Tékozló Homár

Szemüveg nélkül árulták a 3D tévét az Auchanban

2011.11.08. 10:31 | jackyll | 282 komment

Nevetséges, ahogy a gagyi 3D-s tévékre próbálják átállítani az embereket, amikor pedig az 50-es évek óta nem sikerült használható szintet elérnie a technológiának. Még mindig szemüveget kell viselni, és érdemes 1-2 méter távolságra ülni a tévétől a tökéletes hatás érdekében. Rosszabb helyeken egy szemüveget ad a gyártó a tévékhez, ami szintén teljesen használhatatlanná teszi az 1 főnél kiterjedtebb családokban, de a Samsung rögtön 4-et ad. Illetve adna, de H. szerint, nem tudjuk melyik Auchanban 15 ezer forintért árulták ezeket külön. Egészen addig, amíg a boltból fel nem hívták a Samsungot, és feljelentéssel fenyegették az áruházat:

Barátom Samsung 3d tv-t vett az Auchanban. 3d tévé szemüveg nélkül nem sokat ér ... az Auchan mégis szemüveg nélkül árulja. A szemüvegeket 15000 Ft.-ért meg lehet vásárolni. Telefon a Samsung magyarországhoz, ahol kiderült minden Auchanos tv-hez 4 db szemüveg jár!

Vissza az áruházba. Ott azt mondták ez nem úgy van, nálluk nem jár. Ott helyben telefon ismét a Samsunghoz. Ügyfélszolgálatos határozottan állította hogy jár. Ha nem kapja meg, feljelentik az áruházat. Ezt már az auchanos eladó is halotta, és érdekes módon meglett a 4 szemüveg.
 
Vajon hány ember vette meg külön a szemüvegeket?

Üdv. H.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 20:51:17

@CatMother: Ne sírj már, veszek neked kakasos nyalókát!

Megdobbent 2011.11.09. 20:54:57

@atpijkamo: Jaja, de azert sajat szememmel lattam legutobb, hogy akcios joarazott laptopbol csak a doboz maradt az eladoterben, sanos a belevalot nem tudta senki elokeriteni... Furcsa ez, de nem lopas tortent, csak ugy ize, elillant a driverlemezzel egyutt :/

Megugye amig olyan blokkok kerulnek elo es kerulnek netre, hogy PC+Monitor 17.900 Ft, addig na erted... Bezuzzak. Na persze :>>>

Temahoz: tenyleg az mar nem divat, hogy "akcio", "extra" feliratos szalaggal raragasztjak a TV-re a dobozban nem, de az akcioban foglalt cuccot? Vettem mar par ilyen nagy dobozt kis odaragasztott dobozokkal, akciok eseten.

XCat 2011.11.09. 20:55:06

@estrella negra: Jó. Törökmézet is vegyél.
Tényleg, hol lehet venni év közben törökmézet? Vagy hol van mostanában vásár?

Megdobbent 2011.11.09. 20:57:12

@estrella negra: hat ezt irta fent az osanos srac, hogy beveteleztek kulon a szemuvegeket. Aztan azt meg mar ki nezi, hogy darabja 0 Ft volt az osannak ;)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 21:12:11

@CatMother: A 'v' betűnél.
(utálom a törökmészt)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 21:13:46

Látom, máshol is vannak barátaid.:-)

XCat 2011.11.09. 21:15:44

@estrella negra: Ha te azt tudnád...
némelyik olyan titkos, hogy én sem tudok róla.

XCat 2011.11.09. 21:22:07

Édesistenem, dekurvára elegem van az arctalan, picsogó senkikből, akiket nem lehet pofán baszni...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 21:26:04

@CatMother: Jó ez így. Szerintem neked is kinézne néhány maflás.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.11.09. 21:30:59

@CatMother: Mi van, beszóltál Máriának? :-D

XCat 2011.11.09. 21:34:32

@Csokis: Neki folyton beszólok. Hülye is, rosszindulatú is, NőieS is akarna lenni, de kevés hozzá.

Miért, ő olyan tőzsgyökeres ott?

XCat 2011.11.09. 21:36:21

@CatMother: Jah meg marketingesnek is ritka szar.

Urakura 2011.11.09. 21:38:48

Rettenet,milyen tájékozatlan hamisítatlan ember a vevő...

XCat 2011.11.09. 21:40:07

@Urakura: Hamisított emberként jó hülyén nézne ki, nem?

@estrella negra: Persze.

Megdobbent 2011.11.09. 22:04:21

@Urakura: azert ezek jobbak, mint a tajekozott foldonkivuliek :>

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 22:35:33

@CatMother: Naponta gyalogolsz át embereken. A szád is igen mocskos tud lenni néha. És olykor a gondolataid is ijesztőek.
Én bírlak (Miért, miért? Nemt'om.), meg amúgy is békés ember vagyok.
De messze nincs ezzel mindenki így.
És aki nem képes felfogni, hogy teljesen fölösleges egy Homár/Praxis/Hírcsárda-szintű blogon felhúzni magát, az dédelgethet a kis agyában olyan gondolatokat, hogy alkalmasint szívesen szétverné a fejedet egy bézbólütővel.
(Erre voltál kíváncsi?)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 22:47:28

@Csokis: én csak Anyám munkahelyén láttam akkoriban ezeket a csörgő-zörgő-kattogó retteneteket. :)
viszont nem lopták haza mint ma a lapitopikat! 8-)

en.wikipedia.org/wiki/History_of_IBM_magnetic_disk_drives

@atpijkamo: én úgy nézem, winyónak írják.

"It's a hard disk drive back in 1956...

A HDD with 5 MB storage.

In September 1956 IBM launched the 305 RAMAC, the first computer with a hard disk drive (HDD). The HDD weighed over a ton and stored 5 MB of data.

Start appreciating your 8 GB memory stick!"

www.hoax-slayer.com/1956-hard-disk-drive.shtml

végülis... az SSD-m halkabb. :P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 22:47:29

@CatMother: "kitiltottak a praxisból"

Regelsz másik emilcímről, a régi nickedet elállítod, az új nickedet beállítod, avatart feltöltöd, és máris nem vagy kitiltva.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 22:54:23

@CatMother: s mindez miért?
mert kiveszett az emberekből az önmaguk felvállalásának fontossága.
aki akar, engem bármikor meg tud találni.
van akinek sikerült is, csak sajnos érdemben nem tudtam neki segíteni. de bízom benne, lesz legközelebb.
viszont nagyon sokan vannak, akik valóban csak nethuszárok.
nnno, az ilyeneken felbaszni az ember agyát marhaság! azt tanultam, nézzem meg ki az akinek komolyan vehetem a szavait és ne csak röhögjek rajta ha személyeskedik, esetleg kapálózik.
ajánlhatom ugyanezt? 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 22:57:23

@atpijkamo: így van. már az ősember is azt használta ha hívta a társát. :D

komolyabban: én csak a fentebb már betett képre írtam, hogy AZ OTT egy 5MBos winyó, nem pedig a számtechtörténet elejéről szóltam.
de ha gondolod, már az általánosban tökélyre fejlesztettem a halászó-vadászó-gyűjtögető életmódot folytató eleink szokásainak taglalását! ;)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 22:59:40

@salapapa: Jó, hát ha azt írják, elfogadom.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 23:03:39

@salapapa: Neked van igazad, a mágnesdob vízszintes tengely körül forog, a merevlemez függőleges tengellyel.

XCat 2011.11.09. 23:09:19

@atpijkamo: Á, nem ér annyit. Egy zártkörű csirkeól csököttagyú hippokrita vén kurvákkal, meg nyomi faszokkal. Egy probléma van vele, hogy ezekre életek vannak bízva.

@estrella negra: Egy lófaszt. :)
A szaron gázolok át naponta, az ember az nem itt kezdődik.
Te meg baszatlan vagy, azért bírsz.

A HCS-val semmi baj, szidják a kormányt. A szerkesztőség meg gondolom már térdig szopta őket, úgyhogy egyelőre megmarad játszótérnek,aztán szép lassan eltünedeznek majd a kommentezők.

@salapapa: A CID a múltkor rítt utánad, valami ingyentanácsadást akart lejmolni. Egyébként sztem túlbonyolítod. Ezek itt nem emberek. Ezek itt a szarselejtnek is a legalja. (Aki nem hülye és magára veszi, azt megtökörészem.)

XCat 2011.11.09. 23:11:13

@salapapa: "ajánlhatom ugyanezt? 8-) "

Perszehogy. :)

Ilyen izét rágcsálok, az van ráírva, hogy sós kukoricapehely... kurvaszar. Egyétek ti is, ne csak én szenvedjek.

XCat 2011.11.09. 23:12:31

@atpijkamo: Hát nem egy részecskegyorsító....

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:13:19

@atpijkamo: nem, nem nekem van igazam. én ezt nem tanultam oskolában, csak ótódidakta on lány szerzem ismereteim. :)

@CatMother: erre nem tudok mit mondani. ha valaki veszi a fáradtságot és bearja a keresőjébe a nickem, nagy valószínűséggel talál címet, telefont, emailt, gatyaméretet......
biztosan nem is volt olyan fontos. 8-)

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:17:14

@atpijkamo: bakker, egy mágnesdobon hogy lehet dobolni? 8-)
különben technikailag nagyon szép. szeretem az ilyeneket, csak a feleségem nem engedi, hogy telerakjam hasonlókkal a lakást. :D

@CatMother: én épp pörkölt mogyoróval mérgezem magam. csak halkan, mert nem lenne szabad és ha felkel a Zasszony, leordíccsa a fejem. :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 23:17:25

@CatMother: "nem ér annyit"

Megnéztem, tényleg. Leginkáb olyanok járnak oda, akik nem képesek egy avatar beállítására.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 23:17:53

@CatMother:
"A szaron gázolok át naponta, az ember az nem itt kezdődik."
Ezt mondod te (jelen pillanatban lényegtelen, hogy igazad van-e, szerintem nincs). Sajnálatos, hogy mindenki más a saját fejével gondolkodik, és eléggé el nem ítélhető módon nem teszi magáévá a te álláspontodat.
(Nem állítottam egyébiránt, hogy a HCs-val valami baj lenne.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 23:19:07

@salapapa: "nem engedi, hogy telerakjam hasonlókkal a lakást"

Egy nagyon okos feleséged van. (Csak a könyvelésben kell még fejlődnie.)

XCat 2011.11.09. 23:21:33

@estrella negra: "Sajnálatos, hogy mindenki más a saját fejével gondolkodik"

Ez elméletben így van, de ha megnézed a gyakorlatot, te is látod majd, hogy ezek nem gondolkodnak. Nem tudom mit csinálnak helyette, de ez nem az.

Az én álláspontomat ne akard magadnak. Egyszerűen ne legyél segghülye.

@atpijkamo: Ez velük a legkisebb baj.:) Valamelyik picsusz azon kezdett el sivalkodni, hogy őneki hivatástudata van, és ne mondjam, hogy kenőpénzért dolgozik, és akármelyik nap találna másik állást.
Mondom persze, én meg még nem láttam eüdolgozót. :)

XCat 2011.11.09. 23:22:45

@salapapa: Adjál neki is mogyorót. Vagy pörköltet, vagy natúrt. Akkor csendben lesz.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.09. 23:23:20

@CatMother: @salapapa: Épp ma olvastam egy két évvel ezelőtti posztot, ahol ezerrel csépeltétek egymást.
Nagyon mulaCCságos volt.

XCat 2011.11.09. 23:27:04

@estrella negra: De ráérsz te bazmeg.
Már nem emlékszem miért, de valami volt.

XCat 2011.11.09. 23:29:02

@estrella negra: Tudom, nem mered azt mondani, hogy igazam van. :)

De egyefene, kapsz egy negyed pirospontot. Ma tökkencs voltál. Izé, tökös.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:30:32

@atpijkamo: tudom. ezért az enyém. :)
nem csak én, hanem nagyobb cégek is bizunk benne. amíg így van, addig jó.

@estrella negra: az empátia manapság egy fekélyes betegség. az ego a lényeg, addig pedig ne várd hogy a te fejeddel csak próbáljon is valaki gondolkodni.

@CatMother: Városmajor, CVC, szívklinika, új épület. a dokim kéccer mentette meg az életemet és egyetlen alkalommal sem (és később sem!) fogadta el a borítékot. szívesen kiírnám a nevét mindenhová, csak nem tudom, mit szólna a dologhoz így nem teszem.

nem adok. már megette több mint a felét a közel 1 kilónak! :D

XCat 2011.11.09. 23:32:56

@salapapa: Szerintem aljas megfontolásból mentett meg, hogy elmondhasd mindenkinek, hogy nem vette el a pénzt. Ezek mindenre képesek!

Esztikénk nem empatikus. Ő kekec. Én az vagyok, de sosem vallanám be.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:33:32

@estrella negra: annak már két éve? nekem sokkal közelibbnek tűnik...
végülis szerintem csak rosszkor volt rossz helyen és szar napom volt. van ilyen is. olyanakor még Anyám, az egész ismert környezetem sem szól hozzám, rámhagynak mindent.
ez jó, mert akkor nem kell denevért játszania az egérnek... :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:40:31

@CatMother: Uramatyám, erre nem is gondoltam! :D
gondolod, hogyha újra próbálkoznék álszakállban elfogadná?

amúgy nem megyek messze, mai nap. megmondom embernek mennyivel tartozik, ő kezembenyom pénzet -többet- és köszöni a melót. kerestem visszajárót, de nem fogadta el. mondom neki, ugyan nincs "szervizdíjunk" (jó mondat egy szervizben! :D ), de elhiheti, nem a jattért dolgozom.
mosolygott és nem kérte vissza.
nem is tudom mikor volt utoljára jattos melóm... fura volt.
LEFIZETTEK! :O :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:41:53

@atpijkamo: no public! :P

@CatMother: ez így most elég tárt fogalom. miisnekedis? :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:43:11

@estrella negra: ezt ne mondd! öregít! 8-)
mostanában volt és ez azt jelenti, hogy olyan fiatal vagyok amilyennek érzem magam. :P

XCat 2011.11.09. 23:43:15

@salapapa: Kevesebbnek tűnt. Nekem is.
Az rémlik, hogy a vége felé már untam, hogy franc esne beléd, már megint veszekedni kell veled. :D

A dokit próbáld ki, hátha.

XCat 2011.11.09. 23:47:50

Hol van amúgy Vászka?

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.09. 23:48:15

@CatMother: van az embernek ilyen napja. kétnapja. vagy három. vagy hete.
de én vagyok az a hülye, aki most összevész valakivel de ideális esetben 3 perc mulva simán elcseverész, mintha misem törpént volna.
nem szeretem a tüskéket.

elég hülyén nézne rám így 4 év után! :D

most viszont fájdalmas búcsú, mert elég tré volt az utóbbi pár napom és hülyén nézne ki a POIUYTREW-LKJHGFDS a homlokomon.
jójjccakát mindegykiknek!

XCat 2011.11.09. 23:51:40

@salapapa: Csini lennél. A tüskék nem jók, azért kell őket átnyomni a hülyeállatka lelkivilágán, aztán ha kijött a másik végén, visszatépni.
Olyankor nem marad benne a tüske. Meg azt is megtanulja, hogy ne szívózzon veled. ;)

Puszika.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.09. 23:56:17

@salapapa: "hülyén nézne ki a POIUYTREW-LKJHGFDS a homlokomon."

:)))

XCat 2011.11.09. 23:59:50

Ha bejelentem a banknak, hogy kidobtam a papírt, amin a netbank jelszava volt, előreláthatóan mennyire fognak hülyének nézni?....

XCat 2011.11.10. 00:14:03

@estrella negra: Hasitasiból nem nekem való, eltűnik belőle a pénz. Ha 1500 forint van nálam, abból is kijövök a nap végére, ha 45 ezer, az is eltűnik.

XCat 2011.11.10. 00:17:45

@estrella negra: Lófaszt, szétszórom. Világ életemben csóró maradok. :)

XCat 2011.11.10. 00:22:12

@estrella negra: Haver nyomta durván, ő volt olyan, hogy az istennek nem lehetett megmagyarázni neki, hogy ha 50 ezer van a számlán, és ebből 48 a rezsi, akkor nem megyünk el hatvanért köveket, vagy valami egyéb, feltétlenül nélkülözhetetlen dolgot vásárolni... olyan alapon, hogy majd megoldódik valahogy.
Bár őnála működött.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.10. 00:27:23

@CatMother: "mennyire fognak hülyének nézni?...."

Tapasztalatom szerint a bankok telefonos ügyfélszolgálata már minden állatfajt látott. Én udvariasan szoktam viselkedni, és cserébe ők se tudatják a véleményüket rólam.

XCat 2011.11.10. 00:29:38

@atpijkamo: Vidám munkakör lehet.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.10. 00:31:48

@CatMother: Sokadik alkalom, hogy valamelyik kommentedről egy-egy írása jut eszembe.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.10. 00:35:20

@CatMother: Nem biztos, hogy vészes. Megvannak a módszerek. Pl. nem azt mondja, hogy dugja be a számítógépet a konnektorba, mert akkor el kezd hőzöngeni a (hülye) ügyfél, hogy ne nézzék már hülyének, hanem azt mondja, hogy húzza ki, és dugja be a konnektorba. Ami persze, hogy hülyeség, de utána mindenképpen be lesz dugva, és az ügyfél is elsumákolhatja, hogy hülye volt.

Ismi mondta, hogy az iskolában a rendszergazda teendőinek 80%-a a printereket bekapcsolni a tanárok helyett. Mert "nem nyomtat".

XCat 2011.11.10. 00:35:28

@estrella negra: Ez csak annyit jelent, hogy legalább annyi barommal találkozott össze, mint én. De mesélj.

XCat 2011.11.10. 00:37:09

@atpijkamo: Jééé, ezt a konnektorost nekem is folyton mondják. :D

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.10. 00:42:38

@CatMother: Hájim Topollal repültek valahova, kinek a felszállás után eszébe jutott, hogy valószínűleg elkavarta valahova a csomagját a reptéren, majd békésen elaludt...

XCat 2011.11.10. 00:46:03

@estrella negra: Helyes. A gépen már mi mást csináljon.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.10. 00:48:22

@estrella negra: Igen, köszi! Ameddig ejutottam még nem durva, adják a szokásos magukat...

XCat 2011.11.10. 00:50:32

@atpijkamo: @estrella negra: Miből hagytok ki már megint?

XCat 2011.11.10. 00:52:50

Annyira szép ez a kurva s9...

XCat 2011.11.10. 00:55:03

ÉBRESZTŐ RIADTSZEMŰEK!

Hol a fenébe kóricáltok?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.10. 01:24:21

@CatMother: Asszem, Kárpáti Gyurika volt az, aki beszállás után megkapaszkodott a poggyásztartóban, és ott csüngött, míg le nem szálltak.
(Hogy ki az a Kárpáti Gyurika?)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.10. 01:29:27

@estrella negra: De lehet, hogy Peterdi Pál volt az. (És az meg ki?)
Mindenesetre náluk olvastam ilyesmit. Peterdi stílusa nagyban hasonlított Kishonéra (szóval olyan, amin alkalomadtán visítva röhög az emberfia).

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.10. 08:20:41

Csak, hogy ti se kávézzatok olyan nyugodtan.
Tegnap a tévébe' láttam Bear Gryllst öklendezni. Friss kecskeherét kellett neki enni.
A friss úgy értendő, hogy előtte vágták le az éppen leölt állatról.
Nyaminyami... illetve jó reggelt.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.10. 09:24:33

@estrella negra:
"Mit ér az egész félteke - Ha nincs meg a kecske fél töke?"

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.10. 09:27:10

@salapapa: Méghogy a privát kisvállalkozási szférában nincs korrupció! ;-)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.10. 09:35:06

@atpijkamo: Az eredetileg az Opel.

"Opel, sosem kop el!"
"Opel, a körbe zárt villám!"
"Ez megy!"
"Íme az Opel!"
Ezek mind a rendszergazda-váltás idején futó szlogenek voltak, a csonka hazánkban elsők között szabadpiaci forgalomba került Opel Astrák (vagy Kadettek?) reklámozására. Az én - Szlovákiától alig öregebb - Vectrámban persze juszt'is elkopott valami seger-gyűrű a váltóban, ezért úgy vontattak haza Téglástól.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.11.10. 11:08:39

@CatMother: Nem tudom, nem fogok ott törzsgárda jelvényt kapni, de az pár olvasgatásból is feltűnt, mennyire irritáló nőszemély. Ha jól akarsz még szórakozni, akkor érdemes a Munkahelyi Terrort is olvasgatni, ott is érdekes az őshonos populáció.

XCat 2011.11.10. 11:39:23

@estrella negra: Szerintem felvették ahogy levágták, és odaraktak elé valami paradicsomos grízgombócot. Ami tényleg broáf. És hol vannak az állatvédők?

Apropó gríz, tegnap csináltam tejbegrízt, és elfelejtettem berakni a hűtőbe.
Namost úgy néz ki a cucc, mint az aggteleki cseppkőbarlang kicsiben. Élőlények egyelőre nem látszanak, de nem zárom ki hogy vannak.

Ilyet többé nem fogok enni.

XCat 2011.11.10. 11:41:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Csodás. :D Letiltattad?

@Csokis: Hát jó féléves fidesz-jobbik hirig után jutott el oda, hogy a pirosfehércsíkosság nem trendi. Elég lassan reagál.

@estrella negra: A samsung új trendikütyüje. Ugyanannyit tud mint ami 150 ezerrel ócsóbb, csak jobban néz ki.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.10. 12:06:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "Az eredetileg az Opel."

Bevallom töredelmesen a lopásom bűnét.

"Vectrámban persze juszt'is elkopott valami"

Az eredeti szlogen annál régibb szerintem.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.11.10. 15:19:39

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: jó. de most mégis!
a lefizetés a meló előtt célszerű, nem amikor már kész van.
én sem az étterembe belépéskor csúsztatok oda papírpízet a felszolgálónak, hanem fizetéskor. 8-)
így ez jatt.

@estrella negra: az az ember öklendezett, aki a hernyókat úgy eszi mint én a csokit? :O
monggyuk... lehet belegondolt, hogy akár a sajátja is lehetne...

@CatMother: rákerestem és nem tudtam eldönteni hogy az ódi, a telefon vagy a lapitopi vagy az adatkábel.
mostmár hogy meg is nevezted, marad a telefon és a blútúsz füles.

mystic83 2011.11.11. 20:50:44

Hmm..hány ember vehette meg a szemüveget külön? Biztos jó sok, lehet én lakok ilyen érdekes helyen de itt minálunk megszorítás van meg nettó 130 ezer meg gyerek akinek ruha kell meg kaja meg kocsi amibe 500 ft-os dízel de lassan inkább semmi:) Én mostanában nem vettem 3D tévét de az ismerőseim se, szóval nem hiányolják az ingyen szemüveget:) Mi akik nem meggazdagodtunk az elmúlt években állunk a boltban a kitett szemüveggel a fejünkön és csodálkozunk meg "húúú"-zunk a 3D tv előtt csapkodjuk a repkedő halakat aztán megyünk kenyeret venni, nekünk jó az áruházi szemüveg is:)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.14. 13:37:44

@mystic83: Amíg ennyire tele vannak az utak olyan kocsikkal, amikben egy-egy emberszabású ül, addig - egyeseknek legalábbis - itt nincs szegénység.
Hogy mi meg kettesek vagyunk, az "történelmileg így alakult", mint fejvesztett egykori vezérünk szerint az egypártrendszer...
süti beállítások módosítása