Úgy látszik nem annyira sikerült a hatóságnak fellépni az új mobiltelefonos előfizetéseknél automatikusan aktivált szipolynet "szolgáltatás" ellen. István jelentése szerint a Telenor a ma napig központilag elégiti ki az okostelefonok adatéhségét, és még ahhoz is van arcuk, hogy napidíjat szedjenek az 1 MB forgalmi korlátos jelenségért.
Több éve már annak, hogy megvettem első telefonomat, voltam már westeles, témobilos, vodafone-os, ám most hála annak, hogy a Sony Ericson Neo V olyan olcsó (vagy inkább mondjuk, hogy olcsóbb, mint más hasonló tudású masina) a Telenornál, nosza eldöntöttem, hogy én most biza megpróbálom a Telenort, de annak is a kistestvérét, a dJuice-t. Beballagtam a boltba, kértem eladó hölgyet, hogy egy Neo V-t ide elém! Elő is került a szekrényből és el is kezdte kitölteni a papírokat. Kért ám mindent, személyit, lakcímkártyát, jogosítványt, már azt hittem születési anyakönyvi kivonat is kell. Jogsit (vagy ha az nincs akkor útlevél) még se a T, se a Voda nem kért sose amikor feltöltőkártyás telefont vettem náluk (megfogatam egyszer, hogy én nem leszek senkinek adósa, így inkább összegyűjtöm az árát, de én nem fogom részletre megvenni hitellel vagy előfizetéssel valamit), így azt hittem ez a protokoll a Telenornál, ám rezgést éreztem a levegőben, így halkan megjegyeztem, hogy "kártyás lesz, nem előfizetéses", reakció-> egy nagy "Jaaaaaah" mellett kitágult pupillák és csillogó szemek.
Ezek után már előkerült a dJuice kártya és indult is a pötyögés. Míg gépelt én addig izgultam, hogy melyik gomb lenyomásánál törik le az óriási műkörmének egyike (kb ilyen sebességgel gépelt), de minden ok volt, szám kiválaszt, papír aláír, telefon szatyorba és boldogan go haza. Nah, de most jön a lényeg! Naív voltam és azt hittem, hogy ha már 60 lepedőt ott hagyok, akkor nem basznak át, ám ezzel sikerült is megszegnem egy másik fogadalmam ("Ne írj alá SEMMIT elolvasás nélkül te barom!"), amiről a vásárlás másnapján értesültem, amikor is a drága Telenor tájékoztatott, hogy az egyenlegem biza 600 Ft alá csökkent. Két anyázás és 1 WTF között regisztráltam az internetes felületre és láttam, hogy kaptam én egy olyan szolgáltatást, amit se nem kértem, se nem tájékoztatottak a boltban róla...legalábbis szóban, a szerződés 1. oldalán szépen ott van. Ez a szolgáltatás pedig a jól bevált: "Mobil Online Start" Napi 299Ft és cserébe kapok 1Mb adatforgalmat! Hülyének is megéri! (?)
Akkorát kattintottam a lemondás gombra az internetes felületen, hogy az egérgomb is megrepedt.
Reklemációnak nincs helye, mivel szerződésben ott van, csak hülyegyerek nem olvasta el, tehát egy "újabb így jártál eset". Szóval figyeljen mindenki és olvassa el a szerződést! Az ügyfélszolgálatból sikerült kihúzni, hogy ez standard náluk, tehát hacsak nem jelzi az ügyfél, akkor mindenkinek bekapcsolják ezt a rendkívül kedvezményes szolgáltatást. Nekem 598 Ft bánta, pedig ha tudtam volna, hogy van, elhasználtam volna azt a 2 MB-ot...talán egy youtube videót megtudtam volna nézni.
Öcsém ma ment magának is venni dJuice sim kártyát, ő úgy kezdte a vásárlást, hogy "Tílts le mindent!", az eladó arcán egyszerre volt jelen a csalódás és a meglepődöttség.
Szép napot mindenkinek!
Üdv,
István
Az utolsó 100 komment: