László nem érti, az ingyenesen kipróbált, majd lemondott Klikk-mobilnetcsomag után hogyan tudott gyermeke a büntető tarifájú internettel 1Mb adatforgalommal 1274 forint számlát csinálni. Nem úgy volt, hogy nincs többé automatikus szipolynet? NMHH ránézhetne már igazán. Miért nem lehetett ezt egyszerre betiltani?
T. Telenor! Nem tudom, honnan vették, hogy ha én interneten kikapcsolok egy ingyenes szolgáltatásukat, ami később is csak 1000.-/hó/100MB-ba került volna, (KLIKK) azt csak azért teszem, hogy a véletlenül internetezett telefon után 980kB-ért 1274.-forintot számlázzanak! Ezt az én szóhasználatomban RABLÁSnak hívom, (kérem, ezért megbocsátásukat!) Ez 100X több, mint amit fizetni kívánnék. Ezt ugye ráutaló magatartásom is mutatja, hiszen kikapcsoltam egy fizetősnek készülő szolgáltatást. Talán kiderült: nem szeretnék fizetni internetezésért!
Önökkel utoljára is csökkent díjú szerződést módosítottuk (1365/hó) Persze, biztosan igazuk van… De:
-Nem foglalkoztatok ügyvédeket, akiknek nap mint nap a szerződéseiket kellene bújniuk legtöbbször a kedvezőtlen változásokat keresve!
-A telefont gyermekem használja, mégpedig hitem szerint megbízhatóan. A reklamált hóban pl. semmit nem telefonált, így lett a számlájuk 2639.- (!!!)
- Nem foglalkoztatok telefon gurukat sem, különösen, hogy önök egy sms-el is be tudják állítani, hogy a telefonom internetezni tudjon.
-Több mint két éves együttműködésünk alatt alig volt rá példa, hogy az általam kívánt díjat fizessem (csekkezést is megszüntettem) Nem győztem a sutyiban eladott, előszőr ingyenes, majd az ügyfél elaltatása után fizetőssé váló lehúzós tízmillió sms/hó csomagot és társaikat lemondani. Én nem kívánok hadakozni! Ha Önöknek ez az üzletpolitikája, ám legyen.
De:
Amint időm engedi, felmondom az előfizetést, mivel egy ilyen kiszámíthatatlan, lehúzós előfizetésre nem vagyok kiváncsi!
Az utolsó 100 komment: