Péter sérelmezi, hogy a CIB nevetséges javás onlinebanki termináljában 10 év alatt nem sikerült megoldani, hogy OSX alatt is lehessen nyomtatni:
CIB szolgáltatással kapcsolatban küldök észrevételel. A banknak sok éve vagyok ügyfele. Három éve váltottam Macintoshra és szerettem volna az internet bankot ezen a platformon használni. Három évvel ezelőtt jelezték, hogy sajnos még a Safari (Mac saját böngésző) nem támogatott. Azóta is gond a nyomtatás ezen a platformon. Utánanéztem egy kicsit, hogy miként alakult a fejlesztés a CIB háza táján. Ezt az információt találtam:
Ehhez képest a CIB honlapján meg ez olvasható:
- "kimagasló technikai háttérrel, szaktudással rendelkezünk"
- "kiemelt hangsúly ... elektronikus szolgáltatások fejlesztésére..."
- " mindez a tőlünk megszokott magas színvonalon, ügyfeleink érdekeit messzemenően szem előtt tartva..."
Szerintem a fenti állítások ilyen formán nem igazak:
- vagy nincs szaktudása a banknak
- vagy nincs kiemelt hangsúly az elektronikus szolgáltatások fejlesztésére
- vagy nem az ügyfelek érdekeit tartják szem előtt
Az utolsó 100 komment: