Tékozló Homár

4 órán belüli utalás az Ersténél

2012.07.17. 13:01 | jackyll | 549 komment

Viktor nem érti, miért csak másnap használhatja a 4 órán belül számlájára megérkezett összeget. Ez máshol is ilyen vagy lokális anomália? Délután 4 után persze már nincs 4 órás utalás...

Azt gondolná az ember, hogy a 4 órán belüli átutalás annyit jelent, hogy az átutalt összeg 4 órán belül megérkezik a megadott számlaszámra és a beérkezett összeget el is lehet költeni. Az Erste Joker hitelkártyánál (egészen pontosan a hozzá tartozó úgynevezett hitelkártya elszámolási számlánál) persze nem ezt jelenti. Hanem azt, hogy az átutalás megérkezik 4 órán belül, éjszaka lekönyveli a rendszer, és másnap már fel is használható a beérkezett összeg. Hogy mi a különbség az eddigi másnap megérkező átutalás és a mostani rendszer között? Nem tudom.

Egy szomorú ügyfél:
Viktor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:04:00

A Magyar Nemzeti Bank 15/2010 (X.12) számú rendelete szerint az úgynevezett „4 órás szabálynak” megfelelően, a pénzforgalmi szolgáltatók 2012. július 2-ától biztosítják, hogy az ügyfelek által elektronikus úton a tárgynapi teljesítésre meghirdetett időszakon belül indított belföldi forint átutalás a befogadástól számított legkésőbb 4 órán belül eljusson a kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatójához. A rendelet garantálja továbbá, hogy az így átutalt összeg haladéktalanul a kedvezményezett rendelkezésére álljon.

Elektronikus megbízásnak minősül minden olyan fizetési megbízás, amelyet a megbízó elektronikus banki rendszeren vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül küld be a bankjához.

A 4 órás teljesítési határidő szabálya alá azok a forintban történő, különböző pénznemek közötti átváltást (konverziót) nem igénylő belföldi forint átutalások tartoznak, amelyek keretében mind a fizető fél, mind a kedvezményezett pénzforgalmi szolgáltatója Magyarországon belül végzi tevékenységét. Típusa szerint az átutalás lehet eseti átutalási megbízás, csoportos átutalás és rendszeres átutalás.

a következő megbízástípusokra nem vonatkozik a „4 órás szabály”:

beszedések: csoportos beszedés, felhatalmazó levélen alapuló beszedés, váltóbeszedés, csekkbeszedés, határidős beszedés, okmányos beszedés
a hatósági átutalási megbízás és az átutalási végzés
konverziós forint átutalás
papír alapon benyújtott átutalások, ide értve a faxon benyújtott megbízásokat is

cicmen (törölt) 2012.07.17. 13:12:16

Még jó, hogy bele nem lépett!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 13:12:46

az erste is megérett egy seggbe rúgásra..

cicmen (törölt) 2012.07.17. 13:18:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A Magyar Nemzeti Bank 15/2010 (X.12) számú rendelete szerint.....

Ugye ezt nem gondolod komolyan?

dhp 2012.07.17. 13:20:23

Amikor bejelentették ezt, már akkor is tisztában voltam azzal, ha 13 óra 1 perckor történik az utalás, az már csak másnap jön meg, mert 17 óra 1 perckor telik le a négy óra, akkor meg már nem számít.
De ettől függetlenül jól hangzik, persze.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 13:22:11

@agresszív kismalac: k&h
de ott műxik a dolog, de attól még utálom őket

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:23:08

@agresszív kismalac: én a párnacihába szoktam. néha a befőttesüvegbe is a felső polcon a konyhába.

ferand1979 2012.07.17. 13:27:13

Ott vagyunk, hogy ez a 4 órán belüli (munkanapon, munkaidőn belül értendő) utalás nagy szenzációnak számít.
Szerintetek mibe kerülne, hogy on-line, magy max 1 perc legyen az átutalási idő, ne 4 óra??
Ugyanis, ha Te mint X bank ügyfele, Y bank termináljánál felvezsel pénzt, akkor 1 perc alatt hozzájutsz a pénzhez... Kvázi lehetséges a két bank közötti On-line kommunikáció. (ugyanis arra hivatkoznak, hoyg az átutalásokat "parkoltaták" a MNB valamelyik központi részén, és azért kell több idő a pénzmozgáshoz. (pár napja még 1 nap, ma már csak 4 óra...)

Meg van ez rendezve az emberek szemfényvesztésére...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:32:02

@ferand1979: meg még a bótokba is mindég olyan megtévesztőek a reklámok.

ferand1979 2012.07.17. 13:32:17

@batgirl: @agresszív kismalac: "k&h
de ott műxik a dolog, de attól még utálom őket"

Nade létezik olyan, hogy nem rüheled valamelyik bankot?

(amihez nincs közöd, arról nem tudsz, csak hallasz, amelyikhez meg közöd van, azt rühelled.)

A leérdekesebb tapasztalatom a Raiffeisen bankkal volt: Valutát szerettem volna váltani, de nem engedett be a bizt. őr... Szerinte csakis a Raiffeisen ügyfelei válthatnak.. Tőle tudom azt is, hogy akkor 15.000Ft. volt az első lakossági minimum betét, ugyanis akartam volna kis ideig számlát nyítni ott. Lgalább amíg váltok valutát.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 13:34:56

Ott kezdődik az összes probléma, hogy van utalgatnivaló pénzetek. Ha nem lenne nem lenne ilyen probléma sem. Itt a megoldás!

ferand1979 2012.07.17. 13:37:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Credig en bank rekláma a legmegtévesztőbb a boltokban. Ugyanis Ő már kivonult az országból, mint hitelező.. Csakis a régi ügyfelei "behajtásait" végzi jelenleg.
Érdekes módon még mindig sok helyt látni a reklámját, hoyg áruhitelt a Credigentől... És még a szórólapok is kint vannak a plcokon... Egyik boltban én világosítottam fel az eladót, hoyg vegye már le...
A cergigen oldalán is fent van, hogy új hitelt már nem helyeznek ki...
www.credigen.hu/rolunk
www.fogyasztok.hu/cikk/20100408/credigen-kivonul-magyarorszagrol

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 13:38:43

bezzeg a iszlám bank, ottan nincsen kaamt, meg díj, meg biztiőr

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:40:50

@ferand1979: mit zavar az téged ha kint felejtik a papírjukat? :D lehet, hogy a hőhidakat próbálták meg leszigetelni vele...

ferand1979 2012.07.17. 13:43:01

@Kellemes Zérókomponista: valahogy ki kell adni a fizetéseket, ki kell fizetni a rezsit, vásárolni kell, stb.
Bizonyára Te kézhez kapod a fizút. És mindent KP-n művelsz...
(bár az lenne az igazi, és nem lenne kecmecc, amid van, csak azt költheted el, és nem többet. Nem lenne ennyi adós, meg bukott adós)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 13:43:16

@ferand1979: "én világosítottam fel az eladót, hoyg vegye már le..."

Jó trükk a konkurrencia lejáratására.

Manyecska 2012.07.17. 13:45:26

Már a Viktor se érti?

ferand1979 2012.07.17. 13:46:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: jah, tényleeeg.. Pont az ablakban volt egyik helyt.
atpijkamo :
Csak észrevettem, hogy ott van, mivel korábban volt egy áruhitelem náluk, és kicsit megörültem, hogy kivonulnak, gondolván, hogy nem kell kifizetni az utsó részleteket (bár nem szakadtam bele abba a kis összegbe).. Ki kellett fizetni ter,észetesen

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 13:46:47

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "én a párnacihába szoktam. néha a befőttesüvegbe is a felső polcon a konyhába."

Utca, házszám, emelet, ajtó? Mikor nem vagy otthon? Csak hogy ne zavarjunk, ha... hozzuk a kamatokat.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 13:47:17

Hát illene tudni azért mit árulunk.
@ferand1979: te a fogyasztói társadalomban élsz? Ciki.

Mylady 2012.07.17. 13:48:37

@dhp: Te, ez nem úgy működik ám, hogy a megbízás beadása után 4 órával indul az átutalás. Napon belül vannak adatküldési időpontok, kb kétóránként. Előtte 20-30 perccel indul adatfeldolgozás, ami addig beér, az megy el az adott küldési időpontban. Ezt feldolgozzák, a célbank meghatározott időpontban fogadja, feldolgozza (10-20-30 perc), utána jelenik meg a célszámlán. Ez így kompletten kell hogy beleférjen a 4 órába.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:49:50

@atpijkamo:

A-1010 Wien
Graben 21

ha jössz, és esetleg a szimpatikus fitalember kötekedne a kapuban, hivatkozz rám nyugodtan :D:D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 13:53:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Szólj neki, hogy jön egy langaléta meg egy rövid kövér, borostás, álarcos ember, svájcisapkában, szerszámokkal, feszítővassal, azokat engedje be.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 13:53:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @atpijkamo: várjál őszig, akkor én is megyek. ketten jobban elbírjuk azokat a kamatokat..és hamarabb látjuk a tőkét is..hehe

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 13:54:40

@atpijkamo: te most melyik vagy? a rövid kövér, vagy a langaléta borostás?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.17. 13:57:23

@batgirl: A tőkét, amely a kamatlábak közt himbálódzik?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 13:58:14

@atpijkamo: láccik nem tudod, milyen nagyvonalú vagyok én a barátaimmal. ha már szólok neki, hogy beengedjen, akkor nem kell majd feszítővas sem.

@batgirl: kinek a tőkét???

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 13:59:34

@batgirl: Én a hosszú kövér vagyok, mérgetetlen borostaerdővel. Viszont ha egyszer svájcisapkát húzok, lécci, lőjél le!

Manyecska 2012.07.17. 14:00:47

@atpijkamo: ha macskát látnék svájcisapkában magamat lőném le.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:03:06

@Manyecska: Kutya vagyok. en.wikipedia.org/wiki/On_the_Internet,_nobody_knows_you%27re_a_dog

Sokakat megtéveszt az avatarom. Nyilván te se vagy csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... nyúl... csirke... faszomba!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:04:42

@Manyecska: Most kaptunk tippet zsiráf nyugdíjalapjához.

Manyecska 2012.07.17. 14:06:19

@atpijkamo: igazából grillcsirke vagyok, igen.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:06:28

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "nem kell majd feszítővas sem."

Rosszindulatúan félremagyarázod a helyzetet. Már a fogpiszkálóm is zavar?

ferand1979 2012.07.17. 14:07:19

@Kellemes Zérókomponista: valamiből meg kell éljenek a bankosok is.
Amúgy pedig rakhatom nyugodtan 2 évig a ruhákat a szoba sarkába, hogy majd 2 év után betehessem őket a szekrénybe, amit az összespórolt pénzből vettem.. Na inkább ráfizettem 5.000Ft.-ot.

Mindenki aki fogyaszt az a "fogyasztói társadalomban él"
Sőt, mindenki aki akár 20 ft.-ért is vesz hivatalosan bármit, adozó ember..

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 14:11:10

@Manyecska: nekem is a grillcsirke a kedvencem. Ja és PANDA!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:11:48

@ferand1979: "mindenki aki akár 20 ft.-ért is vesz hivatalosan bármit, adozó ember.."

Ha 2 forintért veszek valamit, annak az áfája 0,425 Ft, az áfát forintra kell kerekíteni, az 0 Ft lesz.

3 forintnak már 1 forint lesz az áfája. :(

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 14:13:36

@batgirl: mármint a lelövést

Hirdetés!
Azonnali megvételre keresek svájcisapkát!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 14:14:01

@Manyecska: akkor én a combikádat kérem rágicsálásra. szabad?

@atpijkamo: :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:16:17

Faszomba a feszítővassal! MÜPÁt akarok építeni! Még a bank alapításnál is nagyobb rablás.

A Művészetek Palotája (MÜPA) rendelkezésre állási díja és közmű költsége a 2005. évi átadástól 2010 végéig 40,4 milliárd forint költségvetési kiadással járt. A 2035-ig tartó futamidő alatt a prognosztizált rendelkezésre állási díj – 2011. évi átlagárfolyamon – várhatóan további közel 200 milliárd forint költségvetési kiadást jelent – jelentette ki Makkai Mária. Hozzátette: a Művészetek Palotájára fordított állami kiadások összege az ellenőrzött – 2007-2010 közötti – időszakban évente átlagosan 13,3 milliárd forint volt.

Manyecska 2012.07.17. 14:18:45

Télleg mi lehet a viszkis rablóval?:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:18:46

@batgirl: "Azonnali megvételre keresek svájcisapkát!"

...és dinnyét. Tudom, gyakorolni akarsz. Jó, hogy az ember bizton számíthat a barátaira.

De csitt! Poszt érkezett...

ferand1979 2012.07.17. 14:19:26

@atpijkamo: em zártam ki a kisebb összeget egyáltalán. Pont itt hever egy 20-as a monitorom előtt, az ihette az összeget.
Temészetesen igazad van.
De ha 3 ft.-ért veszel vmit, az helyett 5-t adsz oda, amennyiben KP-s pénzforgalom történik.
Na az 5 ft.-nak minimum 2 Ft az adóértéke, vagy 3.. (nem csak az áfa az adó)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 14:19:42

@atpijkamo: jahh kérem, az a müvészeknek van, meg a müvészek támogatására, meg a müvészek munnnnkájának a támogatására.

hát rendeztél temár filmet? avagy müvészfilmet??? naugye.

amúgy meg bekaphassák.

ferand1979 2012.07.17. 14:21:01

@atpijkamo: "De csitt! Poszt érkezett..."
hol?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 14:24:22

@ferand1979: már el is tűnt.

Az új poszt Edésedett.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 14:26:59

@ferand1979: "De ha 3 ft.-ért veszel vmit, az helyett 5-t adsz oda, amennyiben KP-s pénzforgalom történik.
Na az 5 ft.-nak minimum 2 Ft az adóértéke"

Ha 3 forintért veszek, 5-öt fizetek, abból 2 a bevétel, 1 az áfa, és 2 megy az apró eltérések dobozába.

Ha 5 forintért veszek, abból 1 forint az áfa.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 14:28:53

az újposztot már leelsőztem:PPP
és ezt is írtam:
hogy te mit kapsz ezért

igaz, válasz nem érkezett csak annyi, hogy elküldés során...stb..stbb

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 14:35:33

@batgirl: magácska se olvasik ímélt? ez valami új divat itten, ehh.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 14:35:55

@Mylady: Figyelj már! A @ferand1979: által említett esetben hol marad ez a procedúra?

Manci néni, a szomszéd 2012.07.17. 14:37:02

A Száguldó erőd című filmben 5 másodperc kellett 100 millió dollár átutalásához. És a pénz ott volt a számlán. Ja, és valamelyik arab országból utalták. Ráadásul.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 14:39:31

@Manci néni, a szomszéd: Nem volt ott, mer' patkánykézirájbekk elpicsázta őket.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.07.17. 14:44:30

@Manci néni, a szomszéd:
"A Száguldó erőd című filmben 5 másodperc kellett 100 millió dollár átutalásához"

Igen, de ez csak úgy lehetséges, hogy pisztolyt fogtak az illetőre. Valljuk be, azért az internetes átutalás kényelmesebb, nem kell bankfiókba se menni, illetve magyarázkodni a zőrnek, hogy miért is kell a fegyver...

Benoke2 2012.07.17. 15:00:57

Erste bank eseteben nem tudom hogyan mukodik, de pl otp nel azonnal hasznalhatod.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 15:02:58

Laptopról kell utalni, meg legyen folyamatjelző piros csík, csak akkor gyors. Én feszítővas vagyok, ti mik vagytok?

Steve31 2012.07.17. 15:05:20

@ferand1979:

"A leérdekesebb tapasztalatom a Raiffeisen bankkal volt: Valutát szerettem volna váltani, de nem engedett be a bizt. őr... Szerinte csakis a Raiffeisen ügyfelei válthatnak"

Egy hülye, fontoskodó biztonsági aki istennek képzeli magát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.17. 15:07:13

@batgirl: Svédfogó vagy franciakulcs nem jó? Cigányfúróm is van...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.17. 15:09:36

@Steve31: Azoktól, akik bukott/agyilag leszázalékolt/nyugdíja rendőrként kerülnek biztonsági őrnek, van rosszabb. Azok, akik még rendőrnek sem voltak jók, de szeretnének egy kis hatalmat, arc nélkül, egyenruhában. Utóbbiak szabad idejükben gyakran polgárőrködnek és/vagy lopnak.

ferand1979 2012.07.17. 15:13:08

@atpijkamo: 3 ft.-ért vásárol valaki, de KP-ben 5-öt ad oda TEEEEEEEEEEEEEE!!! (kerekítés miatt!!!)
Abból 2-3 Ft az adó, mert nem csak az ÁFA az ADÓ...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:17:15

@ferand1979: A 3 Ft-ból 2 Ft a bevétel. Ha van vele szemben 2 Ft kiadás, akkor nullszaldós a cég, nem kell adót fizetni. Van ugyan iparűzési adó, az pár százalék a forgalomra, néhány fillér.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:18:36

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: "Cigányfúróm is van..."

TE! RASSZISTA!

Az PC-ül románfúró.

PITTA 2012.07.17. 15:18:47

HOVA LETT A POSTÁS IPHONEOS POSZT?!

ferand1979 2012.07.17. 15:21:02

@atpijkamo: de nincs 2 ft kiadásod... Ugyanis eladsz egy terméket 3 Ft.-ért. A kasszába 5-t raksz be(le)... nem?
Tehát 5 ft után adózol.. Na legyen.. 1 Ft körüli az áfa, és valmi kevés egyéb adó (ip. üzési adó, meg miegymás) Valahol akkoris a 2 Ft körül mozog az adó értéke...

Antalbaba 2012.07.17. 15:22:11

@PITTA: pont ezt akartam kérdezni. Itt vagyunk, szegény fogyasztók és nem véd meg minket senki. Folyton csak a cenzúra...

ferand1979 2012.07.17. 15:22:57

@agresszív kismalac: Engem érdekelne, hogy ez hogyan lehetséges:

ha Te mint X bank ügyfele, Y bank termináljánál felvezsel pénzt, akkor 1 perc alatt hozzájutsz a pénzhez... Kvázi lehetséges a két bank közötti On-line kommunikáció. (ugyanis arra hivatkoznak, hogy az átutalásokat "parkoltaták" a MNB valamelyik központi részén, és azért kell több idő a pénzmozgáshoz. Pár napja még 1 nap, ma már csak 4 óra...).. De mint tudjuk már rég 1 perc alatt tudnak teljesíteni oénzmozgásokat

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 15:23:58

@atpijkamo: ö... izé...

-pecsenye, -meggy, -zene, -út?

Ha neked ezek is románok, akkor izé?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:24:36

Egy japán és egy magyar valamin összevesznek. A japán halálos szorítófogása veszi a magyart, majd elengedi.
- Mi volt ez?
- Ősi japán fogás, a konyyiókicu-kulcs.
Aztán megint összeverekszenek, a japán kerül a földre vérző fejjel.
- Mi volt ez?
- Ősi mayar szerszám, a franciakulcs.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:26:30

@ferand1979: Figyusz. Ha lövésed nincs róla, ne érvelj!

Ne búsulj, azért szeretlek.

napalm 2012.07.17. 15:28:18

hova lett az iphone kijelzős posta poszt?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:31:25

@Rosszindulatú Vászka:

kerék
prímás
búza
zab
vajda
purdé
rajkó
vicc
sor
tábor
ság
asszony
banda
élet
...

ferand1979 2012.07.17. 15:32:30

@atpijkamo: természetesen értem én... A +2 Ft kerekítési összeg nem egyenlő azzal, hogy a termék ára felemelkedet..
Azzal is tisztában vagyok, hogy amit eladsz, azt valahogy be is szerezted (vetted, előállítottad, megtermelted, stb)

De azért jó volt kicsit nagyzolni... Ugyanis nem tévedek, ha Magyarországon még mindig a bevétel nagyobb hányada adó, meg kiadás, és csak ekvés része nyereség... (szemben egyes nyugati országokkal, ahol ez fordítva van)

Azért köszi a szereteted

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:32:40

@napalm: Lásd fentebb a linket 14:23:55-nél.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:35:21

@ferand1979: Mo.-on a munkabért terhelő kiadások az elsődleges baj. A másik a sok kicsi hülye adó, jogszabály, kibúvó, pénzügyi szabály, felettes szerv, anyámkínnya. Adóegyszerűsítést igértek, de 12 új adót vezettek be.

napalm 2012.07.17. 15:37:22

@atpijkamo:
OK!

a cib-nél 15_45-ig kell az utálásodat indítani hogy aznap célba érjen.

ferand1979 2012.07.17. 15:39:25

@atpijkamo: igazad van. Tudom, mert hónapró hónapra ezt kapom a fejemre, hogy sokba kerülök..
És látomis a fizetéspapíron, hogy mi mindent kell fizetni.. De látom a többi céges adónamakből is azt a temérdek havi befizetnivalót, ami megintcsak becsorog egy bizonyos központi helyre..

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.07.17. 15:40:02

@ferand1979: "ha Te mint X bank ügyfele, Y bank termináljánál felvezsel pénzt, akkor 1 perc alatt hozzájutsz a pénzhez.."
felvenni fel tudsz, csak nincsen lekönyvelve, ha van netbankod akkor ott láthatod, h ilyenkor csak zárolva van a tétel egy időre

igazságos 2012.07.17. 15:42:30

Az semmi, eddig minden vásárlásnál kiírták az egyenlegemet sms-ben, most meg már nem. Reklamálhatok???? Azt várhatják, hogy majd külön fogom lekérdezni, amíg van netbankom... Csak kényelmetlenséget okoznak folyton annak, akinek bankkártyája, bankszámlája van. Nem érdemes a bankokba betenni a pénzt.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 15:44:25

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: hát ez az, pont ezt firtattam én is. Bár azt is be kell látni, hogy vannak hasonlóságok és a halmazok közötti metszet sem csekéj.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:48:11

@ferand1979: Lehet, hogy elkelne ott egy teheséges könyvelő. Ajánljak egyet?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 15:48:24

@atpijkamo:
A cigány felhívja a bankot: Tessék mondani megérkezett már a segíly a bankszámlámra?
Mire a bankiúgyintéző:
Nem tudom, de tőlem már levonták,.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 15:49:44

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Miért, melyik a rosszabb?

@batgirl: :))

--

Rohaggyon meg a blogmoci, lehetőleg mámamég!

ferand1979 2012.07.17. 15:59:00

@fghjk: felvettem y terminálon pénzt az X bankban lévő folyószámlámról. Eltelt kb 5 perc, amíg Net közelébe jutottam. Akkor már le volt vonva az az összeg, amit felvettem a netbank szerint is.
Valahogy azért ellenőrizni tudják, hogy van-e fedezet a számlaszámon, vagy sem... Tehát hozzáférnek. És ha van egy "lekérési" kísérlet, csakis akkor adják oda, ha van a mit...
különben elindíthatok 100 lekérést egyszerre, mind különböző bankokból, és azon a 4 órán belül csak utólag vennék észre, hogy nincs pénz???
Ez lehetetlen...

Vagy elmegyek 4 különböző boltba, és a kártyámmal vásáolok. Ha nincs fedezet, nem fognak elengedni a termékkel együtt..

eszembe jut az a 20 évvel ezelőtti eset, hogy 2 ember 1-1 ugyanarra a névre kiállított hamis személyivel megoldottak egy 10 milliós pénzfelvételt... Egyik ember egy bankban pénz betevésre jelentkezett, a másik ugyanabban az időben pedig kivétre... És valahogy azt az időt nézték ki befzeté/kifizetés között, amikor még a befizetés helyen a tényleges pénz nem lett beadva, de a gépben már szerepelt, a másik helyen pedig kiadták. Nagy port kavart akkoriban

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 16:05:31

@igazságos: naugye ott az igazság, felismerte már más is. Lassan mindenki felismeri és oda a bankoknak. Mi meg - az okosok - élünk boldogan.

ferand1979 2012.07.17. 16:07:16

@atpijkamo: nema könyvelővel van a baj, hanem ezzel a gazdasággal. Kevés a megrendelés. A béka segge alatt teljesítünk mindent. (Szolgáltatók vagyunk, tehát kevés termék kell mint beszerzési oldallal számolni, kevés működési költségekkel. Kiadás szempontjából viszont elsőként az Áfa ugrott, mert nincs kiadás a bevétel mögött, hogy csökkentse az ÁFÁ-t, de viszont van ip. üzési adó.

ferand1979 2012.07.17. 16:24:18

@Kellemes Zérókomponista: nem vagyok könyvelő. De a cégünk könyvelője egy hölgy

igazságos 2012.07.17. 16:28:10

@Kellemes Zérókomponista: de hát látod, az a cél, hogy zsebbe kapd a fizetést. Eddig számlára kaptam, de tökre nem érdekelt, hogy látják, mit vásároltam vele. Akinek csak a fizetése, segélye van a számlán, mit basztatják azzal, hogy akkor márpedig zsebbe kell kapnod a lóvédat, mert egyébként lenyúlják a harmadát.

Nem szeretem egyébként kártyán tartani a fizetést, de kell, hiszen néha vásárolok, külföldről, itthonról átutalással mindenhol olcsóbb.

Azt gondolná az ember, hogy a 4 órán belüli átutalás annyit jelent, hogy az átutalt összeg 4 órán belül megérkezik a megadott számlaszámra és a beérkezett összeget el is lehet költeni.

Ez eleve nem azt jelenti, hanem azt, hogy a tranzakciót ennyi ideig tart feldolgozni a banknak és a közbeiktatott szereplőnek, aki végrehajtja az átutalásokat. Tévedés azt gondolni, hogy pontosan négy óra múlva megkapja a lóvét, ha például délben, vagy egykor utalsz, nem biztos, hogy ismerős megkapja. Tévedésben élnek egyesek, tájékozatlanok, tudatlanok, ezért tart itt az ország.

igazságos 2012.07.17. 16:34:18

A négy óra meg a tranzakciók ÁTFUTÁSI idejét jelenti. Ha te délután háromkor utalsz, már buktad a dolgot. Délig, egyig lehet ezt csinálni, bankoktól függően.

igazságos 2012.07.17. 16:35:27

Országosan egységes benyújtási határidő (cut-off time) nem lesz. A tárgynapi teljesítésre szóló tételek befogadása a reggeli óráktól várhatóan legkésőbb 16 óráig történik. Az esetek túlnyomó többségében arra lehet számítani, hogy az első ciklusban beérkező tételek jóváírása 10 óra körül, az utolsóké 18 óra körül megtörténik. Az aznapi teljesítésre meghatározott határidő után (jellemzően 15.30-16.00 óra után) beadott megbízások esetében másnap reggel teljesülnek a tételek.

ferand1979 2012.07.17. 16:37:28

@igazságos: korábban is az volt a szokás legtöbb helyen, hogy 11-ig el keleltt utalnod a pénzt hogy másnap beérjen. De voltak kivételek is, amikor elfelejtették 11-ig elutalni, és délután 2-3 kor tették ezt meg, mégis néha átment...

igazságos 2012.07.17. 16:37:52

@ferand1979: te is sürgősen rúgd ki a könyvelődet, meg magadat is, ha még ennek se vagy képes utána nézni.

Én megtaláltam két perc alatt, google.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 16:38:35

Hova lett a kijelzős post? Bekaphassák

Ehhez meg no comment, ezt úgy hívják, hogy marketing :D

igazságos 2012.07.17. 16:38:57

@ferand1979: ez meg bankoktól függ, meg bizonyos tranzakciótól (nem csoportos beszedési megbízás, pl.) Két azonos bank között persze, hogy aznap teljesültek többségében az utalások. Ez most is így van.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 16:40:46

@igazságos: "egyébként lenyúlják a harmadát."

Felét.

igazságos 2012.07.17. 16:42:10

@atpijkamo: ó, bocsánat. :)

Előbb fizetést akartam írni, csak módosítottam.

ferand1979 2012.07.17. 16:45:28

@igazságos: mire is gondoltál? (aminek nem votlam képes utánanézni)

Xezs 2012.07.17. 16:49:43

@dhp: ez így egyáltalán nem igaz :)

Xezs 2012.07.17. 16:50:43

@ferand1979: két teljesen más kategóriát hoztál fel példának, alma és körte esete

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 16:51:48

@igazságos: Elég durva az elvonás. Régen egy dolgozó egy másikat tartott el, most asszem kettőnél tartunk, és nemsokára 3 lesz. Mármint nem 3 egyet, hanem egy hármat.

ferand1979 2012.07.17. 16:56:58

@Xezs: tudom, hogy két külön történet...
De mint technológia, nem különül el. Egyik oldalon ott a pénz, elérheti bárki, akinek megbízást adsz (lásd kártya + pinkód) és levonja azt.
Az utalásnál sem másról szól, mint egyik helyről átteszik a másikra az összeget (és ne jöjjön senki azzal, hogy utaláskor nagyobb az összeg, mint vásárláskor, ugynis lehet utalni 1000Ft.-ot is, és lehet kártyával vásárolni 100.000-t is)
Persze háttérben a technológia használata közben az, hogy ki fizet a tranzakcióért, az már megint nem mind1. (boltban vásárláskor a boltot terheli a tranzakció, utaláskor pedig az utalót)

Ha máshogy látod, tételesen elkülönítve írd le, ne csak azt mond, hogy ez nem így van...

Xezs 2012.07.17. 16:57:54

@igazságos: "Ha te délután háromkor utalsz, már buktad a dolgot"

Na ez az, ami nem igaz. A legtöbb bank 15:45-ig fogad el aznapi utalásokat, tehát 15:45-ig amit befogadott AZNAPRA, azt kutya kötelessége úgy kiküldeni, hogy az 4 óra múlva a kedvezményezett számláján legyen. Van egy kimenő kör még 16:30-kor, az az utolsó. Ha tehát 3-kor adod fel az utalást, másfél órát "csücsül" a küldő banknál az összeg, majd elindul a GIRO fele, az feldolgoz rajta vagy egy órát, de lehet hogy másfelet is, aztán a fogadó bank is dolgozgat rajta és megjelenik a kedvezményezett számláján.

igazságos 2012.07.17. 16:59:19

@Xezs: fentebb van írva, 15:30-ig, csak szólok, ez a korábbi kommentem volt pontosítva, miután a google-ben jobban utánanéztem.

igazságos 2012.07.17. 17:01:11

@atpijkamo: jelenleg 160-ból kapok 90-et, és ebből még lejön a vásárlások során fizetett adók. Viszont se hitelem, se lakásom, csak egy kocsim van, bár már 25 évesen szeretnék elkezdeni saját lakásra gyúrni.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:02:20

@ferand1979: Hja kérem, valamiből ki kell fizetni a MüPát! És most fizetjük a MüPát, az M7-es viaduktját, az M6-os alagótjait, meg amit még nem is tudunk, aztán szépen jön hozzá a többi. A strabagdemokraták, meg a közgépesek kéz a kézben építik az unokáinknak a szocializmust.

igazságos 2012.07.17. 17:03:00

Amúgy nem is szólok semmit, mert errefelé még mindig a 23 ezer, a 47 ezer és a 68 ezer forint az átlagos fizetés, szóval, ennyit ritkán keres errefelé az ember, csak többéves munka után, ami minimum öt év.

Pesttől 80 kilométerre. Azért is igyekszik mindenki feljárni Budapestre dolgozni, ott lakni ismerőssel.

ferand1979 2012.07.17. 17:04:59

@igazságos: a 90-ből még kb 15.000 Ft minimum adó (27% általános, de némely terméknek kevesebb az áfája, és van néhány áfamentes szolgáltatás, aminél nem adózol)

Xezs 2012.07.17. 17:06:12

@ferand1979: Nézd, nem én terveztem ezeket a rendszereket de némi rálátásom azért van rá. Bocsánat ha nem tudok kielégítő választ adni de megpróbálom.

Az alapvető különbség az az, hogy az online vásárlás és készpénzkivét csupán egy engedélyezési folyamat és semmiféle fizikai pénzmozgás nincs mögötte.

Kp kivétnél ez úgy néz ki, hogy:

Te bankolsz A banknál, és odamész B bank automatájához kp-t kivenni.

A B bank ATM-je elküld egy kérdést az A bankhoz, melyben megkérdezi, hogy az általad beadott paraméterek alapján (PIN kód, kártyaszám, összeg) kiadható-e az összeg. Az A bank erre válaszol jó esetben egy igent és kész is.

A napközbeni átutalás ezzel ellentétben sokkal bonyolultabb. Ott van kedvezményezett, akinek a számláján jóvá kell írni az összeget, meg kell vizsgálni, hogy létezik-e olyan számla, és egyáltalán, a központi klíring felé minden banknak vissza kell jeleznie, hogy befogadta-e az összeget vagy sem. A bankok közti kommunikációt nehogy úgy képzeld, hogy direkt kommunikáció, hanem köztük van a GIRO Zrt által működtetett klíring rendszer, aminek (elvileg) pontosan definiált szabályai vannak pont azért, hogy a bankok közti elszámolás egyértelmű legyen.

Gondolj arra, hogy ez sehol a világon nem működik másképp, tehát nem a gonosz magyar bankok a ludasak.

Lehet hogy nem tudom egzakt módon elmagyarázni, mint írtam, de hidd el hogy bonyolultabb az átutalgatás, mint a kp kivét. Esetleg valaki a GIRO-tól írhatna ide valamit :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 17:06:14

@igazságos: az hogy a gooléban utána nézel valaminek, az nem azt jelenti, hogy az úgy is van, és le kell borulnunk nagyságod előtt.
Csaxolok, hogy ha én az emberek fizetését 4-kor utalom, akad olyan, akinek 4.10-kor már jön az sms, hogy megérkezett a fizetése. Vagy előbb. Nem lehet általánosítani, hogy a google mit ír, ez mindig a bankoktól függ.
És ezt a mondatodat"Tévedésben élnek egyesek, tájékozatlanok, tudatlanok, ezért tart itt az ország. " főleg kikérem sok ember társam nevében. Majd ha egy kicsit többet éltél, és többet tudsz a dolgokról, akkor használd majd. Ok? De amíg csak netről tájékozódsz az életről, addig ne játsz justiciát

venszivar 2012.07.17. 17:07:45

@igazságos: Amiket írtál, azok heti fizuk ? 23, 47, 68 .

igazságos 2012.07.17. 17:09:56

@batgirl: de te csak általánosságban beszélsz, hát persze, hogy AZONOS BANKOK KÖZÖTT hamarabb megérkezik a lóvé. Konkrét példát mondj, akkor.

Mert azt eddig itt nem hallottunk.

@venszivar: 23 ezer az a szociális segély rokkantnyugdíj, 47 ezer az a közmunkaprogram, 68 ezer meg a 110 ezer forintos minimálbérből kapott kézhez lóvé.

Tehát itt a 90 160 ezerből, az errefelé tökélynek számít, csak kevesen kapnak annyit.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:10:35

@atpijkamo: Én szívesen eltartom, csak akkor hadd válasszam meg, hogy kit. Például szívesen költenék a két gyerekemre, a két szülőmre, meg az egy anyósomra. Ez a nejemmel együtt számolva öt fő, de ebből levonok egyet, elvégre eszerint az egyik szülőmet a nővérem tartja el. Akkor is megvan a kettő per kereső, a Lákátos család most már tartsa el magát. Mert az valahogy nem büfé, hogy egyedül az én levonásom (munkáltatói sarc nélkül) több, mint a két szülőm együttes nyugdíja 35 és 43 év szolgálati viszonnyal.

Xezs 2012.07.17. 17:11:20

@batgirl: Várj, amiről te beszélsz, az egy bankon belüli utalás lesz, ami NEM járja meg a klíring rendszert. Azt ne gondold egy percig sem, hogy A bankból B bankba 10 perc alatt bármilyen összeg is képes odaérni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:12:26

@igazságos: jah, jussunk el mi is oda, hogy 6-12 fő egy szobában mint a büdös-ködös Angliában, reggelire hideg salak, de ez luxus. Az igazi keménylegények a tóban laknak! Szar hely az a Pest. Agglonomerációban lakni ÉS bejárni az úgy nem megy, olyanról nem hallottál még?
23, 47, 68 - csak én látom ebben a számmisztikát? Szerinted te keresel jól vagy a többiek szarul? Hogyan értékeled önnön teljesítményedet a társadalom és magad felé?

igazságos 2012.07.17. 17:12:54

@Xezs: én is ezt mondtam. Szerintem fénysebességgel gondolkodik. :)

ferand1979 2012.07.17. 17:15:10

Lehetne egy jó poszt a Szocpol állapota is.. (jelenleg jan 1.-től újra igényelhető majdnem 3 év kihagyás után.)

A régi 1 gyemek 900 ezer, 2. gyemrek 1,5 millás rendszernél egy egyszerű számolást közlök.

Ha egy 70-75m2-es házat építesz. kb 12500000Ft. a teljes költséged. Megkapod a 2,4 millás szocpolt, mellé teszed a magad 10 milláját és cserébe van lakásod... De közben visszaadtad a 2,4 millát az államnak tisztán csak az ÁFA miatt (2007 óta nem lehetett már visszaigényleni semmit a lakásépítőknél)
Nos emellett megélt belőled a kőműves, az a néhány szerelő, a tűzépes is, a bürokratikus rendszer a sok-sok papírügyintézés közepette, engedélyek, stb. Esetlegesen megélt ebből 1-2 bank is, ha hitelt vettél fel, mert azt a 10 millát elő kellett teremteni...

Ezért nem értettem én, hogy 2009-ben hogy jutottak oda hogy eltörölték a szocpolt, így kihúzták a teljes építőipar lába alól a talajt. (a bankokat nem féltettem, mert ők amúgy is talpon maradnak, nekik a nyomda segített új és új pénzeket kinyomtatni...)

És csodálkozunk, hogy nem megy az építőipar...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:15:37

@batgirl: a sok ezért tart itt ez az országozástól tart itt ez az ország. Ez börleszkes lenne-e, ha tényleg így lenne? Bár nemkizárt, hogy tényleg.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:16:44

@Csokis: Nah, álmodik a nyomor. Ez nem kívánságműsor, kérem. Fizess paraszt!

igazságos 2012.07.17. 17:16:46

@Kellemes Zérókomponista: mint mondottam, egy hónapra 90 körül kapni, az errefelé szinte már luxus és csak minimum öt éves munkaviszony után kap ennyit egy ember egy cégnél. Ebből lehet félretenni, de ehhez a szüleiddel kell élned. Viszont a rezsibe beszállok, 30-ig. Az az álmom, hogy saját lakásom legyen.

Segélyre nem vagyok jogosult, pedig járna, a jogalapom megvan rá, csak dolgozok, ezért az egy főre eső jövedelem magas, adóvisszatérítést viszont kapni fogok jövőre.

Önön értékelést nem értem, a munkámat értékeljék, az a lényeg, hogy magamat majd akkor fogom értékelni, ha saját lakásom lesz.

Nem vagyok annyira sikeres és gazdag, mint a most meggyilkolt 25 éves csaj, akinek saját lakása volt, meg a rendőrségnél pszichológusként dolgozott. Azért tényleg megdöbbentem, hiszen olyan nekem, mintha engem gyilkoltak volna meg. Itt vidéken, meg térfigyelő kamera sincs.

Mylady 2012.07.17. 17:16:48

@igazságos: "Tévedésben élnek egyesek, tájékozatlanok, tudatlanok, ezért tart itt az ország."

Veled az élen.
Ha nincs pontos információd a rendszerről, akkor mi a túróért kell már megint az észt osztani? Miért kell mindenkit félrevezetni a hülyeségeiddel?

Elmondom mégegyszer:
az átutalás teljesítésére maximum 4 órájuk van a bankoknak. Ez nem azt jelenti, hogy pont 4 óra, hanem hogy MAXIMUM 4 óra. A befogadástól számítva.
Konkrétan kétóránként van elszámolás napközben.
Azért 4 óra, mert miután benyújtod az átutalási megbízást
- a következő elszámolási ciklusra a feldolgozás legkésőbb két óra múlva indul (hiszen 2 óránként van ilyen ciklus)
- a bankod ezt feldolgozza, összecsomagolja és beküldi a központba (GIRO)
- ott szintén feldolgozzák, összesítik, átcsomagolják és elküldik a fogadó bankba
- a fogadó bank kicsomagolja, feldolgozza és jóváírja

Maximum 4 óra elteltével a címzett rendelkezésére áll. Ez jó esetben lehet 1,5-2 óra is.
Én pl az első napokban teszteltem két átutalással, az egyiknek 2 óra kellett, a másiknak 2,5.

Ha délben küldöd el, akkor a 12:30-as adatküldésbe jóeséllyel nem kerül be az átfutási idő miatt (ez persze bankfüggő), de a 14:30-asba biztos hogy igen.
Ha 1-kor, akkor is a 14:30-assal megy el a pénz.
A 16:30-as az utolsó, kb 16-ig adhatsz megbízást, hogy tutira elmenjen (mint említettem, bankfüggő).

Aki részletekre kíváncsi, itt van egy nagyon jó anyag.

www.mnb.hu/Penzforgalom/napkozbeni-atutalas-projekt/ugyfeleknek

igazságos 2012.07.17. 17:18:29

@ferand1979: tudod, ezt is csak egy bizonyos népcsoportnak találták ki, vágod? Nem is annak, aki házat akar építeni.... :)

@Mylady: most öngólt lőttél, TALÁN OLVASS EGY KICSIKÉT LEJJEBB. Hogy miért mindenki ezt a kommentet találja meg.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:19:05

@ferand1979: "2009-ben hogy jutottak oda hogy eltörölték a szocpolt"

ÉS megemelték az áfát.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:20:58

@igazságos: értem. A kamera egyébként simán engedi, hogy megöljenek.

venszivar 2012.07.17. 17:23:15

@igazságos: A közmunka programba dolgozó segédmunkás 160-166-172 ó val, nettó 47 500 Ft. A szakmunkásoké, nettó 54 600 Ft./hó ! Tehát ez esetbe túlzóan sokat írtál !

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:23:27

@Mylady: "2 óránként van ilyen ciklus"

Ezt úgy mondod, mintha egy természeti törvény lenne.

Azt el kell ismerni, hogy pénzátvitel az egyik helyről a másikra, bankból ki vagy be, másodpercek alatt megtörténhet. Gondolj csak a bankkártyás fizetésre.

Az, hogy ezt elbonyolítják, a bankok "bűne", nem szükségszerű.

ferand1979 2012.07.17. 17:24:42

@Xezs: A GIRO-tól nem hinném, hogy írnak ide... De hasonló csak kissebb rendszert felügyelő cégnél vagyok. Igaz nem pénzügy, de a kommunikáció kétfelől folyamatosan kér engedélyeket, és azt kommunikálja egy központ felé..
Bár ezt sem látom át, mert nem én vagyok a rendszeres, de a lehetetlennél (amit kommunikáltak régebb) a mai nap már előreléptünk a lehetséges felé.. Egy kicsit ha gyorsítjuk a folyamatot, akkor el tudunk jutni az 1-2 perchez is.. Csak kicsit át kellene szabni a törvényeket, betekintést engedni mindenhova valakinek ( a nagy szem ) és mindjárt megoldótt lenne...
Nehogy valaki azt mondja, hogy nyugatra nincsen 4 óránál gyorsabb utalós rendszer....
A másik dolog, az hogy ez mennyibe fájt a bankoknak, hogy lerövidítették a folyamatot... Eddig is ültek a pénzeken, ezután is fognak...
Van rá akaraterő, hogy ezt ne gyorsítsák meg...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:25:57

@venszivar: tökre megéri éveket tanulni azért a +7100-ért..

ferand1979 2012.07.17. 17:25:59

@igazságos: értemén, de akinek ténylegesen keleltt volna az sem kapot, mivel azok miatt eltörölték...

igazságos 2012.07.17. 17:26:14

@venszivar: aha, de én azt írtam, pontosan mennyit kapsz kézhez. A 47 ezerhez kell keresned 70 ezer forint körül.

23 ezer forintos rokkantnyugdíjat meg nem kellett volna írnom, az nem fizetés.

@Kellemes Zérókomponista: az is igaz, de legalább akkor is látják. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 17:26:22

Uncsi ez a nyafogás, majd szójjatok, ha lehet pinázni meg pandázni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:27:00

@ferand1979: "mennyibe fájt a bankoknak, hogy lerövidítették a folyamatot"

Pontosan. Eddig egy éjszakát mindig náluk kamatozott a pénz, az egyik számláról lement, a másikra csak másnap érkezett. Még akkor is, ha szemtelen 0,3%-ot kamatozott látraszólóan.

Mylady 2012.07.17. 17:28:09

@igazságos: Miért is lőttem öngólt? Nem azt írtad le, amit idéztem? Vagy amire reagáltam?
Itt önglt max te szoktál lőni, amikor -pont mint most- beküldesz pár komemntet, ami egymásnak totálisan ellentmond, de te úgy csinálsz, mintha te szartad volna a spanyolviaszt.
Közben meg minden kommented tele van baromságokkal.

Majd ha kicsit nagyobb élettapasztalatod lesz, látni fogod, mennyire gáz, amit most művelsz.
Tudod, van egy olyan mondás, hogy "nem vagyok elég fiatal ahhoz, hogy mindent tudjak".

igazságos 2012.07.17. 17:28:42

@Mylady: olvastad már lejjebb, könyörgöm.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:29:56

@atpijkamo: Vagy, ahogy nagyszerű váteszünk mondta: el lehet innen költözni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:30:34

@Mylady: Ne bacctasd már! Egy kicsit mindkettőtöknek igaza van.

Mylady 2012.07.17. 17:31:01

@atpijkamo: Xezs leírta, hogy működik. Nem 10 másodperc, mert nincs közvetlen kapcsolat. Van egy klíringrendszer, ahhoz kapcsolódik mindenki, azon keresztül mennek az átutalások. Jelenleg ennyi a feldolgozási idő.
Van rá törekvés, hogy sűrűbben legyen elszámolás, így, hogy a napon belülit meglépték, már nem lesz ekkora fejlesztés sűríteni.
Lehet fanyalogni, de ez most egy hatalmas előrelépés, bárki bármit is mond.

igazságos 2012.07.17. 17:31:47

@Rosszindulatú Vászka: amúgy neked senki nem mondta még, hogy ha unod, akkor nem kötelező itt lenni????

Egyébként értelmes társalgás folyik, Myladynak meg elgurult a gyógyszere, és éppen engem talált meg. Nyilván nem tetszik neki az ezért tart itt az ország című kényes kérdés, és nem akar, vagy nem képes lejjebb látni, hogy elnézést is kértem. De nem baj, hadd rugózzon ezen a csonton tovább.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:31:59

@Csokis: Erre mindig kurvára ideges leszek. A legjobbak mennek el.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:32:03

@atpijkamo: én meg mindig sikolymaszkban járok gyilkolni. Ha ki akarnak nyírni úgy is ki fognak, nem egy kamerán múlik. Ezt vallom én.
@Mylady: jó-jó, de ez téged miért zavar ennyire? Többen vannak itt, akik képesek ökörségeket írogatni, rajtuk mégsem akadsz ki. Miért ő?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:34:09

@igazságos: Vászkát kipiszkálod innen, lelöklek.

Én is kurvára unom a sok okosságot, jó lenne pár beszólás már. Nagyon gyenge ez a mai eresztés.

igazságos 2012.07.17. 17:34:46

@atpijkamo: de hát aszonta, un minket.

Xezs 2012.07.17. 17:35:00

@ferand1979: na persze, pénzt bármikor lehet következmények nélkül nyomtatni, mi?

infláció fogalma mond valamit?

@atpijkamo: te is az almát kevered a körtével. a kártyás vásárlás csupán egy engedélyeztetési folyamat, nem több. a lakossági átutalás egy teljesen más folyamat. plusz nehogy azt hidd, hogy a kártyás vásárlás tranzakciója csak addig tart, amíg te vásárolsz és kapsz egy sms-t. este ott is fut egy rakás kötegelt állomány ami ezekkel kapcsolatos.

bonyolultabb rendszer ez annál, mint hogy itt megszakértsük.

A posztoló problémájához pedig: Elvileg a hitelkártyára nem vonatkozik ez a szabály, de hogy miért azt én se tudom, talán azért mert a hitelkártya a háttérben nem HUF-ban van elszámolva, de hülyeséget nem akarok írni. Mylady te hogy tudod?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 17:35:10

@atpijkamo: vagy csak legjobbá avanzsálódnak a szemekben, mintahogy az idő is szépít..
@igazságos: csonton rugózás ősi akkád képzavar.:D

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:36:39

@atpijkamo: Lassan már én is. Akkor tényleg nem tudom, ki marad. :-)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:37:01

@Mylady: "nincs közvetlen kapcsolat. Van egy klíringrendszer"

Elismétlem, mert szeretlek. Ez nem természeti törvény, csak valamiért így csinálják.

Az internetes útválasztók sokmilliárdszor több műveletet a másodperc tört része alatt csinálnak meg.

igazságos 2012.07.17. 17:37:19

@Kellemes Zérókomponista: én belátom, ha tévedek, kijavítom magam, még elnézést is kérek, ha úgy érzem, hogy a főnöknek mindig igaza van.

@atpijkamo: ja, képtelen vagyok elviselni, ha valaki nem találja a Homáros társaságot szórakoztatónak. Hiszen, nem a poszt miatt emelt kifogást, mint ahogy azt te teszed, hanem azt mondta, mi vagyunk unalmasak. Pedig jó régen jártam errefelé, csak múlt héten jöttem vissza. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 17:37:25

@Xezs: haggyad, nemár elmagyarázzad nekik a GIRO-t, mer minek. Legyen meg nekik a bangbűnözés.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:38:26

@Rosszindulatú Vászka: -h
De amíg élt... És ez a lényeg. em az marad meg, hogy meghalt, elvégre egyszer mindenki meghal, hanem hogy mit zenélt.

venszivar 2012.07.17. 17:38:53

@igazságos: "kicsim", látom, hogy sokan "szívjuk" a véredet, de amit én írtam az a fix nettó havi bér egy közmunkásnak, HA kidolgozza a havi 20-21 (tán 22) munkanapot. A ledolgozott időtől függetlenül 47,5 s 54,5 ezer Ft.

"Én azt írtam, hogy mennyit kapsz kézhez",újra megírom, hogy sokat írtál.@atpijkamo: -tól "szabadon", ugye nincs harag ........?!

igazságos 2012.07.17. 17:39:56

@venszivar: akkor legyen máma mindig a másiknak igaza.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:41:26

@igazságos: "hanem azt mondta, mi vagyunk unalmasak"

Mert ti vagytok unalmasak.

Ez a poszt hibája is.

De jó, hogy visszajöttél, inkább légy unalmas, minthogy ne legyél.

igazságos 2012.07.17. 17:44:20

@atpijkamo: köszi, hozom a formám.

néha elfáradok, a rugózást nem bírom, meg a csontrágást ugyanazon. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 17:45:39

@atpijkamo: itt is ő zongorázik, aztat tudtad? Gitár: Jimmy Paige.

www.youtube.com/watch?v=dk3Ei_yoI4c

Xezs 2012.07.17. 17:46:16

@atpijkamo: Na nehogy már egy útválasztót hasonlíts egy banki elszámolási rendszerhez :)

venszivar 2012.07.17. 17:49:08

@atpijkamo: A Deep Purpe-ért meg vagy dicsérve ! Az valami, valami volt, s mindig is az lesz !

igazságos 2012.07.17. 17:49:38

Most jöjjön hagyma a fejlettebb országokban ez hogyan is zajlik szöveggel, mert én máma már nem okoskodok ilyen téren tovább, mer belémkötnek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:50:34

@Xezs: De, kurvára hasonlítom. Na jó, csomagok elveszhetnek, megduplázódhatnak, de az a cél, hogy mindig egy legyen belőle, ne vesszen el, és jusson célba. A banki rencert is meg lehetne csinálni, hogy másodperc legyen a pénzmozgás, és meg is csinálják jóideje.

@Rosszindulatú Vászka: Nemtuttam.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:51:25

@Rosszindulatú Vászka: Az a gond azokkal az öreg rockerekkel, akik tévedésből életben maradtak, hogy röhejesek. Most nem csak a magyarokra gondolok (bár Kóbor, vagy Szigeti az elöl kopasz, hátul hosszú hajával majdnem mindentvivő), meg az sem püré, hogyaz LGT ötévente tart újabb és újabb búcsúkoncertet, amikor elfogy a pénzük. De megy a hájp a Stones évfordulón is ezerrel. Jó ez a Jagger gyerek, de ki a frászt érdekel ma a mai zenéje? Hallgatom, de a minimum 30 éves felvételeit, mert azóta sok újat nem tett le az asztalra. Nem is baj, csak ne pörögnének úgy rá a zemberek a marketingre. Azért -ha már zene- ezt igazán stílusosan Rossini csinálta. Először dolgozunk, pénzt keresünk, aztán élünk belőle, mint Marci Hevesen, meg jókat főzünk és zabálunk.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 17:53:43

@Csokis: a Rolling Stones-ot ne báncsad, egyrészt az orvostudomány csudái, másrészt az ellenpélda a sok huhogónak, hogy lássák, hogy nem igaz, hogy a drog meg a pia árt.

igazságos 2012.07.17. 17:54:44

@Csokis: tényleg inkább az a baj, hogy zenei téren manapság már sok újat nem tudnak felmutatni, mert egyszerűen mindent elénekeltek már, amit csak tudnak.

Az új dalok is, régiek átírva, átmásolva, áthallások, egyszerűen semmi eredeti sincsen, amire ne mondhatnád azt, hogy ismerős a dallama.

A régi, nagy öregek tudnak közönséget toborozni, nem véletlen, hogy a retróbb számok ismét divatba jönnek. Mert egyszerűen nincs már mit kitalálni zenei téren.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:56:08

@Csokis: A sztónsz a hatvanas évekbe is szar volt, meg azóta is.

De ez egy kurvanagy kép:
www.magyarkurir.hu/hirek/szimpatia-az-ordoggel-satanista-e-rolling-stones

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.17. 17:57:15

@Rosszindulatú Vászka: Keith Richards inkább olyan, mint Churchill volt. Inkább ellen, mint példa. Erre mondta egyszer egy élsportoló ismerősöm, hogy azért, mert ő egy-egy alapos berúgás után is tudott másnap versenyt nyerni, a fiatalok számára még nem az a követendő példa. Nem azért nyert, hanem annak ellenére.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 17:57:44

@igazságos: "mindent elénekeltek már, amit csak tudnak."

Neked őstehetséged van vitát generálni.

De csakazért is legyen neked igazad. :))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 17:58:35

@atpijkamo: Hallgattak ezek már norvég death metált? :D

igazságos 2012.07.17. 17:59:18

@atpijkamo: most miért?

Csak már unom, hogy mindenhol áthallás van.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:02:47

@atpijkamo: ami nekem talány a Stones-ba, az az Angie. Na az a popzene egyik méjpontja, de úgy, hogy a Világ egyik legjobb gitárosával követték el. Totál talány és a drog se mencség rá.

@igazságos: inkább fogalmazzunk úgy, hogy te nem találkozol újdonságokkal. Meg azt is kétlem, hogy a régebbi cuccokból mindent ismersz :)

igazságos 2012.07.17. 18:03:42

@Rosszindulatú Vászka: nem is kell, vagy te minden zeneszámot ismersz? Megírják helyettem, meg úgyis mindig kiderülnek a dolgok. Még a Süsüről is, tudom, az az én szintem, nem a Lordi. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:05:18

@igazságos: ha nem is kell, meg igényed sincs rá, akkor hol itt a gond?

Amúgy a Süsüt konkrétan szeretem, még DVD-n is megvettem :)

igazságos 2012.07.17. 18:07:00

@atpijkamo: régi számokat szigorúan csak eredetiben hallgatok, a feldolgozásokat egyből kiiktatom, ha érdekel egy szám, akkor is megkeresem a régit.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 18:07:01

@atpijkamo: nem is tudom már ki, de nyjilaktozta a magyarországi koncertjükön nyjújtott teljesítményükről, hogy egy gimis kezdő rockzenekar is jobban játszik náluk. És valóban.. iszonyatmód szét volt esve a produkció. Hiába a hájp én hallom amit hallok, azt pedig ÉN hallom és nem sok értékelhető van benne. Bocsmá' attól aki szereti. Én tapasztalásom ez. @igazságos meg aranyos ma is, egyemmeg. Nem szabad ezt a lányt bántani.

igazságos 2012.07.17. 18:08:41

@Kellemes Zérókomponista: én akkor vagyok fellelkesülve, ha falkában támadnak rám, tudod. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 18:08:52

@igazságos: Nekem van, amiből a feldolgozás jobban bejön :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 18:10:36

Süsü, Csip-Csup csodák. Hanglemez, könyv, film, kazetta. Micsoda idők voltak.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:10:42

@atpijkamo: monnyuk a könyv azér sokkal dögösebb.

@igazságos: már megint közhejjel izzítasz. Ez sült badarság. Sok átdolgozás sokkal jobb, mint az eredeti. Egy igazi átdolgozás hozzátesz, nem utánérez.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:11:12

@igazságos: Ez eredeti.

@ColT: Pl.?

@Kellemes Zérókomponista: Én a kvínt élveztem. A sztónszra ingyér se mentem volna. Volt filkollinsz is, az elfogadható volt.

venszivar 2012.07.17. 18:12:48

@igazságos: Tudod az a "bibi", hogy Te 25., ők meg 65. Ami nem kizáró ok, de ..... nem a fenét nem ! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:13:30

@Rosszindulatú Vászka: mibajod angivel??:))Most néztem meg, kicsit röhögtem a dobos arckifejezésénél..q-ra utálta a dolgot:))

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:13:35

@Rosszindulatú Vászka: Filmet könyvhöz. Almát körtéhez.

Több filmet láttam, mint könyvet olvastam. (Nem, mintha büszkeség oka lenne.)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:16:08

@venszivar: miről beszélsz te!!! még hogy 65!!! 67 b+

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:16:29

@atpijkamo: hehe. Én a Queen koncertet eléggé untam, a Genezis meg nekem túl lájtos. Ez a szép a Világba, hogy nem vagyunk egyformák.

@batgirl: tulajdonképpen minden. Tök ciki az egész, de nincs ezzel baj, direkt nem hallgatom és jóvan :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 18:16:54

@atpijkamo: www.youtube.com/watch?v=hDpc-831GPs

Jó, ez svéd ;)

@venszivar: Jó,mondjuk amik mostanában feldolgozás címén mennek, az a wc-be se lenne jó.

igazságos 2012.07.17. 18:17:21

@Rosszindulatú Vászka: nem bírok egyetlen átdolgozást se. Eredeti legyen, azt hallgatom, aki először találta ki, szinte egy-két esetben jobb az új a réginél.

A mai dalok hangzásilag a béka feneke alatt vannak. Régen énekelni is tudni kellett, ma már csak el kell adni magadat. Ennyi.

De szigorúan eredeti zene, eredeti, régi előadókkal, ebből nem engedek, és az esetek többségében a régi egyszerűen felülmúlhatatlan.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:17:54

@Rosszindulatú Vászka: hehe..egyszer majd találkozik a mi zenei ízlésünk valahol:)) akkor ünnepelünk:)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:18:00

@atpijkamo: akkor van baj, ha könyv ütős és elöbb volt meg, akkor már a film nem akkora élmény. Amúgy annak idején télleg nagyot szólt a film is, nekem is teccett, elismerem.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:20:06

@Kellemes Zérókomponista: Kurva profi.

www.youtube.com/watch?v=276YvPgwGQA
www.youtube.com/watch?v=701dbLfooGA

Nincs sokuk, de amijük van, abból kihozzák a maximum kétszeresét. Na jó, szkorzéze se semmi.

venszivar 2012.07.17. 18:21:21

@batgirl: Nicsak ! Ki beszél ! Hozzám ?
Sok erjedt papaját ettél s a fejedbe szált ? Azért aranyos vagy !
Nos a 67-est, még kihagynám. De szívesen segítek, amibe csak tudok.
Ezt bekereteztetem ! :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:21:30

@igazságos: általánosítani nem bölcs dolog. Sőt.

igazságos 2012.07.17. 18:21:58

@Rosszindulatú Vászka: konkrét példát mondani még úgy sem. :)

igazságos 2012.07.17. 18:23:03

@Rosszindulatú Vászka: könyvből filmet csinálni oltári nagy baromság. A könyv attól könyv, hogy mindent TE KÉPZELSZ EL, ha nem tudod, minek olvasol???? Az olvasásnak ez az értelme. Onnantól kezdve, hogy egy könyvből film készül, az illúzióromboló.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:25:29

@igazságos: "egy könyvből film készül"

A könyv csak ürügy a filmhez.

Ha meg valaki a könyvet akarja megnézni filmen, az magára vessen.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:25:55

@igazságos: jajajajjajjjaaaajjj
@venszivar: izé..már el is felejtettem, hogy nem vagyunk beszélőviszonyba:))) de már nem is tudom miért...békemancs?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 18:26:11

@igazságos: Ezt a fene nagy bölcsességet olvastad valahol?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:26:56

@igazságos: ez most mire válasz? Mit állítottam, amire ezt írtad? Soxor nem értelek.

venszivar 2012.07.17. 18:29:52

@batgirl: Arról csak Te tehetsz ! Ha nincs fejbe.......írd le. Nekem van egy "halál listám". CSAK KEVESEKNEK BOCSÁTOK MEG !!!
Béke patát is elfogadsz ?

venszivar 2012.07.17. 18:33:55

@atpijkamo: MI VAN !? Most zavarsz ! Mikor "baszogatlak", akkor kussolsz.

Ugye nincs harag .

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:33:57

@atpijkamo: de ugye a nagy bölcsesség rákfenéje ugye, hogy azért van, amikor a film jobb, mint a könyv. Hát így megy ez.

@batgirl: izé.. Karel Gott?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:36:20

@Rosszindulatú Vászka: izé..az nemigen..de majd egyszer..

@venszivar: hát....ha nem rugdosol vele

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:36:35

@venszivar: Nem "zavarlak". Megröhögtettél. Ebben az eresztésben keveseknek sikerült. Baszogassál csak, majd nyögdécselek hozzá...

@Rosszindulatú Vászka: Nátűrlih. Meg amikor a könyvet a filmből írják. Boááááá.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.17. 18:37:51

@Rosszindulatú Vászka: "izé.. Karel Gott?"

Te néha olyan szemét tudsz lennni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 18:40:04

@atpijkamo: ugyanmár:) ez nem szemétség, csak pojén. ő szereti karelt, én meg nem:)

igazságos 2012.07.17. 18:43:18

@atpijkamo: de akkor is csak Cartman halvány árnyéka.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:44:18

@atpijkamo: most nem. Télleg szeretem. Több tucat Karó lemezem van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 18:45:43

@igazságos: Ja, nekem is legtöbbször az szokott lenni, hogy hervasztó :)

Mondjuk akad 1-2 dolog, ami könyv és filmben is jó volt, sőt, néha még olyan is, hogy a könyv rosszabb.

Xezs 2012.07.17. 18:46:18

@atpijkamo: Amiről te beszélsz, azt sehol a világon nem tudták még bevezetni, pedig igény azért van rá. Ezen gondolkozz el, mielőtt hasonlítgatsz.

Xezs 2012.07.17. 18:50:51

@igazságos: Én szeretem a feldolgozásokat. Egyik kedvencem a Children of Bodomtól az Oops I did it again.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 18:53:37

@Xezs: sztem az Max Raabe úrral a legzsírabb.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 18:54:50

@Xezs: Meg lehetne azt, csak a bankoknak nem érdeke.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 18:56:19

@ColT: erre igazán írhatnál néhány példát.

@Xezs: LoL, az tényleg jó.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 19:01:32

@Xezs: Nekem meg Jódli Csocsesztől a Van nekem egy csíkos gatyám.
Hát az valami csuda!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 19:05:06

@Kellemes Zérókomponista: Galaxis Útikalauz mind a két formában tetszett (és a BBC sorozat is jó), illetve az Alien filmek jobbak filmben - na persze, A. D. Foster írta a könyveket :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 19:06:03

a bob és bobeket elolvasnám könyvbe is szívesen, mert az jó volt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 19:08:51

Mondjuk, vannak zseniáis filmek, amelyek messze felülmúlják az alapanyagot (noha maga a könyv se rossz).
Ilyen például Az ötödik pecsét. Vagy az Indul a bakterház.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 19:11:53

Meg hát az örök ellenpélda- Rejtő Jenő, kit még nem sikerült értékelhetően filmre vinni.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:11:53

@ColT: csaxólok, hogy az Utikalaúz eredetileg rádiójáték, az első Alien meg elöbb volt forgatókönyv, mint regény.

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de miééééért?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 19:16:48

@Rosszindulatú Vászka: szerintem csak beszéltünk róla. meg van?
:D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:17:57

@batgirl: röstellem, bocsánat. Minnyár intézkedek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 19:20:48

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nekem volt Kisvakond könyvem. Jóóval utána láttam csak rajzfilmben. Mostmár mindenki tudja a korod.

venszivar 2012.07.17. 19:23:37

Segítség. Hogy hívták azt a vadászt, ki nagyokat lépet, felmászott a fára s mindig félt......

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:30:27

@batgirl:

és Kedves Rídanlik!

Ez itt Voszov úr csudálatos Nemtudomka trilógiája. Letölteni tilos, mert az pirézség, elolvasni csak saját felelősségre!

Vigyázat, ez a játék nem elemmel működik :)

data.hu/get/5352966/Nemtudomka.rar

venszivar 2012.07.17. 19:34:07

@batgirl: Te is kérdezed ? DE, valóban, úúúúgy van. Kösz, kb. 5-6 éves lehettem.

venszivar 2012.07.17. 19:35:25

Pampaníni nem adja fel.......

Manyecska 2012.07.17. 19:42:20

@agresszív kismalac: :D:D nebazz. Eszembe jutott a Két paraszt..www.youtube.com/watch?v=WgJBnU3RnXo&feature=relmfu ez egy mirigy koncert előtt volt, ott voltam:D:D! Kurva jó agrár-rock:P sok szeretettel:D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:42:57

@ColT: tudom én. Csak a jegyzőköny végett :P

Manyecska 2012.07.17. 19:46:19

@ColT: látom, CHAT-eltek szépen itt. Ez nem blog??? :P

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:49:06

@Manyecska: a többiek igen, én nem, én ártatlan vagyok, int az izé.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 19:54:14

@Manyecska: gondoltam, gyorsan csetelek még egyet-kettőt, mielőtt kitesznek innen, mert ez blog!és nem chat-szoba!

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 19:58:39

Ja és tökre genya a póstás, hogy összehajtotta a szifon kijelzőt. Alávalóság és skandallum, eddig netovább!

England win The Ashes! 2012.07.17. 20:04:32

@atpijkamo: Már egyszer említettem, de elsütöm még egyszer:

"Zenés műsorunkat szerkesztette Roma György."

England win The Ashes! 2012.07.17. 20:11:49

@Kellemes Zérókomponista: 6-12 egy szobában? Micsoda luxus! Mi huszonhatan lakunk egy szobában, bútor nélkül, a padló fele hiányzik, ezért mind egy sarokban kuporgunk, hogy le ne essünk.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:16:43

@Rosszindulatú Vászka: mert csak reggel tornázom, este csinálhatod magad :D

@Kellemes Zérókomponista: eszt mindenki tuggya: 42

egy jótanács mindenkinek: soha ne tegyetek a vízforralóba vízkőoldót, ha mégis, akkor soha ne forraljátok fel, ha mégis,akkor meneküljetek, mert házi vezúvot lehet gyártani seperc alatt :(

Manyecska 2012.07.17. 20:17:22

@Rosszindulatú Vászka: milyen postás, valaki olvasta a posztot is?:D:D

Különben meg a postást kéne kétrét összehalytani..

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 20:23:09

@Dr Jozef Vengloš: na csak le ne csússzatok! Egy cipősdobozban ébredni, az út közepén úgy, hogy le sem fekudtetek, cudar dolog! És még ti fizettek a gyárban!
:D

Manyecska 2012.07.17. 20:25:43

www.youtube.com/watch?v=lUQTHdwK780&feature=related nekem a Highway Star a kedvencem, vót már? Komoly rokkélet folyik idehaza!
Múttkor megszámoltam kb. 600 CD-nk van, A DP-től kezdve napjainkig:D..! Ez tök jó felvétel! Ezt képzeljétek el itt mélynyomókkal súlyosbítva..:(

Manyecska 2012.07.17. 20:27:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hányas voltál kémiából he?:D mi a jó fene lehet benne..az eceten kívül?

Manyecska 2012.07.17. 20:29:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ja!!!:) Gyerek kétévesen profin rázta -magától!! - a fejét mint a rokkerek..:P..apa dobverőjével meg szétcseszte a lakást a bébikomppal..:D

venszivar 2012.07.17. 20:29:59

@Manyecska: Volt ! @atpijkamo: -nyomta s én vevő voltam rá ! mások nem nyilatkoztak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:30:20

@Manyecska: kérlekszépen, kémiábul kettes voltam, de csak azér, mer filozójófiábul viszont summacumlaude jeles, oszt a tanár látván, hogy nem egészen hülye a gyermek, nem akart megbuktatni :D

ecettel szoktam, de máma flancoltam, oszt vettem egy flaska ilyen szart, soha többet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:31:34

@Manyecska: az enyim az eliszkúpert nyomta, de mán leszokott róla :(

Manyecska 2012.07.17. 20:32:51

@venszivar: kár. Idehaza a Team Rock Band elég jól űzte egy időben a DP feldolgozásokat, sajnos mostanában keveset koncerteznek, pedig jártunk oda is..

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 20:38:22

Azért nem lehet használni azonnal a pénzt, mert a dávidcsillagos barátaink megint kitaláltak vaklamit a megszivatásuk ellentételezésére.
De majd megoldódik ez is.
Mondjuk plusz felárért hozzáférhet a delikvens a saját pénzéhez zofort.
Vagy valami hasonló.
Asszem, meg kell kérezni a viszkist, mi a megoldás.

Manyecska 2012.07.17. 20:46:57

@Kellemes Zérókomponista: amíg kitárgyaljátok elhunyok, pá! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 20:47:55

fehérhasú törpesünt szeretnék

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:49:32

@batgirl: vacsorára? nálunk rántott sajt volt, az nem szúrt annyira.

Manyecska 2012.07.17. 20:50:40

@batgirl: minek az neked, tán chatelnél vele??:D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 20:52:34

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Az a kedvenc kajám.
Mikor ehetek nálad egy rántottsajtot?
Faszányos régifajta tartárral ofkorsz.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 20:53:41

Hopp, nyertem egy EKV-t! Király e vagyok?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:53:45

@batgirl: a facér olvasol ilyeneket mindég? hát megvakulsz tőle.

@Sün‼ ツ: nélkülem? na szép.

@agresszív kismalac: seggrázással, vagy análkül? mer az nem mindegy.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 20:54:29

@batgirl:
Hát a barátom, a Bendzsi élpp itt horpaszt mellettem.
Most jötgt, úgy egy hónapja.
De ő azt mondta, hogy itt marad, mert itt jó.
Afrikai fehérhasú kolléga.
Megadjam a régi címét.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 20:58:03

@Sün‼ ツ: tulajdonképpen bármikor. de hozzad az asszonyt is, mer a végin még a pasim azt hiszi, újabban a fiatal sünökre bukok, vagy valami hasonló képzete támadhatna :D

@Kellemes Zérókomponista: asszem már túl is léptem rajta. nem egy nagy vaszisztdasz, mitnemonnyak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.17. 20:58:25

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Gondolom ez valami freudi dolog. Akarsz róla baszélni?
(Seggrázással. Csakis.)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:00:06

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: jóvanna..hiradót nem nézek, újságot nem járatok, még szabin vagyok, tehát a kollegák sem mondják el a híreket. Gondoltam megnézem a neten, hogy mijahír nálunk. hát szemezgetek, de tényleg vakulás lesz belőle..hihetetlen ez az egész ujságiró társadalom. pont hányingerem van tőle.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:01:33

@batgirl: drága életem, ez nem hírek, hanem freccsentett kaki. persze szórakozásnak megfelelhet, szó se róla.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:03:19

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tudom, de keresgetek. Híreket akarok!!!legalább tippeket adjatok, hoyg hol találom őket!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 21:04:18

@batgirl:
Majd minnyá tolom az anyagot.
Csak figyeljed a mélcímedet!!!!4négy!44!!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Zasszony nincs.
Ez mostan mekkora problémát jeklent arrafelé?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:05:15

@batgirl: hát sajnos magyar oldalakat én se tudok. csak az indexet olvasom, eléggé elítélhető módon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.17. 21:07:22

Mi ez a kommentcunami?! Inkább nézek filmet :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:07:56

@Sün‼ ツ: az se baj, akkor jössz asszony nélkül :D ebbejaezestbe viszont sürgős intézkedésre van szükség az érdekedbe. van egy facér barcsinőm. igaz, a melle nem túl nagy, ellenbe nem buta és kedves.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.17. 21:12:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: de miért Ausztriában laktok, miért nem a másik országban ami szintén német?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:12:31

Kérem vigyázzanak!! Zsiráfkolleganő szakmát változtatott! Nekem is bőszen ajánlgatta az egyik itt jelenlévő emberkét, hogy vigyem el magammal Izlandra.

Óvatosan ám vele!!

:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:15:04

@batgirl: héló, magácska mióta fecserészik ki magánlevelezéseket?

nade mostmár legalább várhatod a jelentkezőket :P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:16:11

@Kellemes Zérókomponista: hosszú és bonyolult, egy szóban összefoglalva: ittragadtam.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:16:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hehe..gondoltam ezzel nem fecsegek ki semmi titkot. De bocs:DD

venszivar 2012.07.17. 21:19:51

@batgirl: Akkor a szállásadókra hívd ki a tekket ! :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:21:08

@venszivar: én vagyok a szállásadó!!!
itthon szabizgatok

venszivar 2012.07.17. 21:24:35

@batgirl: Ó, bazz, akkor én meg a kéménybe szoktam Kanadába s Angliába telefonálni ! :) Te átvágod a "népet".

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 21:30:12

@batgirl:
Hát én elküldtem böcsülettel.
Hun a válasz?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 21:32:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Nem túl nagy mellek nem tudnak meghatni.
Akkó most nagyon okos, vagy egyszerűen
...va jó rántottsjtot tud heggeszteni?

Xezs 2012.07.17. 21:33:30

@Sün‼ ツ:
- Egy mell legyen nagy!
- Egy mell legyen szőrös!
- Egy mell legyen nagy!
- Egy mell legyen szőrös!
- Norbea. Nagy és szőrös.

Erre emlékszik még valaki? :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:34:05

@batgirl: mit tehetek? imádom a lávsztorikat. persze csak ha valódiak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:35:24

@venszivar: nem értem

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: küldtem szitakötőt!
ja, a lávsztorikat én is szeretem:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 21:39:27

@Sün‼ ツ: hát főzni nemtom mennyire tud. node mi a fontosabb? éppenséggel van egy olyan is, amelyiknek megfelelő méretű a melle, meg okos is, meg szép is, de ő meg egy kicsit foglalt. node majd még gondóxok.

amúgy meg dobsz egy postamadarat, oszt mekktárgyajjuk.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 21:44:32

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hamár így rákérdeztél...

gy releválnék, de így nem lehet :(

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 21:50:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Namost az a helyzet, hogy én nem keresek semmit.
Megvagyok a rokonnal.
Mármint a fehérhasúval.
Inkább cxsak gyönyörködöm.
De a rántottsajt, az érdekelne...

@batgirl:
Akkor nézd meg azt az ímélt, amivel regisztráltákl.
Többet nem tudokj segíteni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.17. 21:54:09

@Sün‼ ツ: írok neked, és arra tudsz válaszolni?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.17. 22:00:42

@Sün‼ ツ: óóóó, de kár. node miazhogy a rokonnal? nehogy bajod essen.

na sebaj, azért rántott sajt van, tartárostul is :)

England win The Ashes! 2012.07.17. 22:07:29

@Rosszindulatú Vászka: Tessék mondani, a csetponthun a felhasználói név, az a csetnik?

Manci néni, a szomszéd 2012.07.17. 22:09:13

@agresszív kismalac: "Nem volt ott, mer' patkánykézirájbekk elpicsázta őket."

De ott volt drágám, mert azt az arab a felesége gépének a lelövetéséért fizette. És le is lőtték a gépet.

A picsázás az a végén volt.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 22:16:55

@batgirl:
Minnyá utánnajárok!444!!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Nem óhajtom rabigába dönteni a koponyám többé.
Csak ennyi.
Szóval hol az a rántottsajt?
Igazi tartárral.
Mert az fontosssss!

England win The Ashes! 2012.07.17. 22:19:31

@Manci néni, a szomszéd: Ja, meg abban volt, hogy a tábornok kiadja az ukázt, hogy lopakodókkal lőjék szét a vonatot, erre egy csávó megszólal, hogy "de uram, több mint kétszáz ember van azon a vonaton." Anno az oroszok ilyesmiken nem gondolkoztak, mikor megrohamozták azt a bizonyos moszkvai színházat.

England win The Ashes! 2012.07.17. 22:21:54

Közben a Szkander bég lenyomta a Debrecent.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 22:31:38

@batgirl:
Hát én megvakútam!
Egy fia levélkém se jött.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 23:00:44

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nyugodalmas szép álmokat kívánok magam és kiccsaládom, valamint blogbarátaim nevében is.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.17. 23:11:11

@Mylady: az ki van zárva mer aszt nem tudom.

Az kiaz?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.17. 23:15:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
Én éccakai állat vagyok.
Ezért most már alszom-
Majd eccer összefutunk.

Báj+!!!négy!!!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.18. 03:11:44

fejlettebb orszagokban ilyenkor meg nem alszanak

Megdobbent 2012.07.18. 06:13:53

@hagyma: en ejszaka ebben sem, mert treningezek a fejlettebbekre :>

Manyecska 2012.07.18. 06:58:42

Ti itt chateltek amikor fejlettebb országokban éheznek????

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 07:48:20

@Rosszindulatú Vászka: :) valami nem kóser a holdállással, már megint túszdráma volt.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 07:52:10

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ajjaj... nincs mit tenni, szeméjesen kell csekkolnom a vackodat. Plüssállatok rendben vannak? Ágyciha?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 08:20:13

@Rosszindulatú Vászka: ciha rendbe. nagy szőrös plüssmaci rendbe. esetleg az ablakkal lehet gond. túl nagy, oszt rámsüt a hold.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2012.07.18. 08:41:19

@atpijkamo:
A linkel kép is érdekes orvosi, plasztikai sebészeti jelenségekre utal, de a cikk! no, az megfizethetetlen!
Egy katkó oldalon bizonygatják, hogy a sátánistának kikiáltott banda valójában nem is az.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 08:58:13

@Rosszindulatú Vászka: Most akkor nem aludhatok nyugodtan? Esetleg a vérfarkasok miatt tart itt ez az ország?? Jó lenne tudni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 08:59:17

@Kellemes Zérókomponista: ha én azt tudnám... minden éjjel valami gyilok meg dráma meg eksön megy az éjjeli mozimba. franc bánná, ha legalább elfelejteném, de emléxem mindenre :(

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:00:43

@Kellemes Zérókomponista: ó, dehogy! Csak a komenista, meg a zsidaj vérfarkastúl köll óvakodni, a rendes normális, meg a hagyományos vérfarkas a barátunk és természetes szöveccségesünk.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.18. 09:01:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
A szekkszuális életeddel minden rendben?
Rövidlátás, mellékvesesérv nem nyomaszt?
Megannyi fontos kérdés...

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:04:16

Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!

Figyelem, figyelem! Pistike várja a szüleit a bejáratnál!

www.youtube.com/watch?v=xqAFv6s-rDc&feature=player_embedded

Beh kár, hogy a subbárúl ki vagyok tiltva, ez hatalmas, dönörűszép találat!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:06:26

@Sün‼ ツ: ezek is mind nagyon rendbe vannak, pont ezért aggasztó a dolog. bár letört az egyik körmöm, az nemtom okozhat-e ilyesmit.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:08:52

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: letörrött köröm?

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

SZŐKERIADÓ!!!!!!!!!!!!!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:09:41

@Rosszindulatú Vászka: ROFL. formálsz-e reája bármiféle jogokat, avagy szabad préda?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:10:47

@Rosszindulatú Vászka: az még mind semmi! a szempillabodorítómat se tanálom egy ideje meg a szolibérletem is lejárt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 09:13:48

@Rosszindulatú Vászka: Mi a lófaszt kell csinálni, hogy a subbáról kitiltsanak valakit?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 09:14:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: inkább a bécsi életről meséjj amíg ilyen holtidő van. Azt elhallgassuk. Hogy milyen ott az Aldi, meg egyebek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 09:16:20

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A szolibérleted árából hány etiópiai kisgyerek napi vízellátását lehetne biztosítani?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:18:25

@agresszív kismalac: a teknyősbékárul meg az anális gyógykezelésrül kell sokat értekezni, állítólag. bár nem biztos, én is csak találgatok... :)

@Kellemes Zérókomponista: az aldi nagyon jó itt is. bár mostanába mán inkábbat a pennyt preferájjuk, mer az ócsóbb, meg adnak mindég kupont is. kurva gyorsak a pénztárosok az aldiba. még fel se pakoltál, már kész is van a cicus pötyögtetéssel.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:19:57

@agresszív kismalac: na, gyorsan kiszámoltam: pontosan 62-ét! ja, meg 16 lélegeztetőgépre is futná, illetve 9 darab steril műtősátorra. :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 09:21:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Na, most lebuktál! Bécsbe nincs is Aldi. Ismerjed be, hogy a nyóckerből irogacc, és hagyma is te vagy.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:24:28

@agresszív kismalac: bevallom. én vagyok. meg a boncnokgyerek is én vagyok meg, szóval....

én vagyok mindenki. a francba. ez most felborította a napirendemet.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.18. 09:26:49

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ezt itt is tudják, bár inkább a benzinkutas kiscsajok. Csak nézel, mi mindent vettél.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.18. 09:29:02

Tegnap befejeztük a gyerekekkel a Keménykalap és krumpliorr könyvet. (Esti mese volt részekben.) Jó, sőt kurva jó, de filmben -Alfonzónak köszönhetően- még sokkal, de sokkal jobb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:30:49

@agresszív kismalac: az is, mosmán mindegy, még te is én vagyok! mátrix 3, agent smith belebújós rész megvan? na valahogy úgy :D

@Csokis: ja. meg akkora a kosár, hogy egy tehén is beleférne. szégyell az ember tejet venni meg egy csokit, mer kiröhögik, azt hinné.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 09:34:37

@agresszív kismalac: hová tűnt az? Megöregedett és már azért nem jön?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.18. 09:39:54

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Annak minek a kosár? Az elfér a dógozó kezében is, nem?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:44:55

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: a Zinternet mindegykié :)

@agresszív kismalac: halmazati bűncselekményként, fojtatólagosan, bűnszövetkezetben elkövetett többszörösen visszaeső csetelésért.

De ez csak az indok volt a koncepciós eljáráshoz, valójába a két főbűnös: Dezső és a végbélkúp.

De nem akarok róla beszélni.

@Csokis: ehhhe :)

"Csókolom! A néni a Bagaméri bácsi?"

"Vigyázzatok fiúk, nehogy betegye az ellenség keze a lábát!"

Felülmúlhatatlan.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:49:06

@Kellemes Zérókomponista: még esse tudod? Ottan az Aldi a Höfer. Mintahogy Panyolba meg nem Auschan, hanem Alcampo.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:51:50

@Kellemes Zérókomponista: vagy vett egy hörcsögöt és mostan aztat gyötri, vagy az van, hoigy miattam nem jön, mer nyomassza őtet az őszinte rajongásom. Nem tudok bánni a nőkkel, ez van.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 09:52:52

@Rosszindulatú Vászka: ja. Hát tudomén.. De attól még lehet milyen! Egészen más: van aki itt talál szépséget a német nyelvben?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:54:45

@Csokis: öt liter tej meg két doboz csoki? az nem.

tényleg, te miért vagy Csokis?

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 09:56:49

@Kellemes Zérókomponista: nanáhogy. Hózentróger, gang, gurtni, kuhkasztli, prakker, megannyi dönörűszép fonéma.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 09:58:11

@Kellemes Zérókomponista: a dialektusokba vannak vicces szavak, de a pőre katonai németség az nem annyira vonzó.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 10:09:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:

"- Lófarát! A kilátó az civileknek van, a megfigyelőállás, miszerint beobachtungstelle meg a katonaságnak, ami hadban áll, és figyeli az ellenség hadmozdulatait!"

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 10:11:53

@Rosszindulatú Vászka: ha nem kéne hallgatnom, nekem se lenne vele bajom. ááá, nemám,már mexoktam. egyik fülön be, másikon ki.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 10:21:51

@Rosszindulatú Vászka: majd eccer írok mán egy életrajzot. borzasztó, hogy az emberek, akikkel naponta cseverészek, asse tuggyák, mit csinálok. skandallum.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.18. 10:23:24

@Kellemes Zérókomponista:

A szomszédam az ilyen.
Egy példa:
Güterschifffahrt
Na ilyet mutass a magyarban!

Manyecska 2012.07.18. 10:26:42

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én evvel úgy vagyok, addig jó nekik amíg nem tudják rólam:P!! :D ..

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 10:29:18

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ne kapkoggyunk csak, elébb aztat az ágydolgot járjuk körbe jó alaposan, kis titok csak fűszerezi a pandalírozást :)

Manyecska 2012.07.18. 10:29:50

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: igen???:( nabassz, erre iszom egyet:D Ez előbb ittam kólát, akkorát böfögtem a kapu előtt gondolván nem jön arra senki, és pont jött egy fazon,..:D:D:D:D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 10:29:59

@Kellemes Zérókomponista: @Sün‼ ツ:

én mindég az ausfahrt-on röhögök a parkolókba. buta szőkék még ezen is tudnak röhögni :D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 10:34:08

@Sün‼ ツ:

- Oh, mein Gott!
- Nem májngott, fingott!

cicmen (törölt) 2012.07.18. 10:38:14

@Sün‼ ツ: Mé, abba mi a witz?

Még jó, hogy bele nem lépett!

Manyecska 2012.07.18. 10:40:33

@cicmen: ezekután /@Manyecska:/ még mindig akarx velem sörözni?? :D:D
Legfeljebb lefújja a "szél" a hajad:P

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.07.18. 10:44:51

@Manyecska:
Így jártál.

@cicmen:
És tényleg!
Beáll a kapuba,....

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 10:45:44

@Manyecska: :DDDD Hú, legközelebb hangfelvételt!
@Emberiségellenes háztartási gép: te, az mé van, hogy minden főnév nagybetű? Nem szar így kicsit olvasni?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 10:46:05

@Manyecska: azér a bablevessel vigyázzál, az még cikibb volna :D

@Rosszindulatú Vászka: na ugyehogy érthető. ejjmán . illetve sájzklumpert, hamár.

Manyecska 2012.07.18. 10:50:58

@Kellemes Zérókomponista: ánem:D:D Úgy tettem mint aki rosszul van....és csak hányt....:D

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 10:51:11

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mer én igyexek. Nomeg a rossz vér.

@Kellemes Zérókomponista: az haggyán, de mér pont a Szent Paprika hímnős? Der Die Das Paprika? Ez simán megérne egy hadüzenet.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 10:55:35

@Manyecska: az még egy vonzó forma, mikor a böfögéshangok egyszeriben átváltanak okádáshangokká.:) Na mindenesetre emberesen kiröhörésztem magam, amúgy rendesen, könnyesre, köszi! Nem akarsz kiállni és beszélni? Tudod, ilyen sztend up komédia.
@Rosszindulatú Vászka: én csak annyit tudok a paprikáról, hogy töltve finom. Aztán, hogy pöcse-e van vagy puncija az azér mindegy, mer mindenféleképp megeszem.

Manyecska 2012.07.18. 10:59:57

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nemá, otthon a gyerekem akkorákat böfög, én meg néha szívatásból szintén megeresztem ha ott van mellettem:D:! hallanád, apa meg elkezd röhögni, asszongya:.."EZ A ZANYAAA!,ADD KI A FESZÜLTSÉGET!! " besza-behu. utána a röhögéstől..!:)))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 11:00:28

Elébb mentem valahol állt egy... fehérnép a kapuba', oszt olyat böfögött, meglibbent a hajam.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:02:51

@Manyecska: kisasszon yhánnyon, kérem még hánnyon, nekem ez a látvány oj csudás, nekem nem kell semmi más!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:04:26

@Manyecska: nálunk a fijam ilyen kis neveletlen még, sportot űz a nyilvános légeregetésből, én meg nem győzöm korholni, de falra büffentett borsó :D

Manyecska 2012.07.18. 11:05:26

@Kellemes Zérókomponista: :)))) apósom gyomorbeteg /ezt nem csodálom:D mondjuk/ hallanád egy vasárnapi ebéd után, mint egy disznó: BI........ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.. :D:D
most már én is kész vagyok mert szörnyű az öreg. Imádom:).

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 11:08:07

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: A Keménykalap és krumpliorrban volt Falrahányt Borsó a Kisberkes?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.18. 11:10:14

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nooooormális?

Anomalocaris (törölt) 2012.07.18. 11:11:27

@Kellemes Zérókomponista: Nem, ez így pont logikus. Mi más is legyen nagybetű, mint a főnév. A mondatok magyarban is nagybetűvel kezdődnek, de még nem hallottam hogy ez valakit zavarna az olvasásban. Persze vannak akik felrúgják ezt a rendet, de ezek ugyanazok lehetnek, akik hétfő este is összevissza vacsoráznak.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:11:42

@agresszív kismalac: jas. Meg még több világszámban is.

Csak annyit mondok, hogy Gazsi bácsi lótetü. Meg háború miatt zárva. Meg utánam srácok. Bizony.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:12:48

@agresszív kismalac: mi noooormális??? már megin nem megy a kommentugráló funkcijód.

ha a szépséges natáliára célzol, akkor jobb ha tudod, hogy ő valóban egy gyönygyörűséges csajszi és naggyonnaggyon kedves is.

Manyecska 2012.07.18. 11:14:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "jaszkariznak" ..apa megkérdezi "mi van fiam, nő a fogad???" :D
Najó azért általában viselkedünk!:) már kezdek kész lenni mer holnap indul egy különítmény a Balcsira össze kell szednem pár cuccot:(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.18. 11:15:48

fejlettebb orszagokban bofoges utan azt monjak, hogy
szkjuzmi

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:16:44

@agresszív kismalac: akkor mostan dicsexem, nekem igen és nagyon bűbáj volt télleg.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:17:33

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ellenbe az apja egy határ nagy bunkó proli.

@hagyma: francfenét. Fejlettebb országokba ijenkör örülnek, mer lássák, hogy jólnevelt vagy és ízlett az étel. Csaxólok.

Manyecska 2012.07.18. 11:20:05

@hagyma: mondják nálunk is!! csak általában nem nyomott a hangulat izé:D
Portugáliában meg sértés ha nem böföxsz!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:21:57

@Rosszindulatú Vászka: csak mer valaki cuciálisan érzékeny, már proli is? én szerettem a papát is nagyon.

Manyecska 2012.07.18. 11:23:54

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: erre emlékszem, szörnyű..:D a Bölcsek kövére c. filmben is szörnyű vacsorák voltak:D!

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:24:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én ijet nem állítottam. Ellenbe én meg a papával érintkeztem önhibámon kívül, meg az írásait is van szerencsém ismerni. Nati nekem is rokonszenves.

Remélem ez a kis véleménybeli differencica nem vet árnyékot bimbódzó szerelmünkre.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 11:24:39

@Emberiségellenes háztartási gép: a hétfői esti vacsorázók teljesen elvetemültek, őket ne keverjük ide. Hát épp ez az: mindig azt hiszi az állampolgár, hogy most új mondat van! Pedig dehogy. Áh, valami mondja meg az eredetét ennek. Mer én addig ugyan nem alszok!

Manyecska 2012.07.18. 11:27:35

@hagyma: felyletebb országokban böfögnek???
:D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:30:37

@Manyecska: te azt meg tudtad nézni??? én 20 perc után kénytelen voltam kattintani róla, hijába.

@Rosszindulatú Vászka: semmiképpen sem. a mi szerelmünk túlél mindent. azér azt még tisztázzuk, hogy te hogy fűzöd be a wc-papírt a tartóba. ha ebben egyetértünk, akkor más akadály nem lehet.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:31:17

@Manyecska: jó meglátás. Tán még pukiznak is ott? Szabadon és tolrelánsan meg minden? Az Ígéret Fölgye :)

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:32:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nono! Hamariberkenye. Elébb kámongout te! Hol nyomod a majonézes tubus? Ne legyen már ebből meghasonulás, mer ne.

Manyecska 2012.07.18. 11:33:16

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: igen mert fogyóztam épp.Cuki hörcsögök vannak benne:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:35:09

@Rosszindulatú Vászka: seholse, mer majonézt legfeljebb üvegest, ha egyáltalán. hajjaj. lesznek itt még gondok! de a wc-papírrul még nem nyilatkosztál. titkolsz-e tán valamit?

Sokorai_Atala 2012.07.18. 11:37:12

Remélem már hétvége van, ha értitek, mire is célzok.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 11:39:16

@Manyecska: köll egy patkány? kicsit hasonlít a hörcsögre, négy lába van.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:41:26

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én aszondom, félre bánat, jöjj öröm, kivágtad magad.

Seholse fűzöm, én ökobió kukorica (szittyáknak törökbúza) csumát használok. De a kedvedért előfizetek valami napilapra. Ha lehet, ne túl keményre, valami nyelves lágyszavúra, de persze ez csak amojan marginális kérés csakcsupán.

Manyecska 2012.07.18. 11:47:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nehezebb bepanírozni, több tojást vesz fel:D:D!! nem köll, örülök hogy kihaltak a hörcsögök..! Kutya mindenre ugrik ami mozog: légy, muslinca, sztem rövid életű pati lenne.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 11:49:48

@Manyecska: ez egy érdekes dolog, volt ojan Labradorom, aki mindent azonal irtott, pocok, egér, bogár, köjökmacs, mittomén, de egy méret fölött meg még a köjökmacska is nyalnákos barát volt neki. Ez valami genetikus dolog lehet. Vagy nemtom.

Manyecska 2012.07.18. 11:57:46

Rohaggyon meg aki feltalálta a gumicsónakot!!!!
:D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 12:01:34

@Manyecska: jesszasz, akkor te sütögetted éjjel a patikat a piacon álmomba!!! segíccség! vudu, blackstone, ezotérija. jobb lesz, ha vigyázok veled :D

@Rosszindulatú Vászka: profil van vasárnaponta. de várjál, eszembe jutott még valami. mi a helyzet a vallási ügyekbe? mer ha bármiféle fanatizmus van a képbe, akkor megincsak gondba leszünk. bonyolultabb ez, mint gondoltam.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.18. 12:02:21

@Rosszindulatú Vászka: Nekem a k. papa is az, hiába nem vagyunk egy polidili táborban.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 12:20:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: válassz vallást. Nekem nem gond, én midenhol ellenzék vagyok, szal ebenguba. Munnyuk azt nem nagyon szeretném, hogy egy izzatt szakállas ürge a pélómmal matasson. Ha lehet. Ja meg mormon se lennák, cejizem az angol vécét. Krisna kihúzva, azok qrni is lusták... ajjaj... szorul a hurok...

Manyecska 2012.07.18. 12:22:03

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: most nem működik a képességem mer blokkolja a család erősen:P!! Én tuti nem. Dehogy.
:O nyugi, csak a napi stressz eredménye talán. esetleg szeggyé magnéziumot, igyál mézes tejet lefekvés előtt,stb.

Manyecska 2012.07.18. 12:25:15

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: különben + este egy hadosztály fasírtot kisütöttem:(...lehet ez tegnap este itt "átjött"?? :D

Sokorai_Atala 2012.07.18. 12:31:01

@Manyecska: hát, hogy ez a hétvégi poszt lehet, mivel ennyi idő óta van fent

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.18. 12:39:33

@Rosszindulatú Vászka: Próbáld ki a bojtorján-levelet (keserűlapu)! Bársonyos, alapos, nehezen szakad...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 12:42:17

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: na még egy utolsó kérdés. Mi a te munkád abban a nagy külföldben?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.18. 12:51:13

@Sokorai_Atala: Ez az, és senki nem képes zsidózni/cigányozni, pedig anélkül nem igazán raknak fel új posztot.

Pécs kapcsán: Ha Hagyma nem aludna, utána tudna nézni, hogy melyik államukban hatályos az eugenetikai törvény. Kb. azt kellene honosítani. Ha itt is kiherélnének/miskárolnának azokat a visszaeső bűnözőket, akiknek az IQ-ja nem éri el a társadalmi átlagot ÉS szexuális bűncselekményt* (is) elkövetnek vagy megkísérelnek, szerintem az "új többség" drámai gyorsaságú túlszaporodása lelassulna...

_______________________________
* pl. pedofília. erőszak, prostitúció, bestialitás, nekrofília, szexrabszolga-tartás stb.

helianthus 2012.07.18. 12:54:45

@Emberiségellenes háztartási gép: tegnap összevissza vacsoráztam és utána elmondtam a tükör előtt háromszor, hogy Furaszem.
ééééés...
 
 
 
nem történt semmi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 13:12:01

@Rosszindulatú Vászka: ne aggógy, majd meggondojjuk alaposan, oszt döntünk. a világér se akarlak befolyásolni ilyen fontosch dolgokba :D

@Manyecska: akkó megnyugodtam.

@Kellemes Zérókomponista: utolsó??? és utána mi lesz?????

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 13:15:54

@Manyecska: visszajön úgyis. Itt van a tenyerünkben a táplálék. Arra visszajön. Csak várni kell.

Manyecska 2012.07.18. 13:21:02

@Kellemes Zérókomponista: állatpreparátor lehet, töm,..megmagyarázná álmait!!

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.18. 13:47:21

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Tudom én? 30 éve egy haverom így nevezett el, és rám ragadt. Azóta volt már aki azt hitte, ez a vezetéknevem, mert hozzácsapta a keresztnevem, beütötte a gugliba, és kapott egy rahedli találatot. :-)

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.18. 13:55:15

@Rosszindulatú Vászka: Azért a "Gazsi bácsi lótetű" is ott van a dobogón.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 14:05:48

@Rosszindulatú Vászka: Vászka menj be a facebookra, és nézd meg, van az oldalamon valami ami érdekelni fog téged!

Manyecska 2012.07.18. 14:08:16

Vászka, nézz be a blues-omba!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.18. 14:28:53

@Rosszindulatú Vászka: Ez olyan csehül hangzik, nemdebár?
@helianthus: Furaszem? MZ/X!
Az M adott, a Z Zazrivecz (szeretném láttni, amint farkasszenet néznek), de ki lehet az az X???
Kínzó kérdés, és összefügg országunk előrehaladásával.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 15:27:33

Ezt a blogot ezennel halottnak nyílvánítom. Elég.

Manyecska 2012.07.18. 15:30:22

@Rosszindulatú Vászka: zöld panda. Majd jussak eszedbe ha hallod:P mindegy..

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.18. 15:30:36

@Manyecska: Ne ne mondd már! Matolcsi és Vona is szcintik? És ez a rosszabb, vagy az, ha (Várnus) Xavér révén lyuksógorok?

Manyecska 2012.07.18. 15:31:37

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: ja, Xavér! Ez nem jutott volna soha eszembe.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 15:37:22

@Manyecska: meg nyujjak bele a farzsebedbe és bugjam a füledbe, hogy labamba mi?

helianthus 2012.07.18. 15:50:12

@Rosszindulatú Vászka: búghatod aztat is, hogy balabalabamba, balabalabamba forteszeri etisszerá forteszeri, bajbajlabamba. Csak ez egy kicsinyég hosszabb.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 16:09:07

estleg lehetne csetelni, hamár a blog homár

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:11:13

@Rosszindulatú Vászka: ugye? olyan kis otthonos. van itt minden, már csak egy üvegecske alkoholság kiányzik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:12:37

@batgirl: jó! ráérsz? nem is mondtad, hogy tecc-e a csészém. minnyár halálra sértődöm.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:21:26

@batgirl: na azér. majd ha meggazdaxok, akkor veszek hozzá mindenfélét, egész pofás darabok vannak hozzá.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 16:27:40

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: odaszeretnék majd menni, ahol ilyet lehet venni.

hűűűűű--figyeled! egy költő veszett el bennem!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:29:08

na úgy látom mindenki átköltözött a túlvilágra, isten nyugosztajjon bennünket. előtte még elugrok hajfestékért, kéne valami jó szín a feltámadós bulira. barna, vörös, vagy gesztenyebarna legyek?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 16:31:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: vörös
dögös vörös
az jó)
néha én is szoktam lenni
dög is
meg vörös is:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:33:14

@batgirl: attól akkor is dögös leszek, ha egyébként nem vagyok az?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 16:34:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.
ezt nemigazán tudom megitélni, izé a pasasokat szoktam szemügyre venni

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:38:43

@batgirl: szerintem izlandon jó pasik vannak, csaxólok. tudod, olyan helyes vikingfélék.

Rosszindulatú Vászka 2012.07.18. 16:42:23

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: az ojan bulikra valami éjfekete, sápadt smink á lá gótikás, nem?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:43:12

@batgirl: nem. vikingek. legalábbis a leszármazottaik. ha eszkimót akarsz mindenáron, akkor odébb kell menni kicsivel.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.18. 16:48:43

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: dehogy akarok eszkimót! vikinget akarok, szép vöröset..hehehe

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:49:14

@Rosszindulatú Vászka: lehetne. bár én anélkül is sápadt és rémisztő vagyok, beépített funkcijó :D

te mit veszel fel a bulira?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.18. 16:49:42

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Dögös leszel.

"izlandon jó pasik vannak"

Ebben az északi pasikkal nem lennék olyan biztos. A finn pasik rondák, barátnőim szerint. Szerintem meg a finn csajok.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.18. 16:58:53

@batgirl: melyik nem teccik? :D meg milyen jó az a szauna, meg havas táj előtte, egésszég, feszesség, gőz gőzzel, finom halak, soroljam még?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.18. 18:03:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: feszesseget tamogatom. Homar jo lesz desszertnek. Vegen a kaja aranak 3x-osat adva xervizdijkent a pincernek.

Manyecska 2012.07.18. 19:01:45

@Rosszindulatú Vászka: hajojj bele a hajamba /asszonta a férjem ő rögtön ezzel kezdte annó hátulról az első talinkkor- már közterületen- :D de nem suttogott bele! Mindent már nehogy:D

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2012.07.18. 23:07:26

@ferand1979: Ennél már csak az a jobb, hogy a pénzt ki tudja adni az idegen automata, de az egyenlegemet már nem tudja megmondani. Az SMS értesítőben is csak akkor írja ki az egyenleget, ha nő.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.07.18. 23:34:48

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Ok gazdagabbak, mi fejelettebbek, ha akarjuk megesszuk oket reggelire

Tigriske 2012.07.23. 16:48:21

Az a különbség, hogy az illúzió legalább meg van...

Hola (törölt) 2012.08.08. 13:21:43

@dhp: Nem 4 óra múlva, hanem 4 órán belül. Nem mindegy! A posztoló is tudatlan, de irkál olvasás helyett.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.08.08. 13:47:06

@Hola: "Nem 4 óra múlva, hanem 4 órán belül. Nem mindegy!"

Pedig nincs különbség. A Bank igyekszik kitolni a határidő végére, és a négyóránbelül praktikusan négyóramúlvát jelent.

Adsz kölcsön egy ezrest, és én vagy tizenegy hónap múlva adom meg, vagy egy éven belül. Melyiket választanád?

Hola (törölt) 2012.08.08. 13:51:35

Nem így van, de mindegy.

Xezs 2012.08.10. 00:54:37

@atpijkamo: Bocs, de hülyeséget beszélsz. A maximum 4 óra úgy áll össze, hogy:

1) ügyfél beviszi a tranzakciót
2) az ügyfél bankjánál a tranyó elmegy a végpontig
3) végponttól kimegy a GIRO-ba
4) GIRO elküldi a fogadó bank felé
5) a fogadó bank feldolgozza, bekönyveli

Emiatt a küldő bank _NEM_ teheti meg azt, hogy kivár akármennyi órát, mert nem tudhatja, hogy a GIRO és a fogadó bank mennyi időt basz el.

Tipikusan a küldő bank max. 2 órát ül a tranyón, utána muszáj küldenie, mert a GIRO legalább fél órát ül a tranyón a fogadó banknak meg fél óra vagy egy óra kell a bedolgozáshoz.

Sokszereplős és soktényezős a dolog, nem olyan egyszerű, ahogy elképzeled.
süti beállítások módosítása