Tékozló Homár

Befolyik a dzsuva a Teka sütő ajtajába

2012.10.29. 12:01 | jackyll | 96 komment

Etele nem érti, az mitől nem garaciális hiba, ha beszivárognak a gőzök a sütő ajtaján található dupla üveg közé.

Idén márciusban vásároltam egy TEKA HE615 típusú elektromos sütőt. Néhány hete észrevettem, hogy a sütőajtó két üveglapja között a sütés során keletkező gőzök és mindenféle párák fogták magukat, és belülről befolytak a két biztonsági üveglap KÖZÉ, rászáradtak, és ott éktelenkednek, és nem tudom letörölni, bármennyire is próbálom. Megnéztem közelebbről a sütőajtót, hátha egy egyszerű, háziasszonyok által is megoldható problémával állunk szemben, és néhány kallantyú kipattintásával szét lehet szedni az ajtót. Nem, bizony négy szép csavar fogja össze az ajtót (illetve vele együtt az üveglapokat). Paraszti agyammal úgy okoskodtam (és már volt jó pár típusú modern sütőm az évek során), hogy az üveglapoknál a tömítés/szigetelés rendetlenkedik, mert az nem természetes folyamat, hogy csak úgy becsorogjon közéjük mindenféle dzsuva, egyrészt esztétikailag sem éppen szép a vadi új konyhában, másrészt meg ki tudja mikor feszíti szét vagy robbantja be nekem az üveget a közé szivárgó gőz. Abban a boldog tudatban, hogy hurrá éljen még bőven garanciális a cucc, és nem is valami kamu noname sütőről van szó, felhívtam a hivatalos szakszervizt, hogy legyenek szívesek kijönni és rákukkantani.

A telefonos kisasszony kedvesen meghallgatta a panaszomat, majd közölte, hogy ez nem garanciális probléma, olvassam el a sütőm tájékoztató füzetecskéjét. Ugyan ezt már megtettem, de ráálltam, újra elolvastam, ahol ugyan valóban írnak olyan típusú sütőről, ahol az ajtó üveglapját le lehet venni, két kis kallantyú elhúzásával (fontos!), de az enyém pont nem ilyen. Visszahívtam, mondtam neki, hogy mégiscsak ki kellene jönniük garanciában, erre felvette az adataimat, mondván, ma délelőtt kijön a szerelő.


Éljen, éljen.

Ma reggel már megint nem éljen, ugyanis felhívott a szerelő (nyilván alvállalkozó), hogy ő ugyan kijön, de ez nem garanciális probléma, kiszállási díj és munkadíj fizetendő. Mondom neki, ez most komoly? Ez az eset kábé olyan, mint ha vennék egy remek ablakot, aminél a pára belefolyna a két üveglap közé. Ott is kezdjem el szétszedni az ablakot??? Abban maradtunk, hogy én ezért NEM fogok nem kevés pénzt fizetni, szóval akkor akár ki se jöjjön, de írja rá a munkalapra, hogy kifogásom van a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban. Az előbb írtam a TEKA honlapján a supportnak, hátha máshova érkezik be a panaszom, mint a Fix-R Szerviz Kft, akik most próbáltak másodszor legombolni rólam szerintem alsó hangon tízezer forintot. Ha nincs válasz, akkor szerintem irány a Fogyasztóvédelem.

Tudom, nem olyan nagy összeg, és a probléma sem akkora kaliber, amiért hadjáratokat indítanának szupernagyhatalmak, de iszonyúan dühít, hogy hülyének néznek. Kérdem én, elvárható bárkitől is, hogy nekiálljon szétcsavarozni a sütő ajtaját, kivenni a nem éppen egy dekás üveglapot, megnézni, hogy rendben van-e a gumitömítés az üvegnél, vagy ez pont a szakszerviz feladata lenne? Szerintem erősen az utóbbi.
A másik variáció, hogy én vagyok eltévedve, és mindenki hülye, csak én vagyok a helikopter. Ez estben berakom a fejem a sütőbe, és párszor rácsapom az ajtót, hátha kiverem a fejemből ezeket a balga téveszméket. :)

(Sajnos ez az egész egybevág az életem 35 éve során tapasztalt remek magyarországi garanciális ügyintézéssel, ahol a szakszervizek - tisztelet a kivételnek - inkább csak intézményesített bűnszövetkezetek, mintsem a vásárló megelégedésére törekvő szolgáltatók.)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.10.29. 12:06:27

Azén sütőm Teka!
Befolyik a dszuva!
:)

2012.10.29. 12:11:02

A másik variáció, hogy én vagyok eltévedve, és mindenki hülye, csak én vagyok a helikopter. Ez estben berakom a fejem a sütőbe, és párszor rácsapom az ajtót, hátha kiverem a fejemből ezeket a balga téveszméket. :)

Ez szép volt! :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.29. 12:24:18

@cirróka: Ezen én is visítva nevettem. :-)

2012.10.29. 12:24:36

Én azt mondom várd meg amíg elbaszódik alul is a tömítés és akkor ott kifolyik az egész trutymó!

PITTA 2012.10.29. 12:27:12

Ezt így elsőre nem is értem. A mi sütöajtónk 3 rétegű, de oda csak a készülékház áthűtését követően jön levegő, ezzel az üvegajtót is hűti. A sütőtér addig hermetikusan el van zárva míg ki nem nyitom az ajtót. Ha kinyitom csak gőz jön, semmi fröcsögés. Nemértem...

gelsystem 2012.10.29. 12:34:31

az ideális sütő:
kis faszenes törött üvegű asztal alatt.....ha lehet, műemléki környezetben
.
.
ha rálehelsz az üveglapra, FEL-VE-SZI-A-HAN-GOD!!!!!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.29. 12:34:39

vagy lehet, hogy néha ki kéne pucoválni a sütőbül a dzsuvát?

England win The Ashes! 2012.10.29. 12:35:33

A panyoloknál válság van, ez az egyik jele.

@PITTA: Biztos mert nektek más típusú a sütőtök.

2012.10.29. 12:42:16

@Giraffa Camelopardalis Phd.: ez mind a hatásmechanizmus miatt van.

Stirlitz az új fegyverével játszadozott. Vajon mekkorát szólhat? Gondolta Stirlitz.
Ekkor Müller felkukorékolt az ablak alatt.
Egy jó asszony mindent megbocsájt! Gondolta Stirlitz!

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2012.10.29. 12:42:51

A posztoló szerencsére beismerte, hogy ő a hüje, úgyhogy más tennivaló itt nincs is. Kérem a következő posztot.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 12:43:01

@gelsystem: És a bogratsch-ról se feledkezzünk meg, mert az is FONTOSCH tartozék!!!!!!!!!!

Rosszindulatú Vászka 2012.10.29. 12:43:23

Kedves PoszToló!

Javaslatom a következő: szervizt felhívod, hogy valami baj van a sütővel, mert kijön a gőz, hiába csukva az ajtó, meg rémísztő furcsa hangokat hallat, már be sem mered kapcsolni. Ne hagyd, hogy látatlanba elhajtsanak. Nemár látatlanba eldöntse az a majom a hibát vagy, ha akkora májer, javítsa is meg távgyurcsokozással.

parkolok.com 2012.10.29. 12:45:06

szerintem a sütőd kitakarítása pont nem garanciális probléma.

PITTA 2012.10.29. 12:46:31

@Dr Jozef Vengloš: Igen, a mienk Samsung. Viszont amit nem értek, hogy a TEKA már akkor sütőt gyártott amikor a Samsung még nem is létezett. Itt valami gyári hiba lehet, vagy a user nem tud normálisan sütni.

2012.10.29. 12:48:02

Chuck Norris felidegesítette Békéscsabát!

England win The Ashes! 2012.10.29. 12:51:19

@PITTA: Igazából nem is annyira a márkára utaltam (bár nyilván az sem mellékes), hanem bizonyára a sütőknél is van alsó-, közép- vagy felső kategória, ahogy minden más terméknél.

Rosszindulatú Vászka 2012.10.29. 12:54:25

@Dr Jozef Vengloš: addig nincs baj, míg Békéscsaba nem idegeli Chuck Norris urat.

England win The Ashes! 2012.10.29. 12:56:37

@Rosszindulatú Vászka: Csak egy ember van, aki Chuck Norrist megállíthatja.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.29. 13:04:57

Szép sztori. A TEKA anyacégnek kellene írni, hogy a magyar képviselet nem áll a helyzet magaslatán.
A szerviz meg oda megy, ahova a képviselet küldi.... Saját zsebre dolgozgatunk...?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.10.29. 13:11:58

A Karancs sparhertommal nincs ilyen gond.

2012.10.29. 13:38:12

@agresszív kismalac: A Karancs sparhertommal nincs ilyen gond.

Főleg az üveg nélküli változattal!

helianthus 2012.10.29. 13:41:41

Szerintem tök gáz, ha egy sütőajtót szét kell csavarozni, hogy kitisztítsd az üvegek között. Ez tényleg valami tömítős hiba lehet, azt fiszont el tudom képzelni, mert élénk a fantáziám, hogy az üveglapt tömítés hiba az nem garanciális hiba.
Most kéne valami szaGember, aki elmondja, hogy jól gondolom-e és ha igen, akkor mégis mi a búbánatos mákoscsigát kellene a posztolónak csinálni, hogy a gondja megoldódjon?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.10.29. 13:48:15

@helianthus: mondjuk rendelhetne pizzát, hogy ne dzsuvázza össze a sütőt.

2012.10.29. 13:53:37

Akkor jöhet a jól bevált WD-40! 444! Nyóc!
Tényleg! Hun a Sün? Elromlott a nukleáris kakukkos órája?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 13:54:33

Kedves posztoló!

Ha az üveglap eltörne a füredi üvegasztal mintájára, akkor meg tisztítani sem kéne.

Szerintem hívjátok meg Attilát (asszem ő volt EDE vendége) ő már gyakorlott az üvegdolgok összetörésében.

Arra viszont figyeljetek, hogy bográcsozni lehessen nálatok, mert különben nem fog hozzátok menni, vagy ha megy is, akkor pedig felkerültök a Homárra Ti is. :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 13:56:03

@helianthus: Csavarhúzót fog és szétcsavarozza.

Viszont lehet, hogy így meg elveszti az egész sütőre a garanciát, merthogy szétszedte :)

Manyecska 2012.10.29. 13:56:52

Nem értem, beszorult a macska az üveglap közé??

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.29. 13:59:54

@helianthus: Miért ne lenne garis hiba... Ez pont olyan, mint egy volt kollegának a kandallója, ami az üveg tömítése mellett elkezdett füstölni.
Felhívta a gyártót, ahol közölték, hogy ez természetes, mert az a tömítés nem hőálló (egy kandallóban vaze).
Kicsit veszekedtek, aztán postán kapott (ingyen) egy új tömítést, ami már hőálló lehetett, mert az azóta is jó..

lutria 2012.10.29. 14:00:08

Nem értem a problémát,nekünk ugyan csak elektrolux sütőnk van,abban még tömítés sincs a két üveglap között-a csupasz fémre fekszik fel az üveglap-az anyám már rutinból nyúl a csillagfejű csavarhúzóért a két csavar kitekeréséhez ha pucolni akarja.

manes 2012.10.29. 14:05:12

@Dr Jozef Vengloš: Chuck Norris egyszer hasmenést kapott. De nem fogadta el..

Manyecska 2012.10.29. 14:08:14

@manes: :))) "csak egyedül még ő jár MALÉVvel"

Rot 2012.10.29. 14:13:38

@ColT: Egyetéretek

A német anyacégnek kell panaszkodni.
Fotóval.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 14:56:27

@Rot: A magyar leánycégnél meg féltéglával.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.10.29. 15:40:19

szerintem egy jó nagy pofánvágás jár a cégnek!

igi1 2012.10.29. 15:51:55

akik most próbáltak másodszor legombolni rólam szerintem alsó hangon tízezer forintot.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.10.29. 16:27:14

@Jani haverja: es legyen a hutto megfelelo meretu
amugy meg kell mondani nem latja mikorra kesz az almaspite a dzsuvasodas miatt es mindig odaegeti ami lelki traumat okoz es a ferje a valast fontolgatja, agyerek pite nelkul megallt a fejlodesben stb.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 16:50:39

@hagyma: És lehet diszkréten szoptatni a konyhában?

Megannyi kérdés...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.10.29. 17:27:37

@igi1:
Üzembe helyezés az első. Hiába elektromos a sütő, az hogy bekötik a hálózatba ennyi pénzt kóstál.

A gázosnál meg a meghúzzák a hollandit az kerül ugyanennyibe.

Vagy a kéményseprőnél az ellenőrzés (nem kotrás, véletlenül sem).

Biciklinél a kerékcsavar, ülés, kormány beállítása.

Sorolhatnám még... Sokan persze megoldják maguk és ezért elveszítk a garit. megint mások, meg a 6kw villanytűzhelyet rákötik a másfeles alu vezetékre (szigorúan patkolt biztosíték mellett)...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.29. 18:20:03

A poszt tolónak szintaktikusan tökéletes igaza van. Egy háziasszony nem kötelezhető 4 csavar kicsavarására. Pont. Nekünk az Fagor sütőbe ment be a dzsuva az ajtó két üveglapja közé. A kitakarítása közben eszembe se jutott, hogy ezt a szerviz is csinálhatná garanciában. Velem van a hiba. Ki kéne hívnom a szerelőt. Persze mobilon hívogatni az ügyfélszolgálatot órákig, mert itt az a divat. Aztán várni a szerelőt, beebgedni. Nézni, ahogy szarakodik a 4 csavarral. Utána fölmosni. Eh.

Anomalocaris (törölt) 2012.10.29. 18:21:07

Nekem az elszívom Teka! Kezdjek aggódni?

England win The Ashes! 2012.10.29. 19:15:37

@Rot: Miért, a Teka nem panyol cég? Csak mert nekem úgy rémlik, hogy de.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 19:45:07

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: Na, akkor azzal az elszívóval lehet diszkréten szoptatni ezek szerint :)

megamenn 2012.10.29. 20:04:35

Nem tanultok... pi-ro-lííííí-zis. Ez a kulcs.
@Gate of the gothic-sceleton monster's throat:
nekem meg a könyvespolcom ( az az egy )

Xezs 2012.10.29. 20:16:11

Éljen, éljen.

Amúgy az üveglap is csak azért kell, mert az embereknek van egy olyan hülye szokásuk, hogy imádnak kukkolni. Fasznak kell állandóan leskelődni, le az üvegajtóval, éljen a telifém ajtó!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.29. 20:51:07

Új magyar népdal:

Befolyik a, befolyik a
Dzsúva a sütőbe.
Be is ment a két üveglap közbe.
Nem győztem én a szerelőt várni
Mégegyszer várni,
Mégegyszer várni,
Szét kellett a szét kellett a
Sütő ajtót CSAVAROZNI!

(A "Zöldre van a zöldre van a
rácsos kapu festve" alapján.)

Elég rossz, de azért jó :)

Megdobbent 2012.10.29. 21:02:56

Ez a teka valami kamu noname sütő.

Megdobbent 2012.10.29. 21:05:47

Demost az etele a fiu vagy lany?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.29. 21:55:12

@Giraffa Camelopardalis Phd.: Nemk fér hozzá. A takarításhoz nem kéne csavarnyúzót adni a gyenge nők kezébe!
@parkolok.com: Olvastad?

helianthus 2012.10.30. 09:10:28

@Jani haverja: na ugye, hogy egyedül is rájöttél? Meg amúgy nem annyira gyakorló háziasszonyként, bár takarításban penge vagyok, a tökömnek lenne kedve hetente csavarozni meg tisztítani azt a vacakot, mennyire életszerű ez már?

helianthus 2012.10.30. 09:11:25

@ColT: csak azért írtam, hogy nem garis, mert a posztot tolónak ezt mondták. Tényleg dunsztom sincs róla, az-e?

Anti Anyag (törölt) 2012.10.30. 10:09:16

Ez tényleg nem garanciális probléma, vettél egy alapból szarul tervezett sütőt.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.30. 13:25:48

@Anti Anyag: Igazad van :)

Bár inkább szegénynek :(

alfa.orionis 2012.10.30. 15:13:57

Mindent meg lehet szokni. Az én sütőm se nóném,sőt! ennek ellenére egyszerre sütni és főzni a hozzá tartozó (egységes vezérlőpanel!!) kerámialapon nem lehet, mert a sütő hője felmelegíti a a főzőgombokat, azok deformálódnak és visszahűlésig nem tekerednek semerre.
Namármost, a huszadik kiszállás után is csak a csodálkozás megy, hogy ilyet még soha, egyiknél se, ez nem lehet(bemutatom ám a konyha éke nagy tudását!)Panelcsere 25 ezerért, ugyanaz. Feladtam. Vagy sütök, vagy főzök:Đ (mivel amúgy sem voltam egy nagy sütögető, a garancia lejárt anélkül, hogy egyszer is bekapcsoltam volna a sütőt.Az első alkalom egy karácsonyi dínom-dánomnál jött el, ott is maradtunk kaja nélkül)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.10.30. 15:44:57

@alfa.orionis:

1 Fagor

2 Főzni indukcióson jó, olcsóbb, gyorsabb, nem melegszik túl.

3 Külön tűzhely, sütő. Ha az egyik elromlik, csak azt kell megvenni.

Nem szabad venni egyben fénymásoló-nyomtató-fax-telefon-TV-roller kombókat.

copyRight 2012.10.30. 15:49:20

@Jani haverja: hm, te vagy Pákó dalszövegírója? :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.30. 17:44:15

@copyRight: Nem, de még lehetek, ahogy mondani szokták :)

England win The Ashes! 2012.10.30. 18:53:10

@Rot: Aha. Közben, mivel felkeltetted a kíváncsiságomat, utánanéztem. Neked van igazad.

SarahConnor 2012.10.31. 06:42:57

A sütő takarítása nem garanciális munka blablabla... Anyám gond nélkül szétszereli a süőt, jaj de vagány... Na igen, más kérdés, hogy kötelezhető-e erre... Őszintén csodálkozom, hogy aki szemmel láthatóan a nulla szélén áll értő olvasásból, az miért érzi úgy, hogy kommentelnie kell...

Ez igenis garanciális probléma, valami nem klappolt összeszerelésnél. Nyilván itt egyeseknek tökéletesen megfelelne egy dzsuvás sütő, aminek az üveglapjai közé berohad a zsíros lerakódás, nem szabad belenyugodni, nem szabad hagyni, hogy lerázzanak. Én is azzal értek egyet, hogy kissé másképp megfogalmazott panasszal el kell érni, hogy valaki kijöjjön, és legalább elkezdődjön valami , amíg tart a garancia.

vénszivar 2012.10.31. 07:04:56

@Fenimore: Igazad van. Ha pl. egy gépkocsinál a megvétel után egy esőkor beázna, nos az nyilván gari hiba ! Nem pedig elhanyagolható s a tulaj törölgesse egy ronggyal örökkön örökké.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.10.31. 14:05:37

Posztoló mellékelhetett volna egy képet. Igényem lenne rá. Kevés a képes poszt, és ami van, az is a "földönkívüli alienek zabálják a kajámat!!!!" témában.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.31. 19:54:50

@vénszivar: DDD
Egyébként a Delhusa nem albán albán, hanem kosovar, azaz koszovói albán, viszont az unokatestvére itt árul a tiranai ruhapiacon :)

titokmacsek 2012.10.31. 21:15:24

szerintem egy sütőtökre baromi felesleges az ajtó. bár Halloween, ugye...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.10.31. 21:53:10

@titokmacsek: Meg egyébként sincsen igazából sütőtök, mert a tök nem tud sütni...

titokmacsek 2012.10.31. 21:56:00

@Jani haverja: tudtam, hogy érdemes idejárnom. Erre eddig nem is gondoltam.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.01. 01:45:56

@titokmacsek: Eddig én sem, csak feldobtad a magas labdát, aztán arról jutott eszembe :)

titokmacsek 2012.11.01. 12:24:18

@Jani haverja: örülök, hogy fejleszthettem a személyiségeden, nagyon szívesen, humán tanácsadás 14.200,-Ft, ÁFA nélkül, számla nélkül :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.01. 18:16:07

@titokmacsek: De ez az előző még csak az ingyenes "vevőcsalogató" próba személyiségfejlesztés volt ugye? :)

titokmacsek 2012.11.01. 18:28:43

@Jani haverja: sajnálom, meghallgattad, ráutaló magatartással szerződést kötöttél. Behajtatom, vagy mehetsz az adósok börtönébe.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.01. 19:00:02

@titokmacsek: Ha kijössz érte ide Tiranába, odaadom a lóvét, de csak időarányosan, azaz dolgoztál vele kb 1 percet, tehát 14.200 Ft / 60 = közelítőleg 237 Ft :)

Annyi forint van is nálam itt :)

DDD

titokmacsek 2012.11.01. 19:12:40

@Jani haverja: tudod te, hány munkaórányi agymunka van ebben?!
egyébként akkora az ajánlat, hogy már össze is csomagoltam az útra :P :D

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.11.01. 22:49:30

@titokmacsek: Gyere nyugodtan, most éppen az alsó lakás üres, mondjuk jövő hét közepén jön egy cég képviselője, de addig ok :)

titokmacsek 2012.11.01. 23:38:42

@Jani haverja: óbazmeg, férfiak! azt hittem, egy életre! :D tanács fele vissza! :D

Szántó Attila 2012.11.02. 21:43:23

jackyll

Ha az új protézisedbe ragad a dzsuva a fogászod mossa a fogadat garanciába?
Ha kutyaszarba lépsz, a cipőd a suszterrel tisztítatod?
Ha az alsógatyádban „betyárkörtét” raksz a szabót hibáztatod?
Mitől is garanciális az általad összeszart legolcsóbb sütő?

lordjim 2012.11.03. 21:03:58

@Rot: Já,genau,...ahogy a doni kozákok mondanák.

Megdobbent 2012.11.04. 02:36:20

@Szántó Attila: jackyll csak a szerkeszto, te Etele ekezeseben vagy, akirol en azt sem tudom, milyen nemu :/

Szántó Attila 2012.11.04. 16:31:29

@Megdobbent: Ok! Új vagyok, nem ismerem az oldalt. Mondjuk, ami feltűnt mindent és mindenkit büntetlenül lehet itt mocskolni? Senkiben nincs erkölcsi érzés? Ez a baj itt Magyarországon, nem becsüljük egymást, egymás munkáját. Úgy érzik embertársaim, hogy nekik mindent lehet és szabad. Összetrágyázzák a cuccaikat, majd a sz@rt mással takaríttatnák el „garanciában”. A szervizek azt végezhetik „garanciába” amit a gyártók megengednek! Ez nem a szervizek packázása!!! A Szerviznek tök mindegy „ki fizeti a révészt”! Egyébként a Media-Markt tele van ezzel a TEKA gyártmánnyal, nem hiszem, hogy „noném” lenne. Ráadásul EU termék nem Kínai…..

wowerman 2012.11.05. 16:23:16

nincs otthon esetleg egy férfi is...?

vénszivar 2012.11.05. 21:01:06

@wowerman: mért ? azok szoktak sütőt pucoválni ?!? talán kalapáccsal meg egyengeti........:) ha csak azt nem !

Xezs 2012.11.05. 21:23:09

@Szántó Attila: Neked sincs túl sok eszed, már megbocsáss. Egyrészt mit csodálkozol azon hogy lehet egymást szidni, ez egy blog baszod.

Másrészt már hogyne vinné vissza a sütőt garanciában a posztoló? Van két üveglap, ahova nem lenne szabad befolynia semminek se. Ha befolyik akkor a termék hibás.

Ez kb olyan mintha a zsír új kocsid szélvédője peremén befolyna az esővíz de te nem vinnéd vissza mert magadat hibáztatnád.

Itt az esetek 90%-ában mindig a posztoló a hülye de ez pont nem az az eset.

vénszivar 2012.11.05. 21:42:14

@Xezs: Frantasztikus ! 20-al ezelőtt pont ezt írtam. De @Szántó Attila: a maszkjával szembe mást mond, mint a maszk jelentése predesztinálná... "új még itt" :):D most nyílik még az értelme :DDD

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.11.06. 12:06:43

(Az volt már, hogy rohadjon meg a blogmotor?)

Na, akkor még egyszer, kb.:

@Xezs: @vénszivar: A sütők egy részénél igenis bejut a két üveg közé a pára, és ott le is csapódik a külső üveg belső oldalára a zsírgőz is. Ennek eltávolítására az ilyen sütők szakszerű takarítása (egy fazék víz az aljába, oszt' hagy szóljon) tökéletesen elegendő, se pirolízisre, se WD-40-re nincs szükség. A jobb (pl. Gorenje) sütőkön külön program szolgál erre a célra.
Akinek ez nem tetszik, az vegyen Mielét az ALDI-ból!

wowerman 2012.11.06. 13:52:11

@vénszivar: Talán esetleg kicsit több a műszaki érzékük (és jobb a helyesírásuk)

Szántó Attila 2012.11.07. 12:26:02

@Xezs: Igazad van, én vagyok a hülye! Elsőre nem fogtam mit írsz nekem, de a posztolók stílusa tényleg téged igazol. Egy dolog miatt azért vitába szállok veled. Ha az autóm szélvédőjén bejön a víz én is verem az asztalt cipővel, mint Hruscsov elvtárs az ENSZ közgyűlésén a hatvanas években. De az ominózus sütő ajtón nincs szigetelés víz ellen (vagy ETELE dzsuvája ellen)! Úgy van kiképezve, hogy a varacskos disznó felhasználók szét tudják szedni, ha már nem vigyáznak a cuccukra. Jópofa amikor mindenkinek van véleménye arról, hogy hogy kéne gyártani, működni és lövése nincs a tulajdonságairól. Egyébként én is panaszt tettem a gólyánál, mert a gyerek és a pelenka közé szorult a sz@r. Nem tudom, hogy vannak ezek a kölkök összerakva…..

Xezs 2012.11.07. 19:05:57

@Szántó Attila: Rökönyödj meg, csodálkozz, meséld el a haverjaidnak. Méltatlankodj!

SarahConnor 2012.11.09. 08:16:57

@Szántó Attila: Ismét egy szövegértési problémákkal küzdő másodikos.

Hogy megnyugtassalak: a hőálló üveglapokat nem kötelessége a vásárlónak szétszerelnie (sőt, ha szétszereli, tátoghat a garanciaérvényesítéskor, mint hal a szatyorban), és azok közé nem szabad semmilyen szennyeződésnek bemennie. Ez nem egyenlő azzal, hogy veszel valamit, és összekoszolod. Nem a sütőbe folyt bele valami sütés közben, hanem egy elvileg zárt részére becsapott a pára.
Csak azért árulom el mindezt, hogy ne b*sszon szét az ideg, hisz még a gyereket is tisztába kell tenned.
süti beállítások módosítása