Tékozló Homár

Távszámla: "Használjon valami mást"

2012.02.20. 14:58 | jackyll | komment

Tovább göngyölödik Távszámla-dossziénk. A legfrissebb információk szerint az ügyfélszolgálat bármilyen egyéb fizetési megoldást javasol, ha nem tetszik a rendszer:

Ezt nem gondoltam volna, azt javasolják, hogy ne használjam a távszámlát ha nem tetszik, hogy lehúznak...


"Tisztelt !
Elnézését kérjük, amiért kellemetlenség érte Önt. A kontrollált fizetési mód valóban több időt vesz igénybe, mely esetleges késedelmes számlabetöltés vagy jóváhagyás esetén elutasított tranzakciót okozhat. Ez a fizetési mód a csoportos beszedési megbízás egy ellenőrzött módja és ezen ellenőrzés, jóváhagyás az, ami időigényesebb. Szeretném figyelmébe ajánlani a többi fizetési módot, mellyel az említett kellemetlenségek elkerülhetőek:

- Bankkártyás fizetés: A számláját azonnal, internetes fizetésre alkalmas bankkártyával kiegyenlítheti Távszámlán keresztül.
- Csoportos beszedési megbízás: T-Home vagy T-Mobile előfizetéséhez hagyományos csoportos beszedési megbízást adhat, melynél jóváhagyási folyamat nélkül akár az Ön közreműködése nélkül történhet automatikusan.
- OTP Direkt szolgáltatással rendelkező Ügyfeleink számára az OTP Direkt fizetési mód használatával az Ön OTP Online bankjából hagyhatja jóvá a fizetést.
- MasterCard Mobile fizetéssel Ön a mobiltelefonjával fizetheti számláit. A MasterCard Mobile alkalmazásban egy MasterCard bankkártyát regisztrál, így végeredményben olyan bankkártyás fizetésről van szó, melyhez nincs szükség a plasztikkártyájára, csak a mobilkészülékére. Részletek az alábbi oldalon: http://www.mastercard.com/hu/personal/hu/mobile/index.html

További kérdés, információ esetén kérjük, forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, a 06/80-245-245-ös díjmentesen hívható, ügyfélszolgálati telefonszámunkon!

Üdvözlettel:

Távszámla Ügyfélszolgálat
e-mail:info@tavszamla.hu
telefon: 80/245-245"

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2012.02.20. 15:02:00

Amúgy egész pontosan mi is a baj ezzel a levéllel?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.20. 15:03:34

"A kontrollált fizetési mód valóban több időt vesz igénybe"

Értsd: lassú munkához idő kell.

"Szeretném figyelmébe ajánlani a többi fizetési módot"

Teljesen korrekt. Ezt és is felsorolhattam volna.

XCat 2012.02.20. 15:14:23

Hát ez gyér, így hétfőre.

@atpijkamo: " lassú munkához idő kell." Homároznak bisztos. Én is azon gondolkodom, hogy főállásban kéne. Van olyan fárasztó, mint akármilyen munka.

XCat 2012.02.20. 15:17:57

Kűdött a békáef egy levélt, hogyazondja; nem tartalmazza a költségtérítés az iskola területén az internet használatot. Nahát. Ez igazán benne lehetne.

XCat 2012.02.20. 15:22:05

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: És tavasz. Nyitott ablaknál aludtam. Most meg vért köpök.

karosszékely 2012.02.20. 15:24:18

Na, ez a beküldő sem tud igazán levelet értelmezni. Persze ezt már megszoktuk itt.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.02.20. 15:26:01

@PsychoCica (4zsiráf):
neszívass! hát mán a nőknek a szájuk is vérzik????? mer minden nőmnek aszondom amikor menstruációzik, hogy "háde a szád nem vérzik béjbi"! akkor mán esse marad így?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.20. 15:26:30

@PsychoCica (4zsiráf): "Van olyan fárasztó, mint akármilyen munka."

Én is pihentem tegnap. Olvastalak titeket, és röhögcséltem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.20. 15:28:26

@PsychoCica (4zsiráf): "Nyitott ablaknál aludtam. Most meg vért köpök."

Tavasz van, alacsonyan szállnak a sünök, biztos benyeltél egyet.

(Nincs olyan, hogy benyeltél, csak lenyeltél. De ha lenne, ezt jelentené, és úgygyis olyan trendi a de- szócska manapság.)

schnee 2012.02.20. 15:28:52

Mit vártok? Arra képtelenek, hogy egy számla fizetési emlékeztető emailt beállítsanak a rendszerbe. Mondjuk a fizetési határidő elött egy nappal fogyelmeztetne a rendszer a számla esedékességére. Az ügyfélszolgálatuk válasza: szerintük felesleges, a felhasználók által nem igényelt funkció......

smtpserver 2012.02.20. 15:30:30

Ezek a Távszámlán belül használható fizetési módok, más előnyökkel és hátrányokkal, mint ami a posztolónak gondot okozott. Hol itt a probléma?

XCat 2012.02.20. 15:32:14

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: Nem járok oda, csak hírlevelet kűdöznek, mert eccer megkérdeztem valamit tőlük. Akartam amúgy, csak rájöttem hogy szegény vagyok, és nincs évi 800 ezrem tandíjra, meg akkor már inkább bécs, mer az ócsóbb.

Én most mindenhol vérzek. Tök ciki, múltkor tüsszentettem egyet, és piros lett a zsebkendő. Ideges is voltam hogy észreveszik. :D

@atpijkamo: Lehecséges. Röh9gcséljél is szorgalmasan, ilyen szar időkben az a legjobb rákriasztó berendezés. Érted, be. Höhö.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.02.20. 15:36:04

@PsychoCica (4zsiráf):
ezértartittezazország!!!!!!
mi az,hogy mennél küfődre tanulni???
elmútnyócév!!!!!

XCat 2012.02.20. 15:41:29

@Horváth Lajos vagyok a hegyrűl,aki megb*sz egybűl: Najah, meg főleg az elmúlt kettő... miért megyek külföldre tanulni... mert bécsről többen tudják hol van, és kurvasokkal többet ér a diplomájuk, ezzel szemben ott ingyen van, és még dolgozni is tudok mellette, azonkívül állítólag normálisabb a légkör (erről én nem vagyok annyira meggyőződve, de akik próbálták, azok makacsul állítják), meg ilyesmikért.

Amúgy még nem biztos hogy megyek, egyelőre a nyelvvizsgájukat kéne lerakni. Az ha ilyen ütemben haladok vele, az olyan 15 év. Kettő múlva meg úgyis elzavarják a mostani bagázst.

Abban az elmúlt nyócévben én pl. egész jól éreztem itt magamat, de ha egyszer a kedves barom választópolgárok ezt választották... amúgy van ezzel kapcsolatban egy jó sztorim, ha már nem ők lesznek kormányon, majd elmondani is el merem. :D
Ha meg maradnak, én megyek, mert muszáj.

Anomalocaris (törölt) 2012.02.20. 16:00:49

@PsychoCica (4zsiráf): Nem ajánlom az osztrákokat, azok zakkantak, és bezárnak évtizedekre mindenféle pincékbe.

XCat 2012.02.20. 16:03:31

@A félelmetes népszavazás: Én nem 12 éves szűzlány vagyok, csillagom. :)

XCat 2012.02.20. 16:11:17

@A félelmetes népszavazás: Különben a kispicsa is milyen jól járt, könyvet írt, celeb lett, meg van alapozva a jövője. Ha ez egy szabolcsi kis faluban vagy tanyán történik meg, elintézik egy vállvonással. Itt nem olyan nagy szám, hogy néha apuka felpróbálja az aprónépet, tőlem múltkor kérdezték hogy nem tudtam hogy az egyik általánosiskolás osztálytársamat rendszeresen használta az apja? Hát mondom nem. Pedig de.

Mondom fasza.

Eltelt 20 év mire kiderült. Nem érdemes szépnek születni. :D

CID 2012.02.20. 16:28:18

"tisztelt" postoló ! Nem látom azt a részt, ahol javaslatot tesznek, hogy ne használd a távszámlát.

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.02.20. 18:45:50

...huhúú mi lesz még itt, kemény a szitu az biztos.

Megdobbent 2012.02.20. 20:10:12

De arra nincs magyarazat, hogy miert ilyen lassu, es direkt szar a rendszer, plane, hogy a sajat anyjuk a T miert gonoszkodik a hataridokkel, ha tudja, hogy milyen lassu es szar a tavszamla. Kinzo kerdesek maradtak valasz nelkul, de volt maszterkard reklam is. Emuttnyocevben+2 nem volt ilyen, csakszolok.

2012.02.20. 20:34:01

@Megdobbent: látom azért van aki érti, hogy miről szól a poszt

Megdobbent 2012.02.20. 21:51:59

@KárászAti: Nacsakmert erdekelt volna a valaszuk, hogy mi miert van :) erre gagyarasznak arrol, hogy mik a konkurenseik meg mittomen, de a miertekre valaszuk egy szal se. De majd hatha egyszer megtudom, miert hajtjak egymas malmara a vizet a sajat ugyfeluk megkarositasanak erdekeben. Mondjuk ezt altalaban nem ertem a magyar szolgaltatoipar jelesinel, hogy "de bazdmeg kocsogfiu, a penzedet az ugyfelektol kapod, az allasod is azert van....".

Xezs 2012.02.20. 23:05:12

Azt kell hogy mondjam, én is ezt írtam volna, egy kis kiegészítéssel a végére, miszerint felülvizsgáljuk a rendszer működését.

Amikor jogos ügyfélpanasz van, kell adni egy rövidtávú megoldást (ez megvolt) és előrevetíteni, hogy lesz hosszútávú megoldás is. Ezt hiányolom, de attól még teljesen jó a levél.

Xezs 2012.02.20. 23:06:13

@PsychoCica (4zsiráf): Jól járt a faszt, ne mondj már ilyet. Tuti hogy halál zakkant a mai napig. Nem csodálkoznék ha lemészárolna egy egész falut.

XCat 2012.02.20. 23:21:36

@Xezs: Jajmár. Nézz szét csak itt a blogon, hány ember van, aki nem zakkant? Aztán bezárni sem kellett hozzá senkit.

Egyébként tényleg relatív, de ezt simán lenyomhatták volna vele kiccsaládi körben, bezárás nélkül is, csak akkor nem lenne szenzáció.

Sőt, ha nem ilyen szemrevaló kis izé lenne, akkor sem. Amúgy szerintem is pszichopata feje lett. :D

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.02.20. 23:31:22

@schnee: Tényleg f@szok, de google calendarba beállíthatsz magadnak figyelmeztető emailt meg esemeset is. A telekom számlái úgyis minden hónapban nagyjából ugyanakkor esedékesek.

Xezs 2012.02.20. 23:35:13

@PsychoCica (4zsiráf): Én nem azt mondom hogy sírjunk mind a sarokban, mert jajszegény, de azt sem mondom hogy milyen jó már neki mert médiasztár lett. Érzed te is, hogy ez így nem frankó.

És igen, kishazánkban is sok ilyen történik, pedig rohadtul nem kéne. A halálbüntetés nem volt amúgy rossz dolog.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.02.21. 08:25:01

@PsychoCica (4zsiráf):
ugyan, az utolsó fél évben majd megindul a választás előtti osztogatás, és akkor a sok birka ismét megszavazza őket. márha lesz választás...

mohopasi 2012.02.22. 11:36:56

Posztoló számára fordítsuk le: ha nem akarsz várni, meg pöcsölni, akkor így is fizethetsz ect-ect. Nincs vele baj, csak diplomatikusan fogalmaz.

Gea 2012.02.23. 11:42:58

Wazz! Nem azt irtak, hogy ne hasznald a tavszamlat, hanem, hogy a tavszamlan belül hasznalj mas fizetesi modot.

En mar 4 eve hasznalom, semmi gondom nem volt velük (talan csak egyszer egy technikai gond miatt küldtek a szamlat 3 nappal a hatarido elott, de mikor kerdeztem, hogy megis hogy, szabadkozva elnezest kertek)

Nezz meg a fizetesi modokat, es meglatod, hogy a tavszamla felületet nem elhagyva talalod meg az altaluk felsoroltakat!!!

Navarone 2012.02.24. 11:57:10

Bakker :D Kedves posztoló, nem azt mondták, hogy mást használj, mint a távszámlát, hanem hogy más fizetési módot válassz a távszámlán belül :D :D

Ha a posztoló nem tud értelmezni, ugye mindenki egyetért, hogy nem a távszámla a hibás??

Én is hosszú ideje használom, igaz, az IQ-m több, mint 120 :D
süti beállítások módosítása