Árpádnak nincs szerencséje új HP laptopjával. A vadiúj gépben napokon belül meghibásodott a merevlemez, annak cseréje után pedig rövidesen a tápegység csatlakozója pusztult el. Amikor azt is megjavították, kiderült, hogy a képernyő összekarcolódott valamelyik munka közti fázisban, és a kijelző is két ponton törött alul. A HP szerint viszont ez már így érkezett hozzájuk (melyik alkalommal a 3 közül?), és hogy 50 ezer forintért szívesen megjavítják:
2011.03.23.-án vásároltam egy új HP G62 típusú laptopot, mivel a régi lassan 4 éves Fujitsu-Siemens laptopomnál a HDD Sentinel jelezte, hogy a merevlemezem lassan, de biztosan meg fogja adni magát. Gondoltam a mostani laptop régi is már, kopottas is mát, nem foglalkozok a winchester cserével, inkább veszek egy újat. Körbenéztem, és a HP G62 2 év garanciával jó választásnak tűnt. A problémák viszont már pár nappal a hazavitel után elkezdődtek, mikor a HDD sentinel az új pár napos gépnél is jelezte hogy a winchester nem OK. Telefont ragadtam, felhívtam a HP ügyfélszolgálatot, ahol nagyon készségesen és kedvesen segítettek, elmondták hogy milyen (a gépre alapból telepített) teszteket futtassak le, és mikor kiderült az eredmény (azaz hogy a HP házi tesztje szerint is hibás a HDD) rögtön futárt rendeltek. Futár jött, elvitte a gépet, ami 2010.04.05.-én beért a Flextronics -hoz 06.-án pedig már vissza is adták a futárcégnek a beszerelt új HDD-vel. Örültem, minden működött, rendben volt.