 15:01:11

A KRESZ be nem tartasa es a buntetes koruli alkudozasbol hogy jon ki hogy nem ebben az orszagban akar elni?

Buksi kiszokott??

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.08.29. 15:02:14

Ez nem parkolási bírság, hanem tilosban parkolás, a 30e be kell fizetni a 15e-ért meg futhatsz, hogy visszaadják (nem fogják)

A hajléktalanok ügyében pedig feljelentést kell tenni. A poszt szempontjából irreleváns, őket is, posztolót is meg kell büntetni.

De ha az erkölcsi dologra gondol a poszter: inkább parkolj 10 percig zöldterületen, kocsikiállóban mint az utcára sz@rj :)

elwood 2011.08.29. 15:02:36

mi f* az a jogállam ?
/D.T./

Skodakék Fábia 2011.08.29. 15:03:00

Parkoltál volna a rossz óra mellett, akkor megúszod 6000-ből
Sztem baromira megérdemli a poszter a büntit. Ha meg nem tudott volna tárgyalásra menni, mert valaki a tilosban parkol és elállja az útját, akkor meg azért lenne felháborodva.
@۝merta-X: vesszőket jól írtam?

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2011.08.29. 15:06:44

@hagyma: 701 dollár :D
@Horváth Lajos: amíg elvisz A-ból B-be 5-8.000-ért addig felőlem moldáv is lehet

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.08.29. 15:07:11

Nem tudom, Pesten mi van, Debrecenben helyi rendelet szabályozza a közterület-felügyelet hatás- és jogkörét, amit a rendőrség is jóváhagyott és tudomásul vett. Oszt' annyi.
Mondjuk itt elvitték volna a kocsidat seperc alatt, és a 30000Ft közigazatási/vagy szabálysértési bírság mellé még fizettél volna valami ~22000 Ft elszállítási díjat is - de jogállami keretek között...
@hagyma: Örüljön, hogy a helyi parkoló társaság nem pótdíjazta meg! A füvön jobb helyeken közterület (zöldterület)-rongálásért a közterület-felügyelet zsanettezhet meg, ha a kilátási háromszögben állsz le, akkor meg a rendőr is, közlekedésbiztonság veszélyeztetéséért, sőt, ha induláskor kipörög a kereked, és rögzítette valami kamera, még a helyi kertészeti szolgáltató előtt is letérdeltethet a bíróság...
@۝merta-X: Az az Keleti (Oster?) Györgyi meg mi, ha nem magyar?

hawkeye 2011.08.29. 15:11:44

Hmmmm.....

Az autózz.blog.hu -n szoktam ilyen kreténeket olvasni, mint a posztoló.

Miért nem lehet beismerni, hogy ezt most elba..tam, s ennyi a hülyeségem ára.

Ehelyett "...rájöttem nem ebben az országban szeretném leélni az életem, családot alapítani és megöregedni..."

Micsoda nagyképű duma.

Kicsi egoista, eredj pl. Franciaországba, vagy éppen az Államokba nyifogni, ha meg akarod tudni, mi jár a tilos parkolásért...!

Ja, és mindenhol utálják a kimagyarázós, gerinctelen patkányokat.

Szedd össze magad, legyél úr, fizess, és ne sírózzál...!

gftamas 2011.08.29. 15:12:20

Egyszerű eset, a mikulás csomagot ebben az esetben meg kell reklamálni. Ugyanis parkolási díjat csak a kijelölt parkolóhelyen történő várakozásért szedhet a társaság. Ahol tilos parkolni, az nem kijelölt parkolóhely, tehát azért nem kell fizetni. A rendőri bünti viszont jogos.

zooDoo 2011.08.29. 15:17:01

Te jogállamban élsz kedves posztoló? Hát te nem tudom hol laksz akkor, de itt a rendőrség, közterület felügyelet nagyívűen szarik arra mi a törvény. Még ügyvédi felszólításra sem hajlandóak sokszor választ adni, mindenféle kibúvót keresve.

parkolok.com 2011.08.29. 15:24:34

@hagyma: amerika.... a 300 millió tudatlan beképzelt majom országa.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 15:24:42

@AzUtazó: bazmeg annyiert hazarepulok:)
@hawkeye: az a baja, hogy duplan buntetik, az elsot be is fizette
itt is megqrjak, de valoszinuleg nem ketszer, de ha ketszer, akkor az vilagosan le van irva valahol
itt meg egymasra mutogat a rendorseg, meg ez a parkorbrigad

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 15:32:08

@parkolok.com: ez igy van, magyarorszag meg a 10 millio megertetlen zsenie

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.29. 15:33:29

lehet már a posztolót :))
te sem homár csecsen nevelkedel, volt már ilyen poszt az állatkert előtt ugyanez volt, szerintem jogos a bünti,de ha még ki is pellengérezed magad,még jobb, de az egyiket visszakapod csak kérvényezzed szépen :))

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.29. 15:36:02

@hagyma: rég volt az hagyma,mióta elmentél fogyunk:)) most kb 9,9 kürül van,de jönnek a kínaiak s leszünk 2 milliárdan:))

qwertzu 2011.08.29. 15:36:21

Ha tényleg 6 méterrel volt beljebb, akkor viszont erősen kérdéses a büntetés jogossága.
10. § (6) A megállási és a várakozási tilalmat, valamint a várakozóhelyet jelző táblát az úttest mellett, menetirány szerint a jobb és a bal oldalon egyaránt elhelyezhetik. E jelzőtáblák hatálya az úttestnek arra az oldalára terjed ki, amelyik mellett azokat elhelyezték.

A 6 méter pedig már nem mellette van.

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.08.29. 15:39:33

Víg utcában nem 6 méter széles a járda, így a tábla sem lehet annyival beljebb. Innen kezdve nem biztos, hogy a posztoló pontosan jól írt mindent. Lehet, hogy fellebezett a Közter. Felügy-nél, s ők jogszerűen továbbították ezt elbíráslára a rendőrségnek, akik már szabálysértésen belül bírálták el.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.29. 15:43:52

@qwertzu: "A 6 méter pedig már nem mellette van."

Dehogynem. 6 méterrel mellette. Bent a lépcsőházban.

athosga 2011.08.29. 15:49:19

Kedves fröcsögők!

Tökmindegy, hogy miért parkolt tilosban! Tökmindegy, hogy a közterületnél mennyi a büntetés meg hogy a rendőröknél mennyi, sőt az is tökmindegy, hogy Amerikában mennyi! Itt csak az a lényeg, hogy nem normális az, hogy kétszer büntetnek meg ugyanazért, csak mert nem tudják a "szervek" eldönteni, hogy melyik az illetékes. Egyébként is micsoda baromság ez? Teljesen megértem a posztolót, egyszer én is szó nélkül fizetnék, de nem kétszer! Ettől meg nem érzem magam gerinctelennek, sem nyiforgónak, sem pedig kibúvókeresőnek, ahogy szerintem a posztoló sem az. De látom errefelé továbbra is sokan szeretnek "anyázni".

metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.08.29. 15:52:27

@athosga: a posztoló nem fizetett szó nélkül, írt a Felügyeletnek. Ahogy fentebb írtam, amiatt kerülhetett a rendőrségre az ügy. (saját magát nem vizsgálhatja felül a felügy.)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.29. 16:55:23

Nehéz ilyet leírni, de azt kell mondjam ...szóval, hogy ...izé ...a posztolónak teljesen igaza van, na.
Leírtam.

Secnir 2011.08.29. 17:09:55

namoármost.
norc-on megnézve (sajna most egy darabig nem járok pestön), a Bérkocsis utcából csak egy irányba lehet kanyarodni a Víg utcába, mivel a másik irányba (József utca) behajtani nagyon tilos van.
tehát csak balra hajthatott be.
Baloldalt vala egy várakozni tilos tábla egyből, jobboldalt pedig egy egyirányú utca tábla.
Egészen a Népszínház utcáig semmilyen tábla nincs. Se parkoló, se bizbasz, semmi.
akkor miről beszél a posztoló?

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.08.29. 17:23:00

az volt már h a rendőrség a közterület felügyelet és a parkolási cég az 3 különböző dolog? nem mikuláscsomagot kapott (a parkolási cégtől), hanem közterületfelügyelői bírságot...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.29. 17:26:24

@hagyma: Most meg már nem is lehet balra kanyarodni (a Margit-híd felé).
Meg nem is Marx tér.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.29. 17:36:15

@gftamas: @Sokorai_Atala:
Gyengébbek kedvéért: A KÖZTERÜLET-FELÜGYELET UGYANAZÉRT BÜNTETTE MEG, MINT A RENDŐRSÉG (ti. tilosban parkolt).
Nem pediglen parkolási bírságot vetett ki (amit nem is tehet).
(Te is lányom, Atala? Ejnye, ejnye.)

thinker_ 2011.08.29. 18:05:11

@Horváth Lajos: te értelmezed is amit elolvasol, vagy csak csípőből reagálsz? nem leírta, hogy elismeri és fizetett? kétszer nem akar fizetni. ennyi.

SzJ1982 2011.08.29. 18:25:25

...Aztán még nekied áll feljebb? Mondjuk azt, hogy "beszoptad", és inkább ne feszegesd tovább a dolgot...

roadrunner 2011.08.29. 18:30:11

Azt mondjuk nem ertem miert kevered ide azt hogy bezzeg masok, a hajlektalanok megy egyebek mint csinalnak.
Foglalkoz mar a sajat dolgoddal es a sajat bunteteseddel.
Azert mert neked rossz, legyen mindenkinek rossz?
Csak nem magyar vagy netan?

Hans Lopkowitz 2011.08.29. 18:33:20

Ez sajnos így van, akárhány hatóság megbüntethet egy ugyanazon dologért is. Velem is előfordult, azt hiszem utána kezdtem intézni, hogy ne kelljen adót fizetnem Magyarországon...
Szerintem nem itt kellene kommentelni, hanem elgondolkozni, hogy mit lehet tenni.

Alikam 2011.08.29. 18:53:38

Parkolás pesten a belvárosban. Nem is tudom, hogy az emberek miért nem lincseltek még meg valakit.

De annak örülj legalább, hogy az állami szektort tömöd és nem egy magáncéget.

Parkolásért pénzt kérni, azért, ami a te adódóból lett út megépítve, hogy azon leparkolhass egy adózott járművel egy olyan helyen, ami semmiféle plusz szolgáltatást nem nyújt a nem fizetős parkolási övezettel szemben.

Na ezt hívják szabad rablásnak.

Minden Tudó 2011.08.29. 19:28:59

> "Úgy tudom 30 nap áll a rendelkezésre a válasz adáshoz és talán ez a rendőrségre is vonatkozik, mármint ha ez egy jogállam."

Így van!
Egyik ismerősömet 100000 Ft-ra bírságolták.
(piroson áthajtásért lefotózták, kanyarodás elején még "kis zöld" volt)

Írtunk egy fellebbezését amit a Vas megyei rendőrségre kellett elküldeni.

Erre 30 nap után jött egy határozat hogy a rendőrség a 30 napot túllépte és megszüntette az eljárást.

5000 Ft-os illetékkel megúszta a bírságot.

A fellebbezésre azóta sem reagáltak :)

Javaslatom:
Írj egy levelet, és hivatkozz arra, hogy a 30 napos határidőt túllépték.
Esetleg beszélj egy ügyvéddel.

Netuddki. 2011.08.29. 19:35:03

Aki tilosban parkol azt ne 2-szer büntessék meg hanem 10-szer...

Hö? Most mi van?

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.08.29. 19:41:31

Ha a posztoló olvassa és tényleg segítséget szeretne, legyen olyan kedves és scannelje be a két, bírságot kiszabó határozatot.
Ha csak el akarta panaszolni, hogy mik meg nem történhetnek ebben az országban, akkor ne fáradjon, megértettük.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.08.29. 19:57:36

@AzUtazó: Graz-Billund(esetleg Aarhus)
Mindenképpen átszállás nélkül,bármikor!

kyanzes (törölt) 2011.08.29. 19:58:16

Most ebbe gondolj bele: ha nem parkolsz tilosban, akkor egyszer sem büntetnek meg.

Nero Bianco 2011.08.29. 20:14:02

Tök mindegy, hogy a poszt írója hibázott vagy sem, a magyarországi bírságolási rendszer idétlen, agyatlan, lehúzós, embertelen faszság.
Abból indul ki, hogy mindenki minimum félmilliót keres havonta nettó, aki kocsival jár.
Oszt ehhez szabják a bírságokat.
Amúgy meg télleg jobb inkább nem fizetni a parkolóban, mint tiltott helyen várakozni.

AzHofi 2011.08.29. 20:24:17

Nem tudom írták-e már, de szerintem az egyiket a parkolódíj nemfizetése miatt kaptad, a másodikat pedig a szabálytalan parkolásért. És akkor örülhetsz, hogy egyben van a kocsid, nem hugyos, szaros, karcos az oldala, nem használták a motorháztetőt trambulinnak a kis kátrányos helyzetűek, stb.

AzHofi 2011.08.29. 20:25:47

@Nero Bianco: parkolóövezetben nem mentesít a szabálytalan parkolás a parkolódíj megfizetése alól. Ezt már én is megszíttam egyszer. Levehetős rendszámot kell hordani :-)

zepi1 2011.08.29. 20:27:29

akkor én jobban jártam :-)
csak 30.000 Ft-ra a sünök, 8.000 Ft-ra meg a másik ingyenélő brigád akar lehúzni.
ugyanazért
2 nap eltéréssel
még az sem zavarja egyik társulatot sem,hogy az eset, mármint a bírságok JOGTALAN kiszbása után közfelháborodásra visszahelyezték a ki tudja hová tünt parkolást a járdán engedélyező kiegészítő táblát,
Kár szépíteni a címeket, sem a mi jelenlegi rendőrségünk, sem a joggal közútálatnak örvendő Főv.Közterület-felügyelet nem a felelős-fizetős honi állampolgárokat, hanem megszokott-elvárt jövedelmeket védelmezi...
fenntartásukat közösen fizetjük,de sajnos bevételi forrásuk is mi magunk vagyunk

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.08.29. 20:40:49

én azt nem értem hogy hogyan lehetséges mindkét hatóság illetékes? jóhogynem baszott meg ugyanott még egy BKV ellenőr is.

véleményem szerint mivel kresz szabályt sértettél, az illetékes hatóság a rendőrség. a közterület felügyelet a hivatalos fizetős parkolóhelyen, fizetés nélkül parkolót büntetheti szerintem csak.

Tribeca · http://erthetojog.blog.hu 2011.08.29. 20:43:24

@keseruimre:

Tisztelt (leendő) Kolléga!

A posztban írt kevés információ alapján arra lehet következtetni, hogy a közterület felügyelő az egyes szabálysértésekről szóló 218/1999. (XII. 28.) Korm. rendelet 54. §-a (2) bekezdésének 2. tagmondata alapján járt el, amikor helyszíni bírságot szabott ki.
Amennyiben a rendőrség szintén jelen cselekmény alapján, szintén szabálysértési eljárás keretében szabott ki pénzbírságot, annak több oka is lehet.

Egyrészt lehet, hogy a két eljárás elkerülte egymást, így a második eljárást az elsőről nem tudva indították meg. Ebben az esetben a második eljárás megszüntetésének van helye (a szabálysértésekről szóló 1999. évi LXIX. törvény 84. §-a (1) bekezdésének e) pontja).

Továbbá lehetséges az is, hogy a közterület felügyelet nem a fentebb említett közlekedési szabály megsértése miatt szabta ki a helyszíni bírságot, hanem valamely más, hatáskörébe tartozó cselekmény miatt. (Pl. egyidejűleg úgy parkolt, hogy a járdán a közlekedést akadályozta). Ebben az esetben akár mindkét bírság jogos lehet.

Végezetül az is lehetséges, hogy a helyszíni bírság el nem fogadása miatt (bár a csekk a poszt szerint befizetésre került) a közterület felügyelet feljelentést tett, és ugyanazon szabálysértési ügy folytatódik az illetékes rendőrkapitányságon.

Szóval a két, bírságot kiszabó határozat nélkül az ügyészi óvás (főleg a posztoló stílusában) felesleges.

Alf (törölt) 2011.08.29. 20:44:15

Itt mellettünk, XIII. Ker Visegrádi utca Tisza utca sarka a "RENDŐRÖK" közkedvelt tartózkodási helye.

Van a Dráva utcán ugyanis egy megfelelően láthatatlan helyen elhelyezett balra kanyarodni tilos tábla, amit az autósok 95%-a nem vesz észre, és behajt a visegrádi u-ba, ahova egyébként be lehet hajtani szemből, jobbról, csak épp a váci út felől érkezve nem.

Tök értelmetlen, de ott van ez a tábla.

A rendőrök meg állnak, pecáznak, minden héten, ugyanazok az arcok, mosolyogva húzzák le szerencsétlen autósokat.

Szolgálunk és védünk.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.08.29. 20:44:54

olvasom itt a szövegeket. namost parkolóövezetben ott ahol nincs kijelölt parkolóhely, oda egyértelműen nem lehet parkolódíjat szedni. és emberünk nyilván nem kijelölt helyen állt, mert mondta hogy volt megállni tilos.

egyszerre a kettő nem lehetséges. parkolódíjat csak parkolóhelyen való parkolásért lehet kérni, a közút nem tartozik ide szerintem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 20:46:01

@estrella negra: tudom, de nekem nincs bajom sem Marxal, se Moszkvaval, nekem maradnak, ki tudja meg hany neve lesz en maradok a megszokottnal@Ma Ő, holnap Te vagy Én ?:
hat a Ratko Kkorszak ota fogyunk az tuti
a Kadar korszak utan meg szaporodk a kinai es cigany lakossag szama
/amerika nem fogy, bar az aranyok itt is valtoznak/

exilis 2011.08.29. 20:48:49

Én csóró magyar turista életemben először eljutottam Bécsbe. Megnéztük kis családommal a Schönbrunni kastélyt, és fizettünk a parkolásért ez időre 21 eurót. Szívtam a fogam, na de ez nyugat, itt mindennek ára van. Hazafelé még betértünk egy kis kastélynézőbe, és egy falun áthaladva beleszaladtam egy osztrák trafipaxba. Egyből le is intettek, kábé holtsápadtan húzódtam le az útról, mert felkészültem a nyugati színvonalú büntetésre. 50 helyett 71-el mentem, és ezért az osztrák rendőr megbüntetett kemény 20 euróra. Komolyan mondom vigyorogva köszöntem el tőle, basszus többet fizettem a parkolásért mint a gyorshajtásért. Aztán rájöttem, hogy mi a fenének büntetett volna meg többre, hiszen a célját elérte, legközelebb ha arra járnék, biztosan eszembe jutna a botlás, és nem mennék gyorsan.

A magyar büntetési tételek egyszerűen nonszenszek, pofátlanok, a valóságtól teljesen elrugaszkodottak. Nem lehetne ez ellen a szemét pénzlehúzó rendszer ellen jogorvoslatot keresni?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.29. 20:59:45

Kedves Posztoló!

Már Ferike is megmondta, hogy "El lehet innen menni".

Én ehhez tartottam magamat, úgyhogy elkezdtem megszervezni az elmenetelemet (családostól).

Azóta megszerveztem, "már a centit vágom" de nem is ez a lényeg. A lényeg az, hogy ez a kormány igaz, hogy nem mondott semmit, de a tetteinek az értelme nem az, hogy "el lehet innen menni", hanem az, hogy "el KELL innen menni"!

És ez nagyon nem mindegy. Sajnos. Úgyhogy amíg lehet, próbáld meg innen elhúzni a csíkot, mert ez csak rosszabb lesz.

Lacaca 2011.08.29. 20:59:53

@xaba99: A nyócban a KF üzemelteti az órákat.
Pár éve kaptam egy bilincset, a csekken a Centrum neve és számlaszáma volt.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.08.29. 21:20:58

Ha kétszer büntetnek ugyanazért, akkor hivatalosan a nagyobb összeget kell befizetni.

bazd meg 2011.08.29. 21:32:47

Hat ti magyarok tenyleg luzerek vagytok ;^)

Picsasereghajtó 2011.08.29. 21:54:55

SMS parkolás? Mindenhol megy, kényelmes, okostelefonra már olyan app is van, amelyik meghatározza a tartózkodási hely alapján a zóna telefonszámát, már megnézni se kell az automatát, nem hogy aprót vadászni hozzá.

Mi vesz rá embereket arra, hogy 2011-ben olyan dolgokat használjanak, mint a parkolóóra, vagy a sárga csekk?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.29. 22:02:04

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: engem pl. az, hogy a belvarosban max 2 oraty lehet parkolni, a parkokoora, ott van helyben, ahol megallok, es 25 centeseket kell bedobni
negyedora 1 db
ezt tudvan a kocsimban mindig van egy rollni 25 centes
ennyi
mondhatnam lecet

Dr. Bélus___ 2011.08.29. 22:09:34

@kyanzes: Biztos vagy te ebben? Ez itt Magyarország baszd ki!

Manci néni, a szomszéd 2011.08.29. 22:11:46

Drágáim, hová jutott ez a világ?

Büntetni, büntetni, büntetni. Hát óvodások vagyunk, vagy mi a franc? Jó, hogy nem kell sarokban kukoricán térdepelni.

"Most jól megbüntetlek!" Ahelyett, hogy odamentek volna hozzá és megkérték volna, hogy máskor ne parkoljon le oda. De neeeem, jól megbüntetik.

Igaza van a posztolónak. Aki teheti, meneküljön ebből a kibaszott országból. Ennél még Albánia is jobb.

Gabika51 2011.08.29. 22:14:15

Minek az ilyen lúzernek kocsi?

A szerelő 2011.08.29. 22:18:49

@۝merta-X: "Az előttem kommentelő, posztolószapuló faszoknak felhívnám a figyelmét, hogy a posztoló bevollotta, hogy luzer volt, csak kétszer nem akar fizetni. Miattatok mondja a Keleti Györgyi, hogy gecik a magyarok, amugy meg vicc nélkül, manapság az ember szinte már MEGDÖBBEN, bazmeg, amikor jóindulatot tapasztal idegen emberektől, hát de nem tőletek fogja, az tisztán látszik."
Ezzel 1et értek de vessző nélkül :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.29. 22:29:30

A Visegrádi utcánál a 'balra kanyarodni tilos' tábla kiválóan látható.
Hogy van-e értelme, az más kérdés.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.29. 22:32:53

@totorohun: Már hogyne lehetne.
Úgy hívják: országgyűlési képviselő választás.

zöld nyalóka 2011.08.29. 22:33:45

hmm... ismerős szituáció. júliusban ugyanígy jártam. először kaptam a közterületesektől egy 5000Ft-os csekket, és a következő héten még a rendőrségtől is jött egy 30.000Ft-os bírság... Bementem a közterületesekhez és mondták, hogy küldjem vissza az ő általuk odaadott csekket és így nem kell azt befizetni... szóval tanulság: személyesen kérdezd meg, ha tudod, vagy telefonon..

ritmikus csimpifon 2011.08.29. 22:35:34

@Alf: Pedig (a norc-on nézve) elég faszán látszik az a tábla...

Doubledeceker 2011.08.29. 22:57:15

Kurvajó, van két hivatalunk, amelyek munkájában átfedés van.

És bazdmeg, persze mindegyik ragaszkodik a saját igazához, mert most még valamennyi lóvé náluk marad.

Beszarás. Nem az a gond, hogy megbűntetnek tilosban parkolásért (igaz a 30.000 aránytalan egy csöppet), hanem hogy két kibaszott egyébként semmitnemcsináló hatóság.

Egyébként az egyiktől kurvagyorsan el kellene venni ezt a jogkört.

Más kérdés, hogy én az elmúlt 5 évben megtanultam, hogy 23x kell körbenézni hol állsz meg, mert ez egy ilyen kurva ország lett.

Ezzel nincs mit kezdeni, viszont, mióta nagyon odafigyelek, több, mint egy éve nem bűntettek meg.

Tanuljuk meg oda kell figyelni, mert a hatóságaink meg gecik lettek. Semmi emberség semmi tolerancia, persze köszönhetjük a sok bunkónak aki visszaélt korábban a helyzettel.

2011.08.29. 23:29:07

"egy pórul járt autós aki azt hitte, hogy jogállamban él"

Hmm. Jó neked, hogy vannak még illúzióid. Én már 10 évvel ezelőtt is teljesen biztos voltam benne, hogy hazánknak semmi köze a jogállamhoz. Itt joga csak egy rétegnek van.

Szyl 2011.08.29. 23:33:33

Hehe :D feleségem is hasonlóan jár bement pestre (nem pesten lakunk és ritkán szokott bemenni autóval) belvárosba megállt egy parkoló óra mellett be is dobta a maximális összeget sajnos nem figyelte hogy ott hiába van parkoló óra abba az utcába várakozni tilos van kirakva jött a közteres és megbüntette eddig ok nem figyelt így járt, de félóra múlva jött még egy közteres és még egyszer megbüntette merthogy változatlanul még mindig rossz helyen áll, mikor visszament a kocsihoz két papírt talált két csekkel felhívtuk őket és szerintük mind kettő jogos sőt ha egy közteres egész nap ott állna és rátenne 100db büntetést külön külön megírva akkor mind a 100 jogos lenne 1 napon belül ...... ennyit a jogállamról ......

szgy 2011.08.30. 00:14:00

úgy járt mint az egyszeri idióta rokikártyás, aki büntetőügyet csinált magának. fél óra parkolójegy nélküli parkolásért biztos nem büntetnek 45 ezerre.

jogállam, ugyanmár: néhány nap és életbe lép a vasfüggöny-törvény vagymi, rendszámtörvény.

szgy 2011.08.30. 00:20:13

@totorohun: szlovéniában néhány hónapja még durvábban büntetik a gyorshajtást mint nálunk. +50 és elveszik a jogsit.

a fene tudja még · http://hatker.blog.hu 2011.08.30. 00:23:00

@AzUtazó: olyan társaság nincs, amelyik vissza is hoz?

dukeekud 2011.08.30. 01:03:34

Jol van ez. Inkabb buntesek meg, ketszer a tilosban parkolokat, mint hogy egyszer sem.
Es meg, igy is olcson meguszta a postolo, mert rakhattak volna ra kerekbilincset, es meg, el is szallithattak volna az autot. Akar a 4 buntetes egyuttes alkalmazasa sem lenne tulzas a jelengi kozlekedesi alapotok miatt.

kéjenc 2011.08.30. 05:00:23

Örülj neki,hogy nem bilincselték le az autód,mert azt is fizethetted volna.

picikisköcsög 2011.08.30. 06:39:35

hawkeye 2011.08.29. 15:11:44
Remélem Téged is megtalál a
- közterület felügyelet
- rendőrség
- mentők
- tűzoltóság
- katasztrófavédelem
- stb.
amiért nem szóltál nekik, hogy van egy korhadt fa a házad előtt, és az rádőlt egy szülő nőt szállító járműre (száraz, napos időben), ahonnan feszítő-vágó eszközzel kellett menteni....
Gondolom, Te is jogosnak tartod, hogy Xszer büntessenek ugyanazért, ráadásul olyanok is, akinek semmi jogkörük nincs erre!

A Spanyol Inkvizíció 2011.08.30. 07:08:04

@۝merta-X: nem A Keleti Györgyi, hanem Keleti Györgyi, A nélkül
nem luzer, hanem lúzer
vegyél elő te is könyvet mielőtt osztod az észt, te majomcsorda

A Spanyol Inkvizíció 2011.08.30. 07:26:19

@Alf: de ha ott van az a kurva tábla, akkor jogos a bünti! vágod?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.30. 07:41:14

@dukeekud:

Szerintem beteg vagy.

Egyébként büntessék meg egyszer, de mindegyiket.

Vad.Korte (törölt) 2011.08.30. 08:08:39

Van, hogy összejönnek a dolgok. Nem kell tilosban parkolni. Nekem, mint autósnak, gyalogosnak tele a hócipőm a sok össze-vissza parkolótól.

Az egy másik kérdés, hogy lehet-e ott nemfizetésért büntetni, ahol eleve tilos parkolni. Másképpen: kihez tartozik a táblával védett terület? A rendőr nem büntet, ha szabályos vagy a KRESZ szerint, de nincs parkolójegyed, mnert az nem az ő hatóköre. És fordítva...?

Vad.Korte (törölt) 2011.08.30. 08:11:37

@Horváth Lajos: Ha idézel, idézd azt is, amikor beismeri:
"... de ettől függetlenül megelőzve a későbbi kellemetlenségeket gondoltam befizetem a csekket, szóval még 2011.05.09-én be is fizettem a büntetést, elismerve, hogy lúzer voltam, mert ott kellett volna maradni ahol eredetileg megálltam, de lenyeltem oké tilosban álltam befizettem."

szmoker (Homo Trollicus) 2011.08.30. 08:20:31

Kollégám annó dobott egy triplaszaltót az M5-ösön.
Kocsi totálkár, srác ül mellette a füvön falfehéren, szívja a cigit, örül hogy túlélte.

Rendőr megáll, kérdezi: nem sérült meg? Jó, akkor megbüntetem.

És megbüntette.

tobias2 2011.08.30. 08:27:04

Mi ebből a tanulság? El kell menni ebből az országból egy olyan országba, ahol lehet kapni rollert felnőtteknek, aztán vissza kell jönni és azzal kell közlekedni. Összecsukva fel lehet vele szállni a villamosra!

s_marky 2011.08.30. 08:35:45

8ker az szííívás! A leges leg parasztabb közter-banda, az utcánkban kb 1,5 hónapja gázcsövet cserélnek (Mária utca, 8ker), a múlt hét óta pedig minden reggel 8kor végigbüntetik az összes ház előtt parkoló autót, mert kint maradt a mobil megállni-tilos tábla...
SUTTYÓÓÓÓK!!!Gyűjtsünk Nekik, mert ha újra helyreáll a parkolás, akkor mi lesz szegényekkel??? Nem lesz pénz pelusra!

Netszamuráj 2011.08.30. 08:49:00

@hagyma: Olyan ez, mint az Összeomlás (Falling down) c. filmben, akkor is a dugóban ülve gurul el Douglas gyógyszere. ;) Mondjuk Te legalább nem ámokfutottál. :D

De egyébként meg tudom érteni ezt az érzést, engem is az ilyen kis hülyeségek bosszantanak fel leginkább.

Aki pedig a posztolót ekézi: igen, hibás volt, tilosban parkolt, de az összes magyarországi hatóságnak, szervnek a bürokratikus k. anyját! Itt minden, ismétlem minden túl van bonyolítva, elintézhetetlen, vagy csak komoly nyugtatók, ismerősök, csókosok, puncsosok, kenőpénz, ajándék stb. bevonásával alkalmazásával elintézhető.

Ha csak egy kiba cukrászdát akarsz nyitni, a hivatalok megpróbálnak kinyírni, megfojtani, ellehetetleníteni, olyan költségek merülnek fel, amikre delíriumos álmodban sem gondoltál. Olyan hivatalok jönnek majd ki szaglászni, szabályozni, rendezkedni, utasítgatni, amiknek a létezéséről sem tudtál. ;)

A kontrasztot az érzi igazán, aki külföldön is próbálkozott valami hasonlóval, és rájön, úgy is lehet, hogy nem tekintjük az állampolgárt, kisvállalkozót eltiprandó ellenségnek.

Vad.Korte (törölt) 2011.08.30. 08:52:37

@s_marky: Nincs egy pince, ahol elférne az a mobil tábla? ;-)

Vad.Korte (törölt) 2011.08.30. 08:53:50

@Netszamuráj: Kis hülyeség? 45e neked kis hülyeség? :-o

igazságos 2011.08.30. 08:57:59

Van, hogy összejönnek a dolgok. Nem kell tilosban parkolni. Nekem, mint autósnak, gyalogosnak tele a hócipőm a sok össze-vissza parkolótól.

De a posztoló beismerte, hogy igen, hibázott, még be akarja fizetni a büntetést is. Itt nem az a kérdés, hogy nagy arccal, még menteni a menthetőt alapon kötekedik, anyázza a rendőröket, meg mindenki más hibás, csak a posztoló nem.

Van különbség a barom autós, meg a rendes autós között. Hibázni meg hibázhat az ember, elismerni ezt már a mai világban nagy dolognak számít.

Pedig a rendőröknél nem csinálnak ennyire bizniszt a büntetésekből. Például ismerősöm írt egy szívhez szóló, megható levelet, máris elengedték neki a büntetést.

@Horváth Lajos: Ha elkerülte volna a figyelmedet, hogy BEFIZETTE, ELISMERVE, HOGY LÚZER VOLT, mondat, amit értelmezni is kellene.

becsoccsent 2011.08.30. 09:23:04

@۝merta-X: azert szar ez az orszag, mert a kommentelok ilyen _aranyban_ basztatjak a posztolot, amikor mellesleg tok igaza van. irl pedig meg ennel is joval nagyobb az arany, hiszen elvileg mi - netpolgarok - statisztikailag ertelmesebbek vagyunk, mint a kintmaradtak. felelmetes.

tocibacsi 2011.08.30. 09:32:54

@Horváth Lajos: azért baszdmeg olvasol is vagy csak írsz?leírta, hogy "be is fizettem a büntetést, elismerve, hogy lúzer voltam" - ez nem elég?! Az pedig, hogy 2x büntetik ugyanazért, az tényleg nem jogállami. A táblák kihelyezésére pedig vannak előírások, pont azért, hogy ne legyen semmi félreérthető... Arról nem is beszélve, hogy az egész ott kezdődött, hogy szar volt a fizetőautomata. Megtehette volna a csóka, hogy baszik az egészre, és ottmarad jegy nélkül az eredeti helyen...

megadeth1 2011.08.30. 10:25:06

45 ezer az lópikula. Mi (illetve az eladó) most csengettünk ki 150 ezret a végrehajtónak, aki az általunk már majdnem megvett házra terhelte a be nem fizetett büntit, meg az összes költségét, miután az eladónk exférje szart elintézni.
Azt értem, h nem akarsz kétszer fizetni,csak észnél kell lenni, mert még jobban megszívhatod.

SarahConnor 2011.08.30. 10:57:10

Tényleg vérfagyasztó, hogy mennyi csapda és labirintus van a bürokráciában. Abszolút együttérzek a posztolóval, remélem, csak sikerül a rendőrségnek "hatnia" a közterületesekre (szinte látom magam előtt, ahogy rimánkodva alkudoznak az ügyben, bruhahahhaaa).
Amúgy meg agyam eldobom a 15ezres bírságtól, itt nálunk ezerkettőszázra büntetnek, ha tilosban parkolsz vagy nincs parkolójegyed. Tényleg drága az a Pest.

+ sokkal együttérzőbb és megértőbb lennék, illetve a poszt is sokkal jobb lenne, ha nem szúrta volna bele a posztoló a végére a hajléktalanokat. Ez a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" beszólás ellenük nagyon elrontja a képet és valahogy csak antipatikusnak hozza ki a posztoló hozzáállását. Tudod, posztoló, büntetik azokat is rendszeresen (ahogy az élet is), csak nem sok mindent lehet egy olyan emberrel csinálni, akinek se otthona, se pénze, se ingóságai. Nem is sok mindennel lehet beijeszteni, nincs vesztenivalójuk. Csúnya dolog, hogy így kirohansz ellenük, bár persze tudom, milyen lehet, én is láttam már olyat. De akkor is. A te ügyed a te ügyed, nem az övék.

Jokkura 2011.08.30. 11:55:27

@atpijkamo: Ki mondta,hogy Budapest jogállamba van??
Hofi szavaival: "..jövőre jogállamban fogunk élni ! Iiigeen ,és akkor hová kell költöznünk ? .."

parapali 2011.08.30. 12:02:17

Lehet nem jól látom a dolgot de:
saroktól az 5 méter miatt is büntethetnek(azon belül parkolhatott ha a tábla 6m re van?feltételezés csak!!!
megjegyzem itt a nyócban ezek a zöldsárgák rosszabbak mint a centrum!:-(
sajnálom a posztolót de biztos van jogi megoldás a bajára? jogiforum.hu(remélem ez nem reklámnak minősül?

2011.08.30. 15:28:42

@estrella negra: gratula ! nehezen ment, de végre túl vagy rajta. Ugye így mennyivel könnyebb az élet, madárdal, kacagás :)

2011.08.30. 15:31:55

@dukeekud: jaja és még közé is lövethettek volna.

GatyaPityu 2011.08.30. 21:00:58

@Dönekszt sztop iz nyugati rélvély sztésön: "Mi vesz rá embereket arra, hogy 2011-ben olyan dolgokat használjanak, mint a parkolóóra, vagy a sárga csekk? "

- Elmondom neked az egyszerű és nagyszerű választ (pedig se autóm, se okostelefonom nincs). A titok nyitja a pénz! Ugyanis ha sms parkolást, sms autópálya "matricás" szolgáltatást veszel igénybe, vagy sms-ben fizetsz akármit is, akkor az eredeti árhoz képest MAGASABB KÖLTSÉGGEL kell számolnod, mert a mobilszolgáltató cég is leveszi a maga kis hasznát. Nézz csak utána! Ezért olyan népszerű a "sárga csekk" is még mindig. Mert annak költségeit a kibocsátó fizeti, nem az ügyfél. Viszont átutalásnál, mindenféle beszedési bankos megbízásnál a vevőé a költség.

manfy 2011.08.30. 21:29:57

Én is hasonló helyzetben vagyok a rendőrséggel. Már 1 éve megy a levelezés, és még nincs semmi eldőlve. Most a bíróság fogja kimondani a végleges ítéletet, mert a rendőrségnél, már nem lehetett fellebbezni.
Az én történetemben még annyi a csavar, hogy a Közterületesek megbüntettek a Bem rakparton 11 órakor, lefotóztak, és rárakták a kis cetlijüket, jól láthatóan az autómra. Erről is készítettek fotót. A rendőrök is megbüntettek, 14 órakor, de az Ő fotójukon nincs rajta a kis cetli!!! Viszont amikor az autómhoz értem újra rajta volt a cetli, ami a mai napig a birtokomba van!!!
Egyébként, ha a rendőrség akar megbüntetni, mert "magasabb hatóság", ami persze ebben az esetben nem igaz, csak általánosságban, akkor intézkedjen előtte, hogy töröljék a büntetést a Közterület Felügyeletnél.

köcsögmacska 2011.08.31. 10:05:10

Hihetetlen,hogy itt mennyi "okos" hozzászoló van!
A posztolónak tök igaza van,a rendszer a nem normális nem Ő!
Mindkét bírság közig.bírságnak számít,ki dönti el melyik a jogos?(biztos az a sok jogász aki ide írogat)
A hajléktalanok meg a szittyosok igenis ide tartoznak,mert ők viszont szabálysértést követnek el,csak azt nincs kitől behajtani!Aki viszont fizetőképes azt az utolsó bőrig lenyúzzák!
Igenis undoritó Orweli országban élünk,sajnos!A rendszerrel pedig minden hatályos eszközzel szembe kell menni!!!

Ahoj- 2011.08.31. 13:32:09

Ez egy G..ci lehúzós, rohadt szemét kommunista ország, ahol még mindig az ilyen idióták diktálnak. Élhetetlen ez a kurva Budapest az ilyenek miatt.

Picsasereghajtó 2011.09.01. 23:14:35

@Atro: "- Elmondom neked az egyszerű és nagyszerű választ (pedig se autóm, se okostelefonom nincs). A titok nyitja a pénz! Ugyanis ha sms parkolást, sms autópálya "matricás" szolgáltatást veszel igénybe, vagy sms-ben fizetsz akármit is, akkor az eredeti árhoz képest MAGASABB KÖLTSÉGGEL kell számolnod, mert a mobilszolgáltató cég is leveszi a maga kis hasznát. Nézz csak utána! Ezért olyan népszerű a "sárga csekk" is még mindig. Mert annak költségeit a kibocsátó fizeti, nem az ügyfél. Viszont átutalásnál, mindenféle beszedési bankos megbízásnál a vevőé a költség. "

Igazad van. 20 forint többletköltséget nem ér meg, hogy ne kelljen egy órát sorban állni, vagy X tízezres bírságot fizetni :)
süti beállítások módosítása