Úgy látszik tényleg elfogyott a Retz bútorlánc pénze, mert már csak akkor szállítanak bármit, ha előre fizet a vásárló. György sajnos erről egy nappal a 4 hónapos szállítási határidő lejárata előtt értesült, így leginkább anyázni tud. Az előleget azért csak vissza kellene szerezni:
A csatolt levelet a RETZ bútoráruháztól kaptam szeptember 11-én, egy nappal a levélben írt határidő előtt. Akkor már két hete letelt a papíron vállalt szállítási határidő, ami eleve 10-12 hét volt a konyhabútorra. Május 31-én rendeltem meg, 20% előleg befizetésével. Azt fejtegetik, hogy ha egy összegben kifizetem előre a bútor árát, akkor 9 napon belül leszállítják, de ha nem, akkor... nos, arról nincs szó.
Természetesen nem fizettem be, kérdésemre azt is elmondták, hogy aki befizeti, az elém kerül a szállítási sorban. Még akkor is, ha később rendelt, és még nem telt le a határidő. Tehát a vállalt határidő lejárta után nemhogy sietnének teljesíteni a szállítást, hanem még pénzt kérnek. Enyhén szólva számomra zsarolás íze van a dolognak. A bútor máig sem került leszállításra. Most akkor mindenki döntse el, érdemes -e a cégtől rendelni.
Az utolsó 100 komment: