Naiv ügyfél teljesen tanácstalan, minthogy a UPS futárjai eddig egyszer sem találták meg a címét:
Szeretném leirni az UPS futárszolgálattal kapcsolatos történetemet, aminek még mindig nincs vége és gyakorlatilag kezdem teljesen tehetetlennek érezni magam. Az ebayon vettem alkatrészt a kocsimhoz, a német partner rosszat küldött. Akkor is az UPS "hozta" volna házhoz, öt nap után kaptam tőlük egy levelet, hogy a futár nem találta a cimet és a levél kézhezvételekor még másfél napom volt elmenni Vecsésre a saját kifizetett csomagomért, hogy ne küldjék vissza. Visszaküldtem a német partnernek a gátlókat, mert rosszakat küldött és megbeszéltem vele, hogy küldjem vissza az egész csomagot és küldi a jókat, valamint kifizeti a postaköltségemet. Ez valóban meg is történt, kifizette a postaköltségemet. Ennek már másfél hete.
A magyar postával küldtem, teljesen rendben megérkezett hozzá. Most rákérdeztem, mikor küldi el a jókat, mire közölte hogy már rég elküldte nekem. Kértem tőle tracknumbert. Felhivtam a UPS-t, akik már elsőre is hibáztak. Na kiderült, hogy ez alapján a szám alapján már múlt hét elején megérkezett a másodszori csomag magyarországra, csodák csodájára a futár megint nem találta meg a lakásomat, de most már legalább semmiféle értesitést nem kaptam. Hanem nemes egyszerüséggel öt nap után visszaküldték németországba, mondván hogy nem kerestem. Erre gyakorlatilag már nincsenek szavaim. Ráadásul a tracknumber alapján a UPS oldalán az szerepel, hogy „kiszállitva”.
Most ott tartunk hogy a német partner engem néz hülyének, mert ő azonnal elküldte a csomagot én meg nem vettem át. Nekem áll egy csomó pénzem a dologban, a kocsihoz kellene az alkatrész, a UPS telefonos ügyintézője meg nemes egyszerüséggel közölte, hogy ők nem hagynak értesitőt a cimen, gyakorlatilag most "igy jártam". Jelenleg nem tudom a megoldást. Remélem a német partner még egyszer utoljára elküldi nekem a csomagot, de ha megint a UPS-el, az megint nem fogja megtalálni a cimemet ,megint nem értesit semmilyen módon már csak azért sem és megint visszaküldi a feladónak a csomagot. Szerintetek hogy a rossebbe tudom megoldani, hogy ettől a tetves UPS-től megkapjam a saját csomagomat, amit a német partnernek már rég kifizettem és nekik is a szállitást?Ügyfélszolgálatuk ott Vecsésen nincs, panaszkodni nincs kinek, telefonos ügyfélszolgálaton leszarják a panaszomat, a hölgy a telefonba mint a papagáj csak azt tudta ismételgetni, hogy a futár nem találta a cimemet, csak kioktatni tudnak, mit lehet csinálni velük? Egyszerüen teljesen tehetetlennek érzem magam a UPS futárszolgálattal szemben, nem hiszem el, hogy ma magyarországon egy fővárosi lakáscimet nem tud beazonositani a futár. Főleg úgy, hogy a kaputelefonon is kint van a nevem és mindig van a házban otthon pár öreg lakó, akik beengedik a postaládához, hogy betegye az értesitőt hogy ott járt. Sajnos lakáscim, nem munkahely ahol 24 órás portaszolgálat van.
Gondolkodom rajta, hogy minden fórumon ahol tudom feljelentem a UPS-t, csak sejtem hogy nem lesz semmiféle értelme, nekem ettől még nem lesz csomagom, sőt még kevésbé fognak "megtalálni" a cég futárjai. Magyarország 2012, majdnem Európa.
Az utolsó 100 komment: