Kaotikus állapotokat jelentenek a számhordozni igyekvő ügyfelek az összes mobilszolgáltatónál. Ha épp nem utasítják el a kérelmüket, akkor sem történik semmi. Úgy látszik nem sikerült felkészíteni az infrastruktúrát a 48 órás átvezetésre:
Minap olvastam a „Hívószámhordozás 2 nap alatt” című írást és velem kísértetesen hasonló tragikomédia zajlik ugyanebben a témában. Az én történetem a következő: 2012. október 9-én úgy döntöttem, hogy a Telenor-nál regisztrált telefonszámom a T-Mobile-hoz viszem át. Be is mentem egy T-Pont üzletbe és egy nyilatkozat aláírásával kezdeményeztem a hívószám hordozást. A számhordozási időablak 2012.10.11 20:00 – 2012.10.11. 23:59 közötti időpontra lett meghatározva. Október 9-én este SMS-t kaptam arról, hogy a Telenor elutasította a hordozást. A telefonos ügyfélszolgálattal folytatott beszélgetésből az derült ki, hogy lejárt számlatartozás miatt történt ez az elutasítás.
Az ügyfélszolgálatos elmondta, hogy a 10.04-én csoportos beszedéssel kiegyenlített havi számlám nem látszik még a könyvelőrendszerükben, emiatt az lejárt számlatartozásnak minősül, ezért nem engedélyezhető a számhordozás. Mivel nem értettem egyet ezzel, így továbbkapcsolt egy kollégájához, aki megpróbálta elmagyarázni, hogy a GIRO rendszer 7 nap alatt teljesíti a csoportos beszedést, így csak akkor tudják teljesítettnek könyvelni. A munkám miatt van egy kis GIRO ismeretem, amit a hölgy tudomására is hoztam, ezután már a könyvelő rendszerüket tette felelőssé az ügyben. Ekkor már kicsit emeltebb hangon kérdeztem, hogy hogyan tudjuk orvosolni a helyzetet, amire a válasza az volt, hogy sehogy, ki kell várni a 7 napot. Ezen az éjszakán belemélyedtem az aktuális ÁSZF-be, amiből sokkal okosabbnak hittem magam.
Másnap reggel (október 10-én) felkerestem a számlavezető bankom, ahol kértem egy hiteles igazolást arról, hogy a csoportos beszedési megbízás teljesült. Ezzel az igazolással meglátogattam a Telenor Astoria üzletét, ahol egy ügyintéző hölgy készséggel segített (pedig én hosszas ordibálásra készültem). Az igazolás bemutatásakor kattintott hármat a számítógépén és azt mondta, hogy már rendben is van.
Majd ezután megjegyezte, hogy nem mellesleg 2009. júliusa óta van egy lejárt számlatartozásom. Ezen erősem meglepődtem, mivel csoportos beszedéssel fizetem (vagyis levonja a Telenor) a számláim és soha nem kaptam értesítést számlatartozásról. Kértem egy számlamásolatot erről, majd megegyeztem vele abban, hogy én ezt a fantom-tartozást ott és akkor készpénzben kifizetem, és megreklamálom írásban. (Ez meg is történt, természetesen válasz még nem érkezett rá.)
Aznap még bementem a T-Mobile-hoz, hogy újraindítsam a hordozást. Az ügyintéző sajnos nem tudott segíteni, mivel valami elutasító levél nyomtatásáig ez nem lehetséges a rendszerükben.
Emiatt 2012. október 12-én kezdeményeztem újra a számhordozást egy T-Mobile üzletben.
A számhordozási időablak 2012.10.17 20:00 – 2012.10.17. 23:59 közötti időpontra lett meghatározva. 2012. október 15-én SMS értesítést kaptam arról, hogy a Telenor engedélyezte a számhordozást. A megadott időablakban viszont nem történt meg a szolgáltató váltás.
2012. október 19-én újra kezdeményeztem a számhordozást egy T-Mobile üzletben.
A számhordozási időablak 2012.10.25 20:00 – 2012.10.25. 23:59 közötti időpontra lett meghatározva.2012. október 20-án SMS értesítést kaptam arról, hogy a Telenor engedélyezte a számhordozást. A megadott időablakban viszont nem történt meg a szolgáltató váltás.
2012. október 26-én újra kezdeményeztem a számhordozást egy T-Mobile üzletben.
A számhordozási időablak 2012.10.29. 20:00 – 2012.10.29. 23:59 közötti időpontra lett meghatározva.2012. október 27-án SMS értesítést kaptam arról, hogy a Telenor engedélyezte a számhordozást. A megadott időablakban viszont nem történt meg a szolgáltató váltás.
Itt járunk jelenleg. A mai napon mindkét szolgáltatónál panaszt tettem az ügy miatt. Időközben én is átolvastam a 2/2012. (I. 24.) NMHH rendeletet és tudom, hogy az átvevő szolgáltatónak maximum 3 munkanapja van, hogy értesítsen az elutasításról. Úgy döntöttem, hogy most megvárom ezt.Az eset odáig jutott, hogy a 7. számhordozási kísérlet után egyáltalán nem működik a mobilom. A Telenor szerint sikeres volt a számhordozás, ezért a telefonszámom inaktíválták. A T-Mobile pedig azt mondja, hogy nem sikerült az átvétel, mert a Telenor az átvétel során visszautasította.
Egymáshoz küldözgetnek és mindkettő azt mondja, hogy ezt a másiknak kell megoldani. Az NMHH pedig 30 napig nem lép az ügyben. Tehát most 3 napja nem vagyok elérhető és előre láthatólag nem is leszek egy darabig.
Üdv:
Tamás
Réka még csak háromszor futott neki a sztorinak:
Olvastam egy számhordozáshoz kapcsolódó bejegyzést az oldalon, amely hasonlít az én ügyemhez, problémámhoz, állapotomhoz. Nekem sajnos még nem látszik a vége. Eddig 3-szor hiúsult meg a számhordozás, még nem sikerült kiderítenem, miért. Elküldöm Nektek a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz és a Hírközlési Hatósághoz írt e-mailemet. Tegyétek közkinccsé, amennyiben úgy gondoljátok, arra érdemes, hátha más is járt így.
üdv,
RékaTisztelt Hatóság!
Számhordozással kapcsolatos problémámmal fordulok Önökhöz. Vodafone-tól szeretnék számot hordozni a Telenor-hoz. A hordozni kívánt szám: vv-vvv-vvvv. Ideiglenes szám, amelyre a hordozás megvalósulhat: aa-aaaa-aaa
Az első számhordozási megállapodást a 2/2012. (I.24.) NMHH rendeletnek megfelelően az átvevőnél, a Telenornál kezdeményeztem 2012. október 1-jén. A számhordozás meghiúsult október 5-én, az én hibámból. Nem egyeztettem az adataimat a Vodafone-nál. Ezt a hiányosságot pótoltam.
2012. október 15-én újra számhordozási megállapodást kötöttem a Telenorral, változatlan tartalommal, amely immár megegyezett az átadó szolgáltatónál szereplő adatokkal. A megadott október 17-ei időpontban a számhordozás meghiúsult. Érdeklődésemre a Telenor telefonos ügyfélszolgálatánál azt a tájékoztatást kaptam, hogy rendszerhiba miatt történt a meghiúsulás. Be kell ismét fáradnom személyesen a Telenor egyik képviseletébe és ismét kezdeményezni a számhordozást.
Ezt október 19-én ismét megtettem, de a megadott 24-ei időpontban ismét nem történt semmi. Érdeklődésemre, a Telenor-os telefonos ügyfélszolgálatnál ismét rendszerhibára hivatkoztak. Arról is tájékoztattak, hogy személyesen kell ismét bemennem elindítani a folyamatot. Október 27-én ismét számhordozási megállapodást kötöttem személyesen, de a megadott október 31-ei időablakban ismét nem történt meg a számhordozás.
Érdeklődésemre, miszerint mi okozhatja a visszatérő meghiúsulásokat, a
következő tájékoztatásokat kaptam:
- Telenor: rendszerhiba történt, illetve máskor: a Vodafone hibázott
- Vodafone: nem is látják a rendszerben, hogy a Telenor 19-én, 24-én vagy 31-én számhordozást kezdeményezett volna.Egyeztetve a Vodafone telefonos ügyfélszolgálatával: a Vodafone-nál szereplő adataim megegyeznek a Telenor-megállapodásban szereplő adatokkal, és nincsen lezárt számlatartozásom. Ez a két meghiúsulási ok lehet az én hibámból. Tehát valamelyik szolgáltató folyamatosan hibázott, miközben nem kapok lényegi információt az átvevő szolgáltatótól, a Telenor-tól arról, hogy mi a probléma, illetve minden egyes meghiúsulás után nekem be kell mennem személyesen újra egy képviseletre elindítani a számhordozást, ami nekem idő és pénz költség. Ezen kívül a 2 szám (hordozandó és az ideiglenes) fenntartásának költsége szintén terhel.
Időközben elolvastam a 2/2012-es rendeletet, amely jelenleg hatályos a számhordozás szabályozásában. Ennek értelmében, amennyiben a számhordozás meghiúsul a szolgáltatók hibájából (részletesen szabályozza az egyes jogeseteket a rendelet), az átvevő vagy az átadó köteles kötbért fizetni az előfizetőnek, meghiúsulási alkalmanként 5000 Ft-ot. A Telenor telefonos ügyfélszolgálatánál egyértelműen kijelentették, hogy az átadó, tehát a Vodafone köteles fizetni. Mint állampolgár, akinek jogai és kötelességei vannak, azt gondolom, hogy a szolgáltatók kötelessége legalább olyan kényszerítő hatályú, mint a rám érvényes szabályok. Ennek ellenére, nem tapasztalom, hogy a rendelet által megfogalmazott kötbérfizetési kötelességnek bármely szolgáltató megkívánna felelni.Azért fordulok Önökhöz, mert 3 számhordozási meghiúsulás után, egymásnak ellentmondó információk birtokában kifogytam az eszközökből, amellyel el tudnám érni, hogy én, mint Ügyfél a hatályos rendelkezéseknek megfelelő szolgáltatásban részesülhessek, miközben a felmerülő járulékos költségek engem terhelnek.
Kérem, segítsenek elsősorban abban, hogy a számhordozás megvalósulhasson, illetve abban, hogy a 2/2012. (I.24.) NMHH rendelet-ben szereplő rendelkezéseket a szolgáltatók betartsák.
Ákos egy kerekítési problémán akadt fent 1 forinttal:
Újabb viccesen szánalmas történet a Telenorról és a 48 órás számhordozásról. Ákos
15 év után döntöttem úgy, hogy a Telenor előfizetésemet szeretném áthordozni a T-mobile-hoz. Elballagtam 2012.11.10-én egy T-pontba, ahol rutinosan azt javasolták, hogy a számhordozás elindítása előtt egyeztessem le a Telenornál nyilvántartott adataimat, hogy nehogy bármi útját állja a villámgyors és zökkenőmentes ügyintézésnek. Átballagtam a Telenorba, ahol annak rendje, s módja szerint leegyeztettem az adataimat, és immáron azt gondoltam, hogy teljesen felkészülve várom a XXI. század nagy vívmányát, megtarthatom a számom, de megszabadulok a kék propellertől. Sajnos tévedtem.
2012.11.12-én sms üzenetben értesítettek, hogy a számhordozás sikertelen volt, mert 30 napon túli számlatartozásom van. Hmm, erre felhúztam a szemöldökömet és a Telenor csodálatosan lassú online felületén ellenőriztem a számláimat, valamint összehasonlítottam a banki átutalásaimmal. Eltérés egy szál se.
2012.11.13-án reggel felhívtam a Telenor ügyfélszolgálatát, hogy ugyanmár mondják meg milyen 30 napon túli számlatartozásról beszélünk és miért utasítottak el. Mivel a számhordozásos kollégák 08:30 előtt nincsenek bent így csak egy "normál" ügyintézővel beszéltem, aki nagyon kedves volt és megerősítette, hogy nemhogy tartozásom nincsen, de ezernéhányszáz forinttal még túlfizetésben is vagyok (ennek később lesz még jelentősége).
Fél kilenc után felhívtam újból őket, hogy immáron az illetékessel tisztázhassam a dolgot. Kedves fiatalember, elmondom a problémát, utánanéz, várok, visszajön. Valóban van túlfizetésem ezernéhányszáz forint és valóban van lejárt tartozásom, mert októberben volt egy számlám (5113,- Ft) amit nem egyenlítettem ki. Nézem a bankszámlaforgalmamat, feketén fehéren ott áll októberben kifizettem 5112,- Ft-ot fizetési határidőn belül. Hmmm nem értem. Igen igen - mondja ő, a rendszer az 1 Ft eltérés miatt nem tudta összepasszintani a beérkezett utalást a számlával. Értem én mondom, de miután közben a számlát megnyitottam ott feketén fehéren 5112,45 Ft áll, mint fizetendő díj. Tudomásom szerint a magyar kerekítési szabályok alapján ez 5112,- Ft-ot jelent, akkor miről beszélünk. Ő nem tud mit csinálni, a rendszer akkor sem passzintja össze az utalást a számlával emiatt, de most kézzel ezt elvégezte, fáradjak be újra elindítani a számhordozást.
Mondom mi van? Gondolják, hogy én fogok újra bejárkálni, két órát valahol sorbanállni, mert ők alkalmatlan rendszerekkel próbálnak szolgáltatásnak nehezen nevezhető tevékenységet végezni??? (Innentől jött egy rész ahol elgurult a gyógyszerem természetesen).
Mondom neki, hogy ha túlfizetésem van akkor miért nem vonják le azt az 1 Forintot abból a túlfizetésből? Nem tud mit csinálni akkor sem rakja össze a rendszer. Hát ez a rendszer milyen csalafinta ejha, gondoltam magamban.
Kérdezem tőle, hogy és amúgy egyébként ez a túlfizetés miért nem jelenik meg sehol? Nem is értesítenek róla, ha többet fizettem valamikor a kelleténél? Hát nem, ők arról nem értesítenek. De egy forint miatt, ami ráadásul az ő szánalmas rendszerük miatt különbség és nem is jogos engem akadályoznak a számhordozásban. Mi ez, ha nem packázás a kedves ügyféllel?
És ha százezer forinttal túlfizetek azon is ülnek egy szó nélkl, ha én nem jövök rá? erre csend és hümmögés a válasz. Mondom neki szeretnék panaszt tenni. Hát azt csak írásban lehet. Na ne szórakozzunk, vegye fel a panaszt ő most a telefonban. Felveszi, de ő is csak ugyanúgy megírja, mintha én írnám meg és majd 30 nap múlva kapok választ. Hol tudok írásban panaszt tenni? Online felület, e-mailcím nincs, csak a szokásos ablakban elküldött üzenet lehetősége (ahol persze nem látod mit küldtél el szó szerint utólag, nem látod mikor küldted el pontosan stb. csak a szokásos kiváló ügyfélkezelési módszerek).
A levelet elküldettem vele. elküldöm magam is. Megy a NHH-hoz is és jön ide a homárra is. Nem mintha volnának illúzióim, hogy megúsznám újabb sorbanállás nélkül, de mást talán megóvhatok ettől a szánalmas helyzettől.
Összegzésként:
Kaptam egy számlát ahol nem tudnak kerekíteni. Befizettem a helyesen kerekített összeget időben (a különbség 1 Ft!!!) Túlfizetésben vagyok ki tudja mióta (ezernéhányszáz forint), de erről semmilyen formában nem értesítenek soha, se be nem számítják Számhordoznék 48 órán belül ahogyan annak november 1-e óta működnie kellene. Elutasítják (annak ellenére, hogy csak ők hibáztak és nem is egyszer, én kivételesen egyszer sem) Én menjek be újra és töltsem az időmet sorbanállással, hogy elintézzek valamit, amit már elvileg elintéztem
Ez szerintetek normális?
Üdv
Ákos
Manyecska 2012.11.13. 15:20:59
Manyecska 2012.11.13. 15:23:06
"megegyeztem vele abban, hogy én ezt a fantom-tartozást ott és akkor készpénzben kifizetem" hát hiszen ez nagyszerű!!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 15:24:26
Manyecska 2012.11.13. 15:25:54
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 15:26:54
5
Má megin ÖT
!!!55
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 15:28:06
Mijalényeg?
parkolok.com 2012.11.13. 15:28:40
Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 15:32:33
Az ő levele összeszedett, logikus és sallangmentes, szinte elegáns, öröm és boldogság ijet olvasni itt, minden rekláamációs ügyfélszolga álma, gratulálok.
helianthus 2012.11.13. 15:35:58
helianthus 2012.11.13. 15:37:05
Kelpo 2012.11.13. 15:38:11
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 15:41:51
Tankesün!
Másik kártyát kő venni, oszt slussz.
Nem mindegy mi a száma a júzernek?
@Kelpo:
Az a zablak, amelyik az ügyfélkapu melletti falon van.
Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 15:41:56
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 15:44:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 15:45:49
Atörökk 2012.11.13. 15:46:32
helianthus 2012.11.13. 15:47:08
@Rosszindulatú Vászka: ja, hogy azért van 3in1 poszt, mert ez egy verseny? akkor zsűrizem majd a másik kettőt is, ha sikerül őket elolvasnom. :)
megamenn 2012.11.13. 15:48:20
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
node mi az az
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak
időablak időablak időablak időablak??
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 15:48:44
Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 15:48:57
helianthus 2012.11.13. 15:50:44
megamenn 2012.11.13. 15:51:22
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.11.13. 15:52:11
Hát majd megtanujja az újat is az az izé.
Ügyfélkör.
helianthus 2012.11.13. 15:52:13
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 15:55:36
Ja, meg árat emelni.
@dr. phil. Sün‼ ツ: Meg leesik a bevétel mert nem találják meg, és mást hívnak.
Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 15:57:58
@helianthus: ne idegesíts, mióta nézem a kiuponozós sorozat a TLC-n, rühellem ezeket a magyar kuponos hirigeket.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.13. 16:11:04
Az egész számhordozás legmagyaroschabb állatsága, ha felhívok egy 30-as számot, ami elvileg a T-mint Tahó előfiozetője, de ha mégsem, mert elhordozta, akkor erről egy külön telefonszámon, amit azóte se láttam meghirdetve sehol, lehet tudakozni.
Nem egyszerűbb lenne, ha hordozott a aszám, akkor egy automata a kicsöngés elött mondaná, ez a hívás most a Vidékfon hálózatába irányul.??
Rosszindulatú Vászka 2012.11.13. 16:13:27
Dr Gregory House 2012.11.13. 16:14:12
Xezs 2012.11.13. 16:19:35
Anomalocaris (törölt) 2012.11.13. 16:23:53
wwenigma 2012.11.13. 16:24:10
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 16:24:31
időablak"
Veszel egy bazinagy dinoszuruszölő pistkát, átugrasz az időablakon, és egy jót vadászol 90 milló évvel ezelőtt. Csak vigyázz, hogy ne lődd le a dédmamádat!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 16:24:40
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.11.13. 16:26:37
Ne is, mert ott csak ótvar primitív buta droidok... Upsz! Nemszótam.
parkolok.com 2012.11.13. 16:28:15
kjhgfd 2012.11.13. 16:30:04
Anomalocaris (törölt) 2012.11.13. 16:30:09
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 16:30:23
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 16:41:59
@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Lehet pártkatona.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.11.13. 16:45:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 16:45:24
CID 2012.11.13. 17:03:16
Beütitek a telefonba. *126*telszám, kkilenc karakterrel# aztán hívásinditás, és láss csodát ! Remélem segítettem ;-)
CID 2012.11.13. 17:08:17
Na, mondjad, mit tolgozol, s mindjárt megtudjuk :-)
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 17:10:00
Mondjuk a 7-szer hordozónak elég szép kis kötbér jár a törvény szerint. Persze "némi" megérezhető bírság, némi médianyilvánossággal megfűszerezve talán nevelő hatású lenne.
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 17:11:03
asdf 2012.11.13. 17:22:37
Persze en leszek majd az, akinek megy majd elsore a hordozas, igy bebukom a 3000 Ft-os feltoltest. Mert ezt termeszetesen megszuno feltoltokartyas elofizetes eseten meg veletlen sem adja vissza a szolgaltato, hogy koltenek gyogyszerre...
☺ágica (törölt) 2012.11.13. 17:25:59
torma99 2012.11.13. 17:28:00
Köszönjük Emese, Annusmariska és egyszerűsített számhordozási rendszer!
Komolyan lassan olyan ez, hogy a Telenor, mint elhagyott szerető bezárja az ügyfelet a kedvesét egy lakásba, és odabilincseli a radiátorhoz és időablakonként jól be-beveri a száját, meg az egyebeit, de hiába mert a szerelem elmúlt, nem kaphatja meg amit akar!
elwood 2012.11.13. 18:10:23
én megkérdeztem, hogy a számhordozás. mondták, hogy ott kezdeményezzem ahol vagyok, mert ha az új helyen teszem akkor ezer indokkal lepattintja a régi szolgáltató az igényt. (nem szép, de így megy)
úgyhogy kértem papírt a vodánál, hogy vihetem a számot, három nap alatt kész lett, azzal a papírral be a telenorhoz, oszt kész.
ennyi.
2012.11.13. 18:17:13
Tehát tuti nem technikai az ok, ha hetedjére sem sikerül, hanem egyszerűen béna az ügyintéző, aki intézi.
CID 2012.11.13. 18:21:09
peppe83 2012.11.13. 18:22:34
nyünyüge 2012.11.13. 18:30:03
azért egy ilyen bemondás nem volna ingyen (vagy fizetnél érte?), ráadásul ha meg tudod, hogy hordozott a szám, akkor falra másznál a "fölösleges" időhúzástól).
Lekérdezés:
telefonkozpont.blog.hu/2012/09/05/szamhordozas_ussd_simlock
torma99 2012.11.13. 18:30:09
Fikk a Nick 2012.11.13. 18:31:22
torma99 2012.11.13. 18:43:30
nyünyüge 2012.11.13. 18:50:19
A telenor ugyan ügyfélszámban még a második, de jó ideje a leggyengébben eleresztett.
Egyébként meg ez az egykapusan és háromnaponbelül megint valami jóféle diktátum volt, amiért valószínűleg a szolgáltatók és főleg az ő szakértőik nem igazán lelkesedtek. Mert eleve agyonbonyolítottra lett kitalálva az egész számhordozási infrastruktúra annakidején.
torma99 2012.11.13. 19:00:52
Bár nem ismerem a régi rendszert, de ha ott volt akár egy kis vacak fecni is a kezedben, hogy elhordozhatsz, máris egyszerűbb volt az élet. Itt most még papírom sincs semmiről (kivéve a hordozási nyilatkozat), de az eredményről, a folyamatról érdemben senki sem tájékoztat.
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 19:11:51
A 48 órás számhordozás hetedszerre sem sikerült (eddig). 1. elutasítás: Tartozás miatt, amit csoportos beszedésivel beszedtek, de még nem könyveltek le.
2. elutasítás (állítólagos)régi tartozás miatt. Ezt kifizette, majd levélben reklamálta.
Utána mindig engedélyezte a hordozást az eredeti társaság (telenor), de az nem történt meg. A 7. kísérletnél esett 2 szék közül a padlóra. Telenor már nem T-Csopi még nem szolgáltat neki. NMHH feljelentés eredményére várhat 30 napot.
2. sztori, Réka, Voda -> Telenor: 3 sikertelen kísérlet, ebből 1 a fogyi hibája, nem egyeztetett adatot a régi szolgáltatónál. 2., 3. alkalom rendszerhiba, amit a 2 szolgáltató a másikra fog. Fogyi reménykedik a kötbérben és, hogy megtérítik a fölöslegesen fenntartott számait.
Ákos 1 Ft-ja. Telenor -> T-mobile
Nála a számhordozás 1. alkalommal egy fél Ft-os tartozás miatt hiúsult meg, amely fél Ft a kerekítés miatt nem létezik (itt csúsztat: átutalásnál még létezik fillér). Kiderült ezervalamennyi Ft túlfizetése is van, de ebből bizony nem lehet az 1 Ft-ot levonni. Mivel a túlfizetésről (és a tartozásról sem) értesítették, panaszt akart tenni. Telón, mailben nem lehet. Elmondta hát a telefonos ügyfélszolgának, aki majd leírja és beadja, mert a rögzített beszélgetés során sem vehet fel nem írásbeli panaszt a cég.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 19:13:09
nyünyüge 2012.11.13. 19:24:02
persze, hogy elfogadhatatlan az ügyfél számára, azért nem szabadott volna áterőltetni.
Aki tudja, hogy milyen nehézkes a többmillió ügyfelet és kezelő, szolgáltatónként is nagyon bonyolult rendszereket és főleg a folyamatokat összehangolni központi rendszerhez, és hogy az arányaiban kevés eddigi hordozás is mennyi problémával járt, az jó szívvel nem vállalhatta be ezt az újat. Az ügyfélszolgálat meg tényleg tehetetlen, mert ő maximum a folyamat állapotát tudja megnézni. Mindez megbonyolítva távszámlával, csoportos beszedéssel, számtalan bankkal. Az ügyfélnek meg lehet megmagyarázni, hogy lehetőleg ne hordozás előtt-közben váltson fizetési módot (amikor éppen most hergelik sárga-csekk adóval is).
☺ágica (törölt) 2012.11.13. 19:24:18
@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: be:)
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 19:28:27
Meg talán még páran hasznát veszik holnap, munkaidőben. ;)
@☺ágica: Hosszú, az igaz, de érdekes.
Homár meg régóta kedd délután aktív, azután visszahúzza az ollóit. Nem ritkán elő sem bújik hétfőn
Hogy miért, az rejtély.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.11.13. 19:32:08
veghist 2012.11.13. 19:33:53
Egyébként agyrém, de a hordozás csak adatinkonzisztencia miatt utasítható el, számlatartozás alapján nem...
Szóval ne a szolgáltatókat szidjátok (btw egyiknél se dolgozom) hanem a hivatalt, ami több milliárd forint elköltésére kötelezi őket, anélkül, hogy bárkinek bármi haszna származna belőle.
Éhes_ló 2012.11.13. 19:38:35
Az persze már magyarisztán, hogy nem tesz semmit és szájtátva tűri amit ezek csinálnak.
Gondolom őket is megvették kilóra.
☺ágica (törölt) 2012.11.13. 19:38:53
@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: nem mintha ez akora katasztrófa lenne (mármint vaktában kommentelni):)
torma99 2012.11.13. 19:40:07
Amúgy uram bocsá ebben a hihetetlen informatikai rengetegben 20 perc alatt az átvevőnél való benyújtástól elutasította a telenor 2 kérelmemet is. A 48 órában még simán lett volna benne annyi, hogy uhh itt valami bibi van beszéljünk a T-vel az beszéljen a csókával, vagy mit tudom én. Szóval a 48 órába marhára sok minden belefér, ahogy én mint szomorú ügyfél tapasztalom.
Sokan egyébként ahogy én is teljesen értelmetlenül várják az időablakot meg a +2 munkanapot ez csak arra jó, hogy menjen az idő, technikailag értelmesen felépített hálózattal, ha nincs semmi hiba az időablakig bőven meg lehetne mindent csinálni.
nyünyüge 2012.11.13. 19:40:34
én ez ügyben nem szidom a szolgáltatókat, nagyjából van fogalmam róla, hogy mennyire szívhatnak.
Fikk a Nick 2012.11.13. 19:42:46
Ezt én nem tudhatom, én egy másik cégnél vagyok. :)
veghist 2012.11.13. 19:48:26
Ugyandehogy (törölt) 2012.11.13. 19:51:52
na ezt nem kellett volna...
Környezettudatos 2012.11.13. 19:52:26
Háló Őr 2012.11.13. 19:56:17
rexter 2012.11.13. 19:57:08
egyébként meg uncsi a téma
torma99 2012.11.13. 19:57:42
asdf 2012.11.13. 20:02:16
Megneztem a statisztikat, most, hogy a telekomado kapcsan kicsit felporgott a szamhordozasok szama, havi 9 ezer, (napi 290, azaz orankent 12) mobilszam hordozasat kell lebonyolitania harom szolgaltatonak. Tenyleg ekkora kibaszottnagy feladat lenne ez???
nyünyüge 2012.11.13. 20:03:16
És honnan tudod, hogy az a "korábbi hordozás folyamatban van" c. hibajelzés honnan származott?
Mit gondolsz, hány alkalmazás van az ügyfélszolgálati "képernyő" és a központi adatbázis között, és azok között hány érezheti úgy, hogy egy hordozási folyamat van folyamatban?
torma99 2012.11.13. 20:06:23
Úgy képzeld el, mint egy táblázat. Azonosító, időpont, esemény, állapot, és a szolgáltató neve. Tehát kb. így nézett ki 00001,2012.11.05. 17:16. Számhordozási kérelem benyújva T-Mobile és így tovább. A pikantéria a dologban az , hogy a Telenor-t még Pannonként írta ki a rendszer, ezt ha T-s dolgozó olvassa, megerősítheti.
Elismerem nem tudom, hogy ez milyen rendszer, de az ügyfélszolgálat ebből dolgozik, szóval nem valami kamu random generátor remélem.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.13. 20:18:09
Ez a kódos megoldás tetszik. Viszont lehetne jobban is propagálva.
Reszpekt a telefonos blognak!
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 20:20:03
@veghist:
"Szóval ne a szolgáltatókat szidjátok" Ahá! Szóval nem is lehetne tiltani a hordozást tartozás miatt és fél forint miatt megtagadta a szolgáltató, ugyanaz a szolgáltató kuma szót sem szólt a túlfizetésről. Tán erről is a törvényalkotó tehet?
bnyuszi 2012.11.13. 20:26:20
De felébredek és rájövök, hogy az államinak sem lenne jobb rendszere.
veghist 2012.11.13. 20:31:54
AutosVilli 2012.11.13. 20:44:01
torma99 2012.11.13. 20:46:38
Magyarországon azonban szarnak erre magasról. Szenvedj, próbálkozz, hátha. Majd úgyis megunod. De ezzel csak azt érik el, hogy a végén új számmal leszek ügyfél az új szolgáltatónál.
Mercel 2012.11.13. 20:56:22
Még mielőtt valami agyhalott idióta beperelne a nevezett cég jogi osztályáról (mint babzsák feri az egyszeri kommentelőket) közlöm, hogy a fentiek a személyes véleményem tükrözik.
"Frigyes"
becsoccsent 2012.11.13. 21:02:21
torma99 2012.11.13. 21:03:46
mzperxx 2012.11.13. 21:17:26
ez az egész számhordozás a hülyeség teteje. engem senki nem értesít ki, hogy 20-asról hívok 20-ast, hogy az már rég 30-as, és ezért többet fizetek.
hülyeség. meg kellene szüntetni. már a legelején sem értettem. miből minden imserőst, kollgéát, ügyfeelt kiértesíteni, hogy bocs, áltozott a számom ?
Lárifári a böszme 2012.11.13. 21:23:14
Mindenkinek megvan a maga személyes horror története. Én az UPC-től mentem a DIGI-hez, (ez önmagában is megérne egy bejegyzést). A számot - ugye meglepő - tartozás miatt nem adták át, majd lazán visszautaltak közel tízezer forint túlfizetést. Erre a fityesz hatóság azt nyilatkozta, hogy ez a fogyasztóvédelemre tartozik, nem rájuk. Ennyit a nagy büdös jogokról, jogállamiságról... El lehet menni, ahogy fletó elvtárs mondotta volt...
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.11.13. 21:24:12
Szeka 2012.11.13. 21:28:58
@asdf: amit leírtál az sarkítva az átadó és az átvevő közötti adategyeztetés része, de azért a teljes folyamat "kicsit" összetettebb, mivel minden szolgáltató érintett benne (elvégre a mobilos példánál maradva azt a Vodának is tudnia kell, hogy ha valamelyik előfizetője felhív egy 20-as számot, azt nem a Telenor, hanem a T-Mobile felé kell irányítani). Az nem megoldás hogy ha minden OK akkor az átadó ezt belekiabálja a nagyvilágba aztán bízik benne hogy majdcsak lesz valami a többi szolgáltatónál, nem árt ezt valahogy koordinálni.
Xezs 2012.11.13. 21:29:28
2. Ha nem fontos felhívni, akkor meg nem kell hívni még akkor sem ha azonos hálózatban van.
Kb. ennyi a lényeg.
2012.11.13. 21:40:08
torma99 2012.11.13. 21:57:38
thymos 2012.11.13. 21:58:44
Összesen kilencszer lett elutasítva a Telenor részéről, különböző indok és mellébeszélés mellett.
Az első napokban mentem el személyesen a NHMH-hoz, de ott elmondták nekem, hogy a Telenor nem jelzett vissza semmilyen technikai zavart, mely az átállással kapcsolatban felmerült volna és én vagy az első "számhordozó", akinek ilyen problémája van az október 5. utáni "új rendszer" bevezetése óta és valószínüleg hamarosan meg fog oldódni a problémám.
Amint látom a probléma nem hogy megoldódott volna, hanem ellenkezőleg, éppen halmozódik országszerte.
A tanácsom a következő:
1.-email küldés ide:
kra-uszi@nmhh.hu (a probléma rövid ismertetése)
2.-ahonnan a számhordozás indul (nálam a Telenor volt), kitölteni egy "Panaszbejelentés" űrlapot melyben hivatkozni kell:
a NMHH elnökének 13/2012.(IX.28.)NMHH rendelete a számhordozás részletes szabályairól szóló 2/2012.(I.24.)NMHH rendelet módosításáról:
nmhh.hu/dokumentum/153703/szamhordozas_tajekoztato.pdf
Aztán az idővel, no meg a jogtalan elutasításokkal a kötbér csak növekedni fog.
Azért talán nem ártana egy oldalt létrehozni, ahol együttes erővel (ha már ilyen sokan összejöttünk) fellépni a jogtalanság ellen, mert elképzelhető, hogy egyenként szórakozni fognak velünk és majd húzzák-halasztják a kötbér kifizetést.
torma99 2012.11.13. 22:03:28
peppe83 2012.11.13. 22:08:58
én nem ismerem a másikakat, T-s vagyok 12 éve:-)
Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.11.13. 22:17:17
thymos 2012.11.13. 22:29:34
Azért én azt javaslom továbbra is, hogy nyaggasd őket, már mint az NMHH-t és írd meg a levelet, mert nekem bemutatkoztak és segítettek is.
villamos alóli kacaj 2012.11.13. 22:52:57
Itt van az orrom alatt mindíg.
Stohl András 2012.11.13. 22:58:30
elwood 2012.11.13. 23:05:37
@mzperxx: "miből minden imserőst, kollgéát, ügyfeelt kiértesíteni, hogy bocs, áltozott a számom ? "
van csomó hely ami macerás, bank, biztosító, távfelügyelet, iskola, ilyen-olyan pénztár ... majd ha nagy leszel megtudod :-)
veghist 2012.11.13. 23:50:12
Én ezt közelről láttam, és ha nem is esik jól nektek, de igaziból a társaságok semmivel sem AKARNAK megszívatni benneteket, és nagy ívben sz@rnak rá, hogy hova mentek át... sajnos rohadtul nem számít ilyen számosság. Nem mellébeszélés, nem hamis indok. Persze, hogy te így érzed, mert nem ismered a procedúrát. Egy része amit mondanak tök jogos, másik fele meg bénázás. Nagyon túlértékelitek a helyzetet, ha azt hiszitek, hogy szándékosan akar valaki szívatni benneteket... A bosszú vállalati szinten pénzbe kerül, és mindig negatív a megtérülése. Ezért végletesen ritkán csinálják.
Mercel 2012.11.14. 00:13:17
Egyáltalán nem hülyeség a számhordozás.
A hülyeség az ha lakossági csomagban vagy percenként 28-48 forintért PERC alapon elszámolva, és magasabb percdíjjal büntetve ha "idegen" hálózatot hívsz - ami már önmagában is egy kcsgség.
Na AZ hülyeség:)
Nekem speciel komoly kéjt okozott, amikor egy közepes cég összes előfizetését átrakattam az akkor még pannontól az egyébként szintén äĐ$łék vodafonhoz.
Nyilván vitte mindenki a számát, majd szolgáltató váltásnál kérsz új számot is mi?
Akarod esetleg vissza a röghözkötöttséget?:)
Bár lassan azt is alkotmányba emeli szeretett vezérünk és babzsák feri..
"Frigyes"
Mercel 2012.11.14. 00:20:47
"szóval miért van az, hogy mindenki a Telenortól hordoz a T-mobil meg a Vodafone felé? meg lemondja a Telenoros előfizuját?
én nem ismerem a másikakat, T-s vagyok 12 éve:-)"
Ez egy nagy kérdés ám!
Esetleg kérdezz meg pár ex telenorost:)
Annyit mindenesetre hitelrontás nélkül is el lehet mondani, hogy például egyedül náluk fizetős az ügyfélszolgálat :D
"Frigyes"
thymos 2012.11.14. 00:26:52
S ha már ezt így van, akkor tartsák már ahhoz magukat ők is, amit vállaltak és egyben alá is írtak!!!
Az meg teljesen mindegy, hogy szándékosan, vagy tudatlanságból teszik mindezt, mert vagy így, vagy úgy a végén a fogyasztót károsítják meg.
Képzeld csak el azt, hogy nem mindenki olyan agilis mondjuk mint én és nem ismeri a multik trükkjeit pl. egy nyugdíjas, aki nem képes kijárni az igazát.
Rájuk is gondolni kell (vagyis kéne)!
Egyébként volt szerencsém nyugat európában 20 évet eltölteni, de merem állítani, hogy az a cég, amely így bánik a fogyasztóival, mint ahogy itt Magyarországon bánnak el az emberekkel, az nagyon hamar le kell hogy húzza a rollót.
peppe83 2012.11.14. 06:56:12
Megdobbent 2012.11.14. 07:02:07
:>>>>
cool 2012.11.14. 07:06:28
Megkérdezném tőlük:
miféle szolgáltató az olyan, amelyik visszaél az ügyfél bizalmával és teljesen a kiszolgáltatottja-ként kezeli?
Nyugaton a szolgáltatók csaknem kinyalják az ügyfél seggét, hogy náluk legyen minden ügye, óhaja, ... itt meg? Magas lóról, hatóságosdit játszva ugráltatják és nézik csicska baleknak az ügyfeleiket.
... és nincs egy olyan nagyhatalmú hatóság, amely az ilyen "szolgáltatóknak" csúfolt akármiknek jó alaposan az orrára koppintana? Legyen az vízmű, gázmű, csatornamű, kábeltévés társaság, bkv, vezetékes vagy mobiltelefon, biztosítós vagy épp banki kompánia? Ideje lenne már egy kis alaposabb megfingatásnak - azt hiszem.
Don Quixote de la Ferko 2012.11.14. 07:45:15
Reggel felkelt, oszt egyéb napi ingeren ülve késztetést érzett a számhordozásra?
helianthus 2012.11.14. 07:47:37
helianthus 2012.11.14. 07:48:57
helianthus 2012.11.14. 07:51:40
2012.11.14. 07:53:52
Én az új telefonszámot szerettem volna aktiválni a Post Bank Online bankján, január óta nem sikerült. Megrendeltem, és közölte a rendszer, hogy majd, küldik postán a kódot, persze nem küldték. Bementem reklamáltam. Mondták, hogy cimzett ismeretlen visszamnet hozzájuk. Mondtam hogy az uj bakártyát és kódot ezen a cimen megkaptam.
Több hiábavaló reklaméció után elhatároztam, hogy dűlőre viszem a dolgot, most már nem az ügyintézőhöz mentem, hanem a tanácsadóhoz. Persze előtte még el kellett mondanom a problémát egy másik hölgynek, aki persze megpróbált lerázni, de nem hagytam magam, azzal, hogy itt és most fogom a számlát megszüntetni, ha nem aktiválják a telefonos kódot.
A tanácsadó felvette a problémát, csinált egy papírt, aláírtam. Kérdeztem, hogy mikor lesz kódom? Majd 10 napon belül kiküldjük postán. ÁHHHH!!
ehhez képes már 2 óra mulva ott volt az SMS a telón, hogy használhatom az onlinebank mobil TANt mostantól a telefonomom.
Tehát halvány fogalma sem volt a rendszerről"bankberaternek" sem, véletlenül jól járt el.
szóval ilyen helyeken sehol sem IQ bajnokok dolgoznak.
Kepa 2012.11.14. 08:07:41
egy atlag 2012.11.14. 08:17:54
Kepa 2012.11.14. 08:18:09
Hat azokat mar rendesen lehuztak, csak az a baj, hogy nem egy fogyasztovedelmi szervezet, hanem egy pici orszag, "kormanya". Ami nem jo jel.
chiguu 2012.11.14. 08:19:39
Hiába tobzódok senki nem segít, mindegyik szolgáltató szerint a másik a hibás. Az ügyfélpontban ülő munkatárs sose lát semmit, hívjam a 1220-at. Ott szintén nem tud senki semmit.
Média és hírközlési biztos felé és próbálkoztam egy hívással, természetesen postai úton fogadnak csak el panaszt, s 30 napon belül nem reménykednék, hogy lenne eredmény. Teljesen tehetetlennek érzem magam, s mindeközben egy olyan szolgáltató felé fizetem a számláimat, amitől már több mint 1 hónapja próbálok szabadulni.
Szolgáltatók, hatóság, akárki segítségét sok szeretettel várom!
Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 08:22:34
thymos 2012.11.14. 08:28:42
Mivel "jog államban" élünk csak a törvények által előírt "szolgálati utat" járhatjuk be, lásd 30 napos határidő, ami a szolgáltatót kötelezi a probléma megoldására (be is tartja pontosan a 30 napot és még véletlenül sem kevesebbet, hogy az ügy gyorsabban rendeződjön!).
Itt egy megoldás van csupán véleményem szerint, mégpedig az, hogy az elégedetlenkedők, szervezett formában, civil szervezetként, együttes erővel fellép a jogtalanság ellen, amit ha kell a "szabad sajtón" keresztül hoz a közvélemény tudtára.
Én személy szerint a HírTV Panaszkönyv műsorához fordultam, de eddig válaszra sem méltattak (lehet, hogy ők is 30 napos határidővel dolgoznak?)
thymos 2012.11.14. 08:34:22
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.11.14. 08:34:43
thymos 2012.11.14. 08:48:10
Itt lehet elérni őket és "nyaggatni":
panaszkonyv@hirtv.hu
Telefon: (+361) 8148-799
Joc 2012.11.14. 08:54:30
Ezt én packázásnak hívom. A megoldás most az lesz, hogy kérek tőlük egy papírt, hogy elengednek, és ezzel megyek be a T-mobilhoz. Ha akkor sem engednek el, akkor feljelentem őket.
Hihetetlen, hogy ebben az országban semmi sem megy egyszerűen. Azt hiszem el kell innen menni...
Joc 2012.11.14. 08:55:35
APImásik 2012.11.14. 08:56:21
Eldöntöttem, hogy amikor lejár a hűségidő és szolgáltatót váltok, akkor NEM lesz számhordozás...
de ettől függetlenül... akkor lennék meglepődve nagyon, ha valami működne ebben az országban...:S
fourgee 2012.11.14. 08:57:45
Az ügyintéző mondta hogy ez kizárólag úgy lehetséges, ha a legutolsó, fennmaradó számlát kiegyenlítem. Mielőtt fizettem volna, még mondta hogy rosszul fogok kijönni, mert előre kifizetek X napot, amit már nem tudok ki használni, mivel egyből áttérek havidíjasról feltölthetőre. Mondtam hogy nem érdekel, csináljuk, más megoldásom nincs. Tehát nem csak a fennmaradó számlát fizettem ki, hanem még plusz X ezer forintot is adtam a Telenornak.
Az ügyintéző ekkor elbaszott valamit, mert véletlenül megszűntette az előfizetésemet, a számom is ugrott. Elkezdett vadul telefonálgatni, aztán pár nap múlva megint élt a számom, már feltölthető kártyásként (pont karácsonykor nem működött mert nem dolgoztak a Telenornár, de már ezt is leszartam, mert tényleg nem tudtam volna a havi számlákat kiegyenlíteni ha továbbra is havidíjas maradok).
Tehát, nem csak a számlát egyenlítettem ki, hanem több pénzt is fizettem nekik, plusz megszűntették véletlenül az előfizetésemet, ami csak akkor lehetséges ha minden számla ki van fizetve. Plusz még áttérve Praktikumra, feltöltöttem 5000 forinttal.
Ezek után, pár hónappal később online nézelődve észrevettem hogy a Telenor rendszerében van befizetetlen számlám !!!!
Írtam nekik egy elektronikus levelet, jeleztem hogy X ezer forinttal pluszban vagyok, mindent befizettem, külföldön élek, stb. Erre kiküldtek egy rendes postai levelet a magyarországi lakcímre (amit ugye itt nem tudok elolvasni), amiben azt bizonygatták hogy márpedig tartozok nekik.
Akinek van esze, az máshol vesz előfizetést. Amíg Pannon GSM néven működött a cég, soha semmilyen problémám nem volt. Amióta Telenor, ilyen furcsaságok vannak. Ja, meg nyomatják a tegeződő SMS-eket, tegeződnek a honlapon, az ügyfélszolgálatra belépve meg akármilyen fiatal vagy, magáznak.
:)
akadekoskodo 2012.11.14. 09:28:20
thymos 2012.11.14. 09:33:07
hubertusz 2012.11.14. 09:50:41
Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.11.14. 10:16:35
Ismerősöm felesége hosszú évek óta jár mammográfiára, orvosi előírás szerint évente. Enélkül nem írnak fel neki egy bizonyos gyógyszert. Novemberben kellett volna ismét mennie, ezért amikor júliusban a klinikán járt, gondolta, kér időpontot.
Kapott is - 2013 márciusára. Mikor elmondta, hogy addig nem fogják felírni a gyógyszerét, míg nincs mammográfiai lelete, közölték vele, menjen a Da Vinci magánklinikára.
Ott jó hírt közöltek vele: jövő héten mehet CT-re. Hogy hova?
Hát a 400 ágyas klinikára, ahol amúgy csak jövő márciusra van időpont!
De a fizetős Da Vinci-betegek mehetnek szinte azonnal. Ez szerintetek normális?
Miközben az orvosok szinte lélegzetvétel nélkül egyfolytában mondogatják: menjünk időben, csak akkor van esély a gyógyulásra, ha időben kiszűrik a daganatot. De aki jelentkezik, azt "elhajtják", jöjjön 8 hónap múlva. És ha addigra már késő lesz, ki viszi el a balhét? (nyilván a beteg, mert ő fog belehalni a késlekedésbe)
De van pénz alkotmányasztalokra, festményekre, levelezgetésekre, új autókra, IMF elleni kampányra, csak a magyar átlagpolgár dögöljön meg a fidesz szerint!
Készülj a rendszer és kormányváltásra! Fidesz-szocik elég volt!
Netuddki. 2012.11.14. 10:19:11
Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.11.14. 10:24:19
Ezek a sztorik lassan tényleg olyanok mintha valakik csak azért szívatnák szénné magukat, hogy elnyerjék a homáron azt a bizonyos tizenöt perc hírnevet.
Netuddki. 2012.11.14. 10:27:46
"Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein 0 bejegyzést írt és 96 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2012.07.26. óta tag."
Ugyandehogy (törölt) 2012.11.14. 10:52:54
Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2012.11.14. 11:18:59
De türelmes voltam és nem balhéztam, időm annyi mint egy tündének! Csak sikerült! Most sikerült az új rendszerrel! A régi megoldással nem sikerült, mert nem csak nekem van annyi eszem mint egy csirkének, az ügyintézőknek kb. annyi volt hozzá, mint egy csigának! Szóval még így is én voltam az okosabb! Igen, ez elégtétel számomra! A vakok országában a félszemű ember KIRÁLY!
Szóval én most nagyon boldog vagyok, mert az új szisztémával nekem 1 hét alatt megvolt, de 2 éve próbálkoztam! Szóval szerintem ne rinyáljatok, türelem!
Brutál Barna Barbie Baba (törölt) 2012.11.14. 11:21:44
Szőke vagyok és ostoba, de erősítsen már meg valaki, hogy igazam van!
Bálintka. 2012.11.14. 11:27:21
Waddafakk 2012.11.14. 12:42:02
A számom a régi, a telefonszámlám 30%-kal kevesebb az új szolgáltatónál, korlátlan belföld forgalommal (telefon, SMS, MMS, internet) + 2 óra külföldre telefonálás, és van egy új telefonom.
Ez velem amúgy egy Magyarországtól nyugatabbra fekvô országban történt. Már csak azt kellene megtudni, hogy otthon ez miért nem mûködik így?
Xezs 2012.11.14. 12:42:13
Xezs 2012.11.14. 12:44:01
Waddafakk 2012.11.14. 12:51:24
nyünyüge 2012.11.14. 12:58:06
"egy előfizetőre jutó költség" . mondjuk egy programfejlesztésben, tesztelésben, software-hardware igényben
Xezs 2012.11.14. 13:01:52
Waddafakk 2012.11.14. 13:10:24
@Xezs: Nézd meg a német reklámokat, sok az ember, olcsó a készülék is és még jobbak a tarifák is, mint itt. Én most egy kis országban lakom, ahol kevesebb a kuncsaft, mégis jobbak a tarifák, mint otthon. A fizetés / tarifa arányt már nem is mondom.
shred 2012.11.14. 14:27:38
nyünyüge 2012.11.14. 15:42:07
Hogy nem lehet ezt érteni?
Megszerez egy ügyfelet, aki 1-2-3 évi nála költi a pénzét, nem a másiknál?
Hogy munka meg gond van vele? Hát az élet a szolgáltatónak sem habostorta, bár sokkal inkább, mint az ügyfélnek.
A Sparnak is azért köt ilyen üzletet, hogy ügyfeleit szaporítsa.
Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.11.14. 16:05:09
Jó volt veled beszélgetni.
Karl Ferdinand von Buol-Schauenstein (törölt) 2012.11.14. 16:08:18
Jó volt veled beszélgetni.
(A duplázásért én kérek elnézést, lám nem csak számhordozás esetén kerülhet porszem a gépezetbe. Bár ettől még nem állítom, hogy összeomlott a blog.hu)
telkoe 2012.11.14. 16:09:44
asdf 2012.11.14. 17:06:28
nmhh.hu/dokumentum/154346/mobil_hang_2012_szept_hu.pdf
A szeptemberi grafikon meg jol mutatja, hogy mekkora sikere volt a 60/40%-os lebeszelhetoseg bevezetesenek (a telekomadora valo rendkivul billegos labakon allo hivatkozassal), aki tudta, felmondta a francba a szerzodeset es ment a T-hez.