Múlt heti naiv ügyfelünk sérelmezte, amiért megpróbálták rázárni a szervizt, amikor közölte, hogy nem fizet a félkész iPodjáért. Az iPhoneszerviz.hu csapata elnézést kért Facebookon, illetve kiegészítették a történetet. Minthogy az még az eredeti bejegyzésből kiderült, hogy a kommunikációs nehézségek után sikerült megállapodniuk, nem teljesen világos mitől lett volna naiv ügyfél levele rágalomhadjárat, de természetesen a bolt szemszögével nyilván kerekebb a történet:
Mi az iPhoneszerviz.hu csapata úgy érezzük, hogy úgy az igazságos, ha az ügyben érintett másik fél is szót kap. A homárblogon megjelent erősen negatív hangvételű cikkre reagálva leírtuk véleményünket a facebook.com/iphoneszerviz oldalunkon, melynek tartalmát bemásolom ide:
Híresek lettünk, bár nem úgy ahogy szerettük volna .. Minap egy ismerősöm hívta fel a figyelmemet egy elég kellemetlen hangvételű blog bejegyzésre. A történet szerint egy "naiv" hölgyet "bezárnak" egy szervizbe, mivel nem akar kifizetni egy elrontott iPod touch készüléket. A tisztánlátás kedvéért szeretnénk leírni a mi álláspontunka és ezzel lezárni ezt az amúgy igen jól hangzó rágalom hadjáratot.
A történet kezdetén egy ügyfél hölgy telefonos egyeztetés után behozott egy iPod touch 4 törött kijelzős készüléket. A kijelző cseréje rutin műveletnek számít nagyjából 1 órát vesz igénybe, amit aznap el is végeztünk. A javítás és az akkumulátor feltöltése után a tesztnél kiderült, hogy a készülék bekapcsoló gombja nem működik. Az ügyfelet ekkor telefonon értesítettük a helyzetről és megállapodtunk abban, hogy mivel a készülék így nem igazán használható ezért azt a szervizünkben hagyja, hogy megpróbáljuk orvosolni a problémát.
Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá. Ennek ellenére mi megpróbálunk minden hibát javítani amire lehetőségünk van.
Az iPodot többször szétszedtük és tüzetesen átnéztük, hogy mi okozhatja a hibát. Telefonon egyeztettünk "konkurens" szervizekkel, hogy ők találkoztak e már hasonló hibával. Át is küldtük egy másik, kifejezetten iPod javítással foglalkozó helyre, "több szem többet lát alapon" és ott sem tudtak egyértelmű megoldást találni a hibára. Úgy gondoltuk, hogy egy alkatrésznek lehet köze a hibához, amit Hongkongból meg is rendeltünk. Az átlagos szállítási idő 12-24 munkanap, de a tapasztalatok szerint két hét alatt meg szokott minden érkezni.
Az ügyfél rendszeresen hívott minket, hogy érdeklődjön a készülék felől ,de mi csak annyit tudtunk mondani, hogy az alkatrész úton van.
Valószínűleg néhány nappal azelőtt, hogy az alkatrész megérkezett volna az ügyfél hölgy hívott minket, hogy nem akar tovább várni és úgy, amilyen állapotban most van elviszi az iPodot. Tájékoztattuk a hölgyet, hogy mivel éppen ég fölöttünk a második emeleti egyik lakás és nincs áram az épületben ezért azonnal nem tudjuk összerakni az iPodot. Néhány órával később erősen feldúlt lelkiállapotban megérkezett az ügyfél. Mivel mindenképpen úgy szerettük volna visszaadni az iPodot, hogy bekapcsol és működik és áram nélkül korábban nem tudtuk tölteni ezért néhány percet várnia kellett, hogy annyira feltöltődjön, hogy legalább bekapcsol.
Ezt követően megkapta az ügyfél a félkész, "olyan állapotban, amilyenben éppen van" iPodot, minek a kijelzőjét szándékosan nem ragasztottuk vissza, mivel az a rossz alkatrész későbbi cseréjét lehetetlenné tette volna. A hölgy visszakapta az iPodot és szerettük volna megbeszélni vele, hogy ha benne hagyjuk az új kijelzőt, akkor legalább az alkatrész árát fizesse ki, vagy ideiglenesen visszatesszük a törött kijelzőt, amíg nem tudjuk elvégezni a teljes javítást. A hölgy felháborodva közölte, hogy ő nem hajlandó fizetni, mivel "elrontottuk" az iPodját és elviszi így.
Sajnos az elmúlt időben nem egyedi az az eset, amikor az ügyfél a megjavított eszközzel egyszerűen kisétál fizetés nélkül, pedig ez lopás. (!) A hölgyet valóban figyelmeztettük, hogy a fizetés nélküli távozás feljelentést von maga után.
A probléma megoldása az lett, hogy az ügyfél aláírt egy szervizlapot amin az áll, hogy a megrendelt alkatrész megérkezése után a javítás befejezésekor kifizeti a javítást. Az iPodot az új kijelzővel egy fizetési ígérettel és némi rossz szájízzel az ügyfél elvitte.
Ezúton szeretnénk sajnálatunkat kifejezni a történtek miatt. Mi minden esetben igyekszünk a legjobb tudásunk szerint eljárni, de mint a történet is igazolja néha ez sem elég.
A szervizünk 5 éves fennállása óta rengeteg elégedett ügyféllel büszkélkedhet. Örömmel halljuk, hogy mobiltelefon javításról a legtöbb embernek a "Visegrádi utca" jut eszébe. A sok sikeres javítás mellett természetesen nehézségek is adódnak, amik megoldása külön kihívás számunkra.
Méltánytalannak érezzük viszont, hogy egy blog bárkit rágalmazhat cégmegjelöléssel anélkül, hogy legalább megkérdezné a másik felet, hogy mi is történt valójában.
Ami viszont külön érdekes, hogy egy korábban a blogon megjelent cikkben a T-mobile-ról írnak kritikát amiért nem javítják garancián túl az iPhone-t és éppen rólunk írták, hogy 8eFt ért megjavítottuk azt, amit a T-mobile 70e-ért cserélt volna ki. Egyszer fent egyszer lent.. :S
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:07:31
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.15. 14:09:10
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:10:34
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:11:44
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:13:32
A történet így egész másképp hangzik.
Viszont nem esett szó a fogvatartásról. Nem cáfolták.
PITTA 2012.10.15. 14:13:52
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:15:11
A gumi nem elengedhetetlen. Tudod mi elengedhetetlen? A pillanatragasztós tubus. Na, azt tartottam egy idejig, mikor melléfolyt.
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:15:23
PITTA 2012.10.15. 14:15:54
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:16:42
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:16:45
de. elengedhetetlen. mer fognia köll a zelőlapot a hogyhíjjákhó. és amit fogni köll, az elengedhetetlen.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:17:38
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:19:59
Manyecska 2012.10.15. 14:20:09
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 14:21:56
Mi a lényeg?
Manyecska 2012.10.15. 14:22:35
PITTA 2012.10.15. 14:23:04
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:23:36
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:23:46
Dr. Körömlakk ® 2012.10.15. 14:25:07
@atpijkamo: temeg nemodafigyelésből magadnak válaszolsz énhelyettem. csacsifiú.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 14:26:01
Égő házban még nem dugtam.
Pláne nem szifonnal a kezemben.
Bisztos jó vót!44!!!!4
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:31:36
Manyecska 2012.10.15. 14:32:30
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:33:20
helianthus 2012.10.15. 14:33:45
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:33:47
@dr. phil. Sün‼ ツ: pedig jól hangzik, nem kell tökölni az előjátékkal meg a qrás utáni tánclépésekkel. Asszem.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:35:24
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:37:43
Manyecska 2012.10.15. 14:38:11
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 14:39:37
@Manyecska:
Napersze!!
Mingyá videót róla, mi?!
A perverz mindenit neki!!44!69!!4
@Rosszindulatú Vászka:
Naja.
Meg fázni se fázik az ember segge, nem úgy, mint a hajnali sátorlaptól...
Manyecska 2012.10.15. 14:41:08
batmann 2012.10.15. 14:41:21
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:42:10
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:42:32
Gondolom 3 hét után már elege volt... És különben, gondolom ha ezt elmondtátok volna neki, amit itt leírtok, akkor megértőbb lett volna.
Főleg, hogy ő azért úgy néha érdeklődött ezek szerint, hogy mégis mi van, talán lehetett volna tájékoztatni.
A lopást meg nem lehet a rács lehúzúsúval megakadályozni, mert ti húzzátok a rövidebbet.
Ha kisétált volna is tudjátok kiő, hol lakik, lehetett volna bejelenteni.
Különben kicsit nagyon magyarázkodás szaga van.
helianthus 2012.10.15. 14:42:51
Ezek után mi a biztosíték, hogy nem csináltak még több hibát a gépben, amit csak egy üveglap beragasztásra adtak be hozzájuk?
Manyecska 2012.10.15. 14:43:20
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 14:43:40
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 14:44:59
Meddig?
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:45:19
@Manyecska: már ahol ugye létezik cekcuális kultúra. Én úgy szokom - bár én nagyon romantikus és figyelmes vagyok - hogy lekenek két sallert és a képibe üvöltöm, hogy kussojjál ribanc, haggyál aludni mostmár. Persze, csak akkor, ha már nem érdekel a tévéműsor.
Félre Beszélő 2012.10.15. 14:45:25
Kamu!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:45:31
@helianthus: azért nem ragasztotta vissza, mert akkor nem lehet befejezni a javítást. nemtom mi mibe került rajta :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:45:35
Ez nagyon sokáig szokott tartani, az igaz, de amúgy ezt miért nem mondtátok a postolónak?
@PITTA: Van kamera, és van rendőrség, a nő címét meg tudják. Ezt kellett volna vele közölni, és nem a rácsot ráhúzni, mert az önszopatás :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.15. 14:46:48
@Félre Beszélő:
Igen, a rendőrhívást hiányolom a rács mellől.
Manyecska 2012.10.15. 14:47:39
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:48:47
Manyecska 2012.10.15. 14:49:19
lordjim 2012.10.15. 14:50:02
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 14:50:39
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 14:56:35
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:01:10
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 15:02:36
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:03:17
megint 2012.10.15. 15:04:15
Manyecska 2012.10.15. 15:05:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:07:50
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:09:04
Manyecska 2012.10.15. 15:15:59
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:17:16
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:18:18
Manyecska 2012.10.15. 15:22:21
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:25:24
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.10.15. 15:28:35
Köszönöm a bókot, igazán nem kellett volna...
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:30:17
FDToth 2012.10.15. 15:30:44
Jelen esetben mivel a szeviz kárt okozott, gy nem rendlegetnie kellett volna új alkatrészt, hanem fizteie kelett volna kártérítést az ügyfélnek. ennyi. itthon sajnos másképp mennek a dolog és néha csak és kizárólag erőszakra erőszakkal lehet válszoln. sajnos:(
Manyecska 2012.10.15. 15:32:09
Manyecska 2012.10.15. 15:33:30
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:35:04
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:42:49
régebb óta vagyok Subban mint te 2012.10.15. 15:44:22
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:46:08
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 15:46:39
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.10.15. 15:48:16
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 15:48:47
Manyecska 2012.10.15. 16:19:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.15. 16:23:03
igi1 2012.10.15. 16:41:07
AJJAJ....
Súlyosbodik a helyzet! :D
Ez így van, Amerikában nevetve kifizetnek simán egy iPod touchért 90 ezret is akár, ott, ha egy éven belül elromlik, és nem cserélik ki netán, akkor dobják a kukába és vesznek újat.
De természetesen OTT cserélik, egy év után is. Mert nem engedhetik meg maguknak azt, hogy elégedetlen legyen az ügyfél.
Tájékoztattuk a hölgyet, hogy mivel éppen ég fölöttünk a második emeleti egyik lakás és nincs áram az épületben ezért azonnal nem tudjuk összerakni az iPodot.
LESZAROM ÜGYFÉLKÉNT, tőlem fel is gyújthatják a házat, ha egyszer bevittem valamit, javítsák ki határidőn belül, akkor fizetek.
Mindig azok a körülmények. Ég a ház, persze.
Az iPodot az új kijelzővel egy fizetési ígérettel és némi rossz szájízzel az ügyfél elvitte.
Azért, aki tényleg PROFI, nem engedi, hogy az ügyfelek fizetés nélkül elvigyenek bármilyen javított eszközt.
Milyen kereskedők ezek?
Még hogy elégedett ügyfél, meg visegrádi utca.
Komolyan, oda fogom vinni én is a telefonomat, ha már ilyen hülyék.
igi1 2012.10.15. 16:43:20
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 16:56:29
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.10.15. 17:08:45
igi1 2012.10.15. 17:27:09
Vagy iphone, vagy ipod nano, vagy macbook, vagy ipad.
Ipod nano 6, ipod touch teljesen felesleges. Akkor már Iphone.
Nem is értem, az ipad-nál is minek van bekapcsológomb.
Na meg azt se, hogy lehet azt elszarni. Addig nyomkodod, míg elkopik????
Aureliano Buendía 2012.10.15. 17:40:51
Zirowe 2012.10.15. 17:57:25
"Az Apple álláspontja szerint az iPod touch készülék nem szedhető szét és nem javítható, ennek megfelelően hivatalosan alkatrészt sem lehet rendelni hozzá. "
Miért takaródzik az apple álláspontjával egy olyan cég, aki arra szakosodott, hogy az ilyen "javíthatatlan" készülékeket javítsa?
Másrészt először azt írják, hogy a készüléket összeszerelték, a szerelést befejezték, majd elkezdték tölteni, később már azt, hogy még szerelés közben nem ragasztották vissza a későbbi könnyítés végett.
Ez is ellentmondás.
Persze a szerintük lopásra személyi szabadság korlátozással illik reagálni.
Bár, aki apple terméket vesz és ilyen zúg helyekre jár, az meg is érdemli ezt az egészet.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.15. 18:39:54
Lúzer e vagyok?
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.15. 18:48:44
Ezt mindenki tudja, és mégis milliók megveszik ezeket a túlárazott szarokat. Egyszerűen nem értem... Miért?
közödeszed 2012.10.15. 18:56:40
hivatalos szerviz: locate.apple.com/hu/hu/#
support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&geo=United_States&product=ipod
Megdobbent 2012.10.15. 19:02:36
Manyecska 2012.10.15. 19:26:08
Kifordított kacagány 2012.10.15. 19:29:05
hüppögő, elégedetlenkedő vásárlónak meg nem adjuk a kezébe a szarját amíg nem tejelt.
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.15. 20:26:09
Én is vittem hiper-szuper hájpolt laptopszervizbe a nemgaris szaromat.
Előzőleg kivallattak: kiféle, miféle, mi baja, s adtak egy előzetes árajánlatot. Ezen felbuzdulva vittem hozzájuk a cuccot és jött a vadászozás: nem javítható, mert ŐRÉGI típus. Típust, sorozatszámot is írtam. Akkor nem látták, csak a helyszínen?
Ezt meg akartam írni a vendégkönyvükbe, de kihullott Cenz Úr rostáján. (Talán ezért februári az utolsó bejegyzés?)
A vendégkönyvnél (miattam?) megjelent egy figyelmeztetés: csak dicsérni lehet őket, a problémát inkább személyesen intézik el. jah, hajtassam el magam ismét? Lehet, ez a megoldás, mert az e-mailre is csesztek válaszolni.
Anti Anyag (törölt) 2012.10.15. 20:50:28
megamenn 2012.10.15. 20:53:10
Mivel én is írtam negatív hangvételű kommentet az ifonszervízről, szeretném itt, és mindenki előtt kijelenteni, hogy egy arrogáns, tetű kis buzi vagyok, hogy rohadnék meg, demingyáá!
Éjjen a zifonszervíííz ! Pusztulllylylyylylylon a zügyfél!!!! Halááááááll a befőttesgumiraaa!!! Huaaaa!!
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.15. 21:05:10
Arrogéns tetű nem vagy, tanúsíthatom.
igi1 2012.10.15. 21:20:03
@atpijkamo: ne szójjà bele a felnőttek dolgàba
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 21:24:10
Xezs 2012.10.15. 22:00:28
kicsilany89 2012.10.15. 22:00:53
ha meg van kamera (elég vszínű, vagyont érő kütyük vannak ott), arra a vevő is hivatkozhatott volna
batmann 2012.10.15. 22:14:56
kicsilany89 2012.10.15. 22:15:17
tanulság:
Apple gariidő alatt cseréli a terméket, gariidő lejárta után meg sajnálja a dolgot, majd bemutatja az új modellt, amit a bótban pont forgallmaznak :)
- miért? mert nincs ingyen, időbe kerül, körülményes javítani - júzer meg türelmetlen (érthető vagy sem, az szubjektív) és kisebb csodát vár, lehetőleg tegnapra...
- megéri nekik? ohyeah >>> ha rajongó vagy, beletörődsz és veszel másikat...
ha nem, akkor azon is felháborodsz h nem ingyen javítják, nem azonnal vagy h elromlott gariidő után ill. igen össze is tud törni
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 22:23:05
Rosszindulatú Vászka 2012.10.15. 22:25:09
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.15. 22:28:42
kicsilany89 2012.10.15. 22:34:53
nálam pl pirospont a nemjavítósdi, hanem csere újra gariidő alatt... cipőben is utálom (megértem a kereskedőt, de sose lesz olyan, mint volt), ha javítják
Atörökk 2012.10.15. 22:38:29
igazságos 2012.10.15. 23:27:13
Az Ipod touch meg telefon SIM KÁRTYA nélkül, 80 ezer.
Remélem, vágod a különbséget.
Szóval, aki ipod touch-ot vesz, ott már eleve problémák vannak. :D
Amúgy jelentem, imádom az Ipadet, és rengeteget olvasok, tanulok vele! Okosodok, néha még homározok is rajta!
igazságos 2012.10.15. 23:29:14
Mindig ad nekem a postás olyat.
j311 2012.10.16. 00:49:47
Hogy lesz ebből 16 ezres kijelző?
megamenn 2012.10.16. 08:16:48
Carynara 2012.10.16. 08:44:13
"Az ügyfél feldúlt lelkiállapotban érkezett".
Na ez mindkettő erős csúsztatás.
1.) Ennek a gombnak semmi baja nem volt, amikor bevittem a készüléket, és ezt ők is elismerték. A hiba a javítás során keletkezett, a fentiek nagy része nekem új, mindig csak a "holnap", "jövő héten" választ kaptam, a harmadik hét várakozás után enyhén szólva hitegetésnek hangzott az egész.
2.) Feldúlt lelkiállapotom, azt hiszem érthetően, a rácslezárás egyenes következménye, plusz annak, hogy egy használhatatlan készülékért a szerelési ár több mint felét akarták behajtani rajtam.
Teszem hozzá a gondjaimat az iphoneszervíznek is megírtam, és érdekes módon nekem nem válaszoltak! Biztos "nem kapták meg az emailt".
Trackback 2012.10.16. 11:21:29
@megamen:
Öt évet dolgoztam szervizben, és anno egy idő után minden olyan okoskodó vevőnek, aki az árajánlat megtétele után az orrom alá nyomta az alkatrész kínai és/vagy gyári árát valami internetes web-shopból és/vagy piacról, azt szoktam javasolni, hogy tessék parancsolni, itt a rossz készülék, vigye, aztán rendelje meg mondjuk az ebay-en a hiányzó alaktrészt, aztán szakszerűen szerelje szét a készüléket, építse be, majd szerelje össze.
Ja, hogy nem ért hozzá?
Igen, pont ezért (is) lesz 16.000,- forint javítási költség egy ötezer forintos alkatrészből, túl azon, hogy két szakképzett ember foglalkozik vele napokig, és tudom, vérlázító, de a rezsiköltség és az adók kitermelésén kívül valami haszonra is szert kell tenni, mert ha nem, egy hónap múlva nem lesz hova vinni a cuccot, mert le kell húzni a rolót.
Trackback 2012.10.16. 11:25:41
@j311:
PS:
Egyébként megsúgom: egy 90cm átlójú Panasonic vagy Sony LCD tévének a kínai gyári alkatrészeinek összköltsége kb. nettó 20.000,- forint.
Ebből az árból hogyan lesz a Média Markt-ban 100.000,- forint, akciósan, úgy, hogy minden droid egymást tapossa érte, "mert most jó áron van"?
:)
megamenn 2012.10.16. 15:39:45
Ne szívd magad feleslegesen, ebből te mit hamozol ki?
"a képernyő pedig két befőttesgumival van rárakva, és közli, hogy 16 000 ft lesz."
"hogy ha benne hagyjuk az új kijelzőt, akkor legalább az alkatrész árát fizesse ki"
szepi79 2012.10.16. 17:32:47
Xezs 2012.10.16. 19:58:32
Agyalap 2012.10.17. 13:41:07
2000-ből kijön a kiló műanyag, meg 30 deka vaspor, azt' ugyanott vagy...
Agyalap 2012.10.17. 13:54:36
Stb.
2012.10.17. 14:50:20
A szabadság jogának megsértése nagyobb bűn, mint a lopás jelenleg. Egyébként meg hogy lehet lopásnak nevezni, ha valaki a szervizből javítatlanul el szeretné vinni a saját tulajdonát? Hazudni is jól tudnak úgy tűnik.
Carynara 2012.10.17. 21:07:38
"Egyébként meg hogy lehet lopásnak nevezni, ha valaki a szervizből javítatlanul el szeretné vinni a saját tulajdonát? Hazudni is jól tudnak úgy tűnik."
Ezt én sem nagyon értem. Persze vágom, hogy az üveg nekik is pénzbe került, de azért meg sem próbáltak még elnézést sem kérni (!) hogy elrontottak valami mást rajta, nemhogy kompenzálni érte. A iPod egyébként javíthatatlan, mint kiderült, köszönhetően az iphoneszervíz "szakértelmének".
Carynara 2012.10.17. 21:26:48
"Csak kombinálok. Te mit tettél volna? Ha nem pirítanak a hölgyre simán kisétált volna a 15000 forintos kijelzővel, mert az neki jár. Persze egyikünk se volt ott, lehet hogy egy 3. féle történet lenne igaz. Ahogy a fizetés nélküli távozás, úgy a fogva tartás se szép dolog..."
Fontos részlet, hogy nem visszatették a kijelzőt, és minden maradt a régiben, hanem TÖNKRETETTEK rajta valamit, ami miatt végül az egész javíthatatlannak bizonyult. Természetesen a működőképes, javított készülékkel nem sétáltam volna ki, nem ártatlan szervízekből lopkodom a kínai alaktrészeket megélhetés gyanánt. Ha kifzetem nekik a 16000-et, és utána jövök rá, hogy végleg tönkretették, akkor...? Ezt se be nem vallották tisztességesen, se megoldani nem tudták, se a felelősséget nem hajlandóak vállalni érte.
Egyébként a bolti kamerára én is kíváncsi lennék, remélem a hátsó részen is rögzít mindent, mert gyanúsan elvitte "visszacserélni az üveget", majd 10 perc múlva rájött, hogy "nincs meg" a ripityára tört kijelző, amit három hete hoztam be... Tisztességes banda, mi?
PITTA 2012.10.18. 06:34:55
A törött kijelzőt én nem dobtam volna ki a folyamat lezárásáig, az tuti.Valószínű én is is ideges lettem volna a dologtól, de az üzlet érvei is védhetőek, főleg úgy hogy gyárilag erre a gépre nincs alkatrész support, tehát vegyél másikat. Így gyakorlatilag az üzlet is jobban járt volna ha elhajt, ehelyett próbáltak találni egy piaci rést és segíteni a magukra hagyott Apple tulajdonoskon, de ez esetben sajnos hiba csúszott a folyamatba.
Itt egyértelmű hogy a bolt hibázott, de az új kijelzőt se illik kivinni fájdalomdíj gyanánt, még akkor se ha elcseszték. Szerezzenek akkor egy másik gépet. Bár a nagy mobilszolgáltatók szakszervizei se vállalnak garit arra, ha szétszedik nem lesz rosszabb! Ennek olvass utána. Beviszed hogy baja van, szétszedik elromlik és aztán megkapod zacsiban a darabjait, majd lobogtatják az aláírt papírt hogy benne van hogy felelősséget nem vállalnak...
2012.10.18. 14:21:56
Borpince 2012.10.19. 02:17:04
deuce 2012.10.19. 05:13:08
Na meg azt se, hogy lehet azt elszarni. Addig nyomkodod, míg elkopik????"
lehet, hogy Te nem érted mert nem használod. vagy pedig hatalmas troll vagy! :)
a home gomb szinte minden iphone-on és ipad-en elszaródik rövid időn belül (napok-max. 1 év), értsd: izomból kell nyomni. olyan embert nem ismerek, aki használta és még nem panaszkodott erre. utoljára múlt héten, előző szériás 1 évesnél fiatalabb készülék esetén is..
régi iphone-okon a bekapcsoló gomb is rakás szar volt. szétszedve látszik mennyire kínai dzsunka feelinget áraszt a készülék része ott. műanyag mütyürkére ragasztott zéró nyomáspontú gagyi flex fólia kéccá ezeré'.
a kínaiak az ebay-en (is) árulják 1-2 dollárokért ezeket a gombokat, gyakran százas/ezres packokban. ez eleve beszédes! :D
na meg ez is: "ipad home button not working Nagyjából 79 100 000 találat (0,29 másodperc)"
az magyarázatra szorul, hogy minek fizikai gomb egy telefonra, vagy egy táblára? juj?
deuce 2012.10.19. 05:53:54
ha 1-1 UGYANOLYAN TÍPUSÚ készüléket ejtesz le, vágsz falhoz hasonló svunggal akkor is megvan az esélye, hogy egyiken betörik a kijelző és +3 pattanás után még végighorzsolja az oldalát is, a másiknak csupán pici karc a sarkán.
az emberek hülyék, és zabálják az erőltetett (és kamuzott) marketinget, mint a cukrot. :D
Xezs 2012.10.19. 07:08:20
CID 2012.10.19. 10:59:56
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.19. 11:05:32
vendriner aladár 2012.10.19. 18:46:43
CID 2012.10.20. 06:48:42
Viszont a rendőrség kiérkezéséig visszatarthatod. És ez tuti biztos, engem se csuktak le anno ! :-)