Tékozló Homár

Bedőlt a hotel, oda az üdülési jog

2012.05.09. 00:01 | jackyll | 244 komment

A jelek szerint bedőlt a Zichy Park Hotel, és így az összes üdülési jogot lenullázta az új tulajdonos:

2007. augusztus 10.-én üdülőhasználati szerződést kötöttem a Zichy park hotellel, csekély 400e Ft-ért ami 2008-tól minden év 35. hetére volt érvényes 7 évig. Minden évben többek között idén januárba is közel 50e Ft fenntartási díjat fizettem. 2012. május 3.-án a mellékelt levelet kaptam, amiben közölték, hogy üzemeltető váltás miatt nem kötelesek teljesíteni a szerződést ami az én esetemben még 3 alkalom lett volna amiből már ki is fizettem közel 50e Ft éves fenntartást. Kedvesen felajánlották, hogy amennyiben szeretnék továbbra is a vendégük maradni, igen kedvező áron csekély 40e Ft-ért igénybe vehetem amit már kifizettem előre.

Felháborítónak tartom, hogy ebben az országban már mindent meg lehet tenni? Számos embert fizetett nem keveset ezért a nyaralásért, egy új tulajdonosnak nem számít hogy mi mennyit fizettünk azért, hogy most ő egy virágzó hotelt vett át, hogy mi éveken keresztül "reklámoztuk" ezt a hotelt, hogy mi éveken keresztül fogyasztottunk amikor ott voltunk és szerettük volna továbbra is. Biztosan nem ismeri a mondást, hogy egy elégedett vendég 3 másikat hoz és egy elégedetlen vendég 17 vendéget visz.

Szeretném ha közzé tennék a levelemet,ha másért nem akkor másoknak okulásként,hogy amikor kedvesen meghívják őket egy beetető látogatásra a hotelba és évekre vesznek maguknak nyaralást azt egy tollvonással meg lehet semmisíteni.

Tisztelettel: Adrien

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizsla_barat 2012.05.09. 00:44:22

udulesi jog: 3x fizetsz ugyanazert amiert egy utazasi weboldalon siman hozzajutsz,ha elore gondolkodsz mondjuk 6 honapot. Ehhez csakis gratulalni tudok. Meddig lehet meg a magyarokat piramisjatekkal szopatni?

XCat 2012.05.09. 00:48:04

Nemá.... éjféli poszt.

Egyébként határozottan drágának tűnik, de amellé értelmetlennek is. De 40e két éjszaka egy normálisabb szállodában, szóval tényleg kedvező.

XCat 2012.05.09. 00:50:17

"Biztosan nem ismeri a mondást, hogy egy elégedett vendég 3 másikat hoz és egy elégedetlen vendég 17 vendéget visz."

Ez egy hülye mondás, meg utoljára talán 15-20 éve volt utoljára alapja. Gyakolatilag _bármire_ keresel rá, vannak pozitív meg negatív vélemények is róla, a szolgáltatások meg már csak olyanok, hogy mikkor milyenek.

XCat 2012.05.09. 00:56:58

Megnéztem, mi ez... posztoló, te teljesen hülye vagy. Ez egy nyamvadt parasztház, egy tetovált markotányoslibával, aki minden fotón ott terpeszkedik.....

Faluromantika a köbön. :D

Sasfióka 2012.05.09. 01:07:16

400e Ft egyszeri + 7 x 50.000 Ft üzemeltetési díj: 750.000 Ft. Amiért cserébe 7 * 7 éjszakát kapsz.
Vagyis 15.305 Ft / éjszaka.

Mondhatom, te megcsináltad az évszázad üzletét! Gratulálok.

Amúgy utána kell nézni, hogy van-e jogfolytonosság. Ha meg nincs, és felszámolásba (vagy valami csoda folytán végelszámolásba...) futott az előző cég, akkor tessék a nyitvaálló 40 napon belül a szerződésből eredő igényedet bejelenteni.

XCat 2012.05.09. 01:12:01

@Sasfióka: Miért nem ilyeneket árulok én, basszus... meg félmilliós lábaskészletet csodalámpával....

Zirowe 2012.05.09. 03:01:53

Téhát, fizetett 400ezret előre+évi 50ezret egy hét nyaralásért, és most mindezt megkapná 40ezerért.

Hol itt a gond (azt leszámítva, hogy a posztoló lúzer)?

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 06:09:49

Csak szólnák, hogy nálam sokkal olcsóbban lehet soppolni átverős propdzsekteket, meg szélhámosságot, ráadásul abszolúte ügyfülorientált közegbe.

Itt ninc snigériai csalás, csakis eredeti, echte originálische, ungárische betyár vircsaft!

Jóáras!

Nem súlyos százezreket költenie, mi szívesen becsapjuk önt, magát akár néhányezer forintért is. ÁFÁS számla okosba megoldható!

És gyorsan, olcsón, megbízhatóan csapom be Kedves ügyfeleimet!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 06:42:46

"egy új tulajdonosnak nem számít hogy mi mennyit fizettünk azért, hogy most ő egy virágzó hotelt vett át,"

Számítson neki egy kis perecske, amiben visszakövetelitek a maradék lóvét.

Különben az előző tulaj is lehet sáros a dologban, aki pl. lelépett a pénzetekkel (ha csődbe ment, akkor ezt valószínű rendezték volna).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 06:44:33

@Sasfióka: Mondjuk ezen én is gondolkodtam, hogy ki a f* fizet 400e -t csak úgy egy belföldi nyaralásra :D

Biztos fel kellett vágni a rokonok/szomszédok előtt... :D

@Rosszindulatú Vászka: Hű, csak veletek fogom megszívattatni magamat :D

@vizsla_barat: Előre 6 hónapra tudni, mi lesz? Olyat én is szeretnék :S

szelidorzo 2012.05.09. 06:46:25

Kedves Adrienn!

Csak azt tudom mondani, hogy a hülyeséged árát fizeted. Már 20 éve is voltak rémtörténetek üdülési jogról, Te mégis 4 éve befizettél rá. Most meg rá.
Lekötötted magad egy koszvadt faluba előre 7 évre nem kevés pénzért. (persze cserélhető meg egyéb lúzer szöveg is volt gondolom amikor beleugrottál a buliba.
Ennyi pénzért last minute utak vannak félpanzióval a tengerpartnál.
A saját károdon tanultál, s valahogy még sajnálni sem tudlak.
Bioptron lámpát, Zepter edényt nem szeretnél milliókért részletre venni?

Rejtélyes 2012.05.09. 06:48:32

Minek akar az ember hétszer ugyanoda menni üdülni? Inkább 7 különböző orszégba, meglenne ugyanannyiból, vagy talán még olcsóbb is, ha picit utánanéz...

Egyéves Önkéntes 2012.05.09. 07:02:48

üdülési jog, paleolit diéta, mágneses karkötő, horoszkóp, ...

Tényleg jöhetnének már a vogonok.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 07:24:14

@ColT: hát vélhetően azoknak a talányos észjárású népeknek a még lustább agyú genetikai rokonaik, akik képesek külföldi nyaraláskor jbobranéz-balracsudálkozik-mostpisál jellegű fakultatív túristaszopatos kirándulások árát előre befizetni és lefogyasztani helyben a takszikölcség kábé duplájáért.

Hát ők.

Bocs, ma kissé filozókusan morózus vagyok a tennapi bableves okozta szaporafutástól, de ez fajta gondolkodásmód és gondolatszikra nélküli befogadása a vélt tényeknek is a fasizmus egyik remek iskolapéldája.

Mögmondták, elmagyarázták, hat úgy is van. Teccikérteni.

Sztem.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 07:28:18

@Sasfióka: Pont ezt akartam írni....Ilyen szerencsétlen marhákból élnek a magyar szállásadók. 105e Ft ból elmegyek külföldre, egy hétre repülővel, szállással. Kétszer:)))

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 07:30:05

@ColT: Vagy apuci átadta anyucinak a hotelt, nincs jogfolytonosság, apucinak egy fillérje sem maradt papíron, azt' lehet követelni:)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 07:36:48

@Ulbert István [Typhoon]: A csőd manapság nagy üzlet.

@Rosszindulatú Vászka: Eh, mindenre rá lehet húzni, hogy fasizmus.
De az első fele igaz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.09. 08:00:07

Nálam nyaralhatik a pocctoló már félmilláért is. Igaz, nem falusi romantika és tetkóm senemvan. Ja, garancia és poloska sincs. Köll?

CBF 2012.05.09. 08:01:20

Az AdrienN nevet nem 2 n-el kell írni?

fuakjs11 (törölt) 2012.05.09. 08:16:22

A posztoló egy igazi balfasz.
Tudom hogy elcsépelt, de most vérkomolyan mondom: az ilyenek miatt tart itt ez az ország.

Nem elég, hogy valaki rátukmált egy hülyeséget jó drágán, de még arra is képtelen, hogy a saját szerződéses jogait érvényesítse. Gondolom várja, hogy állambácsi majd intézkedjen. Na, EZÉRT lehet mindent megtennie a vállalkozónak. Mert birka vagy, akárcsak a fél ország.

Fizikailag fáj, hogy ilyen emberek léteznek.

Koholmány 2012.05.09. 08:17:30

@CBF: Nem! Lehet ezzel is, azzal is. De mi ez? Nyelvtan óra?

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 08:20:15

@ColT: azér ne túlozzunk.

De az agymosás utáni véleménycsere, mikor a közlő fél véleménye fenntartások nélkül a befogadóé lesz, akár érdekellen is, az pedig igenis az. Ha úgy jobban esik, hívhatod kommenizmusnak is, ott senem divat a véleménykülönbség tolerálása és a lobótimás hívek ott is fellelhetők, bármenynire is természetidegen a jelenség.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: poloskát tudok intézni, meg van akciós csótány is ajándék bolhákkal. Akkor megy a cucc, utalhacc előre is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.09. 08:25:55

@Rosszindulatú Vászka: cevacc vászka :) örülök hogy feltámadtál digitális hamvaidból :)

ez a készpénzes biznic olyan csúnya anyagias dolog. inkább kössünk csereüzletet. te elküldöd a bolhákat a pocctolónak direktbe, én meg cserébe engedek neki 2%-ot az árból, amit aztán kivasalhacc belőle extra szolgáltatásokért. na??

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 08:27:36

Az én rokonságomban is van, aki hajdúszoboszlón vett üdülésijogot 600 eft-ért. Ezért kétévente egy hetet ingyen ott tölthet. ja, és minden évben fizeti a költséget. barom állat. de azt mondja, hogy tök jó, igaz még soha nem volt ott nyaralni, és elcserélni sem tudta.
na erre mit lehet mondani? mondtam neki, hoyg tök jó.
azt még se mondhatja a kedves rokonának az ember, hogy te mekkora marha vagy!

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 08:32:06

A szallas(pont)hu oldala szerint 6960 ft/éj ártól foglalható szoba eszerint simán megúszta volna 341.000 pénzből a hétszer hét éjszakát. Ő meg befizetett előre 400.000 forintot, utána meg minden januárban még ötvenet? Jó hogy van mit a tejbe aprítani.

Sajnálom kedves Adrien, te is azok közé a hülyék közé tartozol, akik előre, látatlanba befizetnek több tíz vígy százezer forintot olyan látszólagos előnyökért cserébe, mint a szállás-előfoglalási jog, meg az 5% kedvezmény a szobaárból.

Csak magadra vess.

Amúgy bepróbálkozhatsz valami bíróságon a dologgal, esélyes hogy peren kívül kompenzálnak is - persze nem pénzzel, inkább vendégéjszakával (amiket már úgy is kifizettél). Szóval nem lesz jobb a helyzeted, bár a hét "ingyen" éjszakát valószínűleg győzelemként fogod értékelni.

lazarjozsef75 2012.05.09. 08:37:29

@franc0: "arra is képtelen, hogy a saját szerződéses jogait érvényesítse" - viszont vérprofi panaszkodó: ... ebben az országban már mindent meg lehet tenni?

Jaj-jaj-jaj, most mi legyen? Ahogy fentebb már írták, szerződés elővesz, ügyvédnek megmutat, jogutód? nem jogutód?

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 08:37:41

@batgirl:
Dehogynem. Mi a rokonságunk felével nem találkozunk (az idiótább felével). Igaz családot nem választhatunk, de akik hülyék azokat jogunk van figyelmeztetni és/vagy elkerülni, elvégre ha rájuk hagyjuk akkor a nyakadra nőnek.

@CBF:
Névváltozat, elvileg egy "n"-nel is lehet írni, lásd: Szekeres Adrien (valami énekesnő).

@franc0:
Nekem az jobban fáj, hogy az ilyenek miatt minket is hülyéknek és tettképtelennek néznek.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.05.09. 08:42:56

nageci! éjfélkor poszt????? há mi a faszom történt itten a homárral, hogymán ijjen korán posztónak?

a poszttoló meg olyan hüjje, hogy azmán fáj...
400k-ért vesz egy retkes üdülési jogot+fizet évente, mint a katonatiszt :D
és amikó megmán megszabadúna a kötelezettségtűl, még neki áll verni magát

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 08:49:06

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: át akarsz verni, haló!

Akinek ingyen poloska köll, az válasszon ojan szállcsit, elég széles a szortiment (lsd. Homár, hamár).

A mi svábbogaraink hat nyelven tudnak köszönni, nemám csak grüszgottolnak, mint az igénytelen panelcsótányok.

A mi bogataink mind minőségi, kiváló vérvonalbúl való, remek állagú és aktív rovarok kéremszépen.

Mink nem biznicelünk használt, begyűjtött avagy döglött élősködőkkel!

Persze, ha arra van igény...

Kenderice 2012.05.09. 08:51:01

Az új tulajdonos az ingatlant csak üdülési jogokkal terhelten szerezhette meg, azt felmondani nincs lehetősége. Elvileg az üdülési jogot (mint a haszonélvezetit) be kell jegyeztetni az ingatlan tulajdoni lapjára.
Ha ezt az előző tulaj nem tette meg, lehet perelni.
Az üdülési jognak benne is van a nevében, hogy JOG. Ennek gyakorlásában a tulajdonos nem korlátozhat és nem is kérhet a szerződésben meghatározott díjakon felül semmit.
Amúgy csak lúzerek vesznek üdülési jogot, de ez már volt.

bekbórd! 2012.05.09. 08:51:27

Elmenni egy éjszakára egy kedves társasággal, és ledolgozni a kárt: trikót a wckbe, elfüstöltetni a tvket, szobanövények kiirtása, esetleg csótányok, rágcsálók telepítése...

MLAci 2012.05.09. 08:52:26

@franc0: abszolute egyetértek.
Pluszban fájdalmas, hogy a posztról világít, hogy egy nem túl intelligens ember írta (és akkor még enyhén fogalmaztam), és ilyeneknek van üdülési joggal, fenntartási díjjal együtt közel egymillio forintjuk, hogy kiszórják az ablakon. Hihetetlen ez az ország.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 08:53:17

@Rosszindulatú Vászka: Azt szerintem agymosásnak hívják... Ha meg nem attól lesz más a véleménye, hogy kényszerítették, ahhoz senkinek semmi.

Én ezt inkább mentális erőszaknak hívnám, ha már muszáj valaminek.
A kommunizmus, mint eszme, meg simán megtűrné a másságot, csak azok nem tűrték, akik kommunizmus címén önkényuralmi rendszert építettek ki, és félelmükben azt se tudták, mit irtsanak... (+ ugyanez jelen időben, É.-Korea).

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.09. 08:53:38

A poszter vett 750 ezer forintért 7 heti nyaralást és még gondolom, h az sem all inclusive. Apám, micsoda üzlet! Ennyi pénzből kevésbé felkapott kis falvakban tornácos kis házat lehet venni, ahová mehetsz egész évben ha úgy tartja kedved, max. nyaralás címén kicsit javítgatod, meg kimeszeled.

Elképesztő ostoba emberek vannak. Meg is érdemli, h áthajították a palánkon!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.05.09. 08:58:08

@Rosszindulatú Vászka: nos, rendben. de bemondásra nem fogadok el ilyen érveket, ugye megérted. szóval küldheted a poloskákat az alábbi dokumentumok csatolásával:
- érvényes, kétnyelvű születési anyakönyvi kivonatok pontos másolata
- nyelvvizsgabizonyítvány másolata ( arab, angol, német, piréz, cseh és héber nyelven)

természetesen minden egyes bogárnak saját dokumentokkal kell rendelkeznie, nemám kopipészt.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.05.09. 08:58:33

Soha nem értettem meg, hogy mi a jó az üdülési jogban. Kétszer-háromszor drágább, mint bármilyen másfajta szervezésű nyaralás ugyanolyan színvonalon, ráadásul az utóbbinál könnyedén lehet változtatni a helyszínt. Ennyi pénzből sokkal jobb, és változatosabb helyeken is nyaralhatott volna a posztoló.

Manyecska 2012.05.09. 09:02:33

ÉN vagyok a hülye...hogy ilyeneket olvasgatok..

Leadfoot 2012.05.09. 09:03:16

"Felháborítónak tartom, hogy ebben az országban már mindent meg lehet tenni?"

Nem igaz, hogy nem lehet pontot tenni az ilyen mondatok végére.

Amúgy akit üdülési joggal - különösen ilyennel - bepaliztak, az nálam lúzerségben valahol azok között vannak, akik táltoshoz járnak rontást levetetni meg akik a TV shopból rakásra rendelik a csodatévő termékeket.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 09:04:10

@ColT: hát végülis ja. Én csak magát a jelenséget véleményeztem úgy, mivelhogy mindég úgy kezdődik, illetve akkor gázosodik be igazán, ha az agymosottak is elhiszik. De kissé elkanyarottunk az élősködő vérkappitálista biznictől.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: arab meg héber minek? Ők így is remekül elvannak egymással bogarak nélkül is.

Javaslom inkább a flamand és gall rovarokat, azokat simán rá lehet sózni bónuszként a belgákra is. meg is érdemelnék.

cicmen (törölt) 2012.05.09. 09:18:22

@ƎÖ: paleolit diéta,

Az mi?:O
Kőleves?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 09:28:18

@cicmen: milyen gyerekkorod volt neked, hoyg még a kőleves storyt sem vágod

É2I 2012.05.09. 09:30:05

400ezerből ketten, négyszer voltunk 11-11 napot a görög tengerparton. Igaz busszal és apartmanban, de fürödni mentünk, nem egy fullextrás szobában kuksolni. :) (Talán repülővel se lett volna sokkal több, de ha hozzászámolom a 4x200km-nyi -utazásonként- vonatozás költségeit, már jelentősen olcsóbb és macera mentesebb a helyből induló és érkező busz.)

Apósomékat is bepalizták ilyen üdülési joggal, de még időben ki tudtam őket rángatni belőle. Némi ügyvédi felszólító levéllel. Nem volt még teljesítés -nem voltak még a kiajánlott helyen-, így tudtunk rájuk hatni. Buktak valamennyit (talán 10-20ezret), de legalább nem kellett horribilis összeget kifizetniük egy soproni, januárban eltölthető "nyaralásért". Mai napig nézek hüLYén, hogy lehettek akkora marhák, hogy aláírták. (Bár ők a tipikus cepter vásárlók, ez tény, uh. nagyok nem is kéne keresgélném az okokat :P )

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.05.09. 09:37:18

anyámborogass ...
Ti meg basszus ne okosíccsátok má'n ki.
Ez is egy lehetősség a természetes kiválasztódásra.
Ha elkölti a pénzét ilyen baromságokra, nem lesz pénze zabára, ha nem tud zabát venni éhendöglik, és nem tuggya továbbadni a selejtes génjeit.
Tehát: hejeselni kell neki, meg kell dícsérni amiért ijen radjogó biznicet kötött, és/vagy még drágábbat alyánlani. teccikérteni?
kéremkaccsojjaki

gelsystem 2012.05.09. 09:53:44

ez volt-e már???:
enyi pézé mehecc EDÉhez, mijafaszom-környezetbe, talán még bogratschozni is lehet! sőt, ...upsz megvan: MŰEMLÉKI KÖRNYEZETBE....szóval, belefér még a kis üvegasztal összetörése is......
.
aPPropó: kékszalagra megy-e EDE-e?????
ez nadjon FONTOSCH!!!!!!

KAWAszaki 2012.05.09. 09:56:20

Csak nem állunk olyan sz@rul, ha van pénz nyaralgatni... még ha utószezon akkor is.

isti77 2012.05.09. 10:00:58

Sajna manapság nem olyan időket élünk, amikor hosszú távú szerződéseket lehet kötni, megbízhatatlanok az emberek, vállalkozások, nem lehet tudni, hogy megkapja-e az ember, amit kifizetett, bármiről is legyen szó.
Fizetni csakis átvételkor (terméknél), illetve teljesítéskor (szolgáltatásnál).
Tavaly (vagy 2010-ben?) kaptam egy ajánlatot, hogy fizessek elő az F1 Racingre, szinte féláron. Pofára is estem volna, ha előfizetek 1 évre, kb. 3 hónap múlva megszűnt. Pedig jó pár éves múltja volt, tehát erre sem lehet építeni.
A HVG-t is inkább megveszem hétről hétre, hiába van több, mint 30 éves múltja, bármikor megszűnhet, az utóbbi 2-3 évben nagyjából a 2/3-ára olvadt egy-egy szám terjedelme. Valaha 130-140 oldalas volt, manapság alig 80, ami elég rendes karcsúsítás, még akkor is, ha valaha 20 oldalnyi álláshirdetés volt benne, most meg talán 2.
Ezt az üdülési jog vásárlást meg soha nem is értettem. Mi a pláne abban, hogy minden évben ugyanoda visszamész nyaralni, és ezt évekre előre kifizeted? Ha ennyire ragaszkodsz is egy helyhez, gondolod, hogy jövőre nem lesz ott kivehető apartman? Azt pedig külön irigylem, akinek annyira kiszámítható az élete, hogy 8 évre előre tudja, mikor fog nyaralni menni.

Rosszindulatú Vászka 2012.05.09. 10:18:20

@ColT: nohát, ez meg micsoda verseny már?

Én ettől elhatárolódok. Valamint és továbbá nemnemsoha!

@isti77: akkor csak szólnák:

Galaktika eddig háromszor lett. Az első kettőt bebuktam.

Tiszta Dili
Pocak
Rózsaszín Párduc
Kretém, Mad, Kretén.hu
Snoopy
Alfa
Rakéta
IPM is már eccer

Ja, és a Pajtás meg a Krokogyíl, csak, hogy a markánsabb példákat hozzam újság ügyben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 10:21:11

@Rosszindulatú Vászka: és nefelejtsük el, bátyám gyerekkorában lévő Das magazint se.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 10:25:53

@Rosszindulatú Vászka: Akkor meg rasszitanáciszélsőjobbosnemzetiérzületűturbómagyar!!!! :D
És ezt egy szuszra mondd ki :D

Mclaurin 2012.05.09. 10:32:14

@batgirl: Megvetted már a laptopot?

helianthus 2012.05.09. 10:33:45

@Rosszindulatú Vászka: árajánlatot kérek: két fő/egy hét átverésre áfás számlát csak a fele összegről kérünk és fontos, hogy mindezt műemléki környezetben prezentáld és ablak mellett, nemdohányzó legyen.

helianthus 2012.05.09. 10:35:48

@ƎÖ: csak óvatosan, mert pölö a mágneses karkötőben, a horoszkópban és a vogonokban én is hiszek ám! Az üdülési jogban is csak azért nem, mert nem árulják a sarki kisboltban.

zspori 2012.05.09. 10:42:02

Hasonló cipőben járok, de csak tegnap kaptam éresítést, egyből ügyvédhez fordultam. Ha gondolod összefoghatnánk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.09. 10:45:33

Posztert becsapták, vagy éppen be akarják csapni. Ti meg a posztolót ekézitek a csaló helyett. Csak irigykedtek, milyen fasza 4 év szezon utáni nyaralása volt bagóért. Minden csendes, uszoda, állatok, gyerekparadicsom...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 10:49:16

@Mclaurin: igen:) toshiba
és fehér:)

és nagyon szuper
még csak ámuldozó üzemmódban vagyok, mennyire klassz dolgok vannak rajta, a régi gépema nyomában sincs:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.09. 10:52:08

@atpijkamo: Állatokért nem kell elmenni nyaralni, elég kimenni az utcára, ha megfelelő környéken lakik az ember :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.09. 10:52:13

@Mclaurin: @batgirl: Talált egy új billentyűt: hosszú í.

Pereczhalmy Armin 2012.05.09. 10:55:57

Igazán lájkolhatnátok az öfiimet, Féli már megtette, atpi te is írhatnál valamit, te kis undi. :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 11:03:12

@atpijkamo: nem is igaz, mert a rövid i-t találtam meg:PPP

tekisundi

XCat 2012.05.09. 11:25:54

@Ulbert István [Typhoon]: Az érdekelne hogy csinálod, mert amikor én utoljára érdekődtem, azt mondták, hogy héccáz/hét. Ha nem találok ócsóbbat, lehet hogy nem megyünk nyaralni. :D

hazank fia 2012.05.09. 11:29:20

@Szabó F. Balázs:
Persze. A lényeget azért kihagyod: /fő... 6960Ft/FŐ/éj. Nyilván nem egyedül megy. Úgy már kapásból a duplája az összeg. Ráádásul a "Ft-tól" azt jelenti, hogy kb hétfőtől csütörtökig annyi. Hétvége akár a duplája is...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.05.09. 11:31:08

Első körben ügyvédhez kell fordulni, majd felhomályosít, hogy mit lehet tenni, de talán az is segít, ha elolvasod (már aki érti a jogász bikkfanyelvet).

Ha szerencséd van, akkor az új tulaj vagy kifizeti a fennmaradó összeget, ha nincs szerencséd akkor elismeri a kötelezettségét és (jól megemelt) fenntartási díjjal nyaraltat.

Amúgy vki írta, hogy a tulajdoni lapra ráírják.. na azt biztos nem. Mit írnának rá? Egy száz szobás apartmanban 1/100/52 részt?

Amúgy nem lenne ez rossz (az üdültetőnek biztosan nem) ha ésszel csinálnák meg megbecsülnék a vásárlókat. Valami honlapon láttam, hogy az USÁban pl. 40 éve megy, pedig ott aztán azért is perelnek, ha csúnyán nézel (az, hogy megéri-e vagy sem az más kérdés: van aki meg utazási irodával is nyaral, nyilván vannak más-más szokások - azok is itt vannak 60 éve).

XCat 2012.05.09. 11:34:38

@klarky: Azok nem négycsillagosak.

@Rosszindulatú Vászka: "akik képesek külföldi nyaraláskor jbobranéz-balracsudálkozik-mostpisál jellegű fakultatív túristaszopatos kirándulások "

Azért vadregényesebb uruszágokban vannak annak előnyei. Pl. majdnem biztosan hazahoznak élve, nem megy fel utólag a megbeszélt ár többszörösére, megilyenek. A taxisnál meg ki tudja.

Alternatív 2012.05.09. 11:38:12

Az üdülési jog egyfajta ingatlan használati jog. Nem lehet bejegyeztetni a földhivatalban?

Egyébként pedig, az új tulajdonos az üdülési joggal terhelten vásárolta meg az ingatlant a csődgondnoktól, tűrni köteles, hogy a posztoló odamegy. :)

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.05.09. 11:38:29

@TERMOSZ:
Volt valami homárposzt korábban, ott kétmilla per hét volt. Gondolom csúcsidő vagy lakosztály volt, esetleg nem 7 év hanem 101, mittudomén.

Eric_Cartman 2012.05.09. 11:38:58

Hüjeállat posztoló. 400ezerért már mágneses derékaljat is lehet venni!

XCat 2012.05.09. 11:41:07

@ColT: Annyira nem irreális. Egy normálisabb szálloda itt is huszonezertől kezdődik éjszakánként, mondjuk az nem ilyen. Két hét alatt ott lesz az.

Különben sokan, főleg az idősebbek, akik félnek a tengertől, fontos nekik pl. a gyógyvíz, viszont nyelveket nem nagyon beszélnek. Hajdúszoboszló pl. már 20 éve is ebből élt. :)

XCat 2012.05.09. 11:44:00

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: Jó, de ez nem hiperluxus a világ másik végén, csak egy nyamvadt törökország. :) Csúcsidőnek csúcsidő, meg viszonylag rendes szállcsi, viszont szerintem akkor is kurva irreális. Oké hogy ólinkluzív, de izémánna.

Monjuk tisztában vagyok vele hogy a probléma az, hogy nem ez drága, hanem én vagyok szegény.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.09. 11:44:30

@TERMOSZ: Nem is félek a tengetől, és beszélek angolul.

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 11:44:48

@hazank fia:
Konzekvens módon E/1-ben fogalmaz, még csak nem is sugalmazza, hogy "én és a férjem" vagy "én és a családom", csak azt írja: "kötöttem", "fizettem", "kaptam", "nyaralásom", stb.

Amikor már T/1-ben ír, a kontextus alapján azokra gondol, akik hozzá hasonlóan szintén üdülési jogot vettek.

Egyébként ha két emberre is számolnánk akkor az a 2 x 341.000 forint még mindig nincsen meg 750.000. Meg ott van az is hogy fixen hét évre, minden évben ugyanarra a hétre van foglalása, tehát ő fixen számba vehető vendég, így eleve kedvezmény illetné.

XCat 2012.05.09. 11:45:17

@atpijkamo: Te nem is vagy idős. Ötvenvalahány évesen még nem az valaki.
Majd gondolj bele 75 után. :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.09. 11:47:26

@TERMOSZ: Ahogy nézem a homárposztokat, 70 fölött már nem divat gondolkodni.

XCat 2012.05.09. 11:51:13

@atpijkamo: Ott már legalább valami mentséged van rá. De van hogy előtte sem.

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 11:55:15

@Alternatív:
Nem valószínűsítem, hogy az ingatlanjogban lenne bármi ami az üdülési joghoz hasonlít, így kétlem, hogy be lehetne jegyezni az ingatlanra - bár erről kérdezzünk meg egy szakjogászt.

Ez inkább egy szerződés, aminek értelmében az ügyfél egy adott fix összegért plusz esetlegesen meghatározott éves díjért előfoglalási joggal rendelkezik a szállásadónál egy előre meghatározott időintervallumon belül szintén adott feltételekkel.

Az új tulaj meg vagy megtűri az előző tulaj szerzett ügyfeleit, vagy úgy dönt, hogy leszarja őket és inkább másfélszer nagyobb összegért kiadja a szobát másoknak.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.05.09. 11:58:12

Amúgy szerintem a leges-legnagyobb baj, hogy a marketingje annyira jellemzően erőszakos meg minden. Pont mint az öregasszonytúra (nyugdíjasok részére vásárlással egybekötött termékbemutató bónusz ingyen utazás/ebéddel)

Személyreszabott szélszes vagy értékesítő, aki megaláz, nevetségessé tesz ha legalább egy nyomorult ötéves üdülési jogot nem vásárolsz, frankalapú személyihitelre 600% THMre(lehet nincs ilyen, csak hangsúlyozni akarom mennyire abszurd) uszkve napi 1000Ft. De 7 éven át.

Pedig tényleg lehetne jó: el tudok képzelni olyan dubaii szállodát, ahol előre meg kell venni a szobát...

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 12:03:04

*Nem különben ezek az üdülési jogos utazók sok esetben teljesen birkák (agymosottak) és végtelenül smucigok is. Reggel lerabolják a svédasztalt, aztán ebédidőben az ebédlőben vagy a teraszon (rosszabb esetben a medence szélén ülve) fogyasztják a reggel elkészített szendvicseket.

Nem sokszor járok szállodába, de láttam már olyat, hogy anyuka a reggelinél félliteres PET palackokba töltötte a narancslét vagy a teát aztán szépen elpakolta a retiküljébe. Tölcsérrel megy nyaralni - eszem megáll.

Jól van, szarul élni nem bűn, de ha nincs pénze, akkor ne menjen nyaralni, azzal meg főleg nem alázza meg magát, hogy a reggelihez ingyen adott narancsléből hazalop magának kétszer fél litert, hogy a vacsoráig nehogy csapvizet kelljen innia.

Persze nem mind ilyen, de aki olykor-olykor eltölt pár napot egy szállodában biztos látott már ilyeneket.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:07:34

@TERMOSZ: pl. Ryanair Bbudapest Treviso 07.14-21-ig 2+2 fő 56000Ft. Ehhez jön kártyadíj és két csomag. Durván 100000/4fő Szállást pedig keress a neten:)) fejenként 20-30 ért lehet találni caorleban, lido di jesolo, lignano, stb... Homeholidays.com, eurobookings.com Persze, most már el vagyunk késve. Mi általában január-februárban foglaljuk a nyarat....Én már jövő februárra tervezek épp...

XCat 2012.05.09. 12:09:25

@Szabó F. Balázs: Kihagytad, hogy ezek persze a magyarok. Mert te nem láttál ilyet még mástól.
Mindenhol vannak surmók, és igen, őket is beengedik mindenhova.

"Jól van, szarul élni nem bűn, de ha nincs pénze, akkor ne menjen nyaralni,"

Ha ugyanott voltatok, valószínűleg volt pénze. :) Én baklavát szoktam pl. lopni, mert kurvafinom, és nem kapni olyat sehol. Mondjuk újabban már lopatom a személyzettel. :D

" hogy a vacsoráig nehogy csapvizet kelljen innia."

Te csapvizet iszol, és mást szarulélezel? :D

"Persze nem mind ilyen, de aki olykor-olykor eltölt pár napot egy szállodában biztos látott már ilyeneket."

Nem. Csak az lát ilyeneket, aki pont ezt figyeli. Javaslom szagember segícségét.

XCat 2012.05.09. 12:11:21

@Ulbert István [Typhoon]: " fejenként 20-30 ért lehet találni caorleban"

Lehet, de én nem egy éjszakára akarok menni.
És ehhez számold hozzá a taxiköltséget is a reptértől, ami ki tudja mennyi. Namindegy, majd megoldom. :D

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:12:29

@TERMOSZ: 20-30E/hét:)) El lehet ám menni busszal is a reptértől. Trevisoból van busz a partra pár EUR ért...

XCat 2012.05.09. 12:19:17

@Ulbert István [Typhoon]: Életemben egyszer voltam olasz buszon, rómában. A legmeghatározóbb emlékem róla, hogy egy hülye digó végig fogdosta a seggemet, és hogy a tökigtömött bkv nyáron csúcsidőben ahhoz képest egy laza, szellős, kényelmes utazási mód volt.

De egyheti csomaggal keresgélni hogy hol a francban van a hotel? Nyáron? Hőségben? Vadidegen helyen? Mondjuk kalandtúrának megteszi, de a nyaralásról nekem más fogalmaim vannak...

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:22:27

@TERMOSZ: Ez esetben, javaslom a a Neckermannt pl. Jó drága, de legalább kalap sz@r is:))) De valszeg a hotelig eltalálnak.:))) Ha olcsón szeretnél nyaralni, akkor le kell mondani - a legtöbb esetben - a kényelem bizonyos fokáról utazás közben....

XCat 2012.05.09. 12:26:49

@Manyecska: Ez szép. Megfontojjuk. Köszcsy.

@Ulbert István [Typhoon]: Necki nem szimpatikus valahogy... ha már elmebeteg árakat akarok, akkor inkább a tui.

"Ha olcsón szeretnél nyaralni, akkor le kell mondani - a legtöbb esetben - a kényelem bizonyos fokáról utazás közben...."

Akkor abban mi a nyaralás? Nekem semmi bajom az outdoortímizékkel, de azért akkor ne én fizessek már.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:29:53

@TERMOSZ: TUI?? Nyilván nem tudod mit beszélsz:))) 2009-ben voltunk Dominikán az angol TUI val. Repjeggyel, AI ellátással 4 csillagos hotelben, transferrel, 3 medencés, 7 bár-os szálloda kerek 200000 FT volt a két hét:))) MOndhatni fagyipénz:)))

XCat 2012.05.09. 12:32:51

@Ulbert István [Typhoon]: Jah kérlek, tavaly még itt sem ilyen árak voltak.... most nem tudom mi van. Egyiptom olcsó, de ott már megint hepajolnak. Namindegy, lehet hogy lastminutehazárdírozás lesz. Csak annak általában az a vége, hogy itthon maradunk. :)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:32:51

@Manyecska: :) Paleo nagyon szép. Nekem Peroulades a kedvencem:)) De Corfu északi részén, nem nagyon lehet mellényúlni:))

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:34:41

@TERMOSZ: nézz szét itt: www.arke.nl/zonvakantie.aspx igaz, ki kell ugrani AMS-be az induláshoz, de van wizz és RYan EIN-be /onnan 27 EUR a vonat és abusz fejenként AMS-ba/, illetve van Transavia kicsit drágábban de direkt AMS.

XCat 2012.05.09. 12:46:10

@Ulbert István [Typhoon]: busz?... meg vagy te zakkanva. :D

azért kösz. :DD

Manyecska 2012.05.09. 12:46:46

@Ulbert István [Typhoon]: :) meg Sidari. Mi bejártuk az egész szigetet kocsival meg mocival pár nap alatt! Hanem a legmagasabb pontra többet nem megyek fel a szűk, korlát nélküli utakon, mert a végén visszafordultunk, mondván gyakorló életveszély továbbmenni. De a kilátás nem volt semmi!!! www.agni.gr/Corfu/Corfu_-_What_To_See_and_Visit/Mount_Pantokrator/index.asp kicsi spam még.. :)

Van akvapark is!!:D Mega Sissy kastélya is, nem semmi, szép helyen van...

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 12:48:38

@Ulbert István [Typhoon]: a déli részen sem. ajánlom moraitikát.-messonghit

Manyecska 2012.05.09. 12:50:12

@Manyecska: ja, látom már tettek fel korlátot is:D:D.!. ahogy állsz a hegy tetején, csak a szél zúg....kedved lenne lelökni a párodat..:P :)) megis nézem este a videót mert én minden körülmények közt videózom /jó nem mindenhol!/
Na dolgozom tovább. Állítólag a munka nemesít.. :P

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:51:32

@batgirl: azzal az a baj, hogy az angol tinik már nem nagyon férnek el Kavosban, és kezdenek feljebb húzodni. Elviselhetetlen egy csürhe.

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 12:53:17

@TERMOSZ:
Köszi, jó fej vagy - de tényleg. A teljesség igénye végett:

Nem tudom magyarok-e vagy sem, de a balkáni mentalitásból feltételezem, hogy valamerre errefelé valók legalábbis Bécsben, Párizsban és Amszterdamban sem láttam ilyesmiket.

A "nincs pénze" általános érvényű megállapításnak volt szánva. Elvégre akinek van 50, 60 vagy 70.000 forintja egy hosszú hétvégére, arról én azt feltételezném, hogy nem az asztal alatt lopja a narancslevet, és ebédre sem a reggeli svédasztalos szendvicset eszegeti a teraszon, hanem rendel magának egy főételt, meg egy pohár gyümölcslevet.

Tipikus egyszer fizetős fajta. Befizet az útra, utána viszont nem hajlandó rá csak a minimumot költeni, inkább ügyeskedik végig. Minek megy az ilyen nyaralni?

Másrészt meg bár te bizton szereted a baklavát, nem hinném hogy a reggelinél elraknál belőle a táskádba egy tucatot csak azért hogy ne kelljen külön pénzen ebédet rendelned. Épp így ha szomjas vagy rendelsz egy kólát, egy pohár bort, vagy veszel egy ásványvizet (ha teszem azt városnézésre vagy kirándulni indulsz) ahogy én is, elvégre a nyaralásnak / pihenésnek ez is része.

Ezeknek az embereknek viszont hibásak az utazásról / nyaralásról alkotott elképzelései, mert szerintük befizetni egy diszkont útra egyenlő a szabad rablással, meg a vendéglátó türelmének és jó modorának végletekig való kihasználásával. Hiányzik belőlük a kultúra.

Persze én meg egy bunkó vagyok mert kinézem őket, de engem az ilyen okos "nekem JÁR" jellegű ügyeskedős megoldások mindig is frusztráltak. Lehet te olyan vagy akit ez nem zavar, de nem vagyunk egyformák (gondolj sznobnak ha akarsz).

Manyecska 2012.05.09. 12:53:48

@batgirl: én voltam a legdélibb részében, Kavos alatt../nincs messze/..szürke homok, helyenként hínár, tinilányok által lejárt zsúfolt üdülőtelep, boááá volt.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 12:54:31

@TERMOSZ: hát jah, de azokat még lehet fegyelmezni valahogy, és nincsenek eggyel többen mint az oroszok:))) Corfun az angol tinik pedig annyian vannak:)))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 12:55:14

@Ulbert István [Typhoon]:5 éve voltam ott, akkor nem volt probléma. igaz, nem is figyeltem senkire, napoztam,, fürdőztem kirándultam, és nagyívben nem érdekelt senki.

Harlequin 2012.05.09. 12:55:19

Ez éves szinten 107142forint 1 hét nyaralásért, önellátással. Aki erre befizet annak gratulálok.

Manyecska 2012.05.09. 12:57:12

@Szabó F. Balázs: :D lehet hogy hülye vagyok /ánem../ de hogy szatyorral menjek reggelizni nem jutott eszembe:D!!..elég volt a kétévest elterelgetni onnan:P!! mega asztal alól:D..:)

XCat 2012.05.09. 13:01:47

@Szabó F. Balázs: Bécsben, Párizsban és Amszterdamban is vannak ilyenek pedig. Meg mindenhol, ez nem pénzkérdés.

"Minek megy az ilyen nyaralni?" Mert nyaralni akar.

Nos a miniatűr baklavamaffiám azért alakult ki, mert az istennek nem jutott eszükbe maguktól árulni... különben így kurvadrága szokott lenni, de ott automatikusan függősödöm. Egyébként ólazni szoktam, ott ingyen adnak mindent, csak az étteremből való kihurcolást nem szeretik.

"Ezeknek az embereknek viszont hibásak az utazásról / nyaralásról alkotott elképzelései, mert szerintük befizetni egy diszkont útra egyenlő a szabad rablással, meg a vendéglátó türelmének és jó modorának végletekig való kihasználásával. Hiányzik belőlük a kultúra."

Na, ezt igen szépen mondtad, egyet van értve.

"Persze én meg egy bunkó vagyok mert kinézem őket,"

Inkább buta. Minek foglalkozol valamivel, amiért nem te kapod a fizetést? :) Majd ha problémájuk van vele, szólnak akik ott dolgoznak. Ne frusztráljon semmi ami nem neked szól. Ha meg neked szól valami, nyugodtan nyomd pofán az illetőt. Verbálisan, vagy tálcával, vagy felmosónyéllel, vagy ami van.

XCat 2012.05.09. 13:03:33

@Ulbert István [Typhoon]: Ezeket is biztos meg lehetne, ha máshogy nem, egy maflással.

@Harlequin: De van hozzá tetovált spagedlipántos parasztjány. Hát az semmi? Naugye.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:03:39

@Szabó F. Balázs: Hát...röhögni fogsz: mi dominikán loptuk a zsemlét és a felvágottat. Zsömit a halaknak sznorizáshoz, felvágottat a macseknak, aki a megérkezésünk napján úgy döntött, hogy mostantól velünk lakik:))) A kajáldából meg nem engedtek kivinni semmit. /Hozzáteszem, jogos!/, és miután egy kvázi zárt részen voltunk, ott nem létezett "közért". A maldiv pl. kúlturáltabb: ott ha szóltunk h kell a halaknak, szó nélkül adtak. Viszont: a magyar pont ilyen. Befizeti a reggelit -de csak mert kötelező:))- és gátlástalanul pakol, mert több marad sörre...

Manyecska 2012.05.09. 13:05:15

Óóó! első utamon 200 Ft-os konzervkajákat ettünk minden nap: bab, lencse, borsó és székelykáposzta, nagyon romantikus volt:P
Reszketve vártuk melyik a legszarabb??:P

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:05:56

@TERMOSZ: nemjó wazze. Télleg sokan vannak. Persze, ha futóedzést akarsz tartani, akkor hajrá:))

Manyecska 2012.05.09. 13:07:45

@Ulbert István [Typhoon]: azért a moci elől menekültek:D:D!! Asse rossz mondjuk terpeszben végigutazni a hátsó "ülésen" Korfut:P!

XCat 2012.05.09. 13:08:01

@Ulbert István [Typhoon]: Hm, lángszóró? Szamurájkard? Vízágyú? :D

Manyecska 2012.05.09. 13:09:51

@Harlequin: én most Siófokra mehetnék két nap egy éjszaka valami kaja is van benne + salsaórák..Siófokra, saját strangya van meg ilyen felújított hotel. Kár hogy előtte műtenek egy héttel..!/?/:D 13ezer foringyó.

XCat 2012.05.09. 13:11:29

@Manyecska: Majd nem salsázol.

De egy napra lemenni valahova a francba, mire jó? Majdnem annyit utazol, amennyit itt vagy.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:11:35

@TERMOSZ: mint 5let nem rossz, de nem nagyon láttam a bazársoron ilyen cuccot:)

@Manyecska: lehet, denejem nem szereti a mocit, uh mi inkább autózunk.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:12:49

@Manyecska: Sajnos én a Balatont nem tudom megfizetni:))) Ezért inkább külföld...

XCat 2012.05.09. 13:13:07

@Ulbert István [Typhoon]: Én múlt héten vettem vízipuskát, olyan szép nagy feltöltőset, standravalót. Betáraztam, és ha valamelyik gyerekbanda megint hajnalig ricsajozik, használni fogom.
És ha nem elég, a következő töltet állott pisi lesz.

Manyecska 2012.05.09. 13:14:38

@TERMOSZ: de víz sem érhet. egy hét után már kínos annyi ember közt:P:D

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 13:15:37

@Manyecska:
Normális embernek ritkán jut ilyesmi az eszébe...

@TERMOSZ:
Persze megértem a nyaralás vágyát, de ez pont olyan jellegű anyagi felelőtlenség ami miatt többezer család tart ott ahol. Mert ha befizetek egy nyaralásra teszem azt 50.000 forintot, de 10.000 forint költőpénzre nincsen keretem, akkor az adott anyagi helyzetben a nyaralás lenne az egyik utolsó dolog amire költenem kéne.

Engem sosem az zavart, hogy azt teszik amit tesznek, hanem hogy ebből kifolyólag engem kellemetlenségek érnek. Például ha reggelinél kedvem támad még egy szendvicshez vagy plusz egy pohár teához és nem jutok hozzá mert lerabolták azt nem kedvelem.

Ahogy azt sem amikor két perc helyett húsz percet állok a sorban, mert az előttem levő úgy döntött, hogy "ravaszul kicselezi" az áruházat a kuponakció okán, így az összes társasházi kuponújságból kivagdosta a -15% egy termékre kuponokat amik miatt most egyesével minden termékre külön blokkolást kell csinálni.

Egyébkén el szoktam őket küldeni, legalább egy "nincs magában szégyenérzet?" félmondattal. Nem csak magamban puffogok.

Manyecska 2012.05.09. 13:16:35

@TERMOSZ: én hajdúszoboszlón éjjel kettőkor kib...xtam az ablakon egy teli üveg üdítőt...sajnos valamelyik kapitalista állat Mercijén találta el a csillagot.. :D:D:D annó használtam paradicsomot /mint volt kosaras jól célzok/ éjjelente :P

Manyecska 2012.05.09. 13:19:06

@Ulbert István [Typhoon]: :) szerintem lángszórót kéne vennie télleg, inkább! szörnyű amikor pont egy játékterem van szemben és az oroszok ruletteznek /sajnos nem úgy/ felhallatszott az ötödikig!:(
Annyira megzakkantam hogy hazavittem magammal még a Bibliát is az éjjeliszekényről:P

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 13:19:12

@Ulbert István [Typhoon]:
A kényszerhelyzet (nincs közért) azért más mint a "lenne rá lehetőségem, de smucig vagyok". Nemde?

Dominika tervben van. A közért hiányán kívül milyenek a tapasztalataid (túrázás, búvárkodás, tespedés)?

2012.05.09. 13:19:15

Nem értem.

2007-ben vett egy üdülési jogot 400ezerért. (nem tűnt fel, hogy ez horribilisan drága?)

Utána évente még plusz 50ezret, fenntartási költségnek mindezt 2007 óta minden évben - az 50.000x5= 250.000 Ft
Ez 650ezer Forint!

Ennyi pénzt költeni azért, hogy minden évben ugyanott, ugyanabban a szállodában, Magyarországon évente 7 napot eltölts, nem sok ez egy kicsit?!

Én nem értek a vendéglátáshoz, de nekem ez egy kissé átverésszagú...

Manyecska 2012.05.09. 13:20:51

@Ulbert István [Typhoon]: utószezonban egy háromszobás ház alsó szintje /Balatonmárifürdőn, már Zala../ 50E Ft, három családnak ideális /nagyi-unokák../ főzhecc, stb..! évek óta járunk oda..

XCat 2012.05.09. 13:20:58

@Szabó F. Balázs: Nem megfelelő helyekre jársz. A normálisakban van elég kaja, akárhányszor rabolnak le valamit. Vagy ha lerabolják, vegyél. Teát, szendvicset akárhol árulnak.

@Manyecska: Törős dolgokat nem akarok, én nem célzok jól sajnos. De ez kellemetlen, és hideg. :)

Manyecska 2012.05.09. 13:22:30

@TERMOSZ: de mekkorát szólt!!! :D :O 5.ről..
Magam is meglepődtem! :))

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:25:38

@Szabó F. Balázs: Ki ne hagyd. Mi Puerto Platan voltunk. a sznorizáson/búvárkodáson kívül mi két programot választottunk: Paradise Island, és Ocean World. Az utóbbi érdekessége, hogy itt nem csak delfinekkel úszhatsz, hanem lehet választani az úszást de cápákkal. 5 db djakacápa úszkál a medencében. www.youtube.com/watch?v=X_xf5d3F918&feature=plcp Előtte az öledbe adják, lehet ismerkedni vele, etetni, elmesélnek róluk mindent. Szenzációs. Érdemes a ruházati boltokban szétnézni, már ha szereted ezt a stílust...ÉN vettem pár echte aloha inget:))) Az emberek kedvesek, segítőkészek, de kötelező alkudni. Keményen. Mindenhol. Kártyát a legtöbb helyen elfogadnak - persze nem az OTP-s maestrot, és egyéb electron csodákat:))) - kivéve a tour operátorok. Ott csak KP.

XCat 2012.05.09. 13:25:47

@Manyecska: Ez öngyizéssel jó buli. Valami kurvadrága kocsira esni kurvamagasról.
Azon gondolkodtam a múltkor, hogy ez minek számít, sima baleseti kárnak?

XCat 2012.05.09. 13:27:45

@Ulbert István [Typhoon]: "Viszont: a magyar pont ilyen. Befizeti a reggelit -de csak mert kötelező:))- és gátlástalanul pakol, mert több marad sörre..."

Ezt a magyarok nevében vitatom. :)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:33:19

@Manyecska: A következő még a problémám. semmi nem leht rosszabb, mint egy nyaralás - szar időjárással. Itthon nem lehet tervezni, míg tengerpartokon, konstansnak mondható a jóidő. Továbbá, nincs kedvem a parton 1000 Ft ot fizetni egy sörért, oder rohangálni a közértbe félóránként hideg sörért. Utálom, ha madárnak néznek. Értem én, hogy Balcsin 1.5 hónap alatt be kell hozni az éves bevételt a vendéglátosoknak, de én nem szeretnék szenvedő alanya lenni.:)) És a kedvenc mondásom: "Balatonon viszonylag olcsó a rántott hús, ellenben nem nagyon látni kóbor kutyát. A többit mindenkinek a fantáziájára bízom..." Komolyabban: én 78 ban fürödtem utoljára a Balatonban, és nem is szeretném elkezdeni. Voltam párszor arra, de a fehér hab a szélén és egyebek, valahogy elvette a kedvem a kísérletezéstől...

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 13:34:26

@TERMOSZ:
Az utántöltés megszokott, bár van ami tényleg elfogy a reggeliidő végére - tudom, tessék idejében kelni. De ha végképp nincs semmi, akkor szoktam venni.

@Ulbert István [Typhoon]:
Köszönöm. A cápás úszkálás izgalmasnak tűnik, nem mintha a delfines annyira snassz lenne, de akkor is: a cápa f*szább. (:

Gondolom a dombornyomott VISA Classic kártyákat beveszik a legtöbb helyen.

Egyébként ha már utazás, akkor kommunikáció: angolul tudnak?

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:34:46

@TERMOSZ: de abban egyetértesz, hogy a _többsége_ ilyen.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:37:53

@Szabó F. Balázs: persze. angolul mindig, mindenhol beszél legalább egyvalaki. Classic visa OK, én azért vinnék egy dombornyomott mastert. Az a biztos. Ha külföldön fizeted be: firstchoice.co.uk pl. akkor jól jársz. Kitűnő B763ER repülőgép, saját monitorral. Isteni kaja. Továbbá a szálláson is elsőosztályú minden. A mi képviselőnk naponta 2x jött, egy-egy órára. Leült a kis székére, és ott ült egy órát, ha valakinek szüksége lenne rá. Teljesen korrekt volt.

Manyecska 2012.05.09. 13:38:05

@Ulbert István [Typhoon]: "nem szereti a mocit "..majd megszereti! pedig Yamahák, nem túl nagyok és romantikus egymás nyakában lógni:P ! 70-vel simán megy. Igaz kanyargós hegyi utakon amikor esik az eső az arcodba, és hirtelen felbukkan egy kecskenyáj az út közepén...na szóval gáz télleg!:)

XCat 2012.05.09. 13:39:35

@Ulbert István [Typhoon]: Nem, azzal sem értek egyet. Azzal egyetértek, hogy akad bőven, és hogy elég baj hogy vannak... de ha visszafelé általánosítunk, akkor csak azt érjük el, hogy úgy gondolják, hogy ha ennyien csinálják, biztos nincs benne semmi ciki.

Én gyerekkoromban mellédobtam egy szemetesnek egy műanyagflakont, és ott akartam hagyni. Ne tudd meg, hogy nézett rám két idősebb turista. Azóta sem dobáltam, pedig egy szót sem szóltak.

Ez nálunk is működne, csak ha nyilvánvalóan igazad van, akkor nem lapítani kell, hanem valahogy felhívni rá a surmóék figyelmét, hogy figyeljmánbazmeg, hülyevagy.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:39:36

@Manyecska: A-a próbálta, nem megy. Én imádom. Nekem Corfun a Kymco volt a kedvencem. Az nagyon bejött.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:40:58

@TERMOSZ: igen, de az a baj, hogy a többség nem is érti. "Akko' mé' van az utcaseprő?" logika mentén dobál jobbra-balra mindent:((((

Manyecska 2012.05.09. 13:41:51

@Ulbert István [Typhoon]: hát ez mind igaz, de József Attila is ott feküdt a sín alá -nyugodjék békében.. :) és ami a lényeg: senki nincs már ott, két kezemen meg tudtam számolni délelőtt a strandon hányan vannak. 08.20.-a után még van egy hét ami jó mi arra mentünk rá mostanában:) Kutya, gyerekek, nagyi főz-vigyáz-sóhajtozik..külföldön meg a fakultatív programokra mehet el + lóvé nálunk biztos, meg beülsz vacsorázni esténként.... :)

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 13:42:55

@Ulbert István [Typhoon]:
Elég korrekt szolgáltatásnak hangzik. Köszönöm a válaszod.

XCat 2012.05.09. 13:45:42

@Ulbert István [Typhoon]: Fogalmam sincs hét évesen milyen logikát követtem. Azt hiszem kurvára menni akartam már játékgépezni (akkor itthon ilyen még nem volt:) ).

Manyecska 2012.05.09. 13:47:32

@Ulbert István [Typhoon]: mér:D nekem a jobb kezemben végig ott volt a kamera:P..hátul igaz..:) minőségi anyázás is folyt eccer:D

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:48:09

@Manyecska: Persze, ez mind igaz. Viszont ha jól szervezed a nyarat, jobb odakint. 2011 ben voltunk 2 hetet Kanárin. Repjeggyel, szállással, kocsibérléssel kijött fejenként 65000.- Ft ból a két hét. Kaját néha főztünk, néha vendéglőztünk. Összesen 130000 körül költöttünk fejenként, azaz a másik 65000-et ott költöttük el. Ebben kaja, pia vízividámpark, loropark, kirándulások a szigeten, stb. volt benne. Szted?:))

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 13:48:52

@Manyecska:
Nekem Szigliget a nagy kedvencem. Csendes, sőt kifejezetten az a legtöbb balatoni üdülőtelephez viszonyítva, a strand jól felszerelt és relatíve olcsó.

Sajnos az elmúlt években a strandon eléggé megnőtt a tömeg, de csak az július-augusztusi 4-5 hetes csúcs idején. Pihenésre, rekreációra tökéletes, a környéken van látnivaló, s borospince is elég.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 13:49:55

@Manyecska: jaaaa na az nekem kényelmetlen. Tudom, h ott ehet az 50 esen menni ketten, de azt utálom. Egyedül szeretek motorozni.

Manyecska 2012.05.09. 13:50:41

@Ulbert István [Typhoon]: majd ha megdöglik a kutya..:P ..! két hét télleg óccsó! :O :) nekünk Korfu volt egy 100-as -pont ugye -13 éve /ééén barom!:P/

Manyecska 2012.05.09. 13:57:16

@Szabó F. Balázs: Máriafürdőn nem voltatok? Van CBA :P, nagyon jó kis -olcsó- standja is van, meg ott vannak a jó kis igazi vonatok -egyórás program volt minden nap a gyerekeknek ugye:D- :P

Manyecska 2012.05.09. 13:58:24

@Ulbert István [Typhoon]: az valami buzibár?? google..várjál..:P

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:01:23

CBA-t szeretjük. Annyi szart, olyan drágán, egy helyen, nem nagyon találni máshol.:)))

Manyecska 2012.05.09. 14:01:47

@Ulbert István [Typhoon]: nem, kettőnknek..! hotel volt, klassz volt! télleg a tengerre nézett.

Manyecska 2012.05.09. 14:03:25

@Ulbert István [Typhoon]: jó tudom, de tudod...ahová járok salsázni előtte szoktam ott némi húsárut beszerezni..drága?? q..w..drága..:P

Manyecska 2012.05.09. 14:07:47

@Ulbert István [Typhoon]: ja repülővel nem úszva!! :) Ezek megint egymásnak estek a másik poszton :P

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 14:11:13

@Manyecska:
Gyermekkoromban többször is voltunk (egy régi családi ismerősnek van ott nyaralója).

Gyerekem nincsen, így a vonatozás kiesik az élménytúrából, viszont a az emlékek szépek - ugyan az északi part inkább kedvemre való.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:11:38

Lillafüredre mennék egyhétre. mit tudtok róla?

Manyecska 2012.05.09. 14:11:48

@Ulbert István [Typhoon]: hát a másikon, az EON-oson... télleg nem is cba hanem Coop van M.fürdőn fontosch!! :)

XCat 2012.05.09. 14:12:58

@batgirl: Honnan mégy? Ha 10 kilométertől messzebbről, akkor nem érdemes.

Manyecska 2012.05.09. 14:13:44

@batgirl: tudunk!! Lilla panzió /hát izé/ vagy a mellette lévő durvadrága hotel...csónakázótó, erdei vasút Miskolcig...Diósgyőri megálló /vár/ közben, Lillafüreden Szt.István barlang...Miskolctapolcán a barlangfürdő... hirtelen..

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:13:50

@batgirl: hátööööizé...Asszem Magyarországon van. Kb. ennyit. Életemben nem jártam ott....:D

Manyecska 2012.05.09. 14:14:40

@TERMOSZ: ez igaz, 3 óra Pesttől és alig találtunk oda a végén..

XCat 2012.05.09. 14:15:03

@batgirl: Lepukkant, lerobbant, mocskos, lehúzós, avas, szemetes, büdös, értelmetlen, azon kívül kint van a faszomban.

A városligetben vagy a szigeten is több zöldet látsz.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:16:07

na, ide figyeljetek kedveskéim. a cégem megajándékozott SZÉP kártyával, plussz a rajta lévő összeggel. sajna, csak magyarhonban nyaralhatok vele. kellene egy klassz hely.

XCat 2012.05.09. 14:16:19

@batgirl: Jah, van mellette egy diliház. Ha vállalod, hogy zsiráfot ott hagyod, fizetem az utat. :D

(egye fene, neki is. Meg persze a kötelet.)

XCat 2012.05.09. 14:17:22

@batgirl: Na és mire vágysz? hegy, zöld, víz, kényelem?

Manyecska 2012.05.09. 14:17:48

@batgirl: a Kastélyszálló szép kívülről de onnantól annyi. Nincs ott semmi csak az erdő meg a Hámori-tó..mi mondjuk jókat aludtunk ott arra emléxem, nyugis.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:17:55

Várom az ötleteket!!
legyen víz, kirándulóhely, klassz szálloda, minden lópikula, és jó legyen, széphelyen. na?

Manyecska 2012.05.09. 14:19:58

@batgirl: Szilvásvárad? szép /Noszvaj pl./ Visegrádon a Silvánus hotel..Bükk is szép... Zalában valami hülye nevű híres welness-hotel ..Fertő-tó nagyon szép és átmehecc Bécsbe zsiráfhoz!!

Manyecska 2012.05.09. 14:21:07

@batgirl: Solymár :D víz van, gáz is legtöbb helyen, jó az ósan:P:P majd gondolkodom....
Gyula is szép!!

XCat 2012.05.09. 14:21:19

@Manyecska: Miért vágyna zsiráfhoz? Egyáltalán, ki vágyna ehhez az infantilis dögkurvához?

Manyecska 2012.05.09. 14:22:35

Hajdúszoboszló, Hotel Silver! kurva jó a srand + élménypark!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:24:50

@Manyecska: solymár??? itt van egy köpésre, mi a francnak mennék a szomszédba????
szivásvárad, ezerszer voltam már

fertő-tó? ott még nem voltam. közelebbit tudsz róla?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:25:52

@Manyecska:hajdúszoboszlón voltam egy hónapja. nem jött be.

Manyecska 2012.05.09. 14:26:02

@TERMOSZ: jó most nem mondhatom hogy Miskolc-Alsó..! vagy Ózd..na!

XCat 2012.05.09. 14:26:03

@batgirl: Hát fürödhetsz a fertőben. A homár nem jó ugyanarra? Itt legalább nem harap nunin semmilyen hal.

Manyecska 2012.05.09. 14:27:52

@batgirl: de, egy kollégámnak ott van telke... de infóm sajnos nincs árképzésről ilyenek, voltam ott és szép -volt 20 éve - kulturált! Sopron és környéke is szép, valami hegyvidéket keress szerintem.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:28:56

egy kis fertőben fürödözés...hmm

Manyecska 2012.05.09. 14:29:10

Bükkfürdő ..nekem a Mátra is bejött..

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:31:44

@batgirl: használd el az Aquaworldben, ha olyan akártya:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:33:45

@Manyecska: olyan hely kellene, ahol nagyokat tudnék sétálni erdőben, vagy vízparton. ahol nincs rohadt nagy tömeg.
aztán legyen a szállodában medence, az sem baj, ha több, áztathassam magamat, és tudjak jókat úszni. az sem baj, ha van masszás, stb. És nem baj, ha csendes helyen van, csendmániás vagyok.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:35:40

@TERMOSZ: ezek tök jók, már végig néztem, de ezek nem sokat mondanak. Érted? arra vagyok kíváncsi, hogy volt e valaki , valami szuper helyen, és ajánlja.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:36:51

@Ulbert István [Typhoon]: nem szeretm a csuzdákat, nem szeretem a tömeget, nem szeretem a gyerekzsivajt.
Nyaralni vágyom:)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:37:52

@batgirl: akkor írd át a cafeteriádat, mert azzal a gagyi orbánkártyával, sok minden értelmeset nem lehet csinálni:)))

Manyecska 2012.05.09. 14:38:31

@batgirl: Visegrád, Silvánus hotel..közel is van..

XCat 2012.05.09. 14:39:10

@batgirl: Érteni értem. Azt nem értem, mi a búsfaszomért jönnek ezekbe a lepukkant izékbe turisták... én a helyedben elindulnék valamerre, és ahol van valami szimpatikus hely, ott megállnék, és megkérdezném elfogadják-e ezt a vackot, meg van-e a környéken víz.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:39:50

@batgirl: Én jelentkeznék a felhívásra! Ajánlanám a MAldív szigeteket, pontosabban Sun Islandot. Hibátlan kiszogálsá, maximális kényelem, nyugalom. Pálmafák, virágok, banánfák, wellness, hatalmas medence, és kristálytiszta ~30 fokos óceán.

Manyecska 2012.05.09. 14:41:47

@Ulbert István [Typhoon]: Bora-Bora, itt van Újpest alatt...igen..:) ahol kis cölöpökön állnak a tengerben az apartmanházak és 60.000 Ft egy éjszaka kb..

XCat 2012.05.09. 14:41:48

@Ulbert István [Typhoon]: Magyarországon kell. Hódítsuk meg őket, és akkor lesz helyközi busz a maldív szigetekre.

XCat 2012.05.09. 14:43:09

@Manyecska: Na de várjál, reggelit adnak bele vagy nem adnak? Mer az nem mindegy ám.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:43:23

@TERMOSZ: Nem rossz 5let. És alkalmazzuk Mózest is, hogy szétválassza a nagy vizet? Ellenkező esetben kicsit bonyolult lesz a busznak odajutni:)))

Manyecska 2012.05.09. 14:43:59

@TERMOSZ: ja, adnak egy csónaknyi reggelit. a travelcsanelen néztem múltkor..

XCat 2012.05.09. 14:44:22

@Ulbert István [Typhoon]: Mózest ne, az idegenszínű. De mondjuk fekete pákó, az jó lenne rá.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:44:45

@Manyecska: Igen, nézegettem. De jóformán csak a qrva AIr Tahiti Nui repüli, aranyáron.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 14:46:09

@Ulbert István [Typhoon]: Rendben , te nyertél. elfogadnak SZép kártyát?

Manyecska 2012.05.09. 14:46:39

@Ulbert István [Typhoon]: nem baj ott kiélhetné magát az ember amikor éjjel kettőkor elkezdi a srandpapucsával csapkodni a falon a szúnyogokat :D:D hogyasszongya dögölj mega k...aanyád....reggel azt hitték velem beszél így :D:D!

Manyecska 2012.05.09. 14:47:53

@Manyecska: !! de lehet ismétlik mert a kisbarom mindig fizetés nélkül távozik ugyanonnan :P ! :O

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:48:51

@batgirl: Ó hogyne. Értékben valahol a tök hetes és a pikk ász között van. Ezzel kalkulálj:))))

Manyecska 2012.05.09. 14:53:10

@Ulbert István [Typhoon]: ja, moszkitók legfeljebb nem??..szarabb mert cápák köröznek az ágy alatt..! :) képzeld reggel leteszed a lábad azt nincs meg asztán.. :D

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 14:55:00

@Manyecska: Cápák?? A nejem fél óráig kergetett egyet az öbölben és az istennek se sikerült elkapnia...AZok félnek az embertől mint a tűztől....Semmilyen bogár nincs amúgy. Legalábbis mi nem találkoztunk velük.

Manyecska 2012.05.09. 15:03:18

Na, én ON..összepakolok aztán húzás..by:)!

Manyecska 2012.05.09. 15:05:11

Még szeretném megjegyezni hogy a Palmolive zöldalmás tusfürdője isssteniii..! :p

XCat 2012.05.09. 15:06:58

@Manyecska: Palmoliveek nagyon szárítanak, nem?

Manyecska 2012.05.09. 15:08:56

@TERMOSZ: nem tapasztaltam! intenzív illata van ellenben meglepően!

XCat 2012.05.09. 15:15:06

@Manyecska: Jó, kipróbálom. Kösz.

Szabó F. Balázs 2012.05.09. 15:53:52

@batgirl:
Sopron. A város szép, a környék szép, bár víz nincs cserébe át lehet kocsival ugrani Bécsbe, ahol ugyan szarnak a SZÉP kártyára, de ettől függetlenül megér egy napi programot. El lehet lenni a városban, túrázgathattok , ki lehet ruccanni Kőszegre is. Szerintem.

Gyula is ilyen. Én onnan származok. Tespedősebb hely, lévén az alföld annyira nem izgalmas, viszont var várfürdő, vár, pár emlékház, és jó kaják (ez sem utolsó). Ha egy kis retró életérzésre vágysz, akkor egy napra vedd ki magad városerdőre, ott van egy igazi, klasszikus folyami szabadstrand, és befigyel egy kis könnyed erdei túra is. Műkedvelőknek a városban ott a várszínház (nyáron tószínpaddal). Nyugodt ékszerdoboz jellegű hely.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.05.09. 16:00:17

@Szabó F. Balázs: kösz, favorit mind a kettő, csak dönteni kell:)
Mondjuk Gyula kicsit előbb van a listán:)

Pereczhalmy Armin 2012.05.09. 16:05:31

De hol van Féli, a pincsim, nem láttátok?

Manyecska 2012.05.09. 17:08:50

@TERMOSZ: nem is zöldalma aloevera...valami zöld gyom van rajta :P

Gusshun 2012.05.09. 18:07:55

Kedves Adri
Önt átverték. Jogosak a felvetések, hogy 750e 7x7 nap nyaralásra adott időpontban elég sok. Nyaralásonként 107 ezer forint elég sok, de tessék egy példa:
www.maiutazas.hu/ajanlat/5-nap-nyar-a-tisza-tonal
ebből két utalvány 8 éjszaka és 85 ezer Ft egy jó helyen és ilyenből számtalan lehetőség van az országban.
Üdv:
egy szakmabeli

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.09. 19:05:35

@Gusshun: Ez annyira szar, hogy már majdnem jó....Ha azt nézem, hogy TUnézia 14 nap félpanzióval megvan 100800 FT ból, akkor ezt a remek ajánlatot valahogy ignorálnám:)))

Gusshun 2012.05.09. 21:03:11

@Ulbert István [Typhoon]: Persze, 1 főre vagy kettőre illetékek nélkül és nem nyáron :) amit példának linkeltem az meg 2+1 fő

XCat 2012.05.09. 21:05:44

@Gusshun: Tisza tónál milyen illeték van? Szúnyogpótdíj meg banyatankolási hozzájárulás?

Gusshun 2012.05.09. 22:09:28

@TERMOSZ: egy pelda volt de mind1 a lenyeget dolgozd fel belole.

XCat 2012.05.09. 22:17:29

@Gusshun: Az a lényege, hogy Faszomváralja alsóra nem kell repülő. Persze lehet menni azzal is, majd leszállunk a vetésbe.

Megdobbent 2012.05.09. 23:08:00

"Jogom DEMO van DEMO nyaralni DEMO!"
"Jogom DEMO van DEMO udulni DEMO!"

E ket mondatom teljes valtozata megvasarolhato tolem 7 evre 430.000 Ft-ert, vagy 5 evre 240.000 Ft-ert, kizarolag sarga csekken befizetve.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.10. 06:43:11

@Gusshun: Valóban 1 főre, de illetékekkel együtt. Junius első két hete. Akkor ott laza 40 fokok vannak...De még mindig inkább ez, -akár kétszer annyiért - mint ahol defaultból megpróbálnak átvágni. Mellesleg az ajánlat le is járt, továbbá az eredeti ár 99000 FT / 2fő / 4 éj. Aztán: az ajánlat jun-aug. Na megnézem, hányan kapnának hétvégére ilyet. Nyilván a hotel - ismerve a magyar hozzáállást - nem nagyon szeretne az akciósból adni 7végére, mert azt a fizető vendégeknek tartja fennt. Szóval hirtelen ennyi. És a legfőbb érv: nyaraljon Magyarországon - a mindenkit lehúzó, a vendégek kárára okoskodó szállásadók, vendéglátósok országában - akinek két anyja van.

Egyéves Önkéntes 2012.05.10. 08:09:55

@Ulbert István [Typhoon]: ez igaz, viszont nyaraljon nyáron 40 fokban Afrikában az, akinek két anyja van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.10. 09:24:26

@TERMOSZ: "leszállunk a vetésbe."

Na, egy Szuhoj pont ezt csinálta. Bónuszként a megsétarepülőzött potenciális vásárlóit is meggyilkolta. Jó, nem a vetésbe szállt bele, hanem egy vulkán oldalába.

Lenin is megmondta: - Marketing, marketing, marketing!

2012.05.10. 12:09:58

@Sasfióka: arról nem is beszélve hogy 2008-ban előre fizetve 400ezer ft jelenértéken az sokkal többet ért, mint ma.
Ostobaság a köbön.

Gusshun 2012.05.10. 12:13:19

@Ulbert István [Typhoon]: Figyelj akkor mondom neked a lényeg, hogy jobban megéri elmenni minden évben és nem venni üdülési jogot, ha csak nem egy vip szigetre szól valahova :) Érted? Helyes akkor ülj le 2es.
Amúgy meg normális (nem csillagszám) helyeken nincsen lehúzás, de nyilván én is jobban éreztem magam dubaiban mint siófokon :)

nyúzott arcú lány 2012.05.10. 21:24:34

Tényleg van olyan hülye ember, aki még 2007-ben üdülési jogot vett?
(Egyébként meg kötőjel elé nem rakunk pontot: 3-án, 5-én stb. Ja, haladóknak: 1-jén)

XCat 2012.05.10. 21:56:42

@atpijkamo: Mégiscsak kellemesebb halál, mint bele a vulkánba, nem?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.05.16. 15:47:40

Nem örökös üdülőjogot bukott el? Azt hittem. Úgy izgibb lett volna.

Szlamáné 2012.05.23. 12:44:45

Mivel a résztvevők zöme nem ismeri sem a TS rendszert, sem magát a céget, akitől meghívását kapta, nem nagyon tud előre tájékozódni és felkészülni arra, hogyan viselkedjen és reagáljon az őt ért csábításra és unszolásra. A valószínűleg jól képzett „menedzserek” ügyesen húzzák csőbe a bizonytalankodókat, szóbeli ajánlatuk sok esetben köszönőviszonyban sincsen azzal, amit aztán a naiv ügyfél aláír. Ezért is történhet meg, hogy sokan csak otthon, jóval az eset után döbbennek rá, mekkora anyagi kötelezettséget vállaltak, több évtizedre előre.

Ebben az esetben is az a tanulság, hogy ne írjunk alá soha semmit anélkül, hogy alaposan átolvastuk volna! Ha sürgetnek, ha azt mondják, hogy „csak most, csak ma ennyi, nincs gondolkodási idő” - ne dőljünk be a szövegnek! Gondoljunk arra, hogy amikor pár ezer forintos dolgot veszünk, legtöbbünk megnézi, hol olcsóbb és igyekszik ott megvenni, ahol a legkedvezőbben juthat hozzá. Miért ne tennénk hát sokkal inkább így, amikor milliós tételről van szó, ráadásul hosszú évekre szóló további kötelezettséggel együtt?

Aki keres rajta...

Érdemes azon is elgondolkodni, ki jár jól valójában az üzlettel? Az egyik nyertes csapat bizonyosan az ingatlantulajdonosoké. Övék az ingatlan, amiért egyrészt kaszálnak egy nagyobb összeget, ideális esetben minden apartman esetén 52-szer (ha minden hetet más tulajdonosnak ad el). Ezután 52-szer beszedhetik az éves díjat is, ami igazából heti díj, hiszen az ügyfél csak egy hetet tölthet ott évente. Így már érthető, miért tolonganak a magyar hotelek is az RCI-tagságért!

Szlamáné 2012.05.23. 12:54:50

az üdülési jog eladása lehetetlen. Lehetetlen elsősorban azért, mert Magyarországon már mindenki számára világossá vált, hogy mekkora szélhámosságról van szó. Egyre kevesebb embert fognak tudni bepalizni. És nagyon remélem, hogy közeleg az idő, amikor minden üdülési joggal kufárkodó szélhámos elnyeri a méltó büntetését!
süti beállítások módosítása