Tékozló Homár

4 hét alatt utókarácsonyra szállított a Bookline

2012.01.05. 12:52 | jackyll | komment

Van akinek nem annyira jött be a karácsonyi online bevásárlás. KG azt hitte, december 2.-i rendelésével megúszta a last minute pánikban ajándékok után rohangálás őrületét, de tévedett. A Bookline-nak sikerült december 28.-án kiszállítania a 4 héttel korábban megrendelt társasjátékot. Még akkor sem adták neki oda a cuccot, amikor 22.-én személyesen vette át egy másik megrendelését, pedig ott állt a polcokon.

A karácsonyt idén könnyen és egyszerűen akartam megoldani, mindig az utolsó napra hagyok mindent, gondoltam ideje változtatni. Mi sem könnyebb, rendelek a Bookline-tól, 2005-ben regisztráltam, azóta vagyok rendszeres és hű vásárlójuk. 2011. december 2-án adtam le rendelésem (1, azaz egy darab társasjáték, illetve 1, azaz egy darab szakácskönyv, mindkettő raktáron, rövid szállítási idővel), jött is az email, rendelés összeállítása folyamatban, előreláthatólag 2011. december 7-ig leszállítják a pakkot.

Még nem aggódtam, amikor 7-én küldtek egy levelet, miszerint nem készültek el (Hisz hun van még karácsony?), türelmesen vártam. És vártam, vártam és vártam... Meg bíztam bennük, rá se paráztam a dologra, így csak december 20-án írtam egy érdeklődő levelet, hogy mi lesz, számítsak-e a rendelésre vagy sem. Nem válaszoltak azóta sem az emailemre, de attól a naptól kezdve elkezdtem hívogatni őket, több napon keresztül sem lehetett az ügyfélszolgálatot elérni (összesen kb másfél órát várakoztattak azzal, hogy mindjárt kapcsolnak valakit - az új évben is hívtam őket, ugyanaz, valaki beszélt már telefonon a Bookline ügyfélszolgálatával? vagy csak árnyékosztály?)

Igazán dühítővé akkor vált számomra a sztori, amikor leadtam még egy másik rendelést is december 16-án, azzal minden rendben volt, december 22-én el is mentem érte (bolti átvételre kértem, gondoltam, végre kaphatok valami választ a kérdésemre), hát nem... Türelemre intettek, biztosan dolgoznak rajta, annyi munkájuk van, hogy ihaj, de reménykedjek, mert 24-én is nyitva vannak, akkorra biztosan megérkezik. A társasjáték kapható volt a boltban, rá is kérdeztem, hogy azt nem vihetném el legalább, amire bólintás volt a válasz, illetve az, hogy a bolti árért enyém lehet. Köszi, azt kihagytam inkább!

Az e-mail csak nem jött, elrohantam 24-én vásárolni (így próbáljak időben felkészülni), aztán láss csodát, december 28-ára elkészült a csomag. Ha azt nézzük, hogy decemberben heti 7 napot melóztak, akkor az 5 napos szállítási határidő 26 napra tolódott ki. Köszi Bookline!

üdv,
KG

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 12:54:49

eggy!
Istenem, sírok... a meghatódoccságtó könnyezik a talpam.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 12:55:41

Azért dec. 2 és 24 között én egy csomó dolgot postáztam, és oda is ért minden... Szóval nem volt lehetetlen feladat...

Azaz a Dealextreme-nek az volt, a nov. végén rendelt cuccaim még mindig nincsenek itt..
...sünt-e szarjanak?

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 12:57:23

@megamen: ezt benézted kisfilyam.
ehhe nem tok mit fűzni, hát a fogaskerék berozsdált. kérj idővisszatérítést.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 12:58:24

"másfél órát várakoztattak"

Nem hiszem, hogy olyan olcsó lehet, hogy én másfél órát telefonálgassak utána.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.05. 12:59:55

@Dr. Körömlakk ®:
@megamen:
Nageci! Megamenhez viszonyítottam jómagamat! Így mán nem él a doboggó! :(((

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 13:01:08

kurva mérges vagyok, hát mi a rékért nem lehet oldalsávba tenni egy "legfrissebb kommentek" dobozt? faszomat ugrálok én ideoda.
rájöttem: ezér nem szercsizek ide járni, mer ez hiányzik. mán régen kértem, még enamel segített, de aztán kiderült, hogy a szociális érzékenységünk nem azonos szinten van, és Ő itthatta a fedélzetet. én meg unom az ugrálást itten.

ILLETÉKES!!!!

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 13:02:06

@Horváth Lajos: haccáz éve nem vótam a homáron első.
haccáz éve nem vótam a homáron.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 13:09:50

@Dr. Körömlakk ®: Illetékes itt már rég nincs.
Max. néha erre jár valaki, és csinál egy postot... :D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.05. 13:14:35

na ebben a posztcunamiban mék posztra trollkoggyak? hát a szemem kiég a sok ódaltőtögetéstől, szóval 1et értek kedves @Dr. Körömlakk ®: Homár olvasóval! ezmán tűrhetetlen. gyorsan meg is nézem az alkotmányt, mit ír erről!

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 13:16:06

@Horváth Lajos:

na indíccsuk be az antireleváns követelőzést. nehogymá ígymaraggyék, ki a retek ugrál ideoda. énnem. megunom aszt elmék a náthás picsába. gondolom ezen besírtok...

karosszékely 2012.01.05. 13:17:00

@ColT: Be kell küldeni fogyasztóvédelmi panaszként, akkor talán eljut hozzájuk (mert a posztokat/hozzászólásokat nem olvassák, az biztos).

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 13:18:37

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
na monnyad mi a pékfasza bajod van velem, hogy lekurvázol. monnyad... na...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.05. 13:28:34

@Dr. Körömlakk ®: Csak rábólintottam a mag(v)as labdára...
De azért szeretlek!

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.05. 13:32:03

@Dr. Körömlakk ®:
gyűccsünk aláírást oszt kűggyük be smittpalinak

kezdem is az aláírást:

Horváth Lajos

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 13:33:37

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

naosztá holveszed azt a názás vécepapírt? és mennyit imvesztász bele egy gurigába? mer ál benne a pészed, asse jó. vagy gyorsan salakol a femili?

@Horváth Lajos:

Dr. Körömlakk esská.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 13:33:59

@karosszékely: :D

Amúgy meg a Reader's Digestnek is az anyáját, mert honnan tudják a címem, és miért küldözgetnek mindenfélét...

megamenn 2012.01.05. 13:35:27

úgy olvasnék egy posztot arról, hogy szar a blogmotor...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.01.05. 13:39:42

@Dr. Körömlakk ®: 3200 v. 3500 Ft, valamikor nyáron vettem, 64 tekercs és vagy 30 kiló volt. Legkevesebb hatan vagyunk, de hétvégeken + gyerek, férjjel, unokákkal, hét közben barátok, barátnők.
Még van vagy 8 tekercs.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.05. 13:44:09

@megamen: Nem akarok róla hallani többet!!! :D Az elmúlt két napban sablont szerkesztettem...

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.01.05. 13:45:57

@megamen:
nemszar az! rád meg amúgy is bavagyok rágva, mer megvezettél!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 13:52:31

@megamen: Nyilvánvaló dolgokat, mint hogy télen hideg van, nyáron meleg van, nem ejlentet meg a Homár.

Egyébként pedig faszom a blogmotorba, meg aki kitalálta.

Dr. Körömlakk ® 2012.01.05. 14:00:26

@atpijkamo: leszelszíves nem röhögcsélni, hanem méjen együttérezni velem az engem ért sérelem okán. jóó?
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: nemszámolok. bisztos kurva gazdaságos. azt hunazanyámba? ja, és nem is fér bele a piciny fajansz papírtartóba. bukta, marad a lidlis slozipépör.

2012.01.05. 14:04:38

most akkor a posztoló képes ennyi időt és pénzt telefonálgatni, de a 10% különbséget, amivel a bolti ár drágább lenne, azon szarrágózik.
Sosem értettem az ilyen embereket.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 14:04:52

@Dr. Körömlakk ®: Maximális együttérzésem, de 5 alapvető életfunkciómat nem tudom szüneteltetni. (Tápanyag be, salakanyag ki, oxigén be, széndioxid ki, röhögés.)

helianthus 2012.01.05. 14:15:33

@atpijkamo: azért ügyelj a sorrendre, mert ha a röhögés be a ki helyett, akkor rögtön gond lesz a másik néggyel is (ergo vagy megfúlsz vagy besz@rsz)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.01.05. 14:23:02

@helianthus: Hát pont ezért anyáztam szegény Kiatátort, aki az egészről valójában nem tehet.

Na, mondjatok valamit, amitől beszarok!

helianthus 2012.01.05. 14:26:32

@atpijkamo: olyat most épp nem tudok (nem nézek híreket :D), de ha te mondasz olyat, akkor rögtön fölállok és kimegyek! (mármint a mellékes helyre)

Manyecska 2012.01.05. 14:44:56

@Horváth Lajos: KáZé-né született péanikó. Ja, sk.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.01.05. 14:51:32

@ColT: Sünszaratás helyett írj nekik, hogy küldjék el ismét. Megteszik ingyen.

Darth Revan 2012.01.05. 15:18:05

az egyik megrendelesem nekem is kisse megkesett a bookline-nal, de 23-an sikerult atvennem. Nekem sikerult gond nelkul elerni az ugyfelszolgalatot, de sok koszonet nem volt benne :)

mohopasi 2012.01.05. 15:41:46

Idén karácsonyra pont jó lesz. Pénzünk úgy sem lesz ajándékra, ez meg má' megvan.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2012.01.05. 16:16:45

Mondjuk nem értem, miért nem akarták odaadni a boltit a netes áron. Káruk nem lesz belőle, hisz ha megérkezik a megrendelt, az meg mehet a bolt készletébe az eladott helyett. Mondjuk a Conrad is ugyanezt csinálja, hogy ott figyel a polcon a cucc, de azért megrendelik Németországból. De ők legalább annyi idő alatt teljesítik a megrendelést, amennyi idő alatt vállalták.

pkrisz 2012.01.05. 16:42:17

Pár perc után elértem az ügyfélszolgálatot, teljesen korrektek voltak. Mindig mindenről időben küldtek tájékoztató levelet is, szóval nem annyira szörnyű a helyzet.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.01.05. 16:49:44

Én is másodikán rendeltem könyvet az Aldiból. Harmadikán pedig ki is hozta egy mosolygó pénztáros.

England win The Ashes! 2012.01.05. 17:03:53

@hüjehalyó: Rendeltél volna a rídersztől! Már elsején megkaptad volna! :)

ores 2012.01.05. 17:05:24

Két éve hasonlóan jártam, azzal a különbséggel, hogy nekem SOHA sem érkezett meg a csomag. (Időben leadtam a rendelést.)
Amikor reklamáltam, még az ügyintézőnek állt feljebb. Nem emlékszem pontosan a szavaira, de a lényeg az volt, hogy ne hisztizzek, egyszerűen túlvállalta magát a cég.
Ja? Bocs.

igazságos 2012.01.05. 17:56:32

Hát ezzel nincs egyedül, én már besokalltam a 6 napos határidőtől is.

Elegem lett belőlük, most is mondta valaki, hogy 10-én rendelt csomagját 22-ére se állították össze.

Épeszű ember nem rendel a Bookline-tól. Drágák is, lassúak is, nem adnak sok kedvezményt.

Szintén kerülni kell a Librit is, nagyon drágán adják a könyveket.

Helyettük:
7books.hu, books.hu, Bookhouse is, itt vasárnap megrendeltem, hétfőn utaltam, szerdán jött. Nem értem, a Bookline-nak ez miért nem sikerül.

A Bookline-nál az lehet a taktika, hogy aki nem expressz szállítást kér, annak direkt nem állítják össze a csomagot.

Legjobb ár a 7booksnál van.

igazságos 2012.01.05. 17:58:22

Amúgy meg nem kell átvenni a csomagot, vagy ha átveszed, azonnal visszaküldeni bontatlanul.

Az megér még egy misét, visszakapod-e a pénzed, ha igen, mikorra.

Jegkoko 2012.01.05. 18:07:24

@igazságos: Hát érdekes én karácsony elött 1 héttel leadtam a rendelést és alig 2 nap mulva már itt volt a legközelebi átvevőhelyen ahol szállítási költség nélkül megkaptam a könyvet.

igazságos 2012.01.05. 18:17:53

@Jegkoko: az attól is függ, milyen könyv, antikvár-e, és hogy ha még rendelsz mellé játékot is, akkor azt honnan szerzik be.

Na, de elvileg nem kéne ezzel is foglalkozni a vevőnek, ha több darabot rendelsz, és egyikre ki van írva a 6 napos határidő, akkor annyi neki.

Szerintem te Pesti vagy. Az meg megint más dolog. Vácra is három nap múlva vitték ki a csomagot az átvevőhelyükre. Úgyhogy kamuzol.

Pierr Kardán 2012.01.05. 18:27:04

Nem lehet sikeres ember, aki interneten rendel, úgy kell neki.

Ha bemegyek egy boltba, akkor vagy van, vagy nincs, a dolog tiszta.

Interneten nincs olyan dolog, ami megrendeléskor (és fizetéskor!) ne lenne, persze szállításkor már kiderül, hogy nincs is az adott árucikkből. Ez volt az elsző szopás. A második szopás akkor jön, amikor nem fogadod el a megrendelt laptop helyett a felajánlott guminőt, hanem kéred vissza a pénzt. Ez úgy hat rájuk, mintha a piranhák közé ugranál véresen, mind neked esik és szétszednek.

Lille havfrue 2012.01.05. 19:03:49

@Pierr Kardán: Interneten 20%-kal olcsóbbak a könyvek.

ier6w7i 2012.01.05. 19:14:27

Szerintem érdekmúlásra hivatkozva megpróbálhatod visszaküldeni és a pénzt visszakérni. Ha nem adják szép szóval akkor hatóság stb, de ha van bennük egy kis gerinc, akkor sajnálattal tudomásul veszik és legalább elnézést kérnek, adminisztrációs hibára hivatkoznak vagy akármire és szó nélkül visszaadják a pénzed.

Sok sikert és türelmet hozzá! Sajnálom, hogy nem lett jó tapasztalatod az online vásárlással. Nekem nagyon bejött - igaz, nem a bookline-al.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.01.05. 19:22:15

Én egy saját fotós naptárt rendeltem a neten egy kisebb cégtől. Azt írták, hogy szállítási idő hat nap. Öt nappal voltunk karácsony előtt, de gondoltam az se tragédia, ha karácsony után érkezik egy nappal, két ünnep között is odaadhatom. Hát nem jött. A hét elején küldtem nekik egy e-mail-t, hogy akkor most hellómivan, erre jött egy válasz, hogy ja, hát ők két ünnep között zárva voltak. Visszakérdeztem, hogy ezt miért nem közölték előre, mert a honlapon, a megrendelés visszaigazolásán, és egyáltalán sehol se jelezték, hogy eszük ágába sincs betartani a hat napot. Hát erre már nem jött válasz.

Ja, és csomag sem. Azóta se.

igazságos 2012.01.05. 19:24:14

@Lille havfrue: ez így van, sokkal olcsóbb interneten rendelni, mivel a könyvesboltban sokkal szemetebbek, szinte semmi kedvezményt nem adnak, csak 5-10 %-ot, azt is elvétve.

Vittore. 2012.01.05. 20:15:44

Én meg védeném a bookline-t. Librin meg akartam venni A barlangi medve népe című könyv második kötetét, A mamutvadászokat, de felbasztam magam azon, hogy a tavalyi 30000 ft-nyi vásárlásom ellenére erre a könyvre nem vonatkozik a 7%-os törzsvásárlói kedvezményem.

Beírtam az Alexandrán a könyv címét, ott egyből 15% kedvezményt adtak volna.

Poénból megnéztem a bookline-t is, itt 42% kedvezmény volt rá, mert most 2012 ft-ért adnak sok könyvet az új év tiszteletére. Nem tudom hogy csinálják, mert a kiadónál, az Ulpiusnál is drágább, de nekem jó.

Január 2-án 16:29-kor megrendeltem a könyvet, s 4-én 12:47-kor már küldték a levelet, hogy átvehetem a könyvet az általam választott átvételi helyen, az Arany János utcai Térképkirályban.

Így kevesebb mint 2 nap alatt a kezemben volt egy vadonat új bestseller, sérülésmentesen, az eredeti 3500 Ft-os ár helyett 2012 Ft-ért. Azt hiszem, a Libri törzsvásárlói kártyáját meg belebacom a Dunába...

jooasszony 2012.01.05. 20:17:02

Nekem jó, ha a könyvesboltban belenézhetek abba a könyvbe amit talán megveszek...vannak olyan bolti akciók ahol olcsóbb a könyv , mint a neten....

no meg megkapod rögtön, nincs lutri, meg a nagy hajcihő.

igazságos 2012.01.05. 20:19:02

@jooasszony: ez csak a kettőt fizetsz, hármat kapsz akciók esetén éri meg.

Megdobbent 2012.01.05. 20:25:16

@ColT: Lattad te mar a dx csomagolojat es a cp terminaljat igy karacsonyi idoszakban? Wehe, nekem csoda, hogy nov 24-en feladott cuccom ideert jan 3-ra :>

Szoval relax :)

Hanem ez a bookline eleg fura sztori. Nalunk volt boltjuk, oda mehettunk nyomtatott cuccal. Ezt gyorsan be is zartak, mert mukodott. Par honappal ra a regi helyukkel szemben nyitottak egy ilyen dropboxot vagy mit, de az meg pont olyan szar macera, mint futarral hazhozrendelni. Fura ceg.

igazságos 2012.01.05. 20:29:33

@Vittore.: Ulpiusnál 35% kedvezmény alatt nem érdemes könyvet venni.

Kuponoznak, ez az egyedüli, amit megveszek.

De szokott lenni olyan, nagyon ritkán, egy évben egyszer, hogy 1000 Ft minden könyv.

Van, mikor 60%-ot is adnak a könyvekre, ha veszel kupont.

Tehát, ha most veszel 2012 Ft-ért Ulpiusos könyvet, akkor jól megszívtad, de nagyon.

jooasszony 2012.01.05. 20:57:48

Idekínálkozó cikk:
inforadio.hu/hir/gazdasag/hir-475521

melyből idézve "...A Bookline az MTI-hez eljuttatott közleménye szerint kétszámjegyű növekedéssel zárta a karácsonyi szezont ...."az jut eszembe, hogy mennyi lehetett volna szám, ha a megrendelt könyveket ki is szállítják.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.01.05. 21:19:14

remélem sikerült másikat szerezni karácsonyra, és ezt meg azt mondani a boltban hogy köszi már nem kell, dasszátok meg.

ha mondjuk előre kifizetted akkor gáz.

poclról rendeltem 20-án. garantált kiszállítást ígértek karácsonyig, és ingyen futárt. 21-én nálam volt a cucc. korrekt. idén ők nyertek emiatt de ugyanúgy van a másik két nagyhoz is accom

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:26:28

Kispofáim! A könyvbe' pont az a jó, hogy kézbe tudod venni, bele tudsz lapozni, érzed a papír illatát. Ha nem tetszik, arrébb lépsz, és másikat fogsz meg. Eszmét cserélsz az eladóval. Jó esetben kávét szürcsölsz közben.
Fél napokat el tudok tölteni egy könyvesboltban.
Neten könyvet rendelni? Kösz nem.

Megdobbent 2012.01.05. 21:32:32

@estrella negra: ne is mondd, a kozeli nagy konyvesboltbol kitettek a kaveautomatat es az asztalt :/

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:35:00

@Megdobbent: Kávéautomata? Az olyan... olyan... stílustalan.

Mylady 2012.01.05. 21:35:36

@Hurrá Torpedó: Asszem pont a polc volt az tavalyelőtt, akik hiperolcsón hirdettek egy nekem kellő könyvet. Választottam mellé még hat másikat szinte normál áron (végösszeg erősen közelítette a 20 ezret). Visszaigazolták, pár nap múlva jött a mail, hogy mehetek a könyvekért, de sajnos egy kicsit drágább lett az ígért árnál. Na, vajon melyik lett drágább? Bingó! A hiperolcsó könyvnek hirtelen felment az ára a normál szintre. Visszaírtam, hogy ácsi, nem erről volt szó, ott a visszaigazolás, hogy mennyi.
Erre küldtek egy újabb levelet, mintha az előző nem is létezett volna, hogy mehetek a könyvekért, de az egyik sajnos nem érkezett meg. Vajon melyik? Hát persze, hogy a hiperolcsó.
Visszaírtam nekik, hogy menjenek a tudjukhova és hogy letehetnek a lóvéról, mert én bizony soha többet nem teszem be a lábamat a webboltjukba. Na.

Mylady 2012.01.05. 21:38:21

@estrella negra: Attól függ, milyen könyvet. Ha csak úgy, a szórakozás kedvéért, hirtelen felindulásból keresek egy könyvet, akkor persze.
De ha előre megfontolt szándékkal mondjuk szakkönyvet/nyelvkönyvet vagy a kedvenc író legújabb kötetét vagy ilyesmit akarok venni, akkor nem kell keresgélni és pont tök jó a netes rendelés.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:41:50

@Mylady: Ilyen esetben 'asszem'-mel indítani a sztorit kissé merész.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:43:20

@Mylady: Előre megfontolt esetben sem vagyok otthon, hogy a futárt várjam.

Mylady 2012.01.05. 21:45:46

@estrella negra: Te, én komolyan mondom, hogy még soha semmit nem rendeltem futárral (na jó, pizzát igen, de az más tészta). Inkább személyesen megyek be érte. 20%-kal olcsóbb, mint a boltban kiválasztva.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:48:47

@Mylady: Asszem..., a csajokéspasikon volt egy figura, aki kommentben mindig elmesélte a posztoló sztoriját a màsik fél szemszögéből...

Mylady 2012.01.05. 21:50:22

@estrella negra: Ezt most nem teljesen értem.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:51:33

@Mylady: Ha meg bemegyek érte, akkor pláne nem fogok rendelgetni.

igazságos 2012.01.05. 21:53:15

@Mylady: hűha, erre még az én pofám is leszakadt. Mik nem történnek veled. Ez igen. Azt hitték, találtak egy balekot, erre ők estek a pofájukra. :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 21:53:23

@Mylady: Bizsergett a kezem, hogy a nyomdokaiba lépjek, a históriádat olvasván.

Mylady 2012.01.05. 21:55:44

@estrella negra: Ne fogd vissza magad. Nyugodtan éld ki ilyen hajlamaidat.
Apropó! Náluk dolgozol talán?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.01.05. 22:32:38

@Mylady: Talán majd egy más alkalommal.;-)
(Nem, nem dolgozom náluk.)

feritata 2012.01.05. 22:46:38

Bookline pár éve karácsony előtt engem is paráztatott a 2x módosított határidővel. Azóta karácsony előtt nekem szóba sem jönnek, van elég másik, akik még a nagy hajtásban is tartják a határidőt.

Moan 2012.01.06. 08:15:22

Komolyan. Erről egy posztot írni?
Megrendelés után egy hét múlva egy levél, hogy nincs meg a cucc? Aztán még várt 20 napot a posztoló? Majd telefonál amit fel sem vesznek és még ráadásul rendel másik cuccot és amikor átveszi azt még mindig nincs meg az első rendelése?
Ebben a sztoriban van egy csomó olyan "hiba" amit most a bookline-ra akar ráverni. Mert ugye milyen jó érzés az, ha saját hülyeségünket a másikon verjük el? :)))))
Láma.
Szóljon neki a láma dal: www.youtube.com/watch?v=0gVEK-SOeEY&feature=related

bookline.hu 2012.01.06. 11:39:29

Kedves Kommentelők és Vásárlók!

Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk a karácsonyi előkészületekben!
Igyekeztünk a rendeléseket minden esetben a honlapon vállalt határidőnek megfelelően kiszállítani.
Sajnos belső technikai hibák miatt egyes esetekben nagyobb késések is előfordultak.
Ügyfélszolgálatunk nem csak papíron működik, a telefonközpont terheltsége ellenére is naponta több, mint ezer hívást fogadtunk.
Kérjük, hogy akinek "KG"-hoz hasonlóan rendelése késedelmet szenvedett, írjon erről emailt az info@bookline.hu címre "karácsonyi késedelem" tárggyal, hogy csalódott vevőinket kárpótolhassuk!
süti beállítások módosítása