Félreütött kártyás fizetéseket sem lehet elég gyorsan korrigálni bankon keresztül, a SZÉP kártyásakat pedig különösen nehéz, főleg nyáron. A Széna téri Burger Kingnek eddig 4 hónap alatt nem sikerült visszaadnia mintegy 7000 forintot:
Mivel az én ügyem most lépte át a 4 hónapot, gondoltam megosztom a történetet. 2012. április 23-án vásároltam az Éden Burger Kingben (Bp. 1015 Széna tér 7.), miután farkaséhesen, fáradtan, 8 óra utazás után érkeztem vissza városunkba. Magyar valuta híján OTP szép kártya elfogadóhelyet kerestem, s ide keveredtem, de bár ne tettem volna. 840 Ft helyett ugyanis egészen pontosan 8140 Ft terhelés történt, amit én még a helyszínen észrevettem – de sajnos már csak akkor, amikor a számla kijött, és nem a jóváhagyáskor (öreg hiba, de többet már nem követem el).
Tehát azonnal észrevettem, és ekkor hivatalosan elkezdődött a kálváriám. Kértem, hogy adják vissza a különbözetet készpénzben, hát azt ők nem tehetik. Bankkártyás félreütés esetén ez egy jól bejáratott megoldás, dehát a SZÉP kártya valami egészen más dimenzió, s most már ezt is tudjuk... Utalványt ajánlgattak, amit lekajálhatok. Akkor ezt mosolyogva visszautasítottam, és még nem sejtettem, hogy hónapok múlva is ezt az egy megoldást fogják kínálni… Elkérték a számomat, s pár óra múlva jött egy sms, hogy „Kedves Hölgyem! A bank a különbözetet jóvá fogja írni. Üdvözlettel: Éden Burger King”.
Miután 3 hét eltelt és semmi nem történt, előkerestem a sms-t és felhívtam a számot. Biztosítottak, hogy folyamatban van az ügy, „már csak a bankigazgató aláírására várnak” (?). Ez a beszélgetés még 2x megtörtént, amikor június végén nagy pénzhiányomban az eddigieknél ingerültebben telefonáltam be. Akkor már a következők hangoztak el „mi hívtuk Önt, de nem értük el” (minek hívni?? Küldjék a lét, és kész!), aztán „mi azt hittük, hogy már rég megoldódott” (hogyaviharba? nyilván maguktól szoktak az ilyenek megoldódni..), végül a konklúzió: „ételutalványt tudunk biztosítani” (nem elég hogy hízok a kajájuktól, balfasz a pénztáros, még a vezetőség sem képes egy ilyen egyszerű ügyet megoldani, hát be nem teszem a lábam hozzájuk többé)… Rápirítottam, hogy azonnal intézzék. „Én most 2 hét szabira megyek” – volt a válasz az étteremvezető helyettestől.
A júliusi beszélgetéseinket már nem is részletezem, de július 26-án végre felkeresett a könyvelőjük. Hogy ő már azt hitte, ez lezárult. Hogy ő mennyire sajnálja. Intézkedni fog. Kérte, hogy írjam le a tel.számát. Éppen az országúton stoppoltam, így nem voltam éppen jegyzetelő állapotban, arról nem is beszélve, hogy a kimenő hívásaim mennyisége már önmagában vérlázító, ergo nem fogom hívogatni... Jó, azt mondja, majd próbálkozik hívni engem (azt, hogy miért kell ennyit telefonálni a semmiről, és nem magát az ügyet intézni, máig nem értem).
Azóta talán egy vagy két nem fogadott hívásom volt, nem mondhatni, hogy „próbálkozott”. Ma felhívtam újra az éttermet, és közöltem velük, hogy megírom nektek az ügyemet. Ígérték, hogy holnapra megoldják, de ami már a vicc kategória, hogy még mindig velem akarták magukat megkerestetni (menjek be az Oktogonra a központba, na persze).
Én a holnapot már nem várom meg, repül a mail, légyszi tegyétek közzé:) Azt is, hogy amúgy a csípős marhahúsos wrap-et és a hagymakarikáikat szívesen megeszem, sőt mondhatni szeretem is. Hátha kárpótlásul megdobnak vele. Okuljon mindenki, hogy a SZÉP kártya nem egy mezei kártya, ezt valami misztikum fogja körül, mert ha egyszer nagy összegű lóvé kerül le róla hibásan, nem fog visszafolyni egyhamar. Legyen az akár az étterem (még egyszer: Éden Burger King), akár a bank hibája.
Bocsi, ha hosszú voltam:)
Üdv,
E.
UPDATE 08/30: Hepiend:
Leírnám a történet lezárását: ma felhívtak az étteremtől, elismerve a felelősséget, s mivel az OTP SZÉP kártyámra záros határidőn belül biztos nem fogja visszautalni a pénzt bank (számomra még mindig érthetetlen okokból- ennyire egyedi eset lenne, hogy rossz összeg került levonásra...?), így a Burger King visszautalja a folyószámlámra.
Az utolsó 100 komment: