Péter 20 év után durván csalódott a T-Mobile pénzügyi osztályában, akik valahogy sem papíron, sem digitálisan nem bírnak úgy számlázni, hogy amiatt ne kapcsolják ki a telefonját:
A mai nap megkoronázta az elmúlt hetekben folytatott kanosszajárásomat a T Mobile ügyfélszolgálattal. Örülnék ha leadnátok, mert bár 20 éve vagyok T és előtte Westel előfizető, de istenemre mondom, ilyen nincs a világon... Történt, hogy számlázási vitába kerültem az említett szolgáltatóval, ugyanis a számlák nem érkeztek meg. Minden hónapban reklamálni voltam kénytelen, míg felajánlották, hogy digitális rendszerükben regisztrálva gyorsabban kapom meg a fizetési papírokat. Nem törődve azzal, hogy a mizériában nem én vagyok a hunyó, belementem és 1 hónapig működött a dolog. Jött a levél, fizettem a digitális számlát. Ezután sötét felhők árnyékolták be a T Mobile digitális számlázási rendszerét.
Először csak nem kaptunk értesítést az új számlákról és amikor ezt szóvá tettük, akkor csak annyit mondtak, hogy nézzem naponta a digitális ládámat és csak megjelenik az új számla. Ekkor kerültem ismét késedelembe. Na nem hónapokkal, egy héttel! De ekkor jött a feketeleves: A T Mobile digitális rendszerében a számlák ettől fogva nem voltak elérhetőek, csupán az összeg, de egy hónap múlva, már nemcsak mi, hanem az ügyfélszolgálat emberei sem fértek hozzá a számláinkhoz. Mivel céges számról van szó, ezért a könyvelésben elengedhetetlen a számla megléte és elméletileg be sem fizethetek addig míg a kezemben nincs a NAV számára elengedhetetlenen papíros. Nos, nem volt a kezemben! De befizettem!
A rendszer viszont továbbra is tartozást mutatott és lekapcsolták a számot!
A MOM Park T Mobile ügyfélszolgálatának munkatársai már unottan fogadtak bennünket, miközben bőszen szidták saját vállalatukat. Megoldást nem kínáltak... Ezzel szemben a telefonos központban közölték, hogy minden rendben és ha tényleg ragaszkodom, hozzá akkor semmi akadálya a számhordozásnak.
A MOM Parkban található ügyfélszolgálatos ezzel szemben újra közölte, hogy őt ugyan nem érdekli, hogy a központ mit mond, de ő csak akkor adja ki a számhordozást igazoló papírt, ha én befizetek 6300 forintot a kártya újraindításához. Próbáltam magyarázni, hogy a központ világosan kifejtette, hogy ez nem szükséges, de az idegbajos ügyintéző hajthatatlan volt.
Nos, ekkor mint ahogyan mindenki más tette volna, én is sarkon fordultam és átmentem a szomszédos Telenorba, ahol várakozás közben észrevettem, hogy gúnyos nevetgélés és kacarászás közben a szomszédos T ügyfélszolgálatosok mutogatnak rám. Mivel véletlenül vettem észre és csak egy pillanatig láttam nem is hittem el, de mikor nyíltan arra fordultam az ügyfél kiröhögés egyértelművé vált majd észlelésem felismerése után hirtelen abba maradt.
A többit nem szeretném ecsetelni, mert türelmemet elvesztve pantomim módszerrel reagáltam az eseményre, de pár perc múlva szóban is kikértem magamnak magatartásukat. Ekkor már három ügyfélszolgálatos is részt vett az ügyfélalázásban és röhögve kérdezték, hogy miért nem veszem át a számhordozhatóságról szóló dokumentumot, amelyet mégis sikerült előállítaniuk. Ekkor fordultam utoljára sarkon a T Mobile ügyfélszolgálatán és döntöttem el, hogy írok a Homárra.
Az utolsó 100 komment: