Halad a MÁV a korral, nem mondhatjuk, hogy nem, hiszen már több mint két éve belföldi e-Ticket vásárlást is felajánl utazóinak, megkönnyítendő a jegyvásárlást, minimalizálni a kilométer hosszú sorokat a pályaudvarokon. Az ötlet egészen kiváló, bejött a légitársaságoknál is. Persze, hogy bejött, mert ott működtek az automaták. Aki már vett valaha bármit ilyen gépezetből, nyilván ismeri a félelmet, ami eltölti az embert azalatt a pár másodperc alatt, miután bedobta pénzét/beütötte kódját és nem történt semmi – hogyne ismerné, hiszen itt élünk Európa szívében… Matekszon mégis bizakodó volt, nem is adta fel egykönnyen, próbálkozott mindennel, még a kedves jegyeladó kisasszonynál is érdeklődött, mégis sárga csekkel szállt le a vonatról.
A mai napon elkövettem azt a bakit, hogy utaztam, leginkább azzal a csekély problémával egybekötve hogy mindezt vonaton. Mivel fiatal vagyok kedvelem ha sok dolgot eltudok intézni az interneten, köztük akár a jegyvásárlást is. Elvégre sokkal kényelmesebb és egyszerűbb is. Ez mindenre igaz, kivéve ha a MÁV-al utazik az ember. Mondjuk finoman hogy az E ticket rendszer nem működik jól, az „automatákról” nem is beszélve, az egyetlen normális megoldásuk hogy sétáljak a pók hálójába pókként, és etessem meg magam vele, vagyis fizettem a jegyért, de száljak fel a jegy nélkül. Majd persze sorbaállás az ügyfélszolgálaton egy rakat papír kitöltése, fél óra elmegy, ennyi idő alatt minimum 34 jegyet vehetek, de nem akarok MÁV-al többet nem, inkább buszozom és cipelem a csomagokat az egyik buszról a másikra akár 34X de vonattal többet nem.