Tékozló Homár

Betörőcsalogató az Alditól

2012.05.02. 17:31 | jackyll | 405 komment

aldikilincsreklam.jpgIsmételten felhívjuk a kedves reklámszakemberek figyelmét, hogy a négynapos ünnepek elején a lakások kilincsére kihelyezett reklámhordozókkal magukra haragíthatják a lakosságot:

Korábban már írtam egy ilyen kapcsán. Most elutaztam a négynapos hétvégére, mint bizonyára többen is. Mire jövök haza ma (kedden)? Megint egy ilyen szar lóg a kilincsen (lásd csatolt kép), ezúttal az Aldi jóvoltából. Tökjó. Jó hogy ki nem írják, hogy "nincs itthon senki a hosszú ünnep alatt, szabad a préda".

Annyira boldoggá tettek, hogy ezentúl még annyit sem vásárolok ott, amennyit eddig. (Az sem volt sok.) És ha egyszer elkapok valakit ilyen kilincsreaggatós vackokkal a lépcsőházban, a torkán nyomom le az egész köteget. Mindenesetre ezt a levelet csatolom a biztosítónak is - hátha kapok választ -, mert érdekel, milyen eséllyel perelhetném be a reklámozó céget, ha egy ilyen "akciójuk" alatt/miatt betörnek hozzám.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.02. 17:32:20

Na csak szólnom kellett! Ezt már szeretem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 17:34:30

Hogy jutaottak be a kertbe vagy a lépcsőházba? Mindjárt írok a biztosítónak.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.02. 17:36:41

Megnézem azt a régi posztot. Biztos vannak jó kommentek.

Leadfoot 2012.05.02. 17:39:00

"És ha egyszer elkapok valakit ilyen kilincsreaggatós vackokkal a lépcsőházban, a torkán nyomom le az egész köteget."

Kemény vagy, Csoki. Ha "lenyomod a torkán" (bár gondolom csak a szokásos nagypofájú szájhős a poszt toló) annak a szerencsétlennek, aki éhbérért ezt a munkát végzi, akkor biztos jobb lesz, jól bosszút álltál a cégen.

Főleg ha egy 50 kilós kiscsaj csinálja, mint aki nálunk aggatta ki ezeket a szarokat. Akkor aztán kurva nagy hős leszel, ha megvered.

Kardics 2012.05.02. 17:39:49

Na igen, dobja a postaládába. Bár aki nagyon rászáll ezekre a dolgokra az azt is figyeli a napi mozgásokkal együtt. Mert ugye nem mindegy, hogy hova megy be mert "vakon" betöréssel mit visz el, feladatlan csekket ,10 éves tv-t? Tudják ezek, hogy hova kell látogatni, bár ez is segítség lehet.

Leadfoot 2012.05.02. 17:41:36

Aztán még egy érdekes adalék a poszt tolónak: ha egy ilyen szar van az ajtódon, az még nem jelenti azt, hogy nem vagy otthon.
Mert ugye mi van, ha akkor aggatták oda, mikor otthon voltál (nálam pl. így volt), és azóta nem jöttél ki?

Leadfoot 2012.05.02. 17:43:49

Szó se róla, utálom a szórólapokat (az összeset, függetlenül attól, hova teszik - bár a szélvédőre, ablaktörlő alá csúsztatottakat a többinél is jobban gyűlölöm). Kurva sok szemét lesz belőlük. Simán betiltanám / agyba-főbe adóztatnám ezt a hirdetési formát.

De ettől még a poszt toló hülyeségeket beszél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 17:52:37

@Kardics: "nem mindegy, hogy hova megy be"

Régen tényleg kifigyelték, hogy hova érdemes betörni. Manapság ez nem divat. Talán hígul a "szakma".

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 17:54:34

@Leadfoot: "utálom a szórólapokat"

A hirdetési költségeket te, a vásárló fizeted meg. A szórólapozás sokkal olcsóbb, mint az újság- és TV hirdetések.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.02. 17:56:11

@atpijkamo: Halkonzervekkel is megelégednek már manapság? Hátezérttartittazország!

pcmci 2012.05.02. 17:57:00

nálunk valami köcsög geci fasz ragasztóval nyomott hirdetést a lépcsőházi ajtókra, örülj, hogy ezt elég leakasztani. vagy most akkor nem ér még a posztó lót?

Leadfoot 2012.05.02. 17:59:20

@atpijkamo: Igazából én egyiket sem igényelném. :-) Mielőtt elmondjátok, tudom, hogy ez nem így működik.

De én inkább fizetnék három forinttal többet a tejért, csak ne keletkezzen emiatt évi több száz (de lehet, hogy több ezer) tonna szemét.

Meg ugye vannak még alternatívák, pl. ott az online marketing.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:00:47

@A félelmetes népszavazás: Pár forintért is ölnek embert.

A rendszerváltáskor megnőtt a gyilkosságok száma, mára viszonylag alacsony mértéken állandósult.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:02:44

@pcmci: "ragasztóval nyomott hirdetést a lépcsőházi ajtókra"

Én mikor olyanom volt, hajnali háromkor érdeklődtem a szolgáltatásuk iránt. :)) Nem kaptam érdemi választ. Azóta nem ragasztgatnak.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:05:56

@Leadfoot: "ne keletkezzen emiatt évi több száz (de lehet, hogy több ezer) tonna szemét."

Mert gondolod, hogy a tévének fizetett hirdetési díjból az esőerdőket védik meg?

Ha olyan környezettudatos vagy, akkor szépen szelektíven gyűjtöd a hirdetési hulladékot. Én legalábbis így teszek. Egy mozdulatal több, túlélem.

Az onlájn marketingre pl. a nyuggerek nem annyira vevők. De azzal egyetértek, hogy az a legkörnyezettudatosabb.

Leadfoot 2012.05.02. 18:07:39

@atpijkamo: "Mert gondolod, hogy a tévének fizetett hirdetési díjból az esőerdőket védik meg?"

Nyilván nem gondolok ilyesmit, de annak biztos, hogy sokkal-sokkal kisebb az ökológiai lábnyoma (vagy hogy a rákba' mondják ezt trendi szóval).

Hurri Kán 2012.05.02. 18:10:05

Nem értem magát a problémát se nem. Hát a Lidl egy hard-diszkont, vagy mi a fene volna, szuperolcsó, akcijós vevőcsalogató árakkal. Egy ilyen áruházlánctól igazán nem várható el, hogy a négynapos nyaralásból visszatérő potenciális vásárlóinak ajándék gyanánt szarvasgombát és franszia pezsgőt helyezzen el a lábtörlőin.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:12:39

@Leadfoot: Mondjuk vesznek belőle egy ilyen városi terpjárót, és hozzávaló gázolajat. Akkor már inkább az értékben tizedannyi papír. A papír megújuló alapanyagból van, nem növeli a légköri CO2-t, és 100% lebomlik. És újra felhasználható.

Leadfoot 2012.05.02. 18:14:52

@atpijkamo: Na jó, ilyen erővel a szórólapot gyártó nyomda góréja is SUV-ot vesz a keresett pénzből...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:15:12

Egyébként a rabló nem idegel ilyenekkel. Becsönget. Ha nem reagálnak, akkor betör. Ha kinyitják az ajtót, akkor erdélyi magyaroknak gyűjt használt könyveket. A következő sarkon eldobja.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 18:16:16

@Leadfoot: Pontosan. De eleve 10-szer kevesebbet.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.02. 18:30:05

@atpijkamo: Most nem rampagelő rablógyilkosokra gondoltam, hanem ezekre a besurranó kis szőrösökre. Nálunk egyszer például eltűnt egy fazék kaja a teraszról, úgy hogy otthon voltunk végig. Aztán az utcán ott volt a lábos, és még félig teli is volt, a mai napig nem fejtettük meg hogy mi történhetett. Talán Odri.

CID 2012.05.02. 19:11:51

Úgy is van pereld be a céget, a csóringert meg addig üssd míg fénylik a foga ! Váááá

Xezs 2012.05.02. 19:12:46

@Leadfoot: Attól még, hogy ez egy szar meló, még tényleg rohadt nagy köcsögség ilyen szeméttel tömni az ember közvetlen környezetét. Egy munkát meg nem azért kell életben tartani mert szánalmat gerjeszt, az már régen rossz meló.

CID 2012.05.02. 19:15:06

@gyvy: te ez nem egy Aldis reklámanyag ? Azt meg ugye tudjuk, betörőt csakis az Aldi-ból ;-)

Hurri Kán 2012.05.02. 19:15:56

@CID:
Akkor Aldi. Mindegy. Meleg van, meg átrendezték a klavit, amin írok. :D

Xezs 2012.05.02. 19:16:29

@atpijkamo: Tegyük hozzá a témához, hogy a magyarságnak nagyon nincsen biztonságtudata és pl. simán élnek a 20-30 éve felszerelt bejárati ajtó mögött, amit kb. 2 mozdulat és 1 perc benyomni.

Most kicsit felejtsük el az unásig ismételt klisét, hogy nincs pénzük az embereknek, mert egyrészt hifire meg cigire van, másrészt 20-30 év alatt összegyűjteni 120-140 ezer Ft-ot egy jó minőségű bejárati ajtóra nem egy nagy tudomány.

CID 2012.05.02. 19:18:29

@Xezs: Az még "eszedbe" sem jutott, hogy valakit érdekelnek ezek a szarok ?

Leadfoot 2012.05.02. 19:18:30

@Xezs: "köcsögség ilyen szeméttel tömni az ember közvetlen környezetét"

És vajon ki tehet erről a teleszórásról? Aki megrendeli, vagy aki ezt fizikailag véghezviszi?

Leadfoot 2012.05.02. 19:21:09

@Xezs: Egyébként ha a szájhős gyökér poszt toló - tegyük fel - tényleg megcsinálná, amit a nagy eszével kilátásba helyez, az kb. így nézne ki:

Megy a szórólapos, semmi törvénybe ütközőt nem tesz, végzi a munkáját, és akkor jön Harci Marci, a poszt toló, és jól helyben hagyja. Na most ebben a szituban szerinted ki a nagyobb köcsög?

CID 2012.05.02. 19:21:25

A 120ezres ajtót kinyitni 1 perc !

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.02. 19:37:26

@Leadfoot: A szórólap után így is kell már egy csomó környezetvédelmi termékdíjat - vagy mi most a neve - fizetni, h szerintem ne legyen rajta még adó, mert azt is csak mi fizetjük.

Én inkább betiltanám, mert ezeknek így valóban semmi értelme. Én nem egyszer láttam már, h a papírgyűjtőbe egy az egybe, még lespárgázva, ahogy kijött a nyomdából volt kihajítva a prosi.

Nem hiszem, h vki csak azért megy A v. B. voltba mert látta a katalógusban, h 160 ft a másfél %-os szlovák tej. Vagy ha igen, az meg is érdemli...

gareet 2012.05.02. 19:42:42

Amúgy meg minden ajtót és zárat ki lehet nyitni, legfeljebb annyira megnehezíted a dolgát, hogy inkább a szomszédot választja. :)

igazságos 2012.05.02. 19:44:59

HA NEM LENNE IGÉNY RÁ, NEM HIRDETNÉK. Ha nem vennék, nem lehetne kapni. Ennyi. Aki megveszi, annak meg úgy kell, nem kell senkit fikázni már előre.

@hüjehalyó: a posztoló monnyon le, helyesebben.

Manyecska 2012.05.02. 19:48:13

Csalóóógatóó?:D meg szopóóóker?? Valaki javíjja már ki na!!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 19:51:52

@Manyecska: "szopóóóker?"

Mivan? Mivan? Mivan?

Verekedni akarsz? :))

Yasashi Tanuki 2012.05.02. 19:52:41

Német nyelvterületen nyomtatnak kis matricákat, hogy "kérem ne dobjanak be reklámot" vicces rajzzal és az ottani szórólapozók erre figyelnek is. Ha a postaládák többségén ilyen matrica lenne akkor lehet, hogy a hirdetést nyomtatók is kisebb fordulatszámra kapcsolnának.
Más: el szoktam gondokodni, hogy mitől kerül nálunk 3000 forintba egy könyv amikor láthatóan fillérekből kijön a nyomdai munka?

igazságos 2012.05.02. 19:54:37

Amúgy is tudja mindenki, hogy a Pestiek nagy része lelép otthonról, húznak el vidékre, mint a vadlibák hosszú hétvégén.

És ha egyszer elkapok valakit ilyen kilincsreaggatós vackokkal a lépcsőházban,

Keménykedő pancserek az ilyenek, akik csak névtelenül mernek pattogni. Hadd lássam! Amúgy meg ne is reménykedj. Mellesleg otthon kell lenni valakinek, oszt kész. Addig meg kuss.

Manyecska 2012.05.02. 19:55:36

@atpijkamo: :))jóvanna:D csak eszembe jutott, oszt na! :) Haggyál alkotni:D:D..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 19:56:30

@klarky: Láttam raklapszámra az éhesgyerek alapítvány levelét, csekkjét. Az is a mi pénzünk, már azé, aki van annyira idióta, hogy ellenőrizetlen nyelőbe szórja a pénzét. Tonnaszámra állt benne a papír.

Meg gyermekrák alapítvány tévéhirdetései. Pedig van 600 rákos gyerek összvisz az országban, általában jól gyógyítható betegségfajtával, a TB vígan kifizeti, nagyon jó ellátásban részesülnek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 19:57:43

@Manyecska: "Haggyál alkotni"

Klotyóra is viszed a tabletet? Én már gondolkoztam rajta.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 19:59:34

@Yasashi Tanuki: "az ottani szórólapozók erre figyelnek is."

Én meg rászóltam a szórólapozóra, hogy legyenszíves, olvassa már el, még ő volt megsértve.

Manyecska 2012.05.02. 20:02:19

@atpijkamo: :O JAJJJJJ má!! tegnap már összecsináltam magam amikor háturul mellénkparkolt a miniTitanic -centire!!! -, a rossebb egye meg őket!!:D Aztakínt!:O:D Erre aludnom kell. Hóéjt!!

Manyecska 2012.05.02. 20:03:29

@atpijkamo: a mi postásunk meg valszeg útközben elhullott!! -egy hetet késnek kb. a számlák, ilyesmi..

MissMarple 2012.05.02. 20:06:18

@klarky: Pedig vannak ilyenek. Ismerős nyugdíjas bácsi, kijegyzeteli hol mi olcsóbb, és képes a fél várost átutazni az akciós zsemléért.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.05.02. 20:06:46

Lehet hogy a betörő rakott félre párszázat ebből a szarból, és ahol 4 napnál tovább marad oda megy.
Mázli hogy hazaértél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:07:47

@Manyecska: "egy hetet késnek kb. a számlák"

Az a Posta találmánya. Voltak a régi szépidők, mikor városon belül egy nap alatt megérkezett a levél. Aztán kitalálták a budaörsi elosztóközpontot, ami miatt két napra nőtt a bp-bp távolság. Aztán kitalálták az elsőbbségi levelet, plusz 25 forint, az odaér másnapra, cserébe a sima levelet váratják egy hétig.

Na, a Posta viselt dolgairól olvashatsz jókat, lapozzál vissza pár évet a Homárban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:08:52

@MissMarple: "képes a fél várost átutazni az akciós zsemléért."

Lelke rajta. Ha nem csőcsidőben csinálja, senkiben kárt nem tesz.

England win The Ashes! 2012.05.02. 20:09:49

Aldis szórólapot csak az Aldiból.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:10:20

@Manyecska: "mellénkparkolt a miniTitanic"

Olvastam a kommentedet. Írhatsz még érdekes dolgokról, van időnk, míg a következő poszt beparkol ide.

England win The Ashes! 2012.05.02. 20:15:21

@atpijkamo: Csöcsidő az mi? A kendü alatti diszkrét szoptatás triviális neve? :)

England win The Ashes! 2012.05.02. 20:16:20

@Dr Jozef Vengloš: @atpijkamo: Basszus, így akarjak beszólni, mikor én is elgépelem: mondom kendŐ. :)

Tapogatott Kukorica 2012.05.02. 20:17:10

Negynapos hetvege...

Es meg azt mondjak valsag van.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:22:50

@Leadfoot: Csak hogy következetes maradj, ne propagáld már az online marketinget légyszíves! Fogalmad sincs arról hogy mennyi erőforrást emészt fel, hálózati forgalom, megnövekedett cpu tevékenység ami mind sok áramot fogyaszt. Az áram nagyrészét meg a mai napig fosszílis energiahordozók elégetésével nyerik. Szóval ez se környezetbarát megoldás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:25:56

@Sztavrosz_: "Az áram nagyrészét meg a mai napig fosszílis energiahordozók elégetésével nyerik."

Fosszilis.

Persze, egy forint hirdetés ára áram az többet árt, mint száz forint hirdetés ára más szennyezés. Okos.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:32:59

@atpijkamo: Van konkrét adatod arról hogy mondjuk az index betöltése közben mennyi a portál által adott információ Kb-ban és mennyi a reklám? És hogy ez mekkora időmennyiséget emészt fel amíg a júzer ezt letölti?

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:36:19

@atpijkamo: Csak arra céloztam hogy nemcsak az erdők fogynak a papír miatt hanem a tiszta levegő is az áram miatt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:36:29

@Sztavrosz_: Én nem töltöm le. Adblock a barátom.

Mindenesetre ha sok is a reklám, a papírreklámhoz képest elenyésző. Ha meg az árbevételt nézem, a tévéreklámhoz képest elenyésző.

CID 2012.05.02. 20:38:02

@Sztavrosz_: Én spec egy megveszekedett byte-nyi reklámot sem látok. Lehet, nem a homar.blog.hu-t kellene beírnom ? ( illetve csak a h-t )

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:38:18

@atpijkamo: Nem inden a pénz ;) Nem vehetsz másik föld bolygót nincs a vaterán se :)

Bálintka. 2012.05.02. 20:38:25

nálunk bekúrták egy labdával az ablakot mikor sielni mentünk. A szomszéd szerint már másnap megtörtént a baj, mikor nem voltunk otthon. 8 nap múlva hazaértünk, de senkinek nem tűnt fel, hogy nem cseréltük ki az ablakot télvíz idején, ezért nem pereltem fel a focilabda gyártóját.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.02. 20:39:45

@Sztavrosz_: dehogynem. Én adblock plus -t használok. Max. 1 alkalommal jelenik meg, oszt' jocakát. Ha az nem segít, akkor kis kézimunkával kikeresem hogy honnan tölti le a szemetet, és úgy tiltom le. Innentől én nem pazarlok egy bitet sem kéretlen reklámokra. A levelezésem (saját szerveren) újjabban egy elég szigorúra hangolt spamszűrőn megy át, ott is megy a bitspórolás. Teszek is majd valami zöld lógót a webódalamra :P

XCat 2012.05.02. 20:40:02

@Sztavrosz_: Normális internetkapcsolatnál körülbelül másfél másodpercet.
Energiát simán lehetne környezetbarátabb módon is nyerni, csak ezt pillanatnyilag senki nem akarja azok közül, akinek számít a véleménye.

Nekem tetszik ez a hirdetés. Kár hogy sosem voltam aldiban. Emiatt sem fogok elmenni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:40:49

@Sztavrosz_: De ha nincs más mértékem, a költségekkel arényosra veszem a szennyezést.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:41:19

@atpijkamo: Ghostery plugin. Mer szerintem a facebook-connect is valahol reklám..

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.02. 20:41:27

@Sztavrosz_: Persze, mert még nem indult be a gyártás a Magratheán, ott is dúl a recepcijó (vagy mi)

XCat 2012.05.02. 20:43:32

@atpijkamo: Csökken már. Idegesek is a tévék. :)

Ez a környezetes hiszti meg csak hiszti. Az emberiség úgy van berendezkedve, hogy felzabáljuk a bolygót, és utána vagy közben egymást is. Hamisítatlan élősködő faj, na.
Nincs ezzel semmi baj, ezek vagyunk, el kell fogadni, hogy nekünk még van esélyünk természetesen megdögleni, a kölykeinknek meg már nem lesz, mert éhen halnak, vagy megfulladnak.

Mázlista embik vagyunk, na.

XCat 2012.05.02. 20:44:32

@Sztavrosz_: Nem veszünk. Rabolni fogunk. Már ki is néztük a marsot. :)

Manyecska 2012.05.02. 20:46:02

OFF@atpijkamo: :) van ilyen amikor beparkol a móló mellett álló hajó mellé -jobb híján a másik!! De persze ez csak velem fordulhat elő, főleg amikor ábrándosan állok oldalt és nézem a vizet oszt eccer csak jön és jön!:D www.keptelenseg.hu/keptelenseg/dokkolas-27131 Mondom ne integessetek nektek is annyi lesz most úgyis:P! Beállt az arcom elé!!! :P
Nos, jó éjt! ON!

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2012.05.02. 20:48:02

Ez pont olyan mint kiírni a kapura a gáz/villanyóra állását. Vannak ám akik maguktól is ilyen hülyék.

Yasashi Tanuki 2012.05.02. 20:48:11

@atpijkamo: "rászóltam a szórólapozóra, hogy legyenszíves, olvassa már el, még ő volt megsértve."
Tipikus hozzáállás. Én is elhajtom őket, azzal, hogy dobja be a bejárati ajtónál a dobozba, de azzal jönnek, hogy akkor őket nem fizetik ki.

A hirdetést megrendelőnél kell kitartóan reklamálni, hogy az emberei nem tudnak olvasni. Ha megunja akkor majd úgy adja ki az ukázt, hogy ahol cédula van oda nem kell bedobni szóróanyagot.

Sokat segítene ha ezek a matricák egységesek lennének, akkor nem kellene elolvasni, fél szemmel látná már a matrica színéről, formájáról a szórólapozó, hogy az a láda kimarad a szórásból.

XCat 2012.05.02. 20:49:18

@gyvy: Ha nincs, viszünk! Árulni fogjuk az űrgyíkoknak, és elárasztjuk a galakcist karamellás-epres poloskával. Meg fogunk gazdagodni, vaze.

@Dr.Megszívtuk-Waze: Mert? Én is kiírom.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:49:43

@Yasashi Tanuki: Fel kell nyomni a céget, ha kell hetente töbször is a reklámhatóságnál. Ha kiírod hogy ne akor azt tiszteletben kell tartaniuk. -hacsak nem visszamenőlegesen ezt is megszümntették

Hurri Kán 2012.05.02. 20:51:27

@Vedere' Lavór:
Kell, mindenképpen. Bár űrgyíkok étrenGYét nem ismerem. Majd megreformáljuk.

XCat 2012.05.02. 20:52:18

@Sztavrosz_: Sosem értettem a hirdetési ajvékolást. A tévét nem szoktátok felhívogatni, hogy ne reklámozzon már, mert nem akarjátok nézni? :)

Nem érdekel, nem olvasod el, és kész.

XCat 2012.05.02. 20:53:33

@gyvy: Ne gyézz, mert szocinak néznek.
Hm, ez nem is hülyeség. Szervezzünk űrgyíkoknak markszista televörksopot. :)

Hurri Kán 2012.05.02. 20:55:15

@Vedere' Lavór:
Az mijenaza markszista televörksop? Sújtalanság állapotában döntik a tökét? Ha nem megy, siránkoznak?

igazságos 2012.05.02. 20:55:20

@Vedere' Lavór: én tollat akarok árulni a Köztársasági Elnök úrnak!

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:56:17

@Vedere' Lavór: Nemegészen. A reklámblokkolók és a tűzfalak szűrései is ha minél több van annál nagyobb erőforrást emészt fel. Arról nemis beszéve hogy a blokkolószoftvert is meg kell írnia valainek, Persze 25megabites netnél nem tényező. De mobilnettel neadjisten betárcsázós internettel, és összességében az egész, óriási nemzetgazdasági erőforrásokat emészt fel bolygószerte.

XCat 2012.05.02. 20:56:25

@gyvy: Olyasmi, csak ötpercenként van egy félórás termékbemutató. :)

@igazságos: Melyiknek?

XCat 2012.05.02. 20:57:58

@Sztavrosz_: Te röhögni fogsz, nekem egy sincs, azzal együtt nem nézem meg a hirdetéseket, mert nem érdekelnek. Néha véletlenül egyet-egyet látok.

Az egész bolygó a mi nemzetgazdaságunkat emészti? Mondjuk az állapotából ítélve, gondolhattam volna.

Hurri Kán 2012.05.02. 20:58:45

@Vedere' Lavór:
Az fontos. Markszistaintergalaktikus kulturhát meg kell ismerni az űrgyíkoknak is. Nekik se legyen jobb.

igazságos 2012.05.02. 20:59:00

@Vedere' Lavór: tökmindegy. Amelyik éppen van!

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 20:59:14

@Vedere' Lavór: A TV-t el lehet kapcsolni másik adóra, de postaládám csak egy van. Azt meg a levelek/számlák számára tartogatom, nem a media markt újabb 250 ezerről leértékelt tv-jére.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 20:59:15

@Sztavrosz_: "A reklámblokkolók és a tűzfalak szűrései is ha minél több van annál nagyobb erőforrást emészt fel."

Ne égesd már magad! Adblocknak van egy listája - hufilter -, ami alapján szűr, oszt jónapot. Említésre se méltó az erőforrás használata.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:00:37

@Vedere' Lavór: Minden országban minden nethasználónál jelentkezik eme töbletköltség. Igaz csak fillérek formájában, de a mai nettársadalmat alapul véve igen számottevő tényező.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:01:32

@Sztavrosz_: Néha azért érdemes elolvasni. Mikor pl. a beszerzési ár feléért árulnak terabájtos merevlemezt. Nem olvasod, lemaracc.

Anti Anyag (törölt) 2012.05.02. 21:01:43

Semmi gond.

Ha ismertek Aldis vezetőt, rá kell akasztani a kilincsükre egy ilyet.

Betörnek hozzá, akkor talán reklamál a boltban, hogy azért ezt már mégse.

Persze annak a kilincsére kellene, aki ezt kitalálta, gondolom, élesen tiltakozna ellene.

Sok hernyó van manapság aki pénzért bármit, csak ne neki legyen kára belőle.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:02:58

@atpijkamo: Jó de ha ilyesmi kell akkor úgyis keresgélek és a számomra legelőnyösebb helyet választom vagy nem?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:05:35

@Sztavrosz_: "számomra legelőnyösebb helyet választom vagy nem?"

Pontosan hol tudsz vásárolni a nagyker árhoz képest féláron? Mert én is azt választanám.

igazságos 2012.05.02. 21:05:42

@Anti Anyag: tudod, ebben csak az a baj, hogy általában a boltok nagy része jól felszerelt biztonsági cuccokkal, főleg a nagyobbak. Mire odaérnél a kasszához, már jönnének a rendőrök. Míg egy kis közértben, egy névtelen falucskában, hiába van biztonsági rendszer, a kutya se jön ki. Szóval, már eleve bukott a teóriád, városban a rendőrök gyorsan mozognak.

Aldi meg Lidl szinte csak a nagyobb városokban van.

Itt lakásoknál van nagyobb esély, hosszú hétvégén amúgy is, főleg a városban, mert már vidéken nincs mit ellopni, csak ajtókereteket.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:06:05

@atpijkamo: Amit te említésre se méltónak találsz azokon az erőforrásokon olyan szervezetek versenyeznek mint pl.a seti.

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.05.02. 21:07:38

@Yasashi Tanuki: Több mint felét lenyúlja a terjesztő... Mit gondolsz, miből van a "bukklájnon" a sztendert 15+% kedvezmény?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:07:40

@Sztavrosz_: Az adblock által hasznát erőforrás mennyiségnek nem örülne a SETI. Mondom, hogy elhanyagolható.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:07:44

@atpijkamo: @atpijkamo: Ha a szórólapon rajtavan akkor a neten is. ne legyél már ennyire szájbarágós.

XCat 2012.05.02. 21:08:07

@gyvy: Igen, igen.
Akkor a következőket kell tennünk;

1. Csapatmunkában szükséges meghatározni az elõvárosi piaci trendeket.

2. Szükséges lenne átvezetni a robosztus marketing-szemléletet.

3. Az egyetlen kiút: tipizálni a one-stop-shop-szerû értékesítési rendszert.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:08:53

@Vedere' Lavór:
Szeretném aggregálni a rendszeres minõségi szolgáltatásokat.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:10:39

@Sztavrosz_: :)) Aldi szórólapot még nem olvastam a neten. Még a gondolatától is felröhögök. Fukart már olvastam.

XCat 2012.05.02. 21:10:43

@Sztavrosz_: Csinálj még. Nem bonyolult, nekem van vagy tizennyolc.

@atpijkamo: Bárhol, csak várd meg, aíg elavul. Manapság gyorsan megy.

lutria 2012.05.02. 21:10:58

Nálunk csak a folyosóajtóig jutott a szórólapozó,összegyűjtöttem 6 emeletnyit belőlük és elhelyeztem az erre a célra szolgáló papírgyűjtőbe a földszinten.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:12:25

@Vedere' Lavór: Addig próbáljam memorizálni a terabájt adatomat. Jót tesz elbutulás ellen.

XCat 2012.05.02. 21:12:56

@gyvy: Jó, én megpróbálom sztenderdizálni a fontos egységköltséget. Legfontosabb küldetésem betanítani a vállalati szintû reklámanyagot, és facilitálni a hatékony kritériumokat. Teljes összhangban kell transzformálni a funkció-specifikus imázs-alakítást.

Oszt akkor megyenmajd, na.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:12:58

@Vedere' Lavór: Lakásodhoz tartozó postaláda amibe a csekkeket dobják?

XCat 2012.05.02. 21:14:01

@atpijkamo: A te célod felszabadítani a divergens konvergenciákat legyen. A momorizélés ráér.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:14:04

@Vedere' Lavór:
Arra gondoltál, hogy ki kell építeni a meghatározandó front-office on stage vonalat???

Sztavrosz_ (törölt) 2012.05.02. 21:14:57

@Vedere' Lavór: Az a gáz hogy a postaládát (fizikai) teletömik vele még akkor is ha ráírod hogy nem kérsz reklámot. És az is gáz hogy szűrés nélkül 10 mega az index.hu. Ebből mindenki vonja le magának a tanúlságokat. <-pont csá.

XCat 2012.05.02. 21:15:01

@Sztavrosz_: Jah, hogy az. Ide nem dobnak. Ki van írva, hogy ne dobjanak semmit.

XCat 2012.05.02. 21:16:33

@gyvy: Igen! És belsõ kommunikáció révén kell áramvonalasítani a vertikális flotta-menedzsmentet!

XCat 2012.05.02. 21:17:56

@atpijkamo: Frau. Ha kérhetem, mer mégishcsak.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:18:17

@Vedere' Lavór:
A lényeg, h mink ércsük egymást. :D

Sajnálatos módon a vertikális flotta.menedzsmentemet már kikezelték, de majd újra belejövök. :D

igazságos 2012.05.02. 21:18:28

@Sztavrosz_: nézzé origo-t.

@Vedere' Lavór: gyenge kezdők vagytok, eleve rosszul közelítitek meg a dolgot ti is, meg az idióta reklámozó cégek is.

Mert elárasztják a postaládát, eleve ezzel szúrják el. Ahelyett, hogy megkeresnék azokat, akik garantáltan bedőlnek ilyennek, megkeresnék a tuti vásárlókat, akik minden szerencsejátékon, nyereményjátékon, mindent meg akarnak nyerni, na, ezekkel kezdeném.

Az a baj, hogy ebben az országban gagyi marketingesek dolgoznak, s csak egy - kettő jó szakember van. Gondoljunk pl. a régen nagyot csattanó D - Juice reklámra.

XCat 2012.05.02. 21:19:07

@atpijkamo: Mondjuk úgy meg hülyén hangzik..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:20:07

@Vedere' Lavór: Mert úgy már stimmel minden, mi?

Nehogy már értsek minden szót, amit kommentelek. Az én fejem se káptalan. Vagy kápos? A franc tuggya.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:20:44

@igazságos:
Sajnos a szakértelem nem mindenhol számít ebben az országban. Miért a marketingnél lenne másként?

XCat 2012.05.02. 21:21:19

@gyvy: A csatlakozási pontjaid azért még költséghatékonyak? :)

@igazságos: Nem emlékszem rá. És az akkor csattant nagyot, mert akkor még valami volt, hogy mobilod van. Ma mindenki néz rám hülyén, hogy mi az, hogy csak kettőt hordok, és az egyik se ájfony.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:22:34

@Vedere' Lavór:
Erre csak az ügyvédem jelenlétében vagyok hajlandó válaszolni, a nyilvánosság teljes kizárása mellett. :D

igazságos 2012.05.02. 21:22:59

@Vedere' Lavór: na hát, pontosan ez az. Most nem csattan a postaláda kutatós módszer, mert az van. Valami olyat találj ki, ami még nincs, fektess abba, amit más nem csinálna meg.

Mert a szórólapozásra fordított nyomdai költségeket esetleg arra fordítani, hogy folyamatosan visszajáró vásárlókat kutass fel, sokkal többet ér.

XCat 2012.05.02. 21:23:01

@atpijkamo: Szőrös. Mint a macskáké általában.

Egyébként úgy sem stimmel, de ezek a fricc rangok nőiesítve olyan röhejesek.

micsoda? 2012.05.02. 21:24:07

Hát nem lehetett jó kikapcsolódás az ünnep, mert az első problémánál bepöccent a poszt írója. Különben meg a pozitívuma, hogy jókat nevettem a hozzászólásokon.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:24:27

@gyvy: Mondhatod, vagyunk itt vagy négyen. Mind tökéletes titoktartó, fejemet rá.

XCat 2012.05.02. 21:26:31

@atpijkamo: És egyébként is, mi az hogy csak alezredes?!... :D

Én buta vagyok, nekem nem kell okosteló.

@gyvy: Na persze. "Célom integrálni a személyközi eredményjavító hatást." :)

@igazságos: Szivi, ez egy reklám. Arra való, hogy tudjam hogy hol ócsóbb 20 forinttal a lecsókolbász, meg azt, hogy olyankor el kell kerülni, mert teli lesz banyatankosnyanyákkal.

Élelmiszerboltba mindenki jár, mert éhes. Nem kell neki csattogni sehova.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:27:25

@atpijkamo:
Részben költséghatékonyak. Még nem vettem át teljesen az integrált intermodalitást.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:28:28

@atpijkamo:
Én ketten vagyok.

@Vedere' Lavór:
Az sose baj. :D

igazságos 2012.05.02. 21:30:37

@Vedere' Lavór: figyuzz, akkor mondd, miért árasztják el ezerrel a postaládát, minden családnak adnak egyet, oszt kész. Éppen ez az, hogy TE TUDJAD, mert ha nem tudod, nem mész oda.

Meg már mikor az öregnek is okostelefonja van, akkor arra kell váltani. :)

Amúgy meg én még nem találkoztam ilyen 10 forintért a másik városba támolygó öreggel, de biztos, csak jobb környékről jöttem, vagy nem figyeltem eléggé. Úgy szeretnék találkozni egy ilyennel.

XCat 2012.05.02. 21:31:05

@atpijkamo: Szép. Nekem falam volt olyan, hogy hozzáért egy keménykötésű könyv sarka, és maradt rajta egy jó félcentis lyuk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:31:38

@gyvy: "Én ketten vagyok."

Mondod te. És a másik szerint?

Hurri Kán 2012.05.02. 21:34:06

@atpijkamo:
Majd a másik megmondja. :)

Kozi73 2012.05.02. 21:34:12

@igazságos:
"Gondoljunk pl. a régen nagyot csattanó D - Juice reklámra."
Én gondolnék rá, de semmi nem ugrik be, sőt először valami üditőt probáltam beazonosítani a névből.

Tényleg marha jó reklám lehetett...

XCat 2012.05.02. 21:34:12

@igazságos: "Úgy szeretnék találkozni egy ilyennel."

Tetszőlegesen választott napon és időszakban szállj fel egy tetszőlegesen választott bkv járatra, ami valamelyik parasztpláza (auchan, cora, aldi, stb) felé tart.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 21:35:44

@Kozi73: Nem kell bedőlni, mind sürítményből van visszahigítva. 100%-os, na persze.

igazságos 2012.05.02. 21:37:25

@Vedere' Lavór: ok, azt fogom tenni. Szerintem a Tescós busszal kellene kezdenem.

Na látod, egy jó szakember tudja, hol kell keresni a lehetséges, potenciális áldozatokat, tudja, hol laknak az idősebbek, kik a vevők ilyenre. Most egy olyat megkeresni, teledobálni a ládáját, hogy 10 forinttal olcsóbb itt és itt, aki le se tojja az ilyeneket, csak feldühödik, és nem megy a bolt környékére.

XCat 2012.05.02. 21:44:03

@Kozi73: Bezzeg a MÜSZI, meg a bontott csirke...

Hurri Kán 2012.05.02. 21:45:53

www.youtube.com/watch?v=XCW48PrV7YM

Volt 1 paródiája is, faszi címmel emlékeim szerint...

XCat 2012.05.02. 21:49:21

@gyvy: Hű, arra nem emlékeztem, hogy ennyire szar.... :)

Hurri Kán 2012.05.02. 21:52:04

@Vedere' Lavór:
Mostaniak se jobbak semmivel... Maga korában minden reklám egy fos. :D

MargieM 2012.05.02. 21:52:58

Eszem a szivüket, ez milyenprofi már... Szerintem hétfőn maga aki kirakta járt végig hogy na melyik legyen, melyik legyen

esef 2012.05.02. 21:56:14

betörőt is az aldiból? ;-)

XCat 2012.05.02. 21:57:43

@gyvy: Most nem nagyon nézek már tévét. Nem tudom milyenek.

@atpijkamo: Az.

Hurri Kán 2012.05.02. 21:59:40

@Vedere' Lavór:
Én sem. Ha meg igen és reklám van, kb. egytized másodperc alatt kapcsolok el.

XCat 2012.05.02. 22:00:48

@gyvy: De minek? híreket+bulvárszarokat tudsz nézni neten, zenét tudsz hallgatni, filmet tudsz nézni, más meg a tévében sincs.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:02:08

@Vedere' Lavór:
Van egy-két sport, ami érdekel, kb. azt nézem meg, mást nem.

XCat 2012.05.02. 22:02:59

@gyvy: Jah persze... sportok. Pasik......

Hurri Kán 2012.05.02. 22:04:38

@Vedere' Lavór:
Ja, néha Cartoon Networkön Tom és Jerry jáccik. :D
Prájvétgoldot lemondtam, szélessávújúpíszí korában nem van rá szükség. :D

Xezs 2012.05.02. 22:04:55

@Leadfoot: Tökmindegy, hogy ki tehet róla, hülye dolog és kész. Persze nem omlik tőle össze a világ, de én sem vagyok túl boldog mikor telekúrják ilyennel a postaládámat. Gondolom nem titok hogy olvasás nélkül vágom a szelektív kukába.

A poszter meg persze hogy nagypofájú és persze hogy nem vágná pofán azt aki kirakja ezeket, de ez itt az internet, hazudtak már itt nagyobbat is. Ezen ne akadj fenn.

@CID: És az még eszedbe sem jutott, hogy van akit nem érdekelnek ezek a szarok?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 22:05:25

Embik.

www.youtube.com/watch?v=BqzgcNQHxEg

Ezt kéne bemutatkozásképp a pionír űrszondákra tenni aranylemezen, nem a köszöntéseket száz nyelven.

Xezs 2012.05.02. 22:06:00

@CID: Kulcs nélkül? Gyere át, muti meg. Videót is linkelhetsz.

A kínai szart belinkelni nem ér, az az 50 ezres kategória.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 22:07:00

@Vedere' Lavór: "filmet tudsz nézni, más meg a tévében sincs."

Tévében film sincs. Legfeljebb ilyen ZS kategóriás szarok, vagy dájhárd ötvenedszer.

Xezs 2012.05.02. 22:07:53

@klarky: Van ilyen baszod, szerencsére eléggé távoli környezetemben, de van. És nem 160 Ft-ért megy, hanem 3 Ft-ért baze. Az üzemanyag többe kerül átkocsikázni a város egyik végéből a másikba, de leszarja, mert a lányával viteti magát, és persze hogy nem száll be a benzinpénzbe. A lánya meg hagyja magát.

Xezs 2012.05.02. 22:12:26

@Sztavrosz_: na mert aztán az, hogy te most ideszarod a szemetedet a homárra nem került áramba és fosszilis energihordozóba. Akkor lennél hiteles, ha be sem kapcsolnád a számítógépedet. Súgok: a Homározás teljesen fölösleges tevékenység és fölösleges energiapazarlás. Igen, én is épp pazarlok. De én büszke vagyok rá. Te meg sértődj meg.

XCat 2012.05.02. 22:13:20

@atpijkamo: Valamék scifiparódiában volt, hogy a zűrlények a sorozat alapján másolták le az emberek világát, csak náluk minden díszlet működött...

A dájhárdot még sosenem láttam. Egyiketsenem. Azt tudom hogy brúszviliszes, de ennyi.

@gyvy: Ahha. Hát jó. :(

Hurri Kán 2012.05.02. 22:14:40

@Vedere' Lavór:
Visszamongyam a lemondást? :D

XCat 2012.05.02. 22:17:05

@gyvy: Nem tudom. Érzed a kis szívednek a legeslegmélyén, hogy teneked erre igazán szükséged van? Nem kéne inkább egy éhező afrikai kisgyereknek átutalni az árát?
(Gondolt már valaki arra, mekkora kibaszottnagy bajban leszünk példálódzásilag, ha egyszer afrikában nem lesz écc, meg éhezés?)

Ez a czeizel meg dehülye.

Xezs 2012.05.02. 22:18:44

@Yasashi Tanuki: Mondjuk arra kíváncsi vagyok hogy hogy tudják ellenőrizni, hogy xy postaládába dobott-e a szerencsétlen, vagy sem. Egy cégnek tudom hogy az volt a módszere, hogy random bekopogtatott az ellenőr a lakásokba és megkérdezte hogy kapott-e xy szórólapot. A többség helyesen válaszol, ritka az hogy hazudjon valaki vagy elhajtsa az ellenőrt.

De pl. hozzám sosem kopogtatott még senki sem ilyennel.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:20:15

@Vedere' Lavór:
A rücskösfarkú disznódelfinek kihalása ellen vívott harcra ajánlottam volna fel 14 havi prájvétgold előfizetés árát. Mivel senki nem foglalkozott érdemben felajánlásommal, a szóban forgó összeget elhedonizáltam.

Xezs 2012.05.02. 22:20:46

@Vedere' Lavór: Teljesen más. A tévénél elfogadod hogy ez így működik, viszont a postaládát nem azért raktad ki, hogy ilyeneket dobáljanak bele.

A postaláda sokkal privátabb szféra mint a tévé. A tévét ráadásul ki tudod kapcsolni, de a postaládával mit csinálsz? Leszereled? Akkor meg azt nem kapod meg, amiért ténylegesen kiraktad.

Leadfoot 2012.05.02. 22:20:55

@Xezs: Egyébként mifelénk már nem tömködik ezeket a szarokat a postaládába, hanem kiteszik a lépcsőházban.

A szórólapozónak gyorsabb, és nem hepciáskodik senki (jogosan), hogy tele van a postaládája ezekkel a sajtpapírokkal.

Szpájk 2012.05.02. 22:20:59

A csalogató, mint szó, mindezen marketing tevékenységek közepette, vagy épp annak ellenére még mindig rövid o-val írandó.
Már ami a dolog lényegét illeti.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.05.02. 22:22:35

@atpijkamo: A dájhárd ötvenedjére is jobb, mint a mai filmek 99,9%-a.

XCat 2012.05.02. 22:25:02

@Szpájk: Nincs humorérzéked.

@Xezs: Manapság nincs már olyan, hogy privát szféra.

@gyvy: Jah hát miért nem mondtad? Azt nálam kell leadni!

Hurri Kán 2012.05.02. 22:26:00

@Vedere' Lavór:
A delfineket? Szívesen. Elhiszem, hogy gondos gazdijuk lennél. :)

XCat 2012.05.02. 22:28:18

@gyvy: A pénzt. (én majd jól rájuk költöm.)
A delfinek nem férnek el, kicsi a fürdőkádam.

Szpájk 2012.05.02. 22:29:12

@Vedere' Lavór: Ha a csalóbaszogató szó rövidítéseként szerepelne, akkor persze nem helytelen.
Persze az itt nem feltétlenül releváns.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:29:32

@Vedere' Lavór:
Most egy fél világ omlott össze bennem. NEm cserélnéd a delfinek miatt nagyobbra a kádadat?

XCat 2012.05.02. 22:30:35

@gyvy: Amennyiben néhány pici nullával feljebb strófolod az alyánlatodat, lehet rólaszó.

Xezs 2012.05.02. 22:31:13

@Leadfoot: Nálunk is van ilyen doboz és a rutinosak már oda teszik. De vannak a rutintalanok és a renitensek, akik csakazértis.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:32:07

@Vedere' Lavór:
Szeretett delfinnyeimért még unokahúgom ártatlanságát is kész vagyok felajánlani.

Xezs 2012.05.02. 22:32:27

@Vedere' Lavór: Már hogyne lenne. A lakásom az. Kikapcsolhatom a telefont, lehalkíthatom a kaputelefont és alszok. Volt már hogy kopogtak, én meg leszartam. Mert épp élveztem a privát szférát :)

XCat 2012.05.02. 22:32:43

@gyvy: Megfontolandó... és mondd csak, mennyire ártatlan? :)

XCat 2012.05.02. 22:33:58

@Xezs: Xezs, drága aranyos szívem... én sok mindent gondoltam már rólad, de hogy ártatlan lennél és naiv, azt nem. Ez most egy teljesen új oldalad.

XCat 2012.05.02. 22:35:58

@gyvy: Na és hány éves? Mert ugye az lényeges szempont árfolyamügyileg, tanult kollégáim szerint.

XCat 2012.05.02. 22:38:45

Apropó, egy 1987-es swarzihasonmás unokaöcséd nincsen? Neki nem muszáj ártatlannak lenni. Csak hogy nekem is legyen valami öröm a biznicbe.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:39:21

@Vedere' Lavór:
Khmm.. olyan, mint a jó tokaji. Pár évet még érnie kell. :D

Hurri Kán 2012.05.02. 22:40:52

@Vedere' Lavór:
Öcsém van 87-es, de ő inkább egy elbaszott Clint Eastwood kópiára hajaz.

XCat 2012.05.02. 22:42:50

@gyvy: :((

Akkor kénytelen leszel egy hasonmást keresni, és örökbe fogadni. :)

Hurri Kán 2012.05.02. 22:44:43

@Vedere' Lavór:
Egy Clint Eastwood hasonmást? Mit kezdek vele? ÉN nem vagyok OLYAN. :D

XCat 2012.05.02. 22:47:50

@gyvy: swarzi hasonmást. Nekem. Mer én viszont olyan vagyok. :D

Hurri Kán 2012.05.02. 22:49:58

@Vedere' Lavór:
Ahha. Hát ne hülyézd akkó Czeizelt, beszéjj vele h tenyésszen neked egyet. :D

XCat 2012.05.02. 22:51:59

@gyvy: Az hasonmásnak is igennagyon elbaszott lenne. Czeizel bácsi nagyon okos, csak agyára mentek dolgok, emiatt ha beszélni látom, késztetést érzek, hogy pofán nyomjam.
De persze legyőzöm, szenilis öregurakat megverni nem szép.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:55:06

@TERMOSZ:
Ha tud Scwarzit micsurinolni? :D

dr. pretender 2012.05.02. 22:56:39

@atpijkamo: ebből volt is már ügy, mert a gyermekrák alapítvány milliárdos adományt költött már a saját működésére. na ők azok, aiknek sosem adnék pénzt.

Hurri Kán 2012.05.02. 22:57:12

@TERMOSZ:
Mijeza hirtelen átkeresztelkedés? :D

XCat 2012.05.02. 22:58:47

@gyvy: Elkezdtem galaxyquestet nézni. Abban volt a "ezek termoszok vagy dalmaták, vagy ilyesmi".
Csak az hosszú lett volna nicknek.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:00:04

@TERMOSZ:
Hűűű... Tunnám mi az a galaxyquest. De hát szörnyen hiányos a félműveltségem. :D

dr. pretender 2012.05.02. 23:00:38

@Sztavrosz_: van még ember, aki 2012-ben adblock nélkül netezik? :O

Stock 2012.05.02. 23:00:48

egyszerűen nem értem az ilyet!!!!!!!!!!
hogy lehet úgy élni, hogy a szerencsére bízza az egy élet munkájával összeszedett értékek, személyes holmik védelmét?!
lehet így élni egyáltalán?

miért nem csináltat egy biztonsági ajtót legalább mabisz 15 perceset + egy riasztó + biztosítás.......

és máris kevésbé stresszes az élet!

Hurri Kán 2012.05.02. 23:02:04

@TERMOSZ:
Kedvesnek láccik szívemnek.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:03:59

@TERMOSZ:
Van ez is akkora marhaság, mint az űrgolyhók volt?

XCat 2012.05.02. 23:04:43

@gyvy: Nekem minőségibbnek tűnik. A golyhók elég erőltetett volt.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:06:32

@TERMOSZ:
Asse nem volt rossz azért. Ezt mire végignézem most, megint reggel :D

XCat 2012.05.02. 23:08:22

@gyvy: Nem baj. Gondold azt, hogy velem nézed. Meg swarzival. (bejött egy nagy marha szúnyog, elneveztem swarzinak.)

Hurri Kán 2012.05.02. 23:11:10

@TERMOSZ:
Swarzi hím, vagy nőstényszúnyog?

XCat 2012.05.02. 23:12:08

@gyvy: Azt nem kérdeztem meg tőle.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:13:19

@TERMOSZ:
Tudnom kéne.

Jesszus, arról nem volt szó, h Szetey Gabriella is szerepel a filmben. :D

öregmogyi 2012.05.02. 23:14:11

Távfelügyelet?
Havi 5 rongy, és befejezheted a "rettegést"...

XCat 2012.05.02. 23:15:14

@gyvy: Legyen akkor mondjuk nőstény. Abból nagy baj nem lehet.

Hát látod? Mondják ők, hogy ezek történelmi dokumentumok alapján készültek.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:17:37

@TERMOSZ:
De. Nőstény szúnyog az vérszívó. Persze az érem másik oldala, elmondhatom a klubba' hogy két nővel néztem meg a filmet.

S igazuk van. :)

Stock 2012.05.02. 23:17:50

@öregmogyi: ha megbízhatóa cég és ha nem passzív infrával oldod meg....

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.02. 23:18:34

@dr. pretender: "a gyermekrák alapítvány milliárdos adományt költött már a saját működésére."

Nem csak ők, mindegyik. Ugyanis nincsenek ellenőrizve.

"na ők azok, aiknek sosem adnék pénzt."

Egyetértek.

XCat 2012.05.02. 23:24:48

@gyvy: Az élőlények úgy általában vérszívók. A szúnyogok legalább bevallják.

dr. pretender 2012.05.02. 23:26:25

@atpijkamo: igen, ez igaz, de messze ők gyűjtik össze a legtöbb pénzt. legalábbis pár éve még tuti ők vezették a toplistát.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:28:03

@TERMOSZ:
A szúnyogok őszinte lények?

[c] 2012.05.02. 23:29:01

@atpijkamo: Attól még rendesen lenullázza a családi költségvetést a gyerek betegsége. Az egyik szülő előbb-utóbb kiesik a munkából, mert a munkáltató nem tolerálja, hogy a kórházba be-kórházból ki-orvoshoz be stb. miatt sokat hiányzik.
Persze ez nem változtat azon, hogy a legtöbb alapítvány pénznyelő...

XCat 2012.05.02. 23:30:34

@dr. pretender: Az emberek barmok. Mutatsz nekik egy szenvedő gyereket, és azt hiszik, ezzel tettek érte valamit.
Azért éreznek késztetést rá, mert a szaporodás a fő ösztönük, és félnek, hogy az ő kölykük is járhat úgy.

Persze a gyerek ezzel nem lesz előbbre, az esetek többségében kb. ugyanúgy felfordul pár év kínozgatás után. Ha túléli, az valóban csoda.
A gyerekrákék viszont szépen élnek. A faszomagyúak meg jó embernek érzik magukat.

@gyvy: Ezt majd használjuk fel a poloskabiznicbe.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.02. 23:40:31

Na, ha meg nem nézek fel, akkor hirtelen felpörög a homár. Ez nem lehet véletlen.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:40:53

@TERMOSZ:
Igazából az a két állat, amit nagyon tudok tisztelni a csótány, és a hiéna, alkalmazkodóképességük és kitartásuk miatt.

XCat 2012.05.02. 23:42:31

@gyvy: Nekem egyik sem az esetem. A csótik viszont jó eséllyel túlélik az embiket. A hiénákok nemtom.

XCat 2012.05.02. 23:43:39

Felinstalláltam egy scannert. Technikai géniusz vagyok!

Hurri Kán 2012.05.02. 23:44:48

@TERMOSZ:
Jó, hát - rövid időszakot leszámítva - egyiket sem tartottam háziállatként. :)
Csótány kb. mindent túl él. Hiénák fogynak, mert kevesebb a dög amit vacsizhatnak.

XCat 2012.05.02. 23:45:31

@gyvy: Azért 7 milliárd döglött mazsom sokáig kitart.

Hurri Kán 2012.05.02. 23:47:39

@TERMOSZ:
Mindenféle teljesen indokolatlan és elmaradott törvényi meg járványügyi előírás mijatt jelenleg nem engedélyezett a hijénákkal való temetkezés.
Holnap meg is intravénálom emiatt a parlamenti képviselőmet. Dolgozzon meg a pénziér.

XCat 2012.05.02. 23:52:10

@gyvy: Jó. Intézzél nekem egy swarzit is. A szúnyogot végül meguntam, és agyonütöttem.

XCat 2012.05.02. 23:53:50

@gyvy: És Gabriella is meghótt. :(

Hurri Kán 2012.05.02. 23:54:39

@TERMOSZ:
Ez a swarczi ez nálad valami fixáció? Ezen talán már csak a piócás embi segíthet. :D

Hurri Kán 2012.05.02. 23:57:16

@TERMOSZ:
Főszereplő megéri a film végét, nem? Aztán lesz hepinessz, vellnessz, meg bacchanália. Minden rendes filmnek így kell végződnie :)

XCat 2012.05.02. 23:58:35

@gyvy: Kurvagyönyörű teste van. Illetve volt. 30 éve. :) Olyan szexuálisan kihasználnivaló, szép nagy marha darab, műanyaggal fújt húúúúúúús. Gondolom ugyanezen okból a pöcse nem nagy szám, de ellennék azzal is, hogy nézegetem. Ha nincsen más. :(

:)

Hurri Kán 2012.05.03. 00:00:14

@TERMOSZ:
Hát az túlzás, hogy nagy darab. Vót vagy 168 centi magas, mint a kutya ülve. :D

XCat 2012.05.03. 00:01:05

@gyvy: Azt nem tudom. Viszont ha nagyon nincsen más, a brúszvilisszel is beérem.

Az úgyis itten van most valamerre. Lehet elmegyek, levadászom, és lejáccuk kettesben a dájhárd hatos privátdeluksz verzióját.

XCat 2012.05.03. 00:02:15

@gyvy: 168 centis terminátor? Hm, az ijesztő lehetett. :)

ciluvagyok 2012.05.03. 00:03:20

Légyszi írd meg a biztosító válaszát! :) ez lenne a sztoriban a lényeg...

Hurri Kán 2012.05.03. 00:04:11

@TERMOSZ:
Azt hiszem, arra akkora a túljelentkezés, mint régen a bölcsészkarra :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.05.03. 00:08:23

Na, most olvasom a négynapos magyarországi ünnep utáni első posztot!

Meglátásaim:
1./ Az Aldi tényleg hülye (mentségére szolgáljon, hogy ez nem mindenhol betörőcsalogató).
2./ A fentebbi pontból következik, hogy máshol nem ennyire veszélyes az Aldi akciója. Itt nálunk pl. be sem zárom az ajtót, ha bemegyek a városba (pl. nehogy már ne tudja berakni a házi tejet a hűtőbe aki hozza, aztán még a végén romlott tej várjon este, ha hazaértünk:)) Mondjuk az is igaz, hogy itt a szomszéd rálát a kertemre, meg puskája is van, és fel van hatalmazva, hogy 1 kérdés után elsülhet az a puska, ha a válasz nem kielégítő:) De ez itt így természetes:)

XCat 2012.05.03. 00:09:23

@gyvy: Na, közben megvan a bacchanália.

A viliszre de amúgy jah. Lehet hogy kárpótlom magam, és megnézem a 12 majmot, abban egy csomószor mutogatják meztelenül. :D (eszméletlen segge van)

((ő milyen magas?))

Hurri Kán 2012.05.03. 00:13:36

@TERMOSZ:
:D
Nem tudom, milyen magas... Csak azt, h Németországban született. Ott állomásozó katona apuka tüffentett egy német menyecskével. :D

XCat 2012.05.03. 00:21:46

@gyvy: Na hát akkor házi feladat, derítsd ki nekem. Hívd fel a sajtósát, vagy mit tudom én.

XCat 2012.05.03. 00:23:19

@gyvy: Akkor mérd le. Ha 185 alatt van, keríts neki egy magassarkút.

XCat 2012.05.03. 00:26:21

@gyvy: Ez is? Afenébe, hát ez az amerika a jóseggű töpszlik hazája?

Hurri Kán 2012.05.03. 00:27:56

@TERMOSZ:
Ja kérem. Nincsen rózsa tövis nélkül.

XCat 2012.05.03. 00:32:02

@gyvy: De van. És meg fogom találni. És ha megtaláltam, kihasználom, tönkreteszem, és eldobom. :)

Hurri Kán 2012.05.03. 00:37:28

@TERMOSZ:
Nem gondoltam volna, ide jut a világ, hogy már rózsának sem jó lenni. :D

XCat 2012.05.03. 00:40:50

@gyvy: Miért? Nagyon élveznék. Meg én is.

Hurri Kán 2012.05.03. 00:42:17

@TERMOSZ:
A kihasználás rendben van. No de a tönkretétel? :D

XCat 2012.05.03. 00:47:12

@gyvy: Hát ha sokáig bírja, akkor lehet hogy megunom, és megtartom. Vagy ez a fázis kimarad.

Megdobbent 2012.05.03. 00:47:27

Ilyet az ALDI nem tesz, ezt nagy valoszinuseggel a cba kovette el, lejaratasi szandekkal.

Hurri Kán 2012.05.03. 00:48:29

@TERMOSZ:
Mindent értek. Most viszont megyek, és megnézem a szemhéjam belső felét a hátamon ülve. :)

hower 2012.05.03. 00:52:17

Hú, de tele van a tököm az ilyen kilincs reklámokkal...

Az ajtó egyébként nem a lakásomhoz tartozik? Milyen alapon aggat rá ornamentikát, ha nem kérem? Legközelebb felfesti rá az aktuális ajánlatait is?

*szívlapát kategória*

Xezs 2012.05.03. 00:56:09

@TERMOSZ: kb leszarom mit gondolsz, mivel te csak kötekedni jársz ide

Xezs 2012.05.03. 00:59:27

@TERMOSZ: Nem azért adnak pénzt, mert a szaporodás jár az eszükben hanem egyrészt mert valóban azt hiszik hogy ezzel segítenek, továbbá nem tudják elfogadni a tehetetlenséget plusz még az is az agyukban van hogy jaj mit szól a szomszéd. Minden nap látok ilyen lehúzást az utcán ráadásul azok aztán tényleg nem alapítványnak gyűjtenek.

XCat 2012.05.03. 01:01:02

@Xezs: ... és néha felmerül bennem az is, hogy elképzelhető, hogy nem vagy okos. :)

És jól vigyázz, mert ha egyszer úgy döntök hogy nem vagy az, nem fogom tovább eltűrni sem a hisztidet, sem a fröcsögésedet, hanem ugyanúgy helyre foglak rakni, mint akármelyik huszadrangú prolit.

Xezs 2012.05.03. 01:01:53

@TERMOSZ: te nem érted azt, hogy "kb. leszarom"?

XCat 2012.05.03. 01:03:31

@Xezs: 1. Itt te nem értesz dolgokat. Sokadszor. 2. Szarul hazudsz. :) 3. Még ha igaz is lenne, miből gondolod, hogy számít a gondolatvilágod?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.03. 02:17:17

@TERMOSZ: urban legend szerint csak a noi szunyogok szivjak az ember veret /sosem ertettem a ferfi szunyogok min elenk/

az ajtoba meg aramot kell vezetni es akkor elfogynak a szorolapozok, viszont az alditol szep, hogy mindent visszavasarol

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2012.05.03. 02:48:32

@Xezs: nálam 50 éves a bejárati ajtó, ráadásul tollas kulccsal kell kinyitni. Az ok, amiért nem cserélem le: nincsen a lakásban semmi, amit potenciálisan elrabolhatnának tőlem. (Könyvet, használt pulóvert, román gyártmányú piros füles fazekat csak nem...) A négyéves laptopomra nem hiszem, hogy bárki foga fájna, de amikor nem vagyok otthon, akkor legtöbbször a gép sincs a lakásban. Egy csilivili biztonsági ajtó kvázi felhívás keringőre: "na emögött biztos van plazmatévé" jelleggel.

Megdobbent 2012.05.03. 02:49:53

@TERMOSZ: Ooo, az avatarod allando a nickek tengereben? :)

@hagyma: Asszem valami gyumolcsnedveken vagy micsodan. Mondjuk engem nem csipnek a verszivo szunyogok sem, halistennek :>

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.03. 04:26:31

@Megdobbent: szval a ferfi szunyog az vega
OK
engem sem csipnek
emberemlekezet ota nem volt szunyogcsipesem
kizarolag Mary szivja a veremet
@bikmakk: ki az a barom aki plazma tv-t akarna lopni?
egy jo roman fazek, egy retro pulcsi, meg egy laptop sokkal hasznosabb

jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.05.03. 06:34:20

@Xezs: Talán akkora a haszonkulcs, hogy a "racionális" - nem kell eladót fizetni, aki áll és várja a vevőket - érveken kívül az is befigyel, hogy van miből ekkorát engedni...

mel gibson 2012.05.03. 06:42:44

te droid.ha ez a munkám,akkor oda fogom akasztani és leszarom a piti tv-det ha ellopják.ha ennyi menő cuccod van szereltess riasztót féreg.ja és az én torkomon semmit nem fogsz lenyomni mert eltöröm a kezed.maximum én akasztok egy olyan aldis szart a seggedbe.hülyegyerek
(én is rühellem a szórólapokat de az pont nem egy pl.diák hibája,hogy csak ilyen szar melót kap)

CID 2012.05.03. 06:44:06

@gyvy: javasolnám furaszemet felfogadni reklámarcnak, az űrgyíkok özönlenének a poloskavacsira :-)

Terror Dzsoni 2012.05.03. 06:52:07

Megértem a levél íróját, igaza van. De emellett egy barom is, mert azt a szerencsétlent akinek az a feladata, hogy ezeket a szarokat kiaggassa nem tehet semmiről. Ez is egy munka, még ha szar is.

nyekk 2012.05.03. 07:08:05

@bikmakk: Hol élsz te?
Manapság egy félfülű fazékért (fémből van) az egész családodat lemészárolják. Meg meg is erőszakolják. Vagy előtte, vagy utána. (Főleg a hátrányos helyzetű etnikumok környékén. Segílykiegészítés céljából)

És akkor a lakásba beépített értékes anyagokról (faanyag, tüzelő bútor, parketta, fém vízcső, vasradiátor)nem is beszéltem.

CID 2012.05.03. 07:15:55

@nyekk: Jaja, pár hónapja Szegeden egy üres önkormányzati panellakást feltörtek, hogy leszereljék a radiátorokat. Nem sikerült a kiömlő forró víz miatt, de legaláb a fél ház elázott !

popocatepetl 2012.05.03. 07:29:15

Hozzánk két hónapja nem tömködnek be reklámanyagot. Szegény tömködő lebetegedett.

Kabbe (törölt) 2012.05.03. 07:34:17

mit keres a blogod tetején az a mocskos reklám?:)

Roy 2012.05.03. 08:01:50

@atpijkamo: A kertes házaknál a kertkapu kilincsére akasztják, mig a bérházakban mindig van egy lakó aki beengedi őket. Ilyen helyeken a postaládákat is úgy kitöm9k reklámokkal, hogy az kifolyik belőle. Ez se rossz betörő csalogató. Név emelet ajtószám a postaládán kiírva, innentől kezdve akinek nincs kiürítve a postaládája naponta az feltételezhetően nincs otthon.

igazi hős 2012.05.03. 08:12:58

Ugye lehet már a posztolót? Nyilván a betörő csak és kizárólag ez alapján megy, eszébe sem jut ránézni a postaládára vagy megnézni este 9-kor, hol van világos. Arról nyilván nem is hallott a poszter, hogy olyankor is simán bemennek a lakásba, amikor a tulaj épp a másik szobában alszik.
Nem is értem, ennyi ésszel miért nem szereli le a postaládát és a kilincset.

buksikutya 2012.05.03. 08:50:54

az mar csak hab a tortan, hogy magyarul sem tudnak (hianyzik egy vesszo)

b

Dour ® 2012.05.03. 08:56:04

@popocatepetl:
Olyan rég láttalak ......
Nem a tömködő betegedett le.
Te magad vagy köztudottan beteg.
Az emberek és az állatok is kerülnek. Személyedet(?) is egy kilincsre kellene kiakasztva reklámozni, és a betörők is menekülve elkerülnék azt a lakást.

cicmen (törölt) 2012.05.03. 08:59:37

Nekem meg valami gyökér csekkekkel tömi tele a postaládámat! Ha elkapom rábacik!

cicmen (törölt) 2012.05.03. 09:08:23

@atpijkamo: "a gyermekrák alapítvány milliárdos adományt költött már a saját működésére."

Nem csak ők, mindegyik. Ugyanis nincsenek ellenőrizve.

Pár éve betámadták őket elég szépen az elszámolás miatt. A Balogh nevű fazonról kiderítették, hogy sitten is volt valami ifjúkori botlásért. Aztán nem találtak semmi különöset. Persze ez az ellenőrzés bűzlött rendesen, nagyon látszott hogy valaki rá akarja tenni a kezét a jól működő alapítványra. Különben ajánlanám az előzmények megismerését, ti. hogy harcolt a gyerekéért a férfi, mert az orvosok lemondtak róla. Elég kemény történet. Én becsülöm a pasit és szoktam a javukra rendelkezni az adóbevallásnál.

emzéperiksz 2012.05.03. 09:16:30

Engem is a guta kerülgetett, amikor erre értem haza vasárnap este külföldről. Már volt nálam korábban egy betörés, úgyhogy én is elküldtem az aldisokat az anyjukba. Mi a faxért tudatják a betörőkkel, hogy nincs senki otthon?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 09:20:40

@cicmen: "ámadták őket elég szépen az elszámolás miatt"

Az ésszerű gazdálkodást, és az adoményok felhasználását nem lehet az alapítványokon számonkérni, mert nincs ilyen kötelezettség a törvényben. Az alapítvány nyugodtan költheti az adományok 90%-át a saját működésére - luxusautók, akármi - és 10%-ot a meghirdetett célokra. Amíg nem sikkasztanak, addig nem lehet bajuk.

Úgyhogy én alapítványnak - kivétel zeneiskolai - egy fillért nem adok. Még az evangélikus egyházban bízom leginkább.

cicmen (törölt) 2012.05.03. 09:27:45

@atpijkamo: Az alapítvány nyugodtan költheti az adományok 90%-át a saját működésére - luxusautók, akármi - és 10%-ot a meghirdetett célokra.

Ott nem volt ilyesmi. Különben magánügy az 1%, csak a konkrét példa nem a legjobb volt. Valami békési gittegylet tényleg ezt csinálta az adományokkal ez tény.

cicmen (törölt) 2012.05.03. 09:30:27

@atpijkamo: Még az evangélikus egyházban bízom leginkább.

És mit szólsz a krisnásokhoz? Olyan kis biók! :)

Nomante 2.0 2012.05.03. 09:32:32

Mocskos ALDI, ezentúl a LIDL-ben vásárolok!

Egyébként Erdély még mindig ősi román föld?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.03. 10:37:09

Nekem még a telefonos cégek tetszenek. Nem veszed fel háromszor, akkor küldhetik a smasszereket! Szerencse, hogy egy 50 kilós komondor elég jó optikai házőrző! Élesben még nincs kipróbálva! ;)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.03. 10:41:14

Most hol tartunk éppen?
Keydem elvesyteni a fonalat...

ekat 2012.05.03. 10:41:19

Jó, hogy mindenki a reklámozásról mint olyanról ír, de a posztolónak biztonsági szempontból teljesen igaza van. Minden rendőrségi, ilyesmi tanácsadásban is szerepel, hogy ügyeljünk, hogy ne tűnjön ki, hogy nem vagyunk otthon. (Újságokat valakivel kiszedettetni, néha előre beprogramozott lámpafelkaspcsolódások, ilyesmi.) Persze hétvégén/ünnepnap velünk is simán előfordulhat, hogy másfél napig lóg ott, mire kimegyünk az ajtón. :-)
Én részemről amúgy az összes bedobott hirdetést utálom, különösen a kisvállalkozó urak pocsék helyesírású, nyitáskor azonnal kiszállingózó sajtcéduláit. (Amit aztán sokan nemes egyszerűséggel ott is hagynak a földön.) 2012-ben, Európában? Nincs is ennél jobb módja, hogy meggyőzzenek az igénytelenségükről, azaz arról, hogy még véletlenül se velük akarjak dolgoztatni...
A szórólapozókat meg nehogy már sajnálnom kelljen, (mint társadalom) szociális indíttatásból fizessünk embereknek, hogy teleszemeteljék a várost? Klassz... akkor már inkább adjuk segélyben, legalább tiszta marad a környezetünk.

telkoe 2012.05.03. 11:04:21

@mel gibson: Meg mielott kidurransz a reggeli extra tejbegriztol probalj meg megbaratkozni a tennyel hogy a lepcsohaz is maganterulet. Szorolaposnak, hazalonak, lomisnak semmi keresnivaloja ott es kivaghatja barmelyik tulaj.

Ha nagyon eroskodsz, nemcsak par maflast akasztasz le, hanem akar a sitten jatszod rozalindat lampaoltas utan.

Mérges 1234 2012.05.03. 11:25:32

@ekat: NE basz te két napig nem jösz ki a lakásból, nem vagy te panelproli?????

:D :D

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.05.03. 11:26:57

A biztosító válaszára kíváncsi lennék, bár jobb ha a biztosító fizet mert ha megtudja hogy esetleg ez miatt történt a betörés akkor átpasszolja a kártérítést az Aldinak és 10 év mire valakitől pénzt lát az ember.

Void Bunkoid 2012.05.03. 11:54:51

@Jézus33: előferdül az, nem kötelező panelprolinak lenni - képzeld, nem mindenkinek az az álma a szabad hétvégéjén, hogy irritálóan büdösre izzadja és mozdulatlanságig-izomlázasra fárassza magát mondjuk egy biciklitúrán, vagy hótérszegre igya magát és egész hétvégén növényállapotban vegetáljon. Hanem _pihenni_ akar, ami az ő esetében mondjuk annyiból áll, hogy délig alszik, végignézi a kedvenc sorozatának egy egész évadát vagy mittomén, wowozik egész nap, és néha elkúszik hugyozni egyet vagy enni a konyhába, és leszarja a rohanó fitti egészséges trendi karrierista világot két napra.

Mérges 1234 2012.05.03. 11:59:00

@Void Bunkoid:

Leírva is szarul hangzik.

Mi 4 napig pihentünk ezen a hétvégén, délig aludtunk minden nap. 1 nap séta kaja a római parton.

2 nap kirándulás a Pilisben.

3. nap uszoda majd egész nap.

4. nap csak a parkban sétáltunk fagyiztunk.

Nem döglöttünk a Tv előtt, de sokkal pihentetőbb volt.

Aki több napot végig basztatja a számítógépet, vagy tévé előtt görnyed, az lehet megfelel a mai társadalom elvárásainak, de egyébként simán ólom pozitív.......

cicmen (törölt) 2012.05.03. 11:59:27

@Jézus33: NE basz te két napig nem jösz ki a lakásból, nem vagy te panelproli?????

Ne szemétkedj! Lehet hogy vastüdőben fekszik szerencsétlen, te meg itt basztatod!

Bitorrent 2012.05.03. 12:00:05

Nálunk Kecskeméten mi egy zárt kis társasházban élünk, 9 család, zárt kapuk, még a postást is alig engedjük be, rend is van és tisztaság. Mikor megláttam ezeket a szarokat a kilincsen, ok hogy hozzánk nem törnek be, de hogy a faszomba jött be hozzánk aki ki akaszgatta??? A lépcsőházba?? Tudnám ki volt, feldugnám a seggébe az összeset!!

élhetetlen 2012.05.03. 12:02:15

@TERMOSZ: Ügyes lehetsz. Én nem azt írtam ki, hogy ne dobjanak semmit, mert a leveleimet továbbra is várom. Azt írtam ki, hogy nem kérek szórólapot. Azóta is tele van velük a postaládám. Tényleg ügyes lehetsz, hogy Rád hallgatnak.

Manyecska 2012.05.03. 12:21:44

@webster: hát ez kézenfekvő, az egyik szomszéd!!:)

Manyecska 2012.05.03. 12:23:17

@Jézus33: Jééézus hogy tudtok tik a Rómain sétálni?? minden 10. másodpercben jut egy biciklis //vagy 4/ a se..gembe!! ??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 12:24:21

@cicmen: "mit szólsz a krisnásokhoz?"

Nekem tetszenek. Ettem is a levesüket. Az más kérdés, hogy nem tartom őket normálisnak.

ekat 2012.05.03. 12:26:27

@Jézus33: Miért, mi az összefüggés? :-)
Laktam panelban, szerettem nagyon, sokkal jobb volt, mint aztán az újépítésűm. Utóbbitól nagy veszteséggel megszabadultam, és most egy jó kis régi téglaházban lakozom. A hétvége egyik napján sokszor csak otthon lustálkodunk, pezsgős reggeli, netezgetés, filmnézés, erkélyen olvasás, ilyesmi. :-) Most meg pl. azért nem tettük ki a lábunkat hétfőn délutántól szerda reggelig, mert ott tanyáztak a ház előtt az... izé... lomszétturkálók.

Manyecska 2012.05.03. 12:31:12

@tangerine71: :) ezt a dédi írhatta vagy a kutya!

ekat 2012.05.03. 12:33:51

@Jézus33: Úgy vélem, hogy mindenkinek joga van eldönteni, neki mi a pihentető. Nem arról volt szó, hogy ki mit tart egészségesnek, vagy tartalmas programnak a szabadideje eltöltésére... Nekem például az olvasás az abszolút kedvenc, és?

Void Bunkoid 2012.05.03. 12:53:12

@Jézus33:

1. a római parti séta és kínaizás után számba vettétek, hogy mennyi aprót osztogattatok a TOSZULÓ hajléktalanoknak valamint milyen betegséget kaphattatok el tőlük, ahogy rátok nyálzottak

2. kirándulás utáni kellemes bűz, otthon kullancsszedés.

3. uszoda után irány az ügyeletes patika Canestenért, nehogy utána bal láb a kékre legyen :)

4. utána a fagyizás közben beszerzett darázscsípések jegelése, valamint újabb hajléktalandzsuva-fertőtlenítés.

Lehet, hogy neked az, aki képes megülni a seggén két napig az ólompozitív, de nekik meg te vagy egy nyughatatlan túlmozgásos sajtkukac, aki még seggfej is, mert képes lenézni mindenkit, aki nem ő.

Sajnos hiába fittizel, nem fogsz te sem örökké élni tőle, és kissé kényszeresnek is tűnik ez az állandó arconpörgés - leginkább arra utal, hogy te mintha nem éreznéd magad jól otthon/a jelenlegi környezetedben. Ebben az esetben a hiba benned van, mert te választottad az otthonodat. Válassz másikat, ahol jól érzed magad. De az is lehet, hogy csak ki kellene takarítani otthon, mindjárt otthonosabb lenne :P

Mérges 1234 2012.05.03. 12:54:29

@Manyecska:

Na mondjuk ez igaz, volt raklapnyi bicikils, sőt még majdnem verekedés is volt.

Viszont ettünk valami igazán finom kaját az egyik etetőbe a parton üldögéltünk, nagy királyság volt na.....

@ekat:

Hát én nem bírok meglenni a 4 fal között, 1 nap őtán már nyomaszt, most töröm a fejem, hogy an lesz nekünk házacskánk.....

Na meg engem az is felbasz, hogy az akós szomszéd dohányzik az erkélyen, ezért az én erkélyem nem teljesen használható a füst miatt...

Már csak egy jó kis tűdőrákban reménykedem....

Mérges 1234 2012.05.03. 13:06:29

@Void Bunkoid:

Lehet lehagytam a smile-kat.....

Nem ezsik olyan forrón a kását.

Kínaiban nem ettünk, rendes étterem volt.
Bűzt sem tapasztaltam az erdő útán.

Hát igen az úszoda, ez sajnos sokszor él, Dagály felejtős pl......

Nem tudom te merre laksz, de felénk egy kurva hajléktalan sincs, belvárosba nem mennék.

Nem túlmozgás ez, amiről beszélek napi pár órás programok.

Lakásom 2 évnyi kemény meló útán, irigyésre méltó, maga a társasházi környezet valóban zavar engem egy picit......

Ok, túltoltam, mindeki azt csinál, amit akar....

Void Bunkoid 2012.05.03. 13:08:53

Ja, megvan a megfejtés, Jézus barátunk akkor ezek szerint lakótelepen lakik - annak ellenére, hogy panelprolizik :)

Így már valamennyire megértem, ennek ellenére majd emlékezz akkor, amikor házad lesz, és egy szimpla kétnapos hétvégédből átlag 1 teljes napot (kb havonta egyszer mind a két napot...) elvesz az, hogy a porta ne úgy nézzen ki, mint egy trágyadomb (kivéve ha minden növényt kiirtasz és kilegózod az udvart betonnal meg viacolorral a la külvárosi "kertesház"-tulajdonosok) és az egész végén már csak egy fotelt és sört kívánsz, valamint hogy ne kelljen sehova sem menni - majd akkor eszedbe jut az, amikor nem kellett semmi ilyesmit csinálni a panelben, csak felkelni, főzni egy kávét, utána meg nekivágni a városnak.

Manyecska 2012.05.03. 13:10:11

Tiltakozom!!:D a rómajin nincs hajléktalan. A biciklisek elsőre őket ütnék el!!!

England win The Ashes! 2012.05.03. 13:20:20

@Manyecska: Hogyhogy hogyan? Gondolom a vízen (hosszú í) járt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.05.03. 13:43:37

Szórólapot csak őstermelőtől!
(Ha még nem lett volna.)

Mérges 1234 2012.05.03. 13:45:08

@Void Bunkoid:

Ja, ja abszolút igaz. Amúgy nem panel, hanem tégla társasház, de amúgy dettó ugyanaz a szar, ugyanaz a lakóközösség.

Én nagyon vágyom házra, de tudom, hogy minimum az alábbi problémákkal jár,

kert, fűnyírás, hólapátolás, 20 évenként teőfelújíát, kerítés festés.

És a tököm tudja még mi, igazad lehet, lehet, hogy havi 2 napot csak a rendrakásra kell fordítani..

De cserébe dögölhetszh a daját kertedbe...

popocatepetl 2012.05.03. 14:00:50

@Dour ® (ius murmurandi):
előkerültél, te girhes nyomoronc?
Menj haza szépen, hogy a kilincsorrú rusnya anyád odaadhassa neked a langyos tejcsidet!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.03. 14:12:39

@Void Bunkoid: Ennyi, én éppen ezért lakok egy viszonylag élhető, zöldövezeti, de nem külvárosi társasházban :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.03. 14:52:27

ez a homár?

és tessék mondani, hol lehet ilyen szép kilincsfüggőt szerezni?

aldiban kapni?
hüjehajó árulja?
és mijeze vita a kertesház és lakás közt?
nooorrmááálisss???
nem vagyunk egyformák
nekem a tököm teli van a kerttel, de azért sem mennék lakásban. más.
mert néha nagyon jó a kert.
és semmi nincs ingyen.
kert? munka?

2012.05.03. 15:08:16

@Yasashi Tanuki: a válasz egyszerű: a könyvesboltban ott áll 3 évig a sok szar eladhatatlan könyv, az ottani bérleti díjat és eladó munkabérét kell fedeznie a könyvnek. Ez az ár kb 60 %-a.

Dour ® 2012.05.03. 15:48:30

@popocatepetl:
Hmmm.....
Nem tudlak értelmezni.
Szerintem nem én vagyok az egyetlen. Mások szerint is idióta vagy.
Azért egy kilincsen jól mutatnál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.05.03. 16:22:25

nekem zaryt a postaladam, nem tudnak beletenni semmit /csak a postas ugye/
kilincsre meg nem divat

XCat 2012.05.03. 17:14:39

@Yasashi Tanuki: Fillérekből? Érdekelne, melyik nyomda az, ugyanis ahogy én számolgattam, a magánkiadás viszonylag kis példányszámban is olyan 2-3 millió forint. Igaz, ha eladható, lényegesen több marad meg belőle. Viszont mitől lenne eladható, amikor az emberek többsége vagy alexandrában, vagy libriben vesz könyvet, azok meg nem engedik be, amíg nem mutatsz olyan számokat. :)

XCat 2012.05.03. 17:21:40

@Kulics: Akkor nem tudom mivel magyarázod azt, hogy a nagy plázákban gyakran lényegesen olcsóbbak a könyvek, mint a városszéli sufnibutikokban. Jó, rá lehet fogni, hogy már ennyire szabadulni akarnak tőle, na de állandóan? :)

XCat 2012.05.03. 17:24:03

@Void Bunkoid: A lakótelep és a családi ház Künnafaszomban között vannak azért fokozatok. Családi ház annak kell, aki meg tud fizetni egy kertészt/mindenest, vagy sok a ráérő ideje.

XCat 2012.05.03. 17:30:38

@atpijkamo: Minek? Kíváncsi voltál rá?

@Megdobbent: Ezexerint.

Körkérdés; véleményetek szerint mit kellene csinálni a hajléktalanokkal? Ugye ahol mi vagyunk, ott ne legyenek. Ki se rakják őket gettókba, az olyan embertelen. Hozzájuk ne érjünk, már pénzt se adjunk nekik, mert mi van ha elkapunk valamit (megjegyzem ez nekem sosem sikerült, pedig gyakran hozzájuk érek).
Le nem lőhetjük őket, mert mit szól a kűfőd. Lakást munkát ne kapjanak, mert nekünk azért dolgozni kellett, akkor ők miért kapják ingyen. Különben is, ők tehetnek arról, amiben élnek ugye, de mi, akik mennyivel különbek vagyunk, mi csak egymás faszságáról tehetünk.

Na akkor mégis miajókurvaistenfasza lenne a helyes cselekedet a nagyérdemű mélyentisztelt véleményezvénye szerint?

XCat 2012.05.03. 17:32:00

@TERMOSZ: Jah a kérdést a buzgó tiltakozás a hajlékonyok léte ellen ihlette, ugyanis ahogy elnézlek titeket, azzal itt büszkélkedni szokás, hogy áááá, ti nem, nem is láttok olyat. :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 17:37:30

@TERMOSZ: Akkor ott jó döntésnek látszott. Főleg kiváncsiság.

Vannak vésztartalékaim, barátaim, rokonaim, az utcára nem kerülnék egykönnyen. (Nyugdíjra nem nagyon számítok, valamit kapni fogok, de fényes jólétet nem fog biztosítani.)

Manyecska 2012.05.03. 17:37:44

@TERMOSZ: nálunk speciel itt alszanak a parkban évek óta, szoktunk velük beszélgetni - amelyik emberi külsővel rendelkezik-... Volt amikor bennt ült a kuka mellett egy iszonyúan toprongyos kisöreg, olyat szerintem még te sem láttál. Igazi hajléktalan, a legszerencsétlenebb fajtából:( vittem neki tejet és kenyeret és bár beszélni alig bírt de mikor rögvest felhajtotta megköszönte /magától/! Azt hittem nem éli meg a másnapot. Azóta soxor látom itt a környéken. Mindig az jut eszembe hogy egyszer én is odakerülhetek, melléjük:(..

Manyecska 2012.05.03. 17:39:58

@atpijkamo: hát barátom, irigyellek, nálunk én tartom el a fél családot:( :D már amelyik még él egyáltalán, mert egyik sem volt egy karrierista típus:P hiába dolgoztak végig x évet..:(!

Manyecska 2012.05.03. 17:41:26

Nah, vidámság adva én most tovalibbenek, dolog van!

Hurri Kán 2012.05.03. 17:49:01

@TERMOSZ:
Legfőbb fenntartásom velük szemben az, hogy nagy részük minimális szabályt nem hajlandó betartani, illetve elvárni elvárna mindent, hogy az neki jár, csak éppen tenni nem hajlandó saját magáért. Aláírom, egy részük nyilván nincs olyan egésségügyi állapotban, hogy valami többé-kevésbé értelmes munkára fogják őket. Szóval nehéz erre így egy mondatban válaszolni.

XCat 2012.05.03. 17:49:10

@atpijkamo: Egy nagyobb infláció vagy háború, és a vésztartalékoknak annyi. A rokonok és a barátok... melyiket fogadnád be te hónapokra? És melyik lenne az, aki ne úgy viszonyulna hozzád, hogy rohadjál meg, mert neked mindened van, ő meg mindent elvesztett? Melyik lenne az, aki ezt becsületesen ki is merné mondani? :)

Ha gázvan, ott csak te vagy. Ennél a pontnál meg megette a fene, mert ha észnél vagy, eleve nem kerülsz olyan helyzetbe, hogy gáz legyen.

XCat 2012.05.03. 17:52:35

@gyvy: Most legyél őszinte, egy éhes kutyának előbb adsz enni, mint neki. Kóbor kutyát sosem gyújtanál fel, egyes hülyegyerekek szerint viszont az milyen buli. (volt már rá példa, ugye, és nem tudom mit kaptak érte, de biztos nem picsázták el őket annyira, hogy a fele csontjuk széjjeltörjön.)

Miért tartsa ő akkor tiszteletben a te szabályaidat? Te tiszteletben tartod őt? Ugye hogy nem. Én sem, csak sajnálom ha látom, és ha nem erőszakos akkor kedves vagyok vele, de amúgy nem nagyon érdekel.

Hurri Kán 2012.05.03. 17:56:16

@TERMOSZ:
Annyiban más a kettő, a kutya a városban alapesetben az emberre van utalva, egy hajléktalan tehet(ne) valami talán magáért. Fel nem gyújtanám egyiket sem, ámde ne kelljen már elviselnem, hogy a kapualjunkban tanyázzon és hugyozzon oda, mikor ha akar, be tud(na) menni szállóra, ahol lehet(ne) tisztálkodni, már ha részükről lenne minimális igény rá ugye...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:00:00

@TERMOSZ: "Egy nagyobb infláció vagy háború, és a vésztartalékoknak annyi."

Tört aranyat kell venni. Egy kis zsák karikagyűrű a küszöb alá elrejtve. Jobb minőséget nem érdemes beszerezni, mert pánik idején úgyis csak törtaranynak értékelik fel. Házat nem veszel velőle, de repülőjegyre a családnak, vagy az embercsempész bérére elég.

"A rokonok és a barátok... melyiket fogadnád be te hónapokra?"

Csak olyan rokonokat és barátokat tartok, akiknek ingem gatyám odaadnám. A barátait megválogatja az ember, rokonok dolgában nevezz szerencsésnek. Barátnak azt nevezem, akire 10M forintot rá mernék bízni, hogy őrizd meg, egy év múlva visszakérem.

"És melyik lenne az, aki ne úgy viszonyulna hozzád, hogy rohadjál meg, mert neked mindened van, ő meg mindent elvesztett?"

Ez megtörtént a háború után. Befogadták a családomat, pedig egy szál ruhában érkeztek.

"eleve nem kerülsz olyan helyzetbe, hogy gáz legyen."

Olvasd el saját első sorodat.

De mondjuk rosszakaród elintézi, hogy tíz évre hűvösre kerüljél, vagy csak egy szerencsétlen véletlen folytán krüljél ebbe a helyzetbe... Nem erre épít az ember, de sok mindent láttam már.

XCat 2012.05.03. 18:00:44

@gyvy: " a kutya a városban alapesetben az emberre van utalva, egy hajléktalan tehet(ne) valami talán magáért."

Mit?
A az élelmesebbek egymást rabolják ki. (emellé verik, ésatöbbi, a személyzet meg alkalmivak.) Nem véletlenül nem mennek oda.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:02:06

@Manyecska: "irigyellek, nálunk én tartom el a fél családot"

Én irigyellek.

XCat 2012.05.03. 18:02:10

@atpijkamo: Oké. Mázlista vagy. :)

XCat 2012.05.03. 18:03:07

@atpijkamo: Cserélnél is vele? :) (figyelj az árukapcsolásra:D)

Hurri Kán 2012.05.03. 18:03:48

@TERMOSZ:
Hát pl. ahol pár évvel ezelőttig laktam, az utcában volt egy zöldséges, egy környékbeli hajléktalan minden reggel és délután ment neki segíteni pakolni, kapott érte némi pénzt, ételt, Ilyesmire gondolok.

Azt nem tudtam, h a szállókon ennyire rossz a helyzet. Erről mondjuk valóban nem ők tehetnek, akkor talán el kéne érni, ott ilyen ne történhessen, talán akkor több bizalmuk lenne hozzá.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:04:18

@TERMOSZ: A sintérek összefogdossák, ha egy hónap alatt nem jelentkezik értük senki, elaltatni.

...

Ja, nem a kóbor ebekről beszélsz?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:07:13

@TERMOSZ: "Cserélnél is vele?"

NEM!

:))

Mármint ha válogathatnék, akkor talán.

A párommal vagy tíz embert tartunk el, de ebből csak kettőt ismerek. Na de lassan azok is a saját lábukra álnak... lassan... nagyon lassan...

XCat 2012.05.03. 18:07:47

@gyvy: Nem mindenhol, de sokhelyütt, és főleg pesten.
Zöldséges jó üzletember volt, egy rendes csicskás drága ám. A hajlékonynak nem tudom mennyire érte meg, ebből eltengődni eltudott, de kimászni a helyzetéből nemigen. Pedig ugye TETT magáért.

" akkor talán el kéne érni, ott ilyen ne történhessen, talán akkor több bizalmuk lenne hozzá."

Kihagyod azt az apróságot, hogy a személyzet is pénzből él. :)

@atpijkamo:
Nem, drágám. Emberekről. Akik valaha olyanok voltak, mint te, vagy én.

XCat 2012.05.03. 18:10:04

@atpijkamo: "A párommal vagy tíz embert tartunk el"

najah, a rokonság átka. Az enyémeknél maximum abban reménykedhetnék, hogy ha megnyekkenek, agyonverik egymást, miközben megpróbálnak kirabolni.
De még így sem vagyok biztos benne, hogy nem én jártam jobban. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:11:32

@TERMOSZ: "a rokonság átka"

Nem annyira. Egy dolgozó 4 ingyenélőt és nyuggert tart el.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.03. 18:12:51

@TERMOSZ: "valaha olyanok voltak, mint te"

Nah! Kikérem magamnak!

Különben vannak vicces hajléktalanok is, nem mind egy rakás szerencsétlenség.

XCat 2012.05.03. 18:13:22

@atpijkamo: Ez azért bonyolultabb ennél, te is tudod. :)

Hurri Kán 2012.05.03. 18:14:56

@TERMOSZ:
Nem tudom mennyit kapott a hómlessz, nyilván napi két-három óra munkából nem várható el, hogy sarokházat tudjon venni magának, de legalább a szándék megvolt benne, hogy csináljon valamit, hogy hajlandó dolgozni. Persze, végzettséggel meg mittomén mivel rendelkezve se nem könnyű ma normális munkát találni, nem még hajléktalanként, de ha el se kezded, úgy biztos nem sikerül.

Na ja, kis pénz, kis foci... És mint tudjuk, a szociális ágazat ma nálunk sehol sem igazán túlfizetett... Mármint aki effektív dolgozik a sűrejében.

XCat 2012.05.03. 18:17:33

@atpijkamo: Az meg marketing. A rakás szerencsétlenség a veszélytelenebb, most szólok. :)

XCat 2012.05.03. 18:20:46

@gyvy: Te mennyi pénzt tartanál reálisnak egy olyan szociális ágazatban dolgozó intézményvezetőnek, aki pontosan tudja, hogy az intézményén belül maffiamódszerekkel rabolják ki a szociálisan rászorultakat, és ha nem jattolnak, megverik, bántalmazzák, megalázzák, meglopják őket?

És mindefelett szemet huny, némi kenőpénzért cserébe? Mert én bugyira vetkőztetve nyilvánosan véresre korbácsolnám, aztán lekenném flouszforeszkáló festékkel, és éjjel beküldeném egy olyan sötét terembe, ahol csak hajléktalanok vannak...

XCat 2012.05.03. 18:21:53

@TERMOSZ: ... persze én egy vadállat vagyok, és nem kell a véleményemmel törődni. :)
Szerencsére. :D

Hurri Kán 2012.05.03. 18:24:24

@TERMOSZ:
Kevés CSAK a vezetőt megfizetni...
Szóval az embereket kéne, akik ott dolgoznak, egyebekben ezt a nyilvános korbácsolást számos egyéb ágazatban alkalmaznám. Mi több, ha rajtam állna, a rendőrségi Focusok is fel lennének szerelve mobil deressel, kisebb, ámde veszélyes szabálysértés esetén ott helyben kiosztanék 20-30-50 bot vagy korbácsütést. Szerintem lenne visszatartó ereje. :D

XCat 2012.05.03. 18:25:43

@gyvy: Ezzel attól tartok, csak a rendőrök anyagi helyzetének gyors rendeződését érnénk el. :)

XCat 2012.05.03. 18:30:31

@gyvy: Minek? Különadóktól nem lesz több pénz. Kevesebb lesz.

Hurri Kán 2012.05.03. 18:32:02

@TERMOSZ:
Korrupt rendőrök különadója. Vagy fizetnek, vagy korbácsolnak. Win-win. :D

XCat 2012.05.03. 18:34:29

@gyvy: A rendőrség különbaszogatásával alapvetően annyi probléma van, hogy a rendőrség arra van kitalálva, hogy megvédjen téged.
Namost ha léptennyomon piszkálják, akkor ez nemolyannagyon fog működni a gyakorlatban.

Hurri Kán 2012.05.03. 18:37:12

@TERMOSZ:
Én most kizárólag a helyszíni korbácsolást végzőkre gondolok. Ha megvesztegetik őket, h ne üssenek, akkor legalább az a pénz folyjék be a zállamkasszába. :)
Sajnos a gyakorlatban ígyse-úgyse nem nagyon védenek meg, ha baszogatják őket, ha nem, de ez az én abszolúte egyéni, szubjektív és nyilván cseppet sem helytálló véleményem.

XCat 2012.05.03. 18:47:39

@gyvy: Nemtudom, szerintem cukik. Igaz hogy nagy megvédésre eddig nem volt szükség tőlük, de én szeretek rendőrt látni.

Szerintem mindenki fejére szereljünk egy monitort, ami napi 24 órában közvetíti az összes cselekedetét, ami nem legális, azt mondjuk pirossal. És wifin keresztül lehessen állandóan frissíteni, hogy mik az aktuális törvények. És rá lehetne írva az is, mennyivel járul hozzá az államkasszához, és mondggyuk kaphatna érte engedményet a tecsóba.
Na? :)

Hurri Kán 2012.05.03. 18:50:58

@TERMOSZ:
Ha az adás szükség esetén kiegészíthető 18-as karikával is, én támogatom a javaslatot. De csak ha a kedvezmény a Coop és CBA boltokba is kiterjed, akkor. Ja, és a Wichmann-kocsmába is. :D

XCat 2012.05.03. 18:58:42

@gyvy: Jah hogy te ilyen nemzeties érzelmű vagy... na jó, legyen.

De vigyázz, mert a 18as karika csak nem törvénysértő cekcujális tevékenység idején lesz ott. Ha
mondjuk (egyáltalánnem)keresztényien egy kisfiú dobogtatná meg a piciszívedet, vagy egy házibaromfi, akkor az láccikám.

Azt majd még kitaláljuk, hogy az öncélú szex különadós/bűncselekmény-e, vagy kizárólag a nemzetmegtartó jellegű érintkezés a legális.
Csodálom egyébként, hogy ez még nem jutott eszükbe, aranybánya lenne megsápolni az üzekedést.

Hurri Kán 2012.05.03. 19:03:42

@TERMOSZ:
Na jó, Coop boltokhoz nem, de Wichmann-kocsmához ragaszkodok. :D

Kizárólag nagykorú kisfijúk és házibarmok... ööö... baromfik dobogtatják meg szívemet, így ez semmiképpen nem Btk.

Nem kéne ötleteket adni, még a végén bevezetésre kerülne, hogy vinnyogtatás előtt nyilatkozni kell, hogy nemzetmegtartó céllal történik, avagy szimpla alantas ösztönöktől vezérelve.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.03. 19:17:36

@TERMOSZ: Lehet még kivetni különadót a nemkoitálókra is.

XCat 2012.05.03. 19:34:50

@A félelmetes népszavazás: Úgy van, úgy van. Mi az, hogy nem akar kölykedzeni, amikor pedig az mindannyiunk közös érdeke?!

@gyvy: Úgy van, és minden nyilatkozatra illetékbélyeget!

Na, megy ez nekünk. :D

mrzigi 2012.05.03. 19:57:47

Felénk is ez van, meg a múltkor valamelyik mobilos ragasztatott a lépcsőházban a BEJÁRATI AJTÓKRA valami sz.rt.
A múltkor néztem a parlamenti közvetítésben, hogy a jobbikosok be akarták tiltatni ezt a hard spam-et (meg a szórólaposat ... hisz az elektronikus spam is büntetendő).
Mit gondoltok, miért nem lett betiltva, kik szavazták le?
Igen, a Szabad Demokraták Szövetségének ( SZDSZ ) ifjúsági tagozata, a Fiatal Demokraták Szövetsége ( Fidesz ) és a Viktor.
Köszönjük meg nekik ezt is, ezúton is, a jó k....

XCat 2012.05.03. 20:34:23

@mrzigi: És mit gondolsz te díszmagyar okostojás, ezek a vackok körülbelül hány embernek adnak munkát, és az országnak mennyi bevétele lesz belőle?

Xezs 2012.05.03. 21:09:40

@webster: az igazság az, hogy társasházban a legtöbb ember leszarja, hogy kit enged be. csengess be random egy kaputelefonon, kérdés nélkül beengednek. ha van kérdés akkor eleresztesz annyit hogy szórólapos vagy és tuti beengednek. kivéve, ha hozzám csengetsz, mert én megmondom hogy köszönöm nem kérek szórólapot.

@bikmakk: ez elméletben jól hangzik, de az igazság az, hogy a betörők mindig a legkisebb ellenállás felé haladnak. vagyis a legszakadtabb ajtót fogják feltörni.

@mel gibson: de, a diák hibája, legalábbis akkor, ha már huzamosabb ideje csinálja. a diákmelóban ugyanis van egy szamárlétra, a szórólapozás a legalja. onnan nagyon hamar lehet menni az értelmesebb melók felé.

@TERMOSZ: ez egy megosztó kérdés és nyilván tudod hogy sosem lesz egyetértés. mindenki úgy közelíti meg, ahogy az ő világlátása diktálja. nálam ezek az emberek egyértelműen akaratgyengék és emiatt sokkal keményebb kézzel bánnék velük, mint ahogy most bánnak velük. na meg az ember (és az állat is) alapesetben utolsó erejéig küzd. ezek az emberek meg simán feladták a küzdelmet és ez nekem rém gusztustalan. különben sokszor már fiatalkorban kiütközik, hogy kiből lesz ilyen. nagy részük alapból lusta és az is volt, másik részük meg mindig is fogékony volt a szenvedélybetegségekre. a kéregetés meg amúgy nem megoldás semmire sem.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.03. 21:15:04

@TERMOSZ: Biztos közös érdek, hogy belőlem több legyen? :)

mrzigi 2012.05.03. 21:40:06

@TERMOSZ:
A szórólaposak ugyebár termelő munkát végeznek, a munka hősei, belőlük él az ország :DDDD
LOOOOOL

Xezs 2012.05.03. 21:47:12

@mrzigi: dzsídípí, baszod, dzsídípí!

XCat 2012.05.03. 23:28:39

@A félelmetes népszavazás: Aha.

@mrzigi: jah, te viszont ahhoz is hülye vagy. Menj el a tescoba, nyüvet tenyészteni.

mrzigi 2012.05.04. 09:36:04

@TERMOSZ:
Húúú, ez volt ám az igazán tartalmas és intelligens riposzt :D
Kevés vagy picikém, mint a szórólapos hirdetések miatt vásárlók száma :DD

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 09:49:46

@TERMOSZ: Ahogy nézem a címlapos poszt közönségét, azt kell mondanom, igen, tényleg.

Manyecska 2012.05.04. 10:01:25

@Xezs: "ez elméletben jól hangzik, de az igazság az, hogy a betörők mindig a legkisebb ellenállás felé haladnak. vagyis a legszakadtabb ajtót fogják feltörni." :D:D! Az igazság az, hogy amikor még nem volt kaputelefon /régi ház volt ez/ szabadon járt ki-be bárki..30x év alatt senki nem tört be, ahogy az ajtót kiglancoltuk - gyönyörűen lefestettem, smirgli, alapoz minden - egy hét múlva betörtek. Ennyit a hülye elméletekről.

Manyecska 2012.05.04. 10:05:59

@Manyecska: másrészt a férjem otthon havajozott éppen szerencsénkre. sikerült távozásra bírnia a gyökeret..igaz a lambériát lebontotta mert fennakadt ralyta a delikvens, útközben még eldobálta amit összeszedett..

CID 2012.05.04. 11:45:22

@A félelmetes népszavazás: Persze csita, csak baltával kellene téged szaporítani ;-)

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 11:53:10

@CID: Nem vagyok semmiféle organikus formához kötve, ellentétben veletek, szegény kis embik. Ha te feldarabolódsz, akkor megszűnsz, nincs több Flachzange. Én nem :)

CID 2012.05.04. 12:05:51

@A félelmetes népszavazás: Bocs, azt mindig elfelejtem, te nem vagy ember :-o

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 12:15:10

@CID: Mások meg már unják hogy mindig mondom, de látom neked szükség van még egy kis repetitire, ennek örömmel fogok eleget tenni.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 12:21:04

@CID: Nagyon gyakran használod azt az undok szót, strigulázni fogom.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 13:24:32

@CID: Te tényleg nem vagy egy lángész :)

popocatepetl 2012.05.04. 17:02:57

@batgirl: Kilincsen jól mutatnék? Csak nem anyád orrára gondolsz? Seggel rátolathatok a rút hazátlan banyára ha szépen megkérsz.

popocatepetl 2012.05.04. 17:05:42

@batgirl: bocsánat, ezt nem neked szántam

popocatepetl 2012.05.04. 17:06:37

@Dour ® (ius murmurandi): Kilincsen jól mutatnék? Csak nem anyád orrára gondolsz? Seggel rátolathatok a rút hazátlan banyára ha szépen megkérsz.

CID 2012.05.04. 17:47:51

@A félelmetes népszavazás: Oh te észlény :-) Már majdnem olyan okos vagy mint csita !

Xezs 2012.05.04. 19:36:47

@Manyecska /Rihanna-ág/: Na ácsi, a legszakadtabb ajtót arra értettem, ami biztonságtechnikailag a legszakadtabb.

A ti esetetekben tökre érthető ami történt: látták, hogy könnyen felnyomható ajtó és azt is látták hogy van valamennyi pénz felújításra.

Ha már pénzed van ajtófelújításra, javaslom tokostul (tényleg!) vágjad kifele a régit és biztonságit venni (ezt kivételesen nem az Aldiból).

Dour ® 2012.05.04. 20:42:10

@popocatepetl:
Hihetetlen intelligenciád lehet egy köldökpiszokhoz képest.
Mi vagy?
Táááán, esetleg plankton?

CID 2012.05.04. 20:50:51

@A félelmetes népszavazás: ? Mi van csita ? És, én kérek elnézést a csimpánztól !

Anomalocaris (törölt) 2012.05.04. 20:56:29

@CID: Kérjél is, nem volt szép elvenni tőle banánt és malackodni vele.

cézé 2012.05.04. 22:09:50

Hozzánk keddről szerdára virradó éjjel vagy este raktak ilyen szart a kilincsre. Reggel hajnalban indultam dolgozni, és ahogy nyitom az ajtót, ez a vacak lesett, jó vastag papírból volt, koppant, hogy úgy mondjam a földön, a nagy csendben a szívem majd' megállt, úgy megijedtem.

CID 2012.05.04. 22:18:54

@A félelmetes népszavazás: basszus neked már az is malackodás, ha banánt eszik az ember, nem konzerv snecit ?

CID 2012.05.04. 22:20:40

Félelmetes lehetett @cézé: :@

CID 2012.05.05. 06:10:48

Itt se volt nagy pörgés !

Hola (törölt) 2012.05.18. 13:23:31

Csak az érdekelne, hogy miért hétvége a hétfő meg a kedd?
süti beállítások módosítása