Remélhetőleg csak egyszeri hibáról és nem tömeges jelenségről volt szó, amikor a CIB kiszámlázta Istvánnak a tavaly biztonsági okokból kettévágott kártyája díját is:
A CIB Bank érdekes kísérletet tett a közelmúltban elszenvedett nagy kártyacsalás miatt kompromittálódott és újra legyártani kényszerült kártyák miatt költségeinek ügyfélre terhelésére. Úgy tudom a múlt évben történt eseményben, ami egyébként a CIB bank érdekkörén kívüli hibára vezethető vissza, az én kártyám is érintett volt. Ezen okból Karácsony előtt először az internetes/külföldi vásárlásokat korlátozták, majd idén év elején küldtek egy új kártyát is. Gondolom ez eddig ismerős lehet más homárolvasónak is. A történet 2012.09.07. után fordulatot vett.
Szokásos terhelési tétel ellenőrzés során (amit kishomár korunk óta rendszeresen végzünk) ugyanis a számlatörténetben megjelent két tétel (biztosítás+éves kártyadíj), ami a bank által letiltott kártyára vonatkozik. Tegnap megkerestem a bankot, szóban "nyilvánvaló tévedésnek" minősítette a telefonos kisasszony az elé tárt bizonyítékok alapján az esetet. Én meg majd hiszem, ha látom.
Üdv,
István
Az utolsó 100 komment: