Tékozló Homár

Miért nem kellett az Unicredit Banknak a 30 millióm?

2012.02.08. 13:04 | jackyll | 401 komment

Az Unicreditnek annyira jól megy - vagy már az államosításra készül? -, hogy naiv ügyfél egy nap kétszer is hiába várakozott, hogy betehessen 30 millió forintot.

Miután a mosolygó esernyős biciklis nő és a lúzer pasi olyan meggyőzően reklámozták a 9%-os kamatukat, elhatároztuk, hogy átvisszük az Unicredithez a lakásra összespórolt 30 milliónkat. Mi sem egyszerűbb ennél: nyitunk egy számlát, átutalunk, lekötünk.  Sajnos ez a terv már a számlanyitásnál el is bukott,  mivel semmivel nem tudtam annyira felcsigázni a banki ügyintéző hölgy érdeklődését, hogy egyáltalán SZÓLÍTSON.


Először viccesnek találtam, hogy 2012-ben van még olyan bankfiók, ahol nincs sorszámosztó, hanem – mint udvarias érdeklődésemre elárulták – „érkezési sorrendben szólítanak”.  Aztán amikor már 20 perce ültem ott céltalanul, megkérdeztem a szomszédomat, és kiderült, hogy vele 35 perce nem történik semmi. Ekkor úgy döntöttem, elintézek addig mást, és hátha később jobb lesz a helyzet. Kalandvágyó vagyok, ezért vissza is mentem később.

Akkor már senki nem volt a fiókban rajtam kívül, csak egy jól szituált szakállas úr, akivel türelmesen várakoztunk. Először egy pici, de nagyhangú ügyintéző hölgy kiáltotta el magát a bejárathoz közeli asztalnál, hogy „vár valaki vállalkozói ügyintézésre?”, de mivel nem arra vártunk, nem kiabáltunk neki vissza.  Ránéztem a szakállasra, megkérdeztem, hogy vajon mi kell ahhoz, hogy minket itt észrevegyenek, de sajnos ő is csak tanácstalanul nézett.

Akkor eszembe jutott, hogy hátha nem látszik rajtam, hogy Milyen Fontos Ügyfél vagyok, és hátha segít, ha elárulom, mennyi pénzt akarok idehozni. Odamentem az egyik ablaknál magányosan üldögélő hölgyhöz, és udvariasan elmondtam, hogy 30 millió forintot szeretnék elhelyezni PONT EBBEN a bankban. Erre ő azt mondta, hogy akkor üljek vissza és várjak a Privát Banking kollégára. Hiába mondtam, hogy csak egy számlát szeretnék nyitni, azt mondta, hogy ilyen összeghatárnál már ő nem tud segíteni.

Hát, nem ültem vissza, mentem inkább ki a hóesésbe. De hiába nyitottam ki az esernyőmet, nem mosolygott.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.09. 12:14:31

@helianthus: nos, meggondoltam magam és elhatárolódok attól az ajjas és rosszhiszemű kommentertől, aki még régebben tegnap voltam.

A mi Pistmánk nem csak a lexebb középejrópai arcszőrzet tulajdonosa, hanem fino sé művelt ember is egyben és megtisztelve érzem magam, hogy kicsit, amennyire tellett a kis agyamból tanított engemet. És kiváló popzenész, sportos és remek ember is.

igazságos 2012.02.09. 12:14:54

Szóval akkor mibe is fektessük a lóvét?

Cortez37 2012.02.09. 12:19:37

Tegnap nyitottam számlát a fent nevezett banknál.
Kérdésemre, hogy ki tud nekem segíteni számla nyitással kapcsolatban, a válasz: bármelyik ablaknál meg tudják nyitni.
A hölgy kedvesen felajánlotta, hogy megcsinálja Ő is nagyon szívesen. A kutyát nem érdekelte, hogy mennyi pénzt fogok rá befizetni.

üdv.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.02.09. 12:21:18

@igazságos:
Én konkrétan tengeralattjáróba fektetném.
Most, hogy nincs légivállalat, kifejezetten jó biznisznek tűnik.

@estrella negra:
Má' hogyne lenne.
Fentebb linkeltem.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:21:41

@igazságos: "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered." (G. Best)

Rosszindulatú Vászka 2012.02.09. 12:25:04

@igazságos: én, én, én, tantónéni én tudom, mer figyeltem!

Aranyba, meg devizaszámlába mer a kis kamat többet ér, mint a nagy, meg szétkapni sok részösszegre, hogy a NAV ne tuggya leradarozni, meg ha bedől a bangrencer, több lábon kell állni. De semmiképpen se egyba bangba, mer akkor csak kevesebb lesz a pénz mer a sok a adó meg sarc. Meg be kell fektetni lakásba meg aranyba - ja, az már volt.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:27:22

@Rosszindulatú Vászka: Az vesse rá az első követ, aki közüled hiba nélkül való.:-)
Minden egyéniség megosztó.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.09. 12:30:43

@estrella negra: én nem. Én tök egyforma vagyok. Nem kirívóan egyéni, de nem is bántóan különleges, ám megnyugtatóan átlagos.

igazságos 2012.02.09. 12:36:58

@Rosszindulatú Vászka: De hát látod, hogy ezeknek semmi se teccik, nekem legjobban az, hogy elmenjek Dubaiba, összeharácsolnék jó sok lóvét a nagy melleimmel, meg a zumbás alakommal, amiből aranyat vennék, két legyet ütnék egy csapásra, jól szórakoznék, jól tartanának étellel-itallal, hazatérve lenne élményem, plusz befektetésem is aranyban lenne. Csak egy baj van, ehhez gyomornak kell lenni, a sok arabot magadra engedni, nem is szólva a fertőzésekről. Mindnnek van előnye meg hátránya, egyesek meg mindenbe bele tudnak kötni, ebbe az ötletembe is.
@Dr. Univ. Mag. Prof. Ctrl+C Ctrl+V Sün‼:

Nem rossz,msajnos irtózom a víztől, meg a hajókatasztrófa után jelentsen megcsapant a vizes utazások. Habár mindig abba kell fektetni, amiről a többiek azt gondolják, hülyeség.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:37:40

@Rosszindulatú Vászka: Én a magam részéről sajnálom, hogy az egyéniségek, a nagyobb formátumú emberek eltűnnek a képernyőről, a kultúrából, a politikából.
Ady Endre: A perc-emberkék után
Otthon bolondját járja a világ,
Majmos, zavaros, perces, hittelen,
Nagy, súlyos álmok kiterítve lenn,
Fenn zûrös, olcsó, kis komédiák.
Magyar Bábelnek ostoba kora,
Ments Atyaisten, hogy bennelegyek -
Engemet kötnek égbeli jegyek
S el kell hogy jöjjön nászaink sora.
Most perc-emberkék dáridója tart,
De építésre készen a kövünk,
Nagyot végezni mégis mi jövünk.
Nagyot és szépet, emberit s magyart.
Robogok honról rejtett vonaton,
Ebek hazája ma, nem az enyém -
S ha marad csak egy hivõm, szent
legény,
Még a holttestem is ellopatom.
Ez a ricsaj majd dallá simul át,
Addig halottan avagy éberen,
Pihenjen a szent láz s az értelem,
Míg eltünnek a mai figurák.
Magyar leszek majd hogyha akarom,
Ha nem sutáké lesz itt a világ,
S fölcsap minden szent és igazi láng
Rejtekbõl avagy ravatalon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.02.09. 12:39:17

@igazságos:
Naugye, hogy jól mondom.
Amúgy hogy állsz a zumbatornával?
Újabb fotó van-e?
Megannyi kérdés...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:40:27

@igazságos: Én nem kötök bele. Majd küldj egy képeslapot.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.09. 12:43:25

@igazságos: ugyanmár, nem szégyen a munka, csak fárasztó.

@estrella negra: ez nemtom mejik zenekar, de elég zavaros és hüje szöveg. Én az ijeneket szeretem, hogy pl.:

Idejött valahogy egy pici dino-bébi
Csuda nagy szemei félve néztek ránk
Aztán megnyugodott s mindent meg akart nézni
Gyere vár a világ repülünk a zene szárnyán

Tipi-tapi dino
Utazgatni oly jó
Tipi-tapi dino
Utazgatni oly jó

Vidám eszkimó,sok pici indián ránk vár
Vicces zöld kakadú,sok kicsi kenguru hív már
Velünk táncol a fóka s a bálna a partnál
Gyere vár a világ, repülünk a zene szárnyán

Commandante Jayasuriya 2012.02.09. 12:51:15

@Rosszindulatú Vászka:

Eztet azok jáccák, amelyikek a Csovi, csovi Dzseszpertet.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:55:12

@Rosszindulatú Vászka: Valami elvetélt, avantgárd, lila ködös szövegíró lehet.
A tied télleg jobb. Táncolni is lehet rá.

helianthus 2012.02.09. 12:55:16

@Rosszindulatú Vászka: mármegint összevissza beszélsz tedd má le néha az üveget! velem az unicredites Totyáról beszélgettél, én most őt védtem meg, nem a Vágópetyát! Róla nekem is hasonló véleményem van, mint neked.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 12:57:13

@Commandante Jayasuriya: Nem lehecc ilyen műveletlen! Az Pap Rita, ez meg Dolly Roll.

Rosszindulatú Vászka 2012.02.09. 12:57:58

@Commandante Jayasuriya: ne legyél már ijen tukkó!

A dínósat a dolliroll néni énekeli a hungáriából, a csovis meg a csitcsatcsitcsat csetelek a barna mackós szőke nénitől, aki a dodókacsás.

www.youtube.com/watch?v=t6s3MqURDWw

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.02.09. 12:59:56

Ti aztán jól elvagytok :)
Magánvéleményt írt le, h mibe fektetne. Én meg se ingatlant nem vennék se aranyrudat, hanem a házamat, életteremet korszerűsíteném, meg a kiccsaládomét javítanám, no meg re-kreáció, mert nekem meg ez a fontos (a maradékból meg gazdálkodnék). No és, kit érdekel? Egy vélemény ez is, nem több. Nyilván van aki tavalyi húsvéti tojást/csülköt venne, átcimkézne és dupla áron eladna...

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 13:02:32

Lövése sincs a magas kultúráról, b+, csak idejön, oszt beböfögi a baromságait.
Ezérttartittezazország!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.02.09. 13:07:03

lassan átmentünk ovodába
nekem a paff sárkány tessék elénekelni

indapass90210 2012.02.09. 13:07:59

@igazságos: bocs, valóban lehet, hogy nem vagy ostoba! Ezt elismerem, hogy esetleg tévedtem.

De az, hogy ostobaságokat írsz, már ráutaló magatartás!

igazságos 2012.02.09. 13:14:43

@Dövan: Na, hár ebben lehet valami, én is tévedhetek, írhatok ostobaságokat, azt elismerem, de azt nem tűröm, ha valaki azzal vàdol meg, amit nem is írtam le soha.

igazságos 2012.02.09. 13:17:04

@batgirl: Hívd joshi barátot, majd ő lerendez itt mindenkit.

@estrella negra: Még soha nem rúgtam be, eddigi életem során, mit mulasztottam, valahogy irtózom a piáktól.

Don Quixote de la Ferko 2012.02.09. 13:19:33

@lobster thermidor:

Azaz kiléptél a panel nyócadikon a kádból, bebotorkáltál a nappaliba, lerogytál a fotelbe, és behelyezted a bilibe a kezed, hogy legyen mire felébredned.

Nem baj. Jó neked ott ahol vagy, és ez a lényeg, azzal meg ne nagyon gyötörd magad, hogy én havat lapátolok, én is nagy ívben tojok arra, hogy mit csinálsz, és mit hiszel magadról.
De ugyi nincs harag? Nem venném a szívemre, ha infarktust kapnál a nagy bícsen.

isti77 2012.02.09. 13:22:22

Kedves posztíró! 30 milliót nem biztos, hogy érdemes egyetlen banknál, egy betétben elhelyezni, ugyanis az OBA 100.000 euróig vállal garanciát, ha ne adj' Isten bármi történne (persze tudjuk, úgysem fog, de ha mégis), így a jelenlegi árfolyamon már 1 milliót buknál ennél az összegnél, ha dől a bank.

igazságos 2012.02.09. 13:25:17

Még a végén kiderül, hogy márbmegint nkem volt igazam, úristen, mik vannak....

Swind 2012.02.09. 13:29:58

A posztoló járt már latin országbeli, vagy közép/dél-amerikai bankban? Alap, hogy marcona őrök állnak kint és bennt géppisztollyal. Ez inkább sokkoló mint, hogy van-e sorszám, vagy nyugdíjas józsi alfőtörzsőrmester biztonsági őr merre jár.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.09. 13:32:24

@igazságos: Nemt'om, még én se rúgtam be. Talán kérdezzük meg az itt jelenlévő szakértőket.

KosztümHős · http://store24.hu/tutiarak 2012.02.09. 13:44:32

A vót a baj, hogy nem mosolygott a kedves poszt-toló segge...
Amúgy meg számlát csak Aldibú, Ede aláírásával!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.02.09. 14:10:46

@Gery Greyhound (project ELE^EN): "Reklám alapján pénzügyi szolgáltatást igénybe venni? Nooormális? De most komolyan: ilyen tényleg létezik?"

remlik valami a sok eladosodott chf-birkarol, akiket most a mi adonbol mentenek meg a sajat hulyeseguktol..?:-)

England win The Ashes! 2012.02.09. 14:24:30

@igazságos: Igen, neked volt. Sőt, nem is igaz, hogy olyan marhaságokat írtál, mint

"Aki igazán gazdag, az nem forintban fialtatja a pénzt, hanem euróban, fontban, amire több kamatot is adnak."
(Hangsúly itt: "AMIRE TÖBB KAMATOT ADNAK" (a szerk. megj.))

"Minél nagyobb az összeg, annál nagyobb a kamatadó, meg lehet nézni, 30 millánál mennyit fog érni a kamatadó, és a 9% -os kamat esetén mennyit fog kapni, az egyéb költségek levonása után kevesebbet fog érni a pénze."

"Ergó, a 3%-os kamat devizában értékesebb, mint a forint 9%-a"

"A nem akciós ebkm is lejö, vagyis az csak 4% kamat."

A fentiek mind csak érzékszervi csalódások, fatamorganák, amit csak a halandó, ebédjegyet visszasíró panelprolik látnak. Az igazság ezzel szemben az, hogy te előre megmondtad, mi a helyes, hogy idézzelek:

"nem a 30 millával van gondunk, hanem azzal, hogyan is lehetne azt jól befektetni, hogyan is illik viselkednie annak, akinek netalántán tényleg lenni kéne annyinak."

Köszönet illet téged, hogy korunk Mózeseként száraz lábbal vezetsz át minket az ármány kapitalisták által elénk vetett pénzügyi machinációk tengerén, hogy mindannyian épségben juthassunk el az ígéret földjére, a kétpói adóparadicsomba.

(Kérdés így a végére: nem Orbán Ráhelnek hívnak tiszta véletlenül?)

ubaldo 2012.02.09. 17:13:22

@igazságos:
"Szóval akkor mibe is fektessük a lóvét? "

Akkor most megosztom veled a titkot.
Az igazán gazdagok, működő vállalkozásba szokták fektetni a pénzüket.

Arany, valuta, csak biztonsági tartalék, háború, katasztrófa stb. esetére, bankbetét csak parkoló pálya.
Ingatlanból jelenleg csak a termőföld.

És egy utolsó:
igazságos, ugye szerinted VV alekosz okos ember?

igazságos 2012.02.09. 19:13:28

@Dr Jozef Vengloš: ismét csak velem vitatkozol, meg az én mondandómba kötsz bele, mondatonként másolgatsz, ragadsz ki részleteket, miközben magadra vetted teljesen, amit írtam, erre utal az Orbán Ráheles és egyéb szánalmas megjegyzéseid. Ennyi telik tőled csak? Önálló gondolatokra már nem?

@ubaldo: végre valaki ötleteket is ad rajtam kívül.

Termőföld nálam nem probléma, a vállalkozásba meg nem részvényeken keresztül lehet fektetni???
Az is kockázatos.

England win The Ashes! 2012.02.09. 19:52:17

@igazságos: Komplett bekezdéseket másoltam ki, de csak tagadd le nyugodtan, hogy te írtad.

Mylady 2012.02.09. 20:23:04

@ne most: Az pont akkora probléma egy banknak, mint egy tetszőleges kereskedőnek az, hogy fizetnie kell az áruért amit elad.
Mondhatnám úgyis: beszerzési ár.
Igaz, hogy a bank a hitelek után kap kamatot, de ahhoz, hogy hitelezni tudjon, kell tőke, amit odaadhat a hiteligénylőnek. A tőkét pedig a betétgyűjtésből szerzi és fizet érte.
Pont mint a kereskedő, aki vesz egy doboz kávét a nagykertől és eladja a vásárlónak. És megnyeri rajta a két ár különbözetét.
A bank a betétre kamatot fizet, a hitelért pedig kamatot kap. A kettő különbözetét nyeri.

(Most a példa kedvéért erősen leegyszerűsítettem, de a lényeg ez)

igazságos 2012.02.09. 20:35:29

@Dr Jozef Vengloš: de most már elő a javaslatokkal, elég a dumából, és a másolgatásból.

England win The Ashes! 2012.02.09. 22:07:07

@igazságos: Oké.

A posztoló lakásra spórol, nem derült ki, mikorra tervezi a vásárlást. Ha a bizonytalan, ámde mégsem annyira távoli jövőben (1-2-3 év), akkor (de ez csak az én véleményem,) lekötni x időre nem hülyeség. Persze Magyarországon manapság elterjedtek olyan hangok, hogy a kormány befagyaszt(hat)ja a betéteket stb., ezeknek nem tudom, mennyi a valóságtartalmuk, ha van igazság benne, akkor az gáz.

Hosszú távra (10-15 év) állampapírt vennék. Leszögezem, nem vagyok pénzügyi zseni, de azt tudom, hogy az államok bizonyos kamattal visszapengetik a papírokért kifizetett összeget. Ráadásul jóval kisebb az esélye, hogy egy állam becsődöl, mint egy bank vagy egy cég, vagy mint hogy az arany, valuta, olaj, ingatlan stb. ára esni fog. Természetesen nem valami banánköztársaság kötvényeit venném, hanem egy masszív(abb), de civilizált országét, pl. Csehország.

Többször utaltam rá fentebb, de zárásként ide is leírom:

ez csak az én személyes véleményem, nem állítom, hogy ez a helyes út.

igazságos 2012.02.09. 22:12:44

@Dr Jozef Vengloš: hm, lakásvásárlásról már lemaradtam, most kellett volna, amikor végtörlesztés zajlott, rengetegen lemaradtak amiatt, hogy nem adták el a kecójukat, viszont, az általunk kinézett lakás pillanatok alatt elkelt.

Innen is látszik, vannak itthon rejtett tartalékok.

Xezs 2012.02.09. 22:27:06

@estrella negra: Hát akkor fetrengjünk a posványban, mit bánom én. Toporogjunk egyhelyben, mint a beszart kacsa.

Xezs 2012.02.09. 22:32:55

@Környezettudatos: Minden szavaddal egyetértek, kivéve a kajajegy témában. Én üdvözlöm, hogy azokat a rohadvány papírfecniket végre egy kulturált elektronikus kártyára cseréltük.

Az nem igaz, hogy a cégek nem adják a dolgozóiknak, mert mi most fogjuk kézhez kapni 10 napon belül a mieinket. Az sem igaz, hogy nem lesz elfogadóhelye, ugyanis az összes számomra kedves étteremben már vagy bevezették, vagy most fogják. Ne felejsd el, hogy az OTP Cafeteria hálózata igen kiterjedt, és tulajdonképpen csak át kell szerződtetni a már meglévő tagokat a SZÉP kártyára.

És akkor még nem beszéltem arról, hogy mennyi trükközés volt a papírfecnivel. Mert ugye a vastagnyakú vállalkozó felvásárolta a kajajegyet mondjuk 20%-kal a névérték alatt, majd eladta 10%-kal a névérték alatt. Mindenki jól járt: aki eladta, aki továbbította, meg aki megvette.

De ezt a fecnit az állam nem arra adta, hogy a sok barom trükközzön vele, hanem hogy kajára költse. De persze a magyar mindenben a kibúvót keresi meg amúgyis szeretjük magunkat hülyének tettetni és még véletlenül sem rendeltetésszerűen használni a kezünkbe adott eszközöket.

na erre jó a kártya. Meg arra, hogy az ebből befolyó bevétel az államnál és ne valami csigazabáló francia fasznál kössön ki.

Xezs 2012.02.09. 22:34:59

@lobster thermidor: Osztán adózol-e becsületesen?

Xezs 2012.02.09. 22:46:59

@igazságos: Betétek államosítása azért nem lesz. Az teljességgel elfogadhatatlan lenne mind belföldön, mind külföldön. Ez csak pánikkeltés, semmi több.

Xezs 2012.02.09. 22:49:04

@igazságos: Ja, amúgy sokat filóztam már azon, hogy ti mi a lófaszt csináltok a munkahelyeteken. Mert mire estefelé én idekeveredek, már tele van baszva napközbeni kommentekkel a poszt.

ne most 2012.02.09. 23:44:41

@Dr. Mylady: A banknak nem üzlet a betétgyűjtés, a számlavezetési és tranzakciós díj sokkal értékesebb számára.

kutya vacsorája 2012.02.10. 08:04:05

@Morpeusz: herr kovács nem a válságtól félt, mert azt gondolja, hogy kulturhelyeken a befektetők pénzét megvédik. hanem a (magyar) kormányzati einstandtól. hogy ez paranioa-e vagy sem, nem vitatnám meg, mert ki ebben hisz, ki abban, de jogában ál aggódni.
én csak arra akartam rámutatni, hogy mennyiben tér el a hozzáállás a kuncsafthoz attól függően, hogy magyarok-e ez ügyintézők/fiókvezetők vagy bécsiek.
nemtom,h.herr kovács jó boltot csinált-e, ez majd soká derül ki.

kutya vacsorája 2012.02.10. 08:08:11

@igazságos: ne már, hogy neki kelljen "viselkednie". persze, nem lehet arrogáns, bunkó, nem köphet a parkettára, de nem is tette. egyebekben pedig a banknak kell kinyalnia a seggit. nem a 30 milliájáért, hanem a harmincezréért is. mert ő a kuncsaft. aki olyankor is megbízik a bankokban, amikor mások már a dunyhahuzatot választják.

igazságos 2012.02.10. 10:09:05

@kutya vacsorája: hát, meg lehet nézni, mi ennek a gondolkodásnak az eredménye. Lehet, hogy a bank le se sz@rja az ő 30 millióját. Van miből megélniük, a sok hülye hitelesből. A megtakarítások nem igazán érdeklik a bankokat, ellenben hitelfelvételnél mindjárt készségesebbek. Az ügyfél meg legfeljebb máshová viszi a pénzt, de itt egyesek valami szemellenzővel élnek.

Le kéne már venni a szemüveget, hogy a vevőnek mindent lehet és szabad, kinyalják a seggüket, csak mert odament, egyszóval a vevő az Isten, mindenki más meg elmehet a fenébe. A fenti példázatban is látni lehet, nem az ügyfél diktál, a bank csinál azt, amit akar, mert megteheti. Ha majd kell neki az ügyfél pénze, majd szól a bank neki, hogy mikor mehet oda. :)

andus2 2012.02.10. 18:34:27

Tisztelt levélíró!

Ha a piacon elérhető legmagasabb akciós kamattal - 9,5%/év 3 havi lekötés esetén - szeretné lekötni a pénzét, és mindezt plusz költség és várakozás nélkül, keressen meg a hadine.andrea@gmail.com e-mail címen. Szívesen segítek.

Xezs 2012.02.10. 19:15:53

@andus2: Indítom a spambotot, köszi.

andus2 2012.02.10. 19:27:03

@Xezs: Kinek mihez van arca, amíg van.

Xezs 2012.02.10. 19:31:09

@andus2: Mennyit kaptál már? :)

Amúgy meg ez itt nem a reklám helye.

England win The Ashes! 2012.02.10. 20:39:21

@Xezs: A gmail-es címből meg abból, hogy itt hirdet, gondolhatod...

sziszi80 2012.02.10. 21:32:53

@Dr Jozef Vengloš: Vendéglős Józsi!
LOL
Hol kapartad össze ezt a linket?
Focifun vagy, vagy szlovák?

shadowboxer 2012.02.10. 21:34:15

"összespórolt 30 millió" ?!

andus2 2012.02.10. 21:36:09

1. Komoly nemzetközi cég áll mögöttem, de nem szántam hirdetésnek a hozzászólást, így itt nem nevezem meg.
2. Aki csak mások kritizálása miatt szól hozzá, az nem is értem, miért van itt. Segítőkész komment nem sok van, de mivel ezzel a hozzáállással nem csak itt találkozom, nem lep meg.
Úgy gondolom, több szót nem érdemes fecsérelnem hasonló hozzászólókra.
Nos, jó éjszakát mindenkinek!

Xezs 2012.02.10. 22:52:40

@andus2: Nem sűrűn jársz ide, látszik. Várj, elmagyarázom. Átlag havonta 2-3-szor idetéved valami holdkórós és nagyvonalúan felajánlja az évszázad bizniszét.

A szöveg is mindig kb. ugyanaz, hogy komoly nemzetközi cég, bla-bla. Csak ott van a bökkenő, hogy komoly nemzetközi cégnek van akkora presztízse, hogy nem kommentekben hirdet.

Ez a blog pont az átverésekről szól, szóval szerintem össze tudod rakni, hogy miért nem rohanunk gyorsan-gyorsan a karjaidba.

Xezs 2012.02.10. 22:53:58

holdkórós?

melyik hülye írta ezt? :)

holdkóros

England win The Ashes! 2012.02.11. 02:54:32

@sziszi80: Anno a szépemlékű NST létezése idején úgy gondoltam, hogy jó poén, ha a skót posztokhoz egy egykori Celtic-tréner nevén kommentelek. Akit egyébként mélyen tisztelek is a '90-es vébé óta. :)

Aztán az NST kimúlt, a nick maradt.

England win The Ashes! 2012.02.11. 03:01:23

@sziszi80: Egyébként te ki a manó vagy? Csak mert tegnap regeltél ezen a néven, ez az egyetlen kommented, ráadásul véletlenül nem igazán tévedhettél erre, mert nem volt Index-főlapon. :)

flea 2012.02.11. 09:12:37

@Dr Jozef Vengloš: pedig kellett hogy legyen címlapon, mert máskülönben én se szoktam erre járni mostanában.

England win The Ashes! 2012.02.11. 14:17:20

@flea: Volt, de nem tegnap. Arra tippeltem (lehet, tévesen), hogy egy törzsvendég interjúvolt meg egy ál-álnév alatt. :)

sziszi80 2012.02.12. 08:01:42

@Dr Jozef Vengloš: RIP NST!
Kár érte!
Csak akkor lehet egy témához hozzászólni, ha friss és meleg?! Ebben nem vagyok biztos!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.02.12. 13:56:49

@Dr Jozef Vengloš: @sziszi80: Na, megnéztem, mi (volt) az az NST. Megint tanultam valamit. Ezexerint az NSO alatt elhalt a dolog?

England win The Ashes! 2012.02.12. 14:32:00

@sziszi80: Nem, dehogyis, sosem állítottam ilyet!

@agresszív kismalac: Az enesós mutáció úgy viszonyul az eredetihez, mint Beleznay Endre Hofi Gézához.

Xezs 2012.02.12. 15:53:20

Meghalt Zimbabweben valaki akinek még a nevét sem tudjuk.

R.I.P.

Xezs 2012.02.12. 15:55:53

@agresszív kismalac: Ez valami fociblog volt nem?

Elképzelem az ott zajló eszmecserét:

- Kurva nagy turhát köptem fel az MTK meccsen!

- Három rendőrnek csaptam oda Fradi meccsen!

- 5 helyen tört el a bordám!

- Szétvertem egy egyész metrókocsit!

England win The Ashes! 2012.02.12. 19:25:57

@Xezs: Nem, nem egészen! :) Egyrészt mert a magyar fociról (micsoda oximoron!) nem volt szó rajta, másrészt a szerzők is és mi, kommentelők is igyekeztünk kulturált hangokat megütni.

Ha érdekel, asszem még látogatható (ne a legutolsó posztokat nézd, azok már a "költözésről" szóltak) az oldal:

nst.blog.hu

England win The Ashes! 2012.02.12. 19:27:20

@Dr Jozef Vengloš: Pontosabban a magyar válogatottról időnként, szerencsére nem sűrűn.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.12. 19:54:32

@Dr Jozef Vengloš: Azért szomorú, hogy a magyar foci körül csak a hülyék, balhékeresők, pénzmosodások maradtak.

Xezs 2012.02.12. 20:15:23

@estrella negra: Nem, csak nem értem mi ez a nagy whitney mánia mindenhol. Meghalt hát meghalt, ő dolga.

@Dr Jozef Vengloš: Na jó, csak szivattalak. Mondjuk azt azért jegyezzük meg, hogy a külföldi focicsapatok körül is nagyon sok a balhé, csak mondjuk ők legalább tudnak is focizni.

Ugyanúgy megverik egymást az ellenséges szurkolótáborok, maximum nem a pályán és környékén, ahogy korábban pl. az Egyesült Királyságban tették, hanem valami elhagyatott külterületen. És a bundabotrányba is nagyon szépen belemásztak a kinti csapatok is.

A foci valahogy mindig is az állati ösztönök kiéléséről szólt.

XCat 2012.02.12. 20:22:06

@Xezs: Olyan szép nő volt. És kedves meg tehetséges is. A hangja, az nem tetszett. De minden esetre simán tudnék mondani olyat, aki meghalhatott volna helyette. Mondjuk esztikét.

XCat 2012.02.12. 20:25:01

@igazságos: "Úgy látszik, egyesek szociálisan érzékenyek a hülye szóra. "
Próbáld meg leprolizni vagy csőcselékezni őket, arra is azok. :) De vicces nézni, ahogy őrjöngenek a semmin, szóval ez ne tartson vissza.

XCat 2012.02.12. 20:26:52

@Rosszindulatú Vászka: Jó, én utálom, szóval nem zavar ha hülyézed. Csak mondom, hogy viszonylag objektív forrásból azt mondták, hogy 25 éve még nem volt az.

England win The Ashes! 2012.02.12. 20:50:54

@Xezs: Nem azért mondom, de én is kezdek leakadni róla. Az egyik kézzel üt gólt, a másik tripla rittbergert ugrik egy szerelés után, pedig alig értek hozzá, a harmadik leviteti magát hordágyon, pedig hozzá sem értek, a negyedik ordít a bíróval, hogy nem volt sárgalapot érő a mozdulat, az ötödik ölelgeti a bírót, hogy szerinte sem, inkább piros volt, a partjelző nem jelez gólt, pedig a labda 70 centivel a vonal mögül jött ki, a bíró meg szimplán elcsalja a meccset.

Xezs 2012.02.12. 21:22:36

@PsychoCica (4zsiráf): Esztike? Ő ki?

@Dr Jozef Vengloš: Ilyenek természetesen vannak, de ez megvolt 20 évvel ezelőtt is.

Schmittpál és a Borz 2012.02.12. 21:32:24

@Xezs: Az lehet, de azóta minden komoly sport bevezetett valamilyen modern technikát, kiszűrendő az emberi hibákat. Lásd videóbíró a hokiban, amcsifociban, sólyomszem a teniszben. Itt meg? Beállítottak még két idiótát a két kapu mellé, hogy figyeljék a tizenhatost. Erre valamelyik tornán (női vébé vagy valami utánpótlás-tornán, vagy EL? Nem emlékszem már) elnéztek egy ugyanolyan "gólt", amilyet a 2010-es vébén, ti. 70 centivel a vonal mögül jön vissza a labda, mindenki látja, aki nem vak, ezerrel ismétlik vissza a tévétársaságok a szitut, ilyen Platini- meg blatter félék meg csak habognak, hogy "hát ez is benne van". "Kőkorszak ez itt, nem a jövő..."

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.12. 21:39:09

@Xezs: Nagy Whitney-mánia? Meghalt. Beírtam ide. Mert nem kellett volna így történnie. Különleges tehetségű ember volt. Hullócsillag lett belőle. Teljesen mindegy immár, miért.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.12. 22:09:40

@Xezs: "A foci valahogy mindig az állati ösztönök kiéléséről szólt."
Nem, nem arról szólt.

Xezs 2012.02.12. 22:54:50

@estrella negra: Jó, írd még be 20 helyre akkor, mit bánom én.

A honi szurkolók ha nem állati ösztöneiket élik ki, akkor mit csinálnak szurkolás címszó alatt? Miért nem kell rendőrsorfalat állítani pl. egy koncert látogatói köré, netán a színház vagy a mozi mellé? És ez szurkolói törés-zúzás régen is megvolt, nem újkeletű dolog.

Én örülnék ha Magyarországon felhagynának ennek a sportnak csúfolt valaminek az erőltetésével, semmit nem vesztene a haza, ha nem verné szét a sok barom a fél utcát meccsről hazafele menet.

Xezs 2012.02.12. 22:56:23

mármint:

semmit nem vesztene a haza, és nem verné szét a sok barom a fél utcát meccsről hazafele menet.

XCat 2012.02.12. 23:00:13

@Xezs: Az estrella negra. Mióta hisztis picsa lett, úgy csúfolom. És imádom, hogy nem mer visszaszólni. :)))

XCat 2012.02.12. 23:01:43

@Xezs: Különben meg legyél kormányhű. Szeretett vezérünk focistanemzetet akar, meg stadiont építeni, meg templomot (egyelőre nem őt kell benne imádni, de ami késik, az a bkv).

Szóval a foscit elásni nem hazafias.

Xezs 2012.02.12. 23:34:29

@PsychoCica (4zsiráf): A foci a látens buziknak való :) Az ordibálással meg köpködéssel próbálják bizonyítani hogy mekkora nagy férfiak :)

Estrella mióta is hisztis?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2012.02.12. 23:45:12

@Xezs: Miért írnám be húsz helyre?
Én emlékszem, mikor még apámmal jártunk meccsre, a játék kedvéért mentünk ki. És eszembe se jutott kissrácként, hogy ott bármi bajom lehet, vagy valamitől/valakiktől félnem kellene.
Nem is kellett.
Egy-egy kettős rangadón (két hazai meccs!) sokszor tele volt a Népstadion. De nem emlékszem, hogy bármikor balhé lett volna.

XCat 2012.02.13. 00:30:24

@Xezs: Elég régóta, azelőtt kezdődött jóval hogy nem járok ide. :)
Álcázza magát, de én tudom hogy egy hisztérikus pöcs.

XCat 2012.02.13. 00:32:08

@Xezs: Ugye hogy buzis, ahogy 10 félpucér hímmajom szaladgál egy bőrgolyó után? Lehet hogy szőrös labda kéne, és kettő, akkor gyorsabban vetnék rá magukat. Vagy egy hosszúkás. :D

flea 2012.02.13. 09:05:42

@Schmittpál és a Borz: nem is az a szar, hogy hibás ítéleteket hoznak tucatszám, hanem hogy ezeket aztán megkérdőjelezhetetlen igazságként állítják be. Például mikor az a skót majom második sárgával kiállította Gerát a török-magyaron, csak mert mikor Rüstü elkaszálta, akkor feltette a kezét és úgy taknyolt el, az az UEFA honlapján azóta is úgy van, hogy kapott egy második sárgát színészkedésért. Ahogy a jegyzőkönyvben. A valóság meg a kutyát se érdekli, bár a világon minden más tudósításban, alighanem még a török nyelvűekben is legalább egy utalás van arra, hogy "amúgy a bíró ez esetben segghülye volt"...

Az amerikai foci bíráskodásában sem az a minőségi ugrás, hogy nincsenek vitatható ítéletek (most a Super Bowlon is hisztizett a zebrákra az egyik edző, történetesen a későbbi győztesé), de még csak nem is az, hogy használják a technikát, bár ez nyilván nem mellékes. Hanem az, hogy ha hoznak egy ítéletet, akkor ki kell állniuk a kamera elé és ELMONDANI. Támadó csapat 67-es számú játékosa szabálytalanul fogta ellenfelét, 10 yard büntetés. Ezzel szemben az európai fociban mindent megtesznek, hogy minél kisebb legyen az átláthatóság. Még a jegyzőkönyvek sem nyilvánosak (pedig azokat a bíró már utólag, a visszajátszás ismeretében kozmetikázhatja, hogy ne lehessen (annyira) belekötni).

Ez persze mindaddig így is lesz, amíg a meccsek finom befolyásolásával növelhető a bevétel (mert a népszerűbb csapatoknak lejt a pálya), és úgy tűnhet, a sportágnak összességében meg is éri. Csak az a baj, hogy Blatterék majd hiába kezdenek el akkor kapkodni, mikor már mérhető lesz az a folyamat, hogy a fociszerető közönség elkezd foci helyett mást nézni, mert akkorra már késő lesz. (Platiniék és az UEFA amúgy nem reménytelenek annyira - szerintem. Ők például belátták a +2 bíró haszontalanságát, és most tesztelik a technikai újításokat, bár az átláthatóságra mint kulcsszóra még nem igazán találtak rá...)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.13. 13:40:52

@PsychoCica (4zsiráf): "buzis, ahogy 10 félpucér hímmajom szaladgál egy bőrgolyó után"

Na de közben sokat rugdossák egymást is - ha a bíró nem látja.

A vizilabda meg még olyanabb.

Xezs 2012.02.13. 19:36:27

@PsychoCica (4zsiráf): Maga a sport nem buzis, csak a szurkolók azok sokszor.

Türkménbasi 2012.02.14. 16:31:10

Óh vazz, mennyi irigykedő megjegyzés a 30 millióra...

Miért fáj ennyire, hogy neki van 30 millája? Mert CSAKIS lophatta vagy összecsalta, más lehetőség kizárt ugye?
süti beállítások módosítása