Ezt is megértük: naiv ügyfél boldog, mert emailben értesítette a T-Mobile a telefonadós áremelésről. Ha nem tetszik neki, fel is mondhat. A Homár annyira nem boldog, minthogy a T-Mobile csak augusztus 11.-én küldte az emailjét, de a 2 hetes felmondási határidő augusztus 1-től ketyeg, tehát itt is van bő 2 napjuk azoknak, akiknek nem tetszik a rendszer:
A Telekom egy kellemes meglepetést okozott nekem azzal, hogy szakítva a megszokott "ha változik bármi az ÁSZF-ben, közzétesszük napilapokban aztán akinek nem jár, majd megtudja a számlaleveléből, de akkor már késő lesz szerződést bontani" megoldás helyett képes volt egy átlátható és részletes e-mailt küldetni a szept. 1-től várható áremelkedésekről (csatolva). Továbbá nem felejtettek el emlékeztetni az áremelésből fakadó szerződésbontási jogomra sem. Isten tartsa meg a jó szokásukat - már ami a tájékoztatást illeti. Ami meg az áremelést: szarjanak sünt!
Ha odáig is eljutna egyszer a számítógépes mesterséges intelligencia, hogy csak az én általam igénybe vett díjcsomagot érintő változásról tájékoztatnának és nem nekem kéne kibogarászni, akkor a boldogságba menten bele is halnék.
Üdv,
L
-------- Eredeti üzenet -------- Tárgy: Tájékoztató a 2012. szeptember 1-vel életbe lépő változásokról
Dátum: Sat, 11 Aug 2012 19:22:45 +0200 (CEST)
Feladó: T-Mobile <noreply@telekom.hu>
A fenti díjmódosítások az Üzletszabályzat 9.2.1. pontja szerint kétoldalú szerződésmódosításnak minősülnek. A változásokról és a kapcsolódó feltételekről (pl.: felmondási jog) 2012. júliusában értesítettük előfizetőinket.
Az előfizetői szerződés módosítása esetén a nyilatkozattétel elmulasztása - a feleknek az egyedi előfizetői szerződésben rögzített, erre vonatkozó megállapodása esetén, -mint ráutaló magatartás, elfogadásnak minősül abban az esetben, ha a Szolgáltató az Eht. 144. § pontjának megfelelően eleget tett értesítési kötelezettségének. Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető a részletes tájékoztatás honlapon való megjelenésétől, azaz 2012. augusztus 1-jétől számított 15 napon belül élhet felmondási jogával. Hűségidőt vállaló előfizető nem mondhatja fel az előfizetői szerződését, ha az általa igénybe vett kedvezményeket (pl. készülékár) a változás nem érinti. Nem mondhatja fel az Előfizető az előfizetői szerződést abban az esetben se, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
A változásokat összefoglaló részletes tájékoztató és a módosított dokumentumok 2012. augusztus 1-jétől elérhetőek honlapunkon és ügyfélszolgálatainkon.
Bálintka. 2012.08.13. 13:45:40
Az asszony is megkapta július végén az sms-t.
Annyi igaz van benne, hogy akinek nincs net elérése, annak tényleg röptiben kellett gondolkodni (aug 8-ai számlában volt papírra vetve az új tarifa).
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.13. 13:48:00
A Telekom egy kellemes meglepetést okozott nekem azzal, hogy szakítva a megszokott "ha változik bármi az ÁSZF-ben, közzétesszük napilapokban aztán akinek nem jár, majd megtudja a számlaleveléből, de akkor már késő lesz szerződést bontani" megoldás helyett képes volt egy átlátható és részletes e-mailt küldetni a szept. 1-től várható áremelkedésekről (csatolva). Továbbá nem felejtettek el emlékeztetni az áremelésből fakadó szerződésbontási jogomra sem. Isten tartsa meg a jó szokásukat - már ami a tájékoztatást illeti. Ami meg az áremelést: szarjanak sünt!
Ha odáig is eljutna egyszer a számítógépes mesterséges intelligencia, hogy csak az én általam igénybe vett díjcsomagot érintő változásról tájékoztatnának és nem nekem kéne kibogarászni, akkor a boldogságba menten bele is halnék.
Üdv,
L
-------- Eredeti üzenet -------- Tárgy: Tájékoztató a 2012. szeptember 1-vel életbe lépő változásokról
Dátum: Sat, 11 Aug 2012 19:22:45 +0200 (CEST)
Feladó: T-Mobile <noreply@telekom.hu>
A fenti díjmódosítások az Üzletszabályzat 9.2.1. pontja szerint kétoldalú szerződésmódosításnak minősülnek. A változásokról és a kapcsolódó feltételekről (pl.: felmondási jog) 2012. júliusában értesítettük előfizetőinket.
Az előfizetői szerződés módosítása esetén a nyilatkozattétel elmulasztása - a feleknek az egyedi előfizetői szerződésben rögzített, erre vonatkozó megállapodása esetén, -mint ráutaló magatartás, elfogadásnak minősül abban az esetben, ha a Szolgáltató az Eht. 144. § pontjának megfelelően eleget tett értesítési kötelezettségének. Amennyiben a módosítás az előfizető számára hátrányos rendelkezéseket tartalmaz, az Előfizető a részletes tájékoztatás honlapon való megjelenésétől, azaz 2012. augusztus 1-jétől számított 15 napon belül élhet felmondási jogával. Hűségidőt vállaló előfizető nem mondhatja fel az előfizetői szerződését, ha az általa igénybe vett kedvezményeket (pl. készülékár) a változás nem érinti. Nem mondhatja fel az Előfizető az előfizetői szerződést abban az esetben se, ha kötelezettséget vállalt arra, hogy a Szolgáltatást meghatározott időtartam alatt igénybe veszi és az előfizetői szerződést az ebből eredő kedvezmények figyelembevételével kötötte meg, és a módosítás a kapott kedvezményeket nem érinti. Amennyiben a módosítás a kapott kedvezményeket érinti, és az Előfizető felmondja az előfizetői szerződést, a Szolgáltató az Előfizetőtől nem követelheti a szerződés felmondását követő időszakra eső kedvezmény összegét.
A változásokat összefoglaló részletes tájékoztató és a módosított dokumentumok 2012. augusztus 1-jétől elérhetőek honlapunkon és ügyfélszolgálatainkon.
Bálintka. 2012.08.13. 13:52:05
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.13. 13:52:08
Persze lehet, hogy csak a Posta működését akarták szimulálni...
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.13. 13:53:18
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 13:57:06
"Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!"
Ez volt fél órával ezelőtt, úgyhogy tulajdonképpen lehettem volna első is.
Üdvözletem a blogmotornak is!
tregard 2012.08.13. 13:58:09
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.13. 14:01:30
Unbiased 2012.08.13. 14:11:57
vape 2012.08.13. 14:18:09
KecskeDotyi 2012.08.13. 14:18:12
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.08.13. 14:18:36
Parasite 2012.08.13. 14:57:27
Pueblo 2012.08.13. 15:05:00
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 15:06:26
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 15:08:20
1./ Vodafone
2./ AMC
3./ Eagle
4./ Plus
Ezek vannak, és vérre menő a verseny, mert tudják mindannyian, hogy jön az ötödik.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 15:22:26
ITT tényleg verseny van, tetejében kőkemény.
Az már egy másik kérdés, hogy itt is megpróbáltak kartellezni, de nem az állami szabályozás miatt nem sikerült, hanem az itteni emberek mentalitása miatt. Itt ugyanis mindenki elkezdett több telefonnal járkálni. Ha Vodafone-os telefonszámot akart hívni, akkor elővette a Vodafone-os telefonját, ha AMC-st, akkor az AMC-s telefonját vette elő, mert így olcsóbb volt. Másfél évvel ezelőtt lett országos lefedettsége a PLUS-nak, az meg olyan akciókat kínált, hogy másik mobilszolgáltató számát is olcsón lehet hívni, a PLUS-ost meg ingyen. Ettől kezdve a PUS-os előfizetések is megszaporodtak.
Ezért mondják azt az albánokra, hogy egy rendes albán embernek minimum 3 mobiltelefonja van, és az egyik állandóan a fülén lóg, néha egyszerre kettő is:)
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 15:26:30
Arpad67 2012.08.13. 16:04:34
balkon-úr 2012.08.13. 16:15:11
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2012.08.13. 16:29:32
felhívod mondjuk a callcentert, hogy segítsen már beállítani a mobilnet, "természetesen uram, 800 pénz lesz!" PIN kód kiadása 500 és még ragozhatnám a cuki kis díjakat amik lettek...
flippant 2012.08.13. 16:42:10
igazságos 2012.08.13. 16:54:54
christophe 2012.08.13. 17:02:00
Anomalocaris (törölt) 2012.08.13. 17:02:46
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2012.08.13. 17:10:06
"
Felhívjuk figyelmét, hogy az alábbi – a módosításokat tartalmazó - dokumentumok kizárólag Előfizetőink előzetes tájékoztatását szolgálják.
Az Üzletszabályzat módosításához kapcsolódó, részletes feltételeket tartalmazó tájékoztató anyag és a módosított dokumentumok 2012. augusztus 1-jén kerülnek közzétételre a www.t-mobile.hu honlapon, illetve ügyfélszolgálatainkon.
"
Nem baj, hogy már elmúlt aug. 1.?
CID 2012.08.13. 17:12:49
igazságos 2012.08.13. 17:13:35
karosszékely 2012.08.13. 17:18:09
Bálintka. 2012.08.13. 17:35:08
Ügyfélszolgálatos díjak megemelkedtek nagyon durván, nem vitatom, de ezek már voltak. És csak akkor számlázzák le, ha biztos nem tudtad volna te magad elintézni online, vagy az önkiszolgálóban az adott ügyet.
Pin pótlás, sim pótlás, hibádból keletkezett probléma megoldásért minden szolgáltatónál fizetni kell.
CID 2012.08.13. 17:38:17
esef 2012.08.13. 17:57:48
oda is megy a Magyar Pósta? ;-)
Zola_ 2012.08.13. 18:22:07
www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/e_aszf_120901.pdf
www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/e_dijemeles_120901.pdf
Akkor meg lenne az a gesztus a T.ügyfél felé, hogy nem kell a weboldalon tovább keresgélnie, mivel a posztoló által bemásolt e-mail-ben lévő link csak egy előzetes tájékoztatás.
Zola_ 2012.08.13. 18:33:31
www.t-mobile.hu/static/DocumentStore/lakossagi/ugyintezes/aszf/e_m2_120801.pdf
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 18:38:29
Sajnos.
Mármint nem az a sajnos, hogy leléptem, hanem az, hogy nem éreztem magam jól a saját hazámban.
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.08.13. 18:42:15
Többször kaptam már csomagot úgy, hogy újra volt csomagolva, rajta az Albán Posta pecsétje, hogy "sérülten érkezett". Szerencsére a csomagok tartalmában nem találtak a magyar postások számukra értékeset, pedig mintaanyagok is voltak bennük, csak a címke hiányzott, ezek szerint nem tudták, hogy az adott dolog mire való, ezért nem nyúlták le :) De azért kibontották, megnézték, hogy mi van benne :)
KopaszMercis 2012.08.13. 20:03:33
Te jo ember... En CSAK bankkartyan fizetek, ami a Telekomnak ugye nem kerul HR koltsegbe, rezsi, berleti dij stb... Ha te nem vagy kepes egy olcso fizetesi modszert valasztani, a te balfaszsagod, miert az en percijaimba legyenek beleepitve?
CID 2012.08.13. 20:35:37
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.08.13. 21:00:18
Azok a szakorvosok, akik kiállították pár évvel ezelőtt a rokkantságot igazoló szakvéleményt, ezek szerint hozzá nem értők vagy korruptak voltak? Remélem, ezt kikérik maguknak! Van még becsület, szakértelem és tisztesség a felülvizsgálatok során, ha ennyi rokkant ember egyszerre lesz csaló és ellátatlan? A röpke pár perces ellenőrzés tényleg tekinthető megalapozott, nyugodt lelkiismerettel kimondott szakvéleménynek? Csak reménykedni merek, hogy nem vezérelt ellenőrzés folyik ezeken a sorsfordító vizsgálatokon.
billy reed 2012.08.13. 21:17:20
court 2012.08.13. 21:27:48
Marvin McNasty 2012.08.14. 05:09:14
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.08.14. 15:22:50
2. 15 nap a felmondás
alma_ata 2012.08.14. 23:18:12
VT Man 2012.08.15. 09:27:50
Utána csend..
VT Man 2012.08.15. 09:36:57
"1. sms-t küldtek"
Aha. Csak amikor az SMS-t küldték, akkor még nem volt fent a honlapon a díjváltozás!