Tékozló Homár

Meglepetésszerződés a T-Mobile-től

2011.11.15. 12:38 | jackyll | komment

Naiv ügyfél egyik reggel arra ébredt, hogy csatlakozott a T-Mobile Biztonsági Programjához. Úgy látszik, nem csak a gázszolgáltatók szeretnek a rokonsággal szerződni:

A T-MOBILE a mai napon kapott szerződés-kiegészítés szerint csatlakoztatott a "Biztonsági Programhoz". Én ebből csak az általuk feladott normál postai küldeményből értesültem. Mint kiderült, egy általuk megbízott külsős cég felhívta az előfizetői telefonszámot, és az egyik hozzátartozómmal beszéltek, bármely azonosítás, és a rendelkezésre jogosultság ellenőrzése nélkül, aki ráadásul csak annyit kért, hogy küldjenek részletesebb tájékoztatást. Az Ügyfélszolgálattal a mai napon beszéltem, akik arról tájékoztattak, hogy a "szerződés" alapjául szolgáló beszélgetést nem tudják rendelkezésemre bocsátani.

Tehát egy jogosulatlan személlyel folytatott, a szolgáltató megbízottja által kezdeményezett, az előfizető által meg nem erősített telefonbeszélgetés alapján rögzítettek egy rendszeres (690 Ft/hó) havi díjú -nem kívánt- szolgáltatást.

Az gondolom, ez kimeríti a tisztességtelen üzleti magatartás fogalmát, és amennyiben valaki nem veszi észre időben, kárt is okozhat. Mivel a szolgáltató tömbmillió ügyféllel bír, akik esetében valószínűleg szintén hasonlóan járt el, kérem, hívják fel rá a figyelmet.

Üdv: Egy T-Mobile előfizető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 16:00:45

@akiazsiráfotszereti: Jó, persze. Én az árnyalatokról beszélek.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.11.15. 16:08:00

@atpijkamo: ja hogy cizellálni akarsz? majd gondolkodom eseteken.

de mongyuk jó pelda az,, amikor építkezés alatt az összes szaki a férjjel akarja megbeszélni a dolgokat, akkor is,ha a pasi azt se tudja hogy az ytongot eszik-e vagy isszák.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.11.15. 16:09:50

@hagyma: Csinibaba címū remekmûvet láttad-e?
:):)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 16:11:41

@akiazsiráfotszereti: Hát ismeretlen területen a megszokott irányban indul el. Aztán majd helyreteszik.

ex-dr. vuk 2011.11.15. 16:15:56

Nem, kedves posztiro, ennek a neve: csalas.

Ne fizess. Futhatnak a penzuk utan.

igazságos 2011.11.15. 16:36:15

@Horváth Lajos: de én is ezt mondom, ha jobban figyelsz. :)

igazságos 2011.11.15. 16:39:31

@hagyma: csak aki magára veszi, amit a másik mond.

Lehoz_Tamás 2011.11.15. 17:01:29

Egyszer en is elkertem toluk a velem folytatott telefonbeszelgetest, amin elismertek valamit, amit kesobb tagadtak. Majd kaptam egy levelet, hogy mivel kertem, hogy "foglaljak ossze" a beszelgetes tartalmat ezert megteszik. Persze az egesz osszefopglalas kamu volt, tele volt hazugsagokkal. Tudom, mert en is rogzitettem a beszelgetest, csak meg akartam kapni hivatalosan is. Amugy meg ajanlom ezt a cikket :
www.fogyasztok.hu/cikk/20101206/visszahallgathato-az-ugyfelszolgalaton-rogzitett-beszelgetes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 17:21:11

@Lehoz_Tamás: tovabbra is azt tartom, nem engedelyeznek szerzodest telefonon, csak max. ajanlatot es az utana kikuldott papir alairasa utan
ez a buzisag a hangfelvetelekkel, meg stb. azt se tudod kivel beszelsz, a masik fel sem
baromsag
nekem nem fer bele a jogertelmezesembe, bar tudom letezik szoban kotott szerzodes is..
de ez a telefonos ugyunokoskodest betiltanam
mint ahogy nalunk meg is tettek:)

Mercel 2011.11.15. 17:25:38

Hello!

A poszt beküldőjének.

Jogosan háborodtál fel, viszont nincs miért idegesnek lenned.

1; Vedd elő a szerződésed nézd meg a számát, majd írj egy levelet ami szerint nem fogadod el a szerződést, mivel te ezt nem kérted. nem a megfelelő jogosultságú családtag (nem) hagyta jóvá a nem kért szerződést, bla bla blaa..

2; Az amit veled megpróbálnak megetetni azt úgy hívják, hogy távollévők között köttetett szerződés.
Amennyiben ráutalásos jelleggel gondolja jogosnak a t-mobile a szerződés létrejöttét akkor ezt egészen egyszerűen cáfolnod kell a levélben. Ráadásul törvényadta jogod X napon belül elálnod a nem kívánt szolgáltatástól.
www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/tavol.html

3; Saját tapasztalat, hogy bármelyik szolgáltatóból ki lehet verni a veled készült hangfelvétel meghallgatását.
Amennyiben kekeckednek akkor csakazértis kérd ki a hangfelvételt - törvény kötelezi őket a kiadására, illetve a meghallgathatóság lehetővé tételére.
Amennyiben csak meghallgatni engedik legalább még egy ember menjen veled.

4; Amennyiben be tudod bizonyítani, hogy be a akartak palizni akkor az esetet küld el a Hírközlési felügyeletnek is - eddigre már elérted, hogy kirúgják azt az idiótát aki így akarta teljesíteni az üzletkötői kvótát, plusz amennyiben nem egyedi esetről van szó a T-mobile még kap majd pár milliónyi büntit is a nyakába.
Amit simán kipengetnek majd persze, de örülni azért nem fognak, plusz az ilyen büntetéseket a média is le szokta közölni ami nem kifejezetten jó marketing.

Egy jótanács, a továbbiakban csak és kizárólag írásban kommunikálj a céggel, amennyiben számlát küldenek akkor 8 napon belül támadd meg, légy kitartó és higgadt.

Hidd el némi kitartással és türelemmel a szart is ki lehet rugdosni belőlük:)

"Frigyes"

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 17:30:00

@igazságos: remelem nem vetted magadra amit mondtam...

elizon pucsnik 2011.11.15. 17:48:15

www.nfh.hu/
vegyük a fáradságot,mindent szarságot bejelenteni! ocsmadék banda a té !
ezer éve náluk,ill.az elődnél vagyok,mobilon,vonalason(már neten is-én hülye!) és csak a szart kapom.a szolgáltatás kritikán aluli,utoljára az tette be a kaput,amikor netszolgáltatót váltottam,két hétre rá napokra leállt a rendszer,szartak rá,közben kiderült,hogy a vállalt sávszélességet nem bírja a hálózat,mégis eladták.a köcsög szerelő még arra sem volt képes,hogy (kb.5perc) segítsen a fiamnak a modemet beállítani-ha otthon vagyok,valószínű megborítom.
Aki még teheti ÓVAKODJON A "T"ököm cégtől...én mindenesetre hirdetem mindenhol!!!!!!!!

igazságos 2011.11.15. 18:23:35

@Lehoz_Tamás: Hát, ha balfék vagy, nyugodtan csinálj hangfelvételt az ilyen beszélgetésektől. Ugyanis meg kéne kérdezned, hogy hozzájárulnak-e ehhez, de mindig elutasítják. Ha bemutatod a hangfelvételt a bíróságon, nem fogadnák el bizonyítékként. Te nem teheted ezt meg, hogy rögzíted az adást, neked is jogod van megtagadni, hogy ők rögzítsék a beszélgetést.

ze11 2011.11.15. 18:56:06

Ismerősnél: előfizető férfi, telefonon szerződő meg nő...

szintetikus 2011.11.15. 19:21:33

én csak a NetGeot nézem

hirokin 2011.11.15. 19:31:25

Szerintem meg menj el egy ügyvédhez, és írass vele egy nagyon csúnya levelet a T-nek, tele paragrafusokkal, és fenyegesd meg őket perrel. Az ügyvéd írja bele, hogy kártérítést kérsz az elszenvedett lelki fájdalomért, amit az ügy kiváltott belőled, pl. aggódás, álmatlanság, stb. Az összeg legyen kb a duplája, mint amit az ügyvéd kér munkadíjnak.

Bambano 2011.11.15. 19:36:07

nem tom, mit aggódsz, anno a vezetékes telefonjukhoz is aktiváltak dögivel olyan szolgáltatásokat, amiket senki nem kért és kifizettették. Te legalább kaptál valami papírt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 19:41:33

@hirokin: ehhez nem kell ugyved...
eleg irastudonak lenni es persze olvasni tudonak
+ internet
1 ora alatt megirom amit felsoroltal, paragrafusokkal..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 19:43:05

termeszetesen semmikarteritest nem kap, mert nincs miert, egyszeruen eltorlik az egesz szart
almatlansagra van gyogyszer, aki meg emiatt nem alszik az hulye

CID 2011.11.15. 21:20:56

@Horváth Lajos: Lajos lajos, ez a biztosítás nem az a biztosítás. De azért picsogj.

Nálam nem utálja jobban senki ezeket a Telesales-es Webshop-os, Call centeres emberkéket, de nem értem mi a füttyfürüttyöt kell ezt túllihegni ? Hívja önérzetes prostolónk a 1430-at, oszt lemondja a szolgáltatást, vagy bemegy egy üzletbe, oszt ott mondja le. Aztán meg ha nagyon biztos, hogy nem a rokonya mondta rá az ámment, akkor jóváíratja azt a 69ö ft-ot.

Most ő az überfasza gyerek, hogy de nagyon megmondta. Hülye kis lúzer

CID 2011.11.15. 21:25:46

@elizon pucsnik: köcsög szerelő még arra sem volt képes,hogy (kb.5perc) segítsen a fiamnak a modemet beállítani-ha

Szerelőnek nem az a dolga, hogy a debil kölyköd helyett beállítsa a modemet. Ha jófej és megteszi, megköszönheted neki. Ha nem akkor kussban maradhatsz. Milyen faszság már, hogy valaki netezni akar, de modemet azt nem tudja beállítani ? Persze van ilyen, de legalább ne legyen szarrágó. Ha hülye hozzá, hívjon szakembert, az megcsinálja, persze nem ingyért. Ha elmész tankolni, elvárod a kutastól, hogy tanítson meg vezetni ?

Pharaszt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 21:40:59

@CID: en a kutastol azt sem varom el hogy tankoljon, magam is meg tudom oldani
ha internbetet-tv-t kotnek be, akkor elvarom, mielott elmegy minden mukodjon

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 21:45:53

mondjuk ha elvarnam se tankolna, mert bent van az epuletben

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 21:50:21

@hirokin: "menj el egy ügyvédhez, és írass vele egy nagyon csúnya levelet"

Nekik van ügyvédjük egy nagy zsákkal, megijedni nem fognak.

Kurva fasztól, ügyvéd pertől nem ijed meg.

CID 2011.11.15. 21:52:12

@hagyma:
Itt csak netről írt a nagyparaszt, meg modemről. Meglévő telefonvonal esetén, ki sem megy a szerelő. Központban beállítják a szolgáltatást, oszt használhatod. Ha az ajándékba megkapod modemhez mellékelt használati útmutató alapján nem tudod beállítani a netet, akkor neked nem kell net. Ha mégis hülye vagy a dologhoz ( még nekem is megy, bár hülye vagyok a számítógépekhez ) akkor kérsz segítséget. Ha nincs az ismerettségi körödben aki ingyé megcsinálja, akkor fizetsz a szakembernek, de semmi esetre sem okádod a faszságaidat. Pláne nem emlegeted a megborítást. Nem is értem mit képzel az ilyen paraszt ? Előirányozza a megborítást, aztán meg ha visszanyal a fagyi, megy a fogyvéd, rendőrség, ombudsman, nemzetigárda, meg a Homár ? Gyökér az ilyen, de nem kicsit.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 21:54:07

@CID: "Szerelőnek nem az a dolga"

Így van. Adott volna neki egy kétezrest, biztos szakított volna rá időt. Gondolom nincs annyira túlfizetve, hogy ne fogadná el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 22:00:10

@CID: nem tudom
ha en valtok /jellemzoen koltozom/ akkor jon a modemjevel egyutt meg mindennel es akkor megy el, ah minden mukodik, mert elotte nem irok ala:)
mondjuk utoljara en segitettem neki, pedig lama vagyok, de mar nem birtam nezni, ahogy kuzd...
jelen esetben a "szerelo" kint volt es szart az egeszre

CID 2011.11.15. 22:02:25

@atpijkamo: A szerelőnek valóban nem az a dolga, hogy a számítógépedet basztassa. Tulajdon képpen az a dolga, hogy a telefonmadzagot bevezesse a lakásba, felszerelje a fali aljzatot :) Persze, ha nem teljesen sügér és jó napja van, beállítja neked a netet, pusztán jószándékból. Ha megtámogatod a jószándékát némi kp-val akkor az oké, de ne powerkedjen már a paraszt. Megborítom?????? Édesanyját borítsa meg az ilyen nagyarcú tapló.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.15. 22:17:49

@CID: "Szerelőnek nem az a dolga, hogy a debil kölyköd helyett beállítsa a modemet."

Én ilyen ódivatú számítógépes szakértő lennék, és kérdezem, ha nem az a dolga a T szerelőjének, hogy beállítsa a T modemjét, akkor mégis mi a FASZOMAT csinál?

CID 2011.11.15. 22:19:16

@hagyma: rézérpár. Így jobb ?
Egyébként, megkérdezhetem, te mennyit fizetsz egy ilyen bekötésért, mennyi a havi költsége egy 60 csatornás tévé, 25 Mb-es net, vezetékes telefon kombónak ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 22:19:45

nalunk ugy megy, hogy kint elugykodik a hulye, jellemzoen orakig, azutan idebent megkeresi melyik aljzatba kototte be, ez is fel ora, azutan rakoti a tv dobozt, a modemet, azt meg a computerre, azutan nagy installalasokba fog, es ha minden mukodik, akkor boldogan tavozik

CID 2011.11.15. 22:21:03

@metal: Egyrészt,nem a T modemje, hanem a tiéd ( megkapod ajándékba ), másrészt, fentebb leírtam, hogy mi a dolga.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 22:24:41

@CID: "a tiéd"

Nem biztos, meg kell nézni a szerződést.

Mikor évekkel ezelőtt megszűntettem az ISDN2 vonalat, a termináladaptert le kellett adni, mert az övék volt.

(Hogy mit csinálnak vele azt nem tudom, mert nincs ember, aki új telefonvonalat kérne.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 22:25:15

@CID: hat en sokat fizetek
mert sok tv van Mary szereti, meg hazi telefon meg mozicsatorna, meg az a HD box tokom tudja mi, meg internet
hat adoval egyutt ez 150 dollar

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 22:27:04

egy sima kab 60 csatorna high speed internet olyan 60 dollar korul van

CID 2011.11.15. 22:30:14

@atpijkamo: Itten a lúzer modemről beszélt amit PSTN-hez kap. A te NT-d valóban a cégé.

CID 2011.11.15. 22:31:38

@hagyma: oké oké, de ez a 60 dolcsi éves, vagy havidíj ?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 22:33:23

@CID: Mindegy, nem feltétlenül az övé, a szerződéstől függ. Évek óta nem volt kezemben t-szerződés, és ez sokáig így is marad, úgyhogy nem tudom mik arra a szokások, lehet, hogy iazad van.

CID 2011.11.15. 22:47:01

@atpijkamo: Lehet neked van igazad. Sok T-s szerződés van a kezemben, de mostanság ISDN-t nem kötöttem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 22:49:33

@CID: naturlich havi, de az tenyleg csak az alap
gyors internet es regularcsatornak
egy normalis elofizetes 100-150 kozott mozog
persze normalis napokon egy nap alatt megkeresem az arat

CID 2011.11.15. 22:54:49

@hagyma: Na én 6680 at fizetek ( magyar forintban ) a 25 megás net, 60 csatornás, telefonos kombóért, HD-s, felvevős boxal. Most tényleg jogos lenne elvárnom a T-től, hogy a szerelője vigye le a kutyámat sétálni ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 23:00:18

@CID: a kutyat ne, de a teljes szolgaltatast igen
sajnos en megaval nem tudok szolgalni

gyors...
Te is megkeresed naponta nettoban?
na de ez nem is lenyeg, bekotesnel addig dolgozzon, amig mukodik minden faszaul
utana majd elbaszom en ugy ahogy akarom

CID 2011.11.15. 23:09:00

@hagyma:
gyors...
Viszonyítás kérdése. Ez a kicsi csomag.
Te is megkeresed naponta nettoban? Szűken, de igen.

És itt nem is ez a kérdés. Az itt a probléma, hogy mindenki, mindent szarért-húgyért akar megvenni, de azért elvárja, hogy meleg szarig benyaljanak neki. Márpedig azt gondolom, az emberi munkát, szolgáltatást meg kell fizetni.

CID 2011.11.15. 23:11:40

Gondolom nálatok sem azért több a rántotthús, mint a sarki lacikonyhában mert szar helyen veszitek a husit, hanem a körítésért.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 23:21:01

@CID: en nem varok el ilyet es senki
de ha megrendelek valamit, annak kell mukodnie
ha hul;ye vagyok a modemhez akkor is
kosse be
mukodjon
mehet
amig mukodik fizetem
mindent nmeg kell fizetni, de amit mefizetek az legyen olyan amilyet akarok
nekem nem kell benyalni
csinalja meg normalisan
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 23:23:23

@CID: nalunk nem ismerik annyira a rantotthust
bar Mary szereti ha sutok neki
egyertelmu hogy mast varok kis sarki mexikoiban mint egy Texas roadhausban , plane egy jo szallodaban
de az internet mas
itt nincsenek fokozatok
mennyen minden gyorsan es szepen, mindig

CID 2011.11.15. 23:39:49

@hagyma: Ez szerintem nem így van. Net és net, szolgáltatás és szolgáltatás között is van különbség. Kicsiny hazánkban mindenki nagyon árérzékeny ( érthetően ). Azt viszont meg kell fizetni, hogy a szerelő ott baszkurálódjon a számítőgépeddel. És abban biztos lehetsz, hogy a modem az működött, és a net is ment. A, hogy a lúzer gépén nem állította be a netet....................
Idő és pénz kérdése, amit valakinek meg kell fizetnie.
Na ez a fizetés ami, itt nagyon nem népszerű.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.15. 23:47:11

@CID: jio
nalunk nem megy el, mig nem megy a NET
ennyi es kesz
hat ahogy olvasom mindenki panaszkodik minden szolgaltatora, allandoan
nalunk egy van, szolgaltato,
es mukodik
vagyis van meg a direct tv a muholdas, meg a telefonos
kabel, egy van, a charter
semmi konkurencia nincs

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.16. 07:44:29

@CID: te a T megmondó embere vagy? Mert ennyire védeni a védhetetlent! Ki szolgáltat azon a modemen keresztül? Kinek a szolgáltatása nem működik, ha a modem nincs jól beállítva? Kérdezzek még? Informatikai szolgáltató vagyok, de ezzel a hozzáállással éhen hallnék!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.11.16. 09:28:09

@CID: megjegyzem a luzer gepen a szolgaltato allitja be a netet, mert a MAC szamot nem a felhasznalo fogja regisztralni a rendszereben.
Hopika.

2011.11.16. 10:16:52

@atpijkamo: abszurdisztánozni ősi román szokás :)P

A_blogger 2011.11.16. 10:32:07

úgy érzem, valóban itt a válság. mivel senki nem költ semmire, így elégedetlen ügyfél sincsen, ergo homár poszt sem születik.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.16. 10:34:24

@CID: "És abban biztos lehetsz, hogy a modem az működött, és a net is ment. A, hogy a lúzer gépén nem állította be a netet....................
Idő és pénz kérdése, amit valakinek meg kell fizetnie."
A net csak akkor működik, ha az előFIZETŐ gépén működik. nem amikor az alvállalkozó-helyettes betanított seg.munkás laptopján megjelenik valami, ami lehet, hogy a szomszéd wifije.

sinister-dexter 2011.11.16. 10:34:42

@metal: Lám,vannak becsületes szolgáltatók is.Érdekes a megmondóember hozzáállása...a nem megfelelő szolgáltatásért fizető és átvert felhasználó az lúzer,paraszt,debil stb? Mindegy ,őt minősíti.
A T szerintem sem felhasználóbarát.Nálam kerek perec megmondta a "szakember" mennyit kér

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.11.16. 10:49:33

@akiazsiráfotszereti:
Zsiráf! Nyomjad a kamuposzttot, mert mingyárt lehal a Homár :(:(

Prof. azsiráf.PhD. 2011.11.16. 10:51:34

@Horváth Lajos: ha ide beírom magunknak az nem jó??

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2011.11.16. 11:16:57

Bizonyítsátok, hogy biztonságban vagytok. Na..?

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.11.16. 11:27:25

@akiazsiráfotszereti:
Nem! Mert ha tudom, hogy te írtad, akkor nem tudok őszintén kurvaanyázni! Szóval beküldöd, kiposztolják, mindenki kitombolja magát, utána meg bejelented, hogy te vóttál.

Prof. azsiráf.PhD. 2011.11.16. 11:36:40

@Horváth Lajos: nyugottan kurvaanyázhatsz őszintén is :D:D hidd el, nem vagyok sértődős fajta :D

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2011.11.16. 11:53:31

Megragadván az alkalmat, érdeklődöm.
Mi ez a WD40, amit írogattok.
Ede megvan, Batz pacsker, a posztot töröltető szcientológus, akit nem engedtek papucsban étkezni, hiába virított D&G-ban, de mi ez a WD40?

XCat 2011.11.16. 12:02:44

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Valami flakonos szarcsi, amivel ha lefújsz valamit, az megjavul.
Nőce beírt hogy elromlott a 600 ezres sütője vagy sütősínje, vagy mittudoménmije, és ezt javasolta neki a szerviz.
Vagy ilyesmi. De miele, 600e, flakon, ennyit érdemes tudni róla.

XCat 2011.11.16. 12:03:54

@akiazsiráfotszereti: Mert ha ő egyszer kellemetlenséget okozott neked, keresztényi szeretet diktálta kötelességed visszaszívatni, hogy egy életre megtanulja a tahóbarma, hogy hülye volt.

CID 2011.11.16. 18:03:31

@metal: ne kérdezz, eddig is hülyesegeket kérdeztél. Nem hiszem hogy a té megmondó embere lennék, pusztán rühellem a felesleges nagyarcúskodást. Ha hiszed ha nem, bizonyos esetekben még csak ki sem megy a szerelö modemet megkapja az efi az üzletben vagy futárral, meg egy értesítést ha felszerelik a szolgáltatást, s a mellékelt útmutató alapján elindíthatja a netet.

CID 2011.11.16. 18:11:34

@vazsmegyeigerdezsház: most jó nagy sületlenséget írtál, de nem árulom el senkinek,ha megigéred, hogy abból a szarból nem szívsz többet:-)

CID 2011.11.16. 18:23:51

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ez megint baromság. A vízmű sem üzemeli be a mosógépedet. Mi van ha szar a gép vagy még szűz és nincs rajta oprendszer? Te nagyon el vagy tévedve, hogy kötelessége. Nekem pölö megcsinálták. Ha a lúzer azt gondolja, hogy kötelessége lett volna beállitani és nem tette akkor nyomja fel a 1412-ön ne itt akarja beborítani

CID 2011.11.16. 18:27:09

@sinister-dexter: te meg tanulj meg olvasni bameg. Nem a postólóról van szó :-)

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.16. 21:15:32

@CID: Azért kérdezek még pár dolgot:)
Ha nem üzemeli be a modemet, akkor hogyan próbálja ki a szolgáltatást? Ha nem próbálja ki, akkor mi alapján írja meg a jegyzőkönyvet? Ha a jegyzőkönyv nem készül el, akkor mi alapján számláz?
Az első beüzemelésnek benne kell lennie a bekötési díjban (akkor is, ha ezt 0Ft-ban határozza meg), mert különben nem tudja bizonyítani, hogy ő a szolgáltatást beüzemelte (mert nem is üzemelte be), és ezáltal nem is számlázhat!

CID 2011.11.16. 21:53:04

@metal: A modemből azt a messzemenő következtetést vontam le, hogy DSL szolgáltatást vásárolt az ügyfél. Tudod, ők szerelők. Az a dolguk, hogy adott esetben behúzzák a kábelt ( bár itt erről sem lehetett szó, hisz azt írta, van vezetékes telefonja ). Rákötötték a rézérpárra a szolgáltatás, beüzemelték a központban a user-hez a net hozzáférést, oszt ennyi. Az is könnyen elképzelhető, hogy a szerelőnek fingja nincs, hogy kell beállítani a winfos valamelyik verziójában az internet elérést. Ők nem informatikusok, nem az a dolguk, hogy a felhasználó PC-jét baszogassák. Mivel még nem szereltem netet, nem tudom, de gondolom, megoldható, hogy ellenőrizze, hogy az adott vonalon, és az adott felhasználó névvel, jelszóval elérhető e vagy sem a net, anélkül, hogy az efi PC-jén bármit is klimpíroznia kellene. Vezetéken elérhető e az internet vagy sem ? Ez a lényeg, az, hogy az ügyfél PC-je, hogy van szétbarmolva nem az ő dolga. Szerintem.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.17. 07:47:20

@CID: DSL szolgáltatásnál a modemet a szolgáltató adja, egy doboz (ránézésre egy routerhez hasonlít), a gép hálókártyán, vagy usb-n csatlakozik hozzá. Hagyományos modemen a DSL sebességek töredéke vihető csak át. Tehát a beüzemelés a szolgáltató feladata, és nélküle nem tudja leellenőrizni a szolgáltatást, hacsak nem tesz oda egy másik modemet, konfigurálja fel, majd szedi le. Gondolom te is érzed, hogy nem ez az életszerű.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.17. 07:48:20

@CID: Ja és, ha egy szolgáltató informatikai szolgáltatást üzemel be, akkor az a minimum, hogy olyan szerelőt küld ki, aki ért hozzá.

DEGEC 2011.11.17. 08:50:17

@metal:

nekem invitel volt, és nem volt benne abeeüzemeltetés, csak annyi, hogy az ő laptopján kipróbálja, az hogy az enyémre is telepítse és beállítsa az 3000 ft zsebbe.

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.17. 08:58:51

@DEGEC: Biztos, hogy benne volt, csak lehúzott a kedves szerelő. Nincs értelme, ezt kihagyni a szolgáltatásból, mert teljesen ugyan annyi idő a te gépeden beállítani, mint az ő laptopján kipróbálási célból.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.17. 09:22:06

@metal: De az meg se oszlopra mászni, se falat fúrni nem tud, és "szívdobogása" lesz 12 lépcsőfoktól...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.17. 12:00:41

@CID: A vízmű terméke az ivóvíz, meg lehet kóstolni. A rézdrótot meg hiába nyalod meg.

CID 2011.11.18. 18:09:15

@metal: nem, nem és nem. A modemet lehet adja, de ha 2 év múlva beszarik vehetsz magadnak.

CID 2011.11.18. 18:12:12

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
már miért lenne. Hiábavaló bizsergő
ÉRzés

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.18. 19:28:41

@CID: Tuti T-s vagy, mert ez már tényleg durva.

CID 2011.11.18. 23:00:43

@metal: Nézd bazd+, eddig finom voltam. Mi a bűbánat durva, te sikeres informatikai vállalkozó. Nem az ilyen olyan modemekről beszéltünk, hanem egy DSL modemről te szerencsétlen. Nem tudom baszkikám mi a faszt okoskodsz ? USB-s modem a T-él ? Te szerencsétlen. Bemész egy sikeres informatikai vállalkozó boltjába, veszel egy MODEMET hazamész, lecseréled a T-s modemet, oszt működik. Nem kell semmiféle hókuszpók, regisztráció meg mifene. A te logikád alapján ki kellene mennie a T-s szervizesnek, ha a efi számítógépet cserél ? Te nagyon el vagy varázsolva, vagy az alkalmazottaidat fizeted szarul. Kicsibe lehet megy, amíg kis próbálkozó csíra vagy, de ha több az ügyfeled, mint a fogad, akkor kicsit kezd macerás lenni. Szerinted milyen bér és egyéb költsége van egy embernek ha nem minimálbért kap ? Szarakodjon az emberkénél, mutassa meg neki, hogy kell a számítógépet bekapcsolni ? Jópróbálkozás, meg dícsérendő is, hogy meleg szarig benyalsz a mezei kuncsaftnak, de hosszú távon rábaszol, nem kicsit, nagyon.

CID 2011.11.18. 23:03:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Egyébként, mi a helyzet a gázszolgáltató, gáztűzhely hasonlattal azt is megkóstolod? Vagy a villanyosok, bekötik neked az áramot oszt ennyi, nem fogják a csillárodat is beüzemelni, max. külön szolgáltatásként pénzért.

CID 2011.11.18. 23:14:55

Arra azért kíváncsi lennék, hol és milyen formában szolgáltatsz te internetet ? Mert, hogy nem telefonvonalon ( PSTN ) az tutti :) Azt azért nem informatikai szolgáltatás, hogy a netedet svarcba szétosztod a szomszédságnak.............

metal · http://electric.blog.hu 2011.11.19. 09:56:31

@CID: Nem internetet szolgáltatok, hanem informatikai szolgáltatást nyújtok. Ettől függetlenül tisztában vagyok azzal, mi az a DSL modem. És tényleg úgy van, hogy, ha kicseréled, és bekonfigurálod, akkor az működik. Ettől függetlenül az első beüzemelés a szolgáltató feladata, mert enélkül nem tudja kipróbálni. Okoskodhatsz itt munkabérköltségről, de ez engem hidegen hagy, azt úgyis a szolgáltató ráterheli az ügyfélre. Azt, hogy T milyen modemet használ nem tudom, de technikailag megoldható, hogy a modemhez a gép USB-vel csatlakozzon.

Az teljesen egyértelmű, hogy te nem vagy vállalkozó, mert ezzel a hozzáállással nem lenne egy ügyfeled se!

CID 2011.11.19. 13:23:15

@metal: Nézd, szerintem be is fejezhetjük a vitát. Nem hiszem, hogy túlzottan messze áll egymástól, kettőnk ügyfélcentrikussága, max. én már megtanultam, hogy van egy határ, amit persze ügyfele válogatja.

Azt, hogy miért basztam fel magam, bemásolom.
".a köcsög szerelő még arra sem volt képes,hogy (kb.5perc) segítsen a fiamnak a modemet beállítani-ha otthon vagyok,valószínű megborítom."

Valami pucsnik nicknevű paraszt írta. Tudod, azt gondolom, hogy van egy határ.
Lehet nem vagyok vállalkozó, de azt gondolom, ha alkalmazott vagy sem baszhatod át az ügyfeleket, hisz akkor sincs munkád. 17 éve teszem azt amit teszek, és vannak ügyfeleim szép számmal :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.21. 14:46:52

@CID: Pedig de. Villany: Új háznál berakják az órát, és ők kérik, hogy kapcsolgassa a FIZETŐ MEGRENDELŐ a világítást, sőt, ők is segítenek, legalább néhány konnektorba benyomnak valami pörgetősebb fogyasztót, próbalámpát, így egyszerre ellenőrzik azt, hogy minden leágazás az órán keresztül megy-e, másrészt meg azt, hogy nem megy-e két fázis (400 v) valamelyik ágba. Ugyanez van óracserénél is.

Ha puci "ingatlanfejlesztési" gázcsonkot kötnek be, akkor nincs működési próba, csak kieresztenek egy kis gázt, ami hallatszik és érződik is. Ha vannak fogyasztók, akkor akár óracsere után is ki szokták azokat próbálni. Működik-e az óra, jelzi-e a fogyasztást, stb.
Internetnél nincs feltéve "mérőóra" a fogyasztónál (bár valami feltöltőkártyást akár ki is találhatnának, és az, hogy valamely mérőjelek kellő erősséggel eljutnak a fogyasztóhoz, nem jelenti azt, hogy van internet/telefon kapcsolat, vagy hogy az összes előfizetett tévé-csatornán nem a "hangyák harca" c. film megy, mert valahol rossz a kábel vagy az árnyékolás.

CID 2011.11.21. 17:58:15

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Aham, és mit kóstál mostanság egy gáz vagy villany bekötés ?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.11.22. 08:42:42

@CID: Hogy jön ez ide? Ritka forintért seggnyalás, sűrű fillért szopatás? A vezetékes energiaellátás gyakorlatilag teljes, olyanra csak új házaknál van szükség. Az informatikai hálózat fejlesztése előtt viszont még vannak lehetőségek - hacsak a drót nélküli technikák elterjedése, és/vagy a meglévő, (szinte) tényleg mindenütt kiépített áramkábelen történő informatikai szolgáltatás ki nem szorítja végre ezeket a pótmadzagos izéket.

marko77 2011.11.22. 16:27:08

Nem értem a posztoló problémáját.
T-mobile előfizetőknen aktiválható a MyT-mobile, ahová a mobilszámmal, és jelszóval be lehet lépni, és ott megnézheti az ember, hogy milyen szolgáltatások vannak aktiválva, hogy áll az egyenleg stb.
Használatával elkerülhetőek a hasonló meglepetések.
süti beállítások módosítása