Gabriella sehogy sem tudja átiratni az Allianznál tévesen detektált bonus-besorolását. A telefonos ügyfélszolgálatnak minden alkalommal elölről kell mondani a sztorit, emailre nem reagálnak, és legfőképpen nem csinálnak semmit a borzasztóan komplexnek látszó problémával:
Október elején volt a gépjármű kötelező felelőségbiztosításom évfordulója az Aegonnál. A Netrisken az adataimat beírva árajánlatot kértem, és mivel az Allianznál alacsonyabb díjú biztosítást ajánlottak, megkötöttem velük az új biztosítást. Ez még augusztusban történt. Amikor a kötvényt postán kiküldték szeptemberben, azon a bonus-malus besorolásom hibás volt (M1 helyett M4),ami a biztosítási díj szempontjából nem elhanyagolható különbség. Azonnal felvettem telefonon a kapcsolatot az Allianzzal, felhívtam a figyelmüket a hibára és kértem annak kijavítását. Ekkor azt a választ kaptam, hogy csak akkor tudják lekérdezni a helyes besorolásomat a központi nyilvántartásból, amikor megszűnik az előző biztosításom az Aegonnál, ezért október elejéig türelemmel vártam.
Ez a negyedik hét, amikor próbálom elintézni a hiba javítását, de sajnos sikertelenül. Közben körülbelül 10 alkalommal hívtam fel az Allianz ügyfélszolgálatát, ahol minden egyes alkalommal újra végig kellett mennem az adategyeztetés folymatán, illetve mivel minden egyes alkalommal új ügyintézőhöz kerültem, el kellett mesélnem az egyre hosszabbra nyúló történetet.
Az egyik barátnőm szintén telefonos ügyfélszolgálaton dolgozik, náluk minden egyes hívást külön azonosítószámmal rögzítenek, és az ügyfél akárhány alkalommal visszatelefonál ugyanabban az ügyben, mindig ugyanaz az ügyintéző kezeli a megkeresést. Miért nem tudja ezt minden ügyfélszolgálat bevezetni? Sok időt spórolnának az ügyfélnek és saját maguknak is.
Mindenesetre közben az Allianz tanácsára felvettem a kapcsolatot az Aegonnal is, akik ugyan nem voltak hajlandóak az Allianz által kért dokumentum kiadására (amit nem is tudom, hogy miért nekem kellett intéznem, miért nem képes erre a két biztosító egymás között), de egy héttel később emailben megerősítették, hogy ismét feltöltötték az adataimat a központi nyilvántartásba. Innentől elvileg már csak le kellene kérni az adatokat az Allianznak.
Ezt sajnos azóta sem sikerült kivitelezni. Közben ismételten kiküldték a hibás kötvényt, én végső elkeseredésemben emailben is leírtam a panaszomat, hogy nyoma legyen, ám ezt válaszra sem méltatták.
Az ügy továbbra sem oldódott meg. Amikor tegnap ismételten felhívtam az ügyfélszolgálatot, az egyik kolléga ma délelőtt 11-re ígért egy visszahívást, amit nem tartott be. Ma felhívtam őket, hogy szeretném felbontani a biztosításomat. Az ügyintéző azt ígérte, hogy továbbítja a panaszomat a panaszkezelő részlegnek, akik elvileg jelentkezni fognak - 30 nap múlva.
Üdvözlettel: Gabriella
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 12:12:18
Öööö... és milyen nyoma lett?
Ha átveszi a levelező szerverük, általában visszaad egy azonosítót. Az megvan?
Inkább ajánlott levelet ajánlanék, hogy nyoma maradjon.
Nobelium 2012.11.09. 12:12:46
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 12:15:36
Manyecska 2012.11.09. 12:17:07
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 12:17:35
Manyecska 2012.11.09. 12:19:34
Bálintka. 2012.11.09. 12:20:03
Manyecska 2012.11.09. 12:22:37
Bálintka. 2012.11.09. 12:36:29
England win The Ashes! 2012.11.09. 12:40:31
2012.11.09. 12:46:01
Ezt azért nem kellett volna!
2012.11.09. 12:49:27
2012.11.09. 12:52:56
-Halló! Telefonon kötnek lakásbiztosítást?
-Sajnos nem!
-Akkor hívom a tűzoltókat!
Manyecska 2012.11.09. 12:54:52
parkolok.com 2012.11.09. 12:55:33
Pár éve történt meg velem:
Eladtam a kocsimat, majd felmondtam a biztosítást (B10). kb 1,5 évig nem is volt kocsim. Majd vettem egy másikat. Bementem a régi biztosítómhoz, mert az új kocsihoz is ott akartam megkötni a KGFB-t. Erre közli a hölgy (miután minden adatomat felvitte a rendszerbe, beleértve az előző biztosítót is, ami Ők voltak), hogy addig A0-s besorolást kapok, amíg az előző biztosító hivatalosan nem igazolja a B10-et.
Kérdőn ránéztem, hogy ha Kérek tőle egy igazolást magamnak, majd visszaadom neki akkor azt elfogadja??
Bambán nézet vagy 15mp-ig azt felfogta. Elnézést kért és elintézte.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 12:56:45
@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: :)) Igen, így még jobb.
@Manyecska: Azisjó.
Manyecska 2012.11.09. 12:58:10
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 12:58:18
Mákod volt, azt hiszem két év alatt évül el a bónuszod. És a maluszod.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:00:36
Bannolnak, apám, necsináld. Aztán regelhecc megint.
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 13:04:04
2012.11.09. 13:04:40
Skodakék Fábia 2012.11.09. 13:05:15
Megannyi kérdés...
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 13:05:47
2012.11.09. 13:05:58
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:07:42
Manyecska 2012.11.09. 13:07:47
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:08:49
2012.11.09. 13:08:56
Majd előállok valami regös énekkel, hogy ne bannoljanak! :)))
parkolok.com 2012.11.09. 13:11:39
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 13:11:59
Manyecska 2012.11.09. 13:12:42
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:12:50
2012.11.09. 13:14:16
Anomalocaris (törölt) 2012.11.09. 13:15:20
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:16:32
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:18:33
Manyecska 2012.11.09. 13:18:48
Manyecska 2012.11.09. 13:20:29
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:21:32
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:22:39
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.09. 13:23:51
@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: :)) Jamindig elfelejtem.
Manyecska 2012.11.09. 13:25:21
VilMarci 2012.11.09. 13:30:48
Na, ezt így, ebben a formában nem hiszem el.
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.09. 13:33:22
ferand1979 2012.11.09. 14:30:36
Teendő: a régi biztosítónál felvetetni jegyzőkönyvet, bemutatván a régi biztosítási adatokat, és kérvényezni a rendszerben történő újbóli felvivést. Az új biztosítónál pedig kérvényezni az adatok újbóli leolvasását, szintén jegyzőkönyv felvételével...
Amúgy a Netrisk-en is bejelenteni HIBÁnak, és kérvényezni ott is az adatokra való odafigyelést... De legalábbis, hogy csesztessék mindkét felet a mihamarabbi előrehaladás végett.
Amúgy egy kérdés.. A posztolónak nem volt véletlenül balesete az elmúlt 1 éven belül? Mert akkor magyarázható az, hogy nem ugrott előre M1-re, hanem 2-t vissza lépett M4-re...
Továbbá... A régi Homárosok 2012 év elején olvashattak eleget erről, hogy néha a biztosítótársaság rosszul viszi fel az adatokat (néha csoportosan is..), így szenvednek egy jó ideig az autósok.. Pl. én is így jártam, hogy a K&H nem jól vitte fel a bónuszomat, és rá kellett volna fizetnem 17.000-t az éves biztimre, holott az össz éves csupán 10.000..... Röpke fél év alatt sikerült is a társaságoknak egymás között tisztázniuk magukat. (ill. engem...) Ezalatt én az UNIQA-tól kaptam vagy 5 csekket, és ezen felül még vagy 5 felszólítást, anyázást, fenyegetést. Mellesleg e-mailen is még vagy 15 felszólítást.. Ennyit arról, hogyha kérvényezed, hogy mindent elektronikusan kezelsz, és olcsóbb a biztid... Szegények ráfizettek kicsit a hülyeségeik miatt... 5 ajánlott levél + másik 5 sima levél + bizt. adó, + a kiállított, kiküldött éves bizti kártya... Épphogy fedezte azt a kis összeget. Na belőlem nem gazdagodtak meg.. És még jó hogy nem is okoztam kárt...
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.11.09. 14:35:02
14 éven keresztül ezzel nem volt semmi baj, majd tavaly váltáskor szétdifferált a magyar biztosítási szakma, ledobta az agyuk az ékszíjat és mindenki azt mondta, h ilyen nincs, ilyen nem létezhet, ez kizárt ilyet ők még nem láttak.
Hiába mondtuk, h de, ez így van 14 éve kötötték az ebet a karóhoz. Mi már ezzel váltani sosem fogunk, örökre Uniqua ügyfelek fogunk maradni ...
Ládatündér 2012.11.09. 15:05:22
esef 2012.11.09. 15:28:26
nekem a KKR-es nyilvántartásomat szarták el (köszönjük Allianz), ment a levél és láss csodát. persze amit utána kaptam levelet tőlük aszerint én voltam a hülye. mert ők lejelentették ám az adatokat (igen, csak hibásan...)
napalm 2012.11.09. 15:59:12
ezhogy?
forgalmi ennyi ideig nem életképes....
É2I 2012.11.09. 17:37:25
Tényleg ennyire hülye vagy? Már bocs, de gondold ezt végig. Amikor neked eszedbe jut telefonálni biztos ott lesz, mindig akkor dolgozik az adott ügyintéző. Ja.
A barinőd meg átbaszott, mert ilyen telefonos ügyfélszolgálat sehol sincs a világon.
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.11.09. 18:56:35
A hivatalos feljegyzések közt van.
Csak a biztosítóknak nem tetszik a dolog.
asdf 2012.11.09. 19:24:21
SZEPTEMBERRE sikerult a helyes bonuszba pakolni az autokat.
Manci néni, a szomszéd 2012.11.09. 23:31:50
Drága Gabriella. Először is meg kellene tanulnod vezetni.
Másodszor, ha már nem tudsz, amikor eléred az M10-et, akkor kapsz egy B10-est, amit ha megreklamálsz, azt kevesebb mint 10 másodperc alatt korrigálni fogják. Hidd el nekem!
Unbiased 2012.11.10. 12:01:49