Tékozló Homár

Re: Jóindulatból kapta vissza a CIB-nél félreutalt pénzt

2011.12.02. 12:03 | jackyll | 59 komment

A CIB Bank reagált az előző félreutalt pénzes posztra. Természetesen azonnal megkapta volna tőlük is a pénzt, ha ezt jelzi feléjük. Kárpótlásul szeretnék kompenzálni az ügyintézésre fordított időt/pénzt:

Tisztelt Blogíró, tisztelt Szerkesztő! Kivizsgáltuk az Ön által leírt esetet és sajnálattal el kell ismernünk, hogy hibáztunk az Ön megbízásának végrehajtása folyamán. A bejegyzésében leírtakkal nem értünk ugyan mindenben egyet, de egy ilyen nagy forgalmú bankfiókban minden igyekezetünk ellenére sajnos ilyen eset előfordulhat. Megjegyezni szeretném, hogy a hibát vétő munkatársunk figyelmeztetést kapott (ugyanis az ilyen hibák kiküszöbölésére külön ellenőrzési szabályok érvényesek), az udvariatlan biztonsági őrt pedig — korábbi visszajelzésekre is figyelemmel  — a továbbiakban nem alkalmazzuk a CIB-nél.
Nagyon sajnáljuk, hogy Önnek és egy további ügyfelünknek kellemetlenséget okoztunk. Készek vagyunk az ügyintézésre fordított időt, útiköltséget kompenzálni.

Pontosítani szeretném azt az állítását, miszerint a kedvezményezett ügyfél jóindulatból kapta vissza a pénzét. Biztosíthatom, amint bármilyen csatornán jelzi felénk, hogy az Ön által befizetett pénz nem érkezett meg a címzetthez, azt haladéktalanul kivizsgáljuk és amennyiben az állítása bizonylattal alátámasztott  - mint jelen esetben –, akkor azt szintén haladéktalanul és az eredeti értéknappal jóváírjuk az ügyfél által megadott kedvezményezetti számlán. Ily módon kamatveszteség a kedvezményezettet nem éri.
 
A kellemetlenségért ismételten elnézését kérjük, és bízunk abban, hogy a jövőben a CIB által kínált termékportfólió, a nyújtott szolgáltatások színvonala, valamint munkatársaink felkészültsége és az ügyfelekhez való hozzáállása véleményét kedvező irányba változtatja meg.
 
Horváth Krisztián
Ügyvezető igazgató
Lakossági üzletág vezető

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PITTA 2011.12.02. 12:07:37

Dicsak! Valamint arany-e?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.02. 12:09:17

Na, elbocsátották az őrt, elválik a feleségétől, bukják a lakást, a nő lezüllik, a gyerek állami gondozásba kerül, a pasi öngyilkos lesz.

Érdemes volt hőzöngeni?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.02. 12:10:57

"Pontosítani szeretném azt az állítását, miszerint a kedvezményezett ügyfél jóindulatból kapta vissza a pénzét. Biztosíthatom, amint bármilyen csatornán jelzi felénk, hogy az Ön által befizetett pénz nem érkezett meg a címzetthez, azt haladéktalanul kivizsgáljuk és amennyiben az állítása bizonylattal alátámasztott - mint jelen esetben –, akkor azt szintén haladéktalanul és az eredeti értéknappal jóváírjuk az ügyfél által megadott kedvezményezetti számlán. "

Nyilván, ha így tesz, akkor annyi változott volna, hogy más miatt ír postot :D Biztos gördülékenyen ment volna a bankokat ismerve.

Mizu 2011.12.02. 12:22:52

Én konkrétan a CIB-nél "bankolok" és a hozzállásból ítélve elhiszem, hogy ezt a CIB írta. Figyelnek az ilyenekre. Így végtörlesztés után is maradok náluk, annak ellenére hogy azért volt pár nem egyszerű esetem velük. (de jóval kevesebb mint az otp-nel és az Erste-nel... többiről nem tudok nyilatkozni)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.12.02. 12:25:12

Valami nem fér a fejembe. Mi a büdös szarért nem tudták az esetet kivizsgálni azelőtt, hogy a prosztó-ló bekűtte vón Homárra?
Kedves Horváth Krisztián! Ettől a húzástól még szánalmasabb lett a bank. Nem Homárt kell olvasgatni, hanem odafigyelni, hogy az ügyfél miért veri az asztalt.

Sokorai_Atala 2011.12.02. 12:35:52

@Horváth Lajos: Lajos, Te fején találtad a szöget.
Engem is aláztak az OTP-ben múltkor, gondoltam is kiírom, vagy elküldöm nekik, de aztán eszembe jutott, hátha kirúgják a csajt aztán éhező gyerekek maradnak utána. Bár őt nem érdekelte, hogy én az éhező gyerekemnek szeretnék küldeni ki pénzt (külföldre Western U-val), de már mindegy is.

Anti Anyag (törölt) 2011.12.02. 12:36:22

Na hogyne. Nálam a CIB szerencsére nem játszik, de nem is fog.

Pénzzel nem játszunk, ha a biztonsági őr is gagyi és az ügyintéző is, ott komolyak a gondok.

Mellesleg én a fiókvezetőt rúgtam volna ki, de végül is magánügy.

Kierkegaard Akciócsoport 2011.12.02. 12:43:23

"A kellemetlenségért ismételten elnézését kérjük..."

Nincs bocsánat.

holysmoke0523 2011.12.02. 12:43:37

ugye nem ez lesz a hétvégi?

csapdigarlik 2011.12.02. 12:44:26

Kb. hat éve vagyok CIB-es és pár apró bosszúságot leszámítva elégedett vagyok velük. Nem úgy, mint korábban az OTP-vel, Erstével...

Anti Anyag (törölt) 2011.12.02. 12:45:27

@Sokorai_Atala: Ilyenkor nem jelentgetni kell, hanem az ügy megoldása után bankot váltani. Nem mindig egyszerű, de ha nem teszed, a legszarabb marad a legnagyobb, tehát általános társadalmi kárt is okozol.

Nekem ez a harmadik bankom, pedig vállalkozó vagyok, a bankszámlaszámot egy csomó helyen változtatni kell.

Több éve vagyok a jelenleginél (magyar bank és nem FHB) nagyon meg vagyok nagyon elégedve velük.

Koholmány 2011.12.02. 12:46:44

Ez most komoly??? Egy "Látszólag nem örült a kérdésemnek" mondat miatt kirugattak egy biztonsági őr?

Csibicsek 2011.12.02. 12:48:20

Nagy tisztelettel kérdezem Horváth Urat, hogy a búbánatba lehet az átutalási megbízás fénymásolt papír?
Esetleg átnevezik a bankot Balkán és Vidéke Takarékszövetkezetre?

Csigorin 2011.12.02. 12:48:33

A jegyszedot internaltuk Pelikan elvtars, o felel az egesz incidensert.

helianthus 2011.12.02. 12:52:21

én zótépés vagyok és nemrég sokat kellett várnom náluk, az ügyintéző többször elnézést kért tőlem, már én éreztem magam kellemetlenül szinte
más gondom sose volt velük, a kártya lejárata előtt már küldi az újat, stb.
annyira uncsi már, hogy a zótépét kell fikázni meg lenézni, mert csak, közben a többi bank sem jobb, max. ha havi 150 ezer feletti utalásod van, ingyen van a pénzfelvét

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.12.02. 12:58:59

@Koholmány: Nem rúgták ki, mert egyéni vállalkozó. Max. szóltak a biztonsági "közvetítő" cégnek, hogy ezt az arcot ne küldjék ide.
Vagy lehet, hogy semmi nem történt.

Sokorai_Atala 2011.12.02. 13:08:54

@helianthus: a láthatatlan munkatársakkal nekem sincs bajom, sőt azokkal sem, akikhez járok rendszeresen, csak ezúttal másik fiókba kellett mennem (itt volt ilyen szolgáltatás).

Sokorai_Atala 2011.12.02. 13:12:13

@Anti Anyag: majd átgondolom, körül nézek, ha lejár a hitelem hamarosan (vagy kifizetem)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.02. 13:15:09

@Csibicsek: "hogy a búbánatba lehet az átutalási megbízás fénymásolt papír?"

Mondjuk úgy, hogy elfogyott a nyomtatványuk.

De egy A4-es papírra is leírhatja gyöngybetűkkel.

Egy időben printerrel nyomtattam, mert nem volt kedvem annyit kaparni. Még netbank nem volt.

igazságos 2011.12.02. 13:17:11

@Koholmány: van elég biztonsági őr, akinek nincs munkája. Van miből válogatni. Úgyhogy lehet, az, hogy tényleg meg történt-e, ki tudja...

serfecs (törölt) 2011.12.02. 13:21:29

típikus javító intézkedés: kirúgjuk a portást. Hadd érezze szarul magát a posztoló :-( Mert a biztonsági őr bunkósága okozta a bajt, igaz? Gratulálok a banknak, sikerült tökön ragadnia a problémát!!!

igazságos 2011.12.02. 13:28:23

@serfecs: mindig a kishalak szívnak, tudhatnád már.

igazságos 2011.12.02. 13:36:42

Az oldalon magát reklámozó K & H is bekaphatja, nyugodtan!!!

Sose felejtem el, 100 ezer forintomra mennyi költséget és adót vontak le, és mennyi kamatot adtak...

Ez a bank volt a második legrosszabb, megelőzte őt Emese.

OTP se volt olyan rossz, csak nagyon sok költséget számoltak fel, meg kp felvételnél 1000 forintokat vonogattak le.

Raiffeisennél vagyok már három éve. Cibnél betétem volt, jól jártam velük, pedig ott is fizettem a bankadót, meg vontak le, de kevesebb költséget. Viszont a netbankjuk nagyon gáz.

TaKy99 2011.12.02. 13:38:51

Vigyázz hol dolgozol:

"Megkérdeztem Mordor legnagyobb Trollját, a biztonsági bácsit, hogy hol lehet panaszt tenni. Látszólag nem örült a kérdésemnek, majd útba igazított."

Majd ezért:
"az udvariatlan biztonsági őrt pedig — korábbi visszajelzésekre is figyelemmel — a továbbiakban nem alkalmazzuk a CIB-nél."

TaKy99 2011.12.02. 13:41:57

"a hibát vétő munkatársunk figyelmeztetést kapott"

Vagy csak nem mindegy milyen pozícióban?

TaKy99 2011.12.02. 13:52:45

Inkább itt a nagyobb hiba:
"Szia! Segíthetek?!" "Hááááát ... " Egy mondatban elmondtam neki az esetet, majd ott termett valahonnan egy kisfőnök, valami nő, bemutatkozott, hogy én már beszéltem vele, és, hogy üljek le a 4-es ablakhoz. Leültem, majd ő is odajött, és elmondta, hogy én nem tehetek panaszt, mert én nem vagyok ügyfél."

Mi az hogy nem ügyfél???
Ha én egy megbízást adok egy banknak, hogy 1-2-3 bankszámlára befizetek, akkor ki az ügyfél ha nem én?? ki adja a megbízást? Csak a kis-főnök el akarta kummantani az esetet!!!
Ennyit a CIB-ről!

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.12.02. 13:56:51

Én ezt a haladéktalanul visszaadtuk volna szöveget nem értem. Ha vki véletlenül utal nekem 10 milliót, észre veszem, gyorsan áttelebankolom a másik banknál lévő számlámra (esetleg felveszem), akkor a károsultat kifizeti a bank szó nélkül utánam meg hajtóvadászatot indítanak?

Vagy ez hogy van? Hát még jó, h visszaadta volna. Elb@szták, fizessenek. Nekem az idegenhez az ég világon semmi közöm, nem ismerem, azt sem tudom, h nála van a pénzem... Meg nem is érdekel, a lényeg, h nem ott van, ahova én a megbízást adtam és ahol tudni szeretném. A bank ezért felel, azért bíztam rá a pénzem. Nem jól gondolom?

pesharpe 2011.12.02. 14:16:59

@atpijkamo: gondolom hogy nem ennyi volt a számláján, ahogy a válasz is írja "korábbi visszajelzések alapján"...

Secnir 2011.12.02. 14:25:52

"...az összeget pedig haladéktalanul visszajuttatjuk. Tegnap el is küldtük postakocsival, azonban mint a híradóból kiderült...."

sylon 2011.12.02. 14:46:50

Utálom ha valaki bunkó!
Végre hallok olyat hogy a bunkó őrt kirúgták a taplósága miatt!
Nagyon helyes!

Skodakék Fábia 2011.12.02. 14:49:06

@atpijkamo: na felröhögtem :))
Ezt kihagytad : a biztonsági őr bánatában elkötött egy pénzszállítót potom 1,2Milliárd forinttal és most még körözik is ;-)
Mondjuk ha a Cib engem kérdezett volna akkor én jelezném nekik hogy 10ezer az órabérem és három hétig megállás nélkül csak a ezzel foglalkoztam.
Lehet kompenzálni...

É2I 2011.12.02. 14:50:02

@atpijkamo: Mivel a szekuricsik nem saját emberek, nem hinném, hogy felmondtak neki. Nem vezénylik többet a cib-be. Majd valamelyik tescó-ban vegzálja tovább a jónépet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.02. 14:54:34

@É2I: Azt mondod, elszaladt velem a ló? Akkor mit szólsz @petrócselly: -hez?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.02. 14:58:05

A kedves posztóló valótlant állít (vidékiesen: hazudik). Volt egy téves utalásom (not my fault ... elírták a bankszla számot a számlán, én meg elutaltam). Rohangászás, telefonálgatás, még rohangászás, idegeskedés, még több telefonálgatás, még 1 kis rohangászás. 5 napig tartott a kanosszajárás! Végülis visszakaptam, de nem jófejségből, hanem a bankszámlaszám alapján (ahova utaltam) megtaláltam a céget, kerítettem telefonszámot, felhívtam, visszaküldte. A banknak nem sok köze volt a történethez (azon kívül, hogy intézkednek, dolgoznak a problémán, legyek türelemmel, etc.)

tuono 2011.12.02. 15:36:25

.... bízunk abban, hogy a jövőben a CIB által kínált termékportfólió, a nyújtott szolgáltatások színvonala, valamint munkatársaink felkészültsége és az ügyfelekhez való hozzáállása....

Nohiszen épp ezek hiánya miatt írt ide a homárra... :)

valóság vs képzelet

Ahoj- 2011.12.02. 15:48:36

@atpijkamo: Ha az Őr nem képes ellátni a feladatát, az ügyfelekkel lekezezlő hangnemben beszél, igenis b..szák ki. Tele van ügyfélbarát munkanélkülivel az ország, majd ellátja a feladatát egy olyan aki jobban megbecsüli a melóhelyét.

Lora80 2011.12.02. 16:16:49

Szerintem igenis korrekt a válasz. Ha mást nem, legalább így, de foglalkoznak az ügyfeleikkel.

sylon 2011.12.02. 16:25:15

LE A TAPLÓ PRIMITÍV TANULATLAN BEKÉPZELT ELLENSÉGES BUNKÓ ŐRÖKKEL!!!

telkoe 2011.12.02. 16:29:39

@donfuligjimmy: A bank azert felelos, hogy arra aszamra utaljon amit odairtal neki. Ha teves szamot irtal akkor arra utal. Ott kellene verni az asztalt ahol elirtak.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.02. 18:21:09

@telkoe: félig van igazad. 10 percen belül hívtam a bankot, hogy baj van. Nagyjából ennyire (sem) képesek. Mind1, nem izgat, visszakaptam, ez a lényeg. A bankok meg szarjanak sünt (kivétel nélkül)

CID 2011.12.02. 19:29:55

Hát gratulálok kibaszarintották a főbűnöst...... Aki eldaxta, (vagy nem ) azt figyelmeztették.... Aki elhajtotta az ügyfelet, és hazudott ?????

Xezs 2011.12.04. 09:16:10

@atpijkamo: Ez volt a minimum, hogy egy ilyen faszkalapot kirúgjanak. Pláne, hogy már más is panaszkodott rá.

Különben meg úgyis elmegy másik helyre, vagy te tapasztaltad már, hogy valaha is "kitisztult" a biztiőr szakma, és csak jólápolt, intelligens őrök vannak? Ezek valahogy mindig bennmaradnak a körben.

Ugyandehogy (törölt) 2011.12.04. 14:36:56

@klarky: "a károsultat kifizeti a bank szó nélkül utánam meg hajtóvadászatot indítanak?"

pontosan

telkoe 2011.12.04. 20:26:59

@donfuligjimmy: Ha te rontasz el egy utalast akkor neked kell rendberakni a dolgot, nem a banknal kiverni a hisztit hogy marpedig miattad alljon meg a vilag.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.04. 20:52:06

@telkoe: tényleg ennyire egyszerü vagy? kapálni tudsz e? inkább azzal kellene foglalkoznod, ahoz nem kell doktori (sem)

Xezs 2011.12.04. 21:38:04

@donfuligjimmy: Hirtelenjében nem értem, melyikőtöknek van igaza, úgyhogy légyszives fejtsd ki a vitaindító kommentedből ezt a részt:

"elírták a bankszla számot a számlán"

Ki írta el? Milyen számlán írták el?

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.04. 21:49:11

@Xezs: vettem vmit átutalásra, és elírták a bankszla.számot. Elutaltam, felhívtam a céget, h elküldtem a pénzt (bankon belüli utalás volt), ők meg mon'ták, h az jó, de nem kapták meg. Ekkor kezdődött az, hogy szopóálarcot fel! térdre, imához!

Xezs 2011.12.04. 22:18:32

@donfuligjimmy: Na de akkor ha jól értem, a cég írta el a számlaszámot, akitől vettél valamit. Itt akkor nem a bank a hibás.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.04. 22:29:39

@Xezs: Azt egy szóval sem mondtam, hogy ebben a bank lenne a hibás. Elnézést kérek, ha félreérthetően fogalmaztam e volna tán.
A hogymonnyammagánakkérem ... a zelőállt helyzet kezelése volt kifogásolható teccikérteni? Hamarabb találtam meg az elírt számla tulajdonosát, minthogy jelentkezett volna a bank a hogyanoldjukmegaproblémátésmennyitkérünkezért című magánszámmal.

telkoe 2011.12.04. 22:52:07

@donfuligjimmy: Felenk azok a hulyegyerekek jarnak kapalni akik elirjak a banki utalast es utana a bankban hisztiznek hogy a bank tegye tisztaba amit eltoltak. Legkozelebb ne nyulkalj olyasmihez amit nem ertesz hogyan mukodik es ujfent hulyet csinalsz magadbol.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.12.04. 23:05:46

@telkoe: szerencsére a fajtádból van kevesebb. A hozzád hasonlók miatt tart ott az ország ahol. Minek szólsz bele abba, amihez nem értesz? Menj kapálni hülyegyerek. Olvasás, szövegértés : 0.
Trollkodni jársz ide? Kérdeztem a véleményedet? Nem telefon ez, hogy beleszólj. Továbbá ... a vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra. Márpedig te a véleményed hangoztatod, én pedig tapasztalatról beszélek. Azt pedig szerintem megérhető még a te csekély értelmi képességeiddel is, hogy a kettőnek vajmi kevés köze van egymáshoz. Jó ha tudod: van hivatalos út egy átutalás megállítására-visszafordítására, feltéve, hogy van időd kivárni. Legközelebb olyan kérdéshez szólj hozzá, amihez tényleg értesz.

Szarazkoro 2011.12.05. 12:20:16

OFF

Na, ki veszi észre h ebben a sztoriban nem a biztiőr a hunyó, hanem a balfasz bankos?????
Szánalom ahogy fikázzátok a biztiőrt, holott nem az ő hibája az eset...
Pfffff.....

ON

telkoe 2011.12.05. 19:19:41

@donfuligjimmy: Tudtad hogy arrol szoktak megismerni a tipikus ostoba segget hogy mindig tud valaki mast hibaztatni ha eltolt valamit? A bankot, meg miert tart itt az orszag... bofoges helyett probalj meg egy kicsit gondolkozni es talan nem egybol derul ki hogy milyen ostoba vagy.

Xezs 2011.12.05. 21:11:39

@donfuligjimmy: Nem baszogatni akarlak, de

1) az ezérttartittezazország frázis iszonyat elcsépelt és demagóg

2) miből gondolod hogy a banknak észre kellene vennie, hogy te rossz helyre kérted az utalást? Csak egy példa: ha én azt mondom neked, hogy vigyél el egy csomagot a 8. kerület Vesénszúrlak utca 88/B-be, akkor te oda fogod adni a csomagot a közölt címen annak, aki ajtót nyit. Én közben rájövök, hogy rossz címet adtam meg, majd a homáron nyígok, hogy micsoda dolog, hogy te nem vetted ezt észre. Érted már, hogy miért hülyeség elvárnod a banktól, hogy a te tévedésedet észrevegye? A bank közvetít, nem azt nézi, hogy te Pistikének vagy Julikának akartál-e utalni. Utaltál hát utaltál, ők teljesítették, amire megkérted őket.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.12.07. 00:20:34

nnno, ezt megtanulhatná és magáévá tehetnéa Budapest Bank is!
tavasz óta em teszem be a lábam a békásmegyeri (Heltai Jenő tér) fiókjukba. akkora tahó paraszt a biztonságiőrük, hogy hivszemet nem akarok elkövetni, inkább utalom másik pénzintézettől a BB felé a kötelezettségeimet.
panaszdámra a BB küldött egy sablonlevelet, hogy igazán sajnálják az esetet és higyjem el, ők maximálisan értünk vannak, de.......

érdekes dolgok ezek.
süti beállítások módosítása