Tékozló Homár

Fészekrakóknak nehéz árfolyamot rögzíteni

2012.04.12. 11:54 | jackyll | 955 komment

Elképesztő, de vannak, akik megpróbálták igénybe venni a közalkalmazotti árfolyamgátat. Persze nem sikerült, mert fészekrakós hitellel még meg kell várni valami európaibizottságos döntést. Nem tökmindegy? Úgyis jogsértő az összes végtörlesztés/árfolyamgát/különadó, illetve úgyis a végfelhasználók/adófizetők fizetik ki a majdani büntetéseket is. Remélem már súlytalanságban edz a 2014. májusában munkába álló új elszámoltatási biztos, mert alakul egy párszázmilliárdos közmunkaprojekt, amihez kellenek majd a lelkes önkéntesek.

Párom közalkalmazott, elérkezett az idő, befáradt a bankba, hogy elindítsa az "árfolyamgát"-as ügyet. Tudni kell a történethez, hogy lakáshitelünk "Fészekrakó" konstrukcióval lett felvéve. Ennek lényege, hogy a felvett hitel egy részére az állam "kezességet" vállal. Sok bank ezt már tavaly félreértelmezte, mondván, hogy ez könnyített fizetési konstrukció, és emiatt nem alkalmazható rá az árfolyamgát. Tavaly szeptember óta törvény mondja ki, hogy a "Fészekrakó" konstrukció NEM könnyített fizetést jelent, hisz ugyanannyit fizetünk, mintha e nélkül vettük volna fel a hitelt. Amit még tudni kell, e konstrukció miatt a banknál két hitelszámla van, két helyre fizetjük az aktuális havi törlesztéseket (más-más arányban). Ezt a banki ügyintézők is már ránézésre tudják, hogy ha az ügyfélnek ilyen számlái vannak, az bizony "fészekrakós" ügyfél. Tehát párom bement a bankba, az ügyintéző hölgy egy órán keresztül számolt és egyeztetett, mindkét számlarészre vonatkozóan, külön forintosítva, mennyit fizetünk most, és mennyit kell, ha rögzített árfolyammal fogunk fizetni. Minden ponton végigmentek, minden feltételnek megfelelünk, és végén "csodálkozva" közli az ügyintéző, hogy: "ja, ez fészekrakós hitel, akkor erre nem érvényes az árfolyamrögzítés".

Olvasson tovább!

Lassan, de biztosan utalják a Malév-jegyek árát

2012.04.11. 14:25 | jackyll | 58 komment

A CIB-nek az alábbi levél szerint 2 hónapba telt, amíg feldolgozta, hogy nem a csődbe ment Malévnek, hanem a vásárlónak kell visszaküldenie a január 17.-én vásárolt jegyei árát:

Múlt héten hiánytalanul visszakaptam a Malév repülőjegyeim árát. CIB-es Mastercard bankkártyámmal vásároltam január 17-én, a panaszt pedig február 4-én nyújtottam be a bankhoz. Már nem bíztam benne, hogy visszakapom, elkönyveltem veszteségként, ezért nagy meglepetésként ért, amikor megjelent a számlámon az összeg. Ha gondolod tedd közzé, hogy a többi bankkártyás is reménykedhessen , aki még nem kapta vissza a pénzét.

Üdv. Lip

Egy újabb pizzéria, ahol diszkriminálják a kuponosokat

2012.04.11. 13:05 | jackyll | 126 komment

Minthogy hasonló sztori már volt néhány, igazából az a kérdés, hogy van olyan hely, ahol nem diszkriminálják azokat, akik előre fizettek nekik? A Louis Prima Pizzériában 2 asztalnál pörgetik a "kuponosokat", így általában "telt ház van".

Kedves Kuponvilág! A tegnapi napon sikeresen vásároltam meg 2 darab kedvezményes kuponjukat, név szerint "2 db óriás házi hamburger házi steak burgonyával, öntettel és limonádéval 1690 Ft-ért". Próbáltam rögtön tegnap foglalni náluk, természetesen jeleztem, hogy kuponnal rendelkezem és akkor "telt házra" hivatkoztak.

Olvasson tovább!

Hibás parkolóautomatánál sincs kegyelem

2012.04.11. 11:17 | jackyll | 80 komment

A fokozatosan kibontakozó parkolási armageddon nyomán újra ér panaszkodni. Kiváló példa a káoszra, hogy a XII. kerületben a régóta fizetős helyeken új önkormányzati cég szed pénzt, míg a 2006 óta fizetős utcákban a Centrum, még 4 évig. Örülni nagyon nincs minek, hiszen az új játékosok ugyanúgy felhasználnak minden eszközt, mint a régiek:

Nem akartam ezt elküldeni nektek, mert parkolásról írogatni majdnem olyan eredeti, mint fingóversenyt rendezni a tesco húspultjánál, de b@szom alásssan, ezek elutasították a roppant simulékony ellenérveimet :) Ha van még bármi sportérték ebben a rongyosra szeretett témában, szívesen küldök update-et.

Világbéka mindenkinek!

Olvasson tovább!

Szexmasszázs mehet, az anyatej tiltott termék

2012.04.11. 08:45 | jackyll | 124 komment

nettuno.jpgVérlázító, hogyan próbálják elfojtani a vlilág egyik legtermészetesebb testnedvét a jofoság.hu hirdetési oldalon. Nem tiszta, hogy az ingyenességgel volt-e problémájuk, mindenesetre az anyatej nem engedélyezett termék. Jól is néznénk ki, ha bárki csak úgy hozzáférne:

Kedves Homár! Remélem gyerekes apukaként  tisztelhetem Önt, ezért is szeretném felhívni a figyelmét egy online hirdetési portálon tapasztalt gyalázatos viselkedésre, melyben az anyatejemet, melyet ingyen másik rászoruló anyukának szerettem volna meghirdetni és átadni, TILTOTT TERMÉKKÉNT asszociálták. 21. századi, felvilágosult nő vagyok, láttam már sok mindent, de ilyet nem. Kérem olvassa el az alábbi levélváltást, felül az én reagálásomat, alul az általuk küldött értesítést és ha hatalmában áll, kérem segítsen az érintett oldal szerintem etikátlan magatartását a szélesebb nyilvánosság elé tárni.

Olvasson tovább!

Becsekkolás után egy órával ellopták mindenüket a szállodából

2012.04.10. 13:06 | jackyll | 144 komment

Úgy tűnik, vannak helyek, ahol a besurranó tolvajok telepatikus összeköttetést tartanak fent a szálloda portájával, ezért pont a szobába becuccolás után már ki is tudják rámolni a T. vendégeket. Naiv ügyfelet a Petneházi Clubhotelben érte a besurranás:

Itt olvastam a lopásról, ami az egerszalóki hotelben történt. Erről eszembe jutott az a bosszúság, ami minket ért tavaly nyáron, egy szintén nem egy ócska hotelben, nevezetesen a Petneházi Clubhotelben.  Augusztusban egy forró nyári hétvégén volt szerencsénk ellátogatni ide. A kiruccanást egy hét végére terveztük, péntek délután érkeztünk, de igen hamar elment a kedvünk az egésztől. Érkezés után lepakoltunk a szobában, majd lementünk körülnézni, hogy mik a lehetőségek, fürdés, egy frissítő ital, stb. Kb. egy órát voltunk távol a szobából, visszaérve, kártyával kinyitva az ajtót vettem észre, hogy kiraboltak minket. Mindenünk szétdobálva és minden mozdíthatót elvittek.

Olvasson tovább!

A halott ügyfél is jó ügyfél a Zepternek

2012.04.10. 11:54 | jackyll | 162 komment

Amíg valaki felveszi a telefont, potenciálisan vásárolhat is - gondolhatják a Zepter központjában, ahonnan soha nem törlik ki az adatait annak, aki egyszer is vett tőlük bármit. Nyilván az unokák melegen emlékeznek, milyen sokat is segített a 360 ezer forintos Bioptron-lámpa a nagyinak, ők is rendelnének belőle kettőt:

Tisztelt Zepter Ügyintéző! Az elmúlt 5 évben rendszeresen (havonta, kéthavonta) kaptam a Zepter cégtől, Önöktől kéretlen telefonhívásokat különböző ajánlatokkal és termékbemutató meghívásokkal. Pontosabban nem én, hanem nagymamám és nagypapám. Minden ügyintézőjüknek többször, érthetően és tagoltan elmondtam, hogy nagyszüleim ELHUNYTAK! Nagypapám 11 éve, nagymamám 5 éve! Minden ügyintézőjüket megkértem, hogy a telefonszámomat és nagyszüleim nevét TÖRÖLJÉK ki a rendszerükből, erre mindannyiszor ígéretet kaptam, ettől függetlenül évek óta hívogatnak! Ezt már zaklatásnak, és kegyeletsértésnek veszem!

Olvasson tovább!