Tékozló Homár

Kavitációs lehúzás az Elvira Bio Kozmetikánál (javítva)

2012.07.25. 10:57 | jackyll | komment

Naiv ügyfél nem elég, hogy beleszaladt a már első olvasásra eleve igen kétséges hatásúnak látszó ultrahangos zsíroldásba, de ráadásul sikerült ezt kuponnal tennie. Mint az lenni szokott az Elvira BioKozmetika kicsit túlvállalta magát, ezért csak másfél hónap múlva lett volna időpont, addigra viszont aktualitását vesztette a projekt, így kérték vissza a pénzt. Azóta is:

Az egész ott kezdődött, hogy a feleségem még április elején rátalált a lealkudtuk.hu-n egy akciós, 6 alkalmas kvantációs zsírbontó kezelésre. A hirdető nem volt más, mint a "neves" biokozmetikak.hu. A megrendelés során semmi gond nem is volt, a hölgy az online vásárlás után néhány órával jelentkezett, hogy hova kell átutalni, stb, stb. Mivel valószínűleg kissé túlvállalták magukat - jó néhányan megvették az akciós kezelést - így időpontot a kezelésre csak valamikor május közepére tudtak adni. Igen ám, de közeledvén a megadott dátumhoz kiderült, hogy kedvesem időközben áldott állapotba került. Ennek okán megérdeklődte, hogy vajon így is kaphat-e kezelést, illetve ha nem, akkor mi lesz a már több mint egy hónapja kifizetett kezeléssel. A hölgy válaszlevelében arról tájékoztatta, hogy sajnos terhesen a kezelést nem veheti igénybe, a pénzt pedig természetesen visszautalják. Mint az a Homár köreiben köztudott ilyenkor szoktak kezdődni a problémák. Ez esetben sem történt másképp.

Pár hét türelmes várakozás után írtunk egy újabb levelet, hátha elfelejtkeztek rólunk, vagy neadjisten a mindenről tudó google mégsem kézbesítette a levelet, amiben a számlaszámot korábban elküldtük. Ellentétben a rendelésnél tanúsított sebességgel, természetesen erre sem érkezett válasz.

Körülbelül 2 héttel később kedvesem felhívta a hölgyet, hogy ugyan mi történhetett, mert ugye a pénz csak nem akar visszaérkezni. Jött is a gyors reakció, hogy jajj elnézést, elfelejtette, meg az ilyenkor szokásos dolgok, de a héten mindenképp utalja. Újabb 2 hét eltelik, végülis akkor még nem 4 óra volt egy utalás, újabb telefon. Elfelejtette, a héten bemegy a bankba, és befizeti, mert úgy gyorsabb. (sic!) Két hét, telefon, nem járt bank közelében :) Két hét, telefon, állítólag épp nincs pénze :D

Remélem a "kedves" hölgy olvas Homárt, mert többször nem fogunk neki szólni, viszont ha két héten belül nem jön meg a pénz, akkor feljelentem a rendőrségen csalás gyanújával, illetve a NAV-nál számlaadás elmulasztása miatt. A fogyasztóvédelemnél csak azért nem, mert azok semmire sem jók.

Üdv,
V

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.07.25. 12:43:14

Ez a kvarglihámozós cucc valami újdonság?

Blogger Géza 2012.07.25. 12:43:35

Most miért nem várja meg, amíg megszületik a gyerek. Utána a legtöbb nőre tényleg ráfér egy kvantáció vagy kavitáció vagy gravitáció, vagy bármi bálnaság ellen. Tényleg kérdéses, hogy köteles-e ilyenkor visszafizetni bármit is a vállalkozás, mondhatná azt is, hogy küldjenek egy másik bálnát a családból, és kész.

norbonc 2012.07.25. 12:52:08

Sportolni kell.Aki lusta hozzá,azzal előfordulhatnak ilyen és hasonló történetek.

Csipyke 2012.07.25. 12:59:21

Ha a poszttolo felesege ezt elhiszi, akkor mar csak egy lepesre van attol, hogy a gyereket is magaval vigye, ha szerencseje van, lanya lesz. Tegye felre neki a kupont, negy-hat ev mulva, ha eltunik a hely, kamatostul követelheti a zsét (anennyi esze van, meg is probalja).

stevejobsandbillgates 2012.07.25. 13:01:20

Ugyanugyan. A " szerződési feltételeken" az ügyfél változtatott, nevezetesen azzal hogy teherbe esett. A jogi procedúra minimum kétesélyes, de inkább egy.
Valóban kedves gesztus lenne a hölgy részéről, ha visszautalná a pénzt, de ha nem teszi....

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.07.25. 13:11:21

A kuponok jók. Én már mást nem is eszem. A karalábé ízűt ajánlanám csoki öntettel!

2012.07.25. 13:12:22

@Rosszindulatú Vászka: esszegyűlt a nyál a számban, megyek is ebédelni.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.07.25. 13:14:19

Ha jól értem a poszt toló úgy utalt, hogy számlát sem kapott?

És mi a bizonyíték, hogy nem ment el és nem akar már harmadszor is kvantu.. kantár.. kvantál.. hantálni ???

Előre fizetés csak előlegszámlával (vidéken proforma invoice)! Amúgy meg ha dögönyözős helyen előre fizetsz nem fognak annyira jól dögönyözni. Állítólag.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.25. 13:14:55

@Egyéves Önkéntes: mindent. Mindent, amiben ismeretlen szó van és azt mondják rá, hogy "értem." Iszonyat le tud lohasztani az effajta butaság. Kár, hogy ennyire elterjedt.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.25. 13:15:18

@atpijkamo: nem találtam palacsintázót!!!

A menű: babapiskóta, csokis tejjel

ja! hogy ezzel építem a zsírt!!
no, nem baj, félkilóval több vagy kevesebb zsír rajtam nem oszt nem szoroz

phaszfej 2012.07.25. 13:20:22

Ebben mi a lehúzás? Lefoglalt egy időpotot és nem ment el. Úrieber ilyenkor nem kéri vissza a pénzt.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.07.25. 13:21:03

@Rosszindulatú Vászka: Ez a lealkudtuk.hu egyébként jó hely, ennek egyszer már köszönhetünk egy jó posztot, valami esztergomi velnesz szállóról. Pedig vannak (voltak) ott jó dolgok is. Vettem 1100,- Ft-ért NatGeo DVD-t, amihez ingyen állatkerti belépő járt. A család 4400-ért elment az Állatkertbe (családi jegy egyébként 6900,- Ft), a négy filmet meg megnéztük. Még az utolsó héten, amikor volt az ació, megrendeltem újabb négy jegyet, mert az Állatkert tényleg jó családi program, csak el kéne menni értük.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.25. 13:24:55

@batgirl: csokis tej? nemtán te is woman in black vagy a téridőugrás közepén? megnéztem végül, de nem volt nagyon jó.

sirdavegd · http://midnight-rider.blog.hu/ 2012.07.25. 13:27:50

@Rosszindulatú Vászka:
"tedd rá a telefont" agyszövetnövesztés nincs? Amíg nincs olyan, addig nem is érdekel :D :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.25. 13:32:58

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: izéé...most mélyen elgondolkodtam. lehet, hogy időugrást hajtottam végre? Végre.

Akkor most kinézek az irodából.
ÁÁÁÁÁÁ..mindenki ugyan olyan öreg.
tükör ellenőrzés: sajna én is.

Ezek szerint megint itt maradtam. a fenébe.

TiZ 2012.07.25. 13:37:37

Ajánlom a nyeles szerszámos zsírbontást.
Kapálás, kaszálás, gereblyézés, stb.
Olcsóbb és hatásosabb.
Meg persze egészségesebb.

Sokorai_Atala 2012.07.25. 13:39:56

@FDToth: ő írta, hogy nem kapott számlát, mármint a posztoló. Amúgy pedig számlát, vagy KP-s és azonnal, vagy utalásos és előre küldik, de kell lenni. Van még a díjbekérő is (vagy pro forma), de ez esetben a pénz megérkezése után azonnal kell a számlát kiállítani.

orient 2012.07.25. 13:41:52

Biohair? :)))

Azonnal megakadt a szemem ezen a maffiacégen.

Asszonnyal betévedtünk pár hónapja. Mondtuk normál női hajvágás neki.

Asszony leült(nem volt fodrásznál több hónapja mert sok volt a meló és elfoglaltság). Nő elkezdte, én közben újságot KEZDTEM olvasni. Írom kezdtem mert pár mondat után asszony ott áll mellettem, kérdem mi van?
válasz: kész van a vágás.
Én: mi? 3 perc alatt?
Ő: igen, azt mondta a fodrász kész (gondolják egy női hajvágás kb. 3 perc.)

Az üzlet akkor nyitott pár hete, mi voltunk az egyetlen ügyfelek, a fodrászok csak beszélgettek, de ügyfél nem volt egy darab sem.

Na akkor odamegyek a nőhöz és mondom, hogy akkor most vagy levágja a feleségem haját rendesen, vagy nem fizetek semmit.

Fodrász: De hát kész van!
Én: 3 perc alatt egy női hajvágás???
Mutatom neki, találomra beleturtama feleségem hajába és azonnal mutattam, hogy a vége szétágazva töredezett, mondom, szerinte így néz ki egy vágott haj?

Fodrász: jó akkor üljön vissza.

Még kb. +3percig vágta a haját, így összesen 6 perc volt, és mondta kész. Na mondtam kösz akkor ide sem jövünk többet.

Odahajítottam a hajvágásért szabott összeget fillére kiszámolva borravaló nélkül, majd kisétáltunk. Még utánam szólt a csaj , valamivel nem voltunk megelégedve és nem-e kérünk hűségkártyát?

Én: Hát ahol egy női hajvágás 6 perc ott kell a szarnak hűségkártya, ha ingyen vágnának hajat sem mennék vissza.

Majd szépen elmentünk egy másik szalonba és rendesen levágták a haját.

Egyéves Önkéntes 2012.07.25. 13:42:20

@Kellemes Zérókomponista: ha ilyen negatív vagy, akkor vegyél fel egy hologramos karkötőt és jobb lesz!

FDToth 2012.07.25. 13:54:46

@Sokorai_Atala: igaz h nem kapott számlát! én voltam figyelmetlen!
de nem is a kozmetikustól vagy mitől kell h kapjon, hanem a lelakudtuk.hu üzemeltetőjétől.
Ez tényleg érdekes dolog h nem adnak számlát. egy e-számlát kel küldeni a vásárlást visszaigazoló mail mellékleteként oszt kész (persze hiteleset) pl. ha amazonról rendel, akkor ott is az esetek többségében jön elektronikus számla, vagy a csomagban benne van...
hh a nav még nem vizsgálódott???...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.25. 14:02:31

@orient: a fodrász az kényes dolog. nekem egyszer nagyon elbaszták a hajamat. mondtam neki, hogy mit szeretnék, de nem figyuzott, oszt egész mást csinált vele, amit már nem lehetett visszacsinálni. aszonta, ha nem teccik, akkor nem kell kifizetni. másnap felhívott az üzletvezető, hogy meghívjon egy ingyenes hajvágásra, meg sűrűn elnézést kért. azóta se mentem oda, pedig előtte meg évekig.

pupumpa 2012.07.25. 14:04:03

@Rosszindulatú Vászka:
"1 MHz-es ultrahangos rendszer
hogy ezt mért nem én találtam ki"

Nem késtél le semmiről. Javaslom a 2 MHz-es rendszert, azzal lenyomod őket.

De siess, nálam mindjárt kész a 3 MHz-es.

helianthus 2012.07.25. 14:07:51

@Egyéves Önkéntes: én nem! én nem!*

@Kellemes Zérókomponista: nem hiszem, akkor sem!*

*ne általánosítsatok már megint. Engem ez lohaszt le. Keressetek olyan nőket, akik nem hisznek el mindent és nem vásárolnak kuponnal és még a paleolit diétáról sem tudják micsoda. Amúgy meg nem pont a butaságot szeretitek a nőkben? Én sok olyat látok, hogy a plázacica kinézetű IQ negatív hölgyek után folyatják férfiemberk a nyálukat.

orient 2012.07.25. 14:09:06

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ez is benne van, de egy frissen nyitott üzletnél nem az lenne a cél hogy a minnél több vendéget odaszoktassunk? Ezt hogy lehet elérni? Én elmeséltem sok ismerősnem , ez rögtön több tucat ember aki biztos nem megy oda soha. Nálunk nem rontotta el csak nem csinálta meg. hogy lehet egy női hajat pár perc alatt levágni? Egy tisztességes fodrász minimum 20-30 percig vág egy női hajat, de jobb helyeken tovább. Én mindig hagyok 10-20% borravalót a fodrásznál az elégedettségtől függően. Ez volt az első alkalom az életemben, hogy még a 20-t is visszakértem a végén.

orient 2012.07.25. 14:10:15

@orient: *20ft-t is visszakértem

Egyéves Önkéntes 2012.07.25. 14:11:51

@helianthus: nekem speciel az okos nők a gyengéim*
és nem általánosítottam, tudom, hogy nem minden nő ilyen, de van olyan nő, aki nem ilyen.
És persze a férfiak se különbek.

*feltéve, ha nagy dudájuk van :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.25. 14:14:34

@orient: valószínűleg nem fodrászüzletben voltál, hanem pénzmosodába.

@helianthus: ők mindent akarnak egyszerre :D plázacica dögösbébit, aki persze okos is, meg kedves is, meg nem is kuponos, meg nemis esik ki a kapanyél a szájábul, meg dolgozik is, meg gyereket is nevel, de okosan ám, meg otthon is szupernő, meg az ágyba is szupernő, de azér van saját élete, de persze egyensúlyba legyen ám minden.

feminista félóránkat hallották.

Egyéves Önkéntes 2012.07.25. 14:16:32

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én az olyan nőket szeretem, akik a konyhában kurvák és az ágyban szakácsnők! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.25. 14:20:09

@Egyéves Önkéntes: hát, végülis a konyhapulton is lehet csinálni, csak a fiókot gondosan be kell csukni előtte :P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.07.25. 14:38:42

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Már megbocsáss, de tévedsz. MInden igaz, amit írtál, csak az nem , hoyg az okos is szereoel benne. A férfiak akik, a plázacicákra buknak, azok menekülnek az okos nőktől, mert kisebbségi érzésük lesz, azt meg nem szeretik.
Legyen a nő plázásq-va és ostoba.

épaetekmogyoo 2012.07.25. 14:38:47

Vazzeg, mámegin feljelentelek, beköplek, megveretlek, kiátkozlak!

Olyan, hogy:
- okosan vásárolok,
- gondolkodom,
- tájékozódom
mé nem működnek???
Homo ostobusz.

2012.07.25. 14:44:23

kvantációs. kavitációs lesz az nem? na nem mintha bármilyen élőlény is tudná mi az, csak jól hangzik mint a befingosz antireguláriusz

helianthus 2012.07.25. 14:46:41

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: igen, ez mondjuk így van egy kicsit. Bár mi meg olyat akarunk aki Einstein agyát hordja The Rock testében, képzett óvodapedagógus, ezeremester, a házimunkához nem túl macsó és ha kell akkor automatára állítja magát és békén hagy. :D

Sokorai_Atala 2012.07.25. 14:53:28

@FDToth: erre én is kíváncsi lennék. Ja valahogy ez nem téma sehol.

Belagezapista (törölt) 2012.07.25. 15:03:21

@helianthus:
"Én sok olyat látok, hogy a plázacica kinézetű IQ negatív hölgyek után folyatják férfiemberk a nyálukat. "

1. Nem IQ negatív férfi max. megdugni akarja az ilyet.

2. Ennél többet csak IQ negatív férfiak akarnak az ilyentől, lásd posztoló.

avan 2012.07.25. 15:19:22

Mi a 'szom az a kvantáció?

kovácspéterke 2012.07.25. 15:19:54

lehet itt röhögni, de nem kvantációs, hanem kavitációs, csak a posztoló nem tud olvasni. egyébként a lealkudtuk.hu ad számlát, nem a szolgáltató. épp az a kuponos vásárlás lényege, h előre fizetsz, ha nem jelensz meg, veszik a pénzed.

avan 2012.07.25. 15:21:08

"A kavitáció egy fizikai jelenség, mely akkor következik be, ha egy anyag folyadék fázisból hirtelen gáz fázisba megy át a nyomás esése következtében."

Ki a gecc fekszik egy ilyen alá...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.25. 15:22:48

@avan: Szőkéknek meg külön életveszélyes, hogy eleve üres a fejük.

ferand1979 2012.07.25. 15:25:42

Mellnagyobbítás kézrátétellel! Sikertelenség esetén, újrapróbálkozás 3-4-szer.
Újboli sikertelenség esetén garantált pénzvisszafizetés!

Na inkább erre jelentkezzett volna az accony, ne arra az izére...
De amint látom más féle kezeléssel is próbálkozott időközben. Mellékhatása látszódni fog hamarost.
Gratulálunk (bár előre nemigen szokás)!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.25. 15:45:59

@helianthus: ez a békénhagyásosdi azért viszont is elvárható ám.

helianthus 2012.07.25. 15:46:01

@avan: ez tényleg az aminek hangzik? Elgázosítja a zsírt? és aztán mi lesz belőle és hova kerül? Meg a zsírban pölö van egy csomó méreganyag, az felszabadul és gázformájában kering a michelin baba méretűre változott j(l)úzer szervezetében? Ez mekkora marhaság!

helianthus 2012.07.25. 15:48:12

@agresszív kismalac: :D:D:D ez jó volt.

@Kellemes Zérókomponista: perfekt vagyok benne. mármint a békén hagyásban. Beláthatatlan ideig tudom csinálni. Persze ezt úgysem hiszed, amíg nem teszelsz, de azt inkább hagyjuk. ;)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.25. 15:51:53

@helianthus: Most volt elmondva, hogy lelohaszt. Akkor meg ne kíváncsiskodjál egy hozzászóláson belül olyan miatt, ami már meg van válaszolva. Bizonyítsd be, hogy nem tartozol közéjük.
Ja, azt inkább hagyjuk. Arról nem is beszélve, hogy hány milliárdan hagyják egymást békén, akik még soha nem is találkoztak egymással! Jó, mi?

Manu Csávó 2012.07.25. 15:53:55

A 6. kezelés után posztoló környezetében a dohányzás és nyílt láng használata szigorúan tilos.

helianthus 2012.07.25. 15:55:27

@Kellemes Zérókomponista: most megint elveszett a fonalam. Köztünk valami alapvető kommunikációs zavar lehet.
Szóval mi lohaszt le és kit lohasztja le (téged vagy engem?), miről kiváncsiskodtam?, mi van megválaszolva? és mit kell bizonyítanom?
A "hány miliárdos..." részt fogtam, azt értem.

helianthus 2012.07.25. 15:57:54

@Kellemes Zérókomponista: ja, ha válaszolnál, én holnapig nem fogok, nehogy annak vedd, hogy nem akarok vagy megsértődtem valamin, vagy hasonló marhaságok, amiket esetleg a nőkről szoktál feltételezni. kösz!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.25. 16:01:10

Úgy látom közben a hölgy is rájött arra, hogy a szex is fogyaszt, nem csak a kvantáció, úgyhogy megoldódott a dolog.

Viszont egy hatalmas tanulság: Előre soha, semmiért nem fizetünk!!!

EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!

parkolok.com 2012.07.25. 16:16:26

Nem ilyen baromságokra kéne költeni hanem elmenni mozogni egy kicsit és az asszony a dagadt picsájából leadna pár kilót.

Bár gondolom most hogy terhes még kövérebb disznó lesz, szóval el fogjátok tudni használni azt a kupont 1-2 éven belül.. és még kevés is lesz.

Manu Csávó 2012.07.25. 16:21:19

Én a feleslegessé vált kuponokat beváltanám a kiszállási díjra, így a posztolónak meg sem kell mozdulnia a fogyás érdekében.

kovácspéterke 2012.07.25. 16:22:56

@parkolok.com: te mindig ilyen bunkó vagy?
@helianthus: nem elgázosítják, hanem folyadék lesz belőle, visszakerül az anyagcsere körforgásába, majd távozik természetes úton. a módszer egyébként működik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.25. 16:35:09

@Mrs. Jackman: "a módszer egyébként működik."

Persze! Ahogy az összes többi csodamódszer, csodadiéta. Azért rohangál annyi kövér hölgyemény az uccákon.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.25. 16:58:34

@Mrs. Jackman: te vagy kövér, nem ő bunkó. Nem méltatlankodni meg pattogni kellene, hanem lefogyni (hogy ha te vagy a környezeted ezt szükségesnek látja). Ha meg lusta vagy hozzá, hát akár be is foghatod.

Don Quixote de la Ferko 2012.07.25. 17:28:56

" illetve a NAV-nál számlaadás elmulasztása miatt."

Téged sem az eszedért szeretnek. Jelentsd fel. Aztán írd meg, mit kaptál.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.25. 17:34:34

@batgirl: jó, ez igaz. persze aki plázamacskát akar magának, az meg is érdemli, sztem. @helianthus: engem ne hagyjon békén, mer akkor véletlenül azt hiszem, hogy már nem is vagyok izgi neki :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.07.25. 17:45:24

Kijavították a poszt címét, így már nem is érdekes :(

Harlequin 2012.07.25. 17:49:23

@Jani haverja: Hálistennek a szövegben maradt a hülyeség.

453 2012.07.25. 21:42:17

@Don Quixote de la Ferko:
Nem feltetlenul lop, csal, hazudik mindenki, mint te :)

England win The Ashes! 2012.07.25. 23:00:38

@atpijkamo: Akarod mondani "folyjon" (rövid i-vel), ugye?

:)

Megdobbent 2012.07.26. 05:58:45

"kiderült, hogy kedvesem időközben áldott állapotba került."

Megbaszta a postas?
Alavagott egy esperes?

Vagy mi a faszomtol (nem, az enyemtol tutinem) lett aldott nekije az alapottya?!

Bazdmegmar.

helianthus 2012.07.26. 08:06:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: hidd el, tök jó néha egy kis békén hagyás és utána leszel csak igazán izgi neki. Sosem értettem egyet az "összenőtt párok" jelenséggel és rendre azt látom, hogy előbb-utóbb nem is fog működni a dolog. Sosem értettem azt sem, miért jelenti a saját baráti kör, saját hobbi, saját különtöltött idő azt, hogy a másik nem szeret. Most én fogok általánosítani, bocs, de ez megint olyan tipikál női dolog, ami belőlem hiányzik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.07.26. 08:23:07

@helianthus: mindenkinek más esik jól, másra van igénye. mi összenőttek vagyunk és így jó . néha nyilván van külön programunk, de az tényleg ritka és senki nem veszi személyes sértésnek.

Don Quixote de la Ferko 2012.07.26. 08:25:38

@453:

Ez a buta tévképzeted abból ered, hogy a saját életedet látod bele másokba.

helianthus 2012.07.26. 09:46:47

@Mrs. Jackman: köszi a leírást, de csak vicceskedni próbáltam azzal, hogy leírtam a folyamat általam elképzelt sematikáját. :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.26. 10:06:18

@Megdobbent: annyira nem idevalók a primitivizmustól, unatkozástól és aluliskolázott, telepi stílustól csöpögő kommentjeid. Ettől persze még továbbra is itt fogsz megnyilvánulni, csak leírtam a véleményem.

@helianthus: miért, meg szoktál sértődni? Te csak ne feltételezz semmit az én feltételezéseimről (mert megint csak nem talált):P

helianthus 2012.07.26. 10:20:39

@Kellemes Zérókomponista: sértődni nem szoktam, helyette megharagszom, bár azt is ritkán. Asszem ilyen szempontból jó természetem van, bár az élet más területein behozom ezt az előnyt. :) Elnézésedet kérem, hogy feltételeztem a feltételezéseidről! Nagyon-nagyon sajnálom. Remélni merem, hogy megbocsátod ezt a vétket nekem, hiszen nagylelkű természetedből adódóan ez a remény nem alaptalanul táplálkozik.*

*ez most nem gúnyolódás, azt játszom, hogy egy két századdal ezelőtti nevelőnő stílusában kommentelek, ezzel próbálom ellensúlyozni az elharapozó alpári kommenteket, egyúttal pedig alternatívát is kínálok a kommentelés más módjairól. JJJ

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.07.26. 11:00:27

@helianthus: felém van is értelme. Ha nem tart valaki kordában, bizony iszonytató alpáriassággal terítem be a környezetem. Még szerencse, hogy jöttél te!!!

helianthus 2012.07.26. 11:28:48

@Kellemes Zérókomponista: azt hiszem az, hogy én jöttem, még mindig jobb alternatíva, mint ha Babette anyó jött volna a lavórral. :}

helianthus 2012.07.26. 12:26:15

@Kellemes Zérókomponista: (lásd: Rejtő Jenő Ellopott futár.) Nem ártalmatlan. Az egész kikötő tőle retteg.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.07.26. 13:42:58

Most kvantációs vagy kavitációs? Ez a kérdés!

Xezs 2012.07.26. 20:38:57

A poszternek: ilyen naiv nőtől azonnal elválni.

wiraaa 2012.07.30. 18:57:06

Kedves posztoló!
Több dolog is van a cikkben ami nem állja meg a helyét itt.
Kérem vegye le ezt a cikket ugyanis a pénzt visszaküldtem. ( nem lett volna kötelességem , ugyanis a kupont el kellett volna ajándékozni és másnak felhasználni, ez egyedül az én jóindulatúságom, hogy visszafizettem!!! Egyetlen cég sem fizet vissza kupon pénzt, egyszerűen maximum megengedik, hogy átruházhassa másra a szolgáltatást.) Szépen kérem, hogy a sértő cikket legyen szíves levenni az oldalról. Köszönöm!

wiraaa 2012.07.30. 19:05:09

Hozzáteszem, hogy az én jóindulatúságom volt az is, hogy a párjának nem mondtam, hogy attól, hogy kismama nyugodtan járja le a kupont semmi baja sem lesz a babának.Én ellenben egyből azt tanácsoltam, hogy ne, mert biztos nem egészséges egy kismamának.Akkor lettem volna pénzéhes ha nem tájékoztatom erről a párját.

Xezs 2012.07.31. 00:03:13

@wiraaa: Hol jóindulat az, hogy ilyen marhasággal hülyítitek a népet, mint ez kvantikációs akármi? Gondolom hatalmas tudományos kutatások állnak mögöttetek.

Bár abban igazad van, hogy aki annyira hülye, hogy átvágják, meg is érdemli.

wiraaa 2012.07.31. 08:50:02

Xezs ! Ez nem marhaság! Minden vizsgán és elkenőrzésen átment a gép. Sokan nem hisznek benne, mert van aki bereklàmozza egy kis helységbe, közbe csak ultrahag gépet használ. Rengeteg vendégünk számolt be ilyenröl, sőt volt aki a gép eredetiségvizsgás papîrját is elkérte és mi szívesen oda is adtuk. Járt nálunk fogyasztó védelem csak azért, mert a vendég nem bízott a gépben , azóta àllandó vendégünk. A legrosszabb, hogy fillérekért kipróbálhatják a kupon oldalas vendégek, de ők mindig panaszkodnak, fenyegetnek ok nélkül. Egyetlen nem kuponos vendégünk sem volt elégedetlen! Rengetegen megveszik a kupont, felét lejárják mosolyogva , majd követelik a pénzüket, hogy másik kupont vehessenek! Ez köztudott dolog már! Mi ezzel a kuponozással be is fejeztük, mert csak gond volt. Sajnos.

Szenthomárság 2012.07.31. 11:22:21

@wiraaa: A maga féle népbutítók pár száz éve még a máglyán végezték.
Kár hogy ez a szép szokás szinte teljesen kihalt manapság.

wiraaa 2012.07.31. 11:38:46

Nem kell magázni, mert szemtelenül fiatal vagyok attól független, hogy üzletet vezetek. Fogalma sincs, hogy mit teszünk a vendégekért és, hogy mennyire hálátlan emberekkel van tele ez az ország.Nincs mit magyaráznom, de én nem ítélkeznék a levegőbe.

Szenthomárság 2012.07.31. 11:59:34

@wiraaa: Megértem, mert tényleg hálátlan emberekkel van teli az ország, de a gyurcsók féle kuruzslásért letöltendőt osztanék.
meg a kavitációs szarokért is.
meg a mágneses paplanért is.
meg a hologramos karkötőért is.
meg a benzinspórolós mágnesért is.
és hosszú még a sor.

wiraaa 2012.07.31. 12:16:47

@Szenthomárság: a mi kavitációs gépünk valóban fogyaszt. Eszméletlen eredményeket érnek el a hölgyek és a férfiak is egyaránt. Mi csak lehetőséget adunk olyan vendégeknek is a centiben mérhető fogyáshoz akik nem tudnak 80.000 Ft-ot kifizetni egy 10 alkalmas bérletért. Ezért jött létre a kuponozás ami sajnos most már tele van csalással és átverésekkel.Mi csak kipróbáltuk, magunkat és nem pénzforrásnak szántuk hiszen az alkalmazottak fizetését sem fedi az összeg amit a kuponból kapunk. Ez maximum nekünk azért jó, mert eljön a vendég, megismerkedik a géppel az üzlettel és esetleg ott is marad mint állandó vendég. Szóval én elítélem azokat akik hamis gépért szedik a pénzt és megtörténik az is, hogy a cégek felszívódnak és elérhetetlenek lesznek. Én nem akartam senkinek rosszat, a posztoló párjának sem.Vissza is lett fizetve a pénz és nem azért, mert ide felrakott hiszen én tegnap vagy tegnapelőtt leltem rá erre a blogra.

Xezs 2012.07.31. 21:59:30

@wiraaa: Ugye nem haragszol, ha a helyesírásod alapján nem hiszem egy szavadat sem?

Xezs 2012.07.31. 22:01:22

Egyébként meg fogyni úgy kell hogy az ember sportcipőt húz és kimegy valahova futni.

El ne higgye már senki se, hogy befektetett munka nélkül is lesz eredmény.

Csak az emberek szeretnének úgy fogyni, hogy a kisujjukat se kelljen mozdítani. Lusta disznó banda.

wiraaa 2012.07.31. 22:01:46

Telefonról írtam, de ha te ez alapján ítélkezel nagyon senkinek sem hihetsz a világon...

wiraaa 2012.07.31. 22:03:49

@Xezs: A gép mellé igen is ajánljuk a sportot, hiszen mozogni nem árt és sokkal hatásosabb i. Rengetegen lusták elmenni sportolni, de ezért még nem a szolgáltatót kell lecseszni...

Xezs 2012.07.31. 22:06:35

@wiraaa: Ja, csak te az összevissza hazudozást szolgáltatásnak nevezed.

Nem baj, csináld.

Add át üdvözletemet Gyurcsoknak.

wiraaa 2012.07.31. 22:17:21

Nem hazudozom, ki kérem magamnak.
Rengeteg az irigy és az elégedetlen ember, de hát ez Magyarország.

Xezs 2012.07.31. 22:26:05

@wiraaa: Ringasd csak magad abban a hitben, hogy irigy vagyok. Én konkrétan boldog vagyok, hogy semmi közöm az ilyen humbukolásokhoz. Nem lettem telejós, nem vagyok MLM tag, hanem értelmes munkám van.

Elégedett is vagyok, egy szóval nem írtam, hogy ne lennék az. Főleg azért vagyok elégedett, mert szüleim megneveltek annyira, hogy ne higgyek el mindenféle humbukot, amivel át akarnak verni úton-útfélen.

De már mondtam hogy csináld csak, mit számít neked egy-két komment, úgyis sokan bemennek hozzád, hát örülj nekik.

Én is örülök annak, amit csinálok.

Függöny le.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.07.31. 22:34:25

@Xezs: @agresszív kismalac:

Humbug - angol jövevényszó, mely valószínüleg német közvetítéssel került nyelvünkbe a 19 sz. derekán. Szélhámosság, ámítás, a németben is ugyanezzel a jelentéssel bír.

A többi stimmel.

Xezs 2012.07.31. 22:49:43

@atpijkamo: Igen, ezt jelenti. Magyul k a vége. Angolul g.
süti beállítások módosítása