Szszab kétségbeesésében fordult a T. fogyasztókhoz költői kérdésével, miután körülbelül 7000 forintért fennakadt a callcenteres robotokon.
Kíváncsi lennék egy gyorsfelmérésre: létezik olyan élő ember, akinek sikerült már beszélnie a magyar Ryanair ügyfélszolgálattal? Azon belül is élő ügyintézővel? 155Ft/perc ugye a díj, 90-es szám. Van drágább 90-es is 458 Ft/percért is, de az eddigi összes kb 50 perc próbálkozás után ezt már nem vállalom be.
Leadfoot 2012.05.14. 17:10:11
Pitta2 2012.05.14. 17:27:23
forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166536&la=117984344
Április 28-án ez volt az olcsó telefonszám:1/815-44-29
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:36:22
@Pitta2: A közösség nevében, köszi!
Leadfoot 2012.05.14. 17:38:34
akapitalizmusbaromsag 2012.05.14. 17:38:51
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:42:46
Azért én hamarabb hagytam volna a fenébe.
Azt el tudom fogadni, hogy ha idijóta az ügyfél, és nem jó neki a webes automata helyfoglalás, mindenképpen humanoiddal akar beszélni, akkor fizessen kicsit. De 155 Ft-percért zenét hallgattatni vele nem ferr.
Leadfoot 2012.05.14. 17:46:17
Talán érdemesebb e-mailt írni.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:49:23
Persze, azért meg lehet próbálni, de nagy összegben nem fogadnék az eredményességére.
Anomalocaris (törölt) 2012.05.14. 17:51:14
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 17:56:33
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:12:37
Itt csinálhatsz magadnak, még tanítgathatod is. (Csúnya szavakra nem ér!)
Leadfoot 2012.05.14. 18:13:43
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:18:10
Anomalocaris (törölt) 2012.05.14. 18:19:09
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:20:39
Anomalocaris (törölt) 2012.05.14. 18:25:01
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.05.14. 18:27:36
eznemfoglaltnick 2012.05.14. 18:46:42
Mondjuk 90-es számot (sokszor) hívni, az már elgondolkodtató...
Leadfoot 2012.05.14. 18:58:18
(Ki mondta, hogy az?)
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:04:43
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:08:21
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.05.14. 19:09:53
Telefon: + 23 533 500
Leadfoot 2012.05.14. 19:12:00
➊ 2012.05.14. 19:15:49
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:17:03
Leadfoot 2012.05.14. 19:19:53
Ha valamiért fel kell venned velük a kapcsolatot (nem csak akkor történhet ilyen, ha te szúrsz el valamit), az leggyakrabban szopás és drága.
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.05.14. 19:25:10
asdf 2012.05.14. 19:47:44
Xezs 2012.05.14. 19:59:40
A poszt meg sima lehúzás, tessék menni a fogyvédhez.
eznemfoglaltnick 2012.05.14. 21:21:12
Akár elsőzhettél is volna...
Pamuk 2012.05.14. 21:50:23
Mi az, amit nem tudtál elintézni online? Az ügyfélszolgálat hívásdíja azért ennyi, hogy megfizesd a rezsióradíjat.
Ha olyan gondod van - amit kétlek - fordulj bírósághoz, ha valamit nem tudsz, kérdezz fórumokon, vagy írd be a gyík kérdőszót, de mi az, amihez éálőerős segítség kell?
Leadfoot 2012.05.14. 22:26:26
Amúgy én is fapadossal repkedek...
Jokerpofa 2012.05.14. 23:42:42
és aki buzizza az elsőt buzizó buzit, az is buzi
Jokerpofa 2012.05.14. 23:43:50
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.15. 10:49:46
Gyakran ismételt kérdések
Foglaláskor használható elérhetoségi telefonszámok
Ha munkatársunkkal szeretne beszélni, kérjük, kattintson a kívánt országra, válassza ki a telefonszámot, ellenorizze a percdíjakat, valamint ügyfélszolgálatunk nyitvatartási idejét.
Ne feledje azonban, hogy a járatával kapcsolatos módosításokat (kizárólag az online utasfelvétel elott) online lebonyolíthatja honlapunkon a Foglalásaim kezelése menüpontban. Ha szeretne kapcsolatba lépni velünk, kérdése/kérése/panasza van, kérjük, keresse Ügyfélszolgálati irodánkat.
Melyik országból hív minket?
(...)
Nem szeretne fizetni a telefonhívásért?
Új foglalás/általános kérdések:
Ha új foglalást szeretne intézni, úgy ezt online is megteheti már a www.ryanair.com/.weboldalon. Ha módosítani szeretné a foglalását, poggyászt vagy sportfelszerelést szeretne hozzáadni, esetleg elsobbségi beszállást szeretne intézni, mindezt megteheti az interneten keresztül a Foglalásaim kezelése menüpontban (kizárólag online utasfelvétel elott). Ha kérdése van, kérjük, böngésszen a gyakran ismételt kérdések között
Ha azonban kérdésére továbbra sem talált választ, és valamelyik munkatársunkkal kíván beszélni, hívja a következo számot:
0690 982 213 - A hívás díja bruttó 155 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-18:00 CET, szombaton 10:00-17:00 CET és vasárnap 11:00-17:00 CET között hívható.
Elsobbségi segítség
Ha problémája van az oldal használatával kapcsolatban, vagy segítségre van szüksége az online foglalás intézéséhez, vagy munkatársunkkal szeretne beszélni, hívja a következo számot:
0690 900 753 - A hívás díja bruttó 458 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek.
A telefonszám hétfotol péntekig 08:00-20:00 CET, szombaton 10:00-18:00 CET és vasárnap 10:00-17:00 CET között hívható.
(...)
Különleges segítség igénylésére szolgáló telefonszámok
Különleges segítséget igénylo, illetve mozgáskorlátozott utasaink különleges segítségre vonatkozó igényüket a foglaláskor kell megadniuk (ha szükséges) a Ryanair különleges segítségek telefonos ügyfélszolgálatán.
Ha munkatársunkkal szeretne beszélni, kérjük, kattintson a kívánt országra, válassza ki a telefonszámot, ellenorizze a percdíjakat, valamint az iroda nyitvatartási idejét.
Kérjük, ne feledje, hogy ezen a vonalon kizárólag a különleges segítséggel kapcsolatos kéréseket intézzük, a Ryanair járatokkal vagy foglalásokkal, illetve egyéb témákkal kapcsolatos általános kérdésekrol ezen a vonalon nem adunk felvilágosítást..
Melyik országból hív minket?
(...)
Ha kérdése van, kérjük, böngésszen a gyakran ismételt kérdések között.
Ha azonban valamelyik munkatársunkkal kíván beszélni, hívja a következo számot:
0690 982014 - A hívás díja bruttó 25 Ft/perc.
A mobilhálózatból vagy más hálózatból kezdeményezett hívások többe kerülhetnek. A telefonszám hétfotol péntekig 09:00-18:00 CET, szombaton 10:00-17:00 CET és vasárnap 11:00-17:00 CET között hívható."
Bruttó 25 Ft/perc nem is annyira sok - ha felveszik.
labi 2012.05.15. 11:36:47
Valamit valamiért.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.05.15. 13:12:21
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 14:42:14
stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:09:24
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 15:13:09
stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:14:12
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 15:15:00
stupidpplmustdie 2012.05.15. 15:22:02
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.15. 16:05:13
ciluvagyok 2012.05.16. 13:52:23
A posztoló problémája nem az online ügyfélszolival volt kapcsolatos, hanem a telefonossal. Mellesleg az lenne a normális megoldás, ha feltüntetnénk a weboldalon: "telefonos ügyfélszolgálatunk sajnos nem elérhető, mert sajnáljuk 5 callcenteres kollégának kifizetni a minimálbért "
stupidpplmustdie 2012.05.16. 17:33:27
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.05.16. 17:56:21
ciluvagyok 2012.05.16. 19:45:14
DE:
Ha az ügyfélszolgálatnak - nomen est omen - az "ügyfél" "szolgálata" lenne valóban a feladata, akkor lehetne ügyfélbarátabb megoldást is alkalmazni, pl biztosítóknál üzenethagyás esetén visszahívnak, máshol kérhetsz automata visszahívást, vagy csak egyszerűen közlik, hogy "még 37 percet kell várakoznia".
A bicskanyitogató csak az, hogy látványosan tesznek az egészre, miközben iszonyatosan megnőtt a bevételük, mert a Malév volt járatainak legnagyobb részét ők hörpintették fel, illetve vastagon benne voltak a MALÉV bedöntésében; olvassatok utána a Wikin.
Szszab 2012.05.16. 21:57:24
1. online check in után előre nem látott ok miatt kellett volna módosítanom. Olvasni tudok, nem vagyok hülye, nyilván találkoztam a webes módosítási lehetőséggel, és nem egyből a telefonhoz nyúltam, de online check in után csak telefonon lehet.
2. nincs másik szám, csak a két 90-es, tessék megnézni a www.ryanair.com/hu-t
3. angol számot próbáltam végül, azonnal felvették, sztem azzal is olcsóbban jártam volna ha egyből ott próbálkozom.
na csá pöcsök, én leléptem
EXLEXMAN 2012.05.25. 07:56:25
Még a módosítást sem tudtam végrehajtani!
30.ezer forint OFF!
Azért így egy FASZAROS már bocsánat és nem FAPADOS: Hány emberből huzzák le a módositással leszopatott 30-40ezreket?
Ja kérem: Így működik!
Így lehúzással megéri! NEKIK! RYANAIR a Lehózós légitársaság, vagy RYANAIR átvágunk, itt is ott is! Utólagosan a repülőjegyeinkhez a lezárt fizetés után is képesek vagyunk különféle címeken, 3-15ezer forintot is hozzá húzni az Ön bankkártyájáról!
EXLEXMAN 2012.05.25. 07:58:30
CaviarLaid 2013.02.05. 18:03:29
Tárgy: A Jolanta Szczebiot, lengyel állampolgár által benyújtott 0762/2009. számú petíció a Ryanair légitársasággal kapcsolatos problémáiról
www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/peti/cm/800/800222/800222hu.pdf
potyus 2013.08.13. 10:09:17