Péter 2,5 hónap szenvedés után feladta a harcot a T-Home ügyfélszolgálatával és felmondta az IPTV-szolgáltatást.
Az IP-tv mese-csodás szolgáltatása volt számomra nézhetetlen. A rögzíthető adások is csak addig nyújtanak élményt, amíg hirtelen meg nem adja magát a SET-TOP-BOX. Nálam 2 év alatt 2 STB és 1 router csere volt. Persze a rögzített műsorok akkor is vesznek, ha csere nélkül, a központból orvosolható a probléma.
(Volt egy vicces beszélgetésem egy műszakis kollégával: „nem csak azt látom innen, hogy milyen csatornát nézel, hanem azt is látom, hogy milyen hangerővel….)
Most a gondom: Első hibabejelentés: Szeptember 10..szolgáltatás lemondás: November 30. Ez alatt akadozó-széteső kép, dadogó hang.
Mivel 3 hónapig nem tudom használni azt a szolgáltatást, amiért fizetek, ezért reklamáció után (mert hát nem látszik a nyitott hibajegy, a működésképtelen szolgáltatás, aminek csak a díjait szedik) csak a díj 85%-át kell fizetnem! Köszönöm "T" csoport!
A szkennelt dokumentum tartalmazza a fontosabb információkat. Körülbelül 20 telefonhívás, 15 visszahívás, és számtalan hibamagyarázat után összepakoltam és leadtam a cuccot a legközelebbi T pontban.
ÁFSZ: "Ha a hibaelhárítás során a Szolgáltató a teljesítés lehetetlensége miatt nem vállalhatja a hiba kijavítását, jogosult az Előfizető részére díjcsökkentést nyújtani az előző bekezdésben említett kötbér megfizetése helyett. A díjcsökkentés mértéke a havi előfizetési díj 15%-a."
Legyen tanulság mindenkinek, hogy milyen fantasztikusan vannak megfogalmazva azok az ÁFSZ-ek, amiket csak igen ritkán olvasunk el.
Remélem nincsenek sokan, akik hasonló cipőben járnak. A váltás jogával éltem természetesen és ígérem, hogy nem maradok hűséges ügyfél.
Ui: azt is egy alkalmazottjuk mondta, hogy nem bírja a rendszer az előfizetők kiszolgálását. (torlódás)
Az utolsó 100 komment: