LE mobilsticket vásárló rokona különös időhurokba ragadt a Vodafone-nál. Látszólag minden rendben, felveszik az adatait, aztán két nap múlva újrakezdődik a folyamat, pedig már az első egyeztetésnek sem volt sok értelme. Ha szombaton is jelentkeznek, mindenképpen rögzíteni kellene a beszélgetést, persze kizárólag tudományos szempontból.
Elképedve hallgattam végig tegnap egy rokonom több, mint fél órás beszélgetését a Vodafone ügyfélszolgálattal. Az alábbi, Vodafone által küldött levél kapcsán hívta fel a szolgáltatót, ahogyan az kérte benne, és az alatta lévő panaszlevélből (melyet ma reggel küldött el) megtudhatók a részletek. Mint említettem fültanúja voltam a beszélgetésnek, melynek során az ügyfélszolgálatos hölgy egyetlen egy feltett kérdésre sem válaszolt (!), csupán hebegett, habogott, és azt hajtogatta, hogy "le kell javítani az adatokat" bármit jelentsen ez, nem javított semmit, nem történt semmi, pedig ők kérték az egyeztetést. Kíváncsian várjuk, hogy a levélre érkezik-e válasz, mert az ígért visszahívás azóta sem történt meg. Mindkét levélben megváltoztattam vagy töröltem az eredeti személy ill. cég neveket, címet.
Tisztelt Ügyfelünk! Rendelésével kapcsolatban adategyeztetés szükséges. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a 1270-es ügyfélszolgálati számon 2 napon belül, hogy a rendelés feldolgozását megkezdhessük. Visszajelzés hiányában kérését nem tudjuk teljesíteni és törlésre kerül.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel:
VodafoneTisztelt Vodafone!
Köszönettel megkaptam az értesítésüket sms-ben és e-mailben is. Kérésüknek megfelelően felhívtam a Vodafone Ügyfélszolgálatát. Bár ne tettem volna! Két nappal ezelőtt is adatot egyeztetett velem az Önök munkatársa, "XY", és arról tájékoztatott, hogy minden rendben van! Nem értem, hogy miért kell 2 naponta adatot egyeztetnem, mikor a cégünk összes adata szerepel Önöknél! Telefonon kérték a beleegyezésemet, hogy lekérhetik az adatokat! Az ügyfélszolgálaton levő hölgy, semmiféle felvilágosítást nem tudott adni! Sokáig várakoztatott azzal a megjegyzéssel, hogy a kollegájával kell egyeztetnie, de mit? Kértem, legyenek kedvesek visszahívni, mert ez az egyeztetés sokáig tartott! Erre azt a választ kaptam, hogy erre nincs lehetőség (!), tartsam továbbra is a vonalat!
Pontosan 34 perc 57 másodpercig várakoztattak!
Ezalatt a rendkívül hosszú várakozási idő alatt többször feltettem a kérdésemet, hogy mi a probléma? Szerinte a probléma az, hogy nem szerepel a "Cégem KFT., Bp. cégem címe". címe az Önök nyilvántartásában! Érdeklődtem, hogy akkor mi szerepel? Erre azt a választ kaptam, hogy ezt nem mondhatja meg! Az én céges papíromat tanulmányozta a hölgy, és az én cégemről nem tud adni információt! Felteszem a kérdést, ha nem szerepel ez a cím, akkor hogyan tudják Önök 4 év óta minden hónapban erre a címre kiküldeni a számlájukat? Ha számláról van szó, akkor tudják a címünket, ha arról van szó, hogy a futár szállítsa ki cégünkhöz az Önök által kínált új szolgáltatáshoz tartozó zsebwifit akkor nem ismerik a címünket?
Kértem -t, hogy legyen kedves megadni a főnöke nevét, hogy beszélhessek vele, erre megint minimum 5 percet kellett várnom, még végre megkaptam a felettese nevét. Kértem, hogy hívjon vissza Felettes úr, de sajnos nem jelentkezett!
Úgy gondolom, hogy az Ügyfélszolgálat az ügyfelek, megrendelők érdekében kellene, hogy működjön. A "Cégem Kft.", 4 éve a Vodefone ügyfele, ez idő alatt fizetési kötelezettségének minden alkalommal pontosan eleget tett. Önök kerestek meg bennünket egy új ajánlattal, ami úgy tűnik rengeteg problémát okoz, ahelyett, hogy elégedettséget vívna ki a régi ügyfelüknél. Lekérték cégünk adatait, melyet 2012.febr.12.-én 16.59 perckor vissza is igazoltak, melyben szerepel a "Cégem Kft., Budapest, Cégem címe" alatti címe. Nem értem, hogy mi a probléma és Önök mit szerettek volna egyeztetni?! Egyébként, ha Önök szeretnének egyeztetni, akkor miért nem Önök hívnak fel? Az Önök munkatársa, képtelen volt a kérdésemre választ adni!
Kérem, hogy az Önök hibája miatt, a 34 perc 57 másodperces! mobil (nem Vodafone-ról hívtam!) beszélgetés összegét, legyenek szívesek jóváírni, ill. a számlából levonni, és ezt visszaigazolni!
Fentiekre várok egy olyan ügyfélszolgálatos magyarázatot, mely valóban az ügyfelekért van, és nem az ügyfelek ellen, és kérem figyeljenek arra, hogy rövid időn belül (1 napon belül) válaszoljanak, különben cégünk nem tud eleget tenni, az Önök által megadott 3 napos határidőnek!
Tisztelettel:
Ügyfelük Neve
ügyvezető igazgató
Cégem Kft.
UPDATE 02/19: Mázli, hogy a Vodafone olvas Homárt:
Ma felhívta a Vodafone egyik vezetője cégünk ügyvezetőjét, sűrű elnézést kért a minősíthetetlen hangnemért és ügyfélszolgáltatásért, igazat adott, és az eltelefonált háromezervalahányszáz forintot (más hálózatból történt hívás) jóváírják a következő számlán! Hurrá, hepiend!
Az utolsó 100 komment: