Naiv ügyfél egyik reggel arra ébredt, hogy csatlakozott a T-Mobile Biztonsági Programjához. Úgy látszik, nem csak a gázszolgáltatók szeretnek a rokonsággal szerződni:
A T-MOBILE a mai napon kapott szerződés-kiegészítés szerint csatlakoztatott a "Biztonsági Programhoz". Én ebből csak az általuk feladott normál postai küldeményből értesültem. Mint kiderült, egy általuk megbízott külsős cég felhívta az előfizetői telefonszámot, és az egyik hozzátartozómmal beszéltek, bármely azonosítás, és a rendelkezésre jogosultság ellenőrzése nélkül, aki ráadásul csak annyit kért, hogy küldjenek részletesebb tájékoztatást. Az Ügyfélszolgálattal a mai napon beszéltem, akik arról tájékoztattak, hogy a "szerződés" alapjául szolgáló beszélgetést nem tudják rendelkezésemre bocsátani.
Tehát egy jogosulatlan személlyel folytatott, a szolgáltató megbízottja által kezdeményezett, az előfizető által meg nem erősített telefonbeszélgetés alapján rögzítettek egy rendszeres (690 Ft/hó) havi díjú -nem kívánt- szolgáltatást.
Az gondolom, ez kimeríti a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát, és amennyiben valaki nem veszi észre időben, kárt is okozhat. Mivel a szolgáltató tömbmillió ügyféllel bír, akik esetében valószínűleg szintén hasonlóan járt el, kérem, hívják fel rá a figyelmet.
Üdv: Egy T-Mobile előfizető
Az utolsó 100 komment: