Naiv ügyfél szerint az Aegon Biztosító számlázási rendszere is elpusztulóban van, mert minden negyedévben más összeget kellene befizetnie, amit hetekkel utána minden esetben jóváírással korrigálnak:
Két lakás és egy összevont (GFB+Casco) autóbiztosításom van az Aegon-nál, a díjakat a bankomból önállóan szedik be, negyedévente közel 40 ezer Ft.-ot. A beszedéseket eltérő napokon és közlemény nélkül indítják, tehát lehetetlenség a megfelelő időben elegendő fedezetről gondoskodni. Legtöbb probléma a gk. biztosításnál van, az összevonás és a GFB adójának tavalyi bevezetése óta nem volt olyan negyedév, amikor azonos díjjal terhelték volna meg a számlámat. (Megjegyzem, hogy semmi évközi változás nem volt a biztosított autóval kapcsolatban).
Negyedévenként eltérő összegben hol pótterhelést nyújtanak be minden indokolás nélkül, hol pedig nem a kötvény szerinti díjat állítják be. Ismétlem: változatlan a szerződésem, hátralékom nincs. Minden problémás esetben (írásbeli és telefonos) panaszt teszek, ezekre csak hetek múlva intézkednek, általában jóváírnak. Egyszerűen válasz nélkül hagyják viszont azt a panaszomat, ami a számlázásuk és az ügyfél tájékoztatásuk (pl. e-postájuk) kritikán aluli minőségét illeti, azokon nem javítanak.
Emberek: legyetek óvatosak, amikor az AEGON pénzt kér!Egy csalódott régi Aegonos ügyfél.
Az utolsó 100 komment: