Tékozló Homár

Nehéz a felfogása a Posta Biztosítónak

2012.07.03. 12:34 | uberjack | komment

Naiv ügyfél nem érti, miért kellene bármit befizetnie július 1-ig bezárólag a Posta Biztosítónak, amikor május 9.-én jelezte nekik, hogy eladta az autóját?

Gépkocsimat eladtam április végén, ezt május 9-én bejelentettem a Magyar Posta Biztosító Zrt.nek az adás-vételi csatolásával, és vártam válaszukat. Hát megérkezett!! Igaz, nem úgy ahogy gondoltam, hanem sárga csekkek formájában. (Később megjött a törlésértesítő is.) Írtam nekik emailt: "Kaptam Önöktől két sárga csekket. Miért kellene nekem 2 448,- Ft-ot 2012. 06. 26-ig, illetve közel 17 000,- Ft-ot 2012. 07. 01-ig befizetnem a számlájukra?"

Megérkezett a válasz: "A ...... kötvényszámú szerződését érdekmúlással törölte társaságunk, a Törlésértesítőt 2012. 06.13-án kiállítottuk és kipostáztuk. Jelenleg 567 Ft hátralék szerepel a törölt szerződésén, amiről a mai nappal a csekk kiállításra és kipostázásra került."
 
Újabb levél a Posta biztosítónak tőlem:
Levelület megkaptam, DE választ a kérdésemre NEM! Mivel az érdekmúlást május 9-én faxon jeleztem, és a törlésértesítőt 06.13-án állították ki, akkor miért küldtek  2 448.- Ft-ról 06. 26-i,  illetve 16 944,- Ft-ról 07. 01-i befizetési határidővel sárga csekket! (Negyedik nekifutásra - gondolom - ismét más befizetendő összeg fog szerepelni a csekken, mert a levélben szereplő 567,- Ft befizetésével sem értek egyet!) Várom értelmes, kielégítő válaszát!
 
Egyenlőre ennyi! Várom a Posta Biztosító reakcióját, de közben hátha valaki elmagyarázná nekem, hogy honnan vették ezeket az összegeket, mert szerintem a Postától nem fogok értelmes választ kapni.
 
Üdvözlettel: S. Lászlóné

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qwertzuiop1 2012.07.03. 12:40:34

Egyenlőre? Biztos nem eltérőre?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.03. 12:55:04

"Várom értelmes, kielégítő válaszát!"
Ne várd.

England win The Ashes! 2012.07.03. 12:57:09

"...szerintem a Postától nem fogok értelmes választ kapni."

Pedig Máté szerint jobb, mint a GTR. ;)

MargieM 2012.07.03. 13:07:12

Az a baj, hogy a befizetési határidő ellenére, a két sárgacsekk valószínűleg hamarabb kelt, mint az értesítő, hiszen megérkezni is hamarabb érkezett. 500-valahány forinton meg tényleg nem kéne így problémázni-

MargieM 2012.07.03. 13:08:18

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: elmúlik az érdeke, hogy befizesse. Eladta az autót, így aztán már a továbbiakban leszarhatja a dolgot.

MargieM 2012.07.03. 13:11:18

Gondolom... más nem nagyon lehet a szöveg alapján.

dpthrt 2012.07.03. 13:13:46

Igazán kielégíthetné már valamelyik postás S. Lászlónét!

Kifordított kacagány 2012.07.03. 13:44:03

@ColT: miért, várni várhatja.

@Dr Jozef Vengloš: a GTR nem is küldött csekket 17e pénzről, csak simán lenyelte a galaxist.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: amikor már nincs érdekedben fizetni a biztosítást.

Kifordított kacagány 2012.07.03. 13:46:08

@Kifordított kacagány: hmm, mondjuk nekem már jan. elsején megszüntethetnék érdekmúlással ez alapján.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.03. 13:51:29

@Kifordított kacagány: okés. mán leesett. ma nekem is nehéz a felfogásom. :D elpárolgott az agyvizem...

Sokorai_Atala 2012.07.03. 14:00:21

Érdekmúlás , meghatározása- Jogi hatást kiváltó tény a biztosítási szerződésben . Ha biztosítási érdek megszűnik , a biztosítási szerződés is automatikusan megszűnik
Na ez az, amit jelent

Sokorai_Atala 2012.07.03. 14:03:48

Szerintem a csekkpostázó hölgyek gyorsabban dolgoztak, mint az érdekmúlást intéző Marika.
Így keveredés történ, a hátralék meg lehet a biztosítási adó vagy mi a ló, amit esetleg nem adott fel még az érdekmúlás előtt a kedves kuncsaft, csak az ottani Gizike is lassan dolgozott és nem szólt időben, csak most.
Én így gondolom.

Manyecska 2012.07.03. 14:17:49

Biztos szlovák volt az ügyintéző!

lazarjozsef75 2012.07.03. 14:20:18

Javaslom, fizesse be az ötszázvalahány forintot (postán, ne átutalással, ez fontosch!), és nagyon, de nagyon tegye el az igazolószelvényt, mer' ennek mèg nincs vége...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.07.03. 14:20:21

Éppen valamelyik reklámban láttam, hogy a Magyar Pósta 145 éves !

Gratulálunk!

Örüljetek neki, h csak ennyi gondja van, ha te lennél posztoló ennyi idős Te is össze-vissza számolnál... :)

England win The Ashes! 2012.07.03. 14:29:58

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: "Éppen valamelyik reklámban láttam, hogy a Magyar Pósta 145 éves !"

Sokkal többnek néz ki.

Manyecska 2012.07.03. 14:42:05

@Van_mikrohullámú_sütőtök?: De a Lenyugvó napnak is van erelye:D !!

Manyecska 2012.07.03. 14:43:20

@Dr Jozef Vengloš: ..hát nézd, sza ha a gyorsaságát vesszük /időnként itt előfjordul hogy valami gikszer üt - postáscsere..- sza érted:D:D!

Manci néni, a szomszéd 2012.07.03. 14:48:38

Szerintem meg a postán lopnak. Mindent, ami nem térvevényes és kitudja még milyen plusz díjjal van feladva, azt simán ellopják.

Na ez történt szegény posztolóval is, akinek a levelében százdollárost sejtett a postás és ellopta. Otthon meg kidobta, mert neki csak szemét az adásvételi.

Nálunk például a postás nem hozza fel az ajánlott levelet, föl se csönget, csak simán bedob egy értesítőt. Én meg simán nem megyek be a postára érte. Az anyjuk valagát, hát ki van fizetve az is, hogy beszálljon abba a kurva liftbe, akkor hozza föl nekem a levelet.

A minap meg összevesztem egy szórólapossal. Ott dobálja be a postaládákba a szemetet. Megkérdeztem tőle, hogy "ne haragudjon, maga a postás?" Értetlenül nézett rám, aztán mondom neki, hogy "mert az ott a postaláda, amibe dobálja a szemetét". Hát IQ-ja nulla volt neki, mert nem nagyon akarta megérteni, de szerencsére jöttek többen a házból és hallották a vitánkat, a szórólapos meg jobbnak látta ha odébbáll.

bounty123 2012.07.03. 14:52:37

Egyenlőre legfeljebb a tortát szeleteled. a mondat helyesen: Egyelőre ennyi!

Manyecska 2012.07.03. 14:56:06

@Manci néni, a szomszéd: mondjuk ez a szórólaposdi marha sokat árthat ha a sok újság közé bedobja a postás történetesen a bíróságról jött leveleimet..oszt cse..szhetem...új eljárás indítása 30.000 Ft + illeték + etc:(..! jó hogy a 2dikk at megkaptam /kis szerencsével/:(
Mer nem divat ráragasztani már címkét a postaládára miszerint tértivevény stb. ajánlott levele jött. Mer állítólag lekaparják! Gondolom más dolguk nincs is az embereknek:)!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.03. 14:59:17

@MargieM: Nem annyira, mert ha volt egy jobb bónusza, azt simán elbukja. A biztosító utólag is átteheti a megszűnés érdekmúlásból díj nem fizetésbe, és ugrott a bónusz igazolás. Szóval jobb erre figyelni, és bőszen levelezni. Nekem valamelyik jófej biztosító egyszer fél év elteltével változtatta meg a besorolásomat. Inkább kifizettem plusz egy hónapot, csak ne basztassanak már, meg ne bukajm a B10-emet.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.03. 15:12:44

A szórólapra figyelne kell annak is, akinek nem hagyományos fűtése vagy gravitációs spórvécéje van.

Mer például a szórólapos nélkül honnan tudná a betörő, mej házakba nincs mozgás, hová érdemes betörni például.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.03. 15:31:15

@Manci néni, a szomszéd: Szerintem ha szó nélkül lefejeled, jobban megérti, csak akkor meg Cica balhézik, hogy nem értjük meg a néhézsorsút, akinek ez a munkája. Pedig ha van kint külön láda a szórólapnak, akkor az a feladat, hogy oda tegye, aki meg ezt sem tudja felfogni, menjen szenet lapátolni, ott nehéz hibázni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.03. 15:34:16

@Csokis: Ja, anyósom mesélte, hogy a múlt héten lebaszta a szórólapozó, hogy kicsi a kirakott cső, és nehéz belerakni a reklámot. Amilyen birka, ahelyett, hogy bokán rúgta volna, kitett valami nagy szatyrot. Én a helyében egy nagyobb csövet raktam volna fel, és ferdén, hogy a vége pont a kukába lógjon, de hát én genya vagyok. (Drótkerítés, jól látszik/látszana.)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.03. 15:35:24

@Rosszindulatú Vászka: Azért arra jó a szomszéd is. Most mi locsoljuk a virágokat és ürítjük a postaládát, jövő héten csere.

Harlequin 2012.07.03. 16:23:12

Imádom amikor valaki így mutatkozik be, hogy "Lászlóné". Hogy szólítasz meg valakit ezután, elkezdesz lottózni? Marika néni - nem nyert, Ilonka néni - semmi, Teri néni - semmi...

Kattrin 2012.07.03. 19:31:06

Én is a Posta Biztosítónál voltam, nem volt semmi probléma, mikor eladtam a kocsit. Szépen besétáltam a Postára a papírokkal, kitöltöttem egy ilyen lemondási izét, és kész. Pár hónap múlva visszaküldték a pénzt, ami abból a negyedévből hátravolt, mikor a kocsit eladtam. Igaz, kicsit lassú reakcióidő.

Kattrin 2012.07.03. 19:33:46

@Manci néni, a szomszéd: Talán ha normális hangnemben megkéred, nem dobta volna be. Nem kell rögtön bunkón nekiesni a másik embernek, ha neked úri kedved éppen úgy tartja. Ha meg annyira zavar a szórólap, akkor írd ki a postaládára, hogy nem kéred. De ehhez ugye már kéne egy kis sütnivaló.

Manci néni, a szomszéd 2012.07.03. 21:46:56

@Kattrin: Drágám, én kérjem meg, hogy ne dobáljon szemetet a "postaládámba"? Ott van a szórólapoknak egy csomó fakk, de ő nem oda teszi bele, hogy majd vegyen magának akit érdekel, neeeem, ő bedobálja a postaládába, mert azt képzeli magáról, hogy ő a postás.

A másik meg az, hogy vasárnap délután a kedvenc szórakozásuk az, hogy végignyomkodják a kapucsengőt, hogy bejönnének a házba szórólapot dobálni. Képzelheted, amikor a férjemet fölbasszák a délutáni szunyókálásából, mit szokott rendezni odalent.

Ne nekem kelljen már a sok szemét közt turkálnom a leveleim után. 1 levélre legalább 10 szórólap jut, hogy rohadna meg aki kitalálta meg a parlament is rohadjon meg, hogy erre nem tudnak kitalálni valamit.

ouroboros 2012.07.04. 00:54:15

Hát igen, a szórólaposok ... avagy ősi magyar nevükön az offlány spammerek.
A vicces, hogy minden cég hetente már legalább egyszer szórat. Néha többször is.
Mert ugye van a sima füzetke változat.
Aztán a nagyon akcióra felhívós lepedő változat.
Meg a picike egylapos változat.
Néha mind ugyanattól...
De a kedvencem pl. az osanos. Ami miatt vicces, hogy 60 km-es sugarú körön belül nincs osan a környéken.
Egyelőre ennyi.
Egyenlőre meg felvágom ezt a szelet húst.
(Csak hogy legyen egy kis nyelvtani nemzetiszocializmus. :))
süti beállítások módosítása