Naiv ügyfél nem elég, hogy beleszaladt a már első olvasásra eleve igen kétséges hatásúnak látszó ultrahangos zsíroldásba, de ráadásul sikerült ezt kuponnal tennie. Mint az lenni szokott az Elvira BioKozmetika kicsit túlvállalta magát, ezért csak másfél hónap múlva lett volna időpont, addigra viszont aktualitását vesztette a projekt, így kérték vissza a pénzt. Azóta is:
Az egész ott kezdődött, hogy a feleségem még április elején rátalált a lealkudtuk.hu-n egy akciós, 6 alkalmas kvantációs zsírbontó kezelésre. A hirdető nem volt más, mint a "neves" biokozmetikak.hu. A megrendelés során semmi gond nem is volt, a hölgy az online vásárlás után néhány órával jelentkezett, hogy hova kell átutalni, stb, stb. Mivel valószínűleg kissé túlvállalták magukat - jó néhányan megvették az akciós kezelést - így időpontot a kezelésre csak valamikor május közepére tudtak adni. Igen ám, de közeledvén a megadott dátumhoz kiderült, hogy kedvesem időközben áldott állapotba került. Ennek okán megérdeklődte, hogy vajon így is kaphat-e kezelést, illetve ha nem, akkor mi lesz a már több mint egy hónapja kifizetett kezeléssel. A hölgy válaszlevelében arról tájékoztatta, hogy sajnos terhesen a kezelést nem veheti igénybe, a pénzt pedig természetesen visszautalják. Mint az a Homár köreiben köztudott ilyenkor szoktak kezdődni a problémák. Ez esetben sem történt másképp.
Pár hét türelmes várakozás után írtunk egy újabb levelet, hátha elfelejtkeztek rólunk, vagy neadjisten a mindenről tudó google mégsem kézbesítette a levelet, amiben a számlaszámot korábban elküldtük. Ellentétben a rendelésnél tanúsított sebességgel, természetesen erre sem érkezett válasz.
Körülbelül 2 héttel később kedvesem felhívta a hölgyet, hogy ugyan mi történhetett, mert ugye a pénz csak nem akar visszaérkezni. Jött is a gyors reakció, hogy jajj elnézést, elfelejtette, meg az ilyenkor szokásos dolgok, de a héten mindenképp utalja. Újabb 2 hét eltelik, végülis akkor még nem 4 óra volt egy utalás, újabb telefon. Elfelejtette, a héten bemegy a bankba, és befizeti, mert úgy gyorsabb. (sic!) Két hét, telefon, nem járt bank közelében :) Két hét, telefon, állítólag épp nincs pénze :D
Remélem a "kedves" hölgy olvas Homárt, mert többször nem fogunk neki szólni, viszont ha két héten belül nem jön meg a pénz, akkor feljelentem a rendőrségen csalás gyanújával, illetve a NAV-nál számlaadás elmulasztása miatt. A fogyasztóvédelemnél csak azért nem, mert azok semmire sem jók.
Üdv,
V
Az utolsó 100 komment: