Tékozló Homár

Dolgozik élő ügyfélszolgálatos a Ryanairnél?

2012.05.14. 17:03 | jackyll | 53 komment

Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon.

Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal? Azon belül is élő ügyintézővel? 155Ft/perc ugye a díj, 90-es szám. Van drágább 90-es is 458 Ft/percért is, de az eddigi összes kb 50 perc próbálkozás után ezt már nem vállalom be.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2012.05.14. 17:10:11

Aki fapadosozik, szerintem ezt bevállalja...

Pitta2 2012.05.14. 17:27:23

Tessék szépen meglátogatni az index fórumot és megnézni ott a telefonszámot.
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166536&la=117984344

Április 28-án ez volt az olcsó telefonszám:1/815-44-29

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:36:22

@Leadfoot: Viccelsz. Azért a fapados nem eről szól.

@Pitta2: A közösség nevében, köszi!

Leadfoot 2012.05.14. 17:38:34

@atpijkamo: Lehet, hogy elvben nem, de gyakorlatban igen. Kevesebb pénzért szarabb szolgáltatás.

akapitalizmusbaromsag 2012.05.14. 17:38:51

Aki 90-el kezdődő ügyfélszolgálatot hív, ráadásul többször, az sikeres ember nem lehet.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:42:46

@Leadfoot: Nem teljesen értem a levelet, de mintha vissza járna neki 7000 Ft, és 155 Ft-percért reklamálhat. 50 perc várakozás már 7750 Ft-jába fájt. Ez nem szar szolgáltatás, ez sima lehúzás. Nem így érzed?

Azért én hamarabb hagytam volna a fenébe.

Azt el tudom fogadni, hogy ha idijóta az ügyfél, és nem jó neki a webes automata helyfoglalás, mindenképpen humanoiddal akar beszélni, akkor fizessen kicsit. De 155 Ft-percért zenét hallgattatni vele nem ferr.

Leadfoot 2012.05.14. 17:46:17

@atpijkamo: Szerintem a "körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon" félmondatot úgy kell érteni, hogy - szorozva az 50-et a 155-tel - eddig ennyibe került neki a telefonálgatás.

Talán érdemesebb e-mailt írni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:49:23

@Leadfoot: Gondolod, ... őszintén ... valóban komolyan gondolod, hogy arra kap választ még idén?

Persze, azért meg lehet próbálni, de nagy összegben nem fogadnék az eredményességére.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.14. 17:51:14

Én jobban szeretek robottal beszélgetni mint élő ügyintézővel, azok olyan hülyék.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:56:33

@Leadfoot: Megint egy poszt toló, aki nem tud számolni?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:12:37

@A félelmetes népszavazás: www.robotpark.hu/

Itt csinálhatsz magadnak, még tanítgathatod is. (Csúnya szavakra nem ér!)

Leadfoot 2012.05.14. 18:13:43

@atpijkamo: Miért? A telefonnal többet ért el? Az e-mailre ugyanúgy nem kap választ, de az többé-kevésbé ingyé' van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:18:10

@Leadfoot: A személyes tapasztalatomat mondom. A telefont fel szokták venni. Nagyritkán nem. Az emilre nem szoktak válaszolni. Nagy ritkán igen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:20:39

@A félelmetes népszavazás: Asszem valami olyasmi. Saját droidod lehet, betaníthatod ügyfélszolgának.

Anomalocaris (törölt) 2012.05.14. 18:25:01

@atpijkamo: Hoppá! Odri lesz a neve. És így nem is egyszerű droid lesz, hanem Odroid.

eznemfoglaltnick 2012.05.14. 18:46:42

@Leadfoot: fapadosozni nem szégyen, te majom...
Mondjuk 90-es számot (sokszor) hívni, az már elgondolkodtató...

Leadfoot 2012.05.14. 18:58:18

@eznemfoglaltnick: Mi van, nem volt még meg a mai napra tervezett trollkodás-adag?

(Ki mondta, hogy az?)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:08:21

@Leadfoot: Egy frászt. Nem tom hányszor utaztam Ryannel. Fogalalok, fizetek, utazok, azt annyi.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.05.14. 19:09:53

ALDI Magyarország Élelmiszer Bt.
Telefon: + 23 533 500

2012.05.14. 19:15:49

eleve jogellenes, nemdebár?!

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:17:03

@Leadfoot: És még egyszer sem kellett telefonálgatnom, semmilyen 90 es számra. Szóval szó nincs itt bevállalásról. A poszt-toló valszeg elcseszett valamit - ugye arról bölcsen hallgat, hogy miért is kellett telefonálnia - vagy utólag jött rá, hogy mégis magával vinné a nagyszekrényt, és ezért telefonálni kellett. Mellesleg ha beírod gugliba, hogy "Ryanair telefonszám" Az első helyen hozza a gyakorikerdesek pont hu oldalon a választ.....

Leadfoot 2012.05.14. 19:19:53

@Ulbert István [Typhoon]: Ez még nem változtat azon, hogy a fapadosoknak szar az ügyfélszolgálatuk, legalábbis sokkal szarabb, mint a normálisabb légitársaságoké.

Ha valamiért fel kell venned velük a kapcsolatot (nem csak akkor történhet ilyen, ha te szúrsz el valamit), az leggyakrabban szopás és drága.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:25:10

@Leadfoot: NYilván. A fapados igyexik minél kevesebb emberi erőforrást használni mert drága. Ellenben a weblapjukon, gyakorlatilag mindent meg lehet csinálni. Még az átfoglalást is törölt járat esetén.

asdf 2012.05.14. 19:47:44

@Pitta2: szep, szep, egy a baj, az alapdijas szam mar nem el.

Xezs 2012.05.14. 19:59:40

@atpijkamo: Nekem akkor szerencsém van, mindenhonnan kapok választ. De persze fonálni is szoktam.

A poszt meg sima lehúzás, tessék menni a fogyvédhez.

eznemfoglaltnick 2012.05.14. 21:21:12

@Leadfoot: az első kommented ezt sugallta..
Akár elsőzhettél is volna...

Pamuk 2012.05.14. 21:50:23

Nem értem mi a gondod?
Mi az, amit nem tudtál elintézni online? Az ügyfélszolgálat hívásdíja azért ennyi, hogy megfizesd a rezsióradíjat.
Ha olyan gondod van - amit kétlek - fordulj bírósághoz, ha valamit nem tudsz, kérdezz fórumokon, vagy írd be a gyík kérdőszót, de mi az, amihez éálőerős segítség kell?

Leadfoot 2012.05.14. 22:26:26

@eznemfoglaltnick: Aki elsőzik, az buzi. :-)

Amúgy én is fapadossal repkedek...

Jokerpofa 2012.05.14. 23:42:42

@Leadfoot: aki buzizza az elsőt, az is buzi :)
és aki buzizza az elsőt buzizó buzit, az is buzi

Jokerpofa 2012.05.14. 23:43:50

@Theodoro: és apáink apáinak apái is

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.15. 10:49:46

"AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE

Gyakran ismételt kérdések
Foglaláskor használható elérhetoségi telefonszámok
Ha munkatársunkkal szeretne beszélni, kérjük, kattintson a kívánt országra, válassza ki a telefonszámot, ellenorizze a percdíjakat, valamint ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejét.

Ne feledje azonban, hogy a járatával kapcsolatos módosításokat (kizárólag az online utasfelvétel elott) online lebonyolíthatja honlapunkon a Foglalásaim kezelése menüpontban. Ha szeretne kapcsolatba lépni velünk, kérdése/kérése/panasza van, kérjük, keresse Ügyfélszolgálati irodánkat.
Melyik országból hív minket?
(...)
Nem szeretne fizetni a telefonhívásért?
Új foglalás/általános kérdések:
Ha új foglalást szeretne intézni, úgy ezt online is megteheti már a www.ryanair.com/.weboldalon. Ha módosítani szeretné a foglalását, poggyászt vagy sportfelszerelést szeretne hozzáadni, esetleg elsobbségi beszállást szeretne intézni, mindezt megteheti az interneten keresztül a Foglalásaim kezelése menüpontban (kizárólag online utasfelvétel elott). Ha kérdése van, kérjük, böngésszen a gyakran ismételt kérdések között

Ha azonban kérdésére továbbra sem talált választ, és valamelyik munkatársunkkal kíván beszélni, hívja a következo számot:
0690 982 213 - A hívás díja bruttó 155 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-18:00 CET, szombaton 10:00-17:00 CET és vasárnap 11:00-17:00 CET között hívható.

Elsobbségi segítség
Ha problémája van az oldal használatával kapcsolatban, vagy segítségre van szüksége az online foglalás intézéséhez, vagy munkatársunkkal szeretne beszélni, hívja a következo számot:

0690 900 753 - A hívás díja bruttó 458 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-20:00 CET, szombaton 10:00-18:00 CET és vasárnap 10:00-17:00 CET között hívható.
(...)
Különleges segítség igénylésére szolgáló telefonszámok
Különleges segítséget igénylo, illetve mozgáskorlátozott utasaink különleges segítségre vonatkozó igényüket a foglaláskor kell megadniuk (ha szükséges) a Ryanair különleges segítségek telefonos ügyfélszolgálatán.

Ha munkatársunkkal szeretne beszélni, kérjük, kattintson a kívánt országra, válassza ki a telefonszámot, ellenorizze a percdíjakat, valamint az iroda nyitvatartási idejét.

Kérjük, ne feledje, hogy ezen a vonalon kizárólag a különleges segítséggel kapcsolatos kéréseket intézzük, a Ryanair járatokkal vagy foglalásokkal, illetve egyéb témákkal kapcsolatos általános kérdésekrol ezen a vonalon nem adunk felvilágosítást..

Melyik országból hív minket?
(...)
Ha kérdése van, kérjük, böngésszen a gyakran ismételt kérdések között.

Ha azonban valamelyik munkatársunkkal kíván beszélni, hívja a következo számot:

0690 982014 - A hívás díja bruttó 25 Ft/perc.

A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek. A telefonszám hétfotol péntekig 09:00-18:00 CET, szombaton 10:00-17:00 CET és vasárnap 11:00-17:00 CET között hívható."

Bruttó 25 Ft/perc nem is annyira sok - ha felveszik.

labi 2012.05.15. 11:36:47

Bah, élő ügyfélszolgálatosnak fizetést kell adni, akkor hogy lenne occsó a jegy?
Valamit valamiért.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.15. 13:12:21

@labi: Csak a halott ügyfélszolgálatos a jó ügyfélszolgálatos?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 14:42:14

Ja, vannak. Ertelmes, okos emberek, akiket ugyanugy kikeszitenek az idiotak, mint masokat. Mondjuk, ki tudjak targyalni az ilyeneket, mint elrettento peldat.. :-)

stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:09:24

Azert azt szeretnem megkerdezni, hogy mi a kedves post olo problemaja, amit nem tudott megoldani a websiteon?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 15:13:09

@stupidpplmustdie: biztos nem tudta a gyereket magaval vinni... Legyunk joindulatuak.. :-)

stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:14:12

Naja.. vagy nem tudott hozzaadni egy taskat emrt be vah chekkolva...

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 15:15:00

viccelsz? Attol meg hozzaadhatna! :-D

stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:22:02

Kekecke, please meet my friend, Sarcasm :D

ciluvagyok 2012.05.16. 13:52:23

Miért baj az, ha telefonon szeretett volna élő emberrel beszélni? A Gázműveket meg az ELMÜt is azért hívja az ember telefonon, mert így gyorsabb az ügyintézés, és egy csomó dolgot nem lehet online elintézni.
A posztoló problémája nem az online ügyfélszolival volt kapcsolatos, hanem a telefonossal. Mellesleg az lenne a normális megoldás, ha feltüntetnénk a weboldalon: "telefonos ügyfélszolgálatunk sajnos nem elérhető, mert sajnáljuk 5 callcenteres kollégának kifizetni a minimálbért "

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.16. 17:56:21

@ciluvagyok: vannak napszakok, amikor szinte azonnal elo ugyfelszolgalatoshoz lehet kerulni. Ezek zommel a kora reggeli, ill. a zaras elotti idopontok. Ha a surubb napkozbeni hivast valasztja az utas, akkor biza varnia kell...

ciluvagyok 2012.05.16. 19:45:14

@kekecke: vágom, igazad van, mint ahogy a BKV-n is van reggeli és délutáni tumultus,
DE:
Ha az ügyfélszolgálatnak - nomen est omen - az "ügyfél" "szolgálata" lenne valóban a feladata, akkor lehetne ügyfélbarátabb megoldást is alkalmazni, pl biztosítóknál üzenethagyás esetén visszahívnak, máshol kérhetsz automata visszahívást, vagy csak egyszerűen közlik, hogy "még 37 percet kell várakoznia".
A bicskanyitogató csak az, hogy látványosan tesznek az egészre, miközben iszonyatosan megnőtt a bevételük, mert a Malév volt járatainak legnagyobb részét ők hörpintették fel, illetve vastagon benne voltak a MALÉV bedöntésében; olvassatok utána a Wikin.

Szszab 2012.05.16. 21:57:24

A nagyon okosoknak:
1. online check in után előre nem látott ok miatt kellett volna módosítanom. Olvasni tudok, nem vagyok hülye, nyilván találkoztam a webes módosítási lehetőséggel, és nem egyből a telefonhoz nyúltam, de online check in után csak telefonon lehet.
2. nincs másik szám, csak a két 90-es, tessék megnézni a www.ryanair.com/hu-t
3. angol számot próbáltam végül, azonnal felvették, sztem azzal is olcsóbban jártam volna ha egyből ott próbálkozom.

na csá pöcsök, én leléptem

EXLEXMAN 2012.05.25. 07:56:25

Röviden: Május 19-ére volt jegyem. Május 17-én este orvosilag a repüléa kizárva, vérnyomás problémák miatt. Telefon 18-án reggel. Oldalon felirat:18-19-én nem vagyunk elérhetőek.

Még a módosítást sem tudtam végrehajtani!
30.ezer forint OFF!

Azért így egy FASZAROS már bocsánat és nem FAPADOS: Hány emberből huzzák le a módositással leszopatott 30-40ezreket?

Ja kérem: Így működik!

Így lehúzással megéri! NEKIK! RYANAIR a Lehózós légitársaság, vagy RYANAIR átvágunk, itt is ott is! Utólagosan a repülőjegyeinkhez a lezárt fizetés után is képesek vagyunk különféle címeken, 3-15ezer forintot is hozzá húzni az Ön bankkártyájáról!

EXLEXMAN 2012.05.25. 07:58:30

..és az FR8206 -os és FR8207-es jegy leszivatott tulajdonosa vagyok! ..ha nemtán ez a birka brigád is olvasná ezt itt!

CaviarLaid 2013.02.05. 18:03:29

KÖZLEMÉNY A KÉPVISELŐK RÉSZÉRE
Tárgy: A Jolanta Szczebiot, lengyel állampolgár által benyújtott 0762/2009. számú petíció a Ryanair légitársasággal kapcsolatos problémáiról

www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/peti/cm/800/800222/800222hu.pdf

potyus 2013.08.13. 10:09:17

És mi a legfontosabb? ha a tranzakcióról számlát is akarnál, mert miért ne, elvégre a cégednek kell igazolnod a kiadást, az nyista. A foglalásokat a beszálló kártya végett névre szólóan kell megejtened, a számla pedig a cég nevére kellene, nem érhetők el sehogy, nem is tudod elszámolni a költségeket.
süti beállítások módosítása