István szülei sportosan megtették az OTP-Vodafone távot 5-6 alkalommal, miután félrenyomták az egyik számot ATM-es fizetésnél. Az ügyintézők ideoda küldözgették őket, aminek a vége az lett, hogy hamarosan kikapcsolják a telefonját, mert a befizetett pénz hetekig-hónapokig fog utazni, amire a Vodafone megkapja. De mivel a robotok irányítanak mindent, nincs mit tenni.
Szeretném megosztani veletek a Vodafone mobilszolgáltatóval történt problémánkat, mely már két hete tart. Idős szüleim vodafone előfizetéssel rendelkeznek, már 4-5 éve legalább. Eddig semmi problémánk nem adódott a szolgáltatóval, maximum a térerővel, mely nagyon alacsony arra mifelénk Fejér megyében. De jelen esetben egy számla befizetéséről lenne szó. Szüleim, két héttel ezelőtt, ahogy mindig is tették, bementek a Sárbogárdi OTP bankfiókba, hogy ATM-en keresztül rendezzék a vodafone számláikat, egy OTP-és hitelkártyáról. (Ezúton szeretném megkérni az olvasókat, hogy a hitelkártyával kapcsolatosan kerüljék a gúnyos megjegyezéseket, mert jelen esetben nem az a fő téma.)
Édesapám számlája kifizetésre került az ATM-en keresztül, meg is jött róla az sms, sikeres volt. Édesanyám számlája következett, és szeretném megjegyezni megint, hogy egy idős házaspárról van szó. Az ATM kérte a telefonszámot, ám édesanyám véletlenül egy számot rosszul adott meg. Így az összeg nem érkezett meg a számlájára, hanem egy idegen telefonszám tulajdonosának.
Hamar kiderült, a dolog, mivel édesanyám nem kapott róla sms-t, így hát bementek Sárbogárdon a Vodafone-hoz, hogy rendezzék a félregépelést és a rossz befizetést. A vodafone természetesen egyből azzal jött, hogy ők ezzel sajnos nem tudnak mit tenni, fáradjanak át az OTP bankba, ahol elintézik a dolgot.
Átmentek a szüleim a bankba, ahol a Bankosok meg azt mondták, hogy ők azt nem tudják visszafordítani, egyébként is a hitelkártyákat egy központi bank kezeli Budapesten, így ők nem tudnak vele mit kezdeni. Ezután vissza a vodafone-hoz, történet elmesélése újból, plusz az otp-sek válasza.
A vodafone-os kishölgy azt kérte, újból vissza az otp-be, és kérni a befizetésről egy bizonylatot, mert az ATM által kiadott bizonylat nekik nem felel meg.
Szüleim vissza az otp-be, bizonylat kérése melyet a kishölgy elutasított, mivel ők nem tudnak bizonylatot adni róla, ahogy előbb is említették, egy központi bank foglalkozik az országban lévő összes hitelkártyával. Havi értesítőt is október elején kapnak készhez.
Vissza újra a vodafone-hoz, ahol a kishölgy, bár ezelőtt nem fogadta el az ATM-es bizonylatot, jelen esetben bescannelte, egy előző havi bankértesítővel is, amin szerepel a rendes telefonszám, amelyre a befizetést szokták intézni.
Szüleim kérték, hogy ezután a befizetett összeget, legyenek szívesek átkönyvelni az ő számlájára, ami, ahogy fentebb is írtam, két hete tart és még mindig nem történt meg.
Az összeg kéthavi számlából tevődik össze, összesen 10 ezer forint körüli. Ezután a vodafone-os hölgyhöz újra betérve, nem tudott mit mondani a dologról, csak azt, hogy jelen esetben még a kimenő hívásait is korlátozhatják édesanyámnak, mivel kéthavi számlatartozása van.
Szóval ez a rövidke történet, melynek szomorú szenvedői az idős szüleim, akiknek két hét elteltével sem tudta rendezni a vodafone a gondját. A pénz náluk, a számla kiegyenlítetlen, lassan lehet korlátozzák is.
Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy mindenki aki így jár illetve járt, azzal a vodafone simán kiszúrhat és nem törődhet velük? Megjegyzem 4-5 éve vannak a vodafone-nál, és most először akadt velük problémánk. Jelen esetben mit tudtok tanácsolni?
Előre is köszönöm mindenki válaszát, esetleges segítség adását az üggyel kapcsolatban!
Az utolsó 100 komment: