István szülei sportosan megtették az OTP-Vodafone távot 5-6 alkalommal, miután félrenyomták az egyik számot ATM-es fizetésnél. Az ügyintézők ideoda küldözgették őket, aminek a vége az lett, hogy hamarosan kikapcsolják a telefonját, mert a befizetett pénz hetekig-hónapokig fog utazni, amire a Vodafone megkapja. De mivel a robotok irányítanak mindent, nincs mit tenni.
Szeretném megosztani veletek a Vodafone mobilszolgáltatóval történt problémánkat, mely már két hete tart. Idős szüleim vodafone előfizetéssel rendelkeznek, már 4-5 éve legalább. Eddig semmi problémánk nem adódott a szolgáltatóval, maximum a térerővel, mely nagyon alacsony arra mifelénk Fejér megyében. De jelen esetben egy számla befizetéséről lenne szó. Szüleim, két héttel ezelőtt, ahogy mindig is tették, bementek a Sárbogárdi OTP bankfiókba, hogy ATM-en keresztül rendezzék a vodafone számláikat, egy OTP-és hitelkártyáról. (Ezúton szeretném megkérni az olvasókat, hogy a hitelkártyával kapcsolatosan kerüljék a gúnyos megjegyezéseket, mert jelen esetben nem az a fő téma.)
Édesapám számlája kifizetésre került az ATM-en keresztül, meg is jött róla az sms, sikeres volt. Édesanyám számlája következett, és szeretném megjegyezni megint, hogy egy idős házaspárról van szó. Az ATM kérte a telefonszámot, ám édesanyám véletlenül egy számot rosszul adott meg. Így az összeg nem érkezett meg a számlájára, hanem egy idegen telefonszám tulajdonosának.
Hamar kiderült, a dolog, mivel édesanyám nem kapott róla sms-t, így hát bementek Sárbogárdon a Vodafone-hoz, hogy rendezzék a félregépelést és a rossz befizetést. A vodafone természetesen egyből azzal jött, hogy ők ezzel sajnos nem tudnak mit tenni, fáradjanak át az OTP bankba, ahol elintézik a dolgot.
Átmentek a szüleim a bankba, ahol a Bankosok meg azt mondták, hogy ők azt nem tudják visszafordítani, egyébként is a hitelkártyákat egy központi bank kezeli Budapesten, így ők nem tudnak vele mit kezdeni. Ezután vissza a vodafone-hoz, történet elmesélése újból, plusz az otp-sek válasza.
A vodafone-os kishölgy azt kérte, újból vissza az otp-be, és kérni a befizetésről egy bizonylatot, mert az ATM által kiadott bizonylat nekik nem felel meg.
Szüleim vissza az otp-be, bizonylat kérése melyet a kishölgy elutasított, mivel ők nem tudnak bizonylatot adni róla, ahogy előbb is említették, egy központi bank foglalkozik az országban lévő összes hitelkártyával. Havi értesítőt is október elején kapnak készhez.
Vissza újra a vodafone-hoz, ahol a kishölgy, bár ezelőtt nem fogadta el az ATM-es bizonylatot, jelen esetben bescannelte, egy előző havi bankértesítővel is, amin szerepel a rendes telefonszám, amelyre a befizetést szokták intézni.
Szüleim kérték, hogy ezután a befizetett összeget, legyenek szívesek átkönyvelni az ő számlájára, ami, ahogy fentebb is írtam, két hete tart és még mindig nem történt meg.
Az összeg kéthavi számlából tevődik össze, összesen 10 ezer forint körüli. Ezután a vodafone-os hölgyhöz újra betérve, nem tudott mit mondani a dologról, csak azt, hogy jelen esetben még a kimenő hívásait is korlátozhatják édesanyámnak, mivel kéthavi számlatartozása van.
Szóval ez a rövidke történet, melynek szomorú szenvedői az idős szüleim, akiknek két hét elteltével sem tudta rendezni a vodafone a gondját. A pénz náluk, a számla kiegyenlítetlen, lassan lehet korlátozzák is.
Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy mindenki aki így jár illetve járt, azzal a vodafone simán kiszúrhat és nem törődhet velük? Megjegyzem 4-5 éve vannak a vodafone-nál, és most először akadt velük problémánk. Jelen esetben mit tudtok tanácsolni?
Előre is köszönöm mindenki válaszát, esetleges segítség adását az üggyel kapcsolatban!
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.09.28. 10:47:05
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.09.28. 10:54:43
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 10:54:46
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 11:02:14
www.youtube.com/watch?v=XX8Y5-BZLaM
aztán azonnal leállíttatni a tranzakciót. ha a buta szőke a pultban ehhez hülye, akkor a főnököt kell kipilickázni a hátsó odúból és addig verni az asztalt, amíg nem tesznek valami értelmeset.
amúgy utálom a bankokat.
Skodakék Fábia 2011.09.28. 11:02:16
Fiatal szülőket mindenkinek!!!
dr. saint555 2011.09.28. 11:02:41
A Vodafone hatalmas ívben tesz rá, hogy a szülők mit és hogyan fizetnek félre, másoknak. Őket az érdekli, hogy a szüleid számlájának ellenértéke hozzá megérkezzen. Hogy ők nyomik, az megbocsáss, de miért kellene hogy érdekelje a Vodafone-t? Az külön megérne egy strófát, hogy miért voltak 2 havi csúszásban a számláikkal. 2 hónapig nem működött a fent nevezett ATM? Vagy mi?
Dezsike 2011.09.28. 11:06:03
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 11:10:09
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.09.28. 11:10:20
Az egyetlen esély(ed) tényleg az, hogy aki megkapta az összeget, van olyan rendes, hogy rátölti nekik ugyanazt az összeget. Ha nem, hát nem. Röhöghet a markába is.
Fogadd el. Sem az OTP, sem a vodafone nem hibás.
Eric_Cartman 2011.09.28. 11:18:19
megamenn 2011.09.28. 11:19:06
cicmen (törölt) 2011.09.28. 11:19:07
Mire célzol? Ide rendes emberek járnak. Kerékpárbajnokok és állástalan idegenvezetők!
juhaszvik 2011.09.28. 11:20:09
megamenn 2011.09.28. 11:20:18
Köszi, én pont ezt akartam írni, csak hosszabban és durvábban !
Mánemlátokazidegtő'
Eric_Cartman 2011.09.28. 11:24:25
Skodakék Fábia 2011.09.28. 11:25:07
A zótépétől nem várjuk el, mert állami cég, meg különben is. De a vodafonnál elvárható lenne hogy ilyen "extrém" esetekben is próbáljon megoldást találni de a balkán már csak ilyen ...sajnos túl sok olyan ember van aki addig nem hagyja ott az ilyen szolgáltatókat amíg vele nem történik hasonló eset.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 11:26:07
Eric_Cartman 2011.09.28. 11:28:29
KecskeDotyi 2011.09.28. 11:28:40
@juhaszvik: Persze, a te frizbid, de nem kéred meg a kerítés építőjét, hogy szerezze neked vissza, mivel miatta ment át, mert alacsony a kerítés, hanem fogod magad és átmész érte.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.09.28. 11:30:09
Van. És nálunk igen gyakran csak kifejezés marad. Meg statisztikai adat.
CID 2011.09.28. 11:30:19
Cujo 2011.09.28. 11:30:23
Nekem egyszer valaki 10 millát utalt, de sajna azt is vissza kellett adni :)
A Vodafone-nak semmi köze hozzá, az OTP-t kell cseszegetni.
cicmen (törölt) 2011.09.28. 11:31:03
XCat 2011.09.28. 11:31:57
@birka0000: Én szeretném bevezetni a LófaszAzÜgyfélSeggébe fogalmát.
Kezdem unni hogy mindenkinek irreális és azonnali elvárásai vannak, de fizetni nem akar. Rohaggyon meg az ilyen.
KecskeDotyi 2011.09.28. 11:32:49
XCat 2011.09.28. 11:33:49
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2011.09.28. 11:35:32
tsimike 2011.09.28. 11:36:11
vendriner aladár 2011.09.28. 11:38:22
KecskeDotyi 2011.09.28. 11:39:01
Az uramnak van vodás előfizuja, de eddig az ország összes pontján ahol voltunk, flottul működött.
Mobilnet meg Telenoros van, az is azért, h hétvégn a telken tudjak szájberparasztkodni (elgazosodik a vetemény vazze), az uram meg dolgozni :)
cicmen (törölt) 2011.09.28. 11:41:27
Dr. Körömlakk ® 2011.09.28. 11:43:46
cicmen (törölt) 2011.09.28. 11:53:56
Mit? Ma nem nyitott ki nálunk a hotdogos!
Drevan 2011.09.28. 11:54:07
Javasolt bemenni OTP-be és addig verni az asztalt, amíg nem lesz valaki aki foglalkozik érdemi dologban az üggyel. Az alkalmazottakkal is óvatosan, nem mindegyik tud mindent a munkájával kapcsolatban. Pl nekem sikerült már olyanokat találni, akik annyit sem tudtak, hogy USA és Kanadai bankba amikor utaltam, hogy IBAN kód csak EU bankhoz kell.
Vodafone-ba meg felesleges menni, őt semmit sem tudnak csinálni a dologgal kapcsolatban, csak a bank, aki intézte a pénzügyet. Ha meg a vodafone letiltja a telefont tartozás miatt, ez van, hisz végülis nem lett kifizetve a számla és aki nem fizet, az szolgáltatást sem kap.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 12:00:00
| |
| |________
| \
| Dél van. |
| |
|____________|
Dr. Körömlakk ® 2011.09.28. 12:01:01
Dr. Körömlakk ® 2011.09.28. 12:02:11
herk 2011.09.28. 12:02:48
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 12:04:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 12:05:57
Kérdés, mi van, ha a célszám nem is Vodafone-os?
Amúgy valszeg egyszerűbb lesz befizetni egy adagot a mami telefonhjára, mert ahogy a bank meg a Voda a jelek szerint leszarja, nem lesz abból pénz sosenem.
Persze kíváncsi lennék, mi történne, ha egyszer a bank utalna tévesen a mami számlájára, milyen gyorsan tudnák korrigálni a dolgot.
Ja és... Mit számít, hogy hitelkártya? Fizethették volna kápéban is, szerintem ezzel a buzi OTP csak takarózik.
kispajtas 2011.09.28. 12:06:57
XCat 2011.09.28. 12:10:16
A lefedettség egy dolog, a jelminőség meg egy másik. A vodás ismerőseim folyamatosan nyávognak, hogy nem hallanak rendesen, hozzám meg az is tökéletesen átjön, ha a szoba másik végében valaki elfingja magát.
Szar a vodafon, nem érdemes használni.
szépjuhászné 2011.09.28. 12:10:33
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 12:10:45
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 12:10:53
Szeva!
Ez igazság szerint a Mátyás-templom (zsiráfnak Stephansdóm) akart lenni az őszi, bágyadt napsütésben, de a blogmotor kissé beleszart a ventillátorba.
Remélem, a mű szecessziós jellege így is érződik a képen.
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 12:14:46
CID 2011.09.28. 12:16:34
2011.09.28. 12:16:43
Szerintem kár volt itt a homáron ezt kidoboltatni, csak gyúnyos megjegyzések fognak jönni.
Ebből csak egy tanulság van a többi ember számára: telefonszámot nem szabad tévesen beírni.
Köszönjük Emese, izé, akarommondani István.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 12:17:05
Az ki van csukva, tartja az l betű!
On:
Vodkafont csakis a T-mobile-tól!
Lehet ott minuszba menni?
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 12:18:34
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 12:19:15
Hát nem? Hát de.
KecskeDotyi 2011.09.28. 12:20:37
Nem kokrétan rád értettem a fillérbaszóskodást, hanem komplett az emberekre. Mert SZINTE mindenki azt veszi, ami olcsó, nem azt, ami jó....
Nekem eddig egy vodás ismerősöm se nyávogott. Pedig jól elvannak szórva az országban.
Amúgy nekem tökmind1, én telenoros vagyok és már a vodánál se dolgozom :)
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.09.28. 12:20:47
Bár a poszt-toló egy....áááá nem szabad,nem szabad!! Hol a gyógyszerem?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.28. 12:23:40
A_blogger 2011.09.28. 12:30:54
Prof. azsiráf.PhD. 2011.09.28. 12:31:06
Skodakék Fábia 2011.09.28. 12:33:27
@KecskeDotyi: olvasd el még egyszer...a vodának nem kell felhívni Petit hanem a xaros jóváírást törölni Petike számlájáról és átvezetni Mari nénihez.
Mond hogy lehetetlen. Lásd kispajtás kommentjét.
White Eagle 2011.09.28. 12:34:57
Onnan a Voda nem veheti vissza, csak az ügyfél hozzájárulásával.
Neki meg vissza kellene adnia, mert Ő jogalap nélkül gazdagodott (Ptk). Ha nem adja vissza perelhető, de ennek ktsge nem biztos arányban áll a téves utalással.
Az ügyfél számát a Voda nem adhatja ki. Szóval a szülők vagy tudják milyen számra töltöttek fel, és felveszik a kapcsolatot az illetővel, aki vagy vissza adja vagy nem, vagy bukta ez a tétel.
XCat 2011.09.28. 12:36:24
@birka0000: Hallottál már olyasmiről,hogy a homáron kívül is van élet?
Csigorin 2011.09.28. 12:37:05
A voda megkapja a szamot amire toltson. Ez is megtortenik.
Onnantol viszont VISSZA nem kerheted. Ugyanis egy olyan szamlan van ami felett nem rendelkezel. Onnan te nem emelhetsz le penzt, sot, a bankod sem, sot a vodafon sem.
Ennyi.
A frizbis hasonlat azert nem a legjobb, mert a frizbirol bizonyitani tudod hogy a tied, ujjlenyomat, stb, es a penznel ez nem igy van. Pontosabban: az egyetlen osszegrol ami a tied VOLT, arrol bizonyithatoan ugy rendelkeztel hogy XYnak ADOD. Ajandekozod ha ugy tetszik. O meg nem koteles visszaadni.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 12:41:01
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 12:41:22
HMF 2011.09.28. 12:41:58
Szerintem max a tévesnek utalt személy tehet valamit ha ő úgy gondolja.Szerintem.
Amúgy nem értem mit kell az időseknek erőltetni ezt a modern életet amikor tökök hozzá, tisztelet a kivételnek!
Létezik a csekk, csoportos beszedés, esetleg a drága gyerek is utalhatná a sajátjáról,ugyám :)
És igenis megjegyzem mire is jó a hitelkártya?Arra, hogy bankot gazdagítsunk,olyat vegyünk amire nem telik,vagy hogy mélyítsünk a válságon?
Gondolom a kedves posztoló is tisztában van azzal,hogy hülyeség azért köti ki rögtön :)Úgyhogy már csak azért is megemlítem.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 12:42:22
Amúgy a képen nem biztos, hogy mindenkinek látszik, de igazándiból a déli harangszó is meg lett örökítve. Ez viszont csak 3D-s telefonnal vehető észre.
@ColT:
Az lehet, de az oroszok nem ismerik az átutalás fogalmát. Ezért nem javasolt a poszt tolónak.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 12:43:54
júdásaparaszt 2011.09.28. 12:46:00
Nos köszönöm az eddigi kommenteket, így átolvasva őket az alapján amit írtatok, csakis a bankhoz lehetne fordulni?
Igen, az atm-en kétszer kell megadni a telefonszámot, és mivel félre olvasták a vodafone-os számláról, így kétszer is a rossz számot sikerült beírni.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.09.28. 12:52:14
júdásaparaszt 2011.09.28. 12:52:16
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 12:53:25
Egy agyilag egészséges idős ember nem butul el a kortól. Sőt, csak egyre nagyobb élettapasztalata lesz. Akinek idősen gondolkodásbeli problémái vannak, annak fiatalon is megvoltak.
A kor előrehaladtával folyamatoosan halnak el idegsejtek, és a vérerek beszűkülésével csökken az agy oxigénnel való ellátottsága. Az agy rengeteg tartalékkal rendelkezik, csak nem szabad hagyni ellustulni.
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.09.28. 12:53:44
Skodakék Fábia 2011.09.28. 12:54:44
júdásaparaszt 2011.09.28. 12:55:03
Nincs konkrétan semmi agyi gondjuk, ahogy írtam, félre olvasták a számot, ami szerintem még veled is megeshet. Én például nagyon sok esetben a "Gyors büfé" kiírásnál Gyrost olvasok, mert az ember ilyen, félre tud olvasni dolgokat.
FDToth 2011.09.28. 12:59:14
ügyfélszolágaltot rögtön hívta. sajnos olyan kollegát fogott ki,a kinek fingja nmem volt a dolgokról és mondta h próbáljuk meg újra (persze nyeljen el még pár ezrest), utána jött azzal a hülyéséggel h az OTP honlapjáról töltsünk le egy formanyomtatványt, majd azt kitöltve küldjük az OTP-nek, azok meg 90 nap (!!!) alatt elbírálják...
itt telefon lerak, mert ügyintéző nem 100-as pár perc múlva újból otp hívása és lám a 90 nap 7-re csökkent.
OTP=pénznyelő "játékgép"=magyar=xar
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:01:24
Te valószínűleg a posztban szereplő öregekre gondolsz. Én az egyik kommentre válaszoltam, általános megjegyzéssel egy általános megjegyzésre.
"félre olvasták a számot, ami szerintem még veled is megeshet"
Velem rengetegszer megesik. Azt a technikát tudom javasolni, hogy ha egy számot másodszor másolok, akkor újra az eredetiről nézem, és nagyon kicsi az esélye, hogy kétszer ugyanott ugyanazt tévedjem.
Különben a saját telefonszámomat kívűlről tudom, de tényleg ismerek több embert, akik nem tudják a saját telefonszámukat (se?).
HMF 2011.09.28. 13:01:52
Ezért is nem fog tenni semmit se a voda,se az otp.Max mondom az aki kapta a lóvét.
White Eagle 2011.09.28. 13:03:17
A példa kedvéért:
Ha aboltban az előtted levő kenyerét kifizeted, és Ő lazán kisétál a boltból anélkül, hogy ezt észrevenné (a blokkot nem ellenőrzi), akkor is a boltoson (Vodafon), vagy ha kártyával fizettél a Bankon kéred számon? Utóbbinak semmi köze hozzá, hogy kinek mit fizetsz (kivéve pénzmosás, de az meg 2 milla felett van), max a boltos hibázott ha a Te számládhoz húzta le a kenyeret. De azt is ott helyben kell reklamálni, és nem a boltba visszamenve 30 perc múlva.
Akinek a kenyerét meg kifizetted bottal ütheted a nyomát.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.09.28. 13:04:43
Az OTP nyerőautomatáit nagy ívben kerülni kell!
Az OTP-vel együtt.
Manyecska 2011.09.28. 13:05:38
júdásaparaszt 2011.09.28. 13:06:09
Skodakék Fábia 2011.09.28. 13:11:04
A számla meg az öregeké
okoska
elwood 2011.09.28. 13:11:38
a szüleid (tévesen) megbízták az OTP-t hogy utaljon át pénzt egy másik user telefonszámlájára
az OTP csak végrehajtja amit kértek, egy megtörtént utalást nem lehet visszavonni
a Vodafone sem gazdagodott mert jóváírta a másik usernek
meg kell keresni a másik usert adja vissza, ha nem
akkor venni kell egy 100 SMS-es csomagot a szülőknek akik naponta küldenek egyet hibás számra, hogy "b* meg anyádat a ravatalon"
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:11:40
Lesz belőle homárposzt?
XCat 2011.09.28. 13:12:05
XCat 2011.09.28. 13:13:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:13:26
júdásaparaszt 2011.09.28. 13:13:31
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:14:30
elwood 2011.09.28. 13:22:54
(levonja az egyenlegéből, és jóváírja az öregeknek, és ha a másik fél reklamál akkor kérik tőle a befizetési igazolásokat ami nincs neki
persze ehhez a vodafone-nak jófejnek kéne lenni ... ami nem biztos)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:23:13
júdásaparaszt 2011.09.28. 13:25:07
XCat 2011.09.28. 13:27:31
Még akkor is, ha pár évtizeddel később nehéz ezt elhinni.
helianthus 2011.09.28. 13:28:47
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:29:11
XCat 2011.09.28. 13:29:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:30:43
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 13:31:49
Nekem egy is elég. Mondjuk egy Lambó. Azonnal eladnám.
Szarazkoro 2011.09.28. 13:32:18
KecskeDotyi 2011.09.28. 13:33:38
XCat 2011.09.28. 13:34:26
2011.09.28. 13:35:46
KecskeDotyi 2011.09.28. 13:36:22
Milyen befizetési igazolásokat? A Vodát nem (és egyik szolgáltatót se) érdekli, h honnan van a pénz. És ha pl az én számlámat a Srí Lankán élő hatvahatodik unokatestvérem fizeti? Akkor én milyen befizetési bizonylatot tudok mutatni?
Szarazkoro 2011.09.28. 13:36:59
2011.09.28. 13:39:12
Olyan ember számlájáról ment az utalás amihez semmi köze a telefon előfizetőnek. Mindkét oldalon nevek, lakcímek vannak. Amik nem egyeznek.
XCat 2011.09.28. 13:41:20
KecskeDotyi 2011.09.28. 13:42:38
rudmanynudli 2011.09.28. 13:42:40
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 13:44:02
Tehát a pénz a Vodafonnál van, a tévedést pedig korrigálni tudják, csakúgy, mint @kispajtas: esetében.
Amennyiben így van, ne hagyd magad lerázni!
2011.09.28. 13:44:23
@KecskeDotyi:
ha csak úgy nem :)
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 13:49:01
2011.09.28. 13:50:53
KecskeDotyi 2011.09.28. 13:59:25
vernarancs 2011.09.28. 14:04:08
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.09.28. 14:06:37
2011.09.28. 14:07:41
piritytamas 2011.09.28. 14:11:27
A minap kértem díjcsomagváltást, ígérték, hogy küldenek róla sms-t, az persze nem jött. Felhívtam az ügyfélszolgálatot.
A végén már mértem: több, mint 48 percig
pihent kihangosítva a mobilon az asztalon, és kétpercenként nem azt mondta be, hogy ,,Nem akarunk Önnel beszélni, de ha akar zenét hallgatni, akkor kapcsolja töltőre a telefonját és dőljön hátra a fotelben'', hanem azt az ordas hazugságot, hogy ,,Jelenleg minden munkatársunk foglalt. Hívása fontos számunkra, ezért kérjük, hogy tartsa a vonalat.''.
Ha kicsit is fontos lenne az ügyfél,
akkor eggyel több ügyfélszolgálatos lenne, hogy ne kelljen háromnegyedórákat várni.
PS: A díjcsomagváltás se két percig tartott, így érzésre akkor is legalább fél órát kellett várni...
KecskeDotyi 2011.09.28. 14:15:48
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:04:52
A szabályok szerint játszott, és igyekezett a nyerési esélyeit maximalizálni. Az idióta marketingesek állítottak fel szar szabályokat. Ha a ruletten a piros és a fekete is kétszeres szorzóval nyer, és 36 számból 30 piros és hat fekete, akkor melyikre tegyek? Kijátszom a szabályokat, ha mindig a pirosra teszek?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 15:06:32
Akkor mi a facér van a menürendszer?
piritytamas 2011.09.28. 15:09:22
IGEN, pont erről beszélek.
Ha annyivel több a hívás, akkor igenis több üfszolgálatos kell. Nyilván ki lehet számolni, hogy tízzel több alkalmazott estetén hanyadrészére csökken az átlagos várakozási idő, érzésem szerint minden egyes plusz ember érzékelhető javulást hozna.
De a fél órán felüli átlagos várakozási idő szerintem messze nem elfogadható.
Ha kevés az üfszolga, mert nagyon okosnak, tanultnak és még kedvesnek és nem sértődékenynek is kell lenniük, akkor fizessenek nekik többet, hogy a megfelelő jelöltek akarják ezt a munkát végezni.
Oldják meg. Vagy legalább ne hazudják a pofámba 48 percig, kétpercenként, hogy a hívásom fontos a számukra. Ha fontos lenne, felvennének még tíz ügyfélszolgálatost.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.09.28. 15:17:29
Aggyá' mindent azonnal, a nap 24 órájában, és lehetőleg ingyé', cserébe jöhet a lófaszaügyfélseggébe, lehetsz bunkó, tajparaszt, igérem le fogom sz@rni :)
elwood 2011.09.28. 15:19:37
sri lankait
elwood 2011.09.28. 15:22:26
közelmény rovat ?
McZozo 2011.09.28. 16:18:24
Nekem egyszer egy apronetes vevo duplanutalta el az aru arat. bank anelkul hogy felhivott megkerdezett volna leemelte a szamlamrol a duplazast es visszarakta. En mar csak a kivonaton vettem eszre. Elotte nem tunt fel.
Azert erdekes volt hogya bank minden ertesites nelkul nyul ra az en maganszamlamra. De ez egy masik tortenet. Lenyeg ha akarnak tudnak mit tenni.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 16:37:17
Köszi! Cserébe most iszom egy kis töményet, és közben gondolok rád.
Szarazkoro 2011.09.28. 18:06:31
Megdobbent 2011.09.28. 20:00:26
1) Megadod a szamot, nyugtazod
2) Megadod ujra a szamot, nyugtazod
3) Kapsz egy SMS-t, hogy mennyi a szla tartozas
4) ATM-en megadod, hogy az egeszet vagy csak egy reszet fizeted-e meg
Ekkor vagy kesz.
5) Kapsz egy SMS-t, hogy a befizetest jovairtak
Ha ezt mind-mind-mind sikerult elrontani, akkor tenyleg macera van, es tenyleg nem fog menni 2-3 nap alatt.
magician 2011.09.28. 20:39:54
XCat 2011.09.28. 21:47:51
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.09.28. 23:18:21
Riporter: - A tudósok szerint a férfiak átlag naponta egy tucatszor gondolnak a szexre.
Férfi: - He? ... Tíz perc nem telhet el...
Mákony Béla 2011.09.29. 09:26:02
Aki kétszer elb*ssza, annak bizony jár a f*szkorbács, akkor is, ha 200 éves.
Mocsár 2011.09.29. 09:47:02
@piritytamas: szerinted a faszukat verik, míg kezelőre vársz? Ha azt mondja be, akkor minden kezelő foglalt. Más szolgáltató (közüzemi, telefonos) ügyfélszolgálatának felhívásakor ilyen hangbemondásról még nem hallottál? Törődj bele, a multik ilyenek. Amíg a vért/verejtéket/szart/lelket ki lehet passzírozni a meglévő alkalmazottakból, addig egy vállalat se fog több munkaerőre költeni.
@A_blogger: neked meg a kurva anyádat.
Liliom08 2011.09.29. 09:55:29
Másik, ha a vodánál van a megadott szám, akkor a voda az illetékes nem az otp. Tehát a nagyszülők jó helyre mentek. A kékeknél az elütött szám akár feltötés, akár telszámla befizetés a kiadott atm papír elegendő. A feltöltött összegből amit nem használt el az illető akkor azt átmozgatják, míg a félrefizetést szintén törlik.
A_blogger 2011.09.29. 10:04:30
Mákony Béla 2011.09.29. 10:50:06
Esetleg a rózsaszín csekkes feladásnak.
Beszélsz baromságokat.
Liliom08 2011.09.29. 11:23:57
A kékeknél 125Ft a befizetés díja....
piritytamas 2011.09.29. 13:07:45
Ki mondta, hogy a kezelők "unatkoznak"? (Csak hogy lásd, hogy amire gondolsz, azt a művelt magyar köznyelv segítségével is meg lehet fogalmazni.)
Ki mondta, hogy őket hibáztatom? Még csak azt se írtam, hogy elvárom, hogy ha felhívom őket, azonnal foglalkozzanak velem. De a 48 perc az minden határon túlmegy. Több, mint 15 éve van Voda előfizetésem, előtte pár évig Vitamax volt, ezalatt kevesebb, mint tízszer beszéltem velük összesen (leginkább amikor elszúrtak valamit), most háromszor hívtam őket és mindannyiszor fél óránál többet vártam, volt, hogy nem is tudtam kivárni, hogy végre vegyék már fel. Ez határozottan _cáfolja_ azt, hogy (nem az ügyfélszolga, hanem) a cég számára _fontos_ a hívásom. Szerintem. Ne mondják be!
Hívok néha bankot, elmüt, céget, iskolát, nem létezik, hogy máshol akárcsak megközelíteni az átlagos várakozási idő ezt. Mondjuk a többi mobiltelefonszolgáltatót nem ismerem, de azért (is) vagyok a Vodánál, mert azoktól se várok sokkal jobbat... :)
A_blogger 2011.09.29. 13:12:40
mark87 2011.09.29. 13:50:40
Vagy akkor ha elkap a rendőr gyorshajtásért, akkor mondjamazt, hogy ugyan kiírták egy csészealjra, hogy "50",de én nem olvastam el és az sincs ott, hogy ezért megbüntetnek...
Mocsár 2011.10.01. 09:56:42
@piritytamas: "Több, mint 15 éve van Voda előfizetésem, előtte pár évig Vitamax volt,"
Szerintem nincs is több kérdésem. XD
(még jó, hogy a VF idén lesz 12 éves Magyarországon... :)
Andris2009 2011.10.01. 10:14:49
standi 2011.10.04. 09:04:36
2011.10.05. 21:50:43
Számlát fizessék ki a kedves szülők, és utána reklamáljanak. A szolgáltatók nem foglalkoznak olyan előfizetők reklamációival akinek bármekkora tartozása is van. Ha nincs tartozás és erőteljesebb a felháborodás akkor foglalkozni fognak a dologgal.
Az elütésből származó emberi tévedések kiküszöbölésére javaslom a következőket:
Menjenek be a bankba és kérjenek csoportos beszedési nyomtatványt amit töltsenek ki. Ön menjen velük és 2x ellenőrizzék a megadott adatokat.
Utána a csoportos beszedési megbízáson adjanak meg limitet ( ha a havi számla általában nem több mint 5000 forint akkor adjon meg 6000 forintot). A bankos "kishölgytől" kérjenek egy fénymásolatot a csoportos beszedési megbízásról.
Menjenek haza a kedves szülők. A következő számlát még fizessék be a megszokott módon.
Az azt követő számla miatt már nem kell sehova szaladgálni. A vodafone annyit fog levonni a számláról fillérre pontosan amennyi a számla összege. Ha a számla összege több mint a limit, akkor fizessék be a pénzt a szokott módon.
Ha a számlán nincs fedezet, a vodafone (és bármelyik másik szolgáltató) még egyszer megkísérli levonni az összeget még ugyanabban a hónapban. Ha akkor sincs elég fedezet a számlán, akkor megy az értesítő, hogy fedezethiány miatt nem teljesült a számla kiegyenlítése. Ilyenkor lehet szaladgálni megint a bankba és fizetni a szokott módon.
Többször említi hogy idősek a kedves szülők. Akkor miért rohangálnak és teszik ki magukat a tévedéseknek? A csoportos beszedési megbízást csak egyszer kell JÓL megadni.
Ha a limit miatt aggódik, akkor számoljon átlag összeget. Mondjuk az elmúlt 1 év átlagát vegye és adjon hozzá + 1000 forintot.
Így limiten felül (pl. rossz számlázás miatt) nem tudja levonni a szolgáltató a számla díjat, lehet személyesen intézkedni.
De ha nincs gond, akkor fölösleges minden hónapban a bankba és a vodafonos kishölgyhöz rohangálni. Kivéve persze, ha a kedves szülőknek ez egy testmozgási program.
2011.10.05. 21:57:52
Nem fogják visszaadni a téves telefonszámra feltöltött összeget. Akkor sem, ha véletlen volt.
Ezzel már sajnos nem lehet mit tenni. Ezt a kedves szülők bebukták.
A vodafonos kishölgyet meg kár emiatt állandóan zaklatni, nem nyúlhat más előfizetéséhez és nem teheti át az összeget csak úgy egyik számláról a másikra. Ha ezt megtenné (divatos szóval élve, emberségből) akkor a munkáltatója azonnal kirúgná az állásából, de még fel is jelenthetné.
Bár manapság a vodafonos kishölgyeknek még jogosultságuk sincs ahhoz, hogy bármilyen módosítást végrehajtsanak az ügyfelek számláin, engedélyezés nélkül.
Lehet rajtuk gúnyolódni, de ők aztán tényleg nem tehetnek arról amit a kedves szülők elrontottak.
Andris2009 2011.10.06. 12:24:32