Képzelhetik mennyire pörög még mindig a Mikulásbiznisz így január végén. Naiv ügyfél ezért nem érti, hogyan nem sikerült időt szakítani a tavaly meghiúsult látogatást sztornózni:
Tavaly történt, hogy elhatároztuk, gyermekünk élete első Mikulás élményét Mikulás rendelés útján szeretnénk felejthetetlenné tenni. Ez sikerült is, csak nem úgy, ahogyan szerettük volna. Az interneten rákeresve találtuk az alábbi szolgáltatót. Önmagát "Egy felejthetetlen élmény gyermekének" szlogennel reklámozza. Telefonon meg is kerestük, a megbeszélt módon egyeztettük is a szolgáltatás időpontját. A Mikulás Bácsi jelezte, hogy utaljuk át vagy fizessük be előre a szolgáltatást, így még némi kedvezményt is biztosít, hiszen jóval idő előtt jelentkeztünk. Boldogan fizettük be a megbeszélt összeget, hiszen úgy éreztük a kisfiunknak örömet szerzünk majd. Bő egy hónap múlva eljött a Mikulás vizitjének időpontja. Reggel fel is hívtam a Mikulás Bácsit, hogy minden rendben van-e, mondta, hogy igen, várjuk nyugodtan, a megbeszélt időpontban jönni fog.
Eljött a délután, Mikulás Bácsitól telefon, hogy aznap már nem, csak másnap tudna jönni. Mondtam, hogy az nem jó, mivel másnap elutazunk, nem véletlenül egyeztettük az időpontot már több héttel azelőtt. Kértem, hogy fizesse vissza a befizetett összeget, amivel egyetértett. Mikulás Bácsi azt mondta, hogy másnap már vissza is fizeti a szolgáltatásért befizetett összeget. Mint azt ki lehet találni, visszafizetés azóta sem történt, csak ígéretek folyamatosan. Így sikerült a kisfiunknak "felejthetetlenné" tenni a Mikulás látogatását.
Vajon eredetileg is az volt a Mikulás Bácsi terve, hogy nem jön el, a pénzt meg megtartja, vagy csak az alkalom szülte a tolvajt? Vajon milyen vállalkozás lehet az, amelynek számlájára befizetve, se szolgáltatást, se számlát nem kapsz? Milyen ember lehet az aki gyerekeket ver át hazudozással?
Az utolsó 100 komment: