A széteső tricikli után most egy széteső babakocsiról kaptunk hírt a Brendonból. Az egy hétig kitartott járműről a bolt vizsgálata megállapította, hogy az külső behatásra pusztult el, azaz nem cserélik.
Nemtudom milyen gyakran fordul elő nálatok babakocsis sztori, mindenesetre én sajnos épp szenvedő alanya vagyok a Brendon garanciavállalással kapcsolatos bizarr hozzáállásának... Az alábbi levelet küldtem el nekik, értelemszerűen az azonosító számokat pontokkal helyettesítettem most. A legszomorúbb az egészben az, hogy ilyenkor derül ki, a vásárló mennyire kiszolgáltatottja a kereskedő kényének-kedvének, egész biztos vagyok abban, hogy csupán elvesztegettem az életemből 10 percet a Fogyasztóvédelemnek írt panasszal...
2012.05.20-án (vásárlási azonosító ...............) vásároltunk önöknél egy márkás terméket. Egy hetes (!) rendeltetésszerű használatot követően a babakocsin két hiba is jelentkezett, amelyet jeleztünk Önök felé ( ..............-es reklamációs azonosító). Felháborítónak tartom, hogy egy új, márkás babakocsi esetében az Önök által lefolytatott "vizsgálat" arra a következtetésre jutott, hogy a keletkezett hibákért a használó (külső erőbehatás) felelős. Önök szerint azért választunk márkás, drága terméket, hogy aztán hetekig ne használjuk mert azt kénytelenek vagyunk visszavinni Önökhöz mivel meghibásodott? Nem, ezúton szeretném jelezni, hogy sem erre, sem pedig arra nincs időnk hogy "külső erőbehatás" segítségével kárt okozzunk a termékben.
Ezúton is elutasítom az Önök által lefolytatott - meglátásom szerint minden szakmai alapot nélkülöző, inkább hasraütés-jellegű - vizsgálat eredményeit, azt megkifogásolom. (a vizsgálati módszereik például kifejezetten érdekelnének, nem hiszem, hogy laboratóriumi vizsgálatoknak vetették volna alá a hibás műanyag részeket, aminek hiányában vajon hogyan állíthatják biztosan hogy nem anyaghibáról van szó?) Természetesen panasszal fordultam az ügyben a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz.
Emellett annak ellenére hogy az elmúlt év során, gyermekünk érkezése kapcsán rendszeres vásárlójuk voltunk, több százezer forintot elköltve Önöknél, a jövőben ez nem fog előfordulni. Az Önökkel kapcsolatos negatív tapasztalatainkat minden - kisgyermekes, vagy gyermeket váró ismerősünkkel megosztjuk, óva intve őket az Önök garanciavállalással kapcsolatos helytelen hozzáállásától. Illetve rossz tapasztalatainknak hangot adunk különféle nyilvános fogyasztóvédelmi fórumokon is.
Az utolsó 100 komment: