Tékozló Homár

Talált rendszám olcsón elvihető

2013.02.25. 10:58 | jackyll | 91 komment

Judit talált egy rendszámot, de nincs kedve személyesen leadni, a Posta meg nem viszi el az önkormányzatig. Ha valakinek hiányzik a HRS-407 egyik fele, és még nem pótolta, itt a kiváló alkalom:

2013.02.08-án este találtam egy rendszámtáblát az Árpád fejedelem-Szépvölgyi út sarkán. Gondoltam, nem hagyom már ott az úton, felvittem az irodába és hétfőn 11-én első dolgom volt, hogy hívtam az Önkormányzatot. Nos nem volt egyszerű. Kedden 12-én véletlen felvette valaki a telefont, de mindjárt közölte is, hogy nem illetékes és hívjam az Okmányirodát, adott is egy számot, amit mind a mai napig nem vesz fel senki. Mivel nem volt más választásom, írtam egy e-mailt: „Tisztelt Önkormányzat! Találtam a II. Árpád fejedelem út és Szépvölgyi út sarkán 1 db rendszámtáblát. Próbáltam Önöket telefonon elérni, de egyszerűen lehetetlen. Ha értesítenék a tulajdonost, gondolom Önöknél megvan az illető elérhetősége, megadom a címet, ahol átveheti. Na erre jött a válasz, viszonylag gyorsan, hogy adjam meg a telefonszámomat. Gyanútlanul megadtam, -ezt nem kellett volna-, mire az ügyintéző hölgy mondja nekem, vigyem be az okmányirodába a rendszámtáblát. Mondtam neki, hogy nem járok Okmányiroda és Önkormányzat felé.

Hát erre azt mondja nekem, hogy megkérdezi a főnökét és visszahív. Hívott is 2 perc múlva, mire közölte velem, hogy „állampolgári kötelességem” leadni a rendszámtáblát, mivel hivatalos okmánynak minősül, ezt mondta a főnöke. Közöltem vele, hogy nem járok Okmányiroda stb. felé, esetleg megkérdezem a gondnokot a házba, nem keresi-e valaki a rendszámtábláját. Ismét írtam egy e-mailt a kedves ügyintéző hölgynek: „Megkérdeztem a háztömb gondnokát, hogy nem keresi valaki a rendszámtábláját. Sajnos nem jelezte senki sem, de mindenki látta az úton heverni. Ha ír egy címet hová adjam fel postán, azt megteszem, természetesen utánvéttel.” 

Nem kaptam választ, így fogtam magam, becsomagoltam a rendszámtáblát és feladtam az II. Önkormányzat/Okmányiroda és a hölgy nevére utánvéttel a csomagot. Ja és ezen a napon ismét írtam egy e-mailt a hölgynek: „Mivel nem válaszoltak február 14-i levelem, így a tegnapi nappal feladtam postán a találta rendszámtáblát. Remélem, hogy sikerül eljuttatniuk a tulajdonosához.”

Ma kaptam sms-t a Postától, hogy a címzett a küldeményt visszautasította. Ma 02.22. van, eltelt pár nap, én foglalkoztam a témával egyedül, mert nekem ezt a lapot osztották ki. Most akkor mi van? Nekem van állampolgári kötelességem, az Önkormányzat/Okmányirodájának meg minek? Ja és az egész történetnek az a pikantériája, hogy még nekem kéne kifizetnem a feladott küldeményt oda-vissza, ami jelen esetben 2x3114 Ft. + telefon + e-mel/ek + idő + energia, mit képzelnek ezek magukról? Vért ne adjak?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakukk11 2013.02.25. 11:05:48

Ha az önkormányzat átvenné az utánvétes leveleket, akkor én is belefognék azok küldözgetésébe, akár üresen, akár egy csokival, hogy ne a semmiért fizessenek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.25. 11:07:55

le a kalappal judit előtt, de én már rég kibasztam volna a kukába az a rohadt rendszámot.

2013.02.25. 11:08:01

Ezt a posztot olvasva most teljesen találó a régi közhely: EZÉRT TART ITT AZ ORSZÁG.
Ez a végtelen primitív bunkó leszaromamásikat elv ami a hivatalok részéről érvényesül, ez teszi élhetetlenné az országot.
De tényleg.

Én izraelben találtam egy rendszámot, haza akartam hozni, de a határon nagybalhé volt belőle.
Úgyhogy ezúton is keresem a 77-1872-31 rendszám tulajdonosát.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 11:10:48

Na most hogy szóltál, majd jól megbüntetnek.

" hogy a címzett a küldeményt visszautasította."
Ezek idióták...

csillamLO 2013.02.25. 11:10:50

namarmost nekem anyukam azt tanitotta hogy ne vegyek fel semmi szemetet a foldrol...

ha elmondjak hogy az okmanyiroda hataskore akkor miert kell csakazert is az onkormanyzatnak irni?

a tobbit inkabb hagyjuk...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.25. 11:13:19

El kellett volna adni az ukránoknak, azok állítólag még fizetnek is érte.

230e 2013.02.25. 11:14:39

Nem lehetne leadni a rendőrségen?

snipper 2013.02.25. 11:16:04

" Navracsics Tibor hangsúlyozta: a 2014-ben befejeződő közigazgatási reform annyit ér majd, amennyit ebből az állampolgárok éreznek, akkor lesz sikeres az átalakítás, ha az emberek azt érzik, hogy egy jobb, barátságosabb, udvariasabb állam áll rendelkezésükre az adóforintjaikból." Igaz, még csak 2013. eleje van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 11:17:23

@csillamLO: Esetleg ha részben egy épületben vannak, mint a pécsi? Vagy a tabi pl.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.25. 11:19:54

a múltkor egy kulcscsomóval jártam így, találtam az uccán oszt bevittem a sarki rendőrőrsre. ott aszonták, hogy ők nem foglalkoznak ilyennel, vigyem el a központi talált tárgyak osztályára, ami nekem nagyon nem esik útba.

káromkodva, de elvittem, elcsesztem vele másfél órát és leadtam, az ügyintézőnek meg elmondtam, hogy micsináljanak a hülye rencerükkel. aszonta továbbítja a visszajelzésemet.

azóta ha kulcscsomót látok, vígan átlépek rajta, szopjon vele más, aki ráér.

Atörökk 2013.02.25. 11:20:08

A rendőrségre kell küldeni, és jól felhívni őket, hogy levélbomba van benne. Akkor biztos foglalkoznak vele.

csillamLO 2013.02.25. 11:20:24

@snipper: @Kulics: ezt sose ertettem

mindenki elvan a jogaival de senki nem kepes belatni hogy vannak kotelessegei is, ezis ilyen
forditott esetben o kiabal a legjobban

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 11:21:18

@csillamLO: Most banyek, állami szervnek leadtad, azoknak meg kurva nagy macera átküldeni egymás között...

csillamLO 2013.02.25. 11:22:32

@ColT: es olvassak egymas leveleit?, max ha tovabbitjak...

Suzy Parker 2013.02.25. 11:24:00

én megértem azt is,hogy az okmányiroda munkatársai elég hanyag módon foglalkoztak ezzel és ezért ki van akadva mindenki,de édes Istenem,ha már felveszem az utcán,akkor egy rendőrségig vagy okmányirodáig hadd tudjak már elkocogni vele..megvan mindennek a menete,ha mindent átvennének,amiket csak úgy küldözgetnének,háááát... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.25. 11:29:05

@csillamLO: Telefon nincs?
Vagy akkor továbbítsák. Elvileg az állam van értünk, vagy mi a franc.

@Suzy Parker: Nem olyan biztos, hogy a postolónak közel van a legközelebbi orrmányiroda, vagy mondjuk nyitvatartási időban oda tud menni.

2013.02.25. 11:30:07

@csillamLO: abszolút hülyeséget beszélsz !
Pont a posztoló tett tanúbizonyságot segítőkészségből és kötelességtudatról. És a hivatalok packáztak és szórakoztak vele.
szövegértés !

vénszivar 2013.02.25. 11:30:08

A lökhárítómmal együtt ellopták a rendszámomat. Az egyik szomszéd még dicsekedett, hogy látta az úton, de...
10-11 nap múlva lejárt a műszakim. Rendszámok nélkül, nincs vizsgáztatás!
Rendőrségen feljelentés s mivel az új rendszám elkészítésére 30 nap vagy munkanap? van az önkorinak, én simán jártam egy rendszámmal. Egyszer csak egy utánam jövő r.autós megállított, de a pappírok s a szövegem hatására elengedett. Az új rendszámot a 32. napon kaptam meg. Másnap mentem vizsgáztatni...

igi1 2013.02.25. 11:35:55

1. ha állampolgári KÖTELESSÉGED visszavinni a rendszámtáblát, leadni, akkor:

MINEK ÁLLSZ LE VITAKOZNI, KÖZÖLNI, HOGY TE NEM ÉRSZ RÁ, MERT NEM JÁRSZ OKMÁNYIRODA FELÉ? Ezzel saját magadnak ásod a sírodat.

Majd vitatkozhatsz a bíróval is, hogy de hát kérem szépen, nem tudok elmenni a bíróságra tanúként, mert nem járok arra.

Szavazni se megyek, leszarom a kötelességeket, nekem csak jogaim vannak, ezért én nem járok a szavazófülkék felé.

Ha meg telefonálsz azért, hogy le akarod adni a rendszámtáblát, akkor nem értem a szövegelést, hogy azért se fogok bemenni az okmányirodába.

De bezzeg a tulajnak, aki a rendszámtáblát ehagyta, a pótlásért biztos fizet pár ezret. De ez legyen az ő baja.

Vagy akarsz segíteni, vagy nem akarsz, el kellene dönteni.

Ha nem akarsz, szarj bele, dobd ki a kukába, vagy hagyd ott, ahol volt.

igi1 2013.02.25. 11:39:37

@Kulics: téves, te nem érted, mi van

vénszivar 2013.02.25. 11:39:41

@igi1: ÚGY VAN, igi1...! Adj neki vért, mert ő nem ád.:):D Még egy szar rendszámot sem tud visszajuttatni...:):DDD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.25. 11:39:53

Most csak nekem tűnik fel, hogy az egymondatra jutó troll megszaporodott??

igi1 2013.02.25. 11:41:12

@ColT: elvileg az lenne, fejlettebb országokban az

de bíróságon, ha nem jelensz meg, akkor köröztetnek

az kötelesség

@vénszivar:

de látod, nem értem a logikát, én vagyok a hülye megint

még leáll a telefonba okoskodni, hogy de, nem, én nem megyek, és kész, de le akarom adni

????

PITTA 2013.02.25. 11:41:19

A talált helyen magasra fel kell rakni, vagy a következő kereszteződésnél. Ha rendszeresen arra jár meg fogja találni.

vénszivar 2013.02.25. 11:43:53

@igi1: :D hétvégén nem pihentél?:) Már alig várom, hogy szántani tudjak...:):D

Atörökk 2013.02.25. 11:44:39

@batgirl:
Nem a troll sok, a mondat kevés.

igi1 2013.02.25. 11:45:51

@vénszivar: bal lábbal keltem fel ma

hétfő van

most kell gyilkolászni a másikat verbálisan

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2013.02.25. 11:46:35

Még szerencse, hogy az Aldiban ilyen nem fordulhat elő.

Atörökk 2013.02.25. 11:46:43

A szavazófülkében talált rencámot hol köll leadni?

vénszivar 2013.02.25. 11:47:25

@igi1: Egyszer próbáld meg kézzel előre való kiszállást. Az sokk mindent megoldhat.

igi1 2013.02.25. 11:51:10

@vénszivar: a traktorba nem lehet aludni, sajna

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.25. 11:52:39

Te Judit!

Nincs neked túl sok időd?

2 napig hívogatsz állami hivatalokat?

Miért nem tettél fel egy megosztást egy közösségi oldalra? Lehet már rég vissza tudtad volna adni azt a nyamvadt rendszámtáblát.

(mellesleg miért is vegyen át az önkormányzat utánvételes csomagot?)

csillamLO 2013.02.25. 11:58:56

@Kulics: ha neked a nem esik utba, de elkuldom utanvetellel(!) az annak szamit legyen
amugy lasd igi szep hosszu hszet
jaes biztos unalmukbol meg packazasbol mondtak hogy vigye be...

2013.02.25. 12:00:32

@snipper: " Navracsics Tibor hangsúlyozta: a 2014-ben befejeződő közigazgatási reform annyit ér majd, amennyit ebből az állampolgárok éreznek, akkor lesz sikeres az átalakítás, ha az emberek azt érzik, hogy egy jobb, barátságosabb, udvariasabb állam áll rendelkezésükre az adóforintjaikból." Igaz, még csak 2013. eleje van.

Nem az ő dolguk! Fel bírod fogni, vagy ha találsz egy műfogsort, te is az önkormányzathoz viszed?

igi1 2013.02.25. 12:02:13

@Sekaiii: azért egy műfogsort hasonlítani egy rendszámhoz, legalább annyi észre vall, mint amennyi nekem van

érzed-e a példádban levő hülyeséget?

itt teljes mértékben a poszter csinálta magának a bajt

hívogatni tudott, de azalatt már kétszer is elvihette volna azt a rendszámot

elwood 2013.02.25. 12:03:53

itt nem az a kérdés, hogy a poszternek kötelessége vagy nem, hanem, hogy kicseszett önkormányzatnak nem kötelessége-e segíteni ?

hamár a poszter veszi a fáradságot és nem szarja le dolgot, akkor nem kéne az önkormányzatnak is egy telefonhívást pocsékolni, hogy felhívja a tulajt ?

ahelyett, hogy az önkormányzat segítene a bevitt rendszám viszzaadásával egyszerűbb előírni,
hogy állampolgári kötelesség a talált rendszám zománc festékének megjavítása, csavarfurat kitisztítása, három országos napilapban hirdetés feladása a rendszámról, és ha nem jelentkezik a tulaj akkor köteles saját költségen visszafordíthatatlanul, de környezetbarát technilógiával megsemmisíteni.

csak az önkorinál fel ne kelljen állni a székből valakinek

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.25. 12:04:12

@Sekaiii: "egy műfogsort"

Megtaláltad a fogsoromat? Jaj de jó! Add vissza!

2013.02.25. 12:04:15

@igi1: azért egy műfogsort hasonlítani egy rendszámhoz, legalább annyi észre vall, mint amennyi nekem van

érzed-e a példádban levő hülyeséget?

Nem, bár hibáztam és műfaszt kellett volna írnom hogy te is megértsd! :P

csillamLO 2013.02.25. 12:04:59

raadasul utanvetellel elkuldi, vajon mire szamitott?

mufogsort pedig sztk ba!

2013.02.25. 12:06:19

@atpijkamo: Megtaláltad a fogsoromat? Jaj de jó! Add vissza!

A tiéd? Gyere visszaadom úgyis a terhemre van, le akartam adni a lottózóban de az istenért sem vették át!

Sokorai_Atala 2013.02.25. 12:07:56

@vénszivar: nekem 20 perc alatt megcsinálta az önkormi.Sorszám, kb ketten voltak előttem és papírok kitöltése, új forgalmi és hozta a hóna alatt a rendszámot egy hölgy. Igaz előtte (előző nap) a rendőrség az vagy1,5 óra volt, mert bár vasárnap kora reggel volt és lélek sem a környéken, jól megvárattak és nagyon lassan gépelt az ügyeletes:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.25. 12:09:35

Köcsögök, elsőzzetek már az új poszton, oda akarok menni, jobb, mint ez.

csillamLO 2013.02.25. 12:11:28

@elwood: onkormanyzat rendeletet hozhat, de ez egy tv., had ne fejtsem ki

es meg mindig okmanyiroda nem onk.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.25. 12:14:53

@vénszivar:

Szakszervezetek Társadalombiztosítási Központja

Szigetszentmiklós Torna Klub

Slovenska Zveza Tradicionalnega Karateja (Slovenian: Slovenian Association of Traditional Karate)

csillamLO 2013.02.25. 12:18:50

gyk: nem az onkormanyzat hozta a tv-t az allampolgari kotelessegeidrol tehat nekik panaszkodhattok...

Aureliano Buendía 2013.02.25. 12:19:25

Bazmeg Judit, ha egy kicsit jobb fej vagy, már rég bedobtad volna valamelyik Ocsmányirodába.
Ez a segítek, de egy lépést nem teszek az ügyben elég ále4szent. Bízom benne, hogy te is így jársz, ha elveszik a rendszámod.

igi1 2013.02.25. 12:19:25

@Sekaiii: tessék pontosan fogalmazni akkor, b+

vagy sehogy

igi1 2013.02.25. 12:21:14

@csillamLO: jó dràga lehetett a posta, súlyra megy

plusz utànvèt

ehhez volt esze :)

azè ezt a javàra írom

vénszivar 2013.02.25. 12:23:53

@Sokorai_Atala: A rendőrség az stimt, az önkorinál, hogy minél előbb mehessek érte az önkori postázóját javasolták az okmány irodában, mint jó tanácsképpen, mert ott napra készen látják, hogy mi, mik jöttek meg. Hetente hívtam, de biz ist., hogy a max. 30 nap után adták oda az ügyintéző háta mögötti páncélszekrényből. Az Olimpia alatt Angliában jártam s ott azt mondták, hogy egyes kijelölt autós boltokban 15-20 perc alatt megcsinálják.
Azért örülök, hogy teneked simán, sikerült.

vénszivar 2013.02.25. 12:26:54

@atpijkamo: sokat köcsögözöl! @batgirl: már meg is jelelte, hogy sok itt a toll!

ámbátor 2013.02.25. 12:36:23

18/1960. (IV. 13.) Korm. rendelet

a talált dolgok tekintetében követendő eljárásról

1. § (1) A találó köteles a talált dolgot a találástól számított nyolc nap alatt a dolgok elvesztőjének, tulajdonosának vagy más átvételre jogosult személynek (a továbbiakban: jogosult) átadni, vagy a települési önkormányzat jegyzőjének (a továbbiakban: jegyző)1 beszolgáltatni.
(2) A személyi tulajdon szokásos tárgyai körébe tartozó dolognak a jegyzőhöz való beszolgáltatásakor a találó nyilatkozni köteles arra nézve, hogy igényt tart-e a dolog tulajdonjogára. A találó igénybejelentéséről a jegyző igazolást ad.
2. § (1) Ha a beszolgáltatott dolog átvételére jogosult személy [1. § (1) bekezdés] megállapítható, a jegyző a dolgot haladéktalanul átadja a jogosultnak.

Az önkormányzathoz eljuttatás kiváló megoldás.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.25. 12:38:45

@vénszivar: Nem én köcsögözök, hanem a köcsög köcsögős köcsögök köcsögöznek.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.25. 12:39:56

@ámbátor: "A találó köteles a talált dolgot a találástól számított nyolc nap alatt a dolgok elvesztőjének"

Ezt szerette volna. Csak nem mondták meg neki, ki a tulajdonos.

ámbátor 2013.02.25. 12:41:42

@atpijkamo: Vagy eljuttatta az önkormányzathoz, ahol a jegyző is lakik. Szerintem az állampolgár kiválóan járt el, az önkormányzat meg nem tudja mi a dolga.

vénszivar 2013.02.25. 13:28:40

@Sokorai_Atala: Nem hiszem! Inkább az, hogy nem egyfelé lakunk.:)

snipper 2013.02.25. 13:29:08

@Sekaiii: A műfogsor az önkormányzathoz, az okmányirodák viszont január 1-től a járásokhoz tartoznak. "Fel bírod fogni?" Amikor kommentelsz nézd meg, hogy amit írsz aktuális-e és azt is hogy be tudod-e tartani a normális beszédnemet. Mindenkit a stílusa jellemez.

vénszivar 2013.02.25. 13:30:46

@Sekaiii: komcsi róka vegyél vissza!:):D

230e 2013.02.25. 13:35:58

@ámbátor: gyönyörű a preambuluma, ezt még nem helyezték hatályon kívül?

A Magyar Népköztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 129-131. §-ai állapítják meg azokat a feltételeket, amelyeknek fennforgása esetében a személyi tulajdon szokásos tárgyai körébe tartozó dolgok tulajdonjogát találás útján meg lehet szerezni. Az ebbe a körbe tartozó, valamint az egyéb elvesztett dolgok megtalálásával kapcsolatos eljárási szabályokat a Magyar Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány az alábbiakban állapítja meg.

230e 2013.02.25. 13:40:50

HRS-407 rendszámra ez jött "A keresésnek nincs eredménye. Ilyen adatokkal autó nincs forgalomban, esetleg elgépelt valamit."

sandor1966 2013.02.25. 13:41:56

Van olyan eset is, amikor az önkormányzat erőn felül is képes teljesíteni:

kepviselofunky.blog.hu/2013/01/23/orban_viktor_keze_mindenhol_utoler

Agyalap 2013.02.25. 14:40:39

Minek ezen ennyit rugózni, csak kimozdul a lakásából valamikor...
Akkor megfogja a rendszámot, ha meglát önkormányzatot, okmányirodát vagy rendőrséget, beviszi. Ha papírmunka kellene hozzá, ott helyben ledobja a földre, valaki csak megtalálja...

lutria 2013.02.25. 15:07:39

Feladóként a kerületi jegyzőt és az irodájának a címét kellett volna beírni,aztán küldözgessék egymás között a csomagot meg a utánvétel díját ...:)
És miért adta meg a postának a mobilszámát???

England win The Ashes! 2013.02.25. 15:32:29

Egy közepesebb ugrásnyira van a Harmadik kerületi kapitányság (asszem a Tímár utcában). Én oda vittem volna. Ha nem veszik át, lebaszom a küszöbjükre.

Te-ve 2013.02.25. 15:40:45

HRS407 - PEUGEOT 206 (1998- )
valószínűleg budapesti, mert ott műszakiztatták. Javaslom a facebook megosztást a hivatali szopás helyett.

szemi90 2013.02.25. 16:01:32

Én tudom kié, de nem mondhatom meg.

VT Man 2013.02.25. 16:15:49

@igi1:
"De bezzeg a tulajnak, aki a rendszámtáblát ehagyta, a pótlásért biztos fizet pár ezret. De ez legyen az ő baja. "

Ha egy rendszámot hagysz el, az 12 ezer!

Ha kettőt, az 50 ezer! (Mivel akkor ugyanolyan betűkkel már nem adják ki.)

De lehet, hogy változtak az összegek.

feketeöves chemtrail-figyelő 2013.02.25. 16:16:36

„Vért ne adjak?”

Ha nem akarod, hogy a bennünket elnyomó (nem az emberi fajhoz tartozó) lények megigyák, akkor ne. És a többieknek is azt javaslom, hogy jól gondolják meg, adnak-e vért, mert nem tudhatják, hogy az hova kerül. Többek között itt is szó van róla, 28:40 körül:
www.youtube.com/watch?v=R_e6iuAvmkY

Bár szerintem a Homár fórumozó – idejét leginkább ostoba cseteléssel múlató – közönségének nagy része nem fogja ezt még elhinni sem, nemhogy megérteni…

dr. Aullah 2013.02.25. 16:18:03

Nem azért, de abszolút megértem az önkormányzat álláspontját majdnem végig.
Ha elmondanák, hova küldd... akkor azzal kiadnák annak a személynek az adatait... mire is? Mert bemondtad, hogy találtál egy rendszámot?

Viszont az, hogy nem vették át, hatalmas tahóság. Legközelebb a poszttoló nem lesz ilyen kedves... köszönjük kedves önkormányzat, most menjenek sünt szarni.

Fejesrob 2013.02.25. 17:02:00

"Vigyed be a rendszámot" Mekkora barom:)))))

ruine 2013.02.25. 18:19:10

Kedves Judit!
Ha még olvassa esetleg ezt a blogot én volnék a HRS-407 tulajdonosa. Nagyon köszönöm az "állampolgári" jóságát, s ha valamilyen költsége volt ezzel kapcsolatban szívesen megtérítem (kérem írjon a romkert@com.kibernet.hu e-mail címre), ha mást nem szívesen meghívom egy kávéra vagy italra. A történethez hozzá tartozik, hogy sajnos nem tudtam hol vesztettem, mert csak másnap vettem észre. Megpróbáltam az önkormányzatnál online időpontot kérni a pótlásra, de nem tudtam, nem volt elérhető.11-én rendőri figyelmeztetést (50e Ft bírság megfizetését helyezték kilátásba) kaptam három gyerekkel a hátam mögött, hogy nincs rendszámom, így azonnal személyesen bementem és lássanak csodát nem lehetett pótolni a hiányzó rendszámot,mert két évvel ezelőtt már egyszer elveszett (pechem van) de 15eFt-ért lecserélték mindkettőt és az összes okmányomat. Már csak egy környezetvédelmi pecsétet kell pótolnom az új rendszámon, amit még nem tudom mennyi pénzbe és időbe telik, no meg biztosítási papírok, stb... Még egyszer köszönöm a próbálkozást értem.

ruine 2013.02.25. 18:26:37

@Transzoxánia: Csak ha Juditnak hívnak és te voltál aki segíteni akart, vagy az aki e-mailbe felhívta a figyelmemet rá.

finefeell 2013.02.25. 19:04:10

Ügyfélkapun elvileg meg lehet nézni x db rendszámot bizonyos idő alatt hogy kihez tartozik :)

McZozo 2013.02.26. 13:56:53

@dr. Aullah:
Mondjuk en azt is megertem hogy utanvettel nem veszi at az ocsmanyiroda. mit tudja o hogy mi van benne akkor kinek a koltsegszamlajara irja majd esatobbi esatobbi. Szerintem mindket reszrol az lett volna akultur mondjuk ha a poszter szol nekik hogy nala van nem tud bemenni segitsenek es itt es itt atveheto a kovetkezo mondjuk ket hetben. Az ocsmanyiroda meg megnezi a nyilvantartasat es ha tud megereszt egy telefont hogy he g ipsz j akab nem vesztettel el valamit ha igen akkor elkuldi a megadott helyre , ha meg nincs telefonszam kuld egy levelet a cimre azzal hogy hivja fel az ocsmanyirodat adategyeztetesrre. Es ha jkelentkezik az ipse akkor ugyanaz a menet mint amit mar vazoltam

Warnika 2013.02.26. 16:19:03

Tudtommal a talált rendszámot a rendőrségen szokták leadni...

lutria 2013.02.26. 17:27:41

@Warnika: Rosszul tudod,az még akkor volt mielőtt az ilyen ügyeket a rendőrség 10 X évvel ezelőtt lepasszolta volna az okmányirodáknak.
Amúgy meg nem olyan egyszerű egy ilyen leadás,mert jegyzőkönyvet vesznek fel 2 példányban,névvel,címmel,személyes adatokkal,a megtalálás helyével stb.
Egyszerűbb ledobni a táblát az iroda ajtajában,előbb-utóbb csak arra jár egy önkormányzati dolgozó és beviszi...

karosszékely 2013.02.26. 20:51:16

@lutria: Szerintem meg a legegyszerűbb (és a legnagyobb segítség) otthagyni, ahol van. Aki elhagyta, majd visszamegy érte, és ha senki nem nyúlt hozzá, akkor akár meg is találhatja.

(Mondjuk ha a tulajdonos csak másnap veszi észre, hogy elhagyta, mint jelen esetben is, akkor persze kicsit nehezebb a dolga, de még így sem lehetetlen.)

pengusz 2013.02.27. 06:23:10

A csepeli okmányirodán sem veszik fel soha. Egyszer betoppantam időpontot kérni, és megláttam miért: éppen 1 ügyfél sme volt (ha hiszitek ha nem :D), összes telefon csöng, ügyintézők 1 kupacban dumcsiznak, majd amikor belépek szétlibbennek. Telefonok csöngnek tovább.

vénszivar 2013.02.27. 06:55:35

@pengusz: csak viccelsz! én nem hiszem ezt el! Nekem a maximális 30 nap után két nappal, igen is elintézték az új rendszámom. Igaz nem csepelen, hogy szarjanak elefántot...

Kiskertes · http://elefantakiskertben.blog.hu 2013.02.27. 13:51:32

Én is találtam egy rendszámot múlt évben. Bevittem a rendőrségre, mert útba esett. Megköszönték, és azt mondták, majd átviszik az okmányirodába.

august 2013.02.28. 11:53:21

ennyi. Ha nyomi vagy, akkor így jártál. Sokat autózom, eddig már 3 rendszámot is találtam, mindet a kerületi kapitányságra adtam le. adnak egy fecnit, oszt jónapot. ja és éjjel nappal átveszik.

csőváz, léc
süti beállítások módosítása