Igazi hétköznapi nagyvállalati mélysuttyósággal találkozott Balázs a T-mobile-nál, amikor ellopott telefonja után eredt. Első körben a számok letiltásán kívül nem segítettek, de az igazi horror akkor jött, amikor csodával határos módon megtalálta a telefonját a józsefvárosi piacon. Miután a rendőrök visszaszerezték kiderült, hogy az eredeti IMEI azonosítót kiütötték, ami a T-Mobile szerint garanciavesztést jelent. Természetesen a 2 éves hűségszerződés nem szűnt meg az alig 4 hónapos, de teljesen használhatatlan telefon esetében.
Május 14-én ellopták a Sony Ericsson Arc-S típusú telefonomat. Ezt másnap jelentettem is a T-mobile szolgáltatónál az Árkádban. Akik persze nem tudtak abban segíteni, hogy keressék a telefonom (pedig ez azt hiszem megoldható) csak letiltották a készülék imei számát, és persze felajánlottak egy másik telefont, de drágábban mintha feltöltő kártyával megvettem volna (az ellopott készülékre 2 éves hűségnyilatkozat van). Kb. 3 hét múlva a józsefvárosi piacon megtaláltam a készüléket, az eladó úgy árulta, hogy az smseimet és a telefonszámokat sem törölte ki belőle, és a kicsit buborékos fóliát sem vette le róla, de az imei számot kicserélte. Azonnal besétáltam a VIII. kerületi rendőrségre, hogy szeretnék feljelentést tenni.
Nemsokára pár rendőrrel a telefonosnál voltunk, lefoglalták a telefonomat és még egy másik lopott telefont. Pár óra múlva vissza is kaptam. A matricán még az eredeti IMEI szám van, csak a softwareben cserélték le. Azonnal mentem a T-molbile-hoz, természetesen az összes papírral a vásárlási és jótállási cuccokkal, és a rendőrségi okmányokkal, hogy szeretném megoldani ezt a problémát, ha már aláíratják az emberrel a hűséget, akkor nyújtsanak valamit a havi több mint 10 ezer forintos előfizetésemért és ne csak a távszámlát küldözgessék.
KB a harmadik T-mobile üzletben értették meg egyáltalán, hogy mi történt a telefonnal, mindenki csak azt mondogatta a fejét csóválva, hogy nem lehet az imei számot cserélni. Végül a Westendben sikerült a szervizessel is beszélnem, aki csak rángatta a vállát és azt mondogatta, hogy ők nem tudnak mit csinálni a készülékkel, mert benne van a szerződésben, hogy ha változik az imei szám akkor nincsen garancia és egyébként sem tudnak imie számot változtatni. Hiába mondtam, hogy itt vannak a rendőrségi papírok stb stb stb, gyakorlatilag elhajtott.
A készülék a két éves hűségnyilatkozattal még alig 4 hónapos, de hivatalosan már nem az enyém, mert a szerződésben más az imei szám, ráadásul elromlott a mikrofonja, tehát használhatatlan. De persze a szolgáltató nem nyúl hozzá, hiszen nem garanciális. Na ez aztán a szolgáltatás!
Elég furcsának tartom, hogy valamit egy piacon egy konténerben megoldanak az a T-Mobile-nak nem sikerül a főváros legnagyobb szervizében, sőt a legtöbb dolgozójuk, akik az ügyfelekkel érintkeznek, fel sem fogják a problémát, mert ők azt „tanulták”, hogy nem lehet imie számot cserélni, arra pedig hogy megoldják a problémát a legnagyobb erőfeszítés egy vállrándítás volt. Megjegyzem a készülékre biztosítás is volt, igaz csak a kisebbik, ami szintén haszontalan. MIT LEHET ILYEN ESETBEN CSINÁLNI?
Az utolsó 100 komment: