Anchee nagymamája egyenlege feltöltésére akarta felhasználni Kapcsolat-pontjait, de az 1 pont/forint árfolyam mellett is csak 10000 forintos "feltöltőkártyát" kaphatott volna. A kártyáról később kiderült, hogy nem szükséges a tranzakcióhoz:
Nagymamám sztorija következik, lényregetörően. Hosszú ideje áll folyamatos, meg-megújított hűségszerződésben a T-home szolgáltatóval, ebből kifolyólag kapja az un. Aranypontokat. A minap épp lejárt a két éves hűsége, és felhívta a központot, hogy megspóroljon egy beutat a városba. Kedves, készséges ügyintéző hölgyet kapott, aki választ adott arra a kérdésére is, hogy miért csökkent nemrég 50 ponttal az aranypontjainak száma (elévülés), és hogy egyáltalán ezt mire is tudja elkölteni, mert élne vele (több, mint 1400 pontról beszélünk.) A hölgy két verziót mondott: készülékvásárlás, vagy ha van a cégnél mobilszáma, akkor egyenlegfeltöltés/jóváírás. Utóbbival szeretett volna élni, így a számot az ügyintéző csatolta a szerződéshez.
Ezért befáradt a miskolci Auchanban lévő T-mobil boltba, és elmondta ügyintéző hölgyikének, hogy aranyponttal szeretne feltölteni. Ő kedvesen közölte vele, hogy csak 10000 forintos feltöltésre van lehetőség, mert nem kaptak alacsonyabb összegű kártyát (WTF? digitális korszak...ez egyébként hétfőn volt, ha jól emlékszem), jöjjön vissza szerdán. Pénteken ment be, ismét próbálkozott ugyanannál a hölgynél. "Kártya" naná, hogy nem volt, de a nő már ütötte volna be az összeget.
Na most mamám, aki elég jól tartja a ritmust a korral, értetlenül állt az ügy előtt. Kérdem én, minek is az aranypont, ha beválthatatlan? Vagy csak az ügyintéző volt lusta segíteni?
Az utolsó 100 komment: