Krisztián mamájának a lutoni reptéren kényszerből feladott kézipoggyászából elloptak 18 ezer forintot. Kiváncsian várjuk, melyik reptér válaszol hamarabb. Az biztos, hogy rontja az esélyeiket, hogy érkezéskor nem vették észre, és nem ott tettek panaszt. Amúgy lehet, hogy tényleg az Easyjetnél kellett volna.
Szüleim Londonban voltak egy hosszú hétvégére, és sajnos hazafelé pénz tűnt el a csomagból. Anyám telefonálgatott mindenfelé, de jó szokás szerint elindult a 'nem mi, hanem őket hívja', így írtam egy hivatalos panaszlevelet a reptérnek a hivatalos weboldalukon (természetesen pontos adatokkal, járatszámmal), ha gondolod tedd közre, és ha érdekel mi lett a dolog vége természetesen szívesen tájékoztatlak.
Szüleim meglátogattak Londonban, és sajnos hazafelé kellemetlen tapasztalattal gazdagodtak. Lutonban elvették az egyik kézipoggyászukat, egy kis bőröndöt, ami a mérethatáron belül volt, és feltették a poggyásztérbe. Ez megszokott dolog, és nincs is gond ha semmi szükséges nincs benne, ami a kettő és fél órás úton kellene.Rendben meg is érkezett a kis bőrönd Budapesten a másik nagyobb bőrönddel együtt. Azt azonban csak otthon vették észre mikor kipakoltak, hogy a kis bőröndből, melyben édesanyám személyes dolgai voltak, eltűnt 18.000 Ft. Sajnos a kis bőröndön nem volt lakat, mert kézipoggyászként a repülőre szerették volna vinni, és mikor a repülő lépcsőjénél Lutonban elkérték tőlük már nem volt idő arra hogy lezárják. Sajnos ezzel az utazás boldogságát sikerült megcsorbítani, főként hogy ez volt életük első repülőútja és ilyesmi történt.
Természetesen ezen levelet angolul elküldöm a Lutoni reptérnek is, hiszen nem gyanusíthatom egyik vagy másik repteret, de ha ésszerűen gondolkodom, nem valószínű hogy a Lutoni reptéren a repülő mellett valaki kibont egy csomagot, és magyar forintot lop, ami használhatatlan az adott országban.
Édesanyám másnap felhívta a magyar repteret, de sajnos elindult a 'nem mi vagyunk az illetékesek, hivja a ... számot' láncolat, melynek a végén az angliai Easyjet számát adták meg neki, ami persze használhatatlan hiszen ő nem beszél angolul.
Kérem Önöket, hogy legyenek segítségemre abban, hogy ez a kellemetlen eset valamilyen szinten rendeződjön, és bár nem számítok arra hogy akár 1 forintot is viszontlát édesanyám az elveszett pénzéből, kérem vizsgálják felül a csomagok repülőtől kiadóig tartó útját, és győződjenek meg arról hogy ez az eset nem ismétlődik meg.
Üdvözlettel:
Krisztián
Az utolsó 100 komment: