Tékozló Homár

A UPC a legdrágább csomagot adja automatikusan

2012.06.04. 13:09 | jackyll | 75 komment

Attila internetszolgáltatóját felvásárolta a UPC. Átállás utánlevélben értesítették, hogy ezentúl a legdrágább csomagot fizetheti, ami ellen tiltakozott, de egyelőre hiába:

A Rubicom nevu magyar szolgaltatot (amelynek allitolag 80 ezer ugyfele volt) megvette a UPC 2012 majus 1-i atalassal. Nalunk csak a Rubicom volt elerheto mint szolgaltato ezert nincs masik opcio (kabelteve es vonalas net). Rubicom nem volt olcso, de legalabb volt digisport a csomagban. Mikor megtudtam, hogy UPC lett megneztem a csomagjaikat es az arakat. Az arak alacsonyabbnak tuntek, viszont a csomagok teljesen mas csatornakat tartalmaznak es digisport sincs.  Naiv ugyfelkent azt gondoltam, hogy megkerdeznek miden fogyasztot, hogy mit szeretnenek, hiszen nem azt a szolgaltatast viszik tovabb mint elodjuk. Ez nem igy lett, hanem aprilis kozepen kaptam toluk egy levelet, hogy ok mit szannak nekem es pont. Termeszetesen a legdragabb csomagot allitottak ossze, ha kell, ha nem.

Irasban rogton jeleztem, hogy en nem ezt kerem, hanem egy olcsobbat (net+tv). 3 nap mulva hivtak, hogy majd ugy lesz, de turelem, mert ugyis csak majus elejen van atadas. Azota 2 honap telt el es semmi nem tortent azon kivul hogy persze 2 havi szamlat mar megkaptam az altaluk osszeallitott dragabb csomagra. 1 honappal ezelott ujra irtam nekik, amit a fogyasztovedelemnek is megkuldtem. Azota semmi valasz.

Egyebkent a TV szolgaltatasuk  minosege nem rossz, de a net minden heten 1-2 napon tobb oran at szunnyad. Gondolom a 9 milliard forintos akvizicio arat ugy probaljak behozni a 80 ezer fogyaszton, hogy ha paran reklamalnak is a tobbiek meg lenyelik amit kapnak. Szerintem ez etikatlan es tisztessegtelen.

Hatha igy kicsit nagyobb nyilvanossagot kap az ugy es vegre vasarlokent kezelik az ugyfeleket.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2012.06.04. 13:09:46

Első. És most el is olvasom. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:10:18

" de turelem, mert ugyis csak majus elejen van atadas. Azota 2 honap telt el es semmi nem tortent azon kivul hogy persze 2 havi szamlat mar megkaptam"

elsőre ez érdekes lenne a fogyasztóvédelemnek, meg a NHK-nak is...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.06.04. 13:12:57

Számlát nem befizetni, levelet az előzőre való hivatkozással megválaszolni, féltéglát az ablakon bebaszni.

Dr. Kix 2012.06.04. 13:14:23

Van olyan ISP, amely nevét nem lehetne beírni az UPC helyére? Fülkeforradalmat ezeknek is! :)

England win The Ashes! 2012.06.04. 13:14:49

Elolvastam.

Ha nem írtál alá nekik eddig egy új szerződést, akkor (szerintem) mondd le az előfizut, aztán köss egy újat, ami a kedvedre való. Általában az új ügyfelek kedvezményt is kapnak. Bár ha monopol helyzetben vannak a lakóhelyeden, akkor nem biztos...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.06.04. 13:16:43

Esetleg a féltéglát személyesen is beviheted, cellofánba kötve, rá egy rózsaszín masnit, hogy ne legyen ijesztő, és miközben beszélgetsz, magad mellé helyezed a pultra. Csak mintegy jelzésképpen. Amíg a magyar kisipar rá nem áll a felhújható miniravatal gyártására, talán megteszi ez is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:19:31

@Dr. Kix: 220-at kötni a kábelükre. [trollface]

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.04. 13:20:42

@Dr Jozef Vengloš: nem pisztos, hogy jobban jár. Zén szolgáltatóváltásomnál az újéknál én - mint átvett ügyfél - simán a határozatlan idejű szerződésesek közé kerültem ugyanolyan árakkal mint akik fixen, 2 évet aláírtak. Szóval meg kell ezt kérdezni, hogyan is gondolják.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:21:12

@Csokis: Esetleg kapával-kaszával bevonulni :D

XCat 2012.06.04. 13:22:14

Jah hogy ez itt az új poszt... nem szeretem a júpécét. Valami más nincs?

XCat 2012.06.04. 13:24:00

@agresszív kismalac: Olyan nincsen is. A káendhá klotild sem válaszolt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.04. 13:26:15

@PlastiCat: Állítólaga Munkahelyi Terroron elég jó posztok vannak. Meg fizetős szolgáltatások (wtf???). Móka/kacagás. Ilyesmi.

Terézágyú 2012.06.04. 13:27:17

Te jó ég, és az upc letiltotta nálad az ékezetes betűket is?????

XCat 2012.06.04. 13:27:42

@agresszív kismalac: Javasoltam már a mai nap folyamán, hogy le kellene szopnod? :)

XCat 2012.06.04. 13:30:04

Ez így nem jó nyelvtanilag. Nem baj, senki nem vette észre.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.04. 13:32:14

@Terézágyú: én kifejezetten örültem, hogy ékezet nélkül gyött. Olyan ez, mint mikor mekcsömörlesz az angoltól, utána igen jó egy könnyedkis német hangalak. Ha nincs véleményed, tapasztalatod, inkább ne írj semmit.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.04. 13:33:01

@PlastiCat: Nem, ma még nem ajá'ltad fel.
Majd gondolkozom a dolgon.
(Esetleg a technikai részéről írhatnál pár szót, mert nehezen bírom elkéBzelni.)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:33:23

@Kellemes Zérókomponista: A te kommentednek aztán volt a témához köthető lényege... :D :P

@PlastiCat: Küldj nekik jobbat :D

England win The Ashes! 2012.06.04. 13:36:50

@Kellemes Zérókomponista: Értem. De ő épp arra panaszkodik, hogy átverték (persze nézőpont kérdése), mert drágább lett a havidíja, és a csomag is más, amit eredetileg kapott. Mindenesetre ez is egy opció (már amit fentebb írtam), ahogy az izmozás is. Kérdés, hogy melyikkel oldja meg hamarabb a problémáját.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.06.04. 13:39:02

@ColT: Hát ja. A határozott fellépés csodákra képes, de komolyan. Amikor olyan gondolatokkal megyek be reklamálni valahová, hogy halmazatiban is megérne vagy tíz évet, sosem jutok el a hangos szóig sem, mindig elintéződik a dolog simán. Talán látszik a fejemen, mi van belül. Pedig nem vagyok egy brutális alak, ha jól kihúzom magam, megütöm akár a 163 centit is.

XCat 2012.06.04. 13:40:12

@agresszív kismalac: Belekötözlek egy székbe, kipeckelem a szádat, és neledugok egy 2,literes kólásüveget, teli vaníliasodóval. Benyomom a Locomotiont, és egy baccpapuccsal ütemesen utöm a ritmusára a fejed tetejét, közben eltáncolom az alaptörvény preambullumát.

Könnyítésként engedélyezem, hogy lehet lapostalpú baccpapuc.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.06.04. 13:41:02

@ColT: szerintem akkor se kéne belekötni az ékezettelenségbe. Jól van az, hogy van.

@Dr Jozef Vengloš: leginkább egyikkel se (ne legyen így). Amúgy az megvan, hogy mindig van lentebb?:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:43:24

@Kellemes Zérókomponista: Magyarországon levő ügyfél azért írhatna ékezettel.

@Csokis: Napóleon személyesen? ;)

England win The Ashes! 2012.06.04. 13:44:22

@Kellemes Zérókomponista: "Amúgy az megvan, hogy mindig van lentebb?"

Igen, de ez most hogy jön ide? Kaphatott volna alapcsomagot dupla áron?

England win The Ashes! 2012.06.04. 13:45:38

@agresszív kismalac: A 16 igenes kérdőívet mé' nem lehet kommentálni? :)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.06.04. 13:46:55

@ColT: Aztat az embert nem szeretem, az egy langaléta! Most már bevallom, Sárközy-Horn Viktor vagyok.

XCat 2012.06.04. 13:47:22

@Dr Jozef Vengloš: Már én is kérdeztem. Állítólag mert lopta. Kommentáld ide, aztán kész.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.04. 13:50:11

@Dr Jozef Vengloš:
agresszív kismalac
· kismalac.blog.hu 2012.06.03.
20:26:43
@PlastiCat : Mert ez egy Subba-poszt. Nem
akarok más tollával ékeskedni. Csupán
szerettem volna, hogy az is olvashassa, aki
nem olvas Subbát.
Én se nagyon olvasok, másodközlésben
bukkantam rá (jelesül Máriánál).
De ha valami nagyon nyomja a pici lelkedet,
akár itt is elmondhatod.

XCat 2012.06.04. 13:51:52

@agresszív kismalac: Szerintem máriát sokkal cikibb olvasni, mint a subát. Tisztazakkant a csaj.
be kéne tiltani.

XCat 2012.06.04. 13:53:17

@agresszív kismalac: Nem tudom. Még nem próbáltam. Te mit gondolsz?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.04. 13:53:32

@PlastiCat: Nem loptam. Az átvételt jeleztem a jogtulajdonos felé, ill. a forrást feltüntettem.
Csak hogy tisztán láss.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.04. 13:54:05

@agresszív kismalac: attól még lehetne kommentálni, kiírtad, hogy hunnan van, az elég. sztem.
neked van egy ilyen nemkommentelhetünk fixácijód, asztán megy nyísz, hogy nem pereg a blogod.

hát kérem, így nem könnyű.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.06.04. 13:56:09

@PlastiCat: Nem olvasok Máriát. Legalábbis rendszeresen nem. A kérdőív az ő másodközlésében szerepelt az Indexen.
Ha jól emlékszem.

XCat 2012.06.04. 13:57:42

@agresszív kismalac: Engem nem zavarna, ha loptad volna. Először úgyis azt hittem, te írtad.
A csaj meg síkőrült.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 13:58:13

@Csokis: Akkor te olyan alacsony vagy, hogy az már csak negatív számokkal írható le? :D

XCat 2012.06.04. 13:59:13

@agresszív kismalac: Nemjó neki semmise. Még a vaníliasodó se. :(

@ColT: Lehet hogy pigmeus. Vagy eszkimó. Ott egész jónak számít a 163 cm.

XCat 2012.06.04. 14:09:52

@agresszív kismalac: Na, a következő 5 mondatodban szabatosan megindokolhatod, hogy miért. Kapsz rá negyed órát. Ha nem sikerül jól kijönnöd belőle, egy hónapig nem szólok hozzád.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.04. 14:10:55

@PlastiCat: Vagy egy lyuk a földben :)

Kismalac lehet arra hajt, hogy ne szólj hozzá :D
De különben velem sem beszélsz ám.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.04. 14:11:36

@agresszív kismalac: @PlastiCat:

szerintem a plasztikus a márja. problem solved forever, oszt csá.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.04. 14:11:36

gyerekek
aggodom
lelottek egy embert balatonfureden

XCat 2012.06.04. 14:12:34

@ColT: Kismalacnak lófasz a seggébe, egy debil jobbikos kurvához hasonlíthatni engem...

Benned rohadtul idegesít, amikor nekiállsz aggodalmaskodni, meg katasztrófákat vizionálni. De amikor nem csinálod, normális vagy.

Manyecska 2012.06.04. 14:12:36

Van új és nincs kedvem elsőzni!!:)

XCat 2012.06.04. 14:13:45

@hagyma: Na és?

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezt magyarázd el lassabban. Vedd figyelembe, hogy még mindig nem aludtam, és a kólám is elfogyott.

XCat 2012.06.04. 14:14:54

@ColT: Mit nem véletlenül?

pammacska 2012.06.04. 14:18:08

Nálunk ugyan ez volt a helyzet! Rubicom -UPC! Ha nagyobb csomagot kapsz pl 50-est ahhoz már a modembe beépitett ruter is jár! Ragaszkodj hozzá!Maguktól nem ajánlják fel! "Ami jár az jár"!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.06.04. 14:18:34

@PlastiCat: fontosh lenne tudni, minden rendben van-e edevel

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.04. 14:19:39

@PlastiCat: te vagy a mari. stop. nem kell többet gondolkodni. stop. hívjad a kávés fazont akit küldtem. stop. érezd jól magad vele. stop.

XCat 2012.06.04. 14:21:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem az esetem. Taknyosnak néz ki. A kávéja esetleg érdekel.

Passiót nézek, ez végig ilyen szar lesz? Eddig valaki vagy sírt, vagy ütöttek valakit, más nem történt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.04. 14:26:38

@PlastiCat: nézzed figyelmesen a passiót, nagy dolgok történnek benne.

eMJe 2012.06.04. 15:09:29

hát valóban hagy kívánnivalót s szolgáltatásuk, mind a net, mind a TV. net néha pár órára megpihen, TV csatornák meg eltűnnek pár napra.

egyébként a levélben benne volt, hol tudsz utánanézni,m milyen csomagba akarnak belerakni. minket a silverbe tettek, ami elvileg nincs is:D

ha meg elkezdted használni a modemük, akkor automatikusan aláírtad a szerződést. legalábbis valami hasonló szerepelt benne:)

eMJe 2012.06.04. 15:10:52

@pammacska: ez hol van leírva? mert nem találtam:) 120-ashoz is jár?:D

pammacska 2012.06.04. 15:28:52

@eMJe: A Upc lapján megtalálod mit tartalmaznak a külömböző csomagok (net)Mi legalább 50szer telefonáltunk mire hoztak egy új modemet mert a régi rubikomos használhatattlan volt! Sajnos Őrbottyánban még nincs más alternatíva!

eMJe 2012.06.04. 15:32:51

@pammacska: nálunk kérni se kellett, posta hozta a modemet
nagyon itt sincs, a fibernetet már régebben felvásároltak

pammacska 2012.06.04. 15:41:34

@eMJe: Kár hogy itt nem tudom a tel.számomat megadni elmondanám mit tegyél, mi már körbe futottuk az egészet. Aljas társaság a UPC.

upc on-line · http://www.upc.hu 2012.06.04. 15:49:04

Ahogy több levélben is tájékoztattuk az előfizetőinket, a szolgáltató-váltást követően nem változtak a havidíjak, „csupán” annyi történt, hogy azonos havidíj mellett az esetek többségében (ahol már műszakilag megoldható volt) magasabb szintű szolgáltatást, nagyobb csomagot biztosítottunk. Nyilván ezt tapasztalhatta a posztoló is. Ennek az volt az oka, hogy az összes előfizetőnek ne kelljen új szerződést kötnie, hanem az előfizetői jogviszonya folyamatos maradhatott. De természetesen a váltáskor mindenkinek lehetősége volt a szerződés felmondására, amiről minden előfizetőt személyes levélben tájékoztattunk. Ahol esetleg még műszakilag nem volt lehetséges a korábbiakat még jobb szolgáltatásokkal felváltanunk, ott a jelenleg is zajló hálózatkorszerűsítés teremet majd több lehetőséget

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.06.04. 16:02:41

A UPC gondolkodott-gondolkodott, és ezzel a döntésével átlépte a Rubicom-t.

Tudom, ez nagyonrosszviccvót :(

Anomalocaris (törölt) 2012.06.04. 16:31:51

@Jani haverja: Basszus, pont ezt akartam Én is elsütni éppen.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.06.04. 16:37:57

@Anomalocaris:
Egyre jár az agyunk.

Lehet, hogy kettőre is :)

attilaaposzttolo 2012.06.04. 17:04:32

@upc on-line: Tiszlet UPC. Jomagam ketszer irtam onoknek a tajekoztato leveluk utan, hogy mit kerek es mit nem, de a fule botjukat sem mozgattak.
Csupan annyi tortent, hogy szartak egy ugyfelukre. Mai napig egy sort se jeleztek vissza es nem is hivtak. Kimeljenek meg a sztenderd valaszoktol es dolgozzanak rendesen. Koszonom.

Bálintka. 2012.06.04. 17:08:26

@upc on-line: "De természetesen a váltáskor mindenkinek lehetősége volt a szerződés felmondására"

Csak a szerződés felmondásra volt lehetőségük, vagy a díjcsomagváltásra is?
Mert ha ti vagytok az egyetlen szolgáltatók, akkor könnyen ajánlhattok szerződésfelmondást.

attilaaposzttolo 2012.06.04. 17:11:36

@attilaaposzttolo: egyebkent ezen a logon megy az ugyem ha meg erdekli Onoket.

Ezt irta az automatajuk 1 honapja:
Köszönettel vettük webes megkeresését, melyet a CC-835463/1-2012-es iktatószámon regisztráltunk. A válaszadásig szíves türelmét és megértését kérjük.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.06.04. 20:52:13

"... es vegre vasarlokent kezelik az ugyfeleket."
egészen a végéig azt hittem a júpíszíről van szó ... bilibe e lóg e a kezed e?
értEDE?

TixTide 2012.06.05. 09:00:18

@attilaaposzttolo: A helyzet nálam is nagyon hasonló (Fót). Az átvétel óta a net messze nem tökéletes, de az első 5 napban teljesen használhatatlan volt. Nem csak nekem, az utcában mindenkinek. Tegnap küldtem a harmadik webes bejelentésemet, konkrét felmondási időponttal arra vonatkozólag ha addig sem intéznek semmit, és a hibásan működő időszakra kedvezményt sem adnak. Előző levelemben felmondtam a kábeltévét, persze a következő számlán ugyanúgy kiszámlázták. Ritka paraszt köcsög banda, inkább fizetek többet az invitelnek mint ezeknek. Amúgy semmi szükségem a 25 megás netre, főleg ha azt a(z) UPC szolgáltatja.

Kapszula 2012.06.05. 19:56:36

Én április 29-én csomagot módosítottam, ezért kaptam 1 havi ingyen HBO-t. Időben le is mondtam május 28-án. Közben ők már a számlát menet közben kiállították, melyen felszámoltak májusra 1 napot, júniusra pedig 31 napot.
Ilyen esetben nem lehetne utólag számlázni? Vagy arra indultak rá, hogy elfelejtem lemondani?
Tudom, hogy majd a következő számlában korrigálják, de nekem ezt a 3033 Ft-ot ki kellett fizetnem olyan szolgáltatásért, amit nem kértem.

Bálintka. 2012.06.06. 14:50:23

@Kapszula: ki kell tapasztalni minden zsiványságukat, hogy ne érjen meglepi.
Esetedben minden változtatást már egy hónapra előre kell tervezned. Pl ma június 6-án betelefonálok, hogy július 1-től torrentezéssel kívánom a filmeket megnézni, így dugják fel a HBO-t. Így időben szóltál és nem lesz semmi félrekorrekciós számlázás.

dejoci 2012.06.06. 15:27:17

Nem tisztem védeni az UPC-t,de:átállás előtt több levelet is küldtek, részletes tájékoztatókkal, az átállás valóban nem volt hiba mentes, nekem sem indult el a box, de hibabejelentés, másnap a megbeszélt időben ott voltak, rendbe tették a padláson a csatlakozókat, kábeleket, és beüzemelték a modemet és a boxot is.Ezek után pár napja felhívott egy aranyos hangú ügyfélszolgálatos leányka, aki megkérdezte, hogy a hibajavítás óta rendben van-e minden, mivel tudják, hogy sok problem volt, ezért elnézést kért, ill. kaptam 1500 Ft. jóváírást, 3 hónapra cinemax csomagot,HBO pakkot.Szerintem korrektek, mivel tudom milyen nagy melo a régi rendszert belőni az ö hálózatukhoz.
süti beállítások módosítása