Tékozló Homár

Kikötötte a UPC az Animal Planetet

2013.01.24. 14:12 | jackyll | komment
Nem csak a Diginél szórnak ki csatornákat, a UPC is szelektál időnként. Náluk most az Animal Planet hullott el, de csak analóg kábeltévén, digitálisan HD-ben is fogható, vélhetőleg a gyorsabb átállás jegyében:
sajnos ugylatszik hogy az animal planet nem egy mezzo, mert rajtam kivul szinte senkinek sem hianyzik… a upc az analog kabelteves halozataban 2013. januar 15-en megszuntette az animal planet tovabbitasat, helyette a TLC nevu izet adjak. f@szbukon megkerdeztem oket, hogy megis hogyan gondoltak es a csatolt, politikusainkon is tulszarnyalo cinizmussal birtak valaszolni. szamomra igy a nezheto csatornak szama 33%-kal csokkent.
upcanimalplanet.jpg
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 19:48:28

Faszommmm de elszabadult a kommentcunami :D

Bálintka. 2013.01.24. 20:06:54

@mykee: Analógot bármennyi készüléken lehet nézni, digit meg nem tudod szétosztani, csak újabb és újabb társ-előfizetésekkel.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 20:12:29

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: és ez most jó, vagy rossz?
Vigyázz, mit felelsz;)
@Manyecska: de kiderült, mi volt az ufó, amitől bekakáltál:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 20:14:05

@Bálintka.: elég is egy tv a lakásba (bár egy kölök ezt az igazságot rendesen felülírja)

Manyecska 2013.01.24. 20:15:30

@uraaam: jah. azok most békávés számlálóbiztosként járnak Bp.utcáin!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 20:16:26

@vénszivar: Már amikor :D Néha nyugi van nélkülük :D

@cirróka: Csütörtök

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 20:17:09

A nyomozók a lakásában elfogták, majd gyanúsítottként hallgatták ki a nőt, aki részletes beismerő vallomást tett, de azt állította, véletlenül szúrta meg élettársát a kezében lévő konyhakéssel. Kiderült, előzőleg szóváltásba keveredtek, mert a nő kérése ellenére a férfi nem csukta be a fürdőszoba ajtaját.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 20:18:54

@Manyecska: egy másik helyen írtam is neked erere;)
@ColT: =kispéntek
@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: komoly dolgok ezek, nem tréfa ám

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 20:19:36

@uraaam: Neked rossz, mert megrázkódik az elméleted.

2013.01.24. 20:19:43

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: Azt tudod hogy magyarban is német szabályok szerint nagybetűzöl néha?

2013.01.24. 20:21:23

@ColT: A töketlenkedésre értettem!

Manyecska 2013.01.24. 20:22:34

@cirróka: nemnem, én nem arra lakom! majd hülye leszek megmondani merre:P!!!

Manyecska 2013.01.24. 20:24:25

@ColT: minálunk itt Pöstön hétvégén lesz esküvő-kiállítás ha erre jár..:) @uraaam: és mit számlál,hogy hányan vágják pofán miközben bérletet kér?? :) :O

2013.01.24. 20:26:06

@Manyecska: és mit számlál,hogy hányan vágják pofán miközben bérletet kér?? :) :O

Agresszív vagy! Nem te szúrtad le a férjed? :)

Bálintka. 2013.01.24. 20:27:15

@uraaam: hát ha egy kölök van. De ha van tíz gyermekem, a tíz gyermekemnek tíz gyereke. A válság és a munkahely hiány miatt senki nem tudott elköltözni. Van otthon tehát minimum 120 fő. Ebből 75 nő, akik nappal a földeken jobbágyolnak, éjjel az utakon ... . Kell tehát minimum 50 szoba a férfiaknak, de ha az nincs is meg legalább 50 tv. És vagy egy analóg előfizetés, vagy 50 digi előfizetés.

2013.01.24. 20:35:43

@uraaam: elég is egy tv a lakásba (bár egy kölök ezt az igazságot rendesen felülírja)

Mesélhetnék! Öreg fejemmel Kacsacsőrű Kerryt meg hasonló jókat kell néznem ha a lányaim megkaparintják a távkapcsolót!

2013.01.24. 20:37:26

@ColT: Nézd meg a puruttyát a fészen, az az igazi!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 20:54:22

@Manyecska: Szerintem heveny hányingert kapna :D

@cirróka: Az alap

@uraaam: Áh, semmiseezmég

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 20:56:18

@cirróka: Már láttam. De az mégiscsak tradicionális :D
Azt hittem, a fostartaly.hu után nem lehet újat mutatni :D

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:01:19

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: nem feltétlenül
lehet, hogy csak tagadsz, és álcázod magad

@Manyecska: tudjuk jó, hogy Békáson, valahol a Pünkösdfürdő-Kabar utca környékén...

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:03:51

@Manyecska: lassan ColT is megtudja, mi a boldogság.

De akkor már késő lesz:)

Amikor én tömegközlekedtem, az egyes villamoson hozta rám a cifra fosást, mert épp aznap véletlenül nem volt nálam semmi jegy, vagy bérlet. Kicsit morcos voltam rá.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:05:23

@Bálintka.: akkor bizony te norvég cserediák vagy, aki úgyis lopod az áramot, a gázt, a tévét, a segílybűl meg telik tányérosra:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:08:31

@cirróka: (most) öt éves unokahúgom van.
Az utóbbi pát évről tudnék én is mesélni. Eperke, utána Dóra a felfedező. Agylövés... Dóra mondjuk idegesítő volt rohadtul, és mikor háromszor kellett ugyanazt a részt megnézni...
@ColT: mert nem láttál engem :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 21:21:49

@uraaam: Lehet, hogy azért :D

A boldogság most van, mert még külön lakunk :D

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:24:21

A lényeg lényege lényegében lényegtelen, mert a kérdés definisztikai szubjektivitása olyannyira intermináltan korrigálja a morális egzisztenciámat, hogy ilyen struktúrális precedens még nem fordult elő a praxisomban.

:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:25:34

@ColT: mi azért tudjuk neki veretni már csütörtökön is.

Péntek meg az RFB Day

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 21:25:50

@uraaam: Tévúton vagy. De az internetben az is jó, hogy minden és annak ellenkezője is lehetséges. Nekem például a nicked keltette fel a gyanúmat még az elején, ugyanis egy régebbi ismerős szavajárása fedezhető fel benne.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:28:29

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: mi volt a szavajárása?
Nem vagyok tévúton. Csak kalandozom. Több út elvezet az igazsághoz.

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 21:37:30

@uraaam: 6-7 sör után mindig azt kezdte kiáltozni, hogy "uraaaaaaam!" Amit sose tudtam értelmezni, de különös egybeesés.

"Több út elvezet az igazsághoz."

Ez Dalai Láma vagy Coelho? :)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:42:06

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: én kiestem, mert nem iszom sört. De legyen ez az én bajom.

Tudod mit? Rátromfolok, Popper Péter:D

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 21:50:12

@uraaam: Nekem nincsenek olyan ismerőseim, akik nem isznak sört :D Az elmélet romba dőlt.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 21:57:12

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: szerintem vannak, csak nem jutnak eszedbe
meg, ha egy munkahelyünk van, nem feltétlenül derül ki a beszélgetésekből:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 22:11:41

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: még régen, mikor lehetett a műintézményekben dohányozni.
Azóta, hogy nem lehet, kb. kétszer voltam, mindkétszer ott.
Egyetemista koromban volt olyan hét, mikor 7 este ott tobzódtam.
De mindig jobban szerettem utcán iszogatni. Ott most is rá lehet gyújtani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.24. 22:24:18

@uraaam: Tudni én is, csak perpill elborít a fusimeló :S Sörözni meg feszt kedden hívnak :S

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: Nekem se sok!
(Amúgy, meg, "Uram, URAM, a kurva életbe már!")

Aureliano Buendía 2013.01.24. 22:26:46

@ColT: sajnos engem is kezd ellepni a meló, ráadásul határidők szorongatnak

ne uramozz:)

De nem onnan van...

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 22:37:58

@uraaam: Hétköznap inni? Meg utcán? Talán még spontánul is??

Anomalocaris (törölt) 2013.01.24. 22:39:34

@ColT: Hát mire is jó egy olyan, ugye.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 22:42:35

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: dehogyis. Előtte hátom héttel előtte elkezdjök szervezni, hogy nincs-e éppen meeting, mer az ilyen komoJ emberek nadjon elfoglaltak ám.

Aureliano Buendía 2013.01.24. 22:45:56

Megnéztem, mi ez a TLC, de nem győzött meg. Nekem ilyenem vajon van?

Most nagy átalakítások voltak ám júpíszíéknél, drágábban kapom, de több csatornám van. Magyarul egy-egy csatornát olcsóbban nem nézek, mint eddig. Tiszta haszon. Faszom.

elwood 2013.01.24. 22:49:52

inkább THC -t tennének bele, nőne a forgalmuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 22:54:54

uccan inni es dohanyozni kozben
hat az gaz
najo, fiatalabb kormban es fejletlenebb orszagokban velem is megesett, de mar szegyenlem is rendesen:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 22:57:59

@hagyma: én a mai napig szeretek utcán iszogatni. Egyrészt, nem kell ugyanott ücsörögni, ha jó, ha nem jó a hely, másrészt séta közbe azért megy is ki belőle.
A dohányzásról nem mondtam, hogy az meg pipázás. Pipázni pedig borral jó. Mondjuk az ülős sport inkább, de jó időben kellemes elfoglaltság.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:03:21

@uraaam: hat en letettem a dohanyt minden formajaban tizeneve
/najo rohogos cigi esetleg beugrik, de az nem dohany/
felenk meg kocsiban is tolis inni, nemhogy utcan setalgatva:)
es ez igy jo

Aureliano Buendía 2013.01.24. 23:14:35

@hagyma: a vicces cigit is dohányba szokták ágyazni, szóval az is cigi. Legalábbis az ismerősöm bátyjának az unokanővérének a volt szobatársa ezt mondta. Én ezt nem tudom.

Kocsiban itt is tilos, vagy iszol, vagy vezetsz.

Utcán is, de nem nézik szigorúan. Elés sokszor mentünk el sündőrök mellett, a kutya nem szólt hozzánk. De mi konszolidáltak vagyunk, nem hívjuk fel magunkra a figyelmet a közösségi szabályrendszer jelentő mértékű felrúgásával.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:17:13

@uraaam: de itt allohelyzetben is tilos, meg az utasnak is tilos

errefele nem mindenki keveri dohannyal, ugy hallottam, de azert azt mondjak a tobbseg jobban szereti vegyitve
nade az akkorsem dohanyzas
az bekepipa

Aureliano Buendía 2013.01.24. 23:25:21

@hagyma: itt az utas ihat. Egyszer voltam sofőr, na, az épp elég is volt.

Békepipa...
Persze, a kolumbiai indiánok meg rághatják a kokát.
És majd sokan felfedezik kolumbiai rokonságukat hirtelen:)

Kiddy (dugnám nikki sixx-et!) 2013.01.24. 23:33:24

Jó estét. Ti miért nem alszotok?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:43:50

@uraaam: tenyleg megengedtek a kokat nekik
tudom, hogy ott ihat, itt nyitott uveg sem lehet, meg ha szeinjozan mindenki, sot ures sem
vagyis lehet, cask kell dellazni
@Kiddy (dugnám nikki sixx-et!): 5 ora 44 perc van:)

Aureliano Buendía 2013.01.24. 23:47:33

@hagyma: na, jó... de ha belerakod papírzacsiba, akkor már ihatsz kedvedre: Ez is vicc:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:53:18

@uraaam: ez igaz is meg nem is
peldaul kocsiban mindent megnezhet egy igazoltataskor
/az mas kerdes, hogy ok nelkul nem allit meg/
ha gyalog megy es papirzacsko van a kezedben sok allamban nem fognak belenezni, mert nincs kozuk hozza, viszont ha mondjuk dulongelve Magyar notakat enekelsz kozben , akkor beleneznek...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:55:34

azt latja, hogy zacsko, azt tudja, hogy abban sor van, vagy bor vagy vodka
de nem tudhatja, nyitva van-e
es mivel a Te tulajdonod, cask ugy nem nezegethet bele
viszont ha ugy don't igen, es tenyleg nyitva van, akkor O nyert

Aureliano Buendía 2013.01.24. 23:56:00

@hagyma: mert megértik? Mondtam én, hogy világnyelv a magyar:D
Nopate buna!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.24. 23:59:05

@uraaam: az hat
megertik, hogy reszeg vagy:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.25. 01:00:33

na nehogy mar ez legyen a hetvegi, mert levetetem a TLC-t is

vénszivar 2013.01.25. 06:22:36

Ébresztő! Menyasszonyok esküvői ruhapróbáit látni ezen az új csoda adón(TLC), ami egy kalap szahara.
No melózni kell pár órát...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.25. 06:26:24

@uraaam: Nem baj, pont jól rímel rá:D

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos: Meg ugye neki se lehet nagyon jó :D

@hagyma: Vetesd!!!! Francnak se fog hiányozni!

Manyecska 2013.01.25. 06:49:28

@vénszivar: azt mondtad hiányoznak a lányok, tessék: oroszok.postr.hu/natalia-meztelensege-egyedulallo nagyon cuki:))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2013.01.25. 06:51:07

@Bálintka.: ez így van, max 1-2 plusz box vagy mediacard esetében ismét ott nézhető, ahol szeretné. Viszont többet kap cserébe.

Szenthomárság 2013.01.25. 07:46:51

@helianthus: kösz a tippet, úgyis rossz a hang a tévémen, a Csendes-óceán ideális film lesz most!

Manyecska 2013.01.25. 08:20:29

@ColT: itt a folytatása: www.youtube.com/watch?v=bo2buJ4eEr8&feature=youtu.be
lehet tényleg orosz vér is van bennem mert télen én is kint úszkálok a mínuszokban a nyitott medencében, simán. Mert ott is csend van!!!:P :) kanfasztikus.

helianthus 2013.01.25. 08:55:37

@Szenthomárság: simán. Olyan lesz, mintha akváriumod lenne. :P
Tényleg nézd meg ha tudod amúgy, meg főleg előtte az oroszos filmet. Kíváncsi lennék miként vélekedsz róla.

helianthus 2013.01.25. 08:57:42

@helianthus: ha már ennyire prómozok, megnéztem a pontos paramétereket:
Szombat 13:05
Az utolsó előtti út (magyar ism. sor., 2006) - A butugicsaki haláltábor

13:30
Az utolsó előtti út (magyar ism. sor., 5. rész, 2006) - Szahalin I. - Szahalini képeslapok

14:00
A Csendes-óceán (am.-angol term. sor., 3. rész, 2009) - Végtelen kékség

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2013.01.25. 08:59:07

@vénszivar: Mi a baj a dögevéssal? Te ÉLŐ állatot eszel? Nem elpihent tyúkpörköltet szoktatok főzni?

@filmfreak Palchy: Azért ez érdekelne.

@ColT: Ezt Anyámnak is próbálták elmagyarázni. Mondjuk, 72 évesen gyorsabban gépel a Gugliba, mint ahogy a "szagember", izé, ügyfeles valamicsoda felfogja a SAJÁT válaszát. Az öreglány szépen, lassan, többször elmagyaráztatta a térerőt, mikrohullámokat, azt hittem Marconi /Tesla munkásságát is
átveszik, de végül csak sikerült "megjavítani a térerőt". T-csoport.

@Dzsaipál, aki a Rástrakúta Gopalával lehet azonos:

Ez ég mind semmi a fénymásoló mikrosütő / kávéfőző Bermuda háromszögében veszteglő kollégák átlag dialógusaihoz képest:
"Mi jót vacsiztatok tegnap?
-Hat után nem szoktunk, de tegnap mégis...
-Mi meg innen meg onnan hozattuk.
-De zumbára meg gyertek már, mert tegnap ezért meg azért nem tudtam menni..."

@elwood: Már rég belepakolták. Látni az állandó nézőiken a hatását.

@hagyma: Ez a magyar nota-kedvelok diszkriminalasa. Tud rola az ombudsman?

@mykee: Az 1-2 plusz box vagy mediacard ugye ingyenes? vagy nem?

helianthus 2013.01.25. 09:01:41

Eddig ezek voltak.
Magadan I. - Orosz földre lépni-Alaszka felől...
Magadan II. - Mégis eljár Magadanba az Isten (ezekben a részekben a világ legrondább tengerpartja látható, legelábbis benne lehet az első tízben.)
Ola - Az élet egy halleves (ebben a részben meg olyan műsort adnak a helyiek, hogy kihagyhatatlan. :D)

helianthus 2013.01.25. 09:05:21

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Ez ég mind semmi a fénymásoló mikrosütő / kávéfőző Bermuda háromszögében veszteglő kollégák átlag dialógusaihoz képest:
Folytatom!

-De jó cipőcskéd van, hol vetted? Volt más színben?
-Annyira fáradt vagyok! (több hetes nyaralásból aznap visszaérkezett)
-A XY otthagyta az AB-t és most PQ-val kavar.

2013.01.25. 09:07:14

@Manyecska: lehet tényleg orosz vér is van bennem mert télen én is kint úszkálok a mínuszokban

Bennem is lehet akkor, mert én meg a vodkát szeretem, meg az orosz vérű nőket akik meztelenül úszkálnak!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2013.01.25. 09:09:29

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: nem ingyenes, és általában ezer forint alatti költsége van az alapboxnak. De gondolom alapból arra teszel boxot, amelyiken a legtöbbször tévét nézel, a többin meg marad az analóg. Azt nem kapcsolják le. :-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2013.01.25. 09:11:42

@mykee: mielőtt félreértenétek: az első alapbox ingyenes, a további alapboxok ára van ezer forint alatt :-)

vénszivar 2013.01.25. 09:19:48

@Manyecska: Ez csak egy, ha csak a belugák is nem csajok..., de azok azért még sem. Ha a csaj után ugranék, valszeg nem látszana a nemi jellegem:)))

vénszivar 2013.01.25. 09:26:21

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Csak rémlik, hogy tegnap mit firkáltam, de a @Manyecska:ka virslijére gondolva a hot dögre értettem. Különben meg persze, hogy csak olyan állatot eszem, melyik még pár órája még élt... "Itthon" akad csibe, tyúk, kakas, kacsa, liba, néha malac, koca, kecske.
Sokszor vagyok félreérthető, mert csapongok..., kösz a kritikát, beteszem a többi közé.

R.G.I 2013.01.25. 09:35:19

Asszony is hiányolja az animal planetet, ehelyett a kikúrt tlc-n a kikúrt esküvőiruha kínlódásokat, meg a 6évesek szépségversennyel való megnyomorítását kell néznem. A tortás dokureality egész jó de ugyanolyan fospermet mint a többi ilyen szar amit az amerikaiak torkán próbálnak letuszkolni.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2013.01.25. 10:20:08

@vénszivar: Kicsit megnyugodtam, hogy nem élő állatokat fogyasztasz.
@helianthus:... De PQ egy rothadt szemét, NJ is hogy kikészült már, amikor otthagyta.

" Csak jöttek és jöttek, tegnap olyan hajtás volt, hogy a második kávét (Tudod, amit Andika szokott főzni.) már állva, csak úgy kutyafuttában ittuk meg." (Ma reggel hallottam.)

@mykee: Akkor ez biza plusz ktsg.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2013.01.25. 10:23:58

@helianthus: ... és PQ milyen szemét volt már NJ-vel is, aki hogy kikészült már, amikor megismerte őt, olyannak, amilyen valójában.
Ma reggel: " Csak jöttek és jöttek. A második kávét (Tudod, amit Andika szokott (le,)főzni.)már csak állva, kutyafuttában ittuk meg."

@vénszivar: Megnyugodtam, hogy mégsem élő állatot fogyasztasz.

@mykee: Akkor ez biza plusz költség. Talán ezért rinyálnak miatta?

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2013.01.25. 10:25:13

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: Bocsi, elsőre nem látszott.
S még ez is"
Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!"

vénszivar 2013.01.25. 10:25:59

@R.G.I: No de mi NEM vagyunk ááámerikaiak! ÉN biztos, hogy NEM!!!:)

helianthus 2013.01.25. 12:23:29

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: :D azért megnyugtató, hogy kétszer nagyjából ugyanazt írtad. Akkor nem akartál átverni. :D
Igen, a munkahelyi csevejek (nálunk állandó téma még a celebvilág, gyerekszülés és egyéb dolgok is) nagyon lélekrombolóak tudnak lenni. Főleg, hogy én szívesebben beszélgetnék pölö néha inkább egy könyvről, amit olvasok vagy egy filmről, ami elgondolkodtatott, de ezeket nem olvasták és látták. Arról meg, hogy mennyasszony frizura csak és kizárólag konty lehet (nemrég volt egy távolabbi munkatársnő, aki kibontott hajjal ment férjhez, a legkedvesebb jelző amit kapott az undorító volt!) nekem az a véleményem, hogy b+. :DD

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2013.01.25. 15:16:27

"Kikötötte a UPC az Animal Planetet"

anyjuknak kellett volna a petevezetékét. el.

messin 2013.01.25. 20:08:01

Én boldog lettem volna, ha a T-home nálunk csak egy Animal Planetet vett volna el.
De elvett 6 csatornát, köztük a két Eurosportot és a Spektrumot is. Itt a vége, váltani kell, ennyi.

magyarcsarda · http://magyarcsarda.blog.hu 2013.01.29. 14:29:50

Írni nekik egy üzenetet: kedves szolgáltató az előfizetési díjnak csak a felét tudtam befizetni mert így sikerült megoldani!

fidesz = házmesterek pártja 2013.02.13. 16:26:52

Mondjátok! Hol lehet ez ellen a szarházi banda ellen feljelentést tenni, zsarolás miatt?
Párom digitálisra váltana, bár én mondtam neki, hogy inkább megszabadulni kellene tőlük, nem újabb hűségszerződést kötni.
Töltögetem kifele a megrendelőt, beszerelésnél megjelölöm, hogy én szeretném csinálni, mire egy tájékoztató jön az arcomba, hogy ha ezt a szerelési módot választom, akkor ezzel hozzájárulok, hogy a megadott elérhetőségeimet direkt marketing célokra felhasználják. Na itt zártam be a böngészőmet. Kurvaanyjukat azt használják direkt marketingre!
süti beállítások módosítása